Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:28:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259908 alkalommal)
0 Felhasználó és 307 vendég van a témában
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10350 Dátum: 2017.02.14 kedd, 20:06:04 »

mond egy jó számot már akasztom is a navara után a trailert. viccen kívül vigyor3

Värj lekerdezem a bankot menyi meg a tartozäs rajta aztän viheted! 10 ezer € biztos van anyiert mehet!! ??
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10351 Dátum: 2017.02.14 kedd, 20:07:30 »

ezeröccá ojróért én is átveszem azt használom ameddig megy.  nyes

De most nem megy, csak ha viszed!! vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10352 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:48:24 »

Värj lekerdezem a bankot menyi meg a tartozäs rajta aztän viheted! 10 ezer € biztos van anyiert mehet!! ??
annyiért lassan mk5öt adnak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10353 Dátum: 2017.02.14 kedd, 22:05:17 »

annyiért lassan mk5öt adnak vigyor3

   Ahogy mondod!! Lasssan!!  Cool
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10354 Dátum: 2017.02.14 kedd, 22:50:50 »

Kicsit eltértetek a tárgyról.  Olyan vadnyugati film fillingem van. Mikor kinézek a fák fölé a tisztáson és keselyűk repkednek alig odébb .  finom  eplus2  levele
Lassan át lehetne helyezni az adok-veszek rovatba. Vagy nyitni kellene adok-kapok rovatot.  Szép estét a zuraknak!
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 22:57:31 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10355 Dátum: 2017.02.14 kedd, 23:06:18 »

Kicsit eltértetek a tárgyról.  Olyan vadnyugati film fillingem van. Mikor kinézek a fák fölé a tisztáson és keselyűk repkednek alig odébb .  finom  eplus2  levele
Lassan át lehetne helyezni az adok-veszek rovatba. Vagy nyitni kellene adok-kapok rovatot.  Szép estét a zuraknak!
 beka3
Szep estet! Hät ja, kicsit kisiklott a vägäny de se baj. Ha megjavitjäk az otomat es ki köhögöm erte a sok pezt akkor elmulik a depim es mär nem is akarom majd eladni!  nyes
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10356 Dátum: 2017.02.14 kedd, 23:13:51 »

Drukkolok!   Wink De nem irigyellek.  szomoru1 Ennyit a csodás motorokról. Még hogy nem kell  rá különösen figyelni. Itt az ideje a villamos hajtásnak.
 beka3
Szep estet! Hät ja, kicsit kisiklott a vägäny de se baj. Ha megjavitjäk az otomat es ki köhögöm erte a sok pezt akkor elmulik a depim es mär nem is akarom majd eladni!  nyes
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
amolnar
Vendég
« Új hozzászólás #10357 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:17:52 »

Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....

Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem?  Please help
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10358 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:37:06 »

Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....

Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem?  Please help

Miért menne el a másik 3. Baromság,  ha a nagynyomású dolgozik akkor miért cserélni. Én még soha nem cseréltem
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
amolnar
Vendég
« Új hozzászólás #10359 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 11:38:26 »

Miért menne el a másik 3. Baromság,  ha a nagynyomású dolgozik akkor miért cserélni. Én még soha nem cseréltem

Nemrég javítottak egy ilyen motort, ahol kb. 5ezer kilométerenként szálltak el az injektorok (azokon is az elektronika). Nincs kedvem esetlegesen pár száz km-re otthonról lerobbanni  szomoru1  A nagynyomású javítása csak azért merült fel, mert nem szeretném ha esetleg törmelékezni kezdene és elcseszné az új injektorokat - ha ki lesznek cserélve. Mennyi km van a kocsidban?

UI: Inkább komplett leszervizeltetném előre, minthogy valahol elakadjak. De lehet igazad van és nem érdemes hozzányúlni amíg működik... ezért kérem a tapasztalatokat  angel
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10360 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 11:52:11 »

Nemrég javítottak egy ilyen motort, ahol kb. 5ezer kilométerenként szálltak el az injektorok (azokon is az elektronika). Nincs kedvem esetlegesen pár száz km-re otthonról lerobbanni  szomoru1  A nagynyomású javítása csak azért merült fel, mert nem szeretném ha esetleg törmelékezni kezdene és elcseszné az új injektorokat - ha ki lesznek cserélve. Mennyi km van a kocsidban?

UI: Inkább komplett leszervizeltetném előre, minthogy valahol elakadjak. De lehet igazad van és nem érdemes hozzányúlni amíg működik... ezért kérem a tapasztalatokat  angel

Mondjuk a mostani mondink 1.8-as, 200eKm és nem volt ilyen cserélve. A jeep-ben 250ekm felett vagyok ilyen csere nélkül.

Alapvetően az elektronika elszallasahoz nem eleg az,  hogy nemt X km-t.  Ezek az eszközök eléggé sok uzemorat kell kibirjanak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10361 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:18:23 »

Megjavították a verdát, kicserélték az injektort a 2-es hengeren (és a többi szükséges alkatrészt), azt mondják az elektronika ment el rajta. Szerintük hamarosan elszáll a többi is, szóval érdemes lenne cserélni a másik 3at is....

Volt valakinek hasonló gondja? Érdemes a magasnyomású szivattyút is cseréltetnem?  Please help
Lehet, ez valami 1.6 sajátosság. Már az mk3 tdci is tudta azt, hogy külön pusztultak az injektorok. A cr pumpa amíg nem fut kenésmentesen (üres tank, benzin, levegősödés, vizes üa), nem fogja televedleni s rendszert fémmel. Az mk3-nál sem a pumpa, hanem a fém rail csövek belső felülete tudata ezt a fícsőrt. Azt neked kell tudnod, mit tankolsz bele és ezzel hogyan veszélyezteted.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10362 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:20:01 »

Lehet, ez valami 1.6 sajátosság. Már az mk3 tdci is tudta azt, hogy külön pusztultak az injektorok. A cr pumpa amíg nem fut kenésmentesen (üres tank, benzin, levegősödés, vizes üa), nem fogja televedleni s rendszert fémmel. Az mk3-nál sem a pumpa, hanem a fém rail csövek belső felülete tudata ezt a fícsőrt. Azt neked kell tudnod, mit tankolsz bele és ezzel hogyan veszélyezteted.
inkább siemens sajátosság, 2.0 hdi motorokra is jellemző, hogy elpusztul 1essével a csúcsban az elektromos rész. mk3ban is találkoztam már ilyennel, hogy zárlatos lett, meg mk4 1.8tdci-ről hallottam már ilyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #10363 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:21:54 »

Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét 
Naplózva

1.6 tdci titanium
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10364 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:45:20 »

Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét 

Hali!  Sajnos sokba!! Most tartok 1600 € nal. 4 injektor felujitva, nagynyomäsupumpa felujitva. teljes üzemanyag rendszer kitisztitva, szereles, plusz rail csö tisztitäs!!
Naplózva
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #10365 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:53:25 »

Lett egy ujj motor 200 000km no para eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva

1.6 tdci titanium
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10366 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:04:07 »

Lett egy ujj motor 200 000km no para eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

   Remelem igy lesz! A szerviz azt mondja az üzemanyag lehetett ***, ezert lett ez az egesz folyamat, De melyik kut halozat a hibäs?? Hol a hires Nemet minösseg ellenörzes??
   
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10367 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:14:02 »

Lett egy ujj motor 200 000km no para eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

Az ujj motor tul.képpen egy vibrátor? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10368 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:20:03 »

Az ujj motor tul.képpen egy vibrátor? hehe

   Wass?? a vibrator az aconynak okoz örömet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10369 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:20:47 »

   Wass?? a vibrator az aconynak okoz örömet.

Ja, hogy új motor? Nem ujj?  Kiss
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
amolnar
Vendég
« Új hozzászólás #10370 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:29:32 »

Sziasztok menyibe FÁJ egy ilyen műtét 
1 original brand new injector + új csövek hozzá + csavarok + naftafilter + apróságok + munka 460 € Ford márkaszervizben (SVK) 2 év garanciával
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10371 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 22:09:48 »

   Remelem igy lesz! A szerviz azt mondja az üzemanyag lehetett ***, ezert lett ez az egesz folyamat, De melyik kut halozat a hibäs?? Hol a hires Nemet minösseg ellenörzes??
   
És legalább jó lett?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10372 Dátum: 2017.02.17 péntek, 07:23:51 »

És legalább jó lett?

   Meg nincs keszen!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10373 Dátum: 2017.02.17 péntek, 08:34:17 »

   Meg nincs keszen!
nagyon kíváncsi vagyok. MKIV TDCI esetében itt a fórumon egyelőre ritka az ilyen probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10374 Dátum: 2017.02.17 péntek, 09:43:06 »

De akkor ez tulajdonképpen melyik motor, amin a kolléga cseréltette a dolgokat?

nagyon kíváncsi vagyok. MKIV TDCI esetében itt a fórumon egyelőre ritka az ilyen probléma.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #10375 Dátum: 2017.02.17 péntek, 20:56:38 »

A gun gun gun gun gun gun gun :gun:z ujj motor tul.képpen egy vibrátor? hehe                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Naplózva

1.6 tdci titanium
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10376 Dátum: 2017.02.18 szombat, 08:14:04 »

De akkor ez tulajdonképpen melyik motor, amin a kolléga cseréltette a dolgokat?

2,0 TDCI 140 PS
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stifi
Vendég
« Új hozzászólás #10377 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 21:51:40 »

Sziasztok mk4 mondeot szeretnék vásárolni dieselt melyik motor ajánljátok? 1,8tdci 2,0tdci részecskeszűrő van az 1,8ban is?
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10378 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 10:25:40 »

inkább siemens sajátosság, 2.0 hdi motorokra is jellemző, hogy elpusztul 1essével a csúcsban az elektromos rész. mk3ban is találkoztam már ilyennel, hogy zárlatos lett, meg mk4 1.8tdci-ről hallottam már ilyet
ezt csak megerősíteni tudom, pedig még nálam sincs sok km.
elvileg ma mentek volna az injektorok bevizsgálásra, de el kellett napolni. egy valószínűleg rossz, de a többire is kíváncsi leszek

Sziasztok mk4 mondeot szeretnék vásárolni dieselt melyik motor ajánljátok? 1,8tdci 2,0tdci részecskeszűrő van az 1,8ban is?
1.8-ban nincs dpf, 2.0-ból is előfordul dpf nélküli.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
stifi
Vendég
« Új hozzászólás #10379 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 10:32:39 »

ezt csak megerősíteni tudom, pedig még nálam sincs sok km.
elvileg ma mentek volna az injektorok bevizsgálásra, de el kellett napolni. egy valószínűleg rossz, de a többire is kíváncsi leszek
1.8-ban nincs dpf, 2.0-ból is előfordul dpf nélküli.

És a mondeoban jó az 1.8tdci motor ? Azért kérdezem mert totalcar.hu volt 1 cikk ott rendesen lehordták van nekem 1,8tdci 116le 2009 évjáratú focusom azzal semmi gondom, azt irják, a 200000km nél lesz drágább a vezérmű csere mint az 1,6tdci-nél, de azokról semmi jó infom. Most e kettő között vacilálok hogy 1,8 vagy 2,0tdci legyen.(vagy netán focus de abban meg csak 1,6tdci van akkor már inkább benzin 2011től..
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10380 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 13:54:14 »

És a mondeoban jó az 1.8tdci motor ?
a 2.0 jobb.
az 1.8-nak gyengébb a kettőstömegűje, drágább a vezérlése
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10381 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:16:18 »

a 2.0 jobb.
az 1.8-nak gyengébb a kettőstömegűje, drágább a vezérlése

2.0 jobb, de a kettőstömegű gyengeségéről nem tudok, a vezérlés csere drágább, de 200eKm-nél kell. Ha megvolt, akkor tojni kell rá,
Nekünk volt 2.0 (imádtam) és van éppen 1.8-is és azt is nagyon szeretjük, Kicsit hangosabb, nem megy annyira, cserében egyenletesebb a fogyasztása
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #10382 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:32:07 »

Ha jól emlékszem nekem a komplett vezérlés + olajcsere volt 42 ezer úgy hogy az olajat + hozzávalókat én vittem. Szerintem egyszer ki lehet bírni ezt az összeget és bár igaz hogy nem ez az első autóm de az előzőnél is vétel után komplett vezérlés cserét csináltattam rajta biztos ami biztos.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10383 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 22:42:42 »

Ha jól emlékszem nekem a komplett vezérlés + olajcsere volt 42 ezer úgy hogy az olajat + hozzávalókat én vittem. Szerintem egyszer ki lehet bírni ezt az összeget és bár igaz hogy nem ez az első autóm de az előzőnél is vétel után komplett vezérlés cserét csináltattam rajta biztos ami biztos.

nem teljesen korrekt így a számolás, mert az alkatrész a legtöbb embernek pénzbe kerül, szóvalé kicsit pontosítsunk.

A 2.0-n a vezérlés csere játék kb 100eHuf, szíj, görgők, vízpumpa meg ami még kell és a munkadíj. Az 1.8-on ez olyan 250eHuf-os játék, mert ott van egy lánc is, ami nem olcsó és miatta tömítést is kell cserélni, meg ezt meg azt. Ennek megfelelően 1.8-nál érdemes olyat venni, ami vezérléscsere után van és szakszervizben vagy megbízható, hozzáértő által lett cserélve, mert rengetegen jönnek a dumával, hogy elég csak a szíjat cserélni, aztán jön a baj.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #10384 Dátum: 2017.02.21 kedd, 19:04:31 »

nem teljesen korrekt így a számolás, mert az alkatrész a legtöbb embernek pénzbe kerül, szóvalé kicsit pontosítsunk.

A 2.0-n a vezérlés csere játék kb 100eHuf, szíj, görgők, vízpumpa meg ami még kell és a munkadíj. Az 1.8-on ez olyan 250eHuf-os játék, mert ott van egy lánc is, ami nem olcsó és miatta tömítést is kell cserélni, meg ezt meg azt. Ennek megfelelően 1.8-nál érdemes olyat venni, ami vezérléscsere után van és szakszervizben vagy megbízható, hozzáértő által lett cserélve, mert rengetegen jönnek a dumával, hogy elég csak a szíjat cserélni, aztán jön a baj.

Igazad van én kérek elnézést, ma direkt megnéztem a számlát és majdnem 100k volt.Nem tudom miért emlékeztem 42 ezerre falbav
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #10385 Dátum: 2017.02.21 kedd, 20:12:48 »

Sziasztok!

Vezérlés szett+ vízpumpa gyári minőséget kapsz már 35 ezer Ft-ért:

https://alkatreszek.hu/kp15606xs_gat_jk

Hosszbordás szíj: 4200 FT
https://alkatreszek.hu/1_987_947_984_bosc_jk

Munkadíj sarki szerelőnél 20 körül, komolyabb helyen 30 ezer Ft magasságban szerintem megvan. Én legelőször ott voltam a szerelő mellett, 2-3 óra alatt kész volt úgy,  hogy mellette minden szűrőt, olajat lecseréltünk. Sokan nagy dolognak fogják fel a vezérlés cseréjét, de valójában megfelelő célszerszámmal, hozzáértéssel, nem egy bonyolult történet...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10386 Dátum: 2017.02.21 kedd, 22:31:48 »

Sziasztok!

Vezérlés szett+ vízpumpa gyári minőséget kapsz már 35 ezer Ft-ért:

https://alkatreszek.hu/kp15606xs_gat_jk

Hosszbordás szíj: 4200 FT
https://alkatreszek.hu/1_987_947_984_bosc_jk

Munkadíj sarki szerelőnél 20 körül, komolyabb helyen 30 ezer Ft magasságban szerintem megvan. Én legelőször ott voltam a szerelő mellett, 2-3 óra alatt kész volt úgy,  hogy mellette minden szűrőt, olajat lecseréltünk. Sokan nagy dolognak fogják fel a vezérlés cseréjét, de valójában megfelelő célszerszámmal, hozzáértéssel, nem egy bonyolult történet...


so-so, de nem azon a pár ezer huf-on múlik, de az 1.8-asé sajna nem ennyi, az egy csöppet drágább
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #10387 Dátum: 2017.02.22 szerda, 00:34:42 »

Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #10388 Dátum: 2017.02.22 szerda, 09:42:08 »

Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.


Ha jól tudom, az 1.8 TDCi-n is 200.000km/10 év a vezérlés csereperiódusa.
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #10389 Dátum: 2017.02.22 szerda, 16:11:01 »

Sziasztok,

Ma délelőtt cseréltem olajat a motorban. Mikor levettem az alsó burkolatot, nem kellemes látvány fogadott.
Szivárog az olaj turbótól a tűzfal előtt a csövön illetve az intercoolertól jövő csövön is felül a motornál...ez esetben tudtam húzni a rögzítő csavaron, hátha csak az volt a baj.
Ez egyébként normális? mármint az olajszívárgás vagy mi kezdi megadni magát?

Szép napot
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10390 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 07:48:44 »

Amióta hidegebb idők vannak pár hónapja, az autó hidegen elindítva enyhe csikorgó, ciripelő hangot ad ki, majd eleinte rövid időn belül el is múlt.
Most már nincsenek azok a hidegek, de az autó ugyan úgy hidegen elindítva hosszú percekig már jóval tovább adja ezt a kis csikorgós hangot...
Most már olyan mintha bemelegedés után sem hagyná el, és jó pár km-en keresztül hallom már vezetés közben is, mintha a sebesség fordulat hatására változna a hang is... Amennyire próbáltam hallgatni mintha a vezérlés környékéről jönne a hang... látni nem látok semmi, igaz nem is értek hozzá.
Közben felvetődött a kérdés, hogy talán időszakos lenne a vezérlés csere? Lehet amatőr kérdés de mennyi km után érdemes, ajánlott, kötelező cserélni?
A jelenség az 1.8 tdci-nél van.

Én inkább a generátorszíj és környékére tippelnék.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10391 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 08:41:58 »

Sziasztok,

Ma délelőtt cseréltem olajat a motorban. Mikor levettem az alsó burkolatot, nem kellemes látvány fogadott.
Szivárog az olaj turbótól a tűzfal előtt a csövön illetve az intercoolertól jövő csövön is felül a motornál...ez esetben tudtam húzni a rögzítő csavaron, hátha csak az volt a baj.
Ez egyébként normális? mármint az olajszívárgás vagy mi kezdi megadni magát?

Szép napot

Cseréld a bilincseket, sok helyen ráadásul ilyen roppantós xar van. Nekem volt, amelyik csövet emiatt lenyomta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10392 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 13:05:35 »

Sziasztok! Vettem egy 2006-os S-Max-ot 130 lovas motorral. A kérdésem az lenne, ezt hány lóerősre lehet felhúzni a motorvezérlő szoftver frissítésével?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10393 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 17:12:05 »

Sziasztok! Vettem egy 2006-os S-Max-ot 130 lovas motorral. A kérdésem az lenne, ezt hány lóerősre lehet felhúzni a motorvezérlő szoftver frissítésével?
azzal semennyire.
Csiptuninggal kb 160le.re
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #10394 Dátum: 2017.02.24 péntek, 00:39:35 »

Én inkább a generátorszíj és környékére tippelnék.

Köszönöm a válaszokat!

Most, hogy kijött a tavaszi idő pár napra, 8-10 fokban úgymond hidegen indítva semmi nyikorgás csikorgás. Lassan kezdem azt hinni, hogy a telet mindig végig szenvedi az autó nyikorog, alig indul reménytelenül nehezen szedi össze magát az alapjárat is stb..., megzavarodik a computer, kijelző csíkos lesz, aztán jön a jó idő és minden probléma eltűnik, megoldódik...
De továbbra is figyelni fogok erre a csikorgós kis ciripelő hangra. A generátor környéke nem jutott eszembe, generátor felújítás volt már 2 évvel ezelőtt. Aztán lehet valami görgő vagy ilyesmi lenne csapágyas és az nyikorog? Szemből nézve bal oldalról jön a hang az tuti szinte...
A vezérlést is azért kérdeztem, mert ha minden igaz volt vezérlés csere a korábbi tulajnál, ezt időpontra km-re pontosan nem tudom, mert hiába a ford szervizben volt cserélve, számla nélküli, ezért nincs nyoma sehol a rendszerben, annyi hogy a szerelők emlékeztek az autóra, hogy csinálták ezt rajta...
Tippre azóta kb. 70.000 km-t mehetett az autó.
Ez volt az 1.8 tdci
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10395 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:14:49 »

Köszönöm a válaszokat!

Most, hogy kijött a tavaszi idő pár napra, 8-10 fokban úgymond hidegen indítva semmi nyikorgás csikorgás. Lassan kezdem azt hinni, hogy a telet mindig végig szenvedi az autó nyikorog, alig indul reménytelenül nehezen szedi össze magát az alapjárat is stb..., megzavarodik a computer, kijelző csíkos lesz, aztán jön a jó idő és minden probléma eltűnik, megoldódik...
De továbbra is figyelni fogok erre a csikorgós kis ciripelő hangra. A generátor környéke nem jutott eszembe, generátor felújítás volt már 2 évvel ezelőtt. Aztán lehet valami görgő vagy ilyesmi lenne csapágyas és az nyikorog? Szemből nézve bal oldalról jön a hang az tuti szinte...
A vezérlést is azért kérdeztem, mert ha minden igaz volt vezérlés csere a korábbi tulajnál, ezt időpontra km-re pontosan nem tudom, mert hiába a ford szervizben volt cserélve, számla nélküli, ezért nincs nyoma sehol a rendszerben, annyi hogy a szerelők emlékeztek az autóra, hogy csinálták ezt rajta...
Tippre azóta kb. 70.000 km-t mehetett az autó.
Ez volt az 1.8 tdci

Nekem is hidegben zörgéssel nyikorgással kezdte. Szíj+görgők és jó eséllyel szabadonfutó csere. Nekem is az utóbbi volt a főbűnös.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10396 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:56:37 »

azzal semennyire.
Csiptuninggal kb 160le.re

Köszi! Tudsz valakit ajánlani?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10397 Dátum: 2017.02.24 péntek, 10:20:41 »

Köszi! Tudsz valakit ajánlani?


én tudok írtam privátot.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10398 Dátum: 2017.02.24 péntek, 10:22:10 »

Köszi! Tudsz valakit ajánlani?
http://www.szaboautoszerviz.hu

többünknek ő írta az autóját
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10399 Dátum: 2017.02.24 péntek, 10:33:48 »

Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen? Smiley Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja Cheesy

http://www.szaboautoszerviz.hu

többünknek ő írta az autóját
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.