Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:14:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
199
200
201
202
203
204
205
[
206
]
207
208
209
210
211
212
213
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258618 alkalommal)
0 Felhasználó és 259 vendég van a témában
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10250 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:03:30 »
Az a Helyzet, hogy csak ugy futtaban olvasta ki ingyen mind ketszer. Motorteret ki sem nyitotta csak valami relet beszelt, hogy abban van ez a szabälyzo!
mondta menjek vissza ha ujra csinälja!! Es Sajna csinalja!! De gondoltam utäna jarok meg mielött meg vetet valamit velem. Sajna ezek a Deutsch-ok inkabb hajlamosak megvetetni mindent mint elenörizzek a csatlakozot!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10251 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:14:56 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.01 szerda, 20:49:07
Jo estet mindenkinek! Par hete kezdödött a problemam, gyorsitäsnäl räntott egyet az auto, kigyuladt az ESP lampa aztän mikor pär masodperc mulva elaludt akor ment rendesen toväbb!! Aztän egyre sürübben jelentkezett a hiba, de mar a motor szerviz jelet is ki rakta a müszerfalra. Tegnap ki olvastak a hibakodot Kraftoffmengenregler a motor sistemben. A fek sistemben pedig ungültiges kod!! ?? aztän kitöröltek mindent, majd ma hiba ujra jelentkezik, ujra hibakod olvasäs, Ma mär Krafstoffdruckregler a motor sistembe a fekben pedig ugyanaz mint elözö nap!! Van valakinek valami ötlete???
Elöre is köszi!!
Ih ferstéh niht dúú, wász iszt cájtung?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10252 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:22:47 »
Leider kann dass bisschien teuer zeitung sein!!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10253 Dátum:
2017.02.04 szombat, 09:03:41 »
Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10254 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:57:12 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.04 szombat, 09:03:41
Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?
nem hiszem,mert elektromos a hiba.ha beindult,akkor menj a szerelőhöz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
L12T
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10255 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 10:24:10 »
Sziasztok,
Van egy IV.-es 163Le 2000-es dizel mondeom ami 5-6 fok alatt párás nyirkos időben reggel beindul, de 1-2 másodperc után leáll.
Teljesen változó, hogy hányadik indítás után nem áll le. Próbáltam, de gázadásra is ugyan úgy leáll.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel vagy tudja mi okozhatja ezt?
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
tdci
«
Új hozzászólás #10256 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 11:09:29 »
Idézetet írta: L12T - 2017.02.05 vasárnap, 10:30:29
Sziasztok,
Van egy IV.-es 163Le 2000-es dizel mondeom ami 5-6 fok alatt párás nyirkos időben reggel beindul, de 1-2 másodperc után leáll.
Teljesen változó, hogy hányadik indítás után nem áll le. Próbáltam, de gázadásra is ugyan úgy leáll.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel vagy tudja mi okozhatja ezt?
Köszönöm
nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
L12T
Vendég
Válasz: tdci
«
Új hozzászólás #10257 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 11:23:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.05 vasárnap, 11:09:29
nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...
Tavaly amikor el kezdte csinálni lett szűrő cserélve, de azóta már többször is. Nyáron egyáltalán nem csinálja, sőt a -15-ben
is elsőre indul, csak nyirkos időben van ez a jelenség.
Naplózva
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10258 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 13:16:04 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.04 szombat, 09:03:41
Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?
Helyileg merre vagy németben?Talán tudok segíteni szerelő ügyben.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10259 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 20:52:30 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.02.05 vasárnap, 13:16:04
Helyileg merre vagy németben?Talán tudok segíteni szerelő ügyben.
Hannover töl 40 km delre.
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10260 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 21:01:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.04 szombat, 10:57:12
nem hiszem,mert elektromos a hiba.ha beindult,akkor menj a szerelőhöz.
Voltam ma szerelönel, mivel szenzort nem tudtam meg szerezni ezert ki vette ki takaritotta (kifujta levegövel) mindegyiket ami az üzemanyaggal kapcsolatos.
Mellesleg ki cserelte a vezerlest ami mar tervben volt. Hazafele minden rendben volt, nem rängat, nincs hiba üzenet, jol megy!
Bär gondolom ez csak pillanatnyi megoldäs de egyenlöre jo jel!!
Naplózva
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10261 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 05:35:55 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.05 vasárnap, 20:52:30
Hannover töl 40 km delre.
Ja.Azt hittem közelebb vagy.Én Düsseldorf.Van itt kettő magyar szerelő is.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10262 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:10:58 »
Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10263 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:28:55 »
Hali! az eleg messze van ide sajnos! Van itt is egy magyar sräc csak ha nem tervezett a javitäs es oda kell menem hozzä a szäz kilometer is sok föleg ha köhög" a paripa!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: tdci
«
Új hozzászólás #10264 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 18:03:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.05 vasárnap, 11:09:29
nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...
Hali Alf sajna tovabbi segitsegre volna szüksegem! Tegnap pillanatnyilag elmult a problema de ma ujra jelentkezett, gondoltam mostmar be megyek egy szervizbe. Nem egy olyan nagy fenyesbe csak amolyan kis falusiba ahol ford markajel ki van akasztva.
Hibakod olvasäs persze ugyan azt dobta ki az Ö gepük is! Atvizsgalta csatikat kabelokat majd arra a megallapitäsra jutottak, mivel kb 60 ezer van az üzemanyag szüröben, hogy az a hibas. el van tömödve vagy ilyesmi. Kicsereltek de nem valtozott semi. aztän a befecskendezö jött. kis tegelyekbe probäztak, kettö Kaput!!! 1500€ os äjanlatot kaptam!
Menyi othon kb a negy befecskendezö csereje?? inkabb haza vitetem a kocsit ha jobban ki jöne!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: tdci
«
Új hozzászólás #10265 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 20:42:57 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.06 hétfő, 18:03:12
Hali Alf sajna tovabbi segitsegre volna szüksegem! Tegnap pillanatnyilag elmult a problema de ma ujra jelentkezett, gondoltam mostmar be megyek egy szervizbe. Nem egy olyan nagy fenyesbe csak amolyan kis falusiba ahol ford markajel ki van akasztva.
Hibakod olvasäs persze ugyan azt dobta ki az Ö gepük is! Atvizsgalta csatikat kabelokat majd arra a megallapitäsra jutottak, mivel kb 60 ezer van az üzemanyag szüröben, hogy az a hibas. el van tömödve vagy ilyesmi. Kicsereltek de nem valtozott semi. aztän a befecskendezö jött. kis tegelyekbe probäztak, kettö Kaput!!! 1500€ os äjanlatot kaptam!
Menyi othon kb a negy befecskendezö csereje?? inkabb haza vitetem a kocsit ha jobban ki jöne!
ennél olcsóbban kijössz itthon ha mindet javíttatod,akkor is.
Kérj ajánlatot a Filepdiesel-től.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: tdci
«
Új hozzászólás #10266 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 21:09:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.06 hétfő, 20:42:57
ennél olcsóbban kijössz itthon ha mindet javíttatod,akkor is.
Kérj ajánlatot a Filepdiesel-től.
www.filepdiesel.hu
Itt kapäsbol mind a negyet cserelni akarja mert 225 ezer km futästeljesitmenynel ez a normalis! a ki be szereles es ujra tanitas munkadija cirka 550€
Azt mondja az a szenzor tapasztalatok szerint nem megy ki hanem az injektor helytelen müködese csapja be!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10267 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 21:24:25 »
Holnap felhivom öket Köszönöm!
Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10268 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 21:28:22 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.06 hétfő, 21:24:25
Holnap felhivom öket Köszönöm!
Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!
hozzájuk viheted csak az injektorokat,mert ők nem szerelik ki.Itthon másik szerelővel kellene kiszedetned mielőtt elviszed hozzájuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: tdci
«
Új hozzászólás #10269 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 21:33:58 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.06 hétfő, 21:09:20
Itt kapäsbol mind a negyet cserelni akarja mert 225 ezer km futästeljesitmenynel ez a normalis! a ki be szereles es ujra tanitas munkadija cirka 550€
Azt mondja az a szenzor tapasztalatok szerint nem megy ki hanem az injektor helytelen müködese csapja be!
A P0002 kód alapján inkább rail szabályozó szelep lesz, mint injektor gond. Az angol fórumok azt írják, hogy szürő->szabályozó szelep->pumpa sorban kell haladni. Lehet az injektorok is rosszak, de ha megcsináltatod, nem biztos, hogy elmúlik a hibajelenség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10270 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 21:35:17 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.06 hétfő, 21:24:25
Holnap felhivom öket Köszönöm!
Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!
Azért ha injektor csere van, akkor az egész üzemanyagrendszert kell ellenőrizni, tisztítatni.
Fater leadott mk4-esében 350e km volt, és semmi baja nem volt az üzemanyag rendszernek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10271 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 22:30:36 »
Most, hogy jobb idő van (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.28 szombat, 21:35:42
Az ajtókkal nem volt baj, csak a k. motorháztető nyitó bowden fagy be, ami miatt nem lehet nyitni normál módon a motorházat. Mert persze muszály volt áttérni a kulcsosról (ld. MK3) a bowdenesere. Érdekes módon az opel az astrakon meg tudja úgy csinálni a bowdenes nyitást, hogy ne sz@rjon be 2 év után (13éves G astránál nincs ilyen gond), szemben a forddal, aminek a kezdeti mk4 (facelift előtti, 2009-ig) nem sikerült. 2009 után már módosított bowdenek vannak, azok elvileg nem fagynak meg.
És a kulcsos nyitás sem fagyott meg sosem az mk3-on.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10272 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 22:54:06 »
Kivetetem itt idekint es csak ami kell azt viszem haza hozzäjuk ha javithato ez a tipus! ahogy olvastam a honlapjukon nem tudom eldönteni melyik van az enyemben! 2.0 L TDCi 103Kw/ 140 Ps
Tegnap mikor a vezermüvet csereltük Conti szij volt bene gyarilag! Peugeot, citroen emblemaval!!
A sorrend itt is meg van kb, tegnap szelepek tisztitäsa, ma üzemanyag szürö csere, az injektor teszt eredmenyet lättam ma. 2 csesziket" teli vagott meg masik kettöben allig volt!
Az üzemanyag pumpa szinte soha nem megy tönkre szerintük. remelem!! az is kabe egy ezres anyagärban.
sajna nekem 220 ezernel gond van vele.
Volt ezelött egy HDI 1.6 peugeot om aba kanabol öntöttem a gazolajat amit a fönököm adott a (kompreszorokhoz) soha semi baja nem volt, ezt csak kuton tankolom megis ez van!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10273 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 23:03:23 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.06 hétfő, 22:30:36
Most, hogy jobb idő van (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?
Az enyem nyilik 2011 es bovdenes, de nem csukodik!!
mielött lecsapom, a bovdent ki kell piszkalni egy csavarhuzoval a zär reszben. Különben nem zär le!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10274 Dátum:
2017.02.07 kedd, 09:26:38 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.06 hétfő, 22:54:06
Kivetetem itt idekint es csak ami kell azt viszem haza hozzäjuk ha javithato ez a tipus! ahogy olvastam a honlapjukon nem tudom eldönteni melyik van az enyemben! 2.0 L TDCi 103Kw/ 140 Ps
Tegnap mikor a vezermüvet csereltük Conti szij volt bene gyarilag! Peugeot, citroen emblemaval!!
A sorrend itt is meg van kb, tegnap szelepek tisztitäsa, ma üzemanyag szürö csere, az injektor teszt eredmenyet lättam ma. 2 csesziket" teli vagott meg masik kettöben allig volt!
Az üzemanyag pumpa szinte soha nem megy tönkre szerintük. remelem!! az is kabe egy ezres anyagärban.
sajna nekem 220 ezernel gond van vele.
Volt ezelött egy HDI 1.6 peugeot om aba kanabol öntözttem a gazolajat amit a fönököm adott a (kompreszorokhoz) soha semi baja nem volt, ezt csak kuton tankolom megis ez van!
Akkor még 1x leírom: a P0002 kód miatt sehol sem cseréltek még injektort. Az lehet, hogy a leak-off test ("poharazás") nem teljesen jó eredményt hozott, de nem ettől van valószínűleg a p0002 kód. Tehát ha felújíttatod az injektorokat, nem biztos, hogy megszűnik a hiba, aminek az okát keresed.
A p0002-vel összefüggésben a nyomás állító mágnesszelep hibájáról lehet olvasni az angol fórumokon. 10 perc alatt sajnos nem találtam olyan bejegyzést, hogy a szelep cseréje után mi lett, de olyat sem, hogy kicserélték a szelepet és még mindig rossz. Olyat viszont igen, hogy ABS hibával, és U kezdetű kóddal együtt volt a p0002, és hogy a szűrő csere nem javított a helyzeten.
A Filep korábban nem javított garanciával "kézben" hozott porlasztókat, és még az is lehet, hogy garancia nélkül sem vállalja el. Tehát ha ezt az utat választod, mást érdekes keresni. Olyan helyre vidd, ahol a felújítás végen kalibrálják is a porlasztókat és megkapod a kalibrációs kódokat, amiket be kell írni az ECU-be az optimális működés érdekében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10275 Dátum:
2017.02.07 kedd, 09:33:31 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.06 hétfő, 22:30:36
Most, hogy jobb idő van (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?
A tuti megoldás a bowden csere (házastul...) mert 2009 után már módosított bowdennel szerelték. Az olcsó pimp megoldás a vésznyitó, ami pl. egy darab bicikli váltó bowdenből 10 perc alatt megcsinálható.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10276 Dátum:
2017.02.07 kedd, 09:44:31 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.24 kedd, 17:50:04
204e km-nél cseréltem őket.először...
nekem is szépen indult,de lehet,hogy már 100e km-t rossz gyertyákkal tettem meg.
Blöffre cseréltem,mert a csereciklus 120e km.
Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.
Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:
, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 09:48:53 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10277 Dátum:
2017.02.07 kedd, 09:56:23 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 09:44:31
Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.
Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:
, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
pedig jobban jársz ha cseréled, nem nagy összeg, később pedig sok fejfájástól megkímáled magad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10278 Dátum:
2017.02.07 kedd, 11:02:40 »
Ugyan nem Mondeonál, de vhol hallottam, hogy közvetlenül a gyertyáknál kell mérni az ellenállást, nem a csatinál. Lehet, hogy balgaságot mondok, mert hallottam és nem tudom, mennyire volt hiteles a forrás. Majd kijavítanak, ha nem így van
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 09:44:31
Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.
Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:
, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10279 Dátum:
2017.02.07 kedd, 11:27:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.07 kedd, 11:02:40
Ugyan nem Mondeonál, de vhol hallottam, hogy közvetlenül a gyertyáknál kell mérni az ellenállást, nem a csatinál. Lehet, hogy balgaságot mondok, mert hallottam és nem tudom, mennyire volt hiteles a forrás. Majd kijavítanak, ha nem így van
Csatinál mértük itt páran még tavaly és jól is mutatta az értékeket alfnak pl mind cserés volt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10280 Dátum:
2017.02.07 kedd, 11:58:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2017.02.07 kedd, 11:27:19
Csatinál mértük itt páran még tavaly és jól is mutatta az értékeket alfnak pl mind cserés volt.
Nekem, igaz FL elötti, de 2nél 0,8-1 ohm közt mért és kettőnél kijött, hogy szakadt. Nem lehet, hogy az a 8-9 a multi beállitésa miatt volt és amugy 0,8-0,9 lett volna?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10281 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:04:41 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.02.07 kedd, 11:58:19
Nekem, igaz FL elötti, de 2nél 0,8-1 ohm közt mért és kettőnél kijött, hogy szakadt. Nem lehet, hogy az a 8-9 a multi beállitésa miatt volt és amugy 0,8-0,9 lett volna?
Digitális a műszer és 8-9 ohm-ot mért, de mikor a gyertya mellé tettem a másik végét, nem a csatira akkor is 3 ohm-ot mért. A motorblokknak is van ellenállása és pontatlan a műszer is.
A szakadás a lényeg szerintem, általában egy gyertya akkor rossz tutira, ha szakadást mérsz rajta.
A bent lévő gyertyáknál mérted az ellenállást? Ha igen hol pontosan?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 12:06:28 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10282 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:26:53 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 12:04:41
Digitális a műszer és 8-9 ohm-ot mért, de mikor a gyertya mellé tettem a másik végét, nem a csatira akkor is 3 ohm-ot mért. A motorblokknak is van ellenállása és pontatlan a műszer is.
A szakadás a lényeg szerintem, általában egy gyertya akkor rossz tutira, ha szakadást mérsz rajta.
A bent lévő gyertyáknál mérted az ellenállást? Ha igen hol pontosan?
ez szép és jó elmélet, de a valóságban nagyon máshogy van
ahogy korosodik a gyertya, úgy kezd el egyre fentebb felizzani, ahelyett, hogy a hegye izzana. ebben csak annyi a veszély, hogy ha a hegye már nem izzik, akkor lekokszosodik és majd kiszedéskor beleszakad a hengerfejbe. van vagy 10eft a 4db gyerta, én még most kicserélném, nem később görcsölnék rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10283 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:34:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.07 kedd, 12:26:53
ez szép és jó elmélet, de a valóságban nagyon máshogy van
ahogy korosodik a gyertya, úgy kezd el egyre fentebb felizzani, ahelyett, hogy a hegye izzana. ebben csak annyi a veszély, hogy ha a hegye már nem izzik, akkor lekokszosodik és majd kiszedéskor beleszakad a hengerfejbe. van vagy 10eft a 4db gyerta, én még most kicserélném, nem később görcsölnék rajta
Tenyleg érdemes ütemezetten cserélni (mert aztán meg jön a miért indul nehezen -10fokban post)
A vita nem is ezen megy, hanem a mérés módján, értékelésén.
Az én tapasztalatom az, hogy a gyertya vagy 1ohm körüli ellenállást mutat és akkor jó, vagy ettől nagyságrendileg nagyobb (vagy végtelen) ellenállása van, és akkor rossz.
A 8-9 Ohm nem tudom, hol van ehhez képest. Érdemes megmérni a blokk ellenállását két tetszőleges pont között, valamint a vezetékét is. Az is irányadó,ha nagyon eltérőek az egyes gyertyákhoz mért értékek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10284 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:36:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.07 kedd, 12:34:48
Tenyleg érdemes ütemezetten cserélni (mert aztán meg jön a miért indul nehezen -10fokban post)
A vita nem is ezen megy, hanem a mérés módján, értékelésén.
Az én tapasztalatom az, hogy a gyertya vagy 1ohm körüli ellenállást mutat és akkor jó, vagy ettől nagyságrendileg nagyobb (vagy végtelen) ellenállása van, és akkor rossz.
A 8-9 Ohm nem tudom, hol van ehhez képest. Érdemes megmérni a blokk ellenállását két tetszőleges pont között, valamint a vezetékét is. Az is irányadó,ha nagyon eltérőek az egyes gyertyákhoz mért értékek.
méréssel nem lehet megállapíteni, hogy jó vagy nem jó. ott csak annyit látsz, hogy izzít vagy sem. de azt hogy a hegyénél vagy tőben már meg nem mondod számokból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10285 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:54:22 »
Szerintem
Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/
Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.
Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.
Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.
Szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10286 Dátum:
2017.02.07 kedd, 13:31:14 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.07 kedd, 12:54:22
Szerintem
Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/
Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.
Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.
Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.
Szerintem.
Nekem csatlakozón mérve jónak mondták az izzítógyertyákat. Aztán volt egy síelés, nagyon hideg éjszakák és reggel köhögős indulás.
Aztán májusban kötelező szerviz volt, kicseréltettem a gyertyákat is. Ezen a télen gyönyörűen indul mindig, semmi köhögés, pedig volt, amikor sokkal hidegebb éjszaka után indítottam az autót-
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10287 Dátum:
2017.02.07 kedd, 13:41:46 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.07 kedd, 12:54:22
Szerintem
Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/
Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.
Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.
Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.
Szerintem.
hát én továbbra is azt mondom, hogy a thermo elem fáradását meg nem mutatod méréssel.
https://www.youtube.com/watch?v=8pftKnYBQ5c
4:50-től egymás mellett a régi és új. mind2 felizzik csak nem mindegy hogy hogyan és mennyi idő alatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10288 Dátum:
2017.02.07 kedd, 14:51:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.07 kedd, 13:41:46
hát én továbbra is azt mondom, hogy a thermo elem fáradását meg nem mutatod méréssel.
https://www.youtube.com/watch?v=8pftKnYBQ5c
4:50-től egymás mellett a régi és új. mind2 felizzik csak nem mindegy hogy hogyan és mennyi idő alatt
Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?
Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10289 Dátum:
2017.02.07 kedd, 15:14:50 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 14:51:19
Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?
Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
bosch, beru, ngk, én bmw-be legutóbb berut vettem, a gyárija is beru volt amiket kivettem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10290 Dátum:
2017.02.07 kedd, 15:45:15 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 09:44:31
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem.
Nagyon röviden. Vagy a mérésed volt rossz vagy a gyertyáid.
A magyarázat a motorblokk ellenállásáról téves.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10291 Dátum:
2017.02.07 kedd, 17:23:43 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.07 kedd, 14:51:19
Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?
Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
nexarozz!cseréld ki őket!120e km!
NGK vegyél,az a gyári is!És a legjobb!
és 4e ft nem sok/db.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jay83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10292 Dátum:
2017.02.07 kedd, 20:14:44 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy a résolajcső a csatlakozásnál kis gázolajat enged. Egyébként nem rég lett cserélve. Valakinek tapasztalat? Mit lehetne tenni ennek megszüntetésére?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10293 Dátum:
2017.02.07 kedd, 20:22:17 »
Idézetet írta: Jay83 - 2017.02.07 kedd, 20:14:44
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy a résolajcső a csatlakozásnál kis gázolajat enged. Egyébként nem rég lett cserélve. Valakinek tapasztalat? Mit lehetne tenni ennek megszüntetésére?
vagy a benne lévő Ó gyűrű sérült,vagy a füle tört le a résolaj csatinak.külön nem lehet kapni csak készletben bitang drágán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jay83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10294 Dátum:
2017.02.07 kedd, 20:31:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.07 kedd, 20:22:17
vagy a benne lévő Ó gyűrű sérült,vagy a füle tört le a résolaj csatinak.külön nem lehet kapni csak készletben bitang drágán.
A bitang drága mit jelent?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10295 Dátum:
2017.02.07 kedd, 20:56:10 »
Idézetet írta: Jay83 - 2017.02.07 kedd, 20:31:56
A bitang drága mit jelent?
válaszoltam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10296 Dátum:
2017.02.07 kedd, 21:39:49 »
Idézetet írta: Jay83 - 2017.02.07 kedd, 20:31:56
A bitang drága mit jelent?
legutóbb nálam 25eFt körül volt a résolajcső + még1x ennyi a csere. De ha nemrég volt cserélve, vidd vissza, számlával, hogy cseréljék ki ismét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Jay83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10297 Dátum:
2017.02.08 szerda, 07:29:39 »
Kb 3 hete cserélték. Ma hívom a szerelőt.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10298 Dátum:
2017.02.08 szerda, 08:55:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.07 kedd, 17:23:43
nexarozz!cseréld ki őket!120e km!
NGK vegyél,az a gyári is!És a legjobb!
és 4e ft nem sok/db.
Utánanéztem az izzítógyertyáknak. UFBA motorkód esetén 2010/03/01-től (nekem 2011-es az autóm) nem 11V M10x1,0 izzítógyertya kell, hanem 5V M8x1,0-es.
Boschban találtam 5V-osat, de sajnos NGK-ban nem.
A Bosch drágább mint a gyári. A gyári 4eFt/db.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.08 szerda, 11:13:49 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10299 Dátum:
2017.02.08 szerda, 11:33:43 »
ELM237 kábellel + vmelyik progival nem lehet megnézni, hogy rossz e valamelyik izzító gyertya?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Oldalak:
1
...
199
200
201
202
203
204
205
[
206
]
207
208
209
210
211
212
213
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ