Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263724 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10300 Dátum:
2017.02.08 szerda, 17:12:09 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.02.08 szerda, 11:33:43
ELM237 kábellel + vmelyik progival nem lehet megnézni, hogy rossz e valamelyik izzító gyertya?
mondeonál nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10301 Dátum:
2017.02.08 szerda, 18:05:32 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.08 szerda, 17:12:09
mondeonál nem.
FL előttinél biztosan nem, de faceliftesnél az a tippem, hogy elvileg lehet. Tudtommal már nem egy közös relé vezérli őket.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10302 Dátum:
2017.02.08 szerda, 20:02:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.08 szerda, 18:05:32
FL előttinél biztosan nem, de faceliftesnél az a tippem, hogy elvileg lehet. Tudtommal már nem egy közös relé vezérli őket.
diagoltam fl-st,de ott sem volt külön ellenőrizhető,csak a kivezérlése.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
amolnar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10303 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 11:45:36 »
Adott egy MKIV. Mondeo, 1,6 TDCI (BA7), 85kW, 2011, 180ezer km (behozott, 2 éve használom, 40e km-t futottam rá gondok nélkül). A héten motorhibát dobott és érezhetően kihagyott egy vagy több henger.
Ford márkaszervizben van, a 2es hengeren elmenet a befecskendezés - gyári újra cserélik a magasnyomású csövekkel és egyéb apróságokkal együtt (kb.500Euro). Azt mondja a szervizfőnök, hogy 5-10ezer km után várható, hogy a többi injektor is elromlik.
Tanácsot kérnék (köszi!):
1. Érdemes lecseréltetnem a többi injektort is? (Enélkül nem merek hosszabb útra indulni)
2. Ha komplett csere mellett döntök, mit érdemes még javíttatni/cserélni (naftapumpa, turbó, stb.)?
A kocsit valószínűleg megtartanám még pár évig - ha tudom megbízhatok benne a felújítás után legalább még 100km-ig. A szervizben azt állítják, hogy a szivattyú nem fog tönkremenni és szemetelni, tényleg?
3. Mit bírnak ezek a motorok (felújítás után mire számíthatok, lehet CR dízel szervizbe vinném - remélem nem csesznék el
)? A Fordban azt mondták 250ezer km-re vannak gyártva ezek a motorok, érdemes pénzt ölni bele, vagy inkább szabadulni tőle? (lehet hamarosan jelentkezik a DPF is vagy valami más)?
Naplózva
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10304 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 13:06:12 »
Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10305 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 14:39:42 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.02.09 csütörtök, 13:06:12
Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
Ha nyugodtabban akarsz autokazni akkor csereld, valaki irta hogy bele tud törni cserekor ha mar nagyon elhasznalodik.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10306 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 15:11:16 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.02.09 csütörtök, 13:06:12
Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
érdemes, nem nagy tétel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10307 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 19:11:01 »
Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10308 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 19:12:49 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.02.09 csütörtök, 19:11:01
Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
én Mannol olajat,és u.gy. szűtőt,rendszerint
japanparts-ot.
Bosch olajszűrőt.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 19:14:37 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10309 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 19:25:34 »
Idézetet írta: AtomAnti - 2017.02.09 csütörtök, 11:45:36
Adott egy MKIV. Mondeo, 1,6 TDCI (BA7), 85kW, 2011, 180ezer km (behozott, 2 éve használom, 40e km-t futottam rá gondok nélkül). A héten motorhibát dobott és érezhetően kihagyott egy vagy több henger.
Ford márkaszervizben van, a 2es hengeren elmenet a befecskendezés - gyári újra cserélik a magasnyomású csövekkel és egyéb apróságokkal együtt (kb.500Euro). Azt mondja a szervizfőnök, hogy 5-10ezer km után várható, hogy a többi injektor is elromlik.
Tanácsot kérnék (köszi!):
1. Érdemes lecseréltetnem a többi injektort is? (Enélkül nem merek hosszabb útra indulni)
2. Ha komplett csere mellett döntök, mit érdemes még javíttatni/cserélni (naftapumpa, turbó, stb.)?
A kocsit valószínűleg megtartanám még pár évig - ha tudom megbízhatok benne a felújítás után legalább még 100km-ig. A szervizben azt állítják, hogy a szivattyú nem fog tönkremenni és szemetelni, tényleg?
Hali! akkor most 220 körül van a kocsiban??
Enyem is kabe enyit futott, most vetek ki mind a negy injektort belöle. kettö elszält. de azt javasoltak mind a negy csere!
3. Mit bírnak ezek a motorok (felújítás után mire számíthatok, lehet CR dízel szervizbe vinném - remélem nem csesznék el
)? A Fordban azt mondták 250ezer km-re vannak gyártva ezek a motorok, érdemes pénzt ölni bele, vagy inkább szabadulni tőle? (lehet hamarosan jelentkezik a DPF is vagy valami más)?
Naplózva
amolnar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10310 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 20:43:28 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.09 csütörtök, 19:25:34
Hali! akkor most 220 körül van a kocsiban??
Enyem is kabe enyit futott, most vetek ki mind a negy injektort belöle. kettö elszält. de azt javasoltak mind a negy csere!
Nekem most mutat 180 ezret, de mivel behozott nem lehetek biztos az első 140 ezerben, de reálisnak tűnt amikor vettük (3 év alatt a 140 ezer km). Az állapota és az általam ráfutott 40 ezer km alatt sem volt gond (kivéve a fékeket, de ezt majd máshol...)
Hol javíttatod és mit fognak cserélni az injektoron kívül? Mit kérnek felétek ezért?
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10311 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 20:46:28 »
Hali!
Nallam is hasonlo a hiba 225 ezernel. Kettö injektor hibas, mind negyet javasolja szerelö cserelni!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10312 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 21:00:41 »
Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat (Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!) Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10313 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 21:11:15 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.09 csütörtök, 21:00:41
Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat
(Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!) Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10314 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 21:25:07 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.09 csütörtök, 21:00:41
Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat (Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!) Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.
német is tekeri, csak ha exportos a kocsi, ha török, albán, stb a nepper akkor meg ígyis úgyis megtekeri
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 21:37:09 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10315 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 21:32:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.09 csütörtök, 21:11:15
Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a
-nál, hogy azonnal 1 hét
Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10316 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 22:15:05 »
A Hans es a Jürgenek re gondoltam, nem a Jusuf meg Hassamok ra!! Egyebkent ha exportra megy a kocsi vegkep mindegy nekik, az uj tulaj ugysem jön vissza hozzä reklamälni!!
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10317 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 22:16:15 »
Szerintem nem csalnak.
Na én ezért vettem magyarban üzembe helyezettet, cég@ezetői lízingest, egyedüli tulajtól.
Ebbe csak keveset tekertek.
És bár nem hibátlan, sok mindent lecseréltek még a lizing lejárta előtt.
(De ez már a véletlen belenyúlás nekem, az élet meg mást hozott a volt már tulajnak és eladta)
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.09 csütörtök, 21:32:57
Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a
-nál, hogy azonnal 1 hét
Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10318 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 22:33:04 »
Nekem is hasonlot sikerült venem, Biztosito tarsasäg ceges autoja volt, vezetö beosztasu alkalmazott hasznälta, negyedik evben jart le a lizingje adig minden javitäs olaj csere szamläval a szervizkönyveben, apro esztetikai problemai voltak de komoly most jött ki elöször!!
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10319 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 23:01:37 »
Én 148.000-el vettem nyáron, most 157.000 van benne. Sok helyen olvastam, hogy az injektorok úgy általában az ilyesfajta dieseleknél 140-160e körül cserések lesznek. Ebbe persze lehet a km tekerések is belejátszanak, meg az üzemanyag is szerintem. Én a városi fogyasztással nem vagyok megelégedve, még ha nagy dög is. A városban kicsit sűrűnek vélem a DPF regeneket is. Bár a FORD által specifikáltnál nem sűrűbb. Nem tudom, hogy ezt injektor kopás milyen szintje, milyen mértékben eredményezheti.
Gondolom a csereperiódust erre is megadták volna, ha igaz a ~150e. Ilyet nem láttam még.
Engem most az izzítással hoztatok izgalomba.
-6 nál hidegindításkor kicsit ugrált néhány másodpercig, de pöcre indult mindig. A bekokszosodás, beragadás miatt félek esetleg, még ha jó is. Erre sem láttam FORD intervallumot, csak amit Ti írtatok itt.
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.09 csütörtök, 22:33:04
Nekem is hasonlot sikerült venem, Biztosito tarsasäg ceges autoja volt, vezetö beosztasu alkalmazott hasznälta, negyedik evben jart le a lizingje adig minden javitäs olaj csere szamläval a szervizkönyveben, apro esztetikai problemai voltak de komoly most jött ki elöször!!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 23:06:51 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10320 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 23:06:01 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.09 csütörtök, 21:32:57
Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a
-nál, hogy azonnal 1 hét
Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10321 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 23:57:35 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.02.09 csütörtök, 19:11:01
Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
Ford 5w30+mann filter, csereperiódus 15e km
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10322 Dátum:
2017.02.10 péntek, 10:57:12 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.02.09 csütörtök, 19:11:01
Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
csakis: Motul Ford Specific 913d 5w30, ( 10-12 E után csere!) + MANN oil filter, a levegőszűrőből K&N -t érdemes megvenni, amennyiben hosszú távon megmarad az autó.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10323 Dátum:
2017.02.10 péntek, 21:12:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.09 csütörtök, 15:11:16
érdemes, nem nagy tétel
Nincs erre valami gyári előrírés vagy valami? vagy vmi statisztika, hogy kinek mikor ment tönkre? előző kocsiban volt vagy 250e és még nem kellett hozzányúlni az izzítóhoz.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10324 Dátum:
2017.02.10 péntek, 21:54:15 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.02.10 péntek, 21:12:03
Nincs erre valami gyári előrírés vagy valami? vagy vmi statisztika, hogy kinek mikor ment tönkre? előző kocsiban volt vagy 250e és még nem kellett hozzányúlni az izzítóhoz.
de ne tudod,hogy jók-e. a tapasztalat szerint a rosszakkal is indul egy jó motor.így nehéz észrevenni.ergo lehet 100e km benne plusszban a rossz gyertyákkal.
A csereperiódus,akármilyen a gyertya 120e km.És jó is az úgy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10325 Dátum:
2017.02.10 péntek, 23:06:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.10 péntek, 21:54:15
de ne tudod,hogy jók-e. a tapasztalat szerint a rosszakkal is indul egy jó motor.így nehéz észrevenni.ergo lehet 100e km benne plusszban a rossz gyertyákkal.
A csereperiódus,akármilyen a gyertya 120e km.És jó is az úgy.....
Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő, izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10326 Dátum:
2017.02.10 péntek, 23:21:10 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.10 péntek, 23:06:51
Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő, izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása?
nem sz@r még ekkor, pont ezért kell kicserélni. Nem biztos, hogy észreveszed egy sz@r, kettőt talán már igen, de addigra legalább egy már annyira elkokszosodott, hogy lehet sérülés nélkül nem jön ki (nem a gyertya, hanem a hengerfej sérülése nélkül). Akkor perselyeztetni kell, vagy hengerfejet cserélni.
Azt sem írja a gépkönyv, hogy a szemetet célszerű kidobni, meg ha fázol kapcsold be a fűtést
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10327 Dátum:
2017.02.11 szombat, 05:24:15 »
Sziasztok!
Vagy én nem láttam eddig izzitógyertyáról beszélgetéseket vagy felületesen olvasok de rám hoztátok a "rettegést" a hengerfejbe szakadó gyertyával,ezért jövőhéten az olajcsere alkalmával kidobatom én is. Mellesleg szervízkönyve szerint 160ig nem volt cserélve,én is mentem 130+ már azóta és szuperul indult elsőre -18-nál is. A dpf-nél lévőre is igaz a 120-es ajánlás,és oda is olyan kell mint a hengerekhez?
És megjött az első hibám is p2565. Létezne,hogy a phfingó szelep hibája mert megint elkezdte leállításnál a hangoskodást,már megvan az új ma cserélem. Amúgy erre sincs intervallum írva,nekem spec +100ekm birt ez reális vagy valami kinyírja?
További szép Napot és kellemes "magömlést" hétvégére!
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10328 Dátum:
2017.02.11 szombat, 08:36:13 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.10 péntek, 23:06:51
Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő, izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása?
kiszoptam a kisujjamból.ETIS
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10329 Dátum:
2017.02.11 szombat, 09:05:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.11 szombat, 08:36:13
kiszoptam a kisujjamból.ETIS
Szegény újaid, el ne csorvadjanak!
Pont ezért kérdeztem. Az Etisben én nem találtam semmi igazán hasznosat az alvázszám beírásával.
Persze meglehet, hogy én és még sokan nem láthatunk, nem férünk hozzá sok dologhoz, mint egyszerű tulajdonos. Abban biztos vagyok, azt is tudják melyik csavar mikor fog eltörni, vagy ....
De azt is elfogadom, hogy autószerelői körök megírják, hogy pl. bár elmegy akár 250e is , de célszerű kicserélni már ekkor, vagy akkor mert a gyakorlat azt mutatja, hogy ...
Én speciel szeretem az okokat és miérteket is ismerni, mondjuk úgy a részleteket.
Van akiket meg nem érdekel semmi ilyen.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10330 Dátum:
2017.02.11 szombat, 13:14:36 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.11 szombat, 09:05:23
Szegény újaid, el ne csorvadjanak!
Pont ezért kérdeztem. Az Etisben én nem találtam semmi igazán hasznosat az alvázszám beírásával.
Persze meglehet, hogy én és még sokan nem láthatunk, nem férünk hozzá sok dologhoz, mint egyszerű tulajdonos. Abban biztos vagyok, azt is tudják melyik csavar mikor fog eltörni, vagy ....
De azt is elfogadom, hogy autószerelői körök megírják, hogy pl. bár elmegy akár 250e is , de célszerű kicserélni már ekkor, vagy akkor mert a gyakorlat azt mutatja, hogy ...
Én speciel szeretem az okokat és miérteket is ismerni, mondjuk úgy a részleteket.
Van akiket meg nem érdekel semmi ilyen.
mindenki szereti megismerni az okokat, de már többen írták, hogy ha elkokszosodik, akkor nagy az esélye, hogy sérül valami, amikor cserélni kell. Az alkatrész ára, meg eléggé olcsó ahhoz, hogy 120eKm-ként meg lehessen engedni a cserét.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10331 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 08:26:15 »
Jó reggelt Mindenkinek!
Egy kis segítség kéne. Adott egy 2007 2.0 TDCI Mondeo és olyan hibám van, hogy a vízhőfokom az első és a második csík között folyamatosan mozog, miután "bemelegedett" az autó. Eléri az üzemi hőfokot, majd random de általában fél és 1 percenként lemegy az első vonalra, majd kb ugyanennyi idő alatt vissza is megy. Mindegy, hogy 20 km megyek vagy 100 km folyamatosan ezt csinálja. Gondolom emiatt regenerációm már nem volt 837 km-e. Pedig átlagosan 600 km-ként regenerált. Csak regeneráció próbáim vannak, de azok kb 300 km-ként. Meghiúsult regenerációm nincs.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi okozhatja? Esetleg termosztát hiba? A ventilátort nem hallom bekapcsolni csak regeneráció próbakor.
A másik kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a sima regeneráció és a regeneráció próba között?
Köszi
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10332 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:36:11 »
Hali Mindenkinek! En azt gondoltam izzito gyertyät akkor kell cserelni ha hidegben mar nehezen indul, nekem 220 ezer van a motorban de meg nem volt cserelve az biztos egy sem!!
Indul gond nelkül, bär itt Hannover környeken nincs minusz 10-15 fok. Akkor most csereltessem ki gyorsan??
Bär most kissebb gondom is nagyobb enel. A bevizsgäläsra elküldött injektorokban FEM darabkäkat talältak!!! A mühely tapasztalata szerint ez a magasnyomäsu pumpa meghibäsodäsät jelenti!!! javasoljäk azt is felujitani!! Valaki hallot mär hasonlot???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10333 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:41:18 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 19:36:11
Hali Mindenkinek! En azt gondoltam izzito gyertyät akkor kell cserelni ha hidegben mar nehezen indul, nekem 220 ezer van a motorban de meg nem volt cserelve az biztos egy sem!!
Indul gond nelkül, bär itt Hannover környeken nincs minusz 10-15 fok. Akkor most csereltessem ki gyorsan??
Bär most kissebb gondom is nagyobb enel. A bevizsgäläsra elküldött injektorokban FEM darabkäkat talältak!!! A mühely tapasztalata szerint ez a magasnyomäsu pumpa meghibäsodäsät jelenti!!! javasoljäk azt is felujitani!! Valaki hallot mär hasonlot???
ha nem kamuznak,és tényleg volt benne,akkor az bizony így van.de ezt te is letudod ellenőrizni.kiveszed a gázolajszűrőt és egy műa pohárba töltöd az olajat belőle.ha fogja a mágnes a fémreszeléket,belül a pohárban meglátod.ha nincs benne,akkor kételkednék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10334 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:45:09 »
Idézetet írta: darazsa - 2017.02.13 hétfő, 08:26:15
Jó reggelt Mindenkinek!
Egy kis segítség kéne. Adott egy 2007 2.0 TDCI Mondeo és olyan hibám van, hogy a vízhőfokom az első és a második csík között folyamatosan mozog, miután "bemelegedett" az autó. Eléri az üzemi hőfokot, majd random de általában fél és 1 percenként lemegy az első vonalra, majd kb ugyanennyi idő alatt vissza is megy. Mindegy, hogy 20 km megyek vagy 100 km folyamatosan ezt csinálja. Gondolom emiatt regenerációm már nem volt 837 km-e. Pedig átlagosan 600 km-ként regenerált. Csak regeneráció próbáim vannak, de azok kb 300 km-ként. Meghiúsult regenerációm nincs.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi okozhatja? Esetleg termosztát hiba? A ventilátort nem hallom bekapcsolni csak regeneráció próbakor.
A másik kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a sima regeneráció és a regeneráció próba között?
Köszi
a hengerfej hőmérséklet érzékelő vezetéke kontakthibás vagy szakadt lehet. a műszert letudod ellenőrizni a menüben a műszerteszttel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10335 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:51:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 19:41:18
ha nem kamuznak,és tényleg volt benne,akkor az bizony így van.de ezt te is letudod ellenőrizni.kiveszed a gázolajszűrőt és egy műa pohárba töltöd az olajat belőle.ha fogja a mágnes a fémreszeléket,belül a pohárban meglátod.ha nincs benne,akkor kételkednék.
Az a baj mikor kezdödött ez az egesz problema, akor legelöször az üzemanyag szürö lett cserelve a szervizben, jelenleg a kocsi is ott äll. max öket tudom megkerni nezzek meg az üzemanyag rendszert talälnak-e bene!!
Gondoöom akor a rendszert is ki kell takaritani!!??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10336 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:52:31 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 19:51:15
Az a baj mikor kezdödött ez az egesz problema, akor legelöször az üzemanyag szürö lett cserelve a szervizben, jelenleg a kocsi is ott äll. max öket tudom megkerni nezzek meg az üzemanyag rendszert talälnak-e bene!!
Gondoöom akor a rendszert is ki kell takaritani!!??
igen.ilyenkor tank pucolás,csőrendszer.mk3-on a rail csöveket is cserélni kellett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10337 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:56:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 19:52:31
igen.ilyenkor tank pucolás,csőrendszer.mk3-on a rail csöveket is cserélni kellett.
Egyszoval Anyagi csöd!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10338 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:03:03 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 19:56:37
Egyszoval Anyagi csöd!!!
pláne ha nem ismered a szerelőt,és még jól le is húz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10339 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:05:11 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 19:56:37
Egyszoval Anyagi csöd!!!
dobni kell rá 1 bontottat, 200ból megvan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10340 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:16:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 20:03:03
pláne ha nem ismered a szerelőt,és még jól le is húz...
Rendesek mert kompromisszum keszek voltak az injektorok ügyeben is nem ragaszkodtak az ö altaluk beszerzett alkatreszhez, DE az oraberük 62 € netto! Az injektor ki es be szerelese is 340 € akkor most hozzä jön a magasnyomasu pumpa kiszerelese majd vissza, aztän az üzemanyag rendszer tisztitäsa!! ja es a pumpat meg fel is kell ujitatni!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10341 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:34:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 20:05:11
dobni kell rá 1 bontottat, 200ból megvan
Mär en is arra gondoltam! de ha megveszek egy bontottat ki garantälja, hogy az jo!!?? Eleg nagy a szoräs mert 195€ tol 350€ ig talältam. kerdes menyiert ujitanak fel azt ami bene van jelenleg!!??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10342 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:34:50 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 20:34:05
Mär en is arra gondoltam! de ha megveszek egy bontottat ki garantälja, hogy az jo!!?? Eleg nagy a szoräs mert 195€ tol 350€ ig talältam. kerdes menyiert ujitanak fel azt ami bene van jelenleg!!??
sacc: 1500 eur...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10343 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:49:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 20:34:50
sacc: 1500 eur...
A felujitäs?? Fasza!!!!
Lehet visszasirom az 1,6 os szivodiesel Ford Orionomat!!??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10344 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:53:22 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 20:49:12
A felujitäs?? Fasza!!!!
Lehet visszasirom az 1,6 os szivodiesel Ford Orionomat!!??
4 csúcs
nagynyomású
rendszertisztítás
rail csövek
ki-be szerelés
kb annyi lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10345 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:03:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 20:53:22
4 csúcs
nagynyomású
rendszertisztítás
rail csövek
ki-be szerelés
kb annyi lesz.
https://www.diesel-technik-biberach.de/aktuelles/
Öket talältam akik felujitjäk az injektorokat 135€ / darab a Filep othon kb 60 ezret mondott darabonkent.
igy mär most 950 körül järok csak a csucsokkal, hät nemtudom meg äll-e 1500 ban vagy közelebb lesz a 2 ezer hez!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10346 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 22:32:01 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.13 hétfő, 21:03:19
https://www.diesel-technik-biberach.de/aktuelles/
Öket talältam akik felujitjäk az injektorokat 135€ / darab a Filep othon kb 60 ezret mondott darabonkent.
igy mär most 950 körül järok csak a csucsokkal, hät nemtudom meg äll-e 1500 ban vagy közelebb lesz a 2 ezer hez!
hagyd a francba árveszem így a kocsit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10347 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 22:33:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 22:32:01
hagyd a francba árveszem így a kocsit
ez az én szövegemnem?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10348 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 22:35:02 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.13 hétfő, 22:33:53
ez az én szövegemnem?
mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10349 Dátum:
2017.02.14 kedd, 09:48:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 22:35:02
mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül
ezeröccá ojróért én is átveszem azt használom ameddig megy.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ