Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:16:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258822 alkalommal)
0 Felhasználó és 268 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10200 Dátum: 2017.01.27 péntek, 22:43:01 »

Hát meg gondolom az is, hogy indítás után mindent ráküldünk, amit fentebb is írtam.

Azt hogy tudod elérni, hogy a Convers kiírja a töltési feszültséget? Nekem még első generációs és FL előtti Convers van, nem tudom van-e jelentősége.


Vadi új akku van bent, 2-3 hónapos, friss gyártású, a legnagyobb Varta Silver ami befért, berakáskor fullra lett töltve, éjjel 10 fokos garázs, pöcre indul hidegben is, így hidegben 14,7V-15V töltőfeszültség conversen menetkor és persze rámérve multival is annyi. Szinte minden álló motornál üzemelni tudó lámpa LED, nem can os direkt.
Akkor hol a gond?
Lehet, hogy nem 1-2 hét volt, hanem mondjuk 3-5 és nem lemerült csak figyelmezettet és persze gond nélkül indult mindig. Bekötve töltöttem egy éjszakát, és nem ment feljebb a töltés 13,5 V nál mert az DRL mindig bekapcsolt már és a töltő leszabályzott, de így is tartósan rendben most. Mindenesetre az akkunak ez a jó, a feltöltött(ebb) állapot.
Lehet a 2 x 13km már elég, vagy csak lassabban, de el fog fogyni. Nem is a km számít, rosszul írtam, az utazási idő.
 beka3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10201 Dátum: 2017.01.27 péntek, 22:56:30 »

Sziasztok,

reggeli indításhoz egy kis észrevétel. A -9-ekben én is éreztem, hogy nem forog olyan könnyen a motor induláskor (önindítózáskor), mint szokott, ami valahol természetes, mert van 10,20,30 fok különbség. Egyik este kedvesem volt az autóval, s rajta hagyta a helyzetjelzőt.  Angry  Reggelre égett ugyanúgy, mint este, csak éppenséggel már indítani nem tudott. Töltő rá, másnap reggel -9-ben úgy indult, mint nyáron. Nem vicc. Szóval ha az akksi már kicsit is gyengébb, akkor nem úgy forgat az önindító, s gondolom a többi egység sem kap annyi feszültséget. Izzítógyertyák így biztos jók. Szóval nem árt néha télen rátenni az akksit a töltőre, mert reggeli ülésfűtés, belső fűtés, lámpák, rádió, ablakfűtések megteszik a dolgukat.

P.s..: Majd a generátort is meglesem, hogy rendesen tölt-e. Tudtok jó helyet, ahol szépen felújítják ( szénkefe, esetleg csapágy, szabadonfutó...)?  Azt még nem tudom, hogy hogy oldom meg, mert az autó kéne, de egy bontott generátort nem szívesen veszek + felújítás, mert akkor rajtam marad a sajátom. Smiley

Hidegben jelentősen csökken az akku kapacitása.
Ahogy irod is,igen időnként fel kellene tölteni az akkut 24ó minimum.Már ha hosszabb élettartamot szeretnénk.
Persze annak aki napi szinten úton van annak nem ...annak lesz más gondja
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10202 Dátum: 2017.01.27 péntek, 22:56:34 »

Hát meg gondolom az is, hogy indítás után mindent ráküldünk, amit fentebb is írtam.

Azt hogy tudod elérni, hogy a Convers kiírja a töltési feszültséget? Nekem még első generációs és FL előtti Convers van, nem tudom van-e jelentősége.



szerintem neki a powerfordositott van, de egyebkent a muszeregyseg rejtett menujeben is van battery voltage kijezes.
gyujtas raadas mellett kell az OK gombot nyomvatartani asszem amig ki nem ir valami szoveget a muszeregysseg
Naplózva

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10203 Dátum: 2017.01.28 szombat, 00:27:03 »

szerintem neki a powerfordositott van, de egyebkent a muszeregyseg rejtett menujeben is van battery voltage kijezes.
gyujtas raadas mellett kell az OK gombot nyomvatartani asszem amig ki nem ir valami szoveget a muszeregysseg
így van, én okosítást kértem rá.  Pont ezért is. Nem akarom mindig a multit előkapni. nyes   worship
Hasonlóan akku gonddal kezdtem, mikor megvettem az autót. Pedig 3/4 éves aksi volt benne, igaz kicsike 74 Ah. De már a korábbi merülések megtették a hatásukat. Töltést nem is vett fel eleget. Bár indítási gondom nem volt a nyárban, de a főnök kiabált néha.A télnek nem akartam nekimenni vele.
Azóta szulfátmentesítettem, és jobban veszi a töltés és stabilabban tart is. Majd nyáron visszakerül, pusztuljon az a melegben, az új meg pihen a hűvösben.
Azt tessék az újra is néha kiabál.  szomoru1 Tölteni kell!!
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.28 szombat, 00:37:00 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10204 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:44:44 »

Üdv

Segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek volt már hasonló hibajelensége. Porlasztónál kifújt tűzkarikát kicseréltem viszont 10 ből 5 ször üzemi hőfokon terhelés alatt 1000-2000-es fordulat között terhelés alatt ilyen ciripelős, nyekergős hangot (igazából mint valami űrhajó olyan hangja van Wink ) ad ki. Mi lehet a probléma? Tudom így elég nehéz behatárolni de hátha volt már valakinek hasonló  Sad
egr szelep vagy a turbó állító(ha elektromos).normál.Űrhajó! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10205 Dátum: 2017.01.28 szombat, 11:06:41 »

Hát meg gondolom az is, hogy indítás után mindent ráküldünk, amit fentebb is írtam.
....
Alapvetően, ha az akkumulátoron meg van a szükséges, elegendő töltőfeszültség, ami változhat ~13,4V-15V ig jó rendszeren,  - ahogy a kedves éppen gondolja, hidegben és/vagy merültség esetén elvileg emeli azt feljebb - akkor teljesen mindegy milyen fogyasztók mennek. Azon a feszültségen töltőáramnak kell folynia az akkuba, persze, ha jó maga az akku is. Az időfaktor ekkor a fő tényező! Az más kérdés, hogy elegendő-e a gerjeszteni tudott töltő feszültség, bírja-e a generátorod szusszal. Tapasztalatom szerint azért bírja. A nagy áramú fogyasztókat azért általában rövidebb ideig kell használni. Most ebben a hidegben a legtöbbet és leghosszabban talán a PTC fűtés visz el. De attól bőven megvan a feszültség továbbra is.
Ha látod az feszültség értéket, alacsony és előnyben részesíted a töltést, sok mindent le tudsz kapcsolni, hogy megemeld a feszültséget mégis. De állítólag a rendszer is lekapcsol fogyasztókat végszükség esetén. De néhány tized V-os emelkedés nem fogja megváltani a világot. Időfaktor!!
De mindezek inkább az elektromos dolgok topikba valók gondolom és ott már többen is írtak ilyesmiről.
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.28 szombat, 11:09:38 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10206 Dátum: 2017.01.28 szombat, 13:56:42 »

Nekem is PowerFord műhelyből származik a sftw. Smiley

szerintem neki a powerfordositott van, de egyebkent a muszeregyseg rejtett menujeben is van battery voltage kijezes.
gyujtas raadas mellett kell az OK gombot nyomvatartani asszem amig ki nem ir valami szoveget a muszeregysseg
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10207 Dátum: 2017.01.28 szombat, 14:55:03 »

Én pl. pont az előbb bányásztam ki az akksit és tettem töltőre (és be helyére egy csoffadt 74Ah-s darabot, ami elvileg csurig van töltve). Remélem, holnap elindul a csoffadttal, vagy legalább ki tudom nyitni a motorháztető, hogy betegyem a másikat. Ha nem megy, marad a csomagtartón keresztüli bikázás, az erősítőt már lekötöttem, az akku (+)-nál lévő biztosítékát kiiktattam, igy elvileg van direkt linkem az akksihoz befagyott gépháznyitó bowden esetén is Smiley

Azt viszont nem értem, miért maradt rajta a helyzetjelző éjszakára, mikor 20perc után áramtalanít a rendszer (még a helyzetjelzőt is szerintem).
Kár volt... Most szívok... Sakk-Matt.  falbav
Persze, hogy a 74Ah-s akksival nem indul...
Gépháztető bowden befagyott.
A csomagtartóban lévő végpontra meg nem tudom úgy rákötni egyelőre a pótakksit, hogy átvigye az indításhoz elegendő áramot.

Most gyözködöm magam, hogy tényleg kell annyira a kocsi, hogy lebontsam az első alsó légterelőt az út mellett és alulról nyissam a gépházat.
(utolsó mentsvár, hogy az akkutöltőt rákötöm a csomagtartó végpontra, hátha tud annyit tölteni, hogy 1x beinduljon vele. Csak kellene 50m hosszabbító...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10208 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:12:00 »

Kár volt... Most szívok... Sakk-Matt.  falbav
Persze, hogy a 74Ah-s akksival nem indul...
Gépháztető bowden befagyott.
A csomagtartóban lévő végpontra meg nem tudom úgy rákötni egyelőre a pótakksit, hogy átvigye az indításhoz elegendő áramot.

Most gyözködöm magam, hogy tényleg kell annyira a kocsi, hogy lebontsam az első alsó légterelőt az út mellett és alulról nyissam a gépházat.
(utolsó mentsvár, hogy az akkutöltőt rákötöm a csomagtartó végpontra, hátha tud annyit tölteni, hogy 1x beinduljon vele. Csak kellene 50m hosszabbító...)
Nem tudom milyen keresztmetszetű kábel megy hátra? Van-e sorban olvadó biztosító? Az indítást hátsó betáplálásról nem szerencsés! Hosszú kábel, esetleg keresztmetszet gond. Nehogy felgyújtsd azt a gépet, pláne, ha nincs biztosító! Ilyenkor 400-700A is becsordogál indítás közben, ha bír.
A töltés volna a legbarátságosabb megoldás. De csak akkor, ha olyan a töltőd, aminek a kimeneti feszültsége teljes töltés idő alatt nem lüktető és biztonsággal behatárolt értékű. Azaz alkalmas nem leválasztott akkumulátor töltésre, nehogy megöld az elektronikákat!
Drukkolok!
 beka3

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10209 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:20:32 »

Nem tudom milyen keresztmetszetű kábel megy hátra? Van-e sorban olvadó biztosító? Az indítást hátsó betáplálásról nem szerencsés! Hosszú kábel, esetleg keresztmetszet gond. Nehogy felgyújtsd azt a gépet, pláne, ha nincs biztosító! Ilyenkor 400-700A is becsordogál indítás közben, ha bír.
A töltés volna a legbarátságosabb megoldás. De csak akkor, ha olyan a töltőd, aminek a kimeneti feszültsége teljes töltés idő alatt nem lüktető és biztonsággal behatárolt értékű. Azaz alkalmas nem leválasztott akkumulátor töltésre, nehogy megöld az elektronikákat!
Drukkolok!
 beka3


ha a gyujtás nincs rajta,nem teszi tönkre a motorvezérlőt a töltéssel.Normális töltővel amúgy sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10210 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:21:16 »

Kár volt... Most szívok... Sakk-Matt.  falbav
Persze, hogy a 74Ah-s akksival nem indul...
Gépháztető bowden befagyott.
A csomagtartóban lévő végpontra meg nem tudom úgy rákötni egyelőre a pótakksit, hogy átvigye az indításhoz elegendő áramot.

Most gyözködöm magam, hogy tényleg kell annyira a kocsi, hogy lebontsam az első alsó légterelőt az út mellett és alulról nyissam a gépházat.
(utolsó mentsvár, hogy az akkutöltőt rákötöm a csomagtartó végpontra, hátha tud annyit tölteni, hogy 1x beinduljon vele. Csak kellene 50m hosszabbító...)
az út szélén maradtál?Nem kell segítség?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10211 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:54:26 »

ha a gyujtás nincs rajta,nem teszi tönkre a motorvezérlőt a töltéssel.Normális töltővel amúgy sem.
Én azért megmértem a kapcsoló üzemű ALDI töltőmet, hogy nehogy legyen rajta AC komponens. Szerencsémre nincs normál töltésnél. Gyújtás nélkül is megy bőven elektronika. Ki tudja mi? Azért nem örülnék neki ha megkattanna. És a töltő leírása is azt mondja, kösd le az akkut. Mert nem vállalják a felelősséget és a töltés menetet is zavarhatja, hogy ideiglenes fogyasztói áramfelvételek vannak. A Philips DRL 9 is bekapcsol 13,6V felett feszültségcsökkenés figyelő módban. (A vezérlő szála álló motornál - ra kerül. így esete kísérő fény 10mp re, ami néha jól jön, így nem nyúltam hozzá ismét a bekötéshez) És ez az Aldis töltőt megzavarja és nem emeli feljebb a feszültséget. De a semminél többet ér több órán keresztül.
A normális töltő milyen gyártó márkája? eplus2
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10212 Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:34:56 »

Én azért megmértem a kapcsoló üzemű ALDI töltőmet, hogy nehogy legyen rajta AC komponens. Szerencsémre nincs normál töltésnél. Gyújtás nélkül is megy bőven elektronika. Ki tudja mi? Azért nem örülnék neki ha megkattanna. És a töltő leírása is azt mondja, kösd le az akkut. Mert nem vállalják a felelősséget és a töltés menetet is zavarhatja, hogy ideiglenes fogyasztói áramfelvételek vannak. A Philips DRL 9 is bekapcsol 13,6V felett feszültségcsökkenés figyelő módban. (A vezérlő szála álló motornál - ra kerül. így esete kísérő fény 10mp re, ami néha jól jön, így nem nyúltam hozzá ismét a bekötéshez) És ez az Aldis töltőt megzavarja és nem emeli feljebb a feszültséget. De a semminél többet ér több órán keresztül.
A normális töltő milyen gyártó márkája? eplus2
 beka3
nem kell azt túlspilázni.drl nélkül vagy sem.akár bekapcsolt rádió mellett is mehet  a töltő.18v ig nem pusztul el semmilyen elektronika a verdában.ez nem hit kérdése.
a normális töltő az amelyik nem gagyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10213 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:14:08 »

nem kell azt túlspilázni.drl nélkül vagy sem.akár bekapcsolt rádió mellett is mehet  a töltő.18v ig nem pusztul el semmilyen elektronika a verdában.ez nem hit kérdése.
a normális töltő az amelyik nem gagyi.
worship  így legyen!
Jók ezek a szlengek..  eplus2
Kicsit olvasgattam a nagyvilágból.  Mert hát laborom nincs itthon. Nem reklámozzák, de folyamatos rövid idejű használatoknál egyértelműen 2-3 hetente érdemes lenne rátölteni az akkura, főleg téli hidegekben. Persze lehetőleg 5-10 C foknál melegebb környezetben. Jó lesz az akksinak (az inteligens Ford töltő rendszerek emelt feszültsége sem egészséges hosszú távon, de az a feltöltésre törekszik, így jobb, ha fel van töltve az aksi.), jó lesz a motornak induláskor, és jó lesz nekem is.
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10214 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:44:43 »

az út szélén maradtál?Nem kell segítség?
Kösz, megoldottam. Smiley
Itthon, az út szélén maradt az autó.
Extrém sport -8fokban alulról nyitni a gépházat. 13 csavar, 4 patent tartja az alsó légterelőt a hűtők alatt. 10 perc alatt lent volt, 1 mozdulat, és már nyitva is volt a motortér, újabb 15 perc és fent volt a légterelő is.
Feltöltött akksi be, pöcc-röff. Megjárattam, működik rendesen.
(élmény volt, hogy mindezt a közepesen forgalmas Németvölgyi út mellett követtem el, így a fejemtől 1 méterre 50-60kmh-val mentek az autók).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10215 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:58:01 »

Nem tudom milyen keresztmetszetű kábel megy hátra? Van-e sorban olvadó biztosító? Az indítást hátsó betáplálásról nem szerencsés! Hosszú kábel, esetleg keresztmetszet gond. Nehogy felgyújtsd azt a gépet, pláne, ha nincs biztosító! Ilyenkor 400-700A is becsordogál indítás közben, ha bír.
A töltés volna a legbarátságosabb megoldás. De csak akkor, ha olyan a töltőd, aminek a kimeneti feszültsége teljes töltés idő alatt nem lüktető és biztonsággal behatárolt értékű. Azaz alkalmas nem leválasztott akkumulátor töltésre, nehogy megöld az elektronikákat!
Drukkolok!
 beka3


10mm2-es kábel megy hátra az erősítőhöz, elöl direktbe kötve az akksira. A gyári betáp sem vastagabb.
Viszont a szuper ötlet nem működött, mert a pót akksiról nem tudtam átvinni a kakaót.  A bikakábel csomagolására 400A van ráíirva, de szerintem az ilyenkor kevés.
Maradt volna a töltés, de nem volt türelmem kivárni. Egy mikroprocesszoros (nem ALDI-s), több funkciós töltőm (imax B6AC) van, max 5A-val nyomja az ólom akkukat, max14.7V töltőfeszültséggel. A bent lévő akksit 3,9A-val töltötte, amivel kb 10 óra alatt ment volna bele 1 indításnyi fesz. (a vicc az, hogy mivel ez a töltő 12v-ról is üzemeltethető, simán rákötöttem a feltöltött akksira, arról ment a töltés a csoffadba a csomagtartóban végződő vezetéken keresztül  eplus2 ). De nem is a töltöttségi szint volt a gond, inkább az indítóáram hiánya. Gyújtás nélkül 11,7V-ot mutatott multiméter (még aktív volt az autó: kilépőfény, helyzetjelző, stb). A 85Ah-s Bosch S5 ilyen akksifesz mellett még simán indítja a gépet, a 74Ah-s 4 éves motorcraft meg nem. Terheletlenül 12,1-12.3V volt az akksiban. Tehát látszólag rendben volt, csak hidegben nem adta le a szükséges teljesítményt. Azt gondoltam, ilyen állapotban hiába töltöm akár 5 órán át, akkor sem fog indulni vele. Tehát mindenképp be kellett jutnom a motortérbe, azt meg világosban érdemes csinálni, úgyhogy aláfeküdtem.
Holnap fogok csinálni egy vésznyitót a motorháztető zárra.  gun

(azt találtam ki, hogy a döglött motrocraft akkut töltőakkunak fogom használni: éjszakára arról hajtom meg a töltőt, az meg tölti a beépített akkut. Talán arra még jó, hogy 10órán át adjon le átlagosan 2,5A-t. Nem akarom 50m hosszabbítóval kikábelezni a töltőt a járdáig, szerintem reggelre nyoma veszne...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10216 Dátum: 2017.01.28 szombat, 19:49:17 »

Kár volt... Most szívok... Sakk-Matt.  falbav
Persze, hogy a 74Ah-s akksival nem indul...
Gépháztető bowden befagyott.
A csomagtartóban lévő végpontra meg nem tudom úgy rákötni egyelőre a pótakksit, hogy átvigye az indításhoz elegendő áramot.

Most gyözködöm magam, hogy tényleg kell annyira a kocsi, hogy lebontsam az első alsó légterelőt az út mellett és alulról nyissam a gépházat.
(utolsó mentsvár, hogy az akkutöltőt rákötöm a csomagtartó végpontra, hátha tud annyit tölteni, hogy 1x beinduljon vele. Csak kellene 50m hosszabbító...)

jövőhét végefelére jó időt mondanak már, hátha kiolvad akkor  eplus2

de +1 szavazat az akksi töltésére hátúlról az erősítő kabelénél.

szerk: lassan olvasok :d
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.28 szombat, 20:11:38 írta ReFi » Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10217 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:09:18 »

10mm2-es kábel megy hátra az erősítőhöz, elöl direktbe kötve az akksira. A gyári betáp sem vastagabb.
Viszont a szuper ötlet nem működött, mert a pót akksiról nem tudtam átvinni a kakaót.  A bikakábel csomagolására 400A van ráíirva, de szerintem az ilyenkor kevés.
Maradt volna a töltés, de nem volt türelmem kivárni. Egy mikroprocesszoros (nem ALDI-s), több funkciós töltőm (imax B6AC) van, max 5A-val nyomja az ólom akkukat, max14.7V töltőfeszültséggel. A bent lévő akksit 3,9A-val töltötte, amivel kb 10 óra alatt ment volna bele 1 indításnyi fesz. (a vicc az, hogy mivel ez a töltő 12v-ról is üzemeltethető, simán rákötöttem a feltöltött akksira, arról ment a töltés a csoffadba a csomagtartóban végződő vezetéken keresztül  eplus2 ). De nem is a töltöttségi szint volt a gond, inkább az indítóáram hiánya. Gyújtás nélkül 11,7V-ot mutatott multiméter (még aktív volt az autó: kilépőfény, helyzetjelző, stb). A 85Ah-s Bosch S5 ilyen akksifesz mellett még simán indítja a gépet, a 74Ah-s 4 éves motorcraft meg nem. Terheletlenül 12,1-12.3V volt az akksiban. Tehát látszólag rendben volt, csak hidegben nem adta le a szükséges teljesítményt. Azt gondoltam, ilyen állapotban hiába töltöm akár 5 órán át, akkor sem fog indulni vele. Tehát mindenképp be kellett jutnom a motortérbe, azt meg világosban érdemes csinálni, úgyhogy aláfeküdtem.
Holnap fogok csinálni egy vésznyitót a motorháztető zárra.  gun

(azt találtam ki, hogy a döglött motrocraft akkut töltőakkunak fogom használni: éjszakára arról hajtom meg a töltőt, az meg tölti a beépített akkut. Talán arra még jó, hogy 10órán át adjon le átlagosan 2,5A-t. Nem akarom 50m hosszabbítóval kikábelezni a töltőt a járdáig, szerintem reggelre nyoma veszne...)

Azt a kábelt dobd ki nyugodtan. Normális bikakábel olyan 35mm2-től (ez olyan ~6 mm átmérőnyi rezet jelent) és 10-15ezer ft-tól kezdődik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10218 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:11:11 »

jövőhét végefelére jó időt mondanak már, hátha kiolvad akkor  eplus2

de +1 szavazat az akksi töltésére hátúlról az erősítő kabelénél.
Mentem vele 20km-t, hogy melegedjen, szépen ki is olvadt. Kár, hogy beindítás nélkül ezt nem lehetett. Gondolkoztam rajta, hogy tüzet rakok alatta v. alá teszem a hőlégfúvót. Smiley 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10219 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:35:12 »

10mm2-es kábel megy hátra az erősítőhöz, elöl direktbe kötve az akksira. A gyári betáp sem vastagabb.
Viszont a szuper ötlet nem működött, mert a pót akksiról nem tudtam átvinni a kakaót.  A bikakábel csomagolására 400A van ráíirva, de szerintem az ilyenkor kevés.
Maradt volna a töltés, de nem volt türelmem kivárni. Egy mikroprocesszoros (nem ALDI-s), több funkciós töltőm (imax B6AC) van, max 5A-val nyomja az ólom akkukat, max14.7V töltőfeszültséggel. A bent lévő akksit 3,9A-val töltötte, amivel kb 10 óra alatt ment volna bele 1 indításnyi fesz. (a vicc az, hogy mivel ez a töltő 12v-ról is üzemeltethető, simán rákötöttem a feltöltött akksira, arról ment a töltés a csoffadba a csomagtartóban végződő vezetéken keresztül  eplus2 ). De nem is a töltöttségi szint volt a gond, inkább az indítóáram hiánya. Gyújtás nélkül 11,7V-ot mutatott multiméter (még aktív volt az autó: kilépőfény, helyzetjelző, stb). A 85Ah-s Bosch S5 ilyen akksifesz mellett még simán indítja a gépet, a 74Ah-s 4 éves motorcraft meg nem. Terheletlenül 12,1-12.3V volt az akksiban. Tehát látszólag rendben volt, csak hidegben nem adta le a szükséges teljesítményt. Azt gondoltam, ilyen állapotban hiába töltöm akár 5 órán át, akkor sem fog indulni vele. Tehát mindenképp be kellett jutnom a motortérbe, azt meg világosban érdemes csinálni, úgyhogy aláfeküdtem.
Holnap fogok csinálni egy vésznyitót a motorháztető zárra.  gun

(azt találtam ki, hogy a döglött motrocraft akkut töltőakkunak fogom használni: éjszakára arról hajtom meg a töltőt, az meg tölti a beépített akkut. Talán arra még jó, hogy 10órán át adjon le átlagosan 2,5A-t. Nem akarom 50m hosszabbítóval kikábelezni a töltőt a járdáig, szerintem reggelre nyoma veszne...)

Hali!
Ha már lett 12voltod töltőről..hogy nem tudtad kinyitni a központizárról az ajtókaz és a motorház tetőt?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10220 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:53:42 »

Te Relhist!

Mi lenne ha vennél egy motorháztető nyitó bovdenr meg egy új akksit? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10221 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:54:39 »

......  Gondolkoztam rajta, hogy tüzet rakok alatta ............. 
Ez megoldás lett volna!  eplus2 végleges.
Örülünk, hogy sikerült!  Wink Remélem nem fáztál fel!! Én nem bírom sajnos az ilyen akciókat.
Nyáron nekem a bovden nem ment vissza mikor vettem. Nem lehetett bezárni. Nem ismervén kicsit el is voltam kettyenve, hogy máris költhetek rá erre is. Idegen volt minden. Aztán nekiálltam bontani. Darabokra szedtem a zárat. A bovdent ki be húzogatva alaposan beszilikonoztam. Azóta -10 C ben is tökéletesen működik. De a vésznyitót én is meg fogom valahová csinálni, mert még kulcs sincs az ajtóba. Nincs kedvem feltörni szükség esetén.  wow1
Az a töltő jó kis modelltöltő, nekem is van, bár én másra használtam. A régi aksit végül avval töltöttem. Lehet áttérek ismét arra, mert látszik mi megy be az aksiba.
Nyugis pihenést!
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10222 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:29:31 »

Te Relhist!

Mi lenne ha vennél egy motorháztető nyitó bovdenr meg egy új akksit? vigyor3
Az lesz a megoldás. Ma rövid távon egyik sem segített volna.  Cheesy
A bowden cserében az a szép, hogy kb 2 óra időigénye van,  tehát ha a hivatalos márkaszerviz csinálja, lesz vagy 25-30eFt míg beszerelik. Meg kb 10eFt az alkatrész.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10223 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:30:52 »

Az lesz a megoldás. Ma rövid távon egyik sem segített volna.  Cheesy
A bowden cserében az a szép, hogy kb 2 óra időigénye van,  tehát ha a hivatalos márkaszerviz csinálja, lesz vagy 25-30eFt míg beszerelik. Meg kb 10eFt az alkatrész.


fél óra alatt megvan vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10224 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:35:42 »

Hali!
Ha már lett 12voltod töltőről..hogy nem tudtad kinyitni a központizárról az ajtókaz és a motorház tetőt?
Az ajtókkal nem volt baj, csak a k. motorháztető nyitó bowden fagy be, ami miatt nem lehet nyitni normál módon a motorházat. Mert persze muszály volt áttérni a kulcsosról (ld. MK3) a bowdenesere. Érdekes módon az opel az astrakon meg tudja úgy csinálni a bowdenes nyitást, hogy ne sz@rjon be 2 év után (13éves G astránál nincs ilyen gond), szemben a forddal, aminek a kezdeti mk4 (facelift előtti, 2009-ig) nem sikerült. 2009 után már módosított bowdenek vannak, azok elvileg nem fagynak meg.
És a kulcsos nyitás sem fagyott meg sosem az mk3-on.  
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10225 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:38:34 »

fél óra alatt megvan vigyor3
Neked. De lehet, hogy fordosoknak is, de akkor is a TIS-ben rögzített normaidőt számlázzák.
kíváncsi vagyok, hogy pl. akku cserének mennyi a Ford féle normaideje, mikor a gyári leírás szerint bal fényszóró, légszűrőház is kijön olyankor.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10226 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:39:51 »

Neked. De lehet, hogy fordosoknak is, de akkor is a TIS-ben rögzített normaidőt számlázzák.
kíváncsi vagyok, hogy pl. akku cserének mennyi a Ford féle normaideje, mikor a gyári leírás szerint bal fényszóró, légszűrőház is kijön olyankor.


Nem kell kiszedni a fényszórót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10227 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:42:20 »

Neked. De lehet, hogy fordosoknak is, de akkor is a TIS-ben rögzített normaidőt számlázzák.
kíváncsi vagyok, hogy pl. akku cserének mennyi a Ford féle normaideje, mikor a gyári leírás szerint bal fényszóró, légszűrőház is kijön olyankor.

mit számít a norma idő? vagy le akarod adni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10228 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:44:44 »

Nem kell kiszedni a fényszórót...
Igen, tudom, sőt a 84Ah-s hosszabbik verziót is ki tudom már venni anélkül, hogy kivenném a légszűrőházat.  Smiley
De ettől még ha a ford csinálja, kiszámlázzák a TIS szerinti normaidőt (amiben benne van a fényszóró kivétele). Nem mintha rájuk akarnám bízni, csak vicces.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10229 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:48:28 »

mit számít a norma idő? vagy le akarod adni?
Átfutott az agyamon, mert maszek szerviznél franc se tudja, hogy csináltak-e már ilyet. De gyorsan letettem róla. Smiley

A jelenlegi terv az, hogy februárban valamikor rászánok 1 napot, van Óbudán szereld magad szervízhely (fűtött, meg rendes oszlopos emelő is van pl), és megcsinálom a fényszóró mosó telepítésével együtt. Úgy is kb ugyan azokat kell kiszedni mindkét dolog miatt  (mosótartály csere, lökhárító kivágás, stb.)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10230 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:52:59 »

Az ajtókkal nem volt baj, csak a k. motorháztető nyitó bowden fagy be, ami miatt nem lehet nyitni normál módon a motorházat. Mert persze muszály volt áttérni a kulcsosról (ld. MK3) a bowdenesere. Érdekes módon az opel az astrakon meg tudja úgy csinálni a bowdenes nyitást, hogy ne sz@rjon be 2 év után (13éves G astránál nincs ilyen gond), szemben a forddal, aminek a kezdeti mk4 (facelift előtti, 2009-ig) nem sikerült. 2009 után már módosított bowdenek vannak, azok elvileg nem fagynak meg.
És a kulcsos nyitás sem fagyott meg sosem az mk3-on.  

Aham.Érdekes módon eddig nem rémlett ez a bovden hiba történet.Elég gáz az tuti.Pont olyan amit
leginkább az ellenségének kivánna az ember.

Sajnos a mai 2-400 Amperos bikakábelek wps szabvány szerint tudhatják ezt az értéket.Nem csodálom hogy neked sem
ment át azon annyi áram,mikor próbáltad.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10231 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:02:54 »

Aham.Érdekes módon eddig nem rémlett ez a bovden hiba történet.Elég gáz az tuti.Pont olyan amit
leginkább az ellenségének kivánna az ember.

Sajnos a mai 2-400 Amperos bikakábelek wps szabvány szerint tudhatják ezt az értéket.Nem csodálom hogy neked sem
ment át azon annyi áram,mikor próbáltad.
Talkford-on elég sok bejegyzés van róla. Igaz, ott nem annyira fagynak, mint a külső végénél rozsdásodik/rojtolódik/szakad (ritkábban van hideg ennyire).

Nekem ez a befagyós feature azért tetszik nagyon, mert az akku gond és a befagyás kb együtt jár. Tartós hideg és alacsony elszántság esetén tuti trélerezés szervízbe. Eszembe is jutott ma, miközben -8fokban bontottam az alsó légterelőt, hogy Ford: feel the difference.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10232 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:24:41 »

Kösz, megoldottam. Smiley
Itthon, az út szélén maradt az autó.
Extrém sport -8fokban alulról nyitni a gépházat. 13 csavar, 4 patent tartja az alsó légterelőt a hűtők alatt. 10 perc alatt lent volt, 1 mozdulat, és már nyitva is volt a motortér, újabb 15 perc és fent volt a légterelő is.
Feltöltött akksi be, pöcc-röff. Megjárattam, működik rendesen.
(élmény volt, hogy mindezt a közepesen forgalmas Németvölgyi út mellett követtem el, így a fejemtől 1 méterre 50-60kmh-val mentek az autók).

uhh.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10233 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:43:51 »

Neked. De lehet, hogy fordosoknak is, de akkor is a TIS-ben rögzített normaidőt számlázzák.
kíváncsi vagyok, hogy pl. akku cserének mennyi a Ford féle normaideje, mikor a gyári leírás szerint bal fényszóró, légszűrőház is kijön olyankor.


nekem a csere meg volt 30perc alatt, de a legszurohaz bejovocsovet visszapattintani tobb mint egy ora volt Cheesy  taps
Naplózva

wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10234 Dátum: 2017.01.28 szombat, 23:12:51 »

Talkford-on elég sok bejegyzés van róla. Igaz, ott nem annyira fagynak, mint a külső végénél rozsdásodik/rojtolódik/szakad (ritkábban van hideg ennyire).

Nekem ez a befagyós feature azért tetszik nagyon, mert az akku gond és a befagyás kb együtt jár. Tartós hideg és alacsony elszántság esetén tuti trélerezés szervízbe. Eszembe is jutott ma, miközben -8fokban bontottam az alsó légterelőt, hogy Ford: feel the difference.  hehe

Én az ilyen jellegű hibákon leginkább azon akadok ki,hogy a régi öreg vasak még hirből sem ismerték ezeket a hibákat.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10235 Dátum: 2017.01.28 szombat, 23:50:58 »

Átfutott az agyamon, mert maszek szerviznél franc se tudja, hogy csináltak-e már ilyet. De gyorsan letettem róla. Smiley

A jelenlegi terv az, hogy februárban valamikor rászánok 1 napot, van Óbudán szereld magad szervízhely (fűtött, meg rendes oszlopos emelő is van pl), és megcsinálom a fényszóró mosó telepítésével együtt. Úgy is kb ugyan azokat kell kiszedni mindkét dolog miatt  (mosótartály csere, lökhárító kivágás, stb.)
én ezért nem szedtem le a lököst

régit kitéptem
behúzószál
újat ráfűztem
behúztam
és kész vigyor3

bal első lámpát vettem ki meg a záhídon lévő műanyagot vettem le
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10236 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 07:20:04 »

én ezért nem szedtem le a lököst

régit kitéptem
behúzószál
újat ráfűztem
behúztam
és kész vigyor3

bal első lámpát vettem ki meg a záhídon lévő műanyagot vettem le
Gondoltam, hogy csak a belét cserélted. Tartós az a megoldás? Látszott, hogy hol rozsdasodott? Számomra az a kérdés, hogy ki a kuszagubancos f@sztól és hol párásodik be a bowdenház és ha csak a bowdent cserélem, megoldja-e a problèmát tartósan. Mert ha nem, akkor kell a teljes bowden csere, házastól, az meg nem fél óra. (Ezért 2óra a bowden csere a Fordnál)

A lökhárító levétele a fényszórómosók beszerelése miatt kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10237 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 09:55:34 »

Gondoltam, hogy csak a belét cserélted. Tartós az a megoldás? Látszott, hogy hol rozsdasodott? Számomra az a kérdés, hogy ki a kuszagubancos f@sztól és hol párásodik be a bowdenház és ha csak a bowdent cserélem, megoldja-e a problèmát tartósan. Mert ha nem, akkor kell a teljes bowden csere, házastól, az meg nem fél óra. (Ezért 2óra a bowden csere a Fordnál)

A lökhárító levétele a fényszórómosók beszerelése miatt kell.


Szerintem is, a maga a huzal csere nem megoldás... annak elfileg egyébként semmi baja nem lenne, ha nem a házban rossz valami... egyébként nekünk a 2 2007-es mondeó egsikén sincs ilyen gond...

Vakahol meg van törve az a ház, és ott bemegy a víz, az befagy berozsdál... ezért kellene neked csrélni, mert szagszervízben simán behúzzák az újat feszegetéssel, aminek szintén lehet a vége a ház megtörése...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10238 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 21:16:16 »

Átfutott az agyamon, mert maszek szerviznél franc se tudja, hogy csináltak-e már ilyet. De gyorsan letettem róla. Smiley

A jelenlegi terv az, hogy februárban valamikor rászánok 1 napot, van Óbudán szereld magad szervízhely (fűtött, meg rendes oszlopos emelő is van pl), és megcsinálom a fényszóró mosó telepítésével együtt. Úgy is kb ugyan azokat kell kiszedni mindkét dolog miatt  (mosótartály csere, lökhárító kivágás, stb.)

Szia!

Nekem volt fényszóró mosóm és csináltattam egy elektronikát hozzá, ami 4-5 szélvédő mosás után indít 1 fényszóró mosást. Ez azért előnyös, mert amúgy indokolatlanul sokszor megy a fényszóró mosó.
Ha érdekel az elektronika szólj.
András
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10239 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 17:10:46 »

Szia!

Nekem volt fényszóró mosóm és csináltattam egy elektronikát hozzá, ami 4-5 szélvédő mosás után indít 1 fényszóró mosást. Ez azért előnyös, mert amúgy indokolatlanul sokszor megy a fényszóró mosó.
Ha érdekel az elektronika szólj.
András
Köszönöm a felajánlást, lehet majd élek vele. Smiley
Én egyelőre kiváncsi vagyok és szeretném, ha működne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10240 Dátum: 2017.01.31 kedd, 22:23:56 »

 wave
http://pro-engine-ultra.hu/
http://motor-ujszeru.com/proengine/
http://motor-ujszeru.com/proengine/oferta/
 wow1
jöhet a f@ka  eljen   levele
 Wink   beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 22:29:43 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10241 Dátum: 2017.01.31 kedd, 22:42:46 »

be$zarás, hogy alulra még kamu facebook hozzászólásokat is kreálnak  levele
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10242 Dátum: 2017.01.31 kedd, 22:52:27 »

be$zarás, hogy alulra még kamu facebook hozzászólásokat is kreálnak  levele
Bammeg, minden menüpontra ez jön be.

    AUTÓIPAR     SPORT     KULTÚRA     ZENE     LIFESTYLE     HELYEK     HUMOR

FACEBOOK : Miért törölték le a Pro Engine Ultra - véleményem szerint - nagyon egyértelműen megfogalmazott hozzászólásomat ? Talán itt is beépített emberek vannak a csaló reklámhirdetőkből?
A lényeg talán ez a mondat volt, ami a reklám végén jelent meg: "Rendeld meg ma...Holnap az akció érvényét veszti." Ez a hirdetés hónapok óta mindennap ugyanilyen formában jelent meg !!! nyes nyes nyes nyes nyes nyes gun duhos2 action
Istenem ha igaz is lenne a "jósága", milyen világba keveredtem.. keveredtünk..

"Évának igaza van! Én is megrendeltem egy nagyobb kiszerelést és kiderült hogy a mennyiség csak egy tank benzinhez elég . A reklám ár 13500-Ft.-ról indult,mire a termék hozzám ért,26500.FT.-ot kellett fizetnem!!!!
 2016. december 16., 11:46"  

Szabad kopizni?   nyes Ajaj kopogtattak..

Hát talán maradunk a XADO nál.  eplus2
Bocs autóstárak.. szomoru1
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 23:03:32 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10243 Dátum: 2017.02.01 szerda, 20:49:07 »

  Jo estet mindenkinek! Par hete kezdödött a problemam, gyorsitäsnäl räntott egyet az auto, kigyuladt az ESP lampa aztän mikor pär masodperc mulva elaludt akor ment rendesen toväbb!!  Aztän egyre sürübben jelentkezett a hiba, de mar a motor szerviz jelet is ki rakta a müszerfalra. Tegnap ki olvastak a hibakodot Kraftoffmengenregler a motor sistemben. A fek sistemben pedig ungültiges kod!! ?? aztän kitöröltek mindent, majd ma hiba ujra jelentkezik, ujra hibakod olvasäs, Ma mär Krafstoffdruckregler a motor sistembe a fekben pedig ugyanaz mint elözö nap!!  Van valakinek valami ötlete???

Elöre is köszi!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10244 Dátum: 2017.02.01 szerda, 20:54:38 »

 Jo estet mindenkinek! Par hete kezdödött a problemam, gyorsitäsnäl räntott egyet az auto, kigyuladt az ESP lampa aztän mikor pär masodperc mulva elaludt akor ment rendesen toväbb!!  Aztän egyre sürübben jelentkezett a hiba, de mar a motor szerviz jelet is ki rakta a müszerfalra. Tegnap ki olvastak a hibakodot Kraftoffmengenregler a motor sistemben. A fek sistemben pedig ungültiges kod!! ?? aztän kitöröltek mindent, majd ma hiba ujra jelentkezik, ujra hibakod olvasäs, Ma mär Krafstoffdruckregler a motor sistembe a fekben pedig ugyanaz mint elözö nap!!  Van valakinek valami ötlete???

Elöre is köszi!!
kérd el a hibakódot.Így kell kinézzen: P1234
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10245 Dátum: 2017.02.01 szerda, 21:05:09 »

a szerelö csinalt rola fotot megprobalom elkerni!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10246 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 19:21:47 »

Hali!   Az egyik hibakod!  P0002 Kraftstoffmengenregle Steuerstromkreis
                                              Stromkreis Bereich/Leistung
                                              Signal zu niedrig

        A masik hibakod!  U0401   Ungültige Daten von Motorsteuergerät/Antriebssteuergerät empfangen
                                              Ereinisinformation
                                              Sporadisch

  Enyi volt bene semi mas!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10247 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 19:41:20 »

Hali!   Az egyik hibakod!  P0002 Kraftstoffmengenregle Steuerstromkreis
                                              Stromkreis Bereich/Leistung
                                              Signal zu niedrig

        A masik hibakod!  U0401   Ungültige Daten von Motorsteuergerät/Antriebssteuergerät empfangen
                                              Ereinisinformation
                                              Sporadisch

  Enyi volt bene semi mas!!
P0002     Tüzelőanyag-mennyiség szabályzó vezérlő áramkör tartomány/teljesítmény
U0402     Érvénytelen adat érkezett váltó vezérlőegységtől

Az első hibakód miatt van valszeg a problémád.attól lehet a motorkontroll jelzés is.üzemanyagrendszeri hiba,de lehet,hogy a nagynyomásúról lelazult egy csatlakozó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10248 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 19:45:57 »

   Mit tegyek?  Rendeljek olyan szabälyzot? Hol? neten neztem de edig nem jutottam a nyomära!! Csak gyari letezik a fordnal?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10249 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 19:51:26 »

   Mit tegyek?  Rendeljek olyan szabälyzot? Hol? neten neztem de edig nem jutottam a nyomära!! Csak gyari letezik a fordnal?
ezzel azért egy szervíznek kéne boldoguljon.konkrét hibakód,legalább a csatiját ellenőrizzék,hogy a helyén van-e.

https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/adagolo_nagynyomasu_szivattyu/nagynyomasu_szivattyu_reszei/nyomasszab_szelep_nagyny_szivattyu_ford_1_8tdci_2_0tdci_115016
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.