Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:45:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255993 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9550 Dátum: 2016.10.12 szerda, 13:04:27 »

mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...

Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...

pl. pont az én előző autómban, amit a Cromaxnál vettem. Gond nélkül kicserélték, ellenben sokat szívtam vele..  falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9551 Dátum: 2016.10.12 szerda, 13:05:56 »

mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...

Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...

Gates lett bele téve és koppra ugyanaz a tünet mint az előzővel. Meleget fúj az autó vizet nem eszi, tehát kétlem hogy hengerfejes lenne és jól is megy.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9552 Dátum: 2016.10.12 szerda, 13:18:51 »

Gates lett bele téve és koppra ugyanaz a tünet mint az előzővel. Meleget fúj az autó vizet nem eszi, tehát kétlem hogy hengerfejes lenne és jól is megy.
Úgy rémlik mk3-nál 2 termosztát volt, ennél már egyel oldották meg?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9553 Dátum: 2016.10.12 szerda, 13:32:42 »

Úgy rémlik mk3-nál 2 termosztát volt, ennél már egyel oldották meg?

Nekem mk4-ben cseréltek. És csak egyre emlékszem, ráadásul le kellett bontani a fél autót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9554 Dátum: 2016.10.12 szerda, 13:56:28 »

Nekem mk4-ben cseréltek. És csak egyre emlékszem, ráadásul le kellett bontani a fél autót...

Neked is ilyesmi hibád volt? Egy van benne és annyira nem kell szét bontani.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9555 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:04:03 »

Neked is ilyesmi hibád volt? Egy van benne és annyira nem kell szét bontani.

Nekem a bemelegedés volt gond... Lehet, annyira nem kell lebontani, de orrán száján dőlt a hűtővíz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9556 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:26:37 »

Nem boldogulunk ezzel a mondival. Sad Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.

Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
ez ilyen. enyém is ezt produkálja. tesóm 2014ese is, és sógornőm 2011 smaxa is. pedig abban lett is cserélve termosztát kb 40000ért. vízhőfok 70-80 közt mindig. nekem azt mondták ez így megfelelő dízelnél
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9557 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:28:26 »

ez ilyen. enyém is ezt produkálja. tesóm 2014ese is, és sógornőm 2011 smaxa is. pedig abban lett is cserélve termosztát kb 40000ért. vízhőfok 70-80 közt mindig. nekem azt mondták ez így megfelelő dízelnél

Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9558 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:50:16 »

Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
persze. a középső,és az elötte levő osztás közt. egyszer ránéztem az elm327el. úgy emlékszek 78ról esett vissza olyan 71 re. de szerintem ha ettől alacsonyabb,akkor az nem hiszem ,h jó
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9559 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:55:08 »

Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
Én ma forscannel több dolgot is néztem menet közben. Vízhőfok nekem is 70-80 között mászkált, 80-ig eléggé meg kellet hajtanom itt a gerincúton, többnyire 73-75-nél volt. DPF nyomásszenzor meg menet közben normál haladásnál 5kPa körül, 3,4-esben 4000-ig padlózva elment 20 kPa-ig is.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9560 Dátum: 2016.10.12 szerda, 14:57:52 »

Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?

a dizik egyik legnagyobb gondja a melegedés (nem véletlen van mindenféle előfűtő téma hozzá). Hidegben az autó normál tempónál biza vissza hűl. Ezt a legjobban a taxisok tudják, ugyanis ott már elindult, hogy inkább gázüzemű járgányt használnak, mert az nem hűl vissza ennyire és nem fognak fázni. Minél hidegebb van, annál inkább vissza tud hűlni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9561 Dátum: 2016.10.12 szerda, 16:01:09 »

persze. a középső,és az elötte levő osztás közt. egyszer ránéztem az elm327el. úgy emlékszek 78ról esett vissza olyan 71 re. de szerintem ha ettől alacsonyabb,akkor az nem hiszem ,h jó

De jó, mert ezzel a panasszal hozták, hogy *** a termosztát valszeg mert ingadozik a hőfok... Nekem amúgy beáll 78 fokra és el sem mozdul fixen ott tartja.

Akkor ezek szerint nem mindenhol ugyanúgy működik.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9562 Dátum: 2016.10.12 szerda, 17:23:50 »

De jó, mert ezzel a panasszal hozták, hogy *** a termosztát valszeg mert ingadozik a hőfok... Nekem amúgy beáll 78 fokra és el sem mozdul fixen ott tartja.

Akkor ezek szerint nem mindenhol ugyanúgy működik.

azért sok mindentől függ, mennyire koszos a hűtő, milyen hűtőfolyadékot használsz, vezetési stílus, külső hőmérséklet, mennyire fűtesz belül....
Szerintem amíg ilyen pici difik vannak, addig fölösleges összehasonlítani
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9563 Dátum: 2016.10.12 szerda, 18:39:56 »

azért sok mindentől függ, mennyire koszos a hűtő, milyen hűtőfolyadékot használsz, vezetési stílus, külső hőmérséklet, mennyire fűtesz belül....
Szerintem amíg ilyen pici difik vannak, addig fölösleges összehasonlítani
a hűtő nálam pl tiszta.  Wink a klíma miatt ki szoktam takarítani. belül 20,5 nagyjából amit használok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9564 Dátum: 2016.10.12 szerda, 19:57:31 »

Már megnéztem nem írtad a kimért értékeket, csak hogy az összes rossz. Smiley
nemá...

"Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9565 Dátum: 2016.10.12 szerda, 19:58:50 »


sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?

thx




egr szelep.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9566 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:08:01 »

Reggelente valami furcsa hang jön a generátor szíj felől. Megpróbáltam felvenni, de a videón nem annyira jellegzetes ez a hang. A valóságban elég rendszertelen cicergős, zörgős. Valahogy a generátor terheléssel függhet össze. Akkor jön, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés. Ma reggel még az MK3-nál úgy gyűlölt szíjtárcsa berregés hangját is hallani véltem egy pillanatra.

Mi lehet ez? Generátor szíjtárcsa szabadonfutó vagy van ebben az autóban is kettőstömegű szíjtárcsa?


én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9567 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:09:58 »


Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?


online is lehet a műszerteszt menüben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9568 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:15:01 »

Hmm, a hőfokmutató is ingázik nálatok is?
nem.én visszavinnm a termosztátot,hogy adjanak másikat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9569 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:41:47 »

egr szelep.


Az EGR "elvileg" szoftveresen ki van iktatva. Úgy tudom direkt falls értékek vannak beállítva, hogy ne nyisson amikor "kellene". Ha az értékeit resetelem Forscanban ez mennyiben befolyásolhatja a szoftveres módosítást?  szomoru1



 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9570 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:47:06 »


Az EGR "elvileg" szoftveresen ki van iktatva. Úgy tudom direkt falls értékek vannak beállítva, hogy ne nyisson amikor "kellene". Ha az értékeit resetelem Forscanban ez mennyiben befolyásolhatja a szoftveres módosítást?  szomoru1



 worship
az oké,de fizikailag is levan zárva?Biztos?Egr dugód van?

Semmiben nem befolyásolja.a tanult értékek törlődnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9571 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:48:56 »

az oké,de fizikailag is levan zárva?Biztos?Egr dugód van?

Semmiben nem befolyásolja.a tanult értékek törlődnek.


fizikailag nincs lezárva.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9572 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:50:30 »


fizikailag nincs lezárva.
akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9573 Dátum: 2016.10.12 szerda, 20:55:22 »

akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.


igazad lehet - ha szharul működik, vagy eltömődött és nem zár vissza. - ez is lehet..  szomoru1


eddig nem volt gond vele, lehet ott szívja vissza a falls levegőt a rendszerbe és ezért a többlet korom..  falbav

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9574 Dátum: 2016.10.12 szerda, 21:03:16 »


igazad lehet - ha szharul működik, vagy eltömődött és nem zár vissza. - ez is lehet..  szomoru1


eddig nem volt gond vele, lehet ott szívja vissza a falls levegőt a rendszerbe és ezért a többlet korom..  falbav


a kockázat nulla.el lemez oszt tsókolom.vagy megszűnik,vagy nem.de rosszabb biztosan nem lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9575 Dátum: 2016.10.12 szerda, 21:08:40 »

a kockázat nulla.el lemez oszt tsókolom.vagy megszűnik,vagy nem.de rosszabb biztosan nem lesz.


anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel  szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..  falbav

ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9576 Dátum: 2016.10.12 szerda, 21:10:15 »


anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel  szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..  falbav

ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.

 worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9577 Dátum: 2016.10.12 szerda, 21:17:03 »

nemá...

"Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant."

Baszki és tényleg, én egy másik hszed találtam meg, ahol csak azt írtad, hogy rosszak a mérés után.   worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9578 Dátum: 2016.10.12 szerda, 22:16:45 »

én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
köszi Alf,

Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Aztán csak jó lesz.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9579 Dátum: 2016.10.12 szerda, 22:18:26 »

köszi Alf,

Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Mármint a feszítőt, a szíjat meg a görgőket és ha kell a szabadonfutót is. Aztán csak jó lesz. Remélem a szíjtárcsa jó.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9580 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 14:32:57 »


anno meg is rendeltem a plate-t, csak egy picit nagyobb szívás dugózni, mint a FL előttit és mivel  szoftveresen át lett állítva, így nem csináltam meg. Ettől függetlenül mozog az EGR - leállításkor néhányszor hallani a "tisztító" műveletet. Simán lehet, hogy nem zár vissza 100% ban ha a dugattyú egyik oldalára felrakódott a fhos..  falbav

ezt mindenképpen pótolom, és resetelem még ma az EGR értékeket is.

 worship
Annyiszor említitek az EGR tanult értékének a resetelését... Ez miért jó? Milyen tanult értékei vannak és mit befolyásol ha törlitek őket?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9581 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 20:36:31 »

Annyiszor említitek az EGR tanult értékének a resetelését... Ez miért jó? Milyen tanult értékei vannak és mit befolyásol ha törlitek őket?
pozíció érzékelő adatokat töröl a tárolóból,alaphelyzetbe áll,és a intavételezési idő is visszaáll gyári alap értékre.ezeket utána mind újratanulja-újratárolja.
de megszűntethet működésbeli problémákat,mondjuk az alap zárt helyzet biztos lesz pl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9582 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 20:38:07 »

köszi Alf,

Cseréltetni fogok mindent a szíjhajtásban. Aztán csak jó lesz.
Ma kicserélték az izzítókat. Egy sem tört bele, úgyhogy bódogság' van.
eljen na.frankó.
Amúgy a szíjtárcsát én sem cseréltem asszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9583 Dátum: 2016.10.14 péntek, 00:36:44 »

Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9584 Dátum: 2016.10.14 péntek, 08:49:53 »

Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
Ez EGR hiba, valszeg ahogy Alf irta nem zar mar es allandoan visszakeringteti a szutykot es nem tud a DPF-ed kikerulni ebbol a mokuskerekbol azaz allandoan telitodik Sad
Dugozni kellene sztm is ahogy masok irtak  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9585 Dátum: 2016.10.14 péntek, 09:01:49 »

Ez EGR hiba, valszeg ahogy Alf irta nem zar mar es allandoan visszakeringteti a szutykot es nem tud a DPF-ed kikerulni ebbol a mokuskerekbol azaz allandoan telitodik Sad
Dugozni kellene sztm is ahogy masok irtak  eljen

Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra. Ma reggel meg jelezte a hibat kijelzon, vezettem par kilometert azota es most nem jelez hibat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.14 péntek, 09:29:24 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9586 Dátum: 2016.10.14 péntek, 09:31:55 »

Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra.
En meg sohasem tisztitottam az egr-t a 4-es mondin a 3ason ott igen ott nagyon egyszeru, hiszen elol van konnyen hozzaferheto helyen.
Dugot betenni viszont konnyu igaz addig a hibakod megmarad, ha koszos az egr-ed, de legalabb az visszaaramlas megszunik.

Hosszabb uton erdemes meghajtani is egy picit hatha segit..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9587 Dátum: 2016.10.14 péntek, 09:35:12 »

Alf. Vegigcsinaltuk azon dolgokat amiket mondtal. pcm reset eger tanult ertekeinek torlese, dpf tanult ertekeinek torlese, passziv regeneracio. azonban ezek utan elojott egy hibakod: P1335. ha kitorlom, akkor visszajon hibakod. Mi lehet ez?
egr koszos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9588 Dátum: 2016.10.14 péntek, 15:25:27 »

Egrt probaljam esetleg megtisztitani? Segit valamit? Valami problemam lehet ebbol, ha igy hajtom autot? Mert ma megyek kicsit hosszabb utra. Ma reggel meg jelezte a hibat kijelzon, vezettem par kilometert azota es most nem jelez hibat.
A meghajtás nálam segített ezen a hibán (gondolom azért, mert megdolgoztatja az egrt), de előjön néha, így tisztítás lesz a vége.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9589 Dátum: 2016.10.14 péntek, 15:36:44 »

A meghajtás nálam segített ezen a hibán (gondolom azért, mert megdolgoztatja az egrt), de előjön néha, így tisztítás lesz a vége.
eljen
Plusz a magas fordulaton emelkedik a kipufogo gaz homerseklet es amennyiben azt keringeti vissza jobban "kikormolja" a szelepet
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9590 Dátum: 2016.10.14 péntek, 16:17:45 »

eljen
Plusz a magas fordulaton emelkedik a kipufogo gaz homerseklet es amennyiben azt keringeti vissza jobban "kikormolja" a szelepet

Meg gyorsabban is áramlik, ami szintén segíthet. vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9591 Dátum: 2016.10.15 szombat, 12:54:16 »

Nem boldogulunk ezzel a mondival. Sad Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.

Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?

Bekő rakni egy kartonlapot a hűtő elé mint az IFA-kon  eplus2
Deamugymeg, mintha valaki irta volna, hogy a hűtő előtt vannak ilyen lamellak, amiket tud nyitni/csukni a kocsi, ez a gyorsabb bemelegedés/visszahülés megakadályozását szolgálná?
Naplózva

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9592 Dátum: 2016.10.15 szombat, 14:56:41 »

Bekő rakni egy kartonlapot a hűtő elé mint az IFA-kon  eplus2
Deamugymeg, mintha valaki irta volna, hogy a hűtő előtt vannak ilyen lamellak, amiket tud nyitni/csukni a kocsi, ez a gyorsabb bemelegedés/visszahülés megakadályozását szolgálná?


MK4 mondiba ilyen? Kétlem. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9593 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:02:16 »

MK4 mondiba ilyen? Kétlem. Smiley

Facelift elején volt ilyen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9594 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:04:28 »

Facelift elején volt ilyen

Jah abba lehet, mer ilyen nekem nincs.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9595 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:06:36 »

MK4 mondiba ilyen? Kétlem. Smiley
Pedig az enyémen vannak ilyen zsaluszerű mozgatható müanyag lemezek a hűtőrács és a hűtő között.
Naplózva

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9596 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:06:48 »

2.2 TDCI 200LE
Mi miatt van az, hogy mondjuk 1800-2000 fordulaton haladva, tehát elvileg a turbó már dogozik, nagyobb gázadásnál eleinte alig indul meg az autó (zavaró már a késés), majd meglódul. Kicsit olyan érzés mint az alacsony fordulati turbó-lyuk.
Létezik, hogy szándékosan ekkora a gázpedál elektronikus csillapítása?
De még padló gázra is ezt csinálja. help
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9597 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:31:00 »

2.2 TDCI 200LE
Mi miatt van az, hogy mondjuk 1800-2000 fordulaton haladva, tehát elvileg a turbó már dogozik, nagyobb gázadásnál eleinte alig indul meg az autó (zavaró már a késés), majd meglódul. Kicsit olyan érzés mint az alacsony fordulati turbó-lyuk.
Létezik, hogy szándékosan ekkora a gázpedál elektronikus csillapítása?
De még padló gázra is ezt csinálja. help
 beka3

Keress ra a Pierburg szelepre a forumon...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9598 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:34:36 »

Keress ra a Pierburg szelepre a forumon...

2.2-ben szerintem nincs
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9599 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:35:34 »

2.2-ben szerintem nincs
nincs.elektromos minden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.