Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 06:04:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715743 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2016.11.15 kedd, 06:35:26 »

Jaja én mondjuk 15k-t megyek két csere között, fékolajat 3 évente, a hűtőfolyadékot szintén, de jövőre kicserélem vízmentesre és akkor soha többet nem kell cserélnem. Levegőszűrőt minden olajcserekor (ami tavasszal van) és ősszel csak kifújom.

Felesleges a pollenszűrőt ennyiszer cserélni. Télen szinte semmit nem kap a szűrő, az a csere felesleges.

Váltóban is kell olajat cserélni, teljesen mindegy mit ír elő a gyár.
a vizmentes hutofolyadek otletes.
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2016.11.15 kedd, 07:28:02 »

Ezt a szerviz útmutatót ismeri valaki? A rajzok az előzetes alapján kifejezetten jónak tűnnek. Megvenném az elektronikus változatát, ha van róla jó tapasztalat.

http://www.emanualonline.com/Cars/Ford/Ford-Mondeo-Workshop-Repair-And-Service-Manual.html

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2016.11.15 kedd, 15:31:55 »

Mivel a kuplung miatt szét van borítva az egész eleje a gépnek észrevettük, hogy a nyomáskülönbség szenzorra menő két gumi cső el van szakadva elég csúnyán az egyiknél a kormot is szórta kifele. 

Könnyen lehet, hogy már évek óta el volt szakadva és anno ez miatt volt gondja a dpf-nek.  Mondjuk így már nálam nem okoz problémát csak leírtam, hátha másnak is hasonló baja lesz.  A csöveket mindenképp érdemes ellenőrizni.  Mindenesetre kicseréljük, kíváncsi leszek a szenzor jól fog-e mérni ezután. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2016.11.15 kedd, 17:50:29 »

Mivel a kuplung miatt szét van borítva az egész eleje a gépnek észrevettük, hogy a nyomáskülönbség szenzorra menő két gumi cső el van szakadva elég csúnyán az egyiknél a kormot is szórta kifele. 

Könnyen lehet, hogy már évek óta el volt szakadva és anno ez miatt volt gondja a dpf-nek.  Mondjuk így már nálam nem okoz problémát csak leírtam, hátha másnak is hasonló baja lesz.  A csöveket mindenképp érdemes ellenőrizni.  Mindenesetre kicseréljük, kíváncsi leszek a szenzor jól fog-e mérni ezután. 

Lehet hogy így oldották meg szoftveres kiiktatást? Mert így nincs nyomáskülönbség, az biztos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2016.11.15 kedd, 18:04:10 »

Lehet hogy így oldották meg szoftveres kiiktatást? Mert így nincs nyomáskülönbség, az biztos...

Dehogy is, alá se mentek az autónak mi szedtük ki a dpf belsejét.  Nálam pont az a baj, hogy így is magasak az értékek, hogy ki van belezve erre mondták, hogy rossz a szenzor, de nem foglalkozok vele mivel offolva van, mérhet akárhogy.   nyes

Én arra is gondoltam, hogy a nyest simán elrághatja mert a szenzornál már nincs a gumicsövön külső hővédő borítás es egy vékony csőről van szó. Arról nem beszélve, hogy pont ott tud felmenni a motor burkolatra pihenni szóval simán elcsámcsoghatja a kis genyó. 
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.15 kedd, 18:08:31 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2016.11.15 kedd, 22:10:33 »

Cartársak,

tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2016.11.16 szerda, 12:09:09 »

Cartársak,

tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?

Igen.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2016.11.16 szerda, 14:22:16 »

Tamás, s már ezek is részecskeszűrősek vagy még nem?

Mert Focusoknál így lett talán a "régi" 90Le-s motor 110LE-s, hogy megkapta a részecskeszűrőket, talán 2005 másodok félévétől. C-maxban azért elég ütősek lehetnek ezek a motorok, de mivel rövid távú használatok lennének benne, az a szűrőnek nem tenne jót. Bár pont Te írtad, hogy családodban van egy Mondeo, amit nem melegítenek induláskor, nem várnak a leállításkor ha meleg van, rövid távot mennek vele, s köszöni, jól van. Egy a gond ezekkel a TDCI-kkel, hogy C-maxban is már többször megkerülték a földet...De ahogy látom, a generátor és a KT lendkerék a legtipikusabb hiba.


Igen.  nyes
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2016.11.16 szerda, 14:58:35 »

Cartársak,

tudom, hogy off, de mégsem annyira. A C-maxokban (I. széria) lévő 2.0. Tdci-k ( 136LE) az ugyanaz a motor, ami a mi MK4 Mondeónkban van? Ahogy tudom, ez is PSA fejlesztés, de mi a különbség, csak a vezérlésben? Ez is annyira megbízható motor, mint a mi Mk4-ünkben?
másik topikban is volt hasonló kérdés, nézz be IDE
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 13:16:35 »

Köszi Wink


másik topikban is volt hasonló kérdés, nézz be IDE
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 14:57:32 »

visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése? 

wynns? stp? liqui moly? protec?  help Huh?

a termékleírások alapján ezek csodaszerek  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 15:00:57 »

visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése?  

wynns? stp? liqui moly? protec?  help Huh?

a termékleírások alapján ezek csodaszerek  vigyor3
Atomex diesel tisztító
http://xado.hu/webshop/tisztitok/atomex-diesel-tisztito-detail
   Wink   wave
meg néha
Atomex F8 Complex Formula Diesel
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/uezemanyag-adagolo/atomex-f8-complex-formula-diesel-detail
a váltó meg nagyon szuper lett..  eljen

Folyamatosan Keen Floo Diesel ami felébe, harmadába kerül. A spurit is sokan "dicsérik", ugyan nekem furcsa, hogy mindenhez jó.
(Lehet a  Keen Floo  változatok is csomagolásban különböznek. ??)

 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 19:07:21 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 15:26:11 »

visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése? 

wynns? stp? liqui moly? protec?  help Huh?

Minden tankolashoz piros spuri  eljen
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 19:59:06 »

visszakeresve úgy láttam, hogy többen is használtok injektor tisztító adalékot.
ha még ma is, akkor melyik ajánlott? ajánlott egyáltalán vagy csak hit kérdése? 

wynns? stp? liqui moly? protec?  help Huh?

a termékleírások alapján ezek csodaszerek  vigyor3

alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:00:39 »

Minden tankolashoz piros spuri  eljen
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
OK. Kicsit bővebben, pls. Kevesebb a fogyi, +20LE?  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:04:58 »

alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:06:13 »

Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
 

én az OMV prémiumot szoktam, de tényleg csak akkor, ha 0körül, vagy alatt várható a reggeli hőmérséklet. Egyenletesebben indul és érdekes, de halkabb, mélyebb a motor hangja.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:07:17 »

Nekem függetlenül hogy blau vagy schwarz, csak a prénium agip tankolásakor tűnt fel bármi különbség a fogyit illetően.
Talán azért is lehet, mert olyan hideg nincs mostanában, hogy 2-3 héten keresztül reggelenként -10°C körül induljak.
 
de már nincs agip.....milesz most veled blau? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:10:53 »

de már nincs agip.....milesz most veled blau? nyes

http://www.budapest-terkep.hu/benzinkutak.php?kut=AGIP&gosearch=Keres%E9s

https://www.google.hu/maps/search/agip/@47.5509628,19.1360127,3a,75y,156.2h,86.24t/data=!3m7!1e1!3m5!1sKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D1.4071866%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:14:10 »

de már nincs agip.....milesz most veled blau? nyes
Eddig is e'voltam vhogy...  Cheesy,
de hozzunk inkább a üzianyag topikba, mert jön a  police lama és lesz nekünk  banplz  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:15:45 »

http://www.budapest-terkep.hu/benzinkutak.php?kut=AGIP&gosearch=Keres%E9s

https://www.google.hu/maps/search/agip/@47.5509628,19.1360127,3a,75y,156.2h,86.24t/data=!3m7!1e1!3m5!1sKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DKjbqvrPCu0fgdCre0OboEg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D1.4071866%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
nem nézel híreket?A mol felvásárolta.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:18:56 »

nem nézel híreket?A mol felvásárolta.... nyes

nem nézek, mert két hete csak a mobilomat tudnám nézni, ha lenne rá időm, itthon meg ilyenkor inkább fórumozok. De akkor ooops Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:19:34 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy mennyit mehetek el egy olajcsere után a következő cseréjig ? ( mk4 2.0TDCI 140le )
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:20:27 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy mennyit mehetek el egy olajcsere után a következő cseréjig ? ( mk4 2.0TDCI 140le )
papíron 20e km-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:29:03 »

papíron 20e km-t.

És nem papíron ?  nyes nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:32:53 »

És nem papíron ?  nyes nyes

15eKm
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:33:27 »

És nem papíron ?  nyes nyes
az már szabadonválasztott.gyakrabban...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 21:47:56 »

Én 10-12 között cserélem. Ezen nem spórolok. Igazából semmin sem  Wink. Hálás jószág, megérdemli.

az már szabadonválasztott.gyakrabban...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2016.11.18 péntek, 07:35:49 »

Atomex diesel tisztító...
eljen
alapvetően mint mindent, ezt sem szabad túlzásba vinni. Nyáron semmi nem kell. Ha bejön a 0C fok körüli hőmérséklet, akkor prémium dizi, ebbn minden egyéb adalékanyag meg van ami kell. És kb 5-10.000Km-ként érdemes egy adag Valvoline, stp, wynnis vagy egyéb, megfelelő technológiai háttérrel rendelkező cuccot betölteni.
eljen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2016.11.18 péntek, 09:31:23 »

És nem papíron ?  nyes nyes
Aszfalton is Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2016.11.18 péntek, 09:31:35 »

Csatlakozom! Egyébként benzinesnél sokkalta érezhetőbb a különbség, a Bömi és a C-max is nagyon szereti. Ők benzines egyedek Smiley


Minden tankolashoz piros spuri  eljen
Nem tudom, hogy csodaszer-e, de nekem bevalt mar 10 eve hasznalom. Ajanlom!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2016.11.18 péntek, 10:13:28 »

nem nézel híreket?A mol felvásárolta.... nyes
zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2016.11.18 péntek, 15:33:42 »

OK. Kicsit bővebben, pls. Kevesebb a fogyi, +20LE?  
Fogyira biztosan jo hatassal van, mert a galaxy-m es a regi 2,2-es mondeom is vezette anno a spritmonitoros fogyit.
A mostani 2,2-es MK4-el is mentem 5 liter alatt (es tobbszor a kozeleben mert fogyi nem computer) ami szamomra is meglepo volt, mert 235/R18-as kerekekkel erre nem szamitottam plusz meg 2x regeneralt is azon az uton (Bp-Svedorszag most nyaron).
Dinamikaban nem tudom, mert rogton elkezdtem adagolni minden automnal es az biztos, hogy csendesebben is ketyegnek tole.

Off: A regi opel astra gsi-mnel mertunk sokszor gyorsulast es 0,3 masodperccel altalabban jobban ment spurival 0-100km/h-ra. A cimbim is spurival ment mindig a legjobbat negyed merfoldon, de o a keket hasznalta.
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2016.11.18 péntek, 15:54:31 »

zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
Mint a hogy a dunánúli ömv kutak sem 100halombattáról, hanem Schwechatról kapják a naftát. A Dunántúl mindig is más "érdekcsoporthoz" tartozott. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:30:00 »

zala/somogyban az agip érdekes módon omv lett :d
jelen esetben,hogy az adott kutat ki üzemelteti az nem releváns,mert az agip kúthálózatot vásárolta fel a mol.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:17:14 »

Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:23:45 »

Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
mk4 összes motorja megbízhatóbb az mk3 nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:31:27 »

Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
mé pont egynyóc? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:35:11 »

Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
B+, ennyire ne légyel már zöccség! (Jó, e6-ot lehetőleg ne!) De: Arab is elment az egynyóccal vagy 400ekm-et. B4k-ban akkor volt min. 250e, mikor én megvettem, azóta, szvsz még1x ennyi van benne. Ha megkapja, ami jár neki, az egynyóc is kimegy a világból. És a többi is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2016.11.19 szombat, 14:58:41 »

Az EGR-t érdemes ledugózni, akkor is ha nem jelentkezik semmi rendellenesség? Autószerelőm szerint amíg nincsen baj, szerinte ne dugózzam le.
Alap esetben rövid távokra használom, minden nap, 5-10-15 km. Hetente 1-2x 50-80 km-es út is.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2016.11.19 szombat, 15:01:34 »

Az EGR-t érdemes ledugózni, akkor is ha nem jelentkezik semmi rendellenesség? Autószerelőm szerint amíg nincsen baj, szerinte ne dugózzam le.
Alap esetben rövid távokra használom, minden nap, 5-10-15 km. Hetente 1-2x 50-80 km-es út is.
azért kell ledugzni,mert a működése okozza a rendellenességet! duma
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2016.11.19 szombat, 16:30:05 »

azért kell ledugzni,mert a működése okozza a rendellenességet! duma

Köszönöm. E-bayről meg is rendeltem a "dugót", pár nap és megjön. Akkor gond nélkül akár én is meg tudom csinálni a lemez beépítését, és ezzel nem okozok semmi galibát. Szuper.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2016.11.19 szombat, 17:57:47 »

2.2-eshez melyik jó? Nem találok az ebay-en.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2016.11.19 szombat, 18:30:29 »

Üdv! Már kérdeztem, ugye van egy mk3 benzinem! Azzal megjártam csúnyán! Most agyalok mk4 tdci-n! De! Megkérdeztem pár embert vki köpködi van aki imádja! És most a lényeg 1.8 tdci! Most tényleg *** vagy mindenki hallott ilyenről, de senki sem látta
Szervusz!
Senki sem látta még, hogy nem lenne jó az 1.8!!!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2016.11.19 szombat, 19:46:53 »

Szervusz!
Senki sem látta még, hogy nem lenne jó az 1.8!!!  Wink
   köszönöm
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 16:43:21 »

Hali

A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 17:17:57 »

Hali

A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
1. Van fogyi topik.  nezze Máskor szolok a  police lama-nak, hogy  banplz   Cheesy
2. Nem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 17:18:48 »

Hali

A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
Ha az enyém ennyit mutatna, jó lenne...  nyes
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 16:46:21 »

Sziasztok!2.0tdci 143le.Most volt olajcsere 100kmel ezelött.Ma èszrevettem,hogy regenerál ezért mentem pàr km-t pluszba.Làttam,hogy kormol gázadásra tehàt tényleg ment a regen aztàn dobott egy oil service feliratot,majd el is tünt.Mi lehet ez?Szerintem 5ször egymàs után csak nem próbálkozott,hogy olaj felhigulást jelezzen.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 17:09:48 »

Sziasztok!2.0tdci 143le.Most volt olajcsere 100kmel ezelött.Ma èszrevettem,hogy regenerál ezért mentem pàr km-t pluszba.Làttam,hogy kormol gázadásra tehàt tényleg ment a regen aztàn dobott egy oil service feliratot,majd el is tünt.Mi lehet ez?Szerintem 5ször egymàs után csak nem próbálkozott,hogy olaj felhigulást jelezzen.
Ki végezte az olajcserét? Törölték a figyelmeztetést?
Szerintem kimaradt. Töröld a hibát, és használd az autót.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.