Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:47:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254929 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10050 Dátum:
2017.01.07 szombat, 20:02:50 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.01.07 szombat, 19:21:24
Sziasztok,
Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.
https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be
Üdv
Breaker
Egy éve volt ilyen élményem. Szerintem ledermedt a go. Nekem egy prémium OMV rátankolás segített.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10051 Dátum:
2017.01.07 szombat, 20:49:23 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.01.07 szombat, 19:21:24
Sziasztok,
Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.
.....
Hát akkor nem így indult
https://www.youtube.com/watch?v=tXvdG9HL1qs#t=60.109591
Az meg lehet hazudik
https://www.youtube.com/watch?v=oas0RSSYIr4
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 20:53:03 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10052 Dátum:
2017.01.07 szombat, 21:47:28 »
Ebben a nagy mínuszokban érdekes hangra lettem figyelmes indulás után, furcsa csörgős, vagy inkább nem is tudom muilyen hang ez 1500 és 2000 fordulat között. HA már bemelegszik a motor elmúlik. Ez normális ebben a nagy hidegben? Máskor még nem hallottam ezt a csörgést, kerepelést.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10053 Dátum:
2017.01.07 szombat, 21:49:34 »
Most nekem is fura hangot ad ki az autó ebbe a hidegbe de ha bemelegszik akkor elcsendesedik.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10054 Dátum:
2017.01.07 szombat, 21:50:52 »
Idézetet írta: optikal - 2017.01.07 szombat, 21:49:34
Most nekem is fura hangot ad ki az autó ebbe a hidegbe de ha bemelegszik akkor elcsendesedik.
ez ilyen.ritkán van ilyen hideg-ami nem nagy baj.csak a férgek ellen jó....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10055 Dátum:
2017.01.07 szombat, 21:56:37 »
Idézetet írta: sinci - 2017.01.07 szombat, 21:47:28
Ebben a nagy mínuszokban érdekes hangra lettem figyelmes indulás után, furcsa csörgős, vagy inkább nem is tudom muilyen hang ez 1500 és 2000 fordulat között. HA már bemelegszik a motor elmúlik. Ez normális ebben a nagy hidegben? Máskor még nem hallottam ezt a csörgést, kerepelést.
Normális. Nekem is ilyen...
Főleg ha lepadlózom, mintha ezer kalapács lenne a motortérben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10056 Dátum:
2017.01.07 szombat, 21:57:45 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.01.07 szombat, 19:21:24
Sziasztok,
Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.
https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be
Üdv
Breaker
Érdekes, mert amikor elindul, ""szépen jár""... szóval, mintha az izzító rendben működne. Szerintem is a gázolaj volt a gyenge pont
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10057 Dátum:
2017.01.07 szombat, 22:02:39 »
Kalapács meg sarló tiszta Szovjetúnio
Naplózva
1.6 tdci titanium
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10058 Dátum:
2017.01.07 szombat, 22:03:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.07 szombat, 21:50:52
ez ilyen.ritkán van ilyen hideg-ami nem nagy baj.csak a férgek ellen jó....
Igen ritkán van ilyen hideg.Meg is lepődtem hogy 1 hét után ma indítottam az autót és a körülményekhez képest szépen indult pedig -21 volt éjjel
Nem makacskodott szerencsére
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10059 Dátum:
2017.01.07 szombat, 23:40:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.07 szombat, 20:02:50
Egy éve volt ilyen élményem. Szerintem ledermedt a go. Nekem egy prémium OMV rátankolás segített.
Hát, én csak Nitro+ Dieselt tankolok a Shellnél, elég szomoru hogy a kozel 400 hufos go is ledermed
Mondjuk szilveszter ota nem mentem vele, es vegig kint allt placcon a parkoloban.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10060 Dátum:
2017.01.07 szombat, 23:54:41 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.01.07 szombat, 23:40:50
Hát, én csak Nitro+ Dieselt tankolok a Shellnél, elég szomoru hogy a kozel 400 hufos go is ledermed
Mondjuk szilveszter ota nem mentem vele, es vegig kint allt placcon a parkoloban.
Egyértelmű, hogy gázolaj...
Elöl van az üzemanyagszűrőd? Érdemes lenne a vízleeresztőt kinyitni rajta egy kicsit majd ha bemelegedett a motor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10061 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 01:23:06 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.07 szombat, 23:54:41
Egyértelmű, hogy gázolaj...
Elöl van az üzemanyagszűrőd? Érdemes lenne a vízleeresztőt kinyitni rajta egy kicsit majd ha bemelegedett a motor...
Szia, nem - sajnos hatul van alul a go szuro, maceras hozzaferni, mászni kell alá
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10062 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:06:00 »
Segítségeteket szeretném kérni, valószínűleg ki kell cserélni az izzító gyertyáimat 2.0 140 LE, de azzal riogatnak, hogy valószínűleg bele fog törni.
Állítólag létezik valami vibrációs technológia ami nem töri bele. Létezik ilyen? (Pécs)
Köszönöm előre is.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10063 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:12:31 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:06:00
Segítségeteket szeretném kérni, valószínűleg ki kell cserélni az izzító gyertyáimat 2.0 140 LE, de azzal riogatnak, hogy valószínűleg bele fog törni.
Állítólag létezik valami vibrációs technológia ami nem töri bele. Létezik ilyen? (Pécs)
Köszönöm előre is.
Nem feltétlenül törik bele, de ésszel, lassan lazítgatva, sprayvel fujogatva kell kiszedni.
Nekem és sok másnak innen kijött és ki lehetett cserélni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10064 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:26:09 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 14:12:31
Nem feltétlenül törik bele, de ésszel, lassan lazítgatva, sprayvel fujogatva kell kiszedni.
Nekem és sok másnak innen kijött és ki lehetett cserélni...
Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10065 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:27:54 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:26:09
Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!
simán lehet rossz mind.nekem 1 volt jó.
Nekem 210e km-nél volt először cserélve és gond nélkül megindultak.Gyári gyertya NGK!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10066 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:27:57 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:26:09
Köszönöm! Hát ha nem lesz más proba szerencse alapon megpróbáljuk.
Olvasgatva a fórumot, lehet hogy még bírja mert 5-6 másodperc után indul és EGYELETESEN JÁR. Az összes gyertya nem lehet rossz!
Amíg még rendesen működik, addig nem képződik rajta korom lerakódás. Egyébként ez az egyik nehézsége a sima kiszedésnek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10067 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:31:18 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 14:27:57
Amíg még rendesen működik, addig nem képződik rajta korom lerakódás. Egyébként ez az egyik nehézsége a sima kiszedésnek...
113000 Km vettem. nem tudom volt e cserélve most 150000 van benne. Hány Km -ként kelle cserélni?
Lehet, hogy most kellene kicserélni míg működik mert szerintem lassan csere érett lesz.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10068 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:33:04 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:31:18
113000 Km vettem. nem tudom volt e cserélve most 150000 van benne. Hány Km -ként kelle cserélni?
Lehet, hogy most kellene kicserélni míg működik mert szerintem lassan csere érett lesz.
Én egy éve tavasszal cseréltettem. Kimérve elvileg rendben volt, mégis most érzem, hogy nem működtek anno tökéletesen, nekem akkor 9 évesek voltak, kb 130e km-el...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10069 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:37:45 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 14:33:04
Én egy éve tavasszal cseréltettem. Kimérve elvileg rendben volt, mégis most érzem, hogy nem működtek anno tökéletesen, nekem akkor 9 évesek voltak, kb 130e km-el...
akkr én is megcselekszem.
Melyik márka vált be neked?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10070 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:44:40 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:37:45
akkr én is megcselekszem.
Melyik márka vált be neked?
Nekem szakszervízben csinálták, gyári alkatrésszel, ami ngk valószínű
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10071 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 14:51:25 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 14:44:40
Nekem szakszervízben csinálták, gyári alkatrésszel, ami ngk valószínű
Hát szakszervízben nincs bizadalmam ,de van Pécsen egy jó volt Ford szervízes szerelő akihez vihetem
Ez jó lehet:
https://alkatreszek.hu/ngk_d56_p
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10072 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 15:06:37 »
Idézetet írta: zozo21 - 2017.01.08 vasárnap, 14:51:25
Hát szakszervízben nincs bizadalmam ,de van Pécsen egy jó volt Ford szervízes szerelő akihez vihetem
Ez jó lehet:
https://alkatreszek.hu/ngk_d56_p
bárdinál kedvességgel olcsóbb.A fórumnak van kedvezménykódja.keresd Joe-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10073 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 17:54:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.08 vasárnap, 14:27:54
simán lehet rossz mind.nekem 1 volt jó.
Nekem 210e km-nél volt először cserélve és gond nélkül megindultak.Gyári gyertya NGK!
Szia!Arról mit tudsz, hogy jelzi-e a convers ha nem kapnak áramot az izzitók? Vagyis a kábel valahol esetleg szakadt! Az megoldás lehet ellenőrzésre, hogy a csatiját széthuzva betoldom a multimétert a két csati köté, hogy átfollyon rajta a feszkó?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10074 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 18:17:41 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.08 vasárnap, 17:54:37
Szia!Arról mit tudsz, hogy jelzi-e a convers ha nem kapnak áramot az izzitók? Vagyis a kábel valahol esetleg szakadt! Az megoldás lehet ellenőrzésre, hogy a csatiját széthuzva betoldom a multimétert a két csati köté, hogy átfollyon rajta a feszkó?
Ha az összes rossz, csak azt jelzi. A csatin kimérve nekem mind jó volt elvileg, aztán mégsem
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10075 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 18:52:24 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 18:17:41
Ha az összes rossz, csak azt jelzi. A csatin kimérve nekem mind jó volt elvileg, aztán mégsem
Én most magát a kábelt szeretném tesztelni, hogy egyáltalán kapnak-e feszt az izzitók!? Persze a kérdés az, hogy izzit-e a kocsi tutira minden alkalommal minuszban vagy csak random, amikor jelzi a malacfarok+Engine Preheat felirat épp!?
Illetve ha a biztije mondjuk kimegy, akkor azt jelzi valami? Melyik amugy a biztije?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.08 vasárnap, 18:54:10 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kalmara
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10076 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:26:34 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.08 vasárnap, 18:52:24
Én most magát a kábelt szeretném tesztelni, hogy egyáltalán kapnak-e feszt az izzitók!? Persze a kérdés az, hogy izzit-e a kocsi tutira minden alkalommal minuszban vagy csak random, amikor jelzi a malacfarok+Engine Preheat felirat épp!?
Illetve ha a biztije mondjuk kimegy, akkor azt jelzi valami? Melyik amugy a biztije?
Az izzítók szerintem fel vannak párhuzamosítva. Tehát ugyanarról a biztosítékról mennek. Ha hibája van az csak rövidzár lehet valamelyik gyertyán vagy szakadás az összesen. Ezt tudja a rendszer érzékelni. Én ma kimértem, izzító felvillanásakor nekem leesett az akku feszültség 11,5 voltra, utána elaludt a izzító jel és kb. 10 másodperccel később hallani lehet egy relé kattanást, akkor fejeződik be az izzítás és az akku feszültség visszamegy a nyugalmi kb 12.5 Voltra.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10077 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:58:09 »
Idézetet írta: kalmara - 2017.01.08 vasárnap, 19:26:34
Az izzítók szerintem fel vannak párhuzamosítva. Tehát ugyanarról a biztosítékról mennek. Ha hibája van az csak rövidzár lehet valamelyik gyertyán vagy szakadás az összesen. Ezt tudja a rendszer érzékelni. Én ma kimértem, izzító felvillanásakor nekem leesett az akku feszültség 11,5 voltra, utána elaludt a izzító jel és kb. 10 másodperccel később hallani lehet egy relé kattanást, akkor fejeződik be az izzítás és az akku feszültség visszamegy a nyugalmi kb 12.5 Voltra.
Köszike, ez hasznos infó.
Esetleg azt tudni, hogy melyik a reléje és biztositékja? Ha esetleg a relé nem huz be, azt érzékeli a rendszer és dob hibát?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kalmara
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10078 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 21:36:09 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.08 vasárnap, 19:58:09
Köszike, ez hasznos infó.
Esetleg azt tudni, hogy melyik a reléje és biztositékja? Ha esetleg a relé nem huz be, azt érzékeli a rendszer és dob hibát?
A relé vagy biztosíték hibát tudod kizárni azzal, ha méred gyújtás ráadása előttől a feszültséget az izzítás végéig. Ha durván visszaesik a feszültség 0,5-1volt akkor biztos van érdemi izzítás, csak azt nem tudni melyik hengereken.
Ami fix, hogy a központ kiadja az izzítás jelet. Szerintem nincs visszacsatolás, nem derül ki a vezérlőnek hogy történt-e valóban izzítás. Csak a rövidzárat és szakadást ismerheti fel a rendszer. Bizti és relé a felhasználási leírásban van. Motortér biztosíték táblánál keresgélj.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10079 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 08:21:55 »
Ma reggel kicsit aggódtam hogyan fog indulni az autó -9 fokban egész hétvégi állás után. Gyújtás ráadásakor kiírta, hogy előmelegíti a motort. Biztos ami biztos, indítózás helyett inkább levettem és újra ráadtam a gyújtást. Utána viszont olyan simán pöccre indult, mint +20 fokban. 2-3 másodpercig ugyan nem volt teljesen egyenletes a járás, de pillanatok alatt kisimult. (Új izzítók, Auchan kúton tankolt go.)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10080 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 08:37:07 »
Nekem fura dolgot produkál a kocsi.
Én is féltem a reggeli indítástól. Péntek délutántól állt a kocsi csillaggarázsban,ma reggel -10 volt a startnál.
2-3 mp után beindult, azért picit érződött hogy nem + fokok vannak. Beindulás után hullámzott az alapjárat. Fordulatszámmérőn nem is igazán lehetett látni, csak hallani lehetet hogy hullámzik picit. (normál GO + Kleen Flo)
Majd miután lekapcsolt a szélvédőfűtés és újra visszakapcsoltam (még mindig állt a kocsi, csak kiálltam az utcára) hirtelen befulladt a motor, majdnem leállt, de aztán mégsem és járt tovább.
Az ingadozás az ok hogy izzító gyertya lesz, de ezt a generátorterhelésre befulladó dolgot nem értem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10081 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 09:04:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.09 hétfő, 08:21:55
Ma reggel kicsit aggódtam hogyan fog indulni az autó -9 fokban egész hétvégi állás után. Gyújtás ráadásakor kiírta, hogy előmelegíti a motort. Biztos ami biztos, indítózás helyett inkább levettem és újra ráadtam a gyújtást. Utána viszont olyan simán pöccre indult, mint +20 fokban. 2-3 másodpercig ugyan nem volt teljesen egyenletes a járás, de pillanatok alatt kisimult. (Új izzítók, Auchan kúton tankolt go.)
A 2x gyújtás sokat segít.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10082 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 10:40:44 »
Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10083 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 11:07:03 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.06 péntek, 14:08:26
Nem indul be...
Nekem ugyanúgy indult...
2.5nap allas utan -9ben mar tekert vagy 2mpig mig beindult
eleinte dadogott az alapjarat majd kisimult
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10084 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 11:43:03 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.09 hétfő, 10:40:44
Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.
Ha hozzájárulsz, akkor ezt beraknám egy FAQ cikkbe. Valószínűleg sok embernek hasznos infó lesz az idők során.
Azt írd még meg pls, hogy pontosan milyen autónál mérted ezeket az értékeket.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10085 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 12:25:46 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.09 hétfő, 11:07:03
2.5nap allas utan -9ben mar tekert vagy 2mpig mig beindult
eleinte dadogott az alapjarat majd kisimult
mind a 4 izzítógyertya cseréje után -6fokban dadogás és +tekerés nélkül indult
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10086 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 12:50:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.09 hétfő, 11:43:03
Ha hozzájárulsz, akkor ezt beraknám egy FAQ cikkbe. Valószínűleg sok embernek hasznos infó lesz az idők során.
Azt írd még meg pls, hogy pontosan milyen autónál mérted ezeket az értékeket.
nyugodtam
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10087 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 12:55:44 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.09 hétfő, 12:50:21
nyugodtam
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.
Egyik este megcsinálom.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10088 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:11:35 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.09 hétfő, 10:40:44
Én mértem izzitás közben áramerősséget, ~80A körül van és pár másodpercig tart. A többi fogyasztót is megmértem.
Hátsó ablak fűtés: 20A , első: 80A, Ablakemelők, ablakonként kb 10A
Tompított, ködlámpa, távolsági: 3x10A
Ülésfűtés: 4A/ülés
Navi, converse, stb.. nem mérhető, jelentéktelen. Tükörfény, belső világítás: össz kb 5-6A
belső venti: 10-15A
Elsőket majd nyáron tudom ha légkondit be lehet kapcsolni.
PTC -m nincs sajnos így azt sem.
Mindenesetre ha mindent bekapcsolok kb 150A a fogyasztás de ezt még alapjáraton is tudja tölteni, ablakok mozgatása már viszont túl tudja terhelni de kis gázadással még ezt is birja.
Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10089 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:51:08 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.09 hétfő, 15:11:35
Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?
80A multiméterrel? Inkább ne.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10090 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 16:01:27 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.09 hétfő, 15:11:35
Szia!
Hol mérted ki az izzitásos 80A-t? Melyik két pontra kell tenni pontosan a multimétert? Illetve jelezte az izzitást a műszerfal malacfarokkal mikor mérted?
Lakatfogó
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10091 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 16:09:28 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.09 hétfő, 16:01:27
Lakatfogó
Értem! És azzal mire fogtál rá? Az izzitok saját kábelére gondolom!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10092 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 16:50:01 »
https://youtu.be/QfzZyhPSyO8
Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.
Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10093 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 21:01:46 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.09 hétfő, 12:50:21
nyugodtam
egy Fl előtti 2.0 tdci mondin, a fényszórók sima halogének, NX navis, 2008-as évj.
Felkerült:
http://mondeo.hu/index.php?topic=24814.0
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kalmara
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10094 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 21:47:57 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.09 hétfő, 16:50:01
https://youtu.be/QfzZyhPSyO8
Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.
Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
Lehet japán benzinesekhez vagy szokva, bár azoknak sem egészséges a hangjuk -23 fokban. Az enyémnek pont ilyen a hangja reggel. 2.0 tdci. Nincs ezzel baj.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10095 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 22:12:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.09 hétfő, 16:50:01
https://youtu.be/QfzZyhPSyO8
Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.
Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
próbáltad már OMV prémium dizivel megtankolni?
amúgy ezekben a hidegekben minden vacakolhat.
https://www.youtube.com/watch?v=oas0RSSYIr4
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.09 hétfő, 22:18:11 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10096 Dátum:
2017.01.10 kedd, 02:06:25 »
Idézetet írta: G_B - 2017.01.09 hétfő, 12:25:46
mind a 4 izzítógyertya cseréje után -6fokban dadogás és +tekerés nélkül indult
sztem nekem is bekene ujitani egy garnitura uj izzitoba
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10097 Dátum:
2017.01.10 kedd, 09:39:55 »
Idézetet írta: kalmara - 2017.01.09 hétfő, 21:47:57
Lehet japán benzinesekhez vagy szokva, bár azoknak sem egészséges a hangjuk -23 fokban. Az enyémnek pont ilyen a hangja reggel. 2.0 tdci. Nincs ezzel baj.
Első egy 2.0 C20NE Astra Gsi volt, igaz az benzines. Aztán Mk3 mondeo TDCI, de ez a hang nem jött ott se. Minusz 15nél se. Persze más motor, de elég ijesztő, amikor igy indul. De ha nem egyedi az esetem, akkor kevésbé leszek nyugtalan.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10098 Dátum:
2017.01.10 kedd, 21:28:13 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.09 hétfő, 16:50:01
https://youtu.be/QfzZyhPSyO8
Ezt találtam nézegetés közben. Na ez pont ugy indul, mint az enyém. Sajnos még az a csattogás is megvan. Minusz 10 körül, hideginditásnál.
Na ennek keresem az okát. Az már biztos, hogy az izzitás jelzésének semmi köze ehhez, mert ha izzit is, akkor is igy indul.
Ez kb porlasztó hang. Szerintem. Az enyém nem ad ki ilyen hangot még akkor sem, ha hidegben indul.
MK3-ra volt jellemző, hogy hidegben nagyon csattogósan járt indítás után.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10099 Dátum:
2017.01.11 szerda, 02:10:07 »
Üdvözlök mindenkit! Két kérdésem lenne. Mostanában elég gyakran dobja ki indításnál a Mondeóm azt a hibaüzenetet hogy "WEGFAHRSPERRE AKTIV". Ez mi bánat lehet?
A másik hogy a mostani mínuszokban nem nagyon akaródzik még az első vonalig sem felmenni a hőfokmérőm. Ez normális jelenség vagy termosztáthiba? Egyébként egy 2008-as 140 lovas 2.0 tdci-m van és 12km-re járok vele dolgozni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ