Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11650 Dátum:
2017.08.16 szerda, 08:45:01 »
Na erről vajon mi a vélemény?
Hat, nem hat, eltömiti a porlasztot vagy sem az oldott kosz? Ja és hogy kerül a geometria részre az anyag, amikor a levegő oldalon megy be?
https://m.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 12:12:41 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11651 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:13:07 »
Sziasztok!
Dpf lyukas!
Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?
A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 16:19:45 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11652 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:26:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 16:13:07
Sziasztok!
Dpf lyukas!
Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?
A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!
Lukas dpf? Ez biztos? Nem abból fakad a hibakód is?
Van egy fészbuk csoport, ahol sokan vannak utángyártott dpf-el, és elég sok a panasz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11653 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:13:25 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 08:45:01
Na erről vajon mi a vélemény?
Hat, nem hat, eltömiti a porlasztot vagy sem az oldott kosz? Ja és hogy kerül a geometria részre az anyag, amikor a levegő oldalon megy be?
https://m.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc
az oldott kosz a porlasztót? ha visszamászik talán igen....a nagy elmélet szerint a kipufogógáz hőmérsékletét emelné olyan magasra, hogy leégjen róla a koksz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11654 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:15:10 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 16:13:07
Sziasztok!
Dpf lyukas!
Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?
A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!
újat nem fogsz majd venni.csak.mert.
Nézz körül bontókban....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11655 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:47:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.16 szerda, 18:15:10
újat nem fogsz majd venni.csak.mert.
Nézz körül bontókban....
Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11656 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:50:46 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 18:47:25
Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
szerintem 100 emberből 95 kidobja a 'csába.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11657 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:52:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.16 szerda, 16:26:20
Lukas dpf? Ez biztos? Nem abból fakad a hibakód is?
Van egy fészbuk csoport, ahol sokan vannak utángyártott dpf-el, és elég sok a panasz...
A hibakód a tüzelőanyag nyomásszabályzótól jön. Az elöbb megnéztem a vezetékét és bizony szakadva volt anno és valami eszméletlen gány forrasztással+harmatgyenge szigetelőszalaggal orvosolták, de mellette még két helyen látszik ki a réz azon a vezetéken és az egyiknél pár száll már szakadt is. Ééés még a másik vezetéken is van egy kilátszó réz rész.
A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy ugye tuti fals jelet kap a szabályzó, vagyis ez okozhatja-e azt, hogy nem nyit ki kellőképpen a szelep és nem kap elég naftát a motor egy magas fordulatszámú intenziv kigyorsitásnál és ettől lesz erőtlen?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 19:05:12 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11658 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:55:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.16 szerda, 18:50:46
szerintem 100 emberből 95 kidobja a 'csába.
Az eszembe jutott, de nekem ez a látható korommennyiség nagyon nem tetszik. Az mk3ból még padlón se tudtam kihozni annyi kormot, mint amennyi ebből jön egy pályán haladásos kielőzésnél, ahol még csak nem is padlózom le.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11659 Dátum:
2017.08.16 szerda, 19:18:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 18:47:25
Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
180e -ért gyári felújítottat (betétcserés) kapsz.
Az ÚJ új, sokkal drágább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11660 Dátum:
2017.08.16 szerda, 19:41:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 19:18:04
180e -ért gyári felújítottat (betétcserés) kapsz.
Az ÚJ új, sokkal drágább.
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro/reszecskeszuro_ford_mondeo_2007-_39507
Ezt néztem, itt nincs, legalábbis a mobilos változaton ott, hogy bontott vagy felujitott. Vagy akkor parasztvakitás és igazából betétcserés?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11661 Dátum:
2017.08.16 szerda, 19:58:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 19:41:42
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro/reszecskeszuro_ford_mondeo_2007-_39507
Ezt néztem, itt nincs, legalábbis a mobilos változaton ott, hogy bontott vagy felujitott. Vagy akkor parasztvakitás és igazából betétcserés?
Nem is itt van. A Cromax nem hivatalos oldala a Fordnak.
ECat -ban van benne.
Otthon, majd meg tudom nézni neked az alvázszámodhoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11662 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:03:59 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 19:58:01
Nem is itt van. A Cromax nem hivatalos oldala a Fordnak.
ECat -ban van benne.
Otthon, majd meg tudom nézni neked az alvázszámodhoz.
Hát én azt hittem, hogy a Cromaxnál amire eredeti ford van irva, az az is. De jó pap is holtig tanul.
Viszont ha ennél sokkal drágább az új új, akkor azt tuti kihagyom.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11663 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:06:55 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 20:03:59
Hát én azt hittem, hogy a Cromaxnál amire eredeti ford van irva, az az is. De jó pap is holtig tanul.
Viszont ha ennél sokkal drágább az új új, akkor azt tuti kihagyom.
Az.
Eredeti(leg) a Ford-tól van.
De azt nem jelölik külön, hogy mi a gyári felújított és mi nem.
Küld pü-ben az alvázszámod, jövőhéten megnézem.
Azért nem lehet rossz a gyári felújított sem. Kérdés mennyi és milyen feltételekkel van rá garancia.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 20:09:13 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11664 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:11:35 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 20:06:55
Az.
Eredeti(leg) a Ford-tól van.
De azt nem jelölik külön, hogy mi a gyári felújított és mi nem.
Értem!
És az üzemanyag nyomásszabályzós kérdésre esetleg van valakinek hozzáértő válasza? Hogy egy sérült, oxidálódott vezeték okozhat-e a szabályzó működésében olyan hibát, ami a kocsi erőtlen gyorsulásához vezet?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11665 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:26:09 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 20:11:35
Értem!
És az üzemanyag nyomásszabályzós kérdésre esetleg van valakinek hozzáértő válasza? Hogy egy sérült, oxidálódott vezeték okozhat-e a szabályzó működésében olyan hibát, ami a kocsi erőtlen gyorsulásához vezet?
Csak akkor, ha olyan mértékű a kábelhiba, hogy feszültségcsökkenés alakulhat ki.
De akkor komolyabb problémák jelentkeznének.
Oszcilloszkóp képen látható, ha időnként szorul a szabályzó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11666 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:28:38 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 20:26:09
Csak akkor, ha olyan mértékű a kábelhiba, hogy feszültségcsökkenés alakulhat ki.
De akkor komolyabb problémák jelentkeznének.
Oszcilloszkóp képen látható, ha időnként szorul a szabályzó.
Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tünni az ereje.
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!
Forscanben melyik pid az? És esetleg van valahol leirás, hogy mik a megfelelő értékek? Egy min és max pl?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 20:38:36 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11667 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:37:47 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 20:28:38
Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tönni az ereje.
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!
Az sem biztos, hogy a szabályzóval van probléma.
Csak a körülmények miatt vele kapcsolatosan generálódik a hibaüzenet.
2500 felett? Ott kellene megjönnie....
Ki kell deríteni, hogy levegő vagy üzemanyag oldal okozhatja a gyengeséget.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11668 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:39:13 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 20:28:38
Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tönni az ereje.
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!
Forscanben melyik pid az? És esetleg van valahol leirás, hogy mik a megfelelő értékek? Egy min és max pl?
Üzemi körülmény a nyomásérték.
0-1600 bar.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11669 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:40:56 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 20:37:47
Az sem biztos, hogy a szabályzóval van probléma.
Csak a körülmények miatt vele kapcsolatosan generálódik a hibaüzenet.
2500 felett? Ott kellene megjönnie....
Ki kell deríteni, hogy levegő vagy üzemanyag oldal okozhatja a gyengeséget.
Turbónyomást mértem, padlón tartja a 2,5 bart hosszutávon is, nincs kiugrás, leesés.
Üzemanyag oldalon miként lehet ellenőrizni a működést? Csak bontás és beméréssel?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11670 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:42:14 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.16 szerda, 20:39:13
Üzemi körülmény a nyomásérték.
0-1600 bar.
Vagyis padlónál 1600hoz közel kell lennie ezek szerint. Ezt azért majd meglesem holnap.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11671 Dátum:
2017.08.16 szerda, 21:07:47 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 20:42:14
Vagyis padlónál 1600hoz közel kell lennie ezek szerint. Ezt azért majd meglesem holnap.
Nem feltétlenül (csak) padlógáznál van max nyomás.
Üzemi körülmény.
Az 1600-at csak írtam, mint a CR II átlagos max nyomásértékét.
Konkrét motorhoz kell megnézni, utánanézni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11672 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 00:27:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.16 szerda, 18:47:25
Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
bontottat tesók felvásárolják 50-60körül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11673 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 05:52:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.17 csütörtök, 00:27:01
bontottat tesók felvásárolják 50-60körül
Esetleg Neked akad ilyen ismerősöd? Ilyen körökben nem vagyok jártas, de jól jönne, ha el tudnám passzolni a rosszat.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11674 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 09:12:54 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 05:52:08
Esetleg Neked akad ilyen ismerősöd? Ilyen körökben nem vagyok jártas, de jól jönne, ha el tudnám passzolni a rosszat.
Barátkozz a google-val....katalizátor, DPF felvásárlás.....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11675 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 09:14:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.17 csütörtök, 00:27:01
bontottat tesók felvásárolják 50-60körül
Katalizátort, DPF-ben nem annyira van olyan bevonat. Esetleg az egyben kat+dpf, de a Mondeo nem olyan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11676 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 09:54:43 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 09:12:54
Barátkozz a google-val....katalizátor, DPF felvásárlás.....stb.
Nézegettem, találtam, felhivtam. Ők is azt mondták, hogy meg kell mérni, mert előfordulhat, hogy nincs benne anyag és nekik nem ér semmit. Ugy látszik nem ez fog besegiteni anyagilag.
Max kiszereltetem a katalizátort is, aztán azt adom el.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11677 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 10:16:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 09:54:43
Nézegettem, találtam, felhivtam. Ők is azt mondták, hogy meg kell mérni, mert előfordulhat, hogy nincs benne anyag és nekik nem ér semmit. Ugy látszik nem ez fog besegiteni anyagilag.
Max kiszereltetem a katalizátort is, aztán azt adom el.
De biztos, hogy lyukas a DPF? Nem lehet, hogy pl. előtte ereszt a tömítésnél? Mi leszedtük, megpucoltuk, új tömítésekkel összeraktuk, de az DPF előtti tömítésnél így is picit kifúj. Amíg saját szemeddel nem látod a lyukat, addig ne cseréld szerintem. Vagy a lyukat úgy érted, hogy belül a szerkezete lyukas?
UI: Átolvastam megint a sztorit, és látom, hogy arra érted, hogy belül a szerkezete nem ép már. Attól függetlenül én leszedném, megnézném. Ha van aknád, vagy egy árok, ami fölé be tudsz állni, akkor max. 30 perc alatt lent van.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 10:33:35 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11678 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 11:00:03 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.08.17 csütörtök, 10:16:29
De biztos, hogy lyukas a DPF? Nem lehet, hogy pl. előtte ereszt a tömítésnél? Mi leszedtük, megpucoltuk, új tömítésekkel összeraktuk, de az DPF előtti tömítésnél így is picit kifúj. Amíg saját szemeddel nem látod a lyukat, addig ne cseréld szerintem. Vagy a lyukat úgy érted, hogy belül a szerkezete lyukas?
UI: Átolvastam megint a sztorit, és látom, hogy arra érted, hogy belül a szerkezete nem ép már. Attól függetlenül én leszedném, megnézném. Ha van aknád, vagy egy árok, ami fölé be tudsz állni, akkor max. 30 perc alatt lent van.
Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11679 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 11:02:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 11:00:03
Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Majd ha télen, hidegben próbálod, akkor neked is lesz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11680 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 11:39:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.17 csütörtök, 11:02:37
Majd ha télen, hidegben próbálod, akkor neked is lesz.
Szóval nem egy állandó jelenség ezek szerint. Azt hittem, hogy az el nem égetett üzemanyag miatti füst az.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11681 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 12:09:28 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 11:00:03
Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Statikus regent nem indítottam még soha. Nekem a kipufogó végen belül kb. 0,5mm koromréteg van. Kívül meg a nyaralás előtt letöröltem tisztára, 1200 km után meg 2 oldalon lett egy kis korom a króm dísz szélére, de ennyi szerintem belefér.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11682 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 12:13:13 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.08.17 csütörtök, 12:09:28
Statikus regent nem indítottam még soha. Nekem a kipufogó végen belül kb. 0,5mm koromréteg van. Kívül meg a nyaralás előtt letöröltem tisztára, 1200 km után meg 2 oldalon lett egy kis korom a króm dísz szélére, de ennyi szerintem belefér.
nekem is ilyen, csak dpf nélkül.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11683 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 12:43:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 11:00:03
Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Ahogy Kálmi is említette, télen van fehér füst. Jógagyin nézik ki mikor kojtol a bálna olyankor. +15°C fölött nem füstölök... A kipuffom az tiszta és korommentes.
(Viszont FL előttit nem láttam még télen sem fehéret füstölni!)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11684 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:01:23 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.08.17 csütörtök, 12:43:23
Ahogy Kálmi is említette, télen van fehér füst. Jógagyin nézik ki mikor kojtol a bálna olyankor. +15°C fölött nem füstölök... A kipuffom az tiszta és korommentes.
(Viszont FL előttit nem láttam még télen sem fehéret füstölni!)
Nem láttál még hengerfejest, ami eszi a vizet?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11685 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:17:48 »
Valaki be tud linkelni szivosor tömitéskészletet? Kerestem nem találok ilyet, csak készletbe minden mással. Kifúj, de baromira két helyen. Kissé kezd elég lenni ez a sok tömitéses hiba. Apró, de idegesitő. Jól látom, hogy O gyűrűs mind a 8 vagy mennyi!? Nekem a pillangószelephez közelebbi sorban fúj ki a két szélső.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11686 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:31:31 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 13:01:23
Nem láttál még hengerfejest, ami eszi a vizet?
Az nem (az sem) füst, hanem gőz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11687 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:33:18 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 13:17:48
Valaki be tud linkelni szivosor tömitéskészletet? Kerestem nem találok ilyet, csak készletbe minden mással. Kifúj, de baromira két helyen. Kissé kezd elég lenni ez a sok tömitéses hiba. Apró, de idegesitő. Jól látom, hogy O gyűrűs mind a 8 vagy mennyi!? Nekem a pillangószelephez közelebbi sorban fúj ki a két szélső.
lehet, hogy semmi baja a DPF-nek, csak elszelel a turbónyomásod, és azért kormol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11688 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 14:14:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.17 csütörtök, 13:31:31
Az nem (az sem) füst, hanem gőz.
De keveredik a dízel füsttel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11689 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 17:05:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 13:33:18
lehet, hogy semmi baja a DPF-nek, csak elszelel a turbónyomásod, és azért kormol.
Most akkor a kérdés az, hogy ha a szivosornál, vagyis a a Map szenzor után fuj ki, akkor a Map szenzor még mérhet 2,5 bar-t miközben már nincs meg a szivósorban? Mert forscanben megvan a 2,5 bar.
A dpf ennyi kormot nem engedhet át szerintem. Mk3nál padlógázon se volt ennyi korom, pedig abba még szűrő se volt. 2500től felfelé folyamatos szürkés-fekete kondenzcsikot húzok.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 17:09:45 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11690 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:03:11 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 17:05:04
Most akkor a kérdés az, hogy ha a szivosornál, vagyis a a Map szenzor után fuj ki, akkor a Map szenzor még mérhet 2,5 bar-t miközben már nincs meg a szivósorban? Mert forscanben megvan a 2,5 bar.
A dpf ennyi kormot nem engedhet át szerintem. Mk3nál padlógázon se volt ennyi korom, pedig abba még szűrő se volt. 2500től felfelé folyamatos szürkés-fekete kondenzcsikot húzok.
Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11691 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:14:01 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 18:03:11
Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....
Tibi mást szokott ellenőrizni az "endoszkópjával"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11692 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:27:01 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 18:03:11
Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....
Kéne egy endoszkóp!
Ja meg egy akna!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11693 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:28:20 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.17 csütörtök, 18:14:01
Tibi mást szokott ellenőrizni az "endoszkópjával"...
Mást is, de ezt is lehet....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11694 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:29:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 18:27:01
Kéne egy endoszkóp!
Ja meg egy akna!
Akna?
Elég ha felgyújtod....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11695 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:34:08 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 18:03:11
Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....
Ja és megvan.
Csak gondoltam rákérdek biztos ami biztos! Viszont a kifújás új, a kormolás régebb óta van.
Marad a DPF ismét, mint hibaforrás. Megy az sztkba megtükrözni a szűrőt!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11696 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:42:10 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 18:34:08
Ja és megvan.
Csak gondoltam rákérdek biztos ami biztos! Viszont a kifújás új, a kormolás régebb óta van.
Marad a DPF ismét, mint hibaforrás. Megy az sztkba megtükrözni a szűrőt!
Már rég túl kellett volna esnie ezek a diagnosztikai vizsgálaton.
Azt gondoltam ez után jeletették ki, hogy lyukas.
Azt olvasgattam és úgy vettem ki, hogy talán mégsem így nézték meg (ha megnézték és nem csak találgattak) ezért írtam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11697 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 18:49:07 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 18:42:10
Már rég túl kellett volna esnie ezek a diagnosztikai vizsgálaton.
Azt gondoltam ez után jeletették ki, hogy lyukas.
Azt olvasgattam és úgy vettem ki, hogy talán mégsem így nézték meg (ha megnézték és nem csak találgattak) ezért írtam.
Még a kiszerelés nem volt meg, addig nem is veszek ujat még, csak a kiszerelés macerás, mert a kocsi kell munkához, munka után meg nincs idő már a szervizbe, mert ugye mind 5kor zár. De ettől még mindenképp megoldok egy rendes kiszerelt vizsgálatot. Hétvégi szerviz lenne a legjobb, de olyan nincs!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11698 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 19:03:47 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.17 csütörtök, 18:49:07
Még a kiszerelés nem volt meg, addig nem is veszek ujat még, csak a kiszerelés macerás, mert a kocsi kell munkához, munka után meg nincs idő már a szervizbe, mert ugye mind 5kor zár. De ettől még mindenképp megoldok egy rendes kiszerelt vizsgálatot. Hétvégi szerviz lenne a legjobb, de olyan nincs!
Pont ez a lényege az endoszkópos vizsgálatnak. Nem kell le- kiszerelni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11699 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 19:09:35 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 19:03:47
Pont ez a lényege az endoszkópos vizsgálatnak. Nem kell le- kiszerelni....
Na de azt hogy? Eljut az endoszkóp a kipuff végétől a dobokon keresztül egész a dpfig?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ