Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
206
207
[
208
]
209
210
211
212
213
214
215
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10350 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:06:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 22:35:02
mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül
Värj lekerdezem a bankot menyi meg a tartozäs rajta aztän viheted! 10 ezer € biztos van anyiert mehet!! ??
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10351 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:07:30 »
Idézetet írta: Szlobi - 2017.02.14 kedd, 09:48:15
ezeröccá ojróért én is átveszem azt használom ameddig megy.
De most nem megy, csak ha viszed!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10352 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:48:24 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.14 kedd, 20:06:04
Värj lekerdezem a bankot menyi meg a tartozäs rajta aztän viheted! 10 ezer € biztos van anyiert mehet!! ??
annyiért lassan mk5öt adnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10353 Dátum:
2017.02.14 kedd, 22:05:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.14 kedd, 21:48:24
annyiért lassan mk5öt adnak
Ahogy mondod!! Lasssan!!
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10354 Dátum:
2017.02.14 kedd, 22:50:50 »
Kicsit eltértetek a tárgyról. Olyan vadnyugati film fillingem van. Mikor kinézek a fák fölé a tisztáson és keselyűk repkednek alig odébb .
Lassan át lehetne helyezni az adok-veszek rovatba. Vagy nyitni kellene adok-kapok rovatot. Szép estét a zuraknak!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 22:57:31 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10355 Dátum:
2017.02.14 kedd, 23:06:18 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.14 kedd, 22:50:50
Kicsit eltértetek a tárgyról. Olyan vadnyugati film fillingem van. Mikor kinézek a fák fölé a tisztáson és keselyűk repkednek alig odébb .
Lassan át lehetne helyezni az adok-veszek rovatba. Vagy nyitni kellene adok-kapok rovatot. Szép estét a zuraknak!
Szep estet! Hät ja, kicsit kisiklott a vägäny de se baj. Ha megjavitjäk az otomat es ki köhögöm erte a sok pezt akkor elmulik a depim es mär nem is akarom majd eladni!
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10356 Dátum:
2017.02.14 kedd, 23:13:51 »
Drukkolok!
De nem irigyellek.
Ennyit a csodás motorokról. Még hogy nem kell rá különösen figyelni. Itt az ideje a villamos hajtásnak.
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.14 kedd, 23:06:18
Szep estet! Hät ja, kicsit kisiklott a vägäny de se baj. Ha megjavitjäk az otomat es ki köhögöm erte a sok pezt akkor elmulik a depim es mär nem is akarom majd eladni!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
amolnar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10357 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 10:17:52 »
Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....
Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem? Please
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10358 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 10:37:06 »
Idézetet írta: AtomAnti - 2017.02.16 csütörtök, 10:17:52
Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....
Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem? Please
Miért menne el a másik 3. Baromság, ha a nagynyomású dolgozik akkor miért cserélni. Én még soha nem cseréltem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
amolnar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10359 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 11:38:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.16 csütörtök, 10:37:06
Miért menne el a másik 3. Baromság, ha a nagynyomású dolgozik akkor miért cserélni. Én még soha nem cseréltem
Nemrég javítottak egy ilyen motort, ahol kb. 5ezer kilométerenként szálltak el az injektorok (azokon is az elektronika). Nincs kedvem esetlegesen pár száz km-re otthonról lerobbanni
A nagynyomású javítása csak azért merült fel, mert nem szeretném ha esetleg törmelékezni kezdene és elcseszné az új injektorokat - ha ki lesznek cserélve. Mennyi km van a kocsidban?
UI: Inkább komplett leszervizeltetném előre, minthogy valahol elakadjak. De lehet igazad van és nem érdemes hozzányúlni amíg működik... ezért kérem a tapasztalatokat
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10360 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 11:52:11 »
Idézetet írta: AtomAnti - 2017.02.16 csütörtök, 11:38:26
Nemrég javítottak egy ilyen motort, ahol kb. 5ezer kilométerenként szálltak el az injektorok (azokon is az elektronika). Nincs kedvem esetlegesen pár száz km-re otthonról lerobbanni
A nagynyomású javítása csak azért merült fel, mert nem szeretném ha esetleg törmelékezni kezdene és elcseszné az új injektorokat - ha ki lesznek cserélve. Mennyi km van a kocsidban?
UI: Inkább komplett leszervizeltetném előre, minthogy valahol elakadjak. De lehet igazad van és nem érdemes hozzányúlni amíg működik... ezért kérem a tapasztalatokat
Mondjuk a mostani mondink 1.8-as, 200eKm és nem volt ilyen cserélve. A jeep-ben 250ekm felett vagyok ilyen csere nélkül.
Alapvetően az elektronika elszallasahoz nem eleg az, hogy nemt X km-t. Ezek az eszközök eléggé sok uzemorat kell kibirjanak.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10361 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 17:18:23 »
Idézetet írta: AtomAnti - 2017.02.16 csütörtök, 10:17:52
Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....
Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem? Please
Lehet, ez valami 1.6 sajátosság. Már az mk3 tdci is tudta azt, hogy külön pusztultak az injektorok. A cr pumpa amíg nem fut kenésmentesen (üres tank, benzin, levegősödés, vizes üa), nem fogja televedleni s rendszert fémmel. Az mk3-nál sem a pumpa, hanem a fém rail csövek belső felülete tudata ezt a fícsőrt. Azt neked kell tudnod, mit tankolsz bele és ezzel hogyan veszélyezteted.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10362 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 19:20:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.16 csütörtök, 17:18:23
Lehet, ez valami 1.6 sajátosság. Már az mk3 tdci is tudta azt, hogy külön pusztultak az injektorok. A cr pumpa amíg nem fut kenésmentesen (üres tank, benzin, levegősödés, vizes üa), nem fogja televedleni s rendszert fémmel. Az mk3-nál sem a pumpa, hanem a fém rail csövek belső felülete tudata ezt a fícsőrt. Azt neked kell tudnod, mit tankolsz bele és ezzel hogyan veszélyezteted.
inkább siemens sajátosság, 2.0 hdi motorokra is jellemző, hogy elpusztul 1essével a csúcsban az elektromos rész. mk3ban is találkoztam már ilyennel, hogy zárlatos lett, meg mk4 1.8tdci-ről hallottam már ilyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10363 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 20:21:54 »
Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét
Naplózva
1.6 tdci titanium
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10364 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 20:45:20 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2017.02.16 csütörtök, 20:21:54
Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét
Hali! Sajnos sokba!! Most tartok 1600 € nal. 4 injektor felujitva, nagynyomäsupumpa felujitva. teljes üzemanyag rendszer kitisztitva, szereles, plusz rail csö tisztitäs!!
Naplózva
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10365 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 20:53:25 »
Lett egy ujj motor 200 000km no para
Naplózva
1.6 tdci titanium
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10366 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 21:04:07 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2017.02.16 csütörtök, 20:53:25
Lett egy ujj motor 200 000km no para
Remelem igy lesz! A szerviz azt mondja az üzemanyag lehetett ***, ezert lett ez az egesz folyamat, De melyik kut halozat a hibäs?? Hol a hires Nemet minösseg ellenörzes??
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10367 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 21:14:02 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2017.02.16 csütörtök, 20:53:25
Lett egy ujj motor 200 000km no para
Az ujj motor tul.képpen egy vibrátor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10368 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 21:20:03 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.16 csütörtök, 21:14:02
Az ujj motor tul.képpen egy vibrátor?
Wass?? a vibrator az aconynak okoz örömet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10369 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 21:20:47 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.16 csütörtök, 21:20:03
Wass?? a vibrator az aconynak okoz örömet.
Ja, hogy új motor? Nem ujj?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
amolnar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10370 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 21:29:32 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2017.02.16 csütörtök, 20:21:54
Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét
1 original brand new injector + új csövek hozzá + csavarok + naftafilter + apróságok + munka 460 € Ford márkaszervizben (SVK) 2 év garanciával
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10371 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 22:09:48 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.16 csütörtök, 21:04:07
Remelem igy lesz! A szerviz azt mondja az üzemanyag lehetett ***, ezert lett ez az egesz folyamat, De melyik kut halozat a hibäs?? Hol a hires Nemet minösseg ellenörzes??
És legalább jó lett?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10372 Dátum:
2017.02.17 péntek, 07:23:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.16 csütörtök, 22:09:48
És legalább jó lett?
Meg nincs keszen!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10373 Dátum:
2017.02.17 péntek, 08:34:17 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.02.17 péntek, 07:23:51
Meg nincs keszen!
nagyon kíváncsi vagyok. MKIV TDCI esetében itt a fórumon egyelőre ritka az ilyen probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10374 Dátum:
2017.02.17 péntek, 09:43:06 »
De akkor ez tulajdonképpen melyik motor, amin a kolléga cseréltette a dolgokat?
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.17 péntek, 08:34:17
nagyon kíváncsi vagyok. MKIV TDCI esetében itt a fórumon egyelőre ritka az ilyen probléma.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10375 Dátum:
2017.02.17 péntek, 20:56:38 »
A
:gun:z ujj motor tul.képpen egy vibrátor? hehe
Naplózva
1.6 tdci titanium
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10376 Dátum:
2017.02.18 szombat, 08:14:04 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.17 péntek, 09:43:06
De akkor ez tulajdonképpen melyik motor, amin a kolléga cseréltette a dolgokat?
2,0 TDCI 140 PS
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stifi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10377 Dátum:
2017.02.19 vasárnap, 21:51:40 »
Sziasztok mk4 mondeot szeretnék vásárolni dieselt melyik motor ajánljátok? 1,8tdci 2,0tdci részecskeszűrő van az 1,8ban is?
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10378 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 10:25:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.16 csütörtök, 19:20:01
inkább siemens sajátosság, 2.0 hdi motorokra is jellemző, hogy elpusztul 1essével a csúcsban az elektromos rész. mk3ban is találkoztam már ilyennel, hogy zárlatos lett, meg mk4
1.8tdci-ről hallottam már ilyet
ezt csak megerősíteni tudom, pedig még nálam sincs sok km.
elvileg ma mentek volna az injektorok bevizsgálásra, de el kellett napolni. egy valószínűleg rossz, de a többire is kíváncsi leszek
Idézetet írta: stifi - 2017.02.19 vasárnap, 21:51:40
Sziasztok mk4 mondeot szeretnék vásárolni dieselt melyik motor ajánljátok? 1,8tdci 2,0tdci részecskeszűrő van az 1,8ban is?
1.8-ban nincs dpf, 2.0-ból is előfordul dpf nélküli.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
stifi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10379 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 10:32:39 »
Idézetet írta: G_B - 2017.02.20 hétfő, 10:25:40
ezt csak megerősíteni tudom, pedig még nálam sincs sok km.
elvileg ma mentek volna az injektorok bevizsgálásra, de el kellett napolni. egy valószínűleg rossz, de a többire is kíváncsi leszek
1.8-ban nincs dpf, 2.0-ból is előfordul dpf nélküli.
És a mondeoban jó az 1.8tdci motor ? Azért kérdezem mert totalcar.hu volt 1 cikk ott rendesen lehordták van nekem 1,8tdci 116le 2009 évjáratú focusom azzal semmi gondom, azt irják, a 200000km nél lesz drágább a vezérmű csere mint az 1,6tdci-nél, de azokról semmi jó infom. Most e kettő között vacilálok hogy 1,8 vagy 2,0tdci legyen.(vagy netán focus de abban meg csak 1,6tdci van akkor már inkább benzin 2011től..
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10380 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 13:54:14 »
Idézetet írta: stifi - 2017.02.20 hétfő, 10:32:39
És a mondeoban jó az 1.8tdci motor ?
a 2.0 jobb.
az 1.8-nak gyengébb a kettőstömegűje, drágább a vezérlése
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10381 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 20:16:18 »
Idézetet írta: G_B - 2017.02.20 hétfő, 13:54:14
a 2.0 jobb.
az 1.8-nak gyengébb a kettőstömegűje, drágább a vezérlése
2.0 jobb, de a kettőstömegű gyengeségéről nem tudok, a vezérlés csere drágább, de 200eKm-nél kell. Ha megvolt, akkor tojni kell rá,
Nekünk volt 2.0 (imádtam) és van éppen 1.8-is és azt is nagyon szeretjük, Kicsit hangosabb, nem megy annyira, cserében egyenletesebb a fogyasztása
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10382 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 20:32:07 »
Ha jól emlékszem nekem a komplett vezérlés + olajcsere volt 42 ezer úgy hogy az olajat + hozzávalókat én vittem. Szerintem egyszer ki lehet bírni ezt az összeget és bár igaz hogy nem ez az első autóm de az előzőnél is vétel után komplett vezérlés cserét csináltattam rajta biztos ami biztos.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10383 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 22:42:42 »
Idézetet írta: optikal - 2017.02.20 hétfő, 20:32:07
Ha jól emlékszem nekem a komplett vezérlés + olajcsere volt 42 ezer úgy hogy az olajat + hozzávalókat én vittem. Szerintem egyszer ki lehet bírni ezt az összeget és bár igaz hogy nem ez az első autóm de az előzőnél is vétel után komplett vezérlés cserét csináltattam rajta biztos ami biztos.
nem teljesen korrekt így a számolás, mert az alkatrész a legtöbb embernek pénzbe kerül, szóvalé kicsit pontosítsunk.
A 2.0-n a vezérlés csere játék kb 100eHuf, szíj, görgők, vízpumpa meg ami még kell és a munkadíj. Az 1.8-on ez olyan 250eHuf-os játék, mert ott van egy lánc is, ami nem olcsó és miatta tömítést is kell cserélni, meg ezt meg azt. Ennek megfelelően 1.8-nál érdemes olyat venni, ami vezérléscsere után van és szakszervizben vagy megbízható, hozzáértő által lett cserélve, mert rengetegen jönnek a dumával, hogy elég csak a szíjat cserélni, aztán jön a baj.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10384 Dátum:
2017.02.21 kedd, 19:04:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.20 hétfő, 22:42:42
nem teljesen korrekt így a számolás, mert az alkatrész a legtöbb embernek pénzbe kerül, szóvalé kicsit pontosítsunk.
A 2.0-n a vezérlés csere játék kb 100eHuf, szíj, görgők, vízpumpa meg ami még kell és a munkadíj. Az 1.8-on ez olyan 250eHuf-os játék, mert ott van egy lánc is, ami nem olcsó és miatta tömítést is kell cserélni, meg ezt meg azt. Ennek megfelelően 1.8-nál érdemes olyat venni, ami vezérléscsere után van és szakszervizben vagy megbízható, hozzáértő által lett cserélve, mert rengetegen jönnek a dumával, hogy elég csak a szíjat cserélni, aztán jön a baj.
Igazad van én kérek elnézést, ma direkt megnéztem a számlát és majdnem 100k volt.Nem tudom miért emlékeztem 42 ezerre
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10385 Dátum:
2017.02.21 kedd, 20:12:48 »
Sziasztok!
Vezérlés szett+ vízpumpa gyári minőséget kapsz már 35 ezer Ft-ért:
https://alkatreszek.hu/kp15606xs_gat_jk
Hosszbordás szíj: 4200 FT
https://alkatreszek.hu/1_987_947_984_bosc_jk
Munkadíj sarki szerelőnél 20 körül, komolyabb helyen 30 ezer Ft magasságban szerintem megvan. Én legelőször ott voltam a szerelő mellett, 2-3 óra alatt kész volt úgy, hogy mellette minden szűrőt, olajat lecseréltünk. Sokan nagy dolognak fogják fel a vezérlés cseréjét, de valójában megfelelő célszerszámmal, hozzáértéssel, nem egy bonyolult történet...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10386 Dátum:
2017.02.21 kedd, 22:31:48 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.02.21 kedd, 20:12:48
Sziasztok!
Vezérlés szett+ vízpumpa gyári minőséget kapsz már 35 ezer Ft-ért:
https://alkatreszek.hu/kp15606xs_gat_jk
Hosszbordás szíj: 4200 FT
https://alkatreszek.hu/1_987_947_984_bosc_jk
Munkadíj sarki szerelőnél 20 körül, komolyabb helyen 30 ezer Ft magasságban szerintem megvan. Én legelőször ott voltam a szerelő mellett, 2-3 óra alatt kész volt úgy, hogy mellette minden szűrőt, olajat lecseréltünk. Sokan nagy dolognak fogják fel a vezérlés cseréjét, de valójában megfelelő célszerszámmal, hozzáértéssel, nem egy bonyolult történet...
so-so, de nem azon a pár ezer huf-on múlik, de az 1.8-asé sajna nem ennyi, az egy csöppet drágább
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10387 Dátum:
2017.02.22 szerda, 00:34:42 »
Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mentatea
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10388 Dátum:
2017.02.22 szerda, 09:42:08 »
Idézetet írta: Habell - 2017.02.22 szerda, 00:34:42
Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.
Ha jól tudom, az 1.8 TDCi-n is 200.000km/10 év a vezérlés csereperiódusa.
Naplózva
Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10389 Dátum:
2017.02.22 szerda, 16:11:01 »
Sziasztok,
Ma délelőtt cseréltem olajat a motorban. Mikor levettem az alsó burkolatot, nem kellemes látvány fogadott.
Szivárog az olaj turbótól a tűzfal előtt a csövön illetve az intercoolertól jövő csövön is felül a motornál...ez esetben tudtam húzni a rögzítő csavaron, hátha csak az volt a baj.
Ez egyébként normális? mármint az olajszívárgás vagy mi kezdi megadni magát?
Szép napot
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10390 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 07:48:44 »
Idézetet írta: Habell - 2017.02.22 szerda, 00:34:42
Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.
Én inkább a generátorszíj és környékére tippelnék.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10391 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 08:41:58 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.02.22 szerda, 16:11:01
Sziasztok,
Ma délelőtt cseréltem olajat a motorban. Mikor levettem az alsó burkolatot, nem kellemes látvány fogadott.
Szivárog az olaj turbótól a tűzfal előtt a csövön illetve az intercoolertól jövő csövön is felül a motornál...ez esetben tudtam húzni a rögzítő csavaron, hátha csak az volt a baj.
Ez egyébként normális? mármint az olajszívárgás vagy mi kezdi megadni magát?
Szép napot
Cseréld a bilincseket, sok helyen ráadásul ilyen roppantós xar van. Nekem volt, amelyik csövet emiatt lenyomta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10392 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 13:05:35 »
Sziasztok! Vettem egy 2006-os S-Max-ot 130 lovas motorral. A kérdésem az lenne, ezt hány lóerősre lehet felhúzni a motorvezérlő szoftver frissítésével?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10393 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 17:12:05 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.23 csütörtök, 13:05:35
Sziasztok! Vettem egy 2006-os S-Max-ot 130 lovas motorral. A kérdésem az lenne, ezt hány lóerősre lehet felhúzni a motorvezérlő szoftver frissítésével?
azzal semennyire.
Csiptuninggal kb 160le.re
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10394 Dátum:
2017.02.24 péntek, 00:39:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.23 csütörtök, 07:48:44
Én inkább a generátorszíj és környékére tippelnék.
Köszönöm a válaszokat!
Most, hogy kijött a tavaszi idő pár napra, 8-10 fokban úgymond hidegen indítva semmi nyikorgás csikorgás. Lassan kezdem azt hinni, hogy a telet mindig végig szenvedi az autó nyikorog, alig indul reménytelenül nehezen szedi össze magát az alapjárat is stb..., megzavarodik a computer, kijelző csíkos lesz, aztán jön a jó idő és minden probléma eltűnik, megoldódik...
De továbbra is figyelni fogok erre a csikorgós kis ciripelő hangra. A generátor környéke nem jutott eszembe, generátor felújítás volt már 2 évvel ezelőtt. Aztán lehet valami görgő vagy ilyesmi lenne csapágyas és az nyikorog? Szemből nézve bal oldalról jön a hang az tuti szinte...
A vezérlést is azért kérdeztem, mert ha minden igaz volt vezérlés csere a korábbi tulajnál, ezt időpontra km-re pontosan nem tudom, mert hiába a ford szervizben volt cserélve, számla nélküli, ezért nincs nyoma sehol a rendszerben, annyi hogy a szerelők emlékeztek az autóra, hogy csinálták ezt rajta...
Tippre azóta kb. 70.000 km-t mehetett az autó.
Ez volt az 1.8 tdci
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10395 Dátum:
2017.02.24 péntek, 08:14:49 »
Idézetet írta: Habell - 2017.02.24 péntek, 00:39:35
Köszönöm a válaszokat!
Most, hogy kijött a tavaszi idő pár napra, 8-10 fokban úgymond hidegen indítva semmi nyikorgás csikorgás. Lassan kezdem azt hinni, hogy a telet mindig végig szenvedi az autó nyikorog, alig indul reménytelenül nehezen szedi össze magát az alapjárat is stb..., megzavarodik a computer, kijelző csíkos lesz, aztán jön a jó idő és minden probléma eltűnik, megoldódik...
De továbbra is figyelni fogok erre a csikorgós kis ciripelő hangra. A generátor környéke nem jutott eszembe, generátor felújítás volt már 2 évvel ezelőtt. Aztán lehet valami görgő vagy ilyesmi lenne csapágyas és az nyikorog? Szemből nézve bal oldalról jön a hang az tuti szinte...
A vezérlést is azért kérdeztem, mert ha minden igaz volt vezérlés csere a korábbi tulajnál, ezt időpontra km-re pontosan nem tudom, mert hiába a ford szervizben volt cserélve, számla nélküli, ezért nincs nyoma sehol a rendszerben, annyi hogy a szerelők emlékeztek az autóra, hogy csinálták ezt rajta...
Tippre azóta kb. 70.000 km-t mehetett az autó.
Ez volt az 1.8 tdci
Nekem is hidegben zörgéssel nyikorgással kezdte. Szíj+görgők és jó eséllyel szabadonfutó csere. Nekem is az utóbbi volt a főbűnös.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10396 Dátum:
2017.02.24 péntek, 08:56:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.23 csütörtök, 17:12:05
azzal semennyire.
Csiptuninggal kb 160le.re
Köszi! Tudsz valakit ajánlani?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10397 Dátum:
2017.02.24 péntek, 10:20:41 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.24 péntek, 08:56:37
Köszi! Tudsz valakit ajánlani?
én tudok írtam privátot.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10398 Dátum:
2017.02.24 péntek, 10:22:10 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.24 péntek, 08:56:37
Köszi! Tudsz valakit ajánlani?
http://www.szaboautoszerviz.hu
többünknek ő írta az autóját
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10399 Dátum:
2017.02.24 péntek, 10:33:48 »
Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen?
Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.24 péntek, 10:22:10
http://www.szaboautoszerviz.hu
többünknek ő írta az autóját
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
206
207
[
208
]
209
210
211
212
213
214
215
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ