Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:24:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254344 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2016.04.29 péntek, 19:36:00 »

Ejha ez szépen csattog. A vizpumpa is cserélve lett a vezérléssel együtt? Ha előtte is csinálta, akkor viszont máshol kell keresgélni. Ventit a regeneráció miatt is bekapcsolhatja lehet pont csinálta.

Minden ki lett cserelve. Előtte is csinálta. Mégis hol keressem, valami ötlet, segitseg?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2016.04.29 péntek, 21:56:40 »

Sziasztok!
Mi okozhatja ezeket?

Éles kattogó hangot hallok motor felől, vezérmű komplett csere, es hosszbordás szij komplett görkőkkel is cserélve lett, szabadonfutó is, de hang nem szűnt meg. Ezen kivül gyújtáskor motor hangja 1-2 masodperc utan megváltozik, mintha hangosodna és ekkor a benti világitás is megerősödik. Valamint ma kétszer megtörtént, hogy zúgni kezdett a hűtő előtti ventilátor. Újrainditottam autót és megszűnt zúgás. Nem tudom ezek a dolgok összefügnek e egymással? Előre is köszönöm segitségeteket!

Ime a kattogás: https://www.youtube.com/watch?v=KjPDAwjzqyc&feature=youtu.be

szerintem generátor felől keresd, mondjuk nyitott motortérfedélnél, a szembe álsz az autóval, akkor jobban fogod tudni, hogy honnan jön a hang.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2016.04.29 péntek, 22:31:46 »

szerintem generátor felől keresd, mondjuk nyitott motortérfedélnél, a szembe álsz az autóval, akkor jobban fogod tudni, hogy honnan jön a hang.

Zaj az valahonnan vezérműszij és hosszbordás szij felől jön. Jobb első gumi felől.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2016.04.30 szombat, 22:02:37 »

Hali
Mivel új vagyok az mk4 esek között bővebb felvilágosítást kérnék a dpf szőrőről. Hogy smint van vele.
Köszi
Erre én is kiváncsi vagyok. Elvileg az enyémben is van. Honnan tudom, hogy mikor éget? Hogyan lehet ( vagy kell-e ) tisztítani?  Mikor várható a meghalása?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2016.04.30 szombat, 22:03:54 »

Zaj az valahonnan vezérműszij és hosszbordás szij felől jön. Jobb első gumi felől.

generátor gyanús, de szaki tudna erről többet mondani, ha látja
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2016.04.30 szombat, 22:56:38 »

generátor gyanús, de szaki tudna erről többet mondani, ha látja

Köszönöm infókat  worship
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 09:12:08 »

Sziasztok!

Van itt valaki, aki vezetett fl előtti 2.0 tdci-t, és az fl-ek közül 140/163 lovasokat? Katalógusadatokat böngészve fl előtti 143le? motor rugalmasabb még az fl 163le-s motornál is, ez igaz lehet? Ennyire lebutít az euro5?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 09:20:06 »

Sziasztok!

Van itt valaki, aki vezetett fl előtti 2.0 tdci-t, és az fl-ek közül 140/163 lovasokat? Katalógusadatokat böngészve fl előtti 143le? motor rugalmasabb még az fl 163le-s motornál is, ez igaz lehet? Ennyire lebutít az euro5?

butít biza, de némi tuninggal minden megoldható Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 09:57:29 »

Üdv. 2.2 tdcin este álló, hideg motornál, nem is mentünk előtte csak állt az udvaron.. bekapcsolt a hűtőventillátor max fordulaton.. akkusaru le, fel, ugyanugy megy, azóta lehúztam a csatit.. hibakód nincs..
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 11:22:15 »

Üdv. 2.2 tdcin este álló, hideg motornál, nem is mentünk előtte csak állt az udvaron.. bekapcsolt a hűtőventillátor max fordulaton.. akkusaru le, fel, ugyanugy megy, azóta lehúztam a csatit.. hibakód nincs..
összeéghetett a reléje....vagy a klímából elszökött a gáz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:48:14 »

összeéghetett a reléje....vagy a klímából elszökött a gáz....
A klímát kizárnám, mivel álló autóról van szó. A relé is inkább kikapcsolás közben ég be, semmint kikapcsolt helyzetben. Inkább arra tippelek, hogy valamelyik hőfok jeladó elromlott és azt hiszi a vezérlő, hogy tűzforró a motor leállítás után, ezért próbálja hűteni.
Forscannal szerintem lehetne hőmérséklet PID-eket nézegetni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:49:41 »

A klímát kizárnám, mivel álló autóról van szó. A relé is inkább kikapcsolás közben ég be, semmint kikapcsolt helyzetben. Inkább arra tippelek, hogy valamelyik hőfok jeladó elromlott és azt hiszi a vezérlő, hogy tűzforró a motor leállítás után, ezért próbálja hűteni.
Forscannal szerintem lehetne hőmérséklet PID-eket nézegetni.
legyen.bár tök mind1 ha már összeégett,akkor mikor és hogyan..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2016.05.11 szerda, 18:48:13 »

Sziasztok!Mk4 2.0 tdci 2008.Többször tapasztaltam,hogy kis fordulaton pl 4.-ben 50-nél,6.-ban 85-90 tempónál ha elveszem a gázt és finoman gázt adok utána minta egy apró kis rántás vagy kihagyás szerű jelenség.Tapasztalt már valaki ilyet?Mi lehet ez?
Naplózva
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2016.05.11 szerda, 20:12:07 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ilyennel, vagy van valakinek valami ötlete a következő jelenségre: 1,8 tdci mondeom van. Álló helyzetben reggelre lelevegősödik az üzemanyag rendszer, így nem indul az autó. Mi lehet az oka a lelevegősödésnek? Mit nézzen meg rajta a szerelő? (Sajnos teljes a tanácstalanság.) Minden véleményt, ötletet szívesen vennék. Előre is köszönöm!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2016.05.11 szerda, 22:19:29 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ilyennel, vagy van valakinek valami ötlete a következő jelenségre: 1,8 tdci mondeom van. Álló helyzetben reggelre lelevegősödik az üzemanyag rendszer, így nem indul az autó. Mi lehet az oka a lelevegősödésnek? Mit nézzen meg rajta a szerelő? (Sajnos teljes a tanácstalanság.) Minden véleményt, ötletet szívesen vennék. Előre is köszönöm!
Helló!

Volt vmi cserélve mostanában az autón? Gázolajszűrő esetleg?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 05:27:46 »

Helló!

Volt vmi cserélve mostanában az autón? Gázolajszűrő esetleg?

Szia!
Nem volt hozzányúlva. Amikor először jelentkezett, hogy nem indul, akkor cseréltettem üzemanyagszűrőt. A szerelő mondta, hogy tiszta levegős volt a rendszer. Aztán elhoztam a kocsit, semmi baja nem volt, majd 2 nap múlva mentem volna vele, és megint nem indult. Most ismét a szerelőnél van (hétfő óta), de semmi hír róla.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 15:56:00 »

Szia!
Nem volt hozzányúlva. Amikor először jelentkezett, hogy nem indul, akkor cseréltettem üzemanyagszűrőt. A szerelő mondta, hogy tiszta levegős volt a rendszer. Aztán elhoztam a kocsit, semmi baja nem volt, majd 2 nap múlva mentem volna vele, és megint nem indult. Most ismét a szerelőnél van (hétfő óta), de semmi hír róla.
KM óra állás?  Esetleg izzítógyertya csere?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 16:57:56 »

Sziasztok!Mk4 2.0 tdci 2008.Többször tapasztaltam,hogy kis fordulaton pl 4.-ben 50-nél,6.-ban 85-90 tempónál ha elveszem a gázt és finoman gázt adok utána minta egy apró kis rántás vagy kihagyás szerű jelenség.Tapasztalt már valaki ilyet?Mi lehet ez?

Üdv!

Ezt tapasztalom én is egy hete, amikor is szervizelve volt. Gátolajszűrő is. Mivel kényes erre a szűrőcserére, gondolom nem teljesen légtelenitette ki a szerelő, ezért a pici rángás és hogy az alapjárat sem olyan sima.
Ha ilyen van, lehet valahogy házilag légteleniteni vagy kell a szerviz és valami extra teendő van!?  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:03:21 »

Üdv!

Ezt tapasztalom én is egy hete, amikor is szervizelve volt. Gátolajszűrő is. Mivel kényes erre a szűrőcserére, gondolom nem teljesen légtelenitette ki a szerelő, ezért a pici rángás és hogy az alapjárat sem olyan sima.
Ha ilyen van, lehet valahogy házilag légteleniteni vagy kell a szerviz és valami extra teendő van!?  worship
a gátolaj valami kexuális segédanyag? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:05:55 »

Sziasztok!Mk4 2.0 tdci 2008.Többször tapasztaltam,hogy kis fordulaton pl 4.-ben 50-nél,6.-ban 85-90 tempónál ha elveszem a gázt és finoman gázt adok utána minta egy apró kis rántás vagy kihagyás szerű jelenség.Tapasztalt már valaki ilyet?Mi lehet ez?
lendkerék.no para,mind ilyen.

erősebb,hasonló jelenség a motor és váltóartó bak halálára is utalhat...de az induláskor is jelentkezne,szóval az inkább nem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 18:58:22 »

a gátolaj valami kexuális segédanyag? nyes

Értsd ahogy kell! vigyor3 Szóval gáZolajszűrő.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 19:15:50 »

KM óra állás?  Esetleg izzítógyertya csere?

km van benne bőven, 300 e felett... Izzító gyertya még lehetne is, de légtelenítés után indul, tehát feltételezhető, hogy "csak" annyi a baj, hogy  állásában lelevegősödik valami miatt. De mitől tud lelevegősödni? Hol  és hogyan kereshető meg az ok, a hiba?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 19:29:13 »

Értsd ahogy kell! vigyor3 Szóval gáZolajszűrő.

Jah és marad a kérdés, hogy miként lehet légteleniteni (esetleg otthon) a rendszert?  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 19:43:13 »

km van benne bőven, 300 e felett... Izzító gyertya még lehetne is, de légtelenítés után indul, tehát feltételezhető, hogy "csak" annyi a baj, hogy  állásában lelevegősödik valami miatt. De mitől tud lelevegősödni? Hol  és hogyan kereshető meg az ok, a hiba?
Ha gondolod, elugorhatsz Józsihoz Üllőre, ő pikpak megcsinálja. Ha érdekel, küldjél pü-t.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 19:52:53 »

Ha gondolod, elugorhatsz Józsihoz Üllőre, ő pikpak megcsinálja. Ha érdekel, küldjél pü-t.

Ezek szerint szakis feladat? Reméltem, hogy házilag is kivitelezhető biztonságosan.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 21:02:35 »

Jah és marad a kérdés, hogy miként lehet légteleniteni (esetleg otthon) a rendszert?  Wink
ha jó minden,nem kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 21:13:12 »

ha jó minden,nem kell.

Pont hogy nem jó. Szűrőcsere ota kissé rángat kis gázzal való haladásnál 1500 körül. Illetve az alapjárat is darabosabb lett.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2016.05.13 péntek, 06:36:30 »

Pont hogy nem jó. Szűrőcsere ota kissé rángat kis gázzal való haladásnál 1500 körül. Illetve az alapjárat is darabosabb lett.
valami nincs a helyén.cső,vagy tömítés,csatlakozó,vagy abban a tömítés.....
a levegő nem a légtelenítéstől szűnik meg,hanem a hiba megszűntetésétől.A rendszer kidolgozza a benne lévő levegőt magától.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2016.05.13 péntek, 09:16:59 »

Sziasztok!
2008-as 1.8 TDCI-m van. (Tudom, részvétetek) Tegnap pályán menet 140-150 között elkezdett rángatózni, majd kb 1/2 perc után abbahagyta, azóta semmi. Néha hideg motornál csinálta eddig, hogy mielőtt felépült az olajnyomás lefulladt. Olajcsere, szűrők cseréje 1500 km-el ezelőtt megtörtént!

Valami tipp, vagy vigyem diagnosztikára?
Köszönöm!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2016.05.13 péntek, 10:46:44 »

Sziasztok!
2008-as 1.8 TDCI-m van. (Tudom, részvétetek) Tegnap pályán menet 140-150 között elkezdett rángatózni, majd kb 1/2 perc után abbahagyta, azóta semmi. Néha hideg motornál csinálta eddig, hogy mielőtt felépült az olajnyomás lefulladt. Olajcsere, szűrők cseréje 1500 km-el ezelőtt megtörtént!

Valami tipp, vagy vigyem diagnosztikára?
Köszönöm!
pillanatnyi elmezavar,vagy dugulás az üza rendszerben....ha megszűnt ne foglalkozz vele.
Diagra egy fórumtárshoz elmehetsz,hátha tárolt valami hibát,az legalább nem kerül semmibe.írd meg merre mozogsz,biztos akad valaki egy elm327-el a környékeden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2016.05.13 péntek, 15:29:40 »

valami nincs a helyén.cső,vagy tömítés,csatlakozó,vagy abban a tömítés.....
a levegő nem a légtelenítéstől szűnik meg,hanem a hiba megszűntetésétől.A rendszer kidolgozza a benne lévő levegőt magától.

Aham, szóval ha csak bekerült, akkor kidolgozná. Ez kb mennyi táv, városi használat mellett? Lehetséges, hogy egy ideig erősödik a rángatás, aztán egyre kevésbé és végül kifogy a beszorult levegő?
Megnézem majd a csatikat, csöveket. Esetleg van olyan, amit gyakran tesznek vissza rosszul? Csak hogy ott kezdjem.   Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2016.05.13 péntek, 18:06:46 »

pillanatnyi elmezavar,vagy dugulás az üza rendszerben....ha megszűnt ne foglalkozz vele.
Diagra egy fórumtárshoz elmehetsz,hátha tárolt valami hibát,az legalább nem kerül semmibe.írd meg merre mozogsz,biztos akad valaki egy elm327-el a környékeden.

Pécsi vagyok, a környéken kit kereshetek?

Köszi!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2016.05.14 szombat, 11:39:14 »

Sziasztok!
2008-as 1.8 TDCI-m van. (Tudom, részvétetek) Tegnap pályán menet 140-150 között elkezdett rángatózni, majd kb 1/2 perc után abbahagyta, azóta semmi. Néha hideg motornál csinálta eddig, hogy mielőtt felépült az olajnyomás lefulladt. Olajcsere, szűrők cseréje 1500 km-el ezelőtt megtörtént!

Valami tipp, vagy vigyem diagnosztikára?
Köszönöm!
Szia!
Ugyanolyan az autónk. Nekem néhányszor olyan volt, mintha kihagyott volna, aztán ment tovább rendesen. Egyszer volt olyan, hogy reggel csak harmadikra indult be, előtte 2-szer leállt. Aztán nem indult többé. Üzemanyagszűrőt cseréltettem, légtelenítés... a kocsi jó lett. 1 napig. Majd újra nem indult. Üzemanyag nyomás szabályzó szelepet cseréltek, most úgy néz ki jó. Szóval az is okozhat ilyen "hülyeségeket"...
Naplózva
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2016.05.14 szombat, 15:34:08 »

Szia!
Ugyanolyan az autónk. Nekem néhányszor olyan volt, mintha kihagyott volna, aztán ment tovább rendesen. Egyszer volt olyan, hogy reggel csak harmadikra indult be, előtte 2-szer leállt. Aztán nem indult többé. Üzemanyagszűrőt cseréltettem, légtelenítés... a kocsi jó lett. 1 napig. Majd újra nem indult. Üzemanyag nyomás szabályzó szelepet cseréltek, most úgy néz ki jó. Szóval az is okozhat ilyen "hülyeségeket"...

Köszi, azt még nem néztük, a többi mnegvolt!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:32:46 »

A klímát kizárnám, mivel álló autóról van szó. A relé is inkább kikapcsolás közben ég be, semmint kikapcsolt helyzetben. Inkább arra tippelek, hogy valamelyik hőfok jeladó elromlott és azt hiszi a vezérlő, hogy tűzforró a motor leállítás után, ezért próbálja hűteni.
Forscannal szerintem lehetne hőmérséklet PID-eket nézegetni.

Relét nem láttam, van egy teljesítményelektronikai doboz ami szerintem fordulatszám szabályozza a ventit...
A forscan el néztem 40 fokosnak látta a motort, több hőfok adat is van?

Amúgy néha csinál érdekességet, volt hogy a fényszórót se lehetett kikapcsolni csak akkusaru levétellel..  de ez a ventillátoros dolog nem oldódik meg ettől.
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:58:48 »

Relét nem láttam, van egy teljesítményelektronikai doboz ami szerintem fordulatszám szabályozza a ventit...
A forscan el néztem 40 fokosnak látta a motort, több hőfok adat is van?

Amúgy néha csinál érdekességet, volt hogy a fényszórót se lehetett kikapcsolni csak akkusaru levétellel..  de ez a ventillátoros dolog nem oldódik meg ettől.
Nem tudom van-e több hőfok, de ha nem látja melegnek a motort/hűtővizet a vezérlés, akkor vélhetően azzal a dobozzal lesz a gond.
Akkud jó amúgy?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2016.05.17 kedd, 09:52:46 »

Sziasztok!

Olyanban szeretném a segítségeteket kérni hogy mostanában kellene cserélnem gázolajszűrőt és tudom hogy nincs szivattyú a mondeoban, valami ötlet van hogy hogy tudom úgy kicserélni hogy jó legyen és ne merítsek le 2 aksit ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2016.05.17 kedd, 10:21:39 »

Sziasztok!

Olyanban szeretném a segítségeteket kérni hogy mostanában kellene cserélnem gázolajszűrőt és tudom hogy nincs szivattyú a mondeoban, valami ötlet van hogy hogy tudom úgy kicserélni hogy jó legyen és ne merítsek le 2 aksit ?

Hogy ne lenne? Ez nem olyan, mint a Trabant hogy gravitáció segíti a megfelelő helyre a gázolajat. Csak külön AC nincs, a nagynyomásúnak van egy kisnyomású része, az szívja fel a gázolajat a tankból. Ha rendszeresen Te akarod cserélni, akkor lehet érdemes beszerezned a légtelenítéshez egy megfelelő eszközt, emlékeim szerint írtak már róla, pár ezer forint. Ha feltöltöd a szűrőházat, az is sokat segít.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2016.05.17 kedd, 10:52:35 »

Sziasztok!

Olyanban szeretném a segítségeteket kérni hogy mostanában kellene cserélnem gázolajszűrőt és tudom hogy nincs szivattyú a mondeoban, valami ötlet van hogy hogy tudom úgy kicserélni hogy jó legyen és ne merítsek le 2 aksit ?

Szkúzi h.ü.l.y.e voltam, elnéztem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.17 kedd, 11:19:47 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2016.05.17 kedd, 11:14:42 »

Kúton veszel 1-2 liter gázolajat kis kannába. Fogsz egy injekciós fecskendőt. Az új szűrőt a fecskendővel feltöltöd a bemeneti nyílásán, amennyire tudod. A feltöltött szűrőt berakod, csöveket csatlakoztatod, autót elindítod. Ami minimális levegő marad, azt kidolgozza magából.
mk4-nél már betétes a szűrő. azt mire feltöltöd fecskendővel berakás előtt eplus2 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2016.05.17 kedd, 11:18:30 »

mk4-nél már betétes a szűrő. azt mire feltöltöd fecskendővel berakás előtt eplus2 vigyor3

Baaaa, de hülye vagyok. Elsiklottam afelett, hogy MK4 területen lépkedek  falbav falbav falbav falbav
Ki is töröltem, mielőtt valaki próbálkozna vele Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.17 kedd, 11:22:33 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2016.05.17 kedd, 11:22:25 »

Hogy ne lenne? Ez nem olyan, mint a Trabant hogy gravitáció segíti a megfelelő helyre a gázolajat. Csak külön AC nincs, a nagynyomásúnak van egy kisnyomású része, az szívja fel a gázolajat a tankból. Ha rendszeresen Te akarod cserélni, akkor lehet érdemes beszerezned a légtelenítéshez egy megfelelő eszközt, emlékeim szerint írtak már róla, pár ezer forint. Ha feltöltöd a szűrőházat, az is sokat segít.

Eddig egyszer cseréltek benne de fél napig szenvedett vele a szerelő és két aksit kicsinált.
Aszt mondta hogy ő többet nem csinálja.
Ezért félek tőle egy kicsit!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2016.05.17 kedd, 11:48:09 »

Eddig egyszer cseréltek benne de fél napig szenvedett vele a szerelő és két aksit kicsinált.
Aszt mondta hogy ő többet nem csinálja.
Ezért félek tőle egy kicsit!

Hát, ahhoz a szerelőhöz ne menj vissza többet. Egy párszázforintos pumpa meg két cső kell hozzá, és valamennyi dízeles autón be kell vetni ezt a taktikát...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2016.05.17 kedd, 11:56:26 »

Eddig egyszer cseréltek benne de fél napig szenvedett vele a szerelő és két aksit kicsinált.
Aszt mondta hogy ő többet nem csinálja.
Ezért félek tőle egy kicsit!

Tényleg ne vidd hozzá többé, ha ezt nem tudja megcsinálni (ahogy BT írta az összes dízelt légteleníteni kell valamilyen módon) akkor nem ért hozzá. Ha szárazon járatja, azzal tönkreteheti a nagynyomásúdat. Ha megírod merre laksz, szerintem lesz aki ajánl szerelőt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2016.05.17 kedd, 13:00:01 »

Tényleg ne vidd hozzá többé, ha ezt nem tudja megcsinálni (ahogy BT írta az összes dízelt légteleníteni kell valamilyen módon) akkor nem ért hozzá. Ha szárazon járatja, azzal tönkreteheti a nagynyomásúdat. Ha megírod merre laksz, szerintem lesz aki ajánl szerelőt.

pl rangeren van egy elektonyos pumpa pluszban ami tolja előre az üzemanyagot, az szépen ki is légteleníti magát...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2016.05.17 kedd, 18:18:21 »

Tényleg ne vidd hozzá többé, ha ezt nem tudja megcsinálni (ahogy BT írta az összes dízelt légteleníteni kell valamilyen módon) akkor nem ért hozzá. Ha szárazon járatja, azzal tönkreteheti a nagynyomásúdat. Ha megírod merre laksz, szerintem lesz aki ajánl szerelőt.

Vác vagy Budapest környékén tudtok valami jó szerelőt ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2016.05.17 kedd, 18:33:39 »

Urak!

2,2 tdci mondeo, "P006A - MAP - levegő tömeg- vagy térfogatáram viszony" hibát jelez, először lekorlátozta a kocsit 2500 fordulatra, majd újraindítás után eltűnt a hiba, majd újra előjött, kitöröltem forscannel, 200 km után a sárga motorlámpa gyulladt ki, de ugyanúgy megy, ismét kitöröltem, és egyelőre nem jött vissza.

Pénteken megy szerelőhöz (Alf tanácsára megnézik a turbócsöveket - köszi!), ezen kívül mi baja lehet (benézve egyelőre nem látszik olajfolt sehol sem).
Mit tanácsoltok, holnap van egy oda-vissza 400 km-es belföldi utam, elindulhatok-e vele?

Köszi a válaszokat!  worship
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 10:07:54 »

Gödön az essmotor. Korrektek, hozzáértők.
www.essmotor.hu
Vác vagy Budapest környékén tudtok valami jó szerelőt ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.19 csütörtök, 10:09:34 írta ticu » Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 20:01:58 »

Üdv.
2012es Mk4 kombi - szűk 2 hónapon belül másodszor kapok Engine Malfunction hibaüzenetet autópályán. Nem hajtom, 140-es tempó, 2500-2600as fordulaton.
Hibakód: P244D $07E8
Vki tud segíteni mi lehet a gáz / mekkora a probléma?
Pár óra pihentetés után gond nélkül indul az autó, hibaüzenet megszűnik......
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 20:34:59 »

Üdv.
2012es Mk4 kombi - szűk 2 hónapon belül másodszor kapok Engine Malfunction hibaüzenetet autópályán. Nem hajtom, 140-es tempó, 2500-2600as fordulaton.
Hibakód: P244D $07E8
Vki tud segíteni mi lehet a gáz / mekkora a probléma?
Pár óra pihentetés után gond nélkül indul az autó, hibaüzenet megszűnik......
túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank

valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.

klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.