Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:52:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4711806 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 10:06:41 »

Megvettem az 1.8 tdci! Az látom a vezérlésre oda kell figyelni! Siemens porlasztók vannak benne! Ez jó lehet? Más dpf-es mert sehol nem találok róla semmit!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 12:15:11 »

Megvettem az 1.8 tdci! Az látom a vezérlésre oda kell figyelni! Siemens porlasztók vannak benne! Ez jó lehet? Más dpf-es mert sehol nem találok róla semmit!

Annyira más hogy nincs is benne... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 18:39:06 »

Megvettem az 1.8 tdci! Az látom a vezérlésre oda kell figyelni! Siemens porlasztók vannak benne! Ez jó lehet? Más dpf-es mert sehol nem találok róla semmit!

A vezérlés drága játék és 200eKm-nél cserélni kell. Amúgy jó kis moci. Most voltunk egy 500Km-es túrán, sok pályával, 140-nél 6.2-es fogyi. Mondjuk nekem most a generátor szabadonfutó vacakol, bár ma egyáltalán nem volt hangja.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 21:37:10 »

Köszönöm! Csak mert furcsa, hogy ha lepadlózom azért kormol egy kicsit! Szerelő megnézte minden ok, lehet azért mert nincs benne dpf aminek ez lenne a dolga állítólag, hogy felfogja ezt! Más vizhofok néha viszaesik lehet hideg a motor! Most rendeltem bele termosztátot hátha javít rajta!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 21:41:56 »

Köszönöm! Csak mert furcsa, hogy ha lepadlózom azért kormol egy kicsit! Szerelő megnézte minden ok, lehet azért mert nincs benne dpf aminek ez lenne a dolga állítólag, hogy felfogja ezt! Más vizhofok néha viszaesik lehet hideg a motor! Most rendeltem bele termosztátot hátha javít rajta!

ez ennél egyszerűbb, cserébe nincs vele szívás. Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 10:31:36 »

P1335

Ezt a hibakódot kezdte el bedobálni igaz még a mil lámpa nem világít, de hiába törlöm megyek vele és ismét vissza dobja.
Utána néztem EGR hibát jelez. Le van dugózva már vagy 2 éve. Mit nézzek meg rajta vagy hogyan ellenőrizzem?

Törlöm a hibát, majd forscannel csinálok egy EGR alaphelyzetbe állítást és azonnal bedobja a hibát. Lehetséges, hogy szorul a szelep és állítani se tudja már?
Említettem itt egyik nap, hogy 1000-1500-as fordulatnál elég hangos kopogós hangot ad a motor elképzelhető, hogy van hozzá köze? Mert ez a hibakód a főtengely jeladó hibát is említi.

Úgy látszik elérkeztem abba a korba, hogy minden szir *** előjön már az autón hiába a karbantartás.  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.05 hétfő, 11:11:00 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 13:20:59 »

Sziasztok!

Egr dugozast valaki csinal itt forum tagok kozul, Pesten? Autopalyan engine mulf. hibat jelzett, hiaba nyomtam neki nem reagalt gazadasra. Motor leallitas utan es ujrainditas utan minden ok lett ujra. Pierburg szelepeket csereltem, eljott a dugozas ideje Smiley
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 13:32:00 »

Sziasztok!

Egr dugozast valaki csinal itt forum tagok kozul, Pesten? Autopalyan engine mulf. hibat jelzett, hiaba nyomtam neki nem reagalt gazadasra. Motor leallitas utan es ujrainditas utan minden ok lett ujra. Pierburg szelepeket csereltem, eljott a dugozas ideje Smiley

Diaggal megnézted már, hogy mi a hiba? Mert ha még nem addig kár akármit is csinálni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:01:12 »

Hű, de tele az a bizonyos! 1 hete hogy vettem az 1.8 at csak köpködik! Mert 2.0 tdci kellett vilona venni! Igaz hangosabb picit gebaszosabb a vezérlése! És? Ahogyan elnéztem lehet jobb olcsóbb fenntartani a 2.0 nal! Vajon miből ez a rossz lenézés? Szerintem nem olyan rosz! 1.8 125 paci 6 gang bőven elég
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:57:39 »

Hű, de tele az a bizonyos! 1 hete hogy vettem az 1.8 at csak köpködik! Mert 2.0 tdci kellett vilona venni! Igaz hangosabb picit gebaszosabb a vezérlése! És? Ahogyan elnéztem lehet jobb olcsóbb fenntartani a 2.0 nal! Vajon miből ez a rossz lenézés? Szerintem nem olyan rosz! 1.8 125 paci 6 gang bőven elég
nyugggodddjá' meg, ez része a helyi folklórnak.  vigyor3
Az a lényeg, hogy neked jó, meg hogy a vezérlést rendesen (állítólag szíj és lánc is + egyéb biszbaszok ami még kell - olvass TIS-t hozzá) kicseréltesd.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:09:45 »

nyugggodddjá' meg, ez része a helyi folklórnak.  vigyor3
Az a lényeg, hogy neked jó, meg hogy a vezérlést rendesen (állítólag szíj és lánc is + egyéb biszbaszok ami még kell - olvass TIS-t hozzá) kicseréltesd.
      Akkor meg leszek nyugodva! Még jó, hogy én fizettem ki mert  ha nekik kellett volna akkor milyen köpködés lenne
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:48:44 »

Hű, de tele az a bizonyos! 1 hete hogy vettem az 1.8 at csak köpködik! Mert 2.0 tdci kellett vilona venni! Igaz hangosabb picit gebaszosabb a vezérlése! És? Ahogyan elnéztem lehet jobb olcsóbb fenntartani a 2.0 nal! Vajon miből ez a rossz lenézés? Szerintem nem olyan rosz! 1.8 125 paci 6 gang bőven elég

Most nem értem, már vásárlás előrr elmondtuk a véleményünket az 1.8-ról.

Röviden, az 1.8 egy ford dízel motor, nem egy mai darab, még a szívó 1.8 d(1986) blokkból való.
Közdtudottan a Ford dízelek személyautóban nincsenek a helyzet magaslatán.

2.0 pug motor, az sem mai, mégis jóval fiatalbb, és elvileg nagyob megbízható blokk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 19:45:09 »

Most nem értem, már vásárlás előrr elmondtuk a véleményünket az 1.8-ról.

Röviden, az 1.8 egy ford dízel motor, nem egy mai darab, még a szívó 1.8 d(1986) blokkból való.
Közdtudottan a Ford dízelek személyautóban nincsenek a helyzet magaslatán.

2.0 pug motor, az sem mai, mégis jóval fiatalbb, és elvileg nagyob megbízható blokk...
Inkább kívánjunk neki sok hiba- és balesetmentes kilómétert.
MK3 2.0TDCi-t is sokan vesznek, pedig az is "rossz hírű". Nekem is volt 7 évig, mégis élek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:17:50 »

Inkább kívánjunk neki sok hiba- és balesetmentes kilómétert.
MK3 2.0TDCi-t is sokan vesznek, pedig az is "rossz hírű". Nekem is volt 7 évig, mégis élek.

Xoptál is vele rendesen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 21:11:48 »

Diaggal megnézted már, hogy mi a hiba? Mert ha még nem addig kár akármit is csinálni.

Már megvolt, P1335 hibakod.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 21:24:28 »

Már megvolt, P1335 hibakod.

Ha elolvasod a fenti hsz-em, akkor láthatod, hogy pont ezzel a hibakóddal szívok és már 2 éve le van dugózva az egr szelepem, pár hete kezdte el ezt a hibát dobni. Szóval hiába fogod ledugózni a hiba ugyanúgy jelen marad.
A dugózás az egr meghibásodását nem gátolja ugyanis ugyanúgy működik tovább és állítja a szelep pozíciót csak le van falazva.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.05 hétfő, 21:26:30 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 22:11:33 »

Ha elolvasod a fenti hsz-em, akkor láthatod, hogy pont ezzel a hibakóddal szívok és már 2 éve le van dugózva az egr szelepem, pár hete kezdte el ezt a hibát dobni. Szóval hiába fogod ledugózni a hiba ugyanúgy jelen marad.
A dugózás az egr meghibásodását nem gátolja ugyanis ugyanúgy működik tovább és állítja a szelep pozíciót csak le van falazva.

Az a baj, hogy autópályán dobta az engine mulf. jelzést,  majd hiába nyomtam gazpedalt,  nem reagált, ujrainditas után eltűnt hibajelzes,  és azóta semmi. Egr tisztítás? Tanácstalan vagyok. Illetve leállitas utan Egr eleg hangos.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.05 hétfő, 22:44:55 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 23:02:38 »


Az a baj, hogy autópályán dobta az engine mulf. jelzést,  majd hiába nyomtam gazpedalt,  nem reagált, ujrainditas után eltűnt hibajelzes,  és azóta semmi. Egr tisztítás? Tanácstalan vagyok. Illetve leállitas utan Egr eleg hangos.

Szét kell szedni azt kiderül, nekem is az lesz.  Leállítás után normális a hang amit ad, akkor "tisztítja"  magát ezért nyitja-zarja a szelepet.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 23:12:27 »

Szét kell szedni azt kiderül, nekem is az lesz.  Leállítás után normális a hang amit ad, akkor "tisztítja"  magát ezért nyitja-zarja a szelepet.

de ez mar nagyon hangos, majd holnap felteszem videot
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 23:14:46 »

Xoptál is vele rendesen...
na ja, de nem panaszkodtam, mert én akartam. vadász, vadász....  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 23:25:43 »

Most nem értem, már vásárlás előrr elmondtuk a véleményünket az 1.8-ról.

Röviden, az 1.8 egy ford dízel motor, nem egy mai darab, még a szívó 1.8 d(1986) blokkból való.
Közdtudottan a Ford dízelek személyautóban nincsenek a helyzet magaslatán.

2.0 pug motor, az sem mai, mégis jóval fiatalbb, és elvileg nagyob megbízható blokk...

nincs az 1.8-al ekkora probléma. A vezérlés csere drága, nyilván gyengébb, mint a 2.0, de a 2.0 gyengébb mint a 2.2, ami meg gyengébb mint a 3.0, az meg....
azonban az autó olcsóbb és kevesebbet eszik. Láttuk már számtalanszor itt a forumon, hogy gondos gazda bizony 400eKm felett ment vele. Nekünk is bnne van már 201eKm és egyenlőre nincs motorspecifikus probléma. A generátor szabadonfutó, meg inkább a 2.0-ra jellemző mint az 1.8-ra.

Nem mondanám, hogy bármelyik megbízhatóbb, mert eddig csak azt sikerült bebizonyítani, hogy azok az 1.8-ak, ahol nem volt meg 200eKm-nél a vezérlés csere, ott az elszakadt. Szóval más típushibát (és ez sem az, hiszen előírás a 200eKm-es vezérléscsere) eddig senki nem tudott mondani. Ennyit a mesékről srácok  wave wave wave
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:11:13 »

Sziasztok,

2.0tdci mondeomon inditas utan ha felengedem a kuplungot eleg hangos pattogo hang jon a motorbol. Ha emelek picit a fordulaton akkor megszunik de ha kinyomom a kuplungot akkor is. Nem folyamatosan pattog hanem bizonyos idokozonkent pattan parat majd szunet, ismet pattan , majd szunet. Ha terhelem fogyasztokkal a motort akkor surusodik, ha kikapcsolok mindent vagy emelem a fordulatot akkor megszunik.
Amint melegszik a motor par percet vagy megyek vele 200m -t a hang teljesen elmulik.

Egyeb hibat nem tapasztaltam, leallitaskor nem kattan, nem remeg. Menet kozben is finoman jar.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2016.12.06 kedd, 17:57:21 »

Sziasztok,

2.0tdci mondeomon inditas utan ha felengedem a kuplungot eleg hangos pattogo hang jon a motorbol. Ha emelek picit a fordulaton akkor megszunik de ha kinyomom a kuplungot akkor is. Nem folyamatosan pattog hanem bizonyos idokozonkent pattan parat majd szunet, ismet pattan , majd szunet. Ha terhelem fogyasztokkal a motort akkor surusodik, ha kikapcsolok mindent vagy emelem a fordulatot akkor megszunik.
Amint melegszik a motor par percet vagy megyek vele 200m -t a hang teljesen elmulik.

Egyeb hibat nem tapasztaltam, leallitaskor nem kattan, nem remeg. Menet kozben is finoman jar.
ellenőriztesd a szabadonfutót a generátoron.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2016.12.06 kedd, 18:53:57 »

Szét kell szedni azt kiderül, nekem is az lesz.  Leállítás után normális a hang amit ad, akkor "tisztítja"  magát ezért nyitja-zarja a szelepet.

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=uhFAEdvDxms, ez régebbi felvétel, mostanában hangosabb es tovabb csinalja.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2016.12.06 kedd, 20:27:07 »

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=uhFAEdvDxms, ez régebbi felvétel, mostanában hangosabb es tovabb csinalja.

Nekem is ilyen, ez normális mozgatja a szelepet. De mivel már hibát kapsz rá így vmi nálad se jó.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:39:22 »

Elkészültem a vezérlés cseréjével. Készítettem belőle egy fényképes útmutatót. Szívesen megosztom, ha van hova feltölteni. Egy hétig innen szedhető: http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=gb5d3cc975c8627d199991054492b7fddb73cf233a

Egy kis táblázat, mi mindent cseréltem most:

A vége kb. 56.000 Ft lett, és amennyire körbejártam az alkatrészeket, nem rossz minőségűeket szereztem be.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 22:47:49 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:44:07 »

Elkészültem a vezérlés cseréjével. Készítettem belőle egy fényképes útmutatót. Szívesen megosztom, ha van hova feltölteni. Egy hétig innen szedhető: http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=gb5d3cc975c8627d199991054492b7fddb73cf233a

Bonca

 eljen worship

Alsó turbócsövön cseréld a bilincset, vagy rakj fel kettőt. Le fogja nyomni... előtte jól tisztítsd meg, mert már tiszta olaj.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:49:22 »

eljen worship

Alsó turbócsövön cseréld a bilincset, vagy rakj fel kettőt. Le fogja nyomni... előtte jól tisztítsd meg, mert már tiszta olaj.



Mielőtt megvettem az autót előtte cserélték a csövet. Most letakarítottam, meghúztam a bilincseket, tél után megint ránézek. Folyás nincs, csak az olajköd gyűlt össze.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:52:01 »

Mielőtt megvettem az autót előtte cserélték a csövet. Most letakarítottam, meghúztam a bilincseket, tél után megint ránézek. Folyás nincs, csak az olajköd gyűlt össze.

Bonca

Ez nem kevés olajköd, ránézésre nem volt ez cserélve szerintem. Nekem fele ilyen retek nem volt rajta és egy nagyobb autóutas gyorsításkor letolta. Persze előtte szétugrott a bilincs. A gyári elég xar...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2016.12.07 szerda, 00:18:30 »

Nekem is ilyen, ez normális mozgatja a szelepet. De mivel már hibát kapsz rá így vmi nálad se jó.

Mindkettő pierburg szelepet cseréltem,  nemrég. Azok nem lehetnek.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2016.12.07 szerda, 01:12:33 »

Elkészültem a vezérlés cseréjével. Készítettem belőle egy fényképes útmutatót. Szívesen megosztom, ha van hova feltölteni. Egy hétig innen szedhető: http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=gb5d3cc975c8627d199991054492b7fddb73cf233a

Egy kis táblázat, mi mindent cseréltem most:

A vége kb. 56.000 Ft lett, és amennyire körbejártam az alkatrészeket, nem rossz minőségűeket szereztem be.

Bonca

Miért 5w40-es olajat használsz mikor 30-as az előírás?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2016.12.07 szerda, 08:44:10 »

Miért 5w40-es olajat használsz mikor 30-as az előírás?
Végigbogarásztam az összes ide vonatkozó ajánlás paramétereit. Hamutartalom, hideg-meleg viszkozitás,... A nyári meleg miatt választottam a 40-es olajat.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.07 szerda, 11:05:19 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2016.12.07 szerda, 08:48:46 »

Végigbogarásztam az össze ide vonatkozó ajánlás paramétereit. Hamutartalom, hideg-meleg viszkozitás,... A nyári meleg miatt választottam a 40-es olajat.

Bonca

Eléggé kiveséztük ezt a témát itt korábban, szerintem most ne menjünk bele, de úgy gondolom, arra az egyértelmű álláspontra jutottunk, hogy az 5w-30 az ideális (Andika kedvéért: a legideálisabb  hehe ) választás, és a gyári Ford flakonos olaj is tökéletes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2016.12.07 szerda, 09:29:47 »

Eléggé kiveséztük ezt a témát itt korábban, szerintem most ne menjünk bele, de úgy gondolom, arra az egyértelmű álláspontra jutottunk, hogy az 5w-30 az ideális (Andika kedvéért: a legideálisabb  hehe ) választás, és a gyári Ford flakonos olaj is tökéletes...
Igen, olvastam, mindenki álláspontját elfogadom, és ezért sem írtam ezzel kapcsolatban túl sokat. Ugye nem rúgom el a pöttyöst, ha az egyértelmű állásponttal nem mindeben értek egyet?  poigneemain

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.07 szerda, 12:29:42 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2016.12.07 szerda, 12:22:19 »

ellenőriztesd a szabadonfutót a generátoron.

Köszi,
Sajnos szerelő leghamarabb jövő hét vége felé tud ránézni, több szervízzel is beszéltem. Szerintetek nem lesz baj ha addig így használom az autót? Nem szakadhat el a szíj, vagy kettőstömegűnek nem lehet baja tőle?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2016.12.07 szerda, 14:46:18 »

Köszi,
Sajnos szerelő leghamarabb jövő hét vége felé tud ránézni, több szervízzel is beszéltem. Szerintetek nem lesz baj ha addig így használom az autót? Nem szakadhat el a szíj, vagy kettőstömegűnek nem lehet baja tőle?
A szabadonfutod max mindket iranyba szabadon fog futni (amennyiben az a baja valoban) ami a szijat es a kettostomegut nem erinti csak toltesed nem lesz, ha ez bekovetkezik, de addig hasznalhatod nyugodtam.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2016.12.07 szerda, 15:33:24 »

Aggasztóan hangzik, pont egy hosszabb utam lenne a hétvégén, kb 500 km :S
Ha mégis a kettőstömegű lenne melyik a jobb, a bontott 50 körül vagy az utángyártott luk 150ért? nincs jó tapasztalatom az utángyártott alkatrészekkel :/

Lenne még 1 másik kérdésem, részecskeszűrőt szedetett ki már valaki az autóból? Megéri? jókat olvastam róla.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2016.12.07 szerda, 15:36:06 »

Aggasztóan hangzik, pont egy hosszabb utam lenne a hétvégén, kb 500 km :S
Ha mégis a kettőstömegű lenne melyik a jobb, a bontott 50 körül vagy az utángyártott luk 150ért? nincs jó tapasztalatom az utángyártott alkatrészekkel :/

Lenne még 1 másik kérdésem, részecskeszűrőt szedetett ki már valaki az autóból? Megéri? jókat olvastam róla.

Bontott kettőstömegű? Vatdöfák? Abból csaj újat, és valószínű a Ford dobozos is Luk...

 de ami nálad cicereg,recseg az a generátornál (az ékszíjon a szabadonfutó)  van és nem a hajtásláncban, azaz két tök különálló dologról beszélsz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:03:54 »

Aggasztóan hangzik, pont egy hosszabb utam lenne a hétvégén, kb 500 km :S
Ha mégis a kettőstömegű lenne melyik a jobb, a bontott 50 körül vagy az utángyártott luk 150ért? nincs jó tapasztalatom az utángyártott alkatrészekkel :/

Lenne még 1 másik kérdésem, részecskeszűrőt szedetett ki már valaki az autóból? Megéri? jókat olvastam róla.
Azért az első mk4esek jövőre már 10 évesek lesznek. Fl is elmúlt már 5-6 éves. Az mk4 topikban szerintem nincs olyan hiba, probléma, ami eddig nem fordult volna elő. Tehát előbb mindig érdemes az adott topik keresőjét használni, majd csak utána majrézni.
PS: a bontott KT olyan mint a "futózott koton"  Cheesy 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:21:41 »

Köszönöm a segítségeket  worship worship
Megpróbálok még feltenni videót holnap a zörejről hátha az alapján tudtok még mondani vmit. wow1
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:44:39 »

2010.03 havi az már FL modell?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:53:07 »


PS: a bontott KT olyan mint a "futózott koton"  Cheesy 

Mi azzal a baj, apámék még mosták is... Meg is születtünk...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:54:06 »

2010.03 havi az már FL modell?

nem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2016.12.07 szerda, 20:45:38 »

Aggasztóan hangzik, pont egy hosszabb utam lenne a hétvégén, kb 500 km :S
Ha mégis a kettőstömegű lenne melyik a jobb, a bontott 50 körül vagy az utángyártott luk 150ért? nincs jó tapasztalatom az utángyártott alkatrészekkel :/

Lenne még 1 másik kérdésem, részecskeszűrőt szedetett ki már valaki az autóból? Megéri? jókat olvastam róla.

Nekem ki van szedve, probléma mentes azóta a dpf-em.

Más: Leszedtük az EGR-t nagy nehezen... ugye dobta rá a P1335 hibakódot hiába töröltem azonnal vissza jött, kap egy takarítást és meglátjuk jó lesz-e.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2016.12.07 szerda, 21:08:19 »

Miért 5w40-es olajat használsz mikor 30-as az előírás?

Amúg az 5w40-es jobb ha évente egyszer cserélsz csak olajat. Én is azt tolok mindig, bár lehet most éppen 30-as van a mondiba, mert sok dolog összejött akkoriban. Mégjobb lenne a 0w40 Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.07 szerda, 23:18:44 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2016.12.07 szerda, 21:52:05 »

Nekem ki van szedve, probléma mentes azóta a dpf-em.

Más: Leszedtük az EGR-t nagy nehezen... ugye dobta rá a P1335 hibakódot hiába töröltem azonnal vissza jött, kap egy takarítást és meglátjuk jó lesz-e.
Várom fejleményeket
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 13:14:03 »

Amúg az 5w40-es jobb ha évente egyszer cserélsz csak olajat.
Miért is?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 13:22:40 »

Miért is?

Ne kérdezz ilyeneket, fogadd el...  vigyor3

(Kotta demenciában szenved...  eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 14:00:08 »

Nekem ki van szedve, probléma mentes azóta a dpf-em.

Más: Leszedtük az EGR-t nagy nehezen... ugye dobta rá a P1335 hibakódot hiába töröltem azonnal vissza jött, kap egy takarítást és meglátjuk jó lesz-e.

Hát ez nem jött be ugyanúgy P1335 hibát dob, pedig a komplett egr tisztítva lett. Ahogy csinálnék egy alaphelyzetbe állítást egyből jön a motorhiba.

Mi a következő teendő, hogyan lehet tesztelni az EGR szelepet elektronikusan? Csak mert potyára nem akarok 50e ft-ot kidobni az ablakon.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 14:38:13 »

Hát ez nem jött be ugyanúgy P1335 hibát dob, pedig a komplett egr tisztítva lett. Ahogy csinálnék egy alaphelyzetbe állítást egyből jön a motorhiba.

Mi a következő teendő, hogyan lehet tesztelni az EGR szelepet elektronikusan? Csak mert potyára nem akarok 50e ft-ot kidobni az ablakon.

Lefalazás?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.