Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:29:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5260055 alkalommal)
0 Felhasználó és 298 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 17:03:25 »


köszönöm a választ! (ez a verzió sem hangzik túl jól)  Angry

Mi az, ami nem tetszik?
Ahhoz, hogy kipucolodjon kell a magas hő es gázáramlás, amit igy tud előállitani a motor állo helyzetben. Szerintem ahhoz képest nagyon kulturált megoldás és felettébb hatásos. Elötte a fogyasztást sehogy se tudtam levinni 7,3 alá (csak város), utána lement szintén csak városban 6,8ra. És nem váltottam vezetési stilust.  Wink Ráadásul simább a járása a motornak.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 17:04:15 »

  miért fontos csekkolni regeket?  Untatlak meg egy picit, sorry.
,hogy tudjad,mennyi sikertelen,és mennyi sikeres volt.arányban többnek kell lennie a sikeresnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 17:05:36 »

Mi az, ami nem tetszik?
Ahhoz, hogy kipucolodjon kell a magas hő es gázáramlás, amit igy tud előállitani a motor állo helyzetben. Szerintem ahhoz képest nagyon kulturált megoldás és felettébb hatásos. Elötte a fogyasztást sehogy se tudtam levinni 7,3 alá (csak város), utána lement szintén csak városban 6,8ra. És nem váltottam vezetési stilust.  Wink Ráadásul simább a járása a motornak.



menet közben nem volt passzív regen-ed ?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 17:33:06 »


menet közben nem volt passzív regen-ed ?

Passzivrol nem tudok. Varosban nem sok eselye van erre. Aktivat nemreg tapasztaltam meg először, azt nem is szakitottam meg.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2016.10.07 péntek, 18:16:46 »

Ezt hogy kell megnézni hogy volt-e regelés leirjátok KÖSZI
Naplózva

1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2016.10.07 péntek, 20:52:28 »

Ezt hogy kell megnézni hogy volt-e regelés leirjátok KÖSZI
elm327+forscan.
A progiban a PCM modul pidjei közül kell kiválasztani,és elindítani az online adatfolyamot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2016.10.07 péntek, 23:36:56 »

Nekem mikor nagyon tele volt neki, a statikus ment vagy 40 percet Smiley

Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.  Wink
Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2016.10.08 szombat, 14:22:51 »

,hogy tudjad,mennyi sikertelen,és mennyi sikeres volt.arányban többnek kell lennie a sikeresnek.

Értem. Még egy észrevétel: Inditás után fogyasztás felugrik 1.3 ra majd lassan, pár perc utan beáll 0,5 re, alapjáraton, illetve ,motor hangja nem egyenletes, kezemet kipufogohoz tettem es ott sem egyenletesen jott a levego. Megszakitasokkal, ahogy a motor hangja is ingadozott. Ez osszefuggesben lehet e a pierburg szelepekkel?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2016.10.08 szombat, 15:35:23 »

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti. 

Ötlet, hogy mi lehet?  2.0 tdci, qxba, 2008-as.

Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám. 

Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2016.10.08 szombat, 15:57:20 »

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti. 

Ötlet, hogy mi lehet?  2.0 tdci, qxba, 2008-as.

Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám. 

Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen. 
levegősödés?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2016.10.08 szombat, 16:45:17 »

levegősödés?

Erre gondolunk mi is.  Jövőhéten hozza az autót termosztát cserére, csak gondoltam rákérdezek itt, hogy nem-e volt ilyen indulás baja valakinek.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2016.10.08 szombat, 16:53:25 »

Erre gondolunk mi is.  Jövőhéten hozza az autót termosztát cserére, csak gondoltam rákérdezek itt, hogy nem-e volt ilyen indulás baja valakinek.

És amikor beindul akkor nem okád egy nagy korompamacsot?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2016.10.08 szombat, 18:00:24 »

És amikor beindul akkor nem okád egy nagy korompamacsot?

Ez jó kérdés, megnézzük. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2016.10.08 szombat, 18:59:48 »

Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám. 

Az autó is beindul elvileg, csak gyakorlatilag nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2016.10.08 szombat, 19:03:54 »

Az autó is beindul elvileg, csak gyakorlatilag nem.

Azért is zártam ki a pajzsvédelmet, mert csak akkor csinálja ezt, ha legalább 8 órát áll az autó alatta indul elsőre is, tehát ha a védelemmel lenne a baj, akkor mondjuk 2 óra állás után se indulna elsőre. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:51:17 »

Azért is zártam ki a pajzsvédelmet, mert csak akkor csinálja ezt, ha legalább 8 órát áll az autó alatta indul elsőre is, tehát ha a védelemmel lenne a baj, akkor mondjuk 2 óra állás után se indulna elsőre. 
levegősödés.nem volt szűrőcsere mostanában?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2016.10.08 szombat, 23:38:23 »

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kb fél napos állás után az autó első indításra nem indul el? Isminek a mondija ezt csinálja már nagyon régóta, ahogy leveszi a gyújtást, majd megint indít azonnal indul az autó, de elsőre sose hiába tekerteti. 

Ötlet, hogy mi lehet?  2.0 tdci, qxba, 2008-as.

Annyi hogy van neki ez a lopás gátló a pajzsvédelemtől, de az elvileg jól működik tehát azt kizárnám. 

Még nincs nálunk az autó, de az elmondása szerint semmi hiba kód nincsen. 

Lehet hulyeseg, de tartsa ki a gyujtas allason par mp-et es utana inditozzon. Lehet a vedelemben van egy rele, aminek ido kell, hogy behuzzon es a gyujtas allasban tenne meg, de nincs ra ideje.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2016.10.08 szombat, 23:43:51 »

Lehet hulyeseg, de tartsa ki a gyujtas allason par mp-et es utana inditozzon. Lehet a vedelemben van egy rele, aminek ido kell, hogy behuzzon es a gyujtas allasban tenne meg, de nincs ra ideje.
jól írod, elég nagy hülyeség, egy relé max tized másodperc alatt húz be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:37:28 »

levegősödés.nem volt szűrőcsere mostanában?

Sanszos a levegősödés a szűrőt meg fogjuk nézni szerintem ebbe is hátul a tanknál lesz. Meg kérdezem majd tőle, hogy mikor volt a go szűrő csere.

ManiMondeo: A védelmet a fentebb írt okok miatt zárnám ki pár orával az indítás után indul elsőre, csak akkor nem, ha állt mondjuk 8 órát az autó.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:13:29 »

Sanszos a levegősödés a szűrőt meg fogjuk nézni szerintem ebbe is hátul a tanknál lesz. Meg kérdezem majd tőle, hogy mikor volt a go szűrő csere.

ManiMondeo: A védelmet a fentebb írt okok miatt zárnám ki pár orával az indítás után indul elsőre, csak akkor nem, ha állt mondjuk 8 órát az autó.
biztos, hogy hátul lesz, 2010körül rakták el onnan a szűrőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 17:09:03 »

biztos, hogy hátul lesz, 2010körül rakták el onnan a szűrőt
2011-ben forgalomba helyezettnél is hátul van a gázolajszűrő.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 18:33:38 »

Elhozták a mondit meg is mértem az izzógyertyák ellenállását az összes 1 ohm alatt volt jellemzően 0.8. Tehát akkor ezt kizárnám, hogy rosszak. Pajzsvédelmet szintén.
Viszont elvileg régebben cseréltek benne magasnyomású szivattyút és már mióta megvette ismi azóta ezt csinálja neki, hogy hidegen csak másodikra indul. Van egy rossz sejtésem, hogy azzal nem fog stimmelni valami...
Amúgy teljesen jól megy az autó nincs hibakód se, semmi.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 20:20:05 »

 Mondeo mk4, QXBA-hoz jo ez a pierburg szelep? -->  https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.09 vasárnap, 21:22:34 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 08:19:30 »

Kimentem pályára a kocsival, Mk4, 2.0 TDCi, kombi és azt vettem észre, hogy ha lepadlózom, akkor 170 felé közeledve elveszik belőle az erő, kicst megtolja a kasztnit, aztán visszavesz majd megint...mi lehet a probléma? Valahol kifúj a turbó? Vagy valami más baja van?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 08:54:24 »

Kimentem pályára a kocsival, Mk4, 2.0 TDCi, kombi és azt vettem észre, hogy ha lepadlózom, akkor 170 felé közeledve elveszik belőle az erő, kicst megtolja a kasztnit, aztán visszavesz majd megint...mi lehet a probléma? Valahol kifúj a turbó? Vagy valami más baja van?

Pierburg szelep...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:57:48 »

Elhozták a mondit meg is mértem az izzógyertyák ellenállását az összes 1 ohm alatt volt jellemzően 0.8. Tehát akkor ezt kizárnám, hogy rosszak. Pajzsvédelmet szintén.
Viszont elvileg régebben cseréltek benne magasnyomású szivattyút és már mióta megvette ismi azóta ezt csinálja neki, hogy hidegen csak másodikra indul. Van egy rossz sejtésem, hogy azzal nem fog stimmelni valami...
Amúgy teljesen jól megy az autó nincs hibakód se, semmi.

Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz?  Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 10:04:51 »

Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz?  Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
még off autómnál(330d) nem is az izzítógyertyákkal(persze kicseréltem...), hanem az izzítórelé volt a baj, nem tudom ennél létezik e ilyesmi variáció.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 11:27:22 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 10:27:11 »

Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz?  Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
A Converse-esnél, ha be van kapcsolva a welcome, vagy help menü (nem emlékszem pontosan), akkor nem látod, mert amíg a Ford logó beúszik, addig izzít. Ha ezt kikapcsolod, akkor látni fogod, hogy neked is izzít.
Legalábbis amióta én ezt kikapcsoltam, azóta én is látom, előtte kb. soha  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 11:06:48 »

A Converse-esnél, ha be van kapcsolva a welcome, vagy help menü (nem emlékszem pontosan), akkor nem látod, mert amíg a Ford logó beúszik, addig izzít. Ha ezt kikapcsolod, akkor látni fogod, hogy neked is izzít.
Legalábbis amióta én ezt kikapcsoltam, azóta én is látom, előtte kb. soha  vigyor3

Ahha ezt nem is tudtam.  Convers menüben akkor ez kikapcsolható?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 12:54:44 »

Ahha ezt nem is tudtam.  Convers menüben akkor ez kikapcsolható?
Igen, nekem "súgó menü" néven fut a magyarosított conversen. Beállításokban valahol megtalálod.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 13:31:12 »

Igen, nekem "súgó menü" néven fut a magyarosított conversen. Beállításokban valahol megtalálod.

Megtaláltam, majd este figyelem, hogy mutatja-e az izzítást.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:08:34 »

Kipróbáltam most reggel indítani mielőtt indítottam volna csináltam 3x izzítást és csak utána indítottam nagy nehezen beindult elsőre, de tekert jó sokáig... Ilyen időbe normális, hogy a műszerfalon az izzítás ikon vagy 4-5 másodpercig világít (izzít)? Nekem ilyen enyhe időbe még fel sem villan, nem hogy ilyen sokáig világít. Lehet még is izzító gyertya baja lesz?  Ez még a sima óracsoportos nem konzerv.
ilyen időben izzító gyertya nélkül is illene neki beindulni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:50:11 »

Megtaláltam, majd este figyelem, hogy mutatja-e az izzítást.  worship
Tuti fogja  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:16:25 »

Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:42:04 »

Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
magyarítás nélkül is kell lenni benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:48:42 »

Nekem nincsen súgó menüm. Ha frissítem, mahyarítom a Converse-t, akkor lesz?
amúgy nem nagy súgó, annyit csinál, hogy megmutatja egy animációval, hogy a kormányon a gombokat használva tudsz benne lapozgatni (nem találtam róla hirtelen videot/képet)

frissítéssel, nem a magyar nyelv a legjobb, amit kap az ember, hanem a digit seb kijelzés, a grafikus parkradar, a fl-es sötét téma, meg a fedcompon belüli lapozás az ok gombbal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:58:51 »

amúgy nem nagy súgó, annyit csinál, hogy megmutatja egy animációval, hogy a kormányon a gombokat használva tudsz benne lapozgatni (nem találtam róla hirtelen videot/képet)

frissítéssel, nem a magyar nyelv a legjobb, amit kap az ember, hanem a digit seb kijelzés, a grafikus parkradar, a fl-es sötét téma, meg a fedcompon belüli lapozás az ok gombbal

NA majd egyszer rászánom magam, de most 30 ropit nem kívánok rá kifizetni. Majd a Jézuska esetleg meghozza... Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 19:29:28 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:20:18 »

NA majd egyszer rászánom magam, de most 30 ropit nem kívánok rá kifizetni. Majd a Jézuska esetleg meghozza... Smiley
A videón egy faceliftes mondeo van, de ugyanúgy indul el, mint a fl előtti. Ezt az animációt tudod kikapcsolni, akkor is ha nem magyar.
https://www.youtube.com/watch?v=80_J-0wTX6k
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:34:24 »

USB-n keresztül lehet frissíteni a Converse+-t?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:34:59 »

USB-n keresztül lehet frissíteni a Converse+-t?

Nem, csak obd.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:46:25 »

Nem, csak obd.

Akkor magamnak nem tudom megcsinálni otthon..
Vagy meg lehet oldani home made?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:54:52 »

Akkor magamnak nem tudom megcsinálni otthon..
Vagy meg lehet oldani home made?
meglehet, ebay-en meglehet venni az orosz/lengyel srácoktól, de az se jön ki kevesebbre, mintha elviszed power_ford-hoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 20:06:49 »

meglehet, ebay-en meglehet venni az orosz/lengyel srácoktól, de az se jön ki kevesebbre, mintha elviszed power_ford-hoz

És ugye az magyar nem lesz, azt csak powerfordtol lehet megvenni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 20:14:44 »

És ugye az magyar nem lesz, azt csak powerfordtol lehet megvenni.
Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel? Cheesy
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 20:57:33 »

Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel? Cheesy

Azért sokat dolgozott vele, szerintem nem illendő ha egy kisember dolgozik valamivel, akkor azt így átmentegetni. Ha a sony vagy a matel vagy valami nagy cég cuccát torrentezi valaki, azt pont letojom, de ha már egy társunk időt, energiát, felszerelést -> pénzt fektetett valamibe, akkor ne azon az 5eHuf-on múljon. Ha azon múlik, akkor inkább hagyd gyárin.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:01:39 »

Amúgy akinek már olyan, azt nem lehet lementeni? Vagy az is "írásvédett", amit power_ford tölt fel? Cheesy
Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:05:06 »

r ne azon az 5eHuf-on múljon.

Ja, ha csak 5 ezer FT-on múlna. De 30 ropi irreálisan magas szerintem. Lehet akármilyen fórumtárs.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:06:36 »

Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.

Szerintem nincsen benne semmi etikátlan, sőt, segíteni akar a többieknek azáltal, hogy felveti a kérdést, így pénzt megtakarítva nekik...
Szerintem...
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:15:15 »

Szerintem nincsen benne semmi etikátlan, sőt, segíteni akar a többieknek azáltal, hogy felveti a kérdést, így pénzt megtakarítva nekik...
Szerintem...
Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:22:22 »

Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.

huhu, nem kell felkapni a vizet. Mivel én nem voltam itt 1-2 éve, ezért írtam.
Netán Te is jutalékot kapsz...?  nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.