Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263724 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10300 Dátum: 2017.02.08 szerda, 17:12:09 »

ELM237 kábellel + vmelyik progival nem lehet megnézni, hogy rossz e valamelyik izzító gyertya?
mondeonál nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10301 Dátum: 2017.02.08 szerda, 18:05:32 »

mondeonál nem.
FL előttinél biztosan nem, de faceliftesnél az a tippem, hogy elvileg lehet. Tudtommal már nem egy közös relé vezérli őket.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10302 Dátum: 2017.02.08 szerda, 20:02:01 »

FL előttinél biztosan nem, de faceliftesnél az a tippem, hogy elvileg lehet. Tudtommal már nem egy közös relé vezérli őket.
diagoltam fl-st,de ott sem volt külön ellenőrizhető,csak a kivezérlése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
amolnar
Vendég
« Új hozzászólás #10303 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 11:45:36 »

Adott egy MKIV. Mondeo, 1,6 TDCI (BA7), 85kW, 2011, 180ezer km (behozott, 2 éve használom, 40e km-t futottam rá gondok nélkül). A héten motorhibát dobott és érezhetően kihagyott egy vagy több henger.
Ford márkaszervizben van, a 2es hengeren elmenet a befecskendezés - gyári újra cserélik a magasnyomású csövekkel és egyéb apróságokkal együtt (kb.500Euro). Azt mondja a szervizfőnök, hogy 5-10ezer km után várható, hogy a többi injektor is elromlik.  rinya

Tanácsot kérnék (köszi!):
1. Érdemes lecseréltetnem a többi injektort is? (Enélkül nem merek hosszabb útra indulni)

2. Ha komplett csere mellett döntök, mit érdemes még javíttatni/cserélni (naftapumpa, turbó, stb.)?
A kocsit valószínűleg megtartanám még pár évig - ha tudom megbízhatok benne a felújítás után legalább még 100km-ig. A szervizben azt állítják, hogy a szivattyú nem fog tönkremenni és szemetelni, tényleg? wow1

3. Mit bírnak ezek a motorok (felújítás után mire számíthatok, lehet CR dízel szervizbe vinném - remélem nem csesznék el  Roll Eyes )? A Fordban azt mondták 250ezer km-re vannak gyártva ezek a motorok, érdemes pénzt ölni bele, vagy inkább szabadulni tőle? (lehet hamarosan jelentkezik a DPF is vagy valami más)?
Naplózva
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #10304 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 13:06:12 »

Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10305 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 14:39:42 »

Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
Ha nyugodtabban akarsz autokazni akkor csereld, valaki irta hogy bele tud törni cserekor ha mar nagyon elhasznalodik.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10306 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 15:11:16 »

Nekem ezzel az izzító gyertyával kapcsolatban lenne kérdésem. 155.000 km van a 2012-es 2.0 TDCI (140LE) mondiban és még nem volt izzító gyertya cserélve. Nincs is velük semmi baj azt meg kell jegyezni. (csak -10 alatt kell kb. 1 mp-el tovább indítózni). A hozzáértőbb szakik véleménye érdekelne, hogy kell e cserélni a már sokat emlegetett 120.000 km után vagy majd ha valamelyik elkezd szórakozni?
érdemes, nem nagy tétel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10307 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 19:11:01 »

Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10308 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 19:12:49 »

Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?
én Mannol olajat,és u.gy. szűtőt,rendszerint japanparts-ot.Bosch olajszűrőt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 19:14:37 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10309 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 19:25:34 »

Adott egy MKIV. Mondeo, 1,6 TDCI (BA7), 85kW, 2011, 180ezer km (behozott, 2 éve használom, 40e km-t futottam rá gondok nélkül). A héten motorhibát dobott és érezhetően kihagyott egy vagy több henger.
Ford márkaszervizben van, a 2es hengeren elmenet a befecskendezés - gyári újra cserélik a magasnyomású csövekkel és egyéb apróságokkal együtt (kb.500Euro). Azt mondja a szervizfőnök, hogy 5-10ezer km után várható, hogy a többi injektor is elromlik.  rinya

Tanácsot kérnék (köszi!):
1. Érdemes lecseréltetnem a többi injektort is? (Enélkül nem merek hosszabb útra indulni)

2. Ha komplett csere mellett döntök, mit érdemes még javíttatni/cserélni (naftapumpa, turbó, stb.)?
A kocsit valószínűleg megtartanám még pár évig - ha tudom megbízhatok benne a felújítás után legalább még 100km-ig. A szervizben azt állítják, hogy a szivattyú nem fog tönkremenni és szemetelni, tényleg? wow1

Hali! akkor most 220 körül van a kocsiban??

Enyem is kabe enyit futott, most vetek ki mind a negy injektort belöle. kettö elszält. de azt javasoltak mind a negy csere!

3. Mit bírnak ezek a motorok (felújítás után mire számíthatok, lehet CR dízel szervizbe vinném - remélem nem csesznék el  Roll Eyes )? A Fordban azt mondták 250ezer km-re vannak gyártva ezek a motorok, érdemes pénzt ölni bele, vagy inkább szabadulni tőle? (lehet hamarosan jelentkezik a DPF is vagy valami más)?

Naplózva
amolnar
Vendég
« Új hozzászólás #10310 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 20:43:28 »

Hali! akkor most 220 körül van a kocsiban??
Enyem is kabe enyit futott, most vetek ki mind a negy injektort belöle. kettö elszält. de azt javasoltak mind a negy csere!

Nekem most mutat 180 ezret, de mivel behozott nem lehetek biztos az első 140 ezerben, de reálisnak tűnt amikor vettük (3 év alatt a 140 ezer km). Az állapota és az általam ráfutott 40 ezer km alatt sem volt gond  (kivéve a fékeket, de ezt majd máshol...)

Hol javíttatod és mit fognak cserélni az injektoron kívül? Mit kérnek felétek ezért?
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10311 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 20:46:28 »

  Hali!
 
  Nallam is hasonlo a hiba 225 ezernel. Kettö injektor hibas, mind negyet javasolja szerelö cserelni!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10312 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 21:00:41 »

  Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat (Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
  116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!)  Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10313 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 21:11:15 »

  Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat (Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
  116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!)  Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.

 2funny 2funny taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10314 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 21:25:07 »

  Szerintem az itteni kereskedök nem tekergetik az orat (Nemet) akik haza viszik azert mar nem tenem tüzbe a kezem!
  116 ezerel vettem ket eve. Ket ev alatt gond nelkül 110 ezret mentem vele, Fekek gumi olaj csere ami kell. Ez az elsö meghibasodas. Motor hibakod P0002 szervizben gäzolajszüröre gyanakodtak csereltek de ugyanugy csinalt utäna is. most kivettek az injektorokat. Alf ajanlott egy szervizt ahol javitjak öket (Ez uton köszönöm Alf!!!)  Sajnos ott nem biztos, hogy tudjak felujitani. Viszont itt Nemetben talaltam egy hasonlot. Rendkivül kedvezö aron csinaljäk.
Nincs fix szervizem egyebkent.
német is tekeri, csak ha exportos a kocsi, ha török, albán, stb a nepper akkor meg ígyis úgyis megtekeri vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 21:37:09 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10315 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 21:32:57 »

2funny 2funny taps taps

Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a  police lama-nál, hogy azonnal 1 hét  banplz Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10316 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 22:15:05 »

  A Hans es a Jürgenek re gondoltam, nem a Jusuf meg Hassamok ra!! Egyebkent ha exportra megy a kocsi vegkep mindegy nekik, az uj tulaj ugysem jön vissza hozzä reklamälni!!
 
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10317 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 22:16:15 »

 eplus2 Szerintem nem csalnak.  action
Na én ezért vettem magyarban üzembe helyezettet, cég@ezetői lízingest,  egyedüli tulajtól.
Ebbe csak keveset tekertek.  hehe
És bár nem hibátlan, sok mindent lecseréltek még a lizing lejárta előtt.
(De ez már a véletlen belenyúlás nekem, az élet meg mást hozott a volt már tulajnak és eladta)
 beka3
Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a  police lama-nál, hogy azonnal 1 hét  banplz Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)


Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10318 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 22:33:04 »

  Nekem is hasonlot sikerült venem, Biztosito tarsasäg ceges autoja volt, vezetö beosztasu alkalmazott hasznälta, negyedik evben jart le a lizingje adig minden javitäs olaj csere szamläval a szervizkönyveben, apro esztetikai problemai voltak de komoly most jött ki elöször!!
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10319 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 23:01:37 »

Én 148.000-el vettem nyáron, most 157.000 van benne. Sok helyen olvastam, hogy az injektorok úgy általában az ilyesfajta dieseleknél 140-160e körül cserések lesznek. Ebbe persze lehet a km tekerések is belejátszanak, meg az üzemanyag is szerintem. Én a városi fogyasztással nem vagyok megelégedve, még ha nagy dög is. A városban kicsit sűrűnek vélem a DPF regeneket is. Bár a FORD által specifikáltnál nem sűrűbb. Nem tudom, hogy ezt injektor kopás milyen szintje, milyen mértékben eredményezheti.
Gondolom a csereperiódust erre is megadták volna, ha igaz a ~150e. Ilyet nem láttam még.
Engem most az izzítással hoztatok izgalomba. falbav -6 nál hidegindításkor kicsit ugrált néhány másodpercig, de pöcre indult mindig. A bekokszosodás, beragadás miatt félek esetleg, még ha jó is. Erre sem láttam FORD intervallumot, csak amit Ti írtatok itt.
 beka3

 Nekem is hasonlot sikerült venem, Biztosito tarsasäg ceges autoja volt, vezetö beosztasu alkalmazott hasznälta, negyedik evben jart le a lizingje adig minden javitäs olaj csere szamläval a szervizkönyveben, apro esztetikai problemai voltak de komoly most jött ki elöször!!
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 23:06:51 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10320 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 23:06:01 »

Figyú!!!!!!!! Feljelentelek a  police lama-nál, hogy azonnal 1 hét  banplz Nem szégyelled magad! És hol marad az ártatlanság vélelme? Még ilyet! Hogy mered kinevetni? Azért, mert Te még nem hallottál a rengeteg tök becsületes német autókereskedőről, még nem kell tapsolni se. Tudhatnád, Te kisbutamagyarfordos, mindegyik maga a megtestesült tisztesség. Sőt, én már azt is tudom, hogy jövőre 10et közülük a Pápa még életében szenté avat. (Emot mindenki válasszon kedve szerint)





 hehe hehe nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #10321 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 23:57:35 »

Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?

Ford 5w30+mann filter, csereperiódus 15e km
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10322 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:57:12 »

Ti melyik motorolajat használjátok, és melyik szűrőket? Csak gyári mint mk3 nál?




csakis: Motul Ford Specific 913d 5w30, ( 10-12 E után csere!) + MANN oil filter, a levegőszűrőből K&N -t érdemes megvenni, amennyiben hosszú távon megmarad az autó.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #10323 Dátum: 2017.02.10 péntek, 21:12:03 »

érdemes, nem nagy tétel

Nincs erre valami gyári előrírés vagy valami? vagy vmi statisztika, hogy kinek mikor ment tönkre? előző kocsiban volt vagy 250e és még nem kellett hozzányúlni az izzítóhoz.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10324 Dátum: 2017.02.10 péntek, 21:54:15 »

Nincs erre valami gyári előrírés vagy valami? vagy vmi statisztika, hogy kinek mikor ment tönkre? előző kocsiban volt vagy 250e és még nem kellett hozzányúlni az izzítóhoz.
de ne tudod,hogy jók-e. a tapasztalat szerint a rosszakkal is indul egy jó motor.így nehéz észrevenni.ergo lehet 100e km benne plusszban a rossz gyertyákkal.
A csereperiódus,akármilyen a gyertya 120e km.És jó is az úgy.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10325 Dátum: 2017.02.10 péntek, 23:06:51 »

de ne tudod,hogy jók-e. a tapasztalat szerint a rosszakkal is indul egy jó motor.így nehéz észrevenni.ergo lehet 100e km benne plusszban a rossz gyertyákkal.
A csereperiódus,akármilyen a gyertya 120e km.És jó is az úgy.....
Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő,  izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása? taps  levele
beka3
 
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10326 Dátum: 2017.02.10 péntek, 23:21:10 »

Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő,  izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása? taps  levele
beka3
 

nem sz@r még ekkor, pont ezért kell kicserélni. Nem biztos, hogy észreveszed egy sz@r, kettőt talán már igen, de addigra legalább egy már annyira elkokszosodott, hogy lehet sérülés nélkül nem jön ki (nem a gyertya, hanem a hengerfej sérülése nélkül). Akkor perselyeztetni kell, vagy hengerfejet cserélni.

Azt sem írja a gépkönyv, hogy a szemetet célszerű kidobni, meg ha fázol kapcsold be a fűtést Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #10327 Dátum: 2017.02.11 szombat, 05:24:15 »


Sziasztok!
 Vagy én nem láttam eddig izzitógyertyáról beszélgetéseket vagy felületesen olvasok de rám hoztátok a "rettegést" a hengerfejbe szakadó gyertyával,ezért jövőhéten az olajcsere alkalmával kidobatom én is. Mellesleg szervízkönyve szerint 160ig nem volt cserélve,én is mentem 130+ már azóta és szuperul indult elsőre -18-nál is. A dpf-nél lévőre is igaz a 120-es ajánlás,és oda is olyan kell mint a hengerekhez?
 És megjött az első hibám is p2565. Létezne,hogy a phfingó szelep hibája mert megint elkezdte leállításnál a hangoskodást,már megvan az új ma cserélem. Amúgy erre sincs intervallum írva,nekem spec +100ekm birt ez reális vagy valami kinyírja?
 További szép Napot és kellemes "magömlést" hétvégére!
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10328 Dátum: 2017.02.11 szombat, 08:36:13 »

Nem kötekedni szeretnék, de honnan származik ez a 120e km??
Mi volt rossz,vagy mit jelent hogy rossz, ha még 100e km-ert elment az autó, azért addig még jó-párszor beindították. Ok nem feltétlen izzítással.
Mit jelent a rossz?
És értem, hogy nem csak az izzítás rongálja.
Meg nem izzít már olyan gyorsan, meg annyira nagy felületen, vagy hőmérsékleten. Meg, hogy nem kell megvárni, amíg az izzítás már teljesen döglött.
Azért a + 100e km hosszú idő,  izzítási mennyiségben is, de motorfutásban jelentősen.
Durva szórás, vagy inkább ez +100e a ritka?
Miért nincs feltüntetve a FORD szerviz intervallum lapon (nett)?
Hozzáteszem, elég egy nagy kalap @zar az a mindenki által elérhető gyári évekre lebontó program.
Ez is a megtévesztés része? A társadalom meghazuttolása? taps  levele
beka3
 
kiszoptam a kisujjamból.ETIS
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10329 Dátum: 2017.02.11 szombat, 09:05:23 »

kiszoptam a kisujjamból.ETIS
Szegény újaid, el ne csorvadjanak!  eplus2
Pont ezért kérdeztem. Az Etisben én nem találtam semmi igazán hasznosat az alvázszám beírásával.
Persze meglehet, hogy én és még sokan nem láthatunk, nem férünk hozzá sok dologhoz, mint egyszerű tulajdonos. Abban biztos vagyok, azt is tudják melyik csavar mikor fog eltörni, vagy ....
De azt is elfogadom, hogy autószerelői körök megírják, hogy pl. bár elmegy akár 250e is , de célszerű kicserélni már ekkor, vagy akkor mert a gyakorlat azt mutatja, hogy ...
Én speciel szeretem az okokat és miérteket is ismerni, mondjuk úgy a részleteket.
Van akiket meg nem érdekel semmi ilyen.  worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10330 Dátum: 2017.02.11 szombat, 13:14:36 »

Szegény újaid, el ne csorvadjanak!  eplus2
Pont ezért kérdeztem. Az Etisben én nem találtam semmi igazán hasznosat az alvázszám beírásával.
Persze meglehet, hogy én és még sokan nem láthatunk, nem férünk hozzá sok dologhoz, mint egyszerű tulajdonos. Abban biztos vagyok, azt is tudják melyik csavar mikor fog eltörni, vagy ....
De azt is elfogadom, hogy autószerelői körök megírják, hogy pl. bár elmegy akár 250e is , de célszerű kicserélni már ekkor, vagy akkor mert a gyakorlat azt mutatja, hogy ...
Én speciel szeretem az okokat és miérteket is ismerni, mondjuk úgy a részleteket.
Van akiket meg nem érdekel semmi ilyen.  worship
 beka3

mindenki szereti megismerni az okokat, de már többen írták, hogy ha elkokszosodik, akkor nagy az esélye, hogy sérül valami, amikor cserélni kell. Az alkatrész ára, meg eléggé olcsó ahhoz, hogy 120eKm-ként meg lehessen engedni a cserét.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #10331 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 08:26:15 »

Jó reggelt Mindenkinek!

Egy kis segítség kéne. Adott egy 2007 2.0 TDCI Mondeo és olyan hibám van, hogy a vízhőfokom az első és a második csík között folyamatosan mozog, miután "bemelegedett" az autó. Eléri az üzemi hőfokot, majd random de általában fél és 1 percenként lemegy az első vonalra, majd kb ugyanennyi idő alatt vissza is megy. Mindegy, hogy 20 km megyek vagy 100 km folyamatosan ezt csinálja. Gondolom emiatt regenerációm már nem volt 837 km-e. Pedig átlagosan 600 km-ként regenerált. Csak regeneráció próbáim vannak, de azok kb 300 km-ként. Meghiúsult regenerációm nincs.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi okozhatja? Esetleg termosztát hiba? A ventilátort nem hallom bekapcsolni csak regeneráció próbakor.

A másik kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a sima regeneráció és a regeneráció próba között?

Köszi
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10332 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:36:11 »

   Hali Mindenkinek!  En azt gondoltam izzito gyertyät akkor kell cserelni ha hidegben mar nehezen indul, nekem 220 ezer van a motorban de meg nem volt cserelve az biztos egy sem!!
   Indul gond nelkül, bär itt Hannover környeken nincs minusz 10-15 fok. Akkor most csereltessem ki gyorsan??
 
   Bär most kissebb gondom is nagyobb enel. A bevizsgäläsra elküldött injektorokban FEM darabkäkat talältak!!! A mühely tapasztalata szerint ez a magasnyomäsu pumpa meghibäsodäsät jelenti!!! javasoljäk azt is felujitani!! Valaki hallot mär hasonlot???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10333 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:41:18 »

   Hali Mindenkinek!  En azt gondoltam izzito gyertyät akkor kell cserelni ha hidegben mar nehezen indul, nekem 220 ezer van a motorban de meg nem volt cserelve az biztos egy sem!!
   Indul gond nelkül, bär itt Hannover környeken nincs minusz 10-15 fok. Akkor most csereltessem ki gyorsan??
 
   Bär most kissebb gondom is nagyobb enel. A bevizsgäläsra elküldött injektorokban FEM darabkäkat talältak!!! A mühely tapasztalata szerint ez a magasnyomäsu pumpa meghibäsodäsät jelenti!!! javasoljäk azt is felujitani!! Valaki hallot mär hasonlot???
ha nem kamuznak,és tényleg volt benne,akkor az bizony így van.de ezt te is letudod ellenőrizni.kiveszed a gázolajszűrőt és egy műa pohárba töltöd az olajat belőle.ha fogja a mágnes a fémreszeléket,belül a pohárban meglátod.ha nincs benne,akkor kételkednék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10334 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:45:09 »

Jó reggelt Mindenkinek!

Egy kis segítség kéne. Adott egy 2007 2.0 TDCI Mondeo és olyan hibám van, hogy a vízhőfokom az első és a második csík között folyamatosan mozog, miután "bemelegedett" az autó. Eléri az üzemi hőfokot, majd random de általában fél és 1 percenként lemegy az első vonalra, majd kb ugyanennyi idő alatt vissza is megy. Mindegy, hogy 20 km megyek vagy 100 km folyamatosan ezt csinálja. Gondolom emiatt regenerációm már nem volt 837 km-e. Pedig átlagosan 600 km-ként regenerált. Csak regeneráció próbáim vannak, de azok kb 300 km-ként. Meghiúsult regenerációm nincs.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi okozhatja? Esetleg termosztát hiba? A ventilátort nem hallom bekapcsolni csak regeneráció próbakor.

A másik kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a sima regeneráció és a regeneráció próba között?

Köszi
a hengerfej hőmérséklet érzékelő vezetéke kontakthibás vagy szakadt lehet. a műszert letudod ellenőrizni a menüben a műszerteszttel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10335 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:51:15 »

ha nem kamuznak,és tényleg volt benne,akkor az bizony így van.de ezt te is letudod ellenőrizni.kiveszed a gázolajszűrőt és egy műa pohárba töltöd az olajat belőle.ha fogja a mágnes a fémreszeléket,belül a pohárban meglátod.ha nincs benne,akkor kételkednék.

Az a baj mikor kezdödött ez az egesz problema, akor legelöször az üzemanyag szürö lett cserelve a szervizben, jelenleg a kocsi is ott äll. max öket tudom megkerni nezzek meg az üzemanyag rendszert talälnak-e bene!!

Gondoöom akor a rendszert is ki kell takaritani!!??

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10336 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:52:31 »

Az a baj mikor kezdödött ez az egesz problema, akor legelöször az üzemanyag szürö lett cserelve a szervizben, jelenleg a kocsi is ott äll. max öket tudom megkerni nezzek meg az üzemanyag rendszert talälnak-e bene!!

Gondoöom akor a rendszert is ki kell takaritani!!??


igen.ilyenkor tank pucolás,csőrendszer.mk3-on a rail csöveket is cserélni kellett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10337 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:56:37 »

igen.ilyenkor tank pucolás,csőrendszer.mk3-on a rail csöveket is cserélni kellett.

Egyszoval Anyagi csöd!!!   falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10338 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:03:03 »

Egyszoval Anyagi csöd!!!   falbav
pláne ha nem ismered a szerelőt,és még jól le is húz... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10339 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:05:11 »

Egyszoval Anyagi csöd!!!   falbav
dobni kell rá 1 bontottat, 200ból megvan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10340 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:16:47 »

rinya
pláne ha nem ismered a szerelőt,és még jól le is húz...

Rendesek mert kompromisszum keszek voltak az injektorok ügyeben is nem ragaszkodtak az ö altaluk beszerzett alkatreszhez, DE az oraberük 62 € netto! Az injektor ki es be szerelese is 340 € akkor most hozzä jön a magasnyomasu pumpa kiszerelese majd vissza, aztän az üzemanyag rendszer tisztitäsa!! ja es a pumpat meg fel is kell ujitatni!!  rinya
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10341 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:34:05 »

dobni kell rá 1 bontottat, 200ból megvan

  Mär en is arra gondoltam! de ha megveszek egy bontottat ki garantälja, hogy az jo!!?? Eleg nagy a szoräs mert 195€ tol 350€ ig talältam. kerdes menyiert ujitanak fel azt ami bene van jelenleg!!??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10342 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:34:50 »

  Mär en is arra gondoltam! de ha megveszek egy bontottat ki garantälja, hogy az jo!!?? Eleg nagy a szoräs mert 195€ tol 350€ ig talältam. kerdes menyiert ujitanak fel azt ami bene van jelenleg!!??
sacc: 1500 eur...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10343 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:49:12 »

sacc: 1500 eur...

A felujitäs?? Fasza!!!!

Lehet visszasirom az 1,6 os szivodiesel Ford Orionomat!!??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10344 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:53:22 »

A felujitäs?? Fasza!!!!

Lehet visszasirom az 1,6 os szivodiesel Ford Orionomat!!??
4 csúcs
nagynyomású
rendszertisztítás
rail csövek
ki-be szerelés

kb annyi lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10345 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:03:19 »

4 csúcs
nagynyomású
rendszertisztítás
rail csövek
ki-be szerelés

kb annyi lesz.

https://www.diesel-technik-biberach.de/aktuelles/ Öket talältam akik felujitjäk az injektorokat 135€ / darab a Filep othon kb 60 ezret mondott darabonkent.
igy mär most 950 körül järok csak a csucsokkal, hät nemtudom meg äll-e 1500 ban vagy közelebb lesz a 2 ezer hez!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10346 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 22:32:01 »

https://www.diesel-technik-biberach.de/aktuelles/ Öket talältam akik felujitjäk az injektorokat 135€ / darab a Filep othon kb 60 ezret mondott darabonkent.
igy mär most 950 körül järok csak a csucsokkal, hät nemtudom meg äll-e 1500 ban vagy közelebb lesz a 2 ezer hez!
hagyd a francba árveszem így a kocsit vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10347 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 22:33:53 »

hagyd a francba árveszem így a kocsit vigyor3

ez az én szövegemnem?  nyes nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10348 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 22:35:02 »

ez az én szövegemnem?  nyes nyes nyes nyes
mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #10349 Dátum: 2017.02.14 kedd, 09:48:15 »

mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül vigyor3

ezeröccá ojróért én is átveszem azt használom ameddig megy.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.