Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:48:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717901 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11600 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 17:23:16 »

  Hali mindenkinek.

  Sajna meg mindig problemäm van a regeneräcioval, a szerviz sem tudja elinditani. A regeneräciohoz a szükseges höfökot nem tudja elerni max 120 fok amire kepes.
  A szerelö velemenye szerint ja es persze a diag is 300% os telitettseget ir szüröre. Vegyek uj szüröt vagy tisztitassam inkäbb müvi uton olyan ceggel aki ezzel foglalkozik??


majdnem biztos vagyok benne, hogy eltömődött a DPF előtti befecskendező pipa.

Azt ellenőrizte a szerelőd?

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11601 Dátum: 2017.08.04 péntek, 12:13:51 »


majdnem biztos vagyok benne, hogy eltömődött a DPF előtti befecskendező pipa.

Azt ellenőrizte a szerelőd?



Még az sem derült ki, hogy melyik hőfok nem emelkedik.
A turbó utáni vagy a szűrőben.
Amúgy a turbó utáni is bőven magasabbra megy még anélkül is, hogy működne a külső befecskendező fúvóka.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11602 Dátum: 2017.08.05 szombat, 19:36:18 »

Kicsi parával, de megjártam Romániát a Mondival. Zalaegerszegről indulva Székesfehérvárnál ismét Engine Malfunction hibauzenetet kaptam.
Kódolvasás: P244D
===PCM DTC P244D:98-AC===
Kód: P244D - Katalizátor homérséklet túl magas a regeneráció közben, 1.hengersor
További hibakódok:
 - Részegység vagy rendszer túlmelegedés
Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
 - A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
 Kép kimerevítése :
-GLOBTIM: 161585328 sec - Globális valós idő
-TOTDIST: 162650.0 km - Teljes távolság
-MAINECUV: 14.25 Volt - Fő ECU feszültségellátás
-ESTSERUN: Igen  - Motor állapot - motor jár
-ESTSECRK: Nem  - Motor állapot - indítózás
-INCARTMP: 26 °C - Gépkocsi belső hőmérséklet
-OUTTMP: 20 °C - Külső hőmérséklet az érzékelőtől
===END PCM DTC P244D:98-AC===

===OBDII DTC P244D-C===
Kód: P244D - Katalizátor homérséklet túl magas a regeneráció közben, 1.hengersor
Állapot:
 - Megerősítve - a hiba fennállása megerősítve
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
===END OBDII DTC P244D-C===

Pesten pihentem 1 órát, hibaüzenet eltűnt, sárga Engine lámpa világított. Szarvason tankoltam, majd induláskor látom, hogy a Engine lámpa rendben elalszik. Le a tengerpartra a Fogarasi tetőn kereszesztül, 1 hét nyaralás, majd visszaút, mindenféle hibaüzenet nélkül. Utazás közben legalább 2 regen biztos lement, de lehet hogy több, csak azokat nem vettem észre.

Kérdésem az, hogy mi lehetett a gond - oké, hogy túlmelegedés - de miért? Kell vmit tisztítani vagy más problémám van?

Másik kérdésem, hogy volt egy szép nagy esőzés, vízelvezetés nulla az utakon. Volt, hogy 20-40cm vízen kellett áthajtani. Ilyenkor a motor dadogott, de 1-2 perc múlva megszűnt ezzel egy időben az ESP lámpám bevillant párszor, mintha csúszna az út. Beázhatott vmi a motortérben? Azóta nem jelentkezett ez a probléma szerencsére.

Köszi a válaszokat.

Ma sajnos 200km alatt 2x állt le az autó Engine Malfunction miatt - nyomatékot is elvette. 1 óra pihi után lehetett csak újraindítani, addig se kép, se hang.
Hibakód olvasás után kiderült, hogy a fent vázolt esőzés miatt is tárolt el hibakódokat az autó.

Ismét P244D - Katalizátor homérséklet túl magas a regeneráció közben, 1.hengersor -> emiatt álltam le 2x ma

Ezek pedig egybeköthetőek a romániai esőzéssel / vízelvezetés hiányával:
P0269 - 3. henger hozzájárulás/kiegyensúlyozás
További hibakódok:
 - teljesítmény vagy hibás működés

P062E - Tüzelőanyag befecskendező meghajtó kör teljesítmény hengersor 2
További hibakódok:
 - Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz
Hibakódok részletesen (DTC)
Ha létezik bármelyik meghatározott porlasztóhoz vagy henger meghibásodáshoz DTC, akkor először azokat vizsgálja meg.
Lehetséges okok:
Eltömődött, összebogozott vagy összetört üzemanyag visszafolyó vezetékek
Egy elektomos hiba van a befecskendezőszelep vezérlőáramkörben.
Ne cseréljen ki egyetlen részegységet addíg, míg a vonatkozó alkatrészellenőrzéseket el nem végezte ezzel a DTC-vel kapcsolatban.

P062E - Tüzelőanyag befecskendező meghajtó kör teljesítmény hengersor 2
További hibakódok:
 - Az áramkör zárlatos a testhez
Hibakódok részletesen (DTC)
Ha létezik bármelyik meghatározott porlasztóhoz vagy henger meghibásodáshoz DTC, akkor először azokat vizsgálja meg.
Lehetséges okok:
Eltömődött, összebogozott vagy összetört üzemanyag visszafolyó vezetékek
Egy elektomos hiba van a befecskendezőszelep vezérlőáramkörben.
Ne cseréljen ki egyetlen részegységet addíg, míg a vonatkozó alkatrészellenőrzéseket el nem végezte ezzel a DTC-vel kapcsolatban.

===ABS DTC U0401:68-48===
Kód: U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM tól
Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A teszt nem fejeződött be
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC U0401:68-48===

===ABS DTC C2010:00-08===
Kód: C2010 - Kipörgésgátló rendszer ideiglenesen letiltva
Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC C2010:00-08===

Kezdek aggódni az autó miatt....
Ami furcsa, hogy a kipörgésgátlóm le van tiltva, illetve még mindig a túlmelegedés. Tud vki megbízható, hozzáértő szerelőt Zalaegerszegen vagy a közelében? Már nem merek elindulni hosszú útra a járgánnyal.....
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11603 Dátum: 2017.08.05 szombat, 19:40:36 »

Ma sajnos 200km alatt 2x állt le az autó Engine Malfunction miatt - nyomatékot is elvette. 1 óra pihi után lehetett csak újraindítani, addig se kép, se hang.
Hibakód olvasás után kiderült, hogy a fent vázolt esőzés miatt is tárolt el hibakódokat az autó.

Ismét P244D - Katalizátor homérséklet túl magas a regeneráció közben, 1.hengersor -> emiatt álltam le 2x ma

Ezek pedig egybeköthetőek a romániai esőzéssel / vízelvezetés hiányával:
P0269 - 3. henger hozzájárulás/kiegyensúlyozás
További hibakódok:
 - teljesítmény vagy hibás működés

P062E - Tüzelőanyag befecskendező meghajtó kör teljesítmény hengersor 2
További hibakódok:
 - Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz
Hibakódok részletesen (DTC)
Ha létezik bármelyik meghatározott porlasztóhoz vagy henger meghibásodáshoz DTC, akkor először azokat vizsgálja meg.
Lehetséges okok:
Eltömődött, összebogozott vagy összetört üzemanyag visszafolyó vezetékek
Egy elektomos hiba van a befecskendezőszelep vezérlőáramkörben.
Ne cseréljen ki egyetlen részegységet addíg, míg a vonatkozó alkatrészellenőrzéseket el nem végezte ezzel a DTC-vel kapcsolatban.

P062E - Tüzelőanyag befecskendező meghajtó kör teljesítmény hengersor 2
További hibakódok:
 - Az áramkör zárlatos a testhez
Hibakódok részletesen (DTC)
Ha létezik bármelyik meghatározott porlasztóhoz vagy henger meghibásodáshoz DTC, akkor először azokat vizsgálja meg.
Lehetséges okok:
Eltömődött, összebogozott vagy összetört üzemanyag visszafolyó vezetékek
Egy elektomos hiba van a befecskendezőszelep vezérlőáramkörben.
Ne cseréljen ki egyetlen részegységet addíg, míg a vonatkozó alkatrészellenőrzéseket el nem végezte ezzel a DTC-vel kapcsolatban.

===ABS DTC U0401:68-48===
Kód: U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM tól
Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A teszt nem fejeződött be
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC U0401:68-48===

===ABS DTC C2010:00-08===
Kód: C2010 - Kipörgésgátló rendszer ideiglenesen letiltva
Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC C2010:00-08===

Kezdek aggódni az autó miatt....
Ami furcsa, hogy a kipörgésgátlóm le van tiltva, illetve még mindig a túlmelegedés. Tud vki megbízható, hozzáértő szerelőt Zalaegerszegen vagy a közelében? Már nem merek elindulni hosszú útra a járgánnyal.....
vedd fel a kapcsolatot Cs12-vel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11604 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 19:10:51 »

Sziasztok!

Ugye a kocsi kormol nagy gáznál. Ma észrevettem pályán, miközben igyekeztem kikormolni 3asban 3000es fordulaton, hogy mikor ki kellett gyorsitani nagy gázzal, akkor mintha hátulról másodpercenként egy lökést kapott volna a kocsi, ugy gyorsult. Többszöri próbára is ezt csinálta mindig. Ez ugye a pierburg szelep jellegzetessége, ha hibás. Viszont nincs fél éves az a szelep, ujonnan vettem, kb 4000km van benne. A kérdésem az volna, hogy lehet-e ennyi km után máris hibás vagy van olyan alkatrész, melynek a hibája épp ilyet produkál, hibajelzés nélkül!? Pl a pierburgra menő vákuumcső lyukassága!?
 Köszi előre is az ötleteket!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.06 vasárnap, 19:12:26 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11605 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 20:43:48 »

Sziasztok!

Ugye a kocsi kormol nagy gáznál. Ma észrevettem pályán, miközben igyekeztem kikormolni 3asban 3000es fordulaton, hogy mikor ki kellett gyorsitani nagy gázzal, akkor mintha hátulról másodpercenként egy lökést kapott volna a kocsi, ugy gyorsult. Többszöri próbára is ezt csinálta mindig. Ez ugye a pierburg szelep jellegzetessége, ha hibás. Viszont nincs fél éves az a szelep, ujonnan vettem, kb 4000km van benne. A kérdésem az volna, hogy lehet-e ennyi km után máris hibás vagy van olyan alkatrész, melynek a hibája épp ilyet produkál, hibajelzés nélkül!? Pl a pierburgra menő vákuumcső lyukassága!?
 Köszi előre is az ötleteket!  worship
Lehet, hogy regenerált az autó, akkor is úgy gyorsul. Nekem mielőtt eltömődött volna a szűrő, folyton regenerált az autó, és így gyorsult, aztán utólag jöttem rá.
Ui.: Úgy tudod kiszűrni, hogy nagyon hamar beáll középre a vízhőfok mutató. Illetve ami tuti, az a Forscannel nézve pl. a kipufogógáz hőmérséklete. Ha 600 fok körül van, akkor regenerál (jó, az is lehet, hogy nyomod neki, mint az állat, valami emberes emelkedőn  vigyor3). Illetve van egy számláló, asszem Distance Since Last Regeneration Trial, na ha az 0-n áll folyton, akkor is regenerál.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.06 vasárnap, 21:05:08 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11606 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 21:26:45 »

Lehet, hogy regenerált az autó, akkor is úgy gyorsul. Nekem mielőtt eltömődött volna a szűrő, folyton regenerált az autó, és így gyorsult, aztán utólag jöttem rá.
Ui.: Úgy tudod kiszűrni, hogy nagyon hamar beáll középre a vízhőfok mutató. Illetve ami tuti, az a Forscannel nézve pl. a kipufogógáz hőmérséklete. Ha 600 fok körül van, akkor regenerál (jó, az is lehet, hogy nyomod neki, mint az állat, valami emberes emelkedőn  vigyor3). Illetve van egy számláló, asszem Distance Since Last Regeneration Trial, na ha az 0-n áll folyton, akkor is regenerál.


Köszi, erre nem gondoltam. De mostanában nagyon sokat regenerált amugy is, kb 150km-ként. Mondjuk kedden megyek vele egy 550km-es utat pályán, talán az segit neki kicsit kiégni, de lehet már lyukas is a dpf, mert erősen kormol a kocsi intenziv gyorsitásnál.  szomoru1
Csak hát most nem tudom szerelővel megnézetni, illetve nincs is 200ezrem egy ujra, ha tényleg lukas.  rinya
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11607 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 21:43:36 »



Köszi, erre nem gondoltam. De mostanában nagyon sokat regenerált amugy is, kb 150km-ként. Mondjuk kedden megyek vele egy 550km-es utat pályán, talán az segit neki kicsit kiégni, de lehet már lyukas is a dpf, mert erősen kormol a kocsi intenziv gyorsitásnál.  szomoru1
Csak hát most nem tudom szerelővel megnézetni, illetve nincs is 200ezrem egy ujra, ha tényleg lukas.  rinya
Hát én regenerálásnál sem láttam mögötte kormot menet közben. Egyszer hazaéréskor regenerált, és akkor elindulásnál kis füstpamacs volt, amikor tolattam be, vagy ha adtam gázfröccsöt neki, illetve egyszer este pályán is regenerált, akkor a mögöttem jövő fényében lehetett látni egy minimális füstöt, de amikor lemaradtak, akkor már semmi.  vigyor3
Más hibakódod nincs amúgy? Esetleg egy lyukas turbócső?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11608 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 22:00:44 »

Hát én regenerálásnál sem láttam mögötte kormot menet közben. Egyszer hazaéréskor regenerált, és akkor elindulásnál kis füstpamacs volt, amikor tolattam be, vagy ha adtam gázfröccsöt neki, illetve egyszer este pályán is regenerált, akkor a mögöttem jövő fényében lehetett látni egy minimális füstöt, de amikor lemaradtak, akkor már semmi.  vigyor3
Más hibakódod nincs amúgy? Esetleg egy lyukas turbócső?

Nekem sajnos regen nélkül is kormol. Nincs hibakód semmilyen, folyton nézem és a turbónyomás padlón egyenlet 2,5bar, igy a lyukas csövet is kizárhatjuk, pláne hogy nincs jele lyuknak szemrevételezve se.
Már gőzöm sincs mitől kormolhat, egyedül a dpf maradt, hogy esetleg átlukadt. A korom nem olyan fekete, mint egy turbóhibás kocsinál, csak olyan dieseles szürke, ezért gyanakszom a korom szűrésének hiányára, nem motorhibára.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zozzer
Vendég
« Új hozzászólás #11609 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 08:40:34 »

Sziasztok! Egy 2008-as Mondeo Titanium 2.2 tdci-t néztem ki magamnak. Gondos gazdás, Valós 190ekm van benne. Részecskeszűrős, Vezérlés még nem volt cserélve benne. Mennyire megbízható ez a motor, mikre érdemes figyelni vásárlás előtt? Szervízben át fogom nézetni, hibakódokat, stb stb. Nem vagyok milliomos, elég nagy stresszel jár ez nekem, próbálok nem mellényúlni Smiley Az autó nem füstöl, kívül belül gyönyörű állapotnak örvend és borzasztóan megy.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11610 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 10:34:57 »

Sziasztok! Egy 2008-as Mondeo Titanium 2.2 tdci-t néztem ki magamnak. Gondos gazdás, Valós 190ekm van benne. Részecskeszűrős, Vezérlés még nem volt cserélve benne. Mennyire megbízható ez a motor, mikre érdemes figyelni vásárlás előtt? Szervízben át fogom nézetni, hibakódokat, stb stb. Nem vagyok milliomos, elég nagy stresszel jár ez nekem, próbálok nem mellényúlni Smiley Az autó nem füstöl, kívül belül gyönyörű állapotnak örvend és borzasztóan megy.
Jó kis motor ez. Ha megveszed, azonnal vezérléscsere! Márkaszervizben kerek 100 az ára.
Mennyi az ára amúgy?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11611 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 10:47:02 »

Jó kis motor ez. Ha megveszed, azonnal vezérléscsere! Márkaszervizben kerek 100 az ára.
Mennyi az ára amúgy?

Ha már vezérléscsere: FL utáni 2.2-esnél mit célszerű cserélni a vezérműszíjjal együtt?
Picicicában 2 görgőt láttam és vízpumpát. Más egyéb?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11612 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 12:17:05 »

Ha már vezérléscsere: FL utáni 2.2-esnél mit célszerű cserélni a vezérműszíjjal együtt?
Picicicában 2 görgőt láttam és vízpumpát. Más egyéb?

Mindent, ami a vezérműszíjjal érintkezik.
Van készlet + vízipumpa...
Nézz rá a hosszbordás szíjra is, ha már le van véve.



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11613 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 13:27:50 »

Mindent, ami a vezérműszíjjal érintkezik.
Van készlet + vízipumpa...
Nézz rá a hosszbordás szíjra is, ha már le van véve.





 worship  worship
Márkaszerviz fogja csinálni (vannak dolgok, amit én bottal nem piszkálnék, ilyen a vezérlés pl), csak szeretem tudni, hogy minek kell ki-bekerülni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11614 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 13:42:08 »


Van készlet + vízipumpa...


Pontosabban van készlet vízpumpával és nélküle.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11615 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 15:33:26 »

worship  worship
Márkaszerviz fogja csinálni (vannak dolgok, amit én bottal nem piszkálnék, ilyen a vezérlés pl), csak szeretem tudni, hogy minek kell ki-bekerülni.
esetleg még termosztát, ha maximalista akarsz lenni, és már úgyis bontva van a vízkör
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11616 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 15:38:44 »

esetleg még termosztát, ha maximalista akarsz lenni, és már úgyis bontva van a vízkör

 worship worship
Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11617 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 15:56:03 »

Pontosabban van készlet vízpumpával és nélküle.

Egész pontosan ő a vezérműszíjat és velejáró görgőket kérdezte.
Azaz van szíj készlet és kell hozzá vízpumpa.
Valamint van vezérlés készlet amiben van vízpumpa is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11618 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 16:05:23 »

Egész pontosan ő a vezérműszíjat és velejáró görgőket kérdezte.
Azaz van szíj készlet és kell hozzá vízpumpa.
Valamint van vezérlés készlet amiben van vízpumpa is.

Azért össze ne vesszetek rajtam  nyes vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11619 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 16:15:57 »

Azért össze ne vesszetek rajtam  nyes vigyor3

Tojunk mi rád.... eplus2

Csak Kálmán pontosítani akart, de nem sikerült. Így nekem kellett, ha már felhozta.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11620 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 16:19:37 »

Azért össze ne vesszetek rajtam  nyes vigyor3

Tibcsié lehetsz, ő úgyis szeretne tojni rád...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11621 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 16:20:16 »

Tojunk mi rád.... eplus2

Csak Kálmán pontosítani akart, de nem sikerült. Így nekem kellett, ha már felhozta.  hehe

 rinya rinya rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11622 Dátum: 2017.08.08 kedd, 20:51:23 »

Sziasztok!

Túlvagyunk a kocsival egy 550kmes autópályázáson. Tapasztalat: a kocsi se a vizet, se az olajat nem ette. Fogyasztás (hozzáteszem hogy szlovén hegyekbe jöttünk át) 7liter átlag, 120as átlag sebességgel.
A probléma a kormolás. Kb mint egy gyárkémény, minden egyes gyorsitásnál, mégha nem is padlózni kellett csak simán emelni a sebességet. A tükörből 120nál is látható erős szürke koromfelhő és a kipufogonál gomolygott a füst.  szomoru1
Ezzel egyenértékü, hogy sok esetben igencsak az átlagos ereje alatt teljesitett a kocsi. Néha, bár akkor is kormolt, meg meglódult, mint egy málhás. Ha hazaérek meg akarom nézetni a turbót, mert a pierburgja új, szeretném kizárni anturbóhibát, de azért megkérdezném, hogy a turbóba van olyan rész, ami ilyen random változtathatja a kocsi teljesitményét, illetve ami miatt alapból nem teljesit megfelelően a turbó és ezért kormol a kocsi?  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11623 Dátum: 2017.08.08 kedd, 20:53:41 »

Sziasztok!

Túlvagyunk a kocsival egy 550kmes autópályázáson. Tapasztalat: a kocsi se a vizet, se az olajat nem ette. Fogyasztás (hozzáteszem hogy szlovén hegyekbe jöttünk át) 7liter átlag, 120as átlag sebességgel.
A probléma a kormolás. Kb mint egy gyárkémény, minden egyes gyorsitásnál, mégha nem is padlózni kellett csak simán emelni a sebességet. A tükörből 120nál is látható erős szürke koromfelhő és a kipufogonál gomolygott a füst.  szomoru1
Ezzel egyenértékü, hogy sok esetben igencsak az átlagos ereje alatt teljesitett a kocsi. Néha, bár akkor is kormolt, meg meglódult, mint egy málhás. Ha hazaérek meg akarom nézetni a turbót, mert a pierburgja új, szeretném kizárni anturbóhibát, de azért megkérdezném, hogy a turbóba van olyan rész, ami ilyen random változtathatja a kocsi teljesitményét, illetve ami miatt alapból nem teljesit megfelelően a turbó és ezért kormol a kocsi?  help
vákum vezérli,így természetesen annak a hibája okozhat ilyen hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11624 Dátum: 2017.08.08 kedd, 23:09:13 »

vákum vezérli,így természetesen annak a hibája okozhat ilyen hibát.

Akkor előfordulhat, hogy a turbó vákuumvezérlője van bekrepálva. Az elkoszolódni tud vagy mechanikusan romolhat el? Illetve pesten, annak déli részén tudtok olyan szakit ajánlani, aki nem horror áron szerelné ki és ellenőrizné az állapotát?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #11625 Dátum: 2017.08.09 szerda, 06:02:53 »

Akkor előfordulhat, hogy a turbó vákuumvezérlője van bekrepálva. Az elkoszolódni tud vagy mechanikusan romolhat el? Illetve pesten, annak déli részén tudtok olyan szakit ajánlani, aki nem horror áron szerelné ki és ellenőrizné az állapotát?
Ha Üllő még jó, megkérdezhetek vkit. De van a 18-ban is kontakt, akit javasoltak, de őket nem ismerem, csak más.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11626 Dátum: 2017.08.09 szerda, 06:44:52 »

Akkor előfordulhat, hogy a turbó vákuumvezérlője van bekrepálva. Az elkoszolódni tud vagy mechanikusan romolhat el? Illetve pesten, annak déli részén tudtok olyan szakit ajánlani, aki nem horror áron szerelné ki és ellenőrizné az állapotát?



Tessék???  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11627 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:17:55 »

Tessék???  Cool

 vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11628 Dátum: 2017.08.09 szerda, 09:21:47 »

Ha Üllő még jó, megkérdezhetek vkit. De van a 18-ban is kontakt, akit javasoltak, de őket nem ismerem, csak más.

Üllő kicsit kiesik igaz, de légyszives kérdezz rá náluk, hogy miként működne a ki-be szerelés, időben mennyi lenne és milyen árban dolgoznának?  worship Privibe is irhatod.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11629 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 11:10:32 »

Sziasztok!

Túlvagyunk a kocsival egy 550kmes autópályázáson. Tapasztalat: a kocsi se a vizet, se az olajat nem ette. Fogyasztás (hozzáteszem hogy szlovén hegyekbe jöttünk át) 7liter átlag, 120as átlag sebességgel.
A probléma a kormolás. Kb mint egy gyárkémény, minden egyes gyorsitásnál, mégha nem is padlózni kellett csak simán emelni a sebességet. A tükörből 120nál is látható erős szürke koromfelhő és a kipufogonál gomolygott a füst.  szomoru1
Ezzel egyenértékü, hogy sok esetben igencsak az átlagos ereje alatt teljesitett a kocsi. Néha, bár akkor is kormolt, meg meglódult, mint egy málhás. Ha hazaérek meg akarom nézetni a turbót, mert a pierburgja új, szeretném kizárni anturbóhibát, de azért megkérdezném, hogy a turbóba van olyan rész, ami ilyen random változtathatja a kocsi teljesitményét, illetve ami miatt alapból nem teljesit megfelelően a turbó és ezért kormol a kocsi?  help

Nekem a 2 hónapos pierburgom már újra "zümmög" leállítás után (2-3000 km-t mentem vele a csere óta), tehát akár még az is lehet, hogy nálad is már bekrepált újra.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsorno
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #11630 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 11:19:48 »

Nekem a 2 hónapos pierburgom már újra "zümmög" leállítás után (2-3000 km-t mentem vele a csere óta), tehát akár még az is lehet, hogy nálad is már bekrepált újra.

Lehet nem a turbó lapátja hanem a változtatható geometriával van baj. Lásd video 1:50-nél https://www.youtube.com/watch?v=LvotSKD0pHw
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.10 csütörtök, 11:23:29 írta Dzsorno » Naplózva

2011 Titanium kombi 2.0TDCI FL 140LE
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11631 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 11:27:07 »

Sziasztok!

Izzócsere miatt kiszedtem a jobb fényszórót és alatta a hűtő mellett megy lefelé egy vastag fekete gumicső, ami csatlakozik valamihez a szokásos csavaros ("ABA") bilinccsel rögzítve. Maga a csatlakozás jónak tűnik, megrángattam , nincs szétcsúszva, de a csatlakozás környéke eléggé olajpárás. Mi ez a cső (turbó?), és gond-e az olaj ott? A motor QXWA.

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.10 csütörtök, 11:28:49 írta fektoh » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11632 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 12:29:55 »

Sziasztok!

Izzócsere miatt kiszedtem a jobb fényszórót és alatta a hűtő mellett megy lefelé egy vastag fekete gumicső, ami csatlakozik valamihez a szokásos csavaros ("ABA") bilinccsel rögzítve. Maga a csatlakozás jónak tűnik, megrángattam , nincs szétcsúszva, de a csatlakozás környéke eléggé olajpárás. Mi ez a cső (turbó?), és gond-e az olaj ott? A motor QXWA.

Köszi

Töltőlevegő cső. Igen, turbós motoroknál sajnos előbb-utóbb mindegyik ilyen lesz.....  Attól függetlenül, hogy nem hibás. Ha tudsz, szoríts a bilincsen kicsit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11633 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 12:36:26 »

Töltőlevegő cső. Igen, turbós motoroknál sajnos előbb-utóbb mindegyik ilyen lesz.....  Attól függetlenül, hogy nem hibás. Ha tudsz, szoríts a bilincsen kicsit.
Köszönöm Tomi, Kálmi, Pali!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11634 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 17:15:04 »

Lehet nem a turbó lapátja hanem a változtatható geometriával van baj. Lásd video 1:50-nél https://www.youtube.com/watch?v=LvotSKD0pHw


Ezt a geometriát lehet pucoltatni? Vagy mechanikusan hajlamos elromlani? Illetve mitől tud bekoszolódni?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11635 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 17:16:34 »

Ezt a geometriát lehet pucoltatni? Vagy mechanikusan hajlamos elromlani? Illetve mitől tud bekoszolódni?
lehet--->Ervin.
a koromtól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11636 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 17:35:49 »

Sziasztok!

Izzócsere miatt kiszedtem a jobb fényszórót és alatta a hűtő mellett megy lefelé egy vastag fekete gumicső, ami csatlakozik valamihez a szokásos csavaros ("ABA") bilinccsel rögzítve. Maga a csatlakozás jónak tűnik, megrángattam , nincs szétcsúszva, de a csatlakozás környéke eléggé olajpárás. Mi ez a cső (turbó?), és gond-e az olaj ott? A motor QXWA.

Köszi

Szedd szét, tisztítsd le alaposan, zsírmetesítsd, és rakd össze. A húzás ilyenkor már nem segít.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11637 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:24:45 »

lehet--->Ervin.
a koromtól.

Ervin itteni forumtárs? A keresőbe nem találni Ervin-t. Azt tudni, hogy merre lakik, illetve privátba lehet kérni telefonos elérhetőséget?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11638 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:25:46 »

Ervin itteni forumtárs? Azt tudni, hogy merre lakik, illetve privátba lehet kérni telefonos elérhetőséget?

Igen, http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Súr.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11639 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:27:52 »


Köszönöm!  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11640 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:46:53 »

Szedd szét, tisztítsd le alaposan, zsírmetesítsd, és rakd össze. A húzás ilyenkor már nem segít.

Kár, mert amúgy szeretek húzni  nyes

Egyébként engem nem zavar, hogy olajos, ha ettől még a motor tökéletesen működik. Vagy ez már annak a jele, hogy gebasz van?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11641 Dátum: 2017.08.11 péntek, 12:47:28 »

Szedd szét, tisztítsd le alaposan, zsírmetesítsd, és rakd össze. A húzás ilyenkor már nem segít.

Ezt így nem lehet egyértelműen kijelenteni.
Valamikor elég az után húzás is.

De lehet te ezt jobban tudod, biztosan sokkal többet csináltál már ilyet!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11642 Dátum: 2017.08.15 kedd, 12:21:51 »


Esetleg privátban kaphatok egy telefonos elérhetőséget, mert itt irtam neki, többször járt az oldalon, de nem reagált.  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11643 Dátum: 2017.08.15 kedd, 12:28:42 »

Ezt így nem lehet egyértelműen kijelenteni.
Valamikor elég az után húzás is.

De lehet te ezt jobban tudod, biztosan sokkal többet csináltál már ilyet!  wave

De, ezt egyértelműen ki lehet jelenteni. Ha valami olajpárás lesz, ráadásul az autó elejében, akkor az összeszedi a koszt, a koszos olajon meg húzhatod ameddig akarod, sosem lesz tökéletes.

És ezt tapasztalatból mondom, nekem a szervizben gariban 4-szer csinálták, utolsó alkalommal a szerelő leszedte, mindent lemosott és azóta is jó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11644 Dátum: 2017.08.15 kedd, 12:39:37 »

Sziasztok!

Réges-régen volt egy leírás "vásárlók részére" , hogy mit nézzenek át egy mondeon mielőtt megveszik . Lehet hogy nem vagyok elég kitartó, de most nem találtam ilyet. Igazából a 2007-2014 közötti TDCI motorokkal nem nagyon vagyok képben, hogy melyiket érdemes/nem érdemes venni. Találok valamiféle összegzést a 2007-2014 közötti TDCI motorokról?
Igazából két motor jöhet szóba, mert teljesítményre ez a kettő nekem megfelelne. A 140 és a 163 lovas. Ha valaki le tudná írni röviden, hogy melyiket érdemes választani, az is jó. (Használt autó lenne S_MAX vagy Galaxy)

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11645 Dátum: 2017.08.15 kedd, 13:48:56 »

Sziasztok!

Réges-régen volt egy leírás "vásárlók részére" , hogy mit nézzenek át egy mondeon mielőtt megveszik . Lehet hogy nem vagyok elég kitartó, de most nem találtam ilyet. Igazából a 2007-2014 közötti TDCI motorokkal nem nagyon vagyok képben, hogy melyiket érdemes/nem érdemes venni. Találok valamiféle összegzést a 2007-2014 közötti TDCI motorokról?
Igazából két motor jöhet szóba, mert teljesítményre ez a kettő nekem megfelelne. A 140 és a 163 lovas. Ha valaki le tudná írni röviden, hogy melyiket érdemes választani, az is jó. (Használt autó lenne S_MAX vagy Galaxy)

köszi
Isu
. Mindkettő jó,  fl után igazából csak az sw különbözik
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11646 Dátum: 2017.08.15 kedd, 14:11:54 »

. Mindkettő jó,  fl után igazából csak az sw különbözik

Szerkezetileg semmi különbség motor, váltó, kuplung részen csak az SW?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #11647 Dátum: 2017.08.15 kedd, 14:33:38 »

Szerkezetileg semmi különbség motor, váltó, kuplung részen csak az SW?
az fl utáni 115, 140 és 163 lovas motor ugyanaz, csak sw más.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11648 Dátum: 2017.08.15 kedd, 15:44:48 »

az fl utáni 115, 140 és 163 lovas motor ugyanaz, csak sw más.

Rendben, köszönöm az infót!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11649 Dátum: 2017.08.15 kedd, 18:16:36 »

De, ezt egyértelműen ki lehet jelenteni. Ha valami olajpárás lesz, ráadásul az autó elejében, akkor az összeszedi a koszt, a koszos olajon meg húzhatod ameddig akarod, sosem lesz tökéletes.

És ezt tapasztalatból mondom, nekem a szervizben gariban 4-szer csinálták, utolsó alkalommal a szerelő leszedte, mindent lemosott és azóta is jó.

A te kijelentésre még nem bizonyíték semmire.
A szervizben meg negyedszerre sikerült rendesen meghúzni.
A cső csonkok bordázottak és amikor megfelelően meghúzod a gumicsővön a bilincset, akkor az belesüllyed a barázdákba és nem enged át semmit.

Amikor kivettem az intercoolered és visszarakták, nem zsírtalanítottam a csöveket. Megtöröltem, összeraktam, bilincset meghúztam. Érdekes....mégis jó lett!  Cool

Még meg is jegyezted utána, hogy érdekes, én vissza tudtam rakni a csöveket jól....
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.15 kedd, 18:19:42 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.