Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263441 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10050 Dátum: 2017.01.07 szombat, 20:02:50 »

Sziasztok,

Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.

https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be


Üdv
Breaker

Egy éve volt ilyen élményem. Szerintem ledermedt a go. Nekem egy prémium OMV rátankolás segített.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10051 Dátum: 2017.01.07 szombat, 20:49:23 »

Sziasztok,

Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.
.....
Hát akkor nem így indult Smiley
https://www.youtube.com/watch?v=tXvdG9HL1qs#t=60.109591
Az meg lehet hazudik  hehe

https://www.youtube.com/watch?v=oas0RSSYIr4
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 20:53:03 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #10052 Dátum: 2017.01.07 szombat, 21:47:28 »

Ebben a nagy mínuszokban érdekes hangra lettem figyelmes indulás után, furcsa csörgős, vagy inkább nem is tudom muilyen hang ez 1500 és 2000 fordulat között. HA már bemelegszik a motor elmúlik. Ez normális ebben a nagy hidegben? Máskor még nem hallottam ezt a csörgést, kerepelést. 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #10053 Dátum: 2017.01.07 szombat, 21:49:34 »

Most nekem is fura hangot ad ki az autó ebbe a hidegbe de ha bemelegszik akkor elcsendesedik.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10054 Dátum: 2017.01.07 szombat, 21:50:52 »

Most nekem is fura hangot ad ki az autó ebbe a hidegbe de ha bemelegszik akkor elcsendesedik.
ez ilyen.ritkán van ilyen hideg-ami nem nagy baj.csak a férgek ellen jó....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10055 Dátum: 2017.01.07 szombat, 21:56:37 »

Ebben a nagy mínuszokban érdekes hangra lettem figyelmes indulás után, furcsa csörgős, vagy inkább nem is tudom muilyen hang ez 1500 és 2000 fordulat között. HA már bemelegszik a motor elmúlik. Ez normális ebben a nagy hidegben? Máskor még nem hallottam ezt a csörgést, kerepelést. 

Normális. Nekem is ilyen...
 Főleg ha lepadlózom, mintha ezer kalapács lenne a motortérben...   laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10056 Dátum: 2017.01.07 szombat, 21:57:45 »

Sziasztok,

Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.

https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be


Üdv
Breaker


Érdekes, mert amikor elindul, ""szépen jár""... szóval, mintha az izzító rendben működne. Szerintem is a gázolaj volt a gyenge pont
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #10057 Dátum: 2017.01.07 szombat, 22:02:39 »

Kalapács meg sarló tiszta Szovjetúnio wave
Naplózva

1.6 tdci titanium
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #10058 Dátum: 2017.01.07 szombat, 22:03:09 »

ez ilyen.ritkán van ilyen hideg-ami nem nagy baj.csak a férgek ellen jó....

Igen ritkán van ilyen hideg.Meg is lepődtem hogy 1 hét után ma indítottam az autót és a körülményekhez képest szépen indult pedig -21 volt éjjel  eljen Nem makacskodott szerencsére  taps
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #10059 Dátum: 2017.01.07 szombat, 23:40:50 »

Egy éve volt ilyen élményem. Szerintem ledermedt a go. Nekem egy prémium OMV rátankolás segített.

Hát, én csak Nitro+ Dieselt tankolok a Shellnél, elég szomoru hogy a kozel 400 hufos go is ledermed Sad Mondjuk szilveszter ota nem mentem vele, es vegig kint allt placcon a parkoloban.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10060 Dátum: 2017.01.07 szombat, 23:54:41 »

Hát, én csak Nitro+ Dieselt tankolok a Shellnél, elég szomoru hogy a kozel 400 hufos go is ledermed Sad Mondjuk szilveszter ota nem mentem vele, es vegig kint allt placcon a parkoloban.

Egyértelmű, hogy gázolaj...

Elöl van az üzemanyagszűrőd? Érdemes lenne a vízleeresztőt kinyitni rajta egy kicsit majd ha bemelegedett a motor...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #10061 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 01:23:06 »

Egyértelmű, hogy gázolaj...

Elöl van az üzemanyagszűrőd? Érdemes lenne a vízleeresztőt kinyitni rajta egy kicsit majd ha bemelegedett a motor...

Szia, nem - sajnos hatul van alul a go szuro, maceras hozzaferni, mászni kell alá
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #10062 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:06:00 »

Segítségeteket szeretném kérni, valószínűleg ki kell cserélni az izzító gyertyáimat 2.0 140 LE, de azzal riogatnak, hogy valószínűleg bele fog törni.
Állítólag létezik valami vibrációs technológia ami nem töri bele. Létezik ilyen? (Pécs)
Köszönöm előre is. wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10063 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:12:31 »

Segítségeteket szeretném kérni, valószínűleg ki kell cserélni az izzító gyertyáimat 2.0 140 LE, de azzal riogatnak, hogy valószínűleg bele fog törni.
Állítólag létezik valami vibrációs technológia ami nem töri bele. Létezik ilyen? (Pécs)
Köszönöm előre is. wow1

Nem feltétlenül törik bele, de ésszel, lassan lazítgatva, sprayvel fujogatva kell kiszedni.

Nekem és sok másnak innen kijött és ki lehetett cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #10064 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:26:09 »

Nem feltétlenül törik bele, de ésszel, lassan lazítgatva, sprayvel fujogatva kell kiszedni.

Nekem és sok másnak innen kijött és ki lehetett cserélni...

Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10065 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:27:54 »

Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!
simán lehet rossz mind.nekem 1 volt jó.

Nekem 210e km-nél volt először cserélve és gond nélkül megindultak.Gyári gyertya NGK!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10066 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:27:57 »

Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!

Amíg még rendesen működik, addig nem képződik rajta korom lerakódás. Egyébként ez az egyik nehézsége a sima kiszedésnek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #10067 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:31:18 »

Amíg még rendesen működik, addig nem képződik rajta korom lerakódás. Egyébként ez az egyik nehézsége a sima kiszedésnek...
113000 Km vettem. nem tudom volt e cserélve most 150000 van benne.  Hány Km -ként kelle cserélni?
Lehet, hogy most kellene kicserélni míg működik mert szerintem lassan csere érett lesz.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10068 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:33:04 »

113000 Km vettem. nem tudom volt e cserélve most 150000 van benne.  Hány Km -ként kelle cserélni?
Lehet, hogy most kellene kicserélni míg működik mert szerintem lassan csere érett lesz.

Én egy éve tavasszal cseréltettem. Kimérve elvileg rendben volt, mégis most érzem, hogy nem működtek anno tökéletesen, nekem akkor 9 évesek voltak, kb 130e km-el...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #10069 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:37:45 »

Én egy éve tavasszal cseréltettem. Kimérve elvileg rendben volt, mégis most érzem, hogy nem működtek anno tökéletesen, nekem akkor 9 évesek voltak, kb 130e km-el...
akkr én is megcselekszem.  Grin Melyik márka vált be neked?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10070 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:44:40 »

akkr én is megcselekszem.  Grin Melyik márka vált be neked?

Nekem szakszervízben csinálták, gyári alkatrésszel, ami ngk valószínű
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #10071 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:51:25 »

Nekem szakszervízben csinálták, gyári alkatrésszel, ami ngk valószínű
Hát szakszervízben nincs bizadalmam ,de van Pécsen egy jó volt Ford szervízes szerelő akihez vihetem  Grin
Ez jó lehet:
https://alkatreszek.hu/ngk_d56_p
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10072 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 15:06:37 »

Hát szakszervízben nincs bizadalmam ,de van Pécsen egy jó volt Ford szervízes szerelő akihez vihetem  Grin
Ez jó lehet:
https://alkatreszek.hu/ngk_d56_p
bárdinál kedvességgel olcsóbb.A fórumnak van kedvezménykódja.keresd Joe-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10073 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 17:54:37 »

simán lehet rossz mind.nekem 1 volt jó.

Nekem 210e km-nél volt először cserélve és gond nélkül megindultak.Gyári gyertya NGK!

Szia!Arról mit tudsz, hogy jelzi-e a convers ha nem kapnak áramot az izzitók? Vagyis a kábel valahol esetleg szakadt! Az megoldás lehet ellenőrzésre, hogy a csatiját széthuzva betoldom a multimétert a két csati köté, hogy átfollyon rajta a feszkó?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10074 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 18:17:41 »

Szia!Arról mit tudsz, hogy jelzi-e a convers ha nem kapnak áramot az izzitók? Vagyis a kábel valahol esetleg szakadt! Az megoldás lehet ellenőrzésre, hogy a csatiját széthuzva betoldom a multimétert a két csati köté, hogy átfollyon rajta a feszkó?

Ha az összes rossz, csak azt jelzi. A csatin kimérve nekem mind jó volt elvileg, aztán mégsem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10075 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 18:52:24 »

Ha az összes rossz, csak azt jelzi. A csatin kimérve nekem mind jó volt elvileg, aztán mégsem

Én most magát a kábelt szeretném tesztelni, hogy egyáltalán kapnak-e feszt az izzitók!? Persze a kérdés az, hogy izzit-e a kocsi tutira minden alkalommal minuszban vagy csak random, amikor jelzi a malacfarok+Engine Preheat felirat épp!?

Illetve ha a biztije mondjuk kimegy, akkor azt jelzi valami? Melyik amugy a biztije?
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.08 vasárnap, 18:54:10 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10076 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 19:26:34 »

Én most magát a kábelt szeretném tesztelni, hogy egyáltalán kapnak-e feszt az izzitók!? Persze a kérdés az, hogy izzit-e a kocsi tutira minden alkalommal minuszban vagy csak random, amikor jelzi a malacfarok+Engine Preheat felirat épp!?

Illetve ha a biztije mondjuk kimegy, akkor azt jelzi valami? Melyik amugy a biztije?

Az izzítók szerintem fel vannak párhuzamosítva. Tehát ugyanarról a biztosítékról mennek. Ha hibája van az csak rövidzár lehet valamelyik gyertyán vagy szakadás az összesen. Ezt tudja a rendszer érzékelni. Én ma kimértem, izzító felvillanásakor nekem leesett az akku feszültség 11,5 voltra, utána elaludt a izzító jel és kb. 10 másodperccel később hallani lehet egy relé kattanást, akkor fejeződik be az izzítás és az akku feszültség visszamegy a nyugalmi kb 12.5 Voltra. 
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10077 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 19:58:09 »

Az izzítók szerintem fel vannak párhuzamosítva. Tehát ugyanarról a biztosítékról mennek. Ha hibája van az csak rövidzár lehet valamelyik gyertyán vagy szakadás az összesen. Ezt tudja a rendszer érzékelni. Én ma kimértem, izzító felvillanásakor nekem leesett az akku feszültség 11,5 voltra, utána elaludt a izzító jel és kb. 10 másodperccel később hallani lehet egy relé kattanást, akkor fejeződik be az izzítás és az akku feszültség visszamegy a nyugalmi kb 12.5 Voltra. 

Köszike, ez hasznos infó.  worship Esetleg azt tudni, hogy melyik a reléje és biztositékja? Ha esetleg a relé nem huz be, azt érzékeli a rendszer és dob hibát?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10078 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 21:36:09 »

Köszike, ez hasznos infó.  worship Esetleg azt tudni, hogy melyik a reléje és biztositékja? Ha esetleg a relé nem huz be, azt érzékeli a rendszer és dob hibát?

A relé vagy biztosíték hibát tudod kizárni azzal, ha méred gyújtás ráadása előttől a feszültséget az izzítás végéig. Ha durván visszaesik a feszültség 0,5-1volt akkor biztos van érdemi izzítás, csak azt nem tudni melyik hengereken.
Ami fix, hogy a központ kiadja az izzítás jelet. Szerintem nincs visszacsatolás, nem derül ki a vezérlőnek hogy történt-e valóban izzítás. Csak a rövidzárat és szakadást ismerheti fel a rendszer. Bizti és relé a felhasználási leírásban van. Motortér biztosíték táblánál keresgélj.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10079 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 08:21:55 »

Ma reggel kicsit aggódtam hogyan fog indulni az autó -9 fokban egész hétvégi állás után. Gyújtás ráadásakor kiírta, hogy előmelegíti a motort. Biztos ami biztos, indítózás helyett inkább levettem és újra ráadtam a gyújtást. Utána viszont olyan simán pöccre indult, mint +20 fokban. 2-3 másodpercig ugyan nem volt teljesen egyenletes a járás, de pillanatok alatt kisimult. (Új izzítók, Auchan kúton tankolt go.)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10080 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 08:37:07 »

Nekem fura dolgot produkál a kocsi.
Én is féltem a reggeli indítástól. Péntek délutántól állt a kocsi csillaggarázsban,ma reggel -10 volt a startnál.
2-3 mp után beindult, azért picit érződött hogy nem + fokok vannak. Beindulás után hullámzott az alapjárat. Fordulatszámmérőn nem is igazán lehetett látni, csak hallani lehetet hogy hullámzik picit. (normál GO + Kleen Flo)
Majd miután lekapcsolt a szélvédőfűtés és újra visszakapcsoltam (még mindig állt a kocsi, csak kiálltam az utcára) hirtelen befulladt a motor, majdnem leállt, de aztán mégsem és járt tovább.
Az ingadozás az ok hogy izzító gyertya lesz, de ezt a generátorterhelésre befulladó dolgot nem értem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10081 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:04:46 »

Ma reggel kicsit aggódtam hogyan fog indulni az autó -9 fokban egész hétvégi állás után. Gyújtás ráadásakor kiírta, hogy előmelegíti a motort. Biztos ami biztos, indítózás helyett inkább levettem és újra ráadtam a gyújtást. Utána viszont olyan simán pöccre indult, mint +20 fokban. 2-3 másodpercig ugyan nem volt teljesen egyenletes a járás, de pillanatok alatt kisimult. (Új izzítók, Auchan kúton tankolt go.)
A 2x gyújtás sokat segít. Wink
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #10082 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 10:40:44 »

Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10083 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 11:07:03 »

Nem indul be...  vigyor3

Nekem ugyanúgy indult...  nyes
2.5nap allas utan -9ben mar tekert vagy 2mpig mig beindult Cheesy
eleinte dadogott az alapjarat majd kisimult
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10084 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 11:43:03 »

Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.

Ha hozzájárulsz, akkor ezt beraknám egy FAQ cikkbe. Valószínűleg sok embernek hasznos infó lesz az idők során.  eljen

Azt írd még meg pls, hogy pontosan milyen autónál mérted ezeket az értékeket.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10085 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 12:25:46 »

2.5nap allas utan -9ben mar tekert vagy 2mpig mig beindult Cheesy
eleinte dadogott az alapjarat majd kisimult
mind a 4 izzítógyertya cseréje után -6fokban dadogás és +tekerés nélkül indult  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #10086 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 12:50:21 »

Ha hozzájárulsz, akkor ezt beraknám egy FAQ cikkbe. Valószínűleg sok embernek hasznos infó lesz az idők során.  eljen

Azt írd még meg pls, hogy pontosan milyen autónál mérted ezeket az értékeket.

nyugodtam Smiley
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10087 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 12:55:44 »

nyugodtam Smiley
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.

 worship worship
Egyik este megcsinálom.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10088 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:11:35 »

Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.

Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #10089 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:51:08 »

Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?


80A multiméterrel? Inkább ne. Smiley
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #10090 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 16:01:27 »

Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?



Lakatfogó   Wink
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10091 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 16:09:28 »

Lakatfogó   Wink

Értem! És azzal mire fogtál rá? Az izzitok saját kábelére gondolom!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10092 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 16:50:01 »

https://youtu.be/QfzZyhPSyO8

Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.  szomoru1 Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10093 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:01:46 »

nyugodtam Smiley
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.

Felkerült: http://mondeo.hu/index.php?topic=24814.0
 worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10094 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:47:57 »

https://youtu.be/QfzZyhPSyO8

Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.  szomoru1 Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.

Lehet japán benzinesekhez vagy szokva, bár azoknak sem egészséges a hangjuk -23 fokban. Az enyémnek pont ilyen a hangja reggel. 2.0 tdci. Nincs ezzel baj.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10095 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 22:12:33 »

https://youtu.be/QfzZyhPSyO8

Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.  szomoru1 Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.

próbáltad már OMV prémium dizivel megtankolni?

amúgy ezekben a hidegekben minden vacakolhat.

https://www.youtube.com/watch?v=oas0RSSYIr4
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.09 hétfő, 22:18:11 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10096 Dátum: 2017.01.10 kedd, 02:06:25 »

mind a 4 izzítógyertya cseréje után -6fokban dadogás és +tekerés nélkül indult  Smiley

sztem nekem is bekene ujitani egy garnitura uj izzitoba
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10097 Dátum: 2017.01.10 kedd, 09:39:55 »

Lehet japán benzinesekhez vagy szokva, bár azoknak sem egészséges a hangjuk -23 fokban. Az enyémnek pont ilyen a hangja reggel. 2.0 tdci. Nincs ezzel baj.

Első egy 2.0 C20NE Astra Gsi volt, igaz az benzines. Aztán Mk3 mondeo TDCI, de ez a hang nem jött ott se. Minusz 15nél se. Persze más motor, de elég ijesztő, amikor igy indul. De ha nem egyedi az esetem, akkor kevésbé leszek nyugtalan.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10098 Dátum: 2017.01.10 kedd, 21:28:13 »

https://youtu.be/QfzZyhPSyO8

Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.  szomoru1 Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
Ez kb porlasztó hang. Szerintem. Az enyém nem ad ki ilyen hangot még akkor sem, ha hidegben indul.
MK3-ra volt jellemző, hogy hidegben nagyon csattogósan járt indítás után.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #10099 Dátum: 2017.01.11 szerda, 02:10:07 »

Üdvözlök mindenkit! Két kérdésem lenne. Mostanában elég gyakran dobja ki indításnál a Mondeóm azt a hibaüzenetet hogy "WEGFAHRSPERRE AKTIV". Ez mi bánat lehet?
A másik hogy a mostani mínuszokban nem nagyon akaródzik még az első vonalig sem felmenni a hőfokmérőm. Ez normális jelenség vagy termosztáthiba? Egyébként egy 2008-as 140 lovas 2.0 tdci-m van és 12km-re járok vele dolgozni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.