Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:07:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263600 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10250 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:03:30 »

   Az a Helyzet, hogy csak ugy futtaban olvasta ki ingyen mind ketszer. Motorteret ki sem nyitotta csak valami relet beszelt, hogy abban van ez a szabälyzo! Huh? mondta menjek vissza ha ujra csinälja!! Es Sajna csinalja!! De gondoltam utäna jarok meg mielött meg vetet valamit velem. Sajna ezek a Deutsch-ok inkabb hajlamosak megvetetni mindent mint elenörizzek a csatlakozot!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10251 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:14:56 »

  Jo estet mindenkinek! Par hete kezdödött a problemam, gyorsitäsnäl räntott egyet az auto, kigyuladt az ESP lampa aztän mikor pär masodperc mulva elaludt akor ment rendesen toväbb!!  Aztän egyre sürübben jelentkezett a hiba, de mar a motor szerviz jelet is ki rakta a müszerfalra. Tegnap ki olvastak a hibakodot Kraftoffmengenregler a motor sistemben. A fek sistemben pedig ungültiges kod!! ?? aztän kitöröltek mindent, majd ma hiba ujra jelentkezik, ujra hibakod olvasäs, Ma mär Krafstoffdruckregler a motor sistembe a fekben pedig ugyanaz mint elözö nap!!  Van valakinek valami ötlete???

Elöre is köszi!!

Ih ferstéh niht dúú, wász iszt cájtung? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10252 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:22:47 »

   Leider kann dass bisschien teuer zeitung sein!!! falbav Cheesy
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10253 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:03:41 »

Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10254 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:57:12 »

Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?
nem hiszem,mert elektromos a hiba.ha beindult,akkor menj a szerelőhöz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
L12T
Vendég
« Új hozzászólás #10255 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 10:24:10 »

Sziasztok,

Van egy IV.-es 163Le 2000-es dizel mondeom ami 5-6 fok alatt párás nyirkos időben reggel beindul, de 1-2 másodperc után leáll.
Teljesen változó, hogy hányadik indítás után nem áll le. Próbáltam, de gázadásra is ugyan úgy leáll.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel vagy tudja mi okozhatja ezt?

Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10256 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 11:09:29 »

Sziasztok,

Van egy IV.-es 163Le 2000-es dizel mondeom ami 5-6 fok alatt párás nyirkos időben reggel beindul, de 1-2 másodperc után leáll.
Teljesen változó, hogy hányadik indítás után nem áll le. Próbáltam, de gázadásra is ugyan úgy leáll.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel vagy tudja mi okozhatja ezt?

Köszönöm
nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
L12T
Vendég
« Új hozzászólás #10257 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 11:23:28 »

nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...
Tavaly amikor el kezdte csinálni lett szűrő cserélve, de azóta már többször is. Nyáron egyáltalán nem csinálja, sőt a -15-ben
is elsőre indul, csak nyirkos időben van ez a jelenség.
Naplózva
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10258 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 13:16:04 »

Nem lehet esetleg, hogy ami a szenzor alatt van tömitö gyürü ment szet? Mar most egyre töbször csinälja, ma mär le is ällt menet közben. Alig tudtam ujra be inditani.
Van itt egy magyar szerelö csak kb 80 km nemtom el merjek-e meg vele indulni hozzä! ?

Helyileg merre vagy németben?Talán tudok segíteni szerelő ügyben.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10259 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 20:52:30 »

Helyileg merre vagy németben?Talán tudok segíteni szerelő ügyben.

Hannover töl 40 km delre.
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10260 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 21:01:34 »

nem hiszem,mert elektromos a hiba.ha beindult,akkor menj a szerelőhöz.

Voltam ma szerelönel, mivel szenzort nem tudtam meg szerezni ezert ki vette ki takaritotta (kifujta levegövel) mindegyiket ami az üzemanyaggal kapcsolatos.
Mellesleg ki cserelte a vezerlest ami mar tervben volt. Hazafele minden rendben volt, nem rängat, nincs hiba üzenet, jol megy!
Bär gondolom ez csak pillanatnyi megoldäs de egyenlöre jo jel!!
Naplózva
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10261 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 05:35:55 »

Hannover töl 40 km delre.

Ja.Azt hittem közelebb vagy.Én Düsseldorf.Van itt kettő magyar szerelő is.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10262 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:10:58 »

Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10263 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:28:55 »

  Hali! az eleg messze van ide sajnos! Van itt is egy magyar sräc csak ha nem tervezett a javitäs es oda kell menem hozzä a szäz kilometer is sok föleg ha köhög" a paripa!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10264 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 18:03:12 »

nem volt mostanában gázolajszűrő csere?levegősödhet a rendszer...

Hali Alf sajna tovabbi segitsegre volna szüksegem! Tegnap pillanatnyilag elmult a problema de ma ujra jelentkezett, gondoltam mostmar be megyek egy szervizbe. Nem egy olyan nagy fenyesbe csak amolyan kis falusiba ahol ford markajel ki van akasztva.
Hibakod olvasäs persze ugyan azt dobta ki az Ö gepük is! Atvizsgalta csatikat kabelokat majd arra a megallapitäsra jutottak, mivel kb 60 ezer van az üzemanyag szüröben, hogy az a hibas. el van tömödve vagy ilyesmi. Kicsereltek de nem valtozott semi. aztän a befecskendezö jött. kis tegelyekbe probäztak, kettö Kaput!!!  1500€ os äjanlatot kaptam!  Huh? 
Menyi othon kb a negy befecskendezö csereje?? inkabb haza vitetem a kocsit ha jobban ki jöne!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10265 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:42:57 »

Hali Alf sajna tovabbi segitsegre volna szüksegem! Tegnap pillanatnyilag elmult a problema de ma ujra jelentkezett, gondoltam mostmar be megyek egy szervizbe. Nem egy olyan nagy fenyesbe csak amolyan kis falusiba ahol ford markajel ki van akasztva.
Hibakod olvasäs persze ugyan azt dobta ki az Ö gepük is! Atvizsgalta csatikat kabelokat majd arra a megallapitäsra jutottak, mivel kb 60 ezer van az üzemanyag szüröben, hogy az a hibas. el van tömödve vagy ilyesmi. Kicsereltek de nem valtozott semi. aztän a befecskendezö jött. kis tegelyekbe probäztak, kettö Kaput!!!  1500€ os äjanlatot kaptam!  Huh? 
Menyi othon kb a negy befecskendezö csereje?? inkabb haza vitetem a kocsit ha jobban ki jöne!
ennél olcsóbban kijössz itthon ha mindet javíttatod,akkor is.
Kérj ajánlatot a Filepdiesel-től.  www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10266 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 21:09:20 »

ennél olcsóbban kijössz itthon ha mindet javíttatod,akkor is.
Kérj ajánlatot a Filepdiesel-től.  www.filepdiesel.hu

Itt kapäsbol mind a negyet cserelni akarja mert 225 ezer km futästeljesitmenynel ez a normalis! a ki be szereles es ujra tanitas munkadija cirka 550€
Azt mondja az a szenzor tapasztalatok szerint nem megy ki hanem az injektor helytelen müködese csapja be!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10267 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 21:24:25 »

  Holnap felhivom öket Köszönöm!

  Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10268 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 21:28:22 »

  Holnap felhivom öket Köszönöm!

  Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!
hozzájuk viheted csak az injektorokat,mert ők nem szerelik ki.Itthon másik szerelővel kellene kiszedetned mielőtt elviszed hozzájuk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10269 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 21:33:58 »

Itt kapäsbol mind a negyet cserelni akarja mert 225 ezer km futästeljesitmenynel ez a normalis! a ki be szereles es ujra tanitas munkadija cirka 550€
Azt mondja az a szenzor tapasztalatok szerint nem megy ki hanem az injektor helytelen müködese csapja be!
A P0002 kód alapján inkább rail szabályozó szelep lesz, mint injektor gond. Az angol fórumok azt írják, hogy szürő->szabályozó szelep->pumpa sorban kell haladni. Lehet az injektorok is rosszak, de ha megcsináltatod, nem biztos, hogy elmúlik a hibajelenség.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10270 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 21:35:17 »

  Holnap felhivom öket Köszönöm!

  Az lene az optimälis ha nem kellene az egesz autot vinem csak az injektort!

Azért ha injektor csere van, akkor az egész üzemanyagrendszert kell ellenőrizni, tisztítatni.

Fater leadott mk4-esében 350e km volt, és semmi baja nem volt az üzemanyag rendszernek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10271 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 22:30:36 »

Most, hogy jobb idő van  (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.  worship
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?


Az ajtókkal nem volt baj, csak a k. motorháztető nyitó bowden fagy be, ami miatt nem lehet nyitni normál módon a motorházat. Mert persze muszály volt áttérni a kulcsosról (ld. MK3) a bowdenesere. Érdekes módon az opel az astrakon meg tudja úgy csinálni a bowdenes nyitást, hogy ne sz@rjon be 2 év után (13éves G astránál nincs ilyen gond), szemben a forddal, aminek a kezdeti mk4 (facelift előtti, 2009-ig) nem sikerült. 2009 után már módosított bowdenek vannak, azok elvileg nem fagynak meg.
És a kulcsos nyitás sem fagyott meg sosem az mk3-on.  
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10272 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 22:54:06 »

  Kivetetem itt idekint es csak ami kell azt viszem haza hozzäjuk ha javithato ez a tipus! ahogy olvastam a honlapjukon nem tudom eldönteni melyik van az enyemben! 2.0 L TDCi 103Kw/ 140 Ps


Tegnap mikor a vezermüvet csereltük Conti szij volt bene gyarilag! Peugeot, citroen emblemaval!!   Shocked

A sorrend itt is meg van kb, tegnap szelepek tisztitäsa, ma üzemanyag szürö csere, az injektor teszt eredmenyet lättam ma. 2 csesziket" teli vagott meg masik kettöben allig volt!
Az üzemanyag pumpa szinte soha nem megy tönkre szerintük. remelem!! az is kabe egy ezres anyagärban.

sajna nekem 220 ezernel gond van vele.
Volt ezelött egy HDI 1.6 peugeot om aba kanabol öntöttem a gazolajat amit a fönököm adott a (kompreszorokhoz) soha semi baja nem volt, ezt csak kuton tankolom megis ez van!

Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10273 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 23:03:23 »

Most, hogy jobb idő van  (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.  worship
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?



Az enyem nyilik 2011 es bovdenes, de nem csukodik!! Grin
mielött lecsapom, a bovdent ki kell piszkalni egy csavarhuzoval a zär reszben. Különben nem zär le!!  wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10274 Dátum: 2017.02.07 kedd, 09:26:38 »

  Kivetetem itt idekint es csak ami kell azt viszem haza hozzäjuk ha javithato ez a tipus! ahogy olvastam a honlapjukon nem tudom eldönteni melyik van az enyemben! 2.0 L TDCi 103Kw/ 140 Ps


Tegnap mikor a vezermüvet csereltük Conti szij volt bene gyarilag! Peugeot, citroen emblemaval!!   Shocked

A sorrend itt is meg van kb, tegnap szelepek tisztitäsa, ma üzemanyag szürö csere, az injektor teszt eredmenyet lättam ma. 2 csesziket" teli vagott meg masik kettöben allig volt!
Az üzemanyag pumpa szinte soha nem megy tönkre szerintük. remelem!! az is kabe egy ezres anyagärban.

sajna nekem 220 ezernel gond van vele.
Volt ezelött egy HDI 1.6 peugeot om aba kanabol öntözttem a gazolajat amit a fönököm adott a (kompreszorokhoz) soha semi baja nem volt, ezt csak kuton tankolom megis ez van!


Akkor még 1x leírom: a P0002 kód miatt sehol sem cseréltek még injektort. Az lehet, hogy a leak-off test ("poharazás") nem teljesen jó eredményt hozott, de nem ettől van valószínűleg a p0002 kód. Tehát ha felújíttatod az injektorokat, nem biztos, hogy megszűnik a hiba, aminek az okát keresed.
A p0002-vel összefüggésben a nyomás állító mágnesszelep hibájáról lehet olvasni az angol fórumokon. 10 perc alatt sajnos nem találtam olyan bejegyzést, hogy a szelep cseréje után mi lett, de olyat sem, hogy kicserélték a szelepet és még mindig rossz. Olyat viszont igen, hogy ABS hibával, és U kezdetű kóddal együtt volt a p0002, és hogy a szűrő csere nem javított a helyzeten.

A Filep korábban nem javított garanciával "kézben" hozott porlasztókat, és még az is lehet, hogy garancia nélkül sem vállalja el. Tehát ha ezt az utat választod, mást érdekes keresni. Olyan helyre vidd, ahol a felújítás végen kalibrálják is a porlasztókat és megkapod a kalibrációs kódokat, amiket be kell írni az ECU-be az optimális  működés érdekében.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10275 Dátum: 2017.02.07 kedd, 09:33:31 »

Most, hogy jobb idő van  (vagyis előfordul a nem mínusz) kérlek osszátok meg mit csináljak, hogy ne járjak így, mint Ti.  worship
Nekem mindig nyílik a motorháztető, locsolgatom bele (mármint az ablakmosótartályba) a löttyöt, s Istennek hála, mindig nyílt a karra. Követvén írásotokat, olvastam, hogy valahol megtörik a bovden, vizet kap és berozsdásodik...Ez az oka?


A tuti megoldás a bowden csere (házastul...) mert 2009 után már módosított bowdennel szerelték. Az olcsó pimp megoldás a vésznyitó, ami pl. egy darab bicikli váltó bowdenből 10 perc alatt megcsinálható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10276 Dátum: 2017.02.07 kedd, 09:44:31 »

204e km-nél cseréltem őket.először... vigyor3 nekem is szépen indult,de lehet,hogy már 100e km-t rossz gyertyákkal tettem meg.
Blöffre cseréltem,mert a csereciklus 120e km.

Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.  

Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:



, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 09:48:53 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10277 Dátum: 2017.02.07 kedd, 09:56:23 »

Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.  

Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:


, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
pedig jobban jársz ha cseréled, nem nagy összeg, később pedig sok fejfájástól megkímáled magad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10278 Dátum: 2017.02.07 kedd, 11:02:40 »

Ugyan nem Mondeonál, de vhol hallottam, hogy közvetlenül a gyertyáknál kell mérni az ellenállást, nem a csatinál. Lehet, hogy balgaságot mondok, mert hallottam és nem tudom, mennyire volt hiteles a forrás. Majd kijavítanak, ha nem így van Smiley

Az MK4 facelift 2011 évjáratú mondiban most valós 114ekm van, közel az izzítógyertya csereperiódusához, mely 120ekm.  

Hétvégén kimértem az izzítógyertyákat.
Az izzítógyertákhoz menő 12V-os vezetékkötegen találtam egy csatlakozót:



, amelyet széthúztam. A csatlakozóban 4 pólus van, gondolom, mindegyik pólus egy-egy izzítógyertyához tartozik. Multiméterrel rámértem: az egyik mérőkábelt a motorblokkhoz a másikat egyenként mindegyik pólushoz hozzáérintettem.
Először rövidzárat mértem. Eredmény: mind a négy pólusnál sípolt a multiméter, rövidzárat jelezve. Tehát egyik izzítógyertya sem szakadt.
Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem. Úgy tudom, hogy az izzítógyertya ellenállása 1 Ohm alatt van, de figyelembe véve, hogy a motorblokknak is van ellenállása és a multiméternek is van pontatlansága, az izzítógyertyákat jónak minősítettem, nem csereérettek még.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #10279 Dátum: 2017.02.07 kedd, 11:27:19 »

Ugyan nem Mondeonál, de vhol hallottam, hogy közvetlenül a gyertyáknál kell mérni az ellenállást, nem a csatinál. Lehet, hogy balgaságot mondok, mert hallottam és nem tudom, mennyire volt hiteles a forrás. Majd kijavítanak, ha nem így van Smiley


Csatinál mértük itt páran még tavaly és jól is mutatta az értékeket alfnak pl mind cserés volt. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10280 Dátum: 2017.02.07 kedd, 11:58:19 »

Csatinál mértük itt páran még tavaly és jól is mutatta az értékeket alfnak pl mind cserés volt. 

Nekem, igaz FL elötti, de 2nél 0,8-1 ohm közt mért és kettőnél kijött, hogy szakadt. Nem lehet, hogy az a 8-9 a multi beállitésa miatt volt és amugy 0,8-0,9 lett volna?  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10281 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:04:41 »

Nekem, igaz FL elötti, de 2nél 0,8-1 ohm közt mért és kettőnél kijött, hogy szakadt. Nem lehet, hogy az a 8-9 a multi beállitésa miatt volt és amugy 0,8-0,9 lett volna?  smile

Digitális a műszer és 8-9 ohm-ot mért, de mikor a gyertya mellé tettem a másik végét, nem a csatira akkor is 3 ohm-ot mért. A motorblokknak is van ellenállása és pontatlan a műszer is.
A szakadás a lényeg szerintem, általában egy gyertya akkor rossz tutira, ha szakadást mérsz rajta.  

A bent lévő gyertyáknál mérted az ellenállást? Ha igen hol pontosan?
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 12:06:28 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10282 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:26:53 »

Digitális a műszer és 8-9 ohm-ot mért, de mikor a gyertya mellé tettem a másik végét, nem a csatira akkor is 3 ohm-ot mért. A motorblokknak is van ellenállása és pontatlan a műszer is.
A szakadás a lényeg szerintem, általában egy gyertya akkor rossz tutira, ha szakadást mérsz rajta.  

A bent lévő gyertyáknál mérted az ellenállást? Ha igen hol pontosan?
ez szép és jó elmélet, de a valóságban nagyon máshogy van

ahogy korosodik a gyertya, úgy kezd el egyre fentebb felizzani, ahelyett, hogy a hegye izzana. ebben csak annyi a veszély, hogy ha a hegye már nem izzik, akkor lekokszosodik és majd kiszedéskor beleszakad a hengerfejbe. van vagy 10eft a 4db gyerta, én még most kicserélném, nem később görcsölnék rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10283 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:34:48 »

ez szép és jó elmélet, de a valóságban nagyon máshogy van

ahogy korosodik a gyertya, úgy kezd el egyre fentebb felizzani, ahelyett, hogy a hegye izzana. ebben csak annyi a veszély, hogy ha a hegye már nem izzik, akkor lekokszosodik és majd kiszedéskor beleszakad a hengerfejbe. van vagy 10eft a 4db gyerta, én még most kicserélném, nem később görcsölnék rajta
Tenyleg érdemes ütemezetten cserélni (mert aztán meg jön a miért indul nehezen -10fokban post)

A vita nem is ezen megy, hanem a mérés módján, értékelésén.
Az én tapasztalatom az, hogy a gyertya vagy 1ohm körüli ellenállást mutat és akkor jó, vagy ettől nagyságrendileg nagyobb (vagy végtelen) ellenállása van, és akkor rossz.
A 8-9 Ohm nem tudom, hol van ehhez képest. Érdemes megmérni a blokk ellenállását két tetszőleges pont között, valamint a vezetékét is. Az is irányadó,ha nagyon eltérőek az egyes gyertyákhoz mért értékek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10284 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:36:46 »

Tenyleg érdemes ütemezetten cserélni (mert aztán meg jön a miért indul nehezen -10fokban post)

A vita nem is ezen megy, hanem a mérés módján, értékelésén.
Az én tapasztalatom az, hogy a gyertya vagy 1ohm körüli ellenállást mutat és akkor jó, vagy ettől nagyságrendileg nagyobb (vagy végtelen) ellenállása van, és akkor rossz.
A 8-9 Ohm nem tudom, hol van ehhez képest. Érdemes megmérni a blokk ellenállását két tetszőleges pont között, valamint a vezetékét is. Az is irányadó,ha nagyon eltérőek az egyes gyertyákhoz mért értékek.
méréssel nem lehet megállapíteni, hogy jó vagy nem jó. ott csak annyit látsz, hogy izzít vagy sem. de azt hogy a hegyénél vagy tőben már meg nem mondod számokból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10285 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:54:22 »

Szerintem

Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/

Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos  ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.

Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.

Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.

Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10286 Dátum: 2017.02.07 kedd, 13:31:14 »

Szerintem

Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/

Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos  ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.

Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.

Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.

Szerintem.

Nekem csatlakozón mérve jónak mondták az izzítógyertyákat. Aztán volt egy síelés, nagyon hideg éjszakák és reggel köhögős indulás.

Aztán májusban kötelező szerviz volt, kicseréltettem a gyertyákat is. Ezen a télen gyönyörűen indul mindig, semmi köhögés, pedig volt, amikor sokkal hidegebb éjszaka után indítottam az autót-
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10287 Dátum: 2017.02.07 kedd, 13:41:46 »

Szerintem

Ha a vége nem izzik, akkor a töve sem fog.
http://www.topcustomproduct.com/wp-content/uploads/2015/11/Glow-plug-structure-diagram.jpg
Az izzítógyertya végénél van kontakban, ha ott megszakad (elég), akkor nem izzik már sehogyan sem. Sehol, ergo szakadás van az áramkörben.
https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/glow-plugs/maintenance/testing-glow-plugs-the-right-way/

Amennyiben és HA izzana a csúcs tövében, akkor hibás vagy zárlatos az izzítógyertya. Ennek következtében simán kiolvad az izzítási kört védő biztosíték. Még akkor is előfordulhat, ha modulos  ami le tudja kapcsolni túláram miatt, de ekkor hibaüzenet is tárolódik a modulban. Okosabb moduloknál a túláram miatt, de általában csak gyertyára utaló hibaüzenet.
Én az elmúlt ~10 évben 1 ilyen esettel találkoztam egy 1.3 Multijet-ben.

Egyáltalán nem jellemző ez a hiba, sőt inkább mondanám a gyertya gyártásakor keletkezett hibának.
Ekkor valóban "lesípol" a műszer, de ezt a fajta mérést követnie kell egy áramfelvételi mérésnek is.

Ritka, mondhatni elenyésző ez a hiba forma. Tehát szinte 100%-osan kimutatható szakadásvizsgálattal az izzítógyertya állapota.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, cseréljük a gyertyákat.

Szerintem.
hát én továbbra is azt mondom, hogy a thermo elem fáradását meg nem mutatod méréssel.

https://www.youtube.com/watch?v=8pftKnYBQ5c

4:50-től egymás mellett a régi és új. mind2 felizzik csak nem mindegy hogy hogyan és mennyi idő alatt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10288 Dátum: 2017.02.07 kedd, 14:51:19 »

hát én továbbra is azt mondom, hogy a thermo elem fáradását meg nem mutatod méréssel.

https://www.youtube.com/watch?v=8pftKnYBQ5c

4:50-től egymás mellett a régi és új. mind2 felizzik csak nem mindegy hogy hogyan és mennyi idő alatt

Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?

Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10289 Dátum: 2017.02.07 kedd, 15:14:50 »

Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?

Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
bosch, beru, ngk, én bmw-be legutóbb berut vettem, a gyárija is beru volt amiket kivettem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10290 Dátum: 2017.02.07 kedd, 15:45:15 »

Átkapcsoltam ellenállás mérésre 7,9-8,1 Ohm ellenállásokat mértem.
Nagyon röviden. Vagy a mérésed volt rossz vagy a gyertyáid.

A magyarázat a motorblokk ellenállásáról téves.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10291 Dátum: 2017.02.07 kedd, 17:23:43 »

Ha mégis csere mellett döntök, milyen gyártmányú és típusú izzítógyertyát ajánlatok, rengeted fajtát hoznak fel a keresők ehhez a modellhez (Mondeo 2011 TDCI 2.0)?

Annak idején az MK3-ba Beru izzítógyertyát vettem.
nexarozz!cseréld ki őket!120e km!

NGK vegyél,az a gyári is!És a legjobb! Wink wave
és 4e ft nem sok/db.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jay83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10292 Dátum: 2017.02.07 kedd, 20:14:44 »

Sziasztok. Olyan problémám van, hogy a résolajcső a csatlakozásnál kis gázolajat enged. Egyébként nem rég lett cserélve. Valakinek tapasztalat? Mit lehetne tenni ennek megszüntetésére?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10293 Dátum: 2017.02.07 kedd, 20:22:17 »

Sziasztok. Olyan problémám van, hogy a résolajcső a csatlakozásnál kis gázolajat enged. Egyébként nem rég lett cserélve. Valakinek tapasztalat? Mit lehetne tenni ennek megszüntetésére?
vagy a benne lévő Ó gyűrű sérült,vagy a füle tört le a résolaj csatinak.külön nem lehet kapni csak készletben bitang drágán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jay83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10294 Dátum: 2017.02.07 kedd, 20:31:56 »

vagy a benne lévő Ó gyűrű sérült,vagy a füle tört le a résolaj csatinak.külön nem lehet kapni csak készletben bitang drágán.
A bitang drága mit jelent? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10295 Dátum: 2017.02.07 kedd, 20:56:10 »

A bitang drága mit jelent? Smiley
válaszoltam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10296 Dátum: 2017.02.07 kedd, 21:39:49 »

A bitang drága mit jelent? Smiley
legutóbb nálam 25eFt körül volt a résolajcső + még1x ennyi a csere. De ha nemrég volt cserélve, vidd vissza, számlával, hogy cseréljék ki ismét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jay83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10297 Dátum: 2017.02.08 szerda, 07:29:39 »

Kb 3 hete cserélték. Ma hívom a szerelőt.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10298 Dátum: 2017.02.08 szerda, 08:55:34 »

nexarozz!cseréld ki őket!120e km!

NGK vegyél,az a gyári is!És a legjobb! Wink wave
és 4e ft nem sok/db.

Utánanéztem az izzítógyertyáknak. UFBA motorkód esetén 2010/03/01-től (nekem 2011-es az autóm) nem 11V M10x1,0 izzítógyertya kell, hanem 5V M8x1,0-es.
Boschban találtam 5V-osat, de sajnos NGK-ban nem.

A Bosch drágább mint a gyári. A gyári 4eFt/db.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.08 szerda, 11:13:49 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #10299 Dátum: 2017.02.08 szerda, 11:33:43 »

ELM237 kábellel + vmelyik progival nem lehet megnézni, hogy rossz e valamelyik izzító gyertya?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.