Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:45:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254880 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9750 Dátum:
2016.11.15 kedd, 06:35:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.14 hétfő, 20:19:24
Jaja én mondjuk 15k-t megyek két csere között, fékolajat 3 évente, a hűtőfolyadékot szintén, de jövőre kicserélem vízmentesre és akkor soha többet nem kell cserélnem. Levegőszűrőt minden olajcserekor (ami tavasszal van) és ősszel csak kifújom.
Felesleges a pollenszűrőt ennyiszer cserélni. Télen szinte semmit nem kap a szűrő, az a csere felesleges.
Váltóban is kell olajat cserélni, teljesen mindegy mit ír elő a gyár.
a vizmentes hutofolyadek otletes.
Naplózva
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9751 Dátum:
2016.11.15 kedd, 07:28:02 »
Ezt a szerviz útmutatót ismeri valaki? A rajzok az előzetes alapján kifejezetten jónak tűnnek. Megvenném az elektronikus változatát, ha van róla jó tapasztalat.
http://www.emanualonline.com/Cars/Ford/Ford-Mondeo-Workshop-Repair-And-Service-Manual.html
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9752 Dátum:
2016.11.15 kedd, 15:31:55 »
Mivel a kuplung miatt szét van borítva az egész eleje a gépnek észrevettük, hogy a nyomáskülönbség szenzorra menő két gumi cső el van szakadva elég csúnyán az egyiknél a kormot is szórta kifele.
Könnyen lehet, hogy már évek óta el volt szakadva és anno ez miatt volt gondja a dpf-nek. Mondjuk így már nálam nem okoz problémát csak leírtam, hátha másnak is hasonló baja lesz. A csöveket mindenképp érdemes ellenőrizni. Mindenesetre kicseréljük, kíváncsi leszek a szenzor jól fog-e mérni ezután.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9753 Dátum:
2016.11.15 kedd, 17:50:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.11.15 kedd, 15:31:55
Mivel a kuplung miatt szét van borítva az egész eleje a gépnek észrevettük, hogy a nyomáskülönbség szenzorra menő két gumi cső el van szakadva elég csúnyán az egyiknél a kormot is szórta kifele.
Könnyen lehet, hogy már évek óta el volt szakadva és anno ez miatt volt gondja a dpf-nek. Mondjuk így már nálam nem okoz problémát csak leírtam, hátha másnak is hasonló baja lesz. A csöveket mindenképp érdemes ellenőrizni. Mindenesetre kicseréljük, kíváncsi leszek a szenzor jól fog-e mérni ezután.
Lehet hogy így oldották meg szoftveres kiiktatást? Mert így nincs nyomáskülönbség, az biztos...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9754 Dátum:
2016.11.15 kedd, 18:04:10 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.15 kedd, 17:50:29
Lehet hogy így oldották meg szoftveres kiiktatást? Mert így nincs nyomáskülönbség, az biztos...
Dehogy is, alá se mentek az autónak mi szedtük ki a dpf belsejét. Nálam pont az a baj, hogy így is magasak az értékek, hogy ki van belezve erre mondták, hogy rossz a szenzor, de nem foglalkozok vele mivel offolva van, mérhet akárhogy.
Én arra is gondoltam, hogy a nyest simán elrághatja mert a szenzornál már nincs a gumicsövön külső hővédő borítás es egy vékony csőről van szó. Arról nem beszélve, hogy pont ott tud felmenni a motor burkolatra pihenni szóval simán elcsámcsoghatja a kis genyó.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.15 kedd, 18:08:31 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9755 Dátum:
2016.11.15 kedd, 22:10:33 »
Cartársak,
tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9756 Dátum:
2016.11.16 szerda, 12:09:09 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.15 kedd, 22:10:33
Cartársak,
tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?
Igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9757 Dátum:
2016.11.16 szerda, 14:22:16 »
Tamás, s már ezek is részecskeszűrősek vagy még nem?
Mert Focusoknál így lett talán a "régi" 90Le-s motor 110LE-s, hogy megkapta a részecskeszűrőket, talán 2005 másodok félévétől. C-maxban azért elég ütősek lehetnek ezek a motorok, de mivel rövid távú használatok lennének benne, az a szűrőnek nem tenne jót. Bár pont Te írtad, hogy családodban van egy Mondeo, amit nem melegítenek induláskor, nem várnak a leállításkor ha meleg van, rövid távot mennek vele, s köszöni, jól van. Egy a gond ezekkel a TDCI-kkel, hogy C-maxban is már többször megkerülték a földet...De ahogy látom, a generátor és a KT lendkerék a legtipikusabb hiba.
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.16 szerda, 12:09:09
Igen.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9758 Dátum:
2016.11.16 szerda, 14:58:35 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.15 kedd, 22:10:33
Cartársak,
tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?
másik topikban is volt hasonló kérdés, nézz be
IDE
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9759 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 13:16:35 »
Köszi
Idézetet írta: G_B - 2016.11.16 szerda, 14:58:35
másik topikban is volt hasonló kérdés, nézz be
IDE
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
adalék?
«
Új hozzászólás #9760 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 14:57:32 »
visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése?
wynns? stp? liqui moly? protec?
a termékleírások alapján ezek csodaszerek
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9761 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 15:00:57 »
Idézetet írta: G_B - 2016.11.17 csütörtök, 14:57:32
visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése?
wynns? stp? liqui moly? protec?
a termékleírások alapján ezek csodaszerek
Atomex diesel tisztító
http://xado.hu/webshop/tisztitok/atomex-diesel-tisztito-detail
meg néha
Atomex F8 Complex Formula Diesel
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/uezemanyag-adagolo/atomex-f8-complex-formula-diesel-detail
a váltó meg nagyon szuper lett..
Folyamatosan Keen Floo Diesel ami felébe, harmadába kerül. A spurit is sokan "dicsérik", ugyan nekem furcsa, hogy mindenhez jó.
(Lehet a Keen Floo változatok is csomagolásban különböznek. ??)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 19:07:21 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9762 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 15:26:11 »
Idézetet írta: G_B - 2016.11.17 csütörtök, 14:57:32
visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése?
wynns? stp? liqui moly? protec?
Minden tankolashoz piros spuri
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9763 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 19:59:06 »
Idézetet írta: G_B - 2016.11.17 csütörtök, 14:57:32
visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése?
wynns? stp? liqui moly? protec?
a termékleírások alapján ezek csodaszerek
alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9764 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:00:39 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.11.17 csütörtök, 15:26:11
Minden tankolashoz piros spuri
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
OK. Kicsit bővebben, pls. Kevesebb a fogyi, +20LE?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9765 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:04:58 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.17 csütörtök, 19:59:06
alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9766 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:06:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.11.17 csütörtök, 20:04:58
Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
én az OMV prémiumot szoktam, de tényleg csak akkor, ha 0körül, vagy alatt várható a reggeli hőmérséklet. Egyenletesebben indul és érdekes, de halkabb, mélyebb a motor hangja.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9767 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:07:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.11.17 csütörtök, 20:04:58
Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
de már nincs agip.....milesz most veled blau?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9768 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:10:53 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:07:17
de már nincs agip.....milesz most veled blau?
http://www.budapest-terkep.hu/benzinkutak.php?kut=AGIP&gosearch=Keres%E9s
https://www.google.hu/maps/search/agip/@47.5509628,19.1360127,3a,75y,156.2h,86.24t/data=
!3m7!1e1!3m5!1sKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D1.4071866%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9769 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:14:10 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:07:17
de már nincs agip.....milesz most veled blau?
Eddig is e'voltam vhogy...
,
de hozzunk inkább a üzianyag topikba, mert jön a
és lesz nekünk
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9770 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:15:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.17 csütörtök, 20:10:53
http://www.budapest-terkep.hu/benzinkutak.php?kut=AGIP&gosearch=Keres%E9s
https://www.google.hu/maps/search/agip/@47.5509628,19.1360127,3a,75y,156.2h,86.24t/data=
!3m7!1e1!3m5!1sKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D1.4071866%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
nem nézel híreket?A mol felvásárolta....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9771 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:18:56 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:15:45
nem nézel híreket?A mol felvásárolta....
nem nézek, mert két hete csak a mobilomat tudnám nézni, ha lenne rá időm, itthon meg ilyenkor inkább fórumozok. De akkor ooops
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9772 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:19:34 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy mennyit mehetek el egy olajcsere után a következő cseréjig ? ( mk4 2.0TDCI 140le )
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9773 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:20:27 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.11.17 csütörtök, 20:19:34
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy mennyit mehetek el egy olajcsere után a következő cseréjig ? ( mk4 2.0TDCI 140le )
papíron 20e km-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9774 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:29:03 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:20:27
papíron 20e km-t.
És nem papíron ?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9775 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:32:53 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.11.17 csütörtök, 20:29:03
És nem papíron ?
15eKm
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9776 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 20:33:27 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.11.17 csütörtök, 20:29:03
És nem papíron ?
az már szabadonválasztott.gyakrabban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9777 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 21:47:56 »
Én 10-12 között cserélem. Ezen nem spórolok. Igazából semmin sem
. Hálás jószág, megérdemli.
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:33:27
az már szabadonválasztott.gyakrabban...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9778 Dátum:
2016.11.18 péntek, 07:35:49 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.17 csütörtök, 15:00:57
Atomex diesel tisztító...
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.17 csütörtök, 19:59:06
alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9779 Dátum:
2016.11.18 péntek, 09:31:23 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.11.17 csütörtök, 20:29:03
És nem papíron ?
Aszfalton is
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9780 Dátum:
2016.11.18 péntek, 09:31:35 »
Csatlakozom! Egyébként benzinesnél sokkalta érezhetőbb a különbség, a Bömi és a C-max is nagyon szereti. Ők benzines egyedek
Idézetet írta: Trekxc - 2016.11.17 csütörtök, 15:26:11
Minden tankolashoz piros spuri
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9781 Dátum:
2016.11.18 péntek, 10:13:28 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.17 csütörtök, 20:15:45
nem nézel híreket?A mol felvásárolta....
zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9782 Dátum:
2016.11.18 péntek, 15:33:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.11.17 csütörtök, 20:00:39
OK. Kicsit bővebben, pls. Kevesebb a fogyi, +20LE?
Fogyira biztosan jo hatassal van, mert a galaxy-m es a regi 2,2-es mondeom is vezette anno a spritmonitoros fogyit.
A mostani 2,2-es MK4-el is mentem 5 liter alatt (es tobbszor a kozeleben mert fogyi nem computer) ami szamomra is meglepo volt, mert 235/R18-as kerekekkel erre nem szamitottam plusz meg 2x regeneralt is azon az uton (Bp-Svedorszag most nyaron).
Dinamikaban nem tudom, mert rogton elkezdtem adagolni minden automnal es az biztos, hogy csendesebben is ketyegnek tole.
Off: A regi opel astra gsi-mnel mertunk sokszor gyorsulast es 0,3 masodperccel altalabban jobban ment spurival 0-100km/h-ra. A cimbim is spurival ment mindig a legjobbat negyed merfoldon, de o a keket hasznalta.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9783 Dátum:
2016.11.18 péntek, 15:54:31 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.11.18 péntek, 10:13:28
zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
Mint a hogy a dunánúli ömv kutak sem 100halombattáról, hanem Schwechatról kapják a naftát. A Dunántúl mindig is más "érdekcsoporthoz" tartozott.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: adalék?
«
Új hozzászólás #9784 Dátum:
2016.11.18 péntek, 17:30:00 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.11.18 péntek, 10:13:28
zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
jelen esetben,hogy az adott kutat ki üzemelteti az nem releváns,mert az agip kúthálózatot vásárolta fel a mol....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9785 Dátum:
2016.11.18 péntek, 21:17:14 »
Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9786 Dátum:
2016.11.18 péntek, 21:23:45 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.11.18 péntek, 21:17:14
Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
mk4 összes motorja megbízhatóbb az mk3 nál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9787 Dátum:
2016.11.18 péntek, 21:31:27 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.11.18 péntek, 21:17:14
Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
mé pont egynyóc?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9788 Dátum:
2016.11.18 péntek, 21:35:11 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.11.18 péntek, 21:17:14
Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
B+, ennyire ne légyel már zöccség! (Jó, e6-ot lehetőleg ne!) De: Arab is elment az egynyóccal vagy 400ekm-et. B4k-ban akkor volt min. 250e, mikor én megvettem, azóta, szvsz még1x ennyi van benne. Ha megkapja, ami jár neki, az egynyóc is kimegy a világból. És a többi is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9789 Dátum:
2016.11.19 szombat, 14:58:41 »
Az EGR-t érdemes ledugózni, akkor is ha nem jelentkezik semmi rendellenesség? Autószerelőm szerint amíg nincsen baj, szerinte ne dugózzam le.
Alap esetben rövid távokra használom, minden nap, 5-10-15 km. Hetente 1-2x 50-80 km-es út is.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9790 Dátum:
2016.11.19 szombat, 15:01:34 »
Idézetet írta: sinci - 2016.11.19 szombat, 14:58:41
Az EGR-t érdemes ledugózni, akkor is ha nem jelentkezik semmi rendellenesség? Autószerelőm szerint amíg nincsen baj, szerinte ne dugózzam le.
Alap esetben rövid távokra használom, minden nap, 5-10-15 km. Hetente 1-2x 50-80 km-es út is.
azért kell ledugzni,mert a működése okozza a rendellenességet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9791 Dátum:
2016.11.19 szombat, 16:30:05 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.19 szombat, 15:01:34
azért kell ledugzni,mert a működése okozza a rendellenességet!
Köszönöm. E-bayről meg is rendeltem a "dugót", pár nap és megjön. Akkor gond nélkül akár én is meg tudom csinálni a lemez beépítését, és ezzel nem okozok semmi galibát. Szuper.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9792 Dátum:
2016.11.19 szombat, 17:57:47 »
2.2-eshez melyik jó? Nem találok az ebay-en.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9793 Dátum:
2016.11.19 szombat, 18:30:29 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.11.18 péntek, 21:17:14
Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
Szervusz!
Senki sem látta még, hogy nem lenne jó az 1.8!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9794 Dátum:
2016.11.19 szombat, 19:46:53 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.11.19 szombat, 18:30:29
Szervusz!
Senki sem látta még, hogy nem lenne jó az 1.8!!!
köszönöm
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9795 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 16:43:21 »
Hali
A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9796 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 17:17:57 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.11.20 vasárnap, 16:43:21
Hali
A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
1. Van fogyi topik.
Máskor szolok a
-nak, hogy
2. Nem.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9797 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 17:18:48 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.11.20 vasárnap, 16:43:21
Hali
A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
Ha az enyém ennyit mutatna, jó lenne...
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9798 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 16:46:21 »
Sziasztok!2.0tdci 143le.Most volt olajcsere 100kmel ezelött.Ma èszrevettem,hogy regenerál ezért mentem pàr km-t pluszba.Làttam,hogy kormol gázadásra tehàt tényleg ment a regen aztàn dobott egy oil service feliratot,majd el is tünt.Mi lehet ez?Szerintem 5ször egymàs után csak nem próbálkozott,hogy olaj felhigulást jelezzen.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9799 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 17:09:48 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.11.21 hétfő, 16:46:21
Sziasztok!2.0tdci 143le.Most volt olajcsere 100kmel ezelött.Ma èszrevettem,hogy regenerál ezért mentem pàr km-t pluszba.Làttam,hogy kormol gázadásra tehàt tényleg ment a regen aztàn dobott egy oil service feliratot,majd el is tünt.Mi lehet ez?Szerintem 5ször egymàs után csak nem próbálkozott,hogy olaj felhigulást jelezzen.
Ki végezte az olajcserét? Törölték a figyelmeztetést?
Szerintem kimaradt. Töröld a hibát, és használd az autót.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ