Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:48:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5232354 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9450 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 17:03:25 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 16:47:04
köszönöm a választ! (ez a verzió sem hangzik túl jól)
Mi az, ami nem tetszik?
Ahhoz, hogy kipucolodjon kell a magas hő es gázáramlás, amit igy tud előállitani a motor állo helyzetben. Szerintem ahhoz képest nagyon kulturált megoldás és felettébb hatásos. Elötte a fogyasztást sehogy se tudtam levinni 7,3 alá (csak város), utána lement szintén csak városban 6,8ra. És nem váltottam vezetési stilust.
Ráadásul simább a járása a motornak.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9451 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 17:04:15 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.05 szerda, 21:34:44
miért fontos csekkolni regeket? Untatlak meg egy picit, sorry.
,hogy tudjad,mennyi sikertelen,és mennyi sikeres volt.arányban többnek kell lennie a sikeresnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9452 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 17:05:36 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 17:03:25
Mi az, ami nem tetszik?
Ahhoz, hogy kipucolodjon kell a magas hő es gázáramlás, amit igy tud előállitani a motor állo helyzetben. Szerintem ahhoz képest nagyon kulturált megoldás és felettébb hatásos. Elötte a fogyasztást sehogy se tudtam levinni 7,3 alá (csak város), utána lement szintén csak városban 6,8ra. És nem váltottam vezetési stilust.
Ráadásul simább a járása a motornak.
menet közben nem volt passzív regen-ed ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9453 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 17:33:06 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 17:05:36
menet közben nem volt passzív regen-ed ?
Passzivrol nem tudok. Varosban nem sok eselye van erre. Aktivat nemreg tapasztaltam meg először, azt nem is szakitottam meg.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9454 Dátum:
2016.10.07 péntek, 18:16:46 »
Ezt hogy kell megnézni hogy volt-e regelés leirjátok KÖSZI
Naplózva
1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9455 Dátum:
2016.10.07 péntek, 20:52:28 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.07 péntek, 18:16:46
Ezt hogy kell megnézni hogy volt-e regelés leirjátok KÖSZI
elm327+forscan.
A progiban a PCM modul pidjei közül kell kiválasztani,és elindítani az online adatfolyamot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9456 Dátum:
2016.10.07 péntek, 23:36:56 »
Nekem mikor nagyon tele volt neki, a statikus ment vagy 40 percet
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 16:34:59
Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9457 Dátum:
2016.10.08 szombat, 14:22:51 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.06 csütörtök, 17:04:15
,hogy tudjad,mennyi sikertelen,és mennyi sikeres volt.arányban többnek kell lennie a sikeresnek.
Értem. Még egy észrevétel: Inditás után fogyasztás felugrik 1.3 ra majd lassan, pár perc utan beáll 0,5 re, alapjáraton, illetve ,motor hangja nem egyenletes, kezemet kipufogohoz tettem es ott sem egyenletesen jott a levego. Megszakitasokkal, ahogy a motor hangja is ingadozott. Ez osszefuggesben lehet e a pierburg szelepekkel?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9458 Dátum:
2016.10.08 szombat, 15:35:23 »
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti.
Ötlet, hogy mi lehet? 2.0 tdci, qxba, 2008-as.
Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám.
Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9459 Dátum:
2016.10.08 szombat, 15:57:20 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.08 szombat, 15:35:23
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti.
Ötlet, hogy mi lehet? 2.0 tdci, qxba, 2008-as.
Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám.
Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen.
levegősödés?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9460 Dátum:
2016.10.08 szombat, 16:45:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.08 szombat, 15:57:20
levegősödés?
Erre gondolunk mi is. Jövőhéten hozza az autót termosztát cserére, csak gondoltam rákérdezek itt, hogy nem-e volt ilyen indulás baja valakinek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9461 Dátum:
2016.10.08 szombat, 16:53:25 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.08 szombat, 16:45:17
Erre gondolunk mi is. Jövőhéten hozza az autót termosztát cserére, csak gondoltam rákérdezek itt, hogy nem-e volt ilyen indulás baja valakinek.
És amikor beindul akkor nem okád egy nagy korompamacsot?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9462 Dátum:
2016.10.08 szombat, 18:00:24 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.08 szombat, 16:53:25
És amikor beindul akkor nem okád egy nagy korompamacsot?
Ez jó kérdés, megnézzük.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9463 Dátum:
2016.10.08 szombat, 18:59:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.08 szombat, 15:35:23
Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám.
Az autó is beindul elvileg, csak gyakorlatilag nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9464 Dátum:
2016.10.08 szombat, 19:03:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.08 szombat, 18:59:48
Az autó is beindul elvileg, csak gyakorlatilag nem.
Azért is zártam ki a pajzsvédelmet, mert csak akkor csinálja ezt, ha legalább 8 órát áll az autó alatta indul elsőre is, tehát ha a védelemmel lenne a baj, akkor mondjuk 2 óra állás után se indulna elsőre.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9465 Dátum:
2016.10.08 szombat, 20:51:17 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.08 szombat, 19:03:54
Azért is zártam ki a pajzsvédelmet, mert csak akkor csinálja ezt, ha legalább 8 órát áll az autó alatta indul elsőre is, tehát ha a védelemmel lenne a baj, akkor mondjuk 2 óra állás után se indulna elsőre.
levegősödés.nem volt szűrőcsere mostanában?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9466 Dátum:
2016.10.08 szombat, 23:38:23 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.08 szombat, 15:35:23
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti.
Ötlet, hogy mi lehet? 2.0 tdci, qxba, 2008-as.
Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám.
Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen.
Lehet hulyeseg, de tartsa ki a gyujtas allason par mp-et es utana inditozzon. Lehet a vedelemben van egy rele, aminek ido kell, hogy behuzzon es a gyujtas allasban tenne meg, de nincs ra ideje.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9467 Dátum:
2016.10.08 szombat, 23:43:51 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.10.08 szombat, 23:38:23
Lehet hulyeseg, de tartsa ki a gyujtas allason par mp-et es utana inditozzon. Lehet a vedelemben van egy rele, aminek ido kell, hogy behuzzon es a gyujtas allasban tenne meg, de nincs ra ideje.
jól írod, elég nagy hülyeség, egy relé max tized másodperc alatt húz be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9468 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 10:37:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.08 szombat, 20:51:17
levegősödés.nem volt szűrőcsere mostanában?
Sanszos a levegősödés a szűrőt meg fogjuk nézni szerintem ebbe is hátul a tanknál lesz. Meg kérdezem majd tőle, hogy mikor volt a go szűrő csere.
ManiMondeo:
A védelmet a fentebb írt okok miatt zárnám ki pár orával az indítás után indul elsőre, csak akkor nem, ha állt mondjuk 8 órát az autó.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9469 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 15:13:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.09 vasárnap, 10:37:28
Sanszos a levegősödés a szűrőt meg fogjuk nézni szerintem ebbe is hátul a tanknál lesz. Meg kérdezem majd tőle, hogy mikor volt a go szűrő csere.
ManiMondeo:
A védelmet a fentebb írt okok miatt zárnám ki pár orával az indítás után indul elsőre, csak akkor nem, ha állt mondjuk 8 órát az autó.
biztos, hogy hátul lesz, 2010körül rakták el onnan a szűrőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9470 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 17:09:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.09 vasárnap, 15:13:29
biztos, hogy hátul lesz, 2010körül rakták el onnan a szűrőt
2011-ben forgalomba helyezettnél is hátul van a gázolajszűrő.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9471 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 18:33:38 »
Elhozták a mondit meg is mértem az izzógyertyák ellenállását az összes 1 ohm alatt volt jellemzően 0.8. Tehát akkor ezt kizárnám, hogy rosszak. Pajzsvédelmet szintén.
Viszont elvileg régebben cseréltek benne magasnyomású szivattyút és már mióta megvette ismi azóta ezt csinálja neki, hogy hidegen csak másodikra indul. Van egy rossz sejtésem, hogy azzal nem fog stimmelni valami...
Amúgy teljesen jól megy az autó nincs hibakód se, semmi.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9472 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 20:20:05 »
Mondeo mk4, QXBA-hoz jo ez a pierburg szelep? --> https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.09 vasárnap, 21:22:34 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
PeterHz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9473 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 08:19:30 »
Kimentem pályára a kocsival, Mk4, 2.0 TDCi, kombi és azt vettem észre, hogy ha lepadlózom, akkor 170 felé közeledve elveszik belőle az erő, kicst megtolja a kasztnit, aztán visszavesz majd megint...mi lehet a probléma? Valahol kifúj a turbó? Vagy valami más baja van?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9474 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 08:54:24 »
Idézetet írta: PeterHz - 2016.10.10 hétfő, 08:19:30
Kimentem pályára a kocsival, Mk4, 2.0 TDCi, kombi és azt vettem észre, hogy ha lepadlózom, akkor 170 felé közeledve elveszik belőle az erő, kicst megtolja a kasztnit, aztán visszavesz majd megint...mi lehet a probléma? Valahol kifúj a turbó? Vagy valami más baja van?
Pierburg szelep...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9475 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 09:57:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.09 vasárnap, 18:33:38
Elhozták a mondit meg is mértem az izzógyertyák ellenállását az összes 1 ohm alatt volt jellemzően 0.8. Tehát akkor ezt kizárnám, hogy rosszak. Pajzsvédelmet szintén.
Viszont elvileg régebben cseréltek benne magasnyomású szivattyút és már mióta megvette ismi azóta ezt csinálja neki, hogy hidegen csak másodikra indul. Van egy rossz sejtésem, hogy azzal nem fog stimmelni valami...
Amúgy teljesen jól megy az autó nincs hibakód se, semmi.
Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz? Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9476 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 10:04:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 09:57:48
Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz? Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
még off autómnál(330d) nem is az izzítógyertyákkal(persze kicseréltem...), hanem az izzítórelé volt a baj, nem tudom ennél létezik e ilyesmi variáció.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 11:27:22 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9477 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 10:27:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 09:57:48
Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz? Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
A Converse-esnél, ha be van kapcsolva a welcome, vagy help menü (nem emlékszem pontosan), akkor nem látod, mert amíg a Ford logó beúszik, addig izzít. Ha ezt kikapcsolod, akkor látni fogod, hogy neked is izzít.
Legalábbis amióta én ezt kikapcsoltam, azóta én is látom, előtte kb. soha
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9478 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 11:06:48 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.10 hétfő, 10:27:11
A Converse-esnél, ha be van kapcsolva a welcome, vagy help menü (nem emlékszem pontosan), akkor nem látod, mert amíg a Ford logó beúszik, addig izzít. Ha ezt kikapcsolod, akkor látni fogod, hogy neked is izzít.
Legalábbis amióta én ezt kikapcsoltam, azóta én is látom, előtte kb. soha
Ahha ezt nem is tudtam. Convers menüben akkor ez kikapcsolható?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9479 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 12:54:44 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 11:06:48
Ahha ezt nem is tudtam. Convers menüben akkor ez kikapcsolható?
Igen, nekem "súgó menü" néven fut a magyarosított conversen. Beállításokban valahol megtalálod.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9480 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 13:31:12 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.10 hétfő, 12:54:44
Igen, nekem "súgó menü" néven fut a magyarosított conversen. Beállításokban valahol megtalálod.
Megtaláltam, majd este figyelem, hogy mutatja-e az izzítást.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9481 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 15:08:34 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 09:57:48
Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz? Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
ilyen időben izzító gyertya nélkül is illene neki beindulni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9482 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 15:50:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 13:31:12
Megtaláltam, majd este figyelem, hogy mutatja-e az izzítást.
Tuti fogja
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9483 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:16:25 »
Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9484 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:42:04 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 18:16:25
Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
magyarítás nélkül is kell lenni benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9485 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:48:42 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 18:16:25
Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
amúgy nem nagy súgó, annyit csinál, hogy megmutatja egy animációval, hogy a kormányon a gombokat használva tudsz benne lapozgatni (nem találtam róla hirtelen videot/képet)
frissítéssel, nem a magyar nyelv a legjobb, amit kap az ember, hanem a digit seb kijelzés, a grafikus parkradar, a fl-es sötét téma, meg a fedcompon belüli lapozás az ok gombbal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9486 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:58:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.10 hétfő, 18:48:42
amúgy nem nagy súgó, annyit csinál, hogy megmutatja egy animációval, hogy a kormányon a gombokat használva tudsz benne lapozgatni (nem találtam róla hirtelen videot/képet)
frissítéssel, nem a magyar nyelv a legjobb, amit kap az ember, hanem a digit seb kijelzés, a grafikus parkradar, a fl-es sötét téma, meg a fedcompon belüli lapozás az ok gombbal
NA majd egyszer rászánom magam, de most 30 ropit nem kívánok rá kifizetni. Majd a Jézuska esetleg meghozza...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 19:29:28 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9487 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:20:18 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 18:58:51
NA majd egyszer rászánom magam, de most 30 ropit nem kívánok rá kifizetni. Majd a Jézuska esetleg meghozza...
A videón egy faceliftes mondeo van, de ugyanúgy indul el, mint a fl előtti. Ezt az animációt tudod kikapcsolni, akkor is ha nem magyar.
https://www.youtube.com/watch?v=80_J-0wTX6k
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9488 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:34:24 »
USB-n keresztül lehet frissíteni a Converse+-t?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9489 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:34:59 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 19:34:24
USB-n keresztül lehet frissíteni a Converse+-t?
Nem, csak obd.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9490 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:46:25 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 19:34:59
Nem, csak obd.
Akkor magamnak nem tudom megcsinálni otthon..
Vagy meg lehet oldani home made?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9491 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:54:52 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 19:46:25
Akkor magamnak nem tudom megcsinálni otthon..
Vagy meg lehet oldani home made?
meglehet, ebay-en meglehet venni az orosz/lengyel srácoktól, de az se jön ki kevesebbre, mintha elviszed power_ford-hoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9492 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 20:06:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.10 hétfő, 19:54:52
meglehet, ebay-en meglehet venni az orosz/lengyel srácoktól, de az se jön ki kevesebbre, mintha elviszed power_ford-hoz
És ugye az magyar nem lesz, azt csak powerfordtol lehet megvenni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9493 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 20:14:44 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 20:06:49
És ugye az magyar nem lesz, azt csak powerfordtol lehet megvenni.
Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9494 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 20:57:33 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 20:14:44
Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel?
Azért sokat dolgozott vele, szerintem nem illendő ha egy kisember dolgozik valamivel, akkor azt így átmentegetni. Ha a sony vagy a matel vagy valami nagy cég cuccát torrentezi valaki, azt pont letojom, de ha már egy társunk időt, energiát, felszerelést -> pénzt fektetett valamibe, akkor ne azon az 5eHuf-on múljon. Ha azon múlik, akkor inkább hagyd gyárin.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9495 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:01:39 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 20:14:44
Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel?
Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9496 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:05:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.10 hétfő, 20:57:33
r ne azon az 5eHuf-on múljon.
Ja, ha csak 5 ezer FT-on múlna. De 30 ropi irreálisan magas szerintem. Lehet akármilyen fórumtárs.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9497 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:06:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.10 hétfő, 21:01:39
Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.
Szerintem nincsen benne semmi etikátlan, sőt, segíteni akar a többieknek azáltal, hogy felveti a kérdést, így pénzt megtakarítva nekik...
Szerintem...
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9498 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:15:15 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 21:06:36
Szerintem nincsen benne semmi etikátlan, sőt, segíteni akar a többieknek azáltal, hogy felveti a kérdést, így pénzt megtakarítva nekik...
Szerintem...
Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9499 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:22:22 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.10 hétfő, 21:15:15
Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.
huhu, nem kell felkapni a vizet. Mivel én nem voltam itt 1-2 éve, ezért írtam.
Netán Te is jutalékot kapsz...?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ