Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
185
186
187
188
189
190
191
[
192
]
193
194
195
196
197
198
199
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9550 Dátum:
2016.10.12 szerda, 13:04:27 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.12 szerda, 12:55:54
mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...
Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...
pl. pont az én előző autómban, amit a Cromaxnál vettem. Gond nélkül kicserélték, ellenben sokat szívtam vele..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9551 Dátum:
2016.10.12 szerda, 13:05:56 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.12 szerda, 12:55:54
mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...
Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...
Gates lett bele téve és koppra ugyanaz a tünet mint az előzővel. Meleget fúj az autó vizet nem eszi, tehát kétlem hogy hengerfejes lenne és jól is megy.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9552 Dátum:
2016.10.12 szerda, 13:18:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 13:05:56
Gates lett bele téve és koppra ugyanaz a tünet mint az előzővel. Meleget fúj az autó vizet nem eszi, tehát kétlem hogy hengerfejes lenne és jól is megy.
Úgy rémlik mk3-nál 2 termosztát volt, ennél már egyel oldották meg?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9553 Dátum:
2016.10.12 szerda, 13:32:42 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.12 szerda, 13:18:51
Úgy rémlik mk3-nál 2 termosztát volt, ennél már egyel oldották meg?
Nekem mk4-ben cseréltek. És csak egyre emlékszem, ráadásul le kellett bontani a fél autót...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9554 Dátum:
2016.10.12 szerda, 13:56:28 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.12 szerda, 13:32:42
Nekem mk4-ben cseréltek. És csak egyre emlékszem, ráadásul le kellett bontani a fél autót...
Neked is ilyesmi hibád volt? Egy van benne és annyira nem kell szét bontani.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9555 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:04:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 13:56:28
Neked is ilyesmi hibád volt? Egy van benne és annyira nem kell szét bontani.
Nekem a bemelegedés volt gond... Lehet, annyira nem kell lebontani, de orrán száján dőlt a hűtővíz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9556 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:26:37 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 11:22:09
Nem boldogulunk ezzel a mondival.
Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.
Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
ez ilyen. enyém is ezt produkálja. tesóm 2014ese is, és sógornőm 2011 smaxa is. pedig abban lett is cserélve termosztát kb 40000ért. vízhőfok 70-80 közt mindig. nekem azt mondták ez így megfelelő dízelnél
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9557 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:28:26 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.10.12 szerda, 14:26:37
ez ilyen. enyém is ezt produkálja. tesóm 2014ese is, és sógornőm 2011 smaxa is. pedig abban lett is cserélve termosztát kb 40000ért. vízhőfok 70-80 közt mindig. nekem azt mondták ez így megfelelő dízelnél
Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9558 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:50:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 14:28:26
Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
persze. a középső,és az elötte levő osztás közt. egyszer ránéztem az elm327el. úgy emlékszek 78ról esett vissza olyan 71 re. de szerintem ha ettől alacsonyabb,akkor az nem hiszem ,h jó
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9559 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:55:08 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 14:28:26
Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
Én ma forscannel több dolgot is néztem menet közben. Vízhőfok nekem is 70-80 között mászkált, 80-ig eléggé meg kellet hajtanom itt a gerincúton, többnyire 73-75-nél volt. DPF nyomásszenzor meg menet közben normál haladásnál 5kPa körül, 3,4-esben 4000-ig padlózva elment 20 kPa-ig is.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9560 Dátum:
2016.10.12 szerda, 14:57:52 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 14:28:26
Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
a dizik egyik legnagyobb gondja a melegedés (nem véletlen van mindenféle előfűtő téma hozzá). Hidegben az autó normál tempónál biza vissza hűl. Ezt a legjobban a taxisok tudják, ugyanis ott már elindult, hogy inkább gázüzemű járgányt használnak, mert az nem hűl vissza ennyire és nem fognak fázni. Minél hidegebb van, annál inkább vissza tud hűlni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9561 Dátum:
2016.10.12 szerda, 16:01:09 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.10.12 szerda, 14:50:16
persze. a középső,és az elötte levő osztás közt. egyszer ránéztem az elm327el. úgy emlékszek 78ról esett vissza olyan 71 re. de szerintem ha ettől alacsonyabb,akkor az nem hiszem ,h jó
De jó, mert ezzel a panasszal hozták, hogy *** a termosztát valszeg mert ingadozik a hőfok... Nekem amúgy beáll 78 fokra és el sem mozdul fixen ott tartja.
Akkor ezek szerint nem mindenhol ugyanúgy működik.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9562 Dátum:
2016.10.12 szerda, 17:23:50 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 16:01:09
De jó, mert ezzel a panasszal hozták, hogy *** a termosztát valszeg mert ingadozik a hőfok... Nekem amúgy beáll 78 fokra és el sem mozdul fixen ott tartja.
Akkor ezek szerint nem mindenhol ugyanúgy működik.
azért sok mindentől függ, mennyire koszos a hűtő, milyen hűtőfolyadékot használsz, vezetési stílus, külső hőmérséklet, mennyire fűtesz belül....
Szerintem amíg ilyen pici difik vannak, addig fölösleges összehasonlítani
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9563 Dátum:
2016.10.12 szerda, 18:39:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.12 szerda, 17:23:50
azért sok mindentől függ, mennyire koszos a hűtő, milyen hűtőfolyadékot használsz, vezetési stílus, külső hőmérséklet, mennyire fűtesz belül....
Szerintem amíg ilyen pici difik vannak, addig fölösleges összehasonlítani
a hűtő nálam pl tiszta.
a klíma miatt ki szoktam takarítani. belül 20,5 nagyjából amit használok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9564 Dátum:
2016.10.12 szerda, 19:57:31 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.11 kedd, 22:54:27
Már megnéztem nem írtad a kimért értékeket, csak hogy az összes rossz.
nemá...
"Mind a 4 xar volt.
2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt
.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9565 Dátum:
2016.10.12 szerda, 19:58:50 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 08:39:30
sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?
thx
egr szelep.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9566 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:08:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.12 szerda, 08:44:16
Reggelente valami furcsa hang jön a generátor szíj felől. Megpróbáltam felvenni, de a
videón
nem annyira jellegzetes ez a hang. A valóságban elég rendszertelen cicergős, zörgős. Valahogy a generátor terheléssel függhet össze. Akkor jön, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés. Ma reggel még az MK3-nál úgy gyűlölt szíjtárcsa berregés hangját is hallani véltem egy pillanatra.
Mi lehet ez? Generátor szíjtárcsa szabadonfutó vagy van ebben az autóban is kettőstömegű szíjtárcsa?
én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9567 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:09:58 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 12:06:52
Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?
online is lehet a műszerteszt menüben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9568 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:15:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 14:28:26
Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
nem.én visszavinnm a termosztátot,hogy adjanak másikat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9569 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:41:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 19:58:50
egr szelep.
Az EGR "elvileg" szoftveresen ki van iktatva. Úgy tudom direkt falls értékek vannak beállítva, hogy ne nyisson amikor "kellene". Ha az értékeit resetelem Forscanban ez mennyiben befolyásolhatja a szoftveres módosítást?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9570 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:47:06 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 20:41:47
Az EGR "elvileg" szoftveresen ki van iktatva. Úgy tudom direkt falls értékek vannak beállítva, hogy ne nyisson amikor "kellene". Ha az értékeit resetelem Forscanban ez mennyiben befolyásolhatja a szoftveres módosítást?
az oké,de fizikailag is levan zárva?Biztos?Egr dugód van?
Semmiben nem befolyásolja.a tanult értékek törlődnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9571 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:48:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 20:47:06
az oké,de fizikailag is levan zárva?Biztos?Egr dugód van?
Semmiben nem befolyásolja.a tanult értékek törlődnek.
fizikailag nincs lezárva.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9572 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:50:30 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 20:48:56
fizikailag nincs lezárva.
akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9573 Dátum:
2016.10.12 szerda, 20:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 20:50:30
akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.
igazad lehet - ha szharul működik, vagy eltömődött és nem zár vissza. - ez is lehet..
eddig nem volt gond vele, lehet ott szívja vissza a falls levegőt a rendszerbe és ezért a többlet korom..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9574 Dátum:
2016.10.12 szerda, 21:03:16 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 20:55:22
igazad lehet - ha szharul működik, vagy eltömődött és nem zár vissza. - ez is lehet..
eddig nem volt gond vele, lehet ott szívja vissza a falls levegőt a rendszerbe és ezért a többlet korom..
a kockázat nulla.el lemez oszt tsókolom.vagy megszűnik,vagy nem.de rosszabb biztosan nem lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9575 Dátum:
2016.10.12 szerda, 21:08:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 21:03:16
a kockázat nulla.el lemez oszt tsókolom.vagy megszűnik,vagy nem.de rosszabb biztosan nem lesz.
anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..
ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9576 Dátum:
2016.10.12 szerda, 21:10:15 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 21:08:40
anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..
ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9577 Dátum:
2016.10.12 szerda, 21:17:03 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 19:57:31
nemá...
"Mind a 4 xar volt.
2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt
.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant."
Baszki és tényleg, én egy másik hszed találtam meg, ahol csak azt írtad, hogy rosszak a mérés után.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9578 Dátum:
2016.10.12 szerda, 22:16:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 20:08:01
én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
köszi Alf,
Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Aztán csak jó lesz.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9579 Dátum:
2016.10.12 szerda, 22:18:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.12 szerda, 22:16:45
köszi Alf,
Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Mármint a feszítőt, a szíjat meg a görgőket és ha kell a szabadonfutót is. Aztán csak jó lesz. Remélem a szíjtárcsa jó.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9580 Dátum:
2016.10.13 csütörtök, 14:32:57 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 21:08:40
anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..
ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.
Annyiszor említitek az EGR tanult értékének a resetelését... Ez miért jó? Milyen tanult értékei vannak és mit befolyásol ha törlitek őket?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9581 Dátum:
2016.10.13 csütörtök, 20:36:31 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.10.13 csütörtök, 14:32:57
Annyiszor említitek az EGR tanult értékének a resetelését... Ez miért jó? Milyen tanult értékei vannak és mit befolyásol ha törlitek őket?
pozíció érzékelő adatokat töröl a tárolóból,alaphelyzetbe áll,és a intavételezési idő is visszaáll gyári alap értékre.ezeket utána mind újratanulja-újratárolja.
de megszűntethet működésbeli problémákat,mondjuk az alap zárt helyzet biztos lesz pl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9582 Dátum:
2016.10.13 csütörtök, 20:38:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.12 szerda, 22:16:45
köszi Alf,
Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Aztán csak jó lesz.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
na.frankó.
Amúgy a szíjtárcsát én sem cseréltem asszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9583 Dátum:
2016.10.14 péntek, 00:36:44 »
Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9584 Dátum:
2016.10.14 péntek, 08:49:53 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.14 péntek, 00:36:44
Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
Ez EGR hiba, valszeg ahogy Alf irta nem zar mar es allandoan visszakeringteti a szutykot es nem tud a DPF-ed kikerulni ebbol a mokuskerekbol azaz allandoan telitodik
Dugozni kellene sztm is ahogy masok irtak
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9585 Dátum:
2016.10.14 péntek, 09:01:49 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.14 péntek, 08:49:53
Ez EGR hiba, valszeg ahogy Alf irta nem zar mar es allandoan visszakeringteti a szutykot es nem tud a DPF-ed kikerulni ebbol a mokuskerekbol azaz allandoan telitodik
Dugozni kellene sztm is ahogy masok irtak
Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra. Ma reggel meg jelezte a hibat kijelzon, vezettem par kilometert azota es most nem jelez hibat.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.14 péntek, 09:29:24 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9586 Dátum:
2016.10.14 péntek, 09:31:55 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.14 péntek, 09:01:49
Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra.
En meg sohasem tisztitottam az egr-t a 4-es mondin a 3ason ott igen ott nagyon egyszeru, hiszen elol van konnyen hozzaferheto helyen.
Dugot betenni viszont konnyu igaz addig a hibakod megmarad, ha koszos az egr-ed, de legalabb az visszaaramlas megszunik.
Hosszabb uton erdemes meghajtani is egy picit hatha segit..
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9587 Dátum:
2016.10.14 péntek, 09:35:12 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.14 péntek, 00:36:44
Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
egr koszos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9588 Dátum:
2016.10.14 péntek, 15:25:27 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.14 péntek, 09:01:49
Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra. Ma reggel meg jelezte a hibat kijelzon, vezettem par kilometert azota es most nem jelez hibat.
A meghajtás nálam segített ezen a hibán (gondolom azért, mert megdolgoztatja az egrt), de előjön néha, így tisztítás lesz a vége.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9589 Dátum:
2016.10.14 péntek, 15:36:44 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.14 péntek, 15:25:27
A meghajtás nálam segített ezen a hibán (gondolom azért, mert megdolgoztatja az egrt), de előjön néha, így tisztítás lesz a vége.
Plusz a magas fordulaton emelkedik a kipufogo gaz homerseklet es amennyiben azt keringeti vissza jobban "kikormolja" a szelepet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9590 Dátum:
2016.10.14 péntek, 16:17:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.14 péntek, 15:36:44
Plusz a magas fordulaton emelkedik a kipufogo gaz homerseklet es amennyiben azt keringeti vissza jobban "kikormolja" a szelepet
Meg gyorsabban is áramlik, ami szintén segíthet.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9591 Dátum:
2016.10.15 szombat, 12:54:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 11:22:09
Nem boldogulunk ezzel a mondival.
Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.
Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Bekő rakni egy kartonlapot a hűtő elé mint az IFA-kon
Deamugymeg, mintha valaki irta volna, hogy a hűtő előtt vannak ilyen lamellak, amiket tud nyitni/csukni a kocsi, ez a gyorsabb bemelegedés/visszahülés megakadályozását szolgálná?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9592 Dátum:
2016.10.15 szombat, 14:56:41 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.10.15 szombat, 12:54:16
Bekő rakni egy kartonlapot a hűtő elé mint az IFA-kon
Deamugymeg, mintha valaki irta volna, hogy a hűtő előtt vannak ilyen lamellak, amiket tud nyitni/csukni a kocsi, ez a gyorsabb bemelegedés/visszahülés megakadályozását szolgálná?
MK4 mondiba ilyen? Kétlem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9593 Dátum:
2016.10.15 szombat, 15:02:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.15 szombat, 14:56:41
MK4 mondiba ilyen? Kétlem.
Facelift elején volt ilyen
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9594 Dátum:
2016.10.15 szombat, 15:04:28 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.15 szombat, 15:02:16
Facelift elején volt ilyen
Jah abba lehet, mer ilyen nekem nincs.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9595 Dátum:
2016.10.15 szombat, 15:06:36 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.15 szombat, 14:56:41
MK4 mondiba ilyen? Kétlem.
Pedig az enyémen vannak ilyen zsaluszerű mozgatható müanyag lemezek a hűtőrács és a hűtő között.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9596 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:06:48 »
2.2 TDCI 200LE
Mi miatt van az, hogy mondjuk 1800-2000 fordulaton haladva, tehát elvileg a turbó már dogozik,
nagyobb gázadásnál eleinte alig indul meg az autó
(zavaró már a késés), majd meglódul. Kicsit olyan érzés mint az alacsony fordulati turbó-lyuk.
Létezik, hogy szándékosan ekkora a gázpedál elektronikus csillapítása?
De még padló gázra is ezt csinálja.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9597 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:31:00 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.15 szombat, 19:06:48
2.2 TDCI 200LE
Mi miatt van az, hogy mondjuk 1800-2000 fordulaton haladva, tehát elvileg a turbó már dogozik,
nagyobb gázadásnál eleinte alig indul meg az autó
(zavaró már a késés), majd meglódul. Kicsit olyan érzés mint az alacsony fordulati turbó-lyuk.
Létezik, hogy szándékosan ekkora a gázpedál elektronikus csillapítása?
De még padló gázra is ezt csinálja.
Keress ra a Pierburg szelepre a forumon...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9598 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:34:36 »
Idézetet írta: titta - 2016.10.15 szombat, 19:31:00
Keress ra a Pierburg szelepre a forumon...
2.2-ben szerintem nincs
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9599 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:35:34 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.15 szombat, 19:34:36
2.2-ben szerintem nincs
nincs.elektromos minden.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
185
186
187
188
189
190
191
[
192
]
193
194
195
196
197
198
199
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ