Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2017.08.16 szerda, 08:45:01 »

Na erről vajon mi a vélemény?  smile Hat, nem hat, eltömiti a porlasztot vagy sem az oldott kosz? Ja és hogy kerül a geometria részre az anyag, amikor a levegő oldalon megy be?

https://m.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc

« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 12:12:41 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:13:07 »

Sziasztok!

Dpf lyukas!  rinya Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?

A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 16:19:45 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:26:20 »

Sziasztok!

Dpf lyukas!  rinya Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?

A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!  worship

Lukas dpf? Ez biztos? Nem abból fakad a hibakód is?
 Van egy fészbuk csoport, ahol sokan vannak utángyártott dpf-el, és elég sok a panasz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:13:25 »

Na erről vajon mi a vélemény?  smile Hat, nem hat, eltömiti a porlasztot vagy sem az oldott kosz? Ja és hogy kerül a geometria részre az anyag, amikor a levegő oldalon megy be?

https://m.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc


az oldott kosz a porlasztót? ha visszamászik talán igen....a nagy elmélet szerint a kipufogógáz hőmérsékletét emelné olyan magasra, hogy leégjen róla a koksz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:15:10 »

Sziasztok!

Dpf lyukas!  rinya Új kell alá. A kérdésem az volna, hogy a ford melyik gyártótól szerzi be? Lehet ezt tudni? A másik, hogy bár utángyártottat nem ajánlák, van JMJ és WALKER is, valamelyikben lehet bizni azért!?
Illetve valakinek van esetleg képe erről az alkatrészről kiszerelt állapotban? Az oldalakon mág egy adott motorkódhoz is több tipust is kidobnak, többféle kinézetüt, szeretném nagyjából látni, hogy hogy is néz ki, hogy lássam melyik kell és az mibe kerül!?

A másik kérdésem, hogy van-e módja a nagynyomású rendszer müködésbeli ellenőrzésének anélkül, hogy megbontanánk a motort!? Ujra bedobta a tüzelőanyag nyomásszabályzós hibakódot. Első körben lehuzom a csatit, kifujom és átnézem a vezetékeket, de a rendszert is szivesen leellenőriztetném.
Köszönöm előre is a segitségeket!  worship
újat nem fogsz majd venni.csak.mert.
Nézz körül bontókban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:47:25 »

újat nem fogsz majd venni.csak.mert.
Nézz körül bontókban....

Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:50:46 »

Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
szerintem 100 emberből 95 kidobja a 'csába.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:52:44 »

Lukas dpf? Ez biztos? Nem abból fakad a hibakód is?
 Van egy fészbuk csoport, ahol sokan vannak utángyártott dpf-el, és elég sok a panasz...

A hibakód a tüzelőanyag nyomásszabályzótól jön. Az elöbb megnéztem a vezetékét és bizony szakadva volt anno és valami eszméletlen gány forrasztással+harmatgyenge szigetelőszalaggal orvosolták, de mellette még két helyen látszik ki a réz azon a vezetéken és az egyiknél pár száll már szakadt is. Ééés még a másik vezetéken is van egy kilátszó réz rész.  falbav
A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy ugye tuti fals jelet kap a szabályzó, vagyis ez okozhatja-e azt, hogy nem nyit ki kellőképpen a szelep és nem kap elég naftát a motor egy magas fordulatszámú intenziv kigyorsitásnál és ettől lesz erőtlen?
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 19:05:12 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:55:12 »

szerintem 100 emberből 95 kidobja a 'csába.

Az eszembe jutott, de nekem ez a látható korommennyiség nagyon nem tetszik. Az mk3ból még padlón se tudtam kihozni annyi kormot, mint amennyi ebből jön egy pályán haladásos kielőzésnél, ahol még csak nem is padlózom le.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2017.08.16 szerda, 19:18:04 »

Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.

180e -ért gyári felújítottat (betétcserés) kapsz.
Az ÚJ új, sokkal drágább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2017.08.16 szerda, 19:41:42 »

180e -ért gyári felújítottat (betétcserés) kapsz.
Az ÚJ új, sokkal drágább.


https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro/reszecskeszuro_ford_mondeo_2007-_39507

Ezt néztem, itt nincs, legalábbis a mobilos változaton ott, hogy bontott vagy felujitott. Vagy akkor parasztvakitás és igazából betétcserés?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2017.08.16 szerda, 19:58:01 »

https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro/reszecskeszuro_ford_mondeo_2007-_39507

Ezt néztem, itt nincs, legalábbis a mobilos változaton ott, hogy bontott vagy felujitott. Vagy akkor parasztvakitás és igazából betétcserés?

Nem is itt van. A Cromax nem hivatalos oldala a Fordnak.
ECat -ban van benne.

Otthon, majd meg tudom nézni neked az alvázszámodhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:03:59 »

Nem is itt van. A Cromax nem hivatalos oldala a Fordnak.
ECat -ban van benne.

Otthon, majd meg tudom nézni neked az alvázszámodhoz.

Hát én azt hittem, hogy a Cromaxnál amire eredeti ford van irva, az az is. De jó pap is holtig tanul.  smile

Viszont ha ennél sokkal drágább az új új, akkor azt tuti kihagyom.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:06:55 »

Hát én azt hittem, hogy a Cromaxnál amire eredeti ford van irva, az az is. De jó pap is holtig tanul.  smile

Viszont ha ennél sokkal drágább az új új, akkor azt tuti kihagyom.

Az.
Eredeti(leg) a Ford-tól van.
De azt nem jelölik külön, hogy mi a gyári felújított és mi nem.

Küld pü-ben az alvázszámod, jövőhéten megnézem.
Azért nem lehet rossz a gyári felújított sem. Kérdés mennyi és milyen feltételekkel van rá garancia.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 20:09:13 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:11:35 »

Az.
Eredeti(leg) a Ford-tól van.
De azt nem jelölik külön, hogy mi a gyári felújított és mi nem.

Értem!

És az üzemanyag nyomásszabályzós kérdésre esetleg van valakinek hozzáértő válasza? Hogy egy sérült, oxidálódott vezeték okozhat-e a szabályzó működésében olyan hibát, ami a kocsi erőtlen gyorsulásához vezet?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:26:09 »

Értem!

És az üzemanyag nyomásszabályzós kérdésre esetleg van valakinek hozzáértő válasza? Hogy egy sérült, oxidálódott vezeték okozhat-e a szabályzó működésében olyan hibát, ami a kocsi erőtlen gyorsulásához vezet?

Csak akkor, ha olyan mértékű a kábelhiba, hogy feszültségcsökkenés alakulhat ki.
De akkor komolyabb problémák jelentkeznének.
Oszcilloszkóp képen látható, ha időnként szorul a szabályzó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:28:38 »

Csak akkor, ha olyan mértékű a kábelhiba, hogy feszültségcsökkenés alakulhat ki.
De akkor komolyabb problémák jelentkeznének.
Oszcilloszkóp képen látható, ha időnként szorul a szabályzó.

Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tünni az ereje.  szomoru1
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!

Forscanben melyik pid az? És esetleg van valahol leirás, hogy mik a megfelelő értékek? Egy min és max pl?
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 20:38:36 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:37:47 »

Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tönni az ereje.  szomoru1
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!

Az sem biztos, hogy a szabályzóval van probléma.
Csak a körülmények miatt vele kapcsolatosan generálódik a hibaüzenet.

2500 felett? Ott kellene megjönnie....
Ki kell deríteni, hogy levegő vagy üzemanyag oldal okozhatja a gyengeséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:39:13 »

Eddig csak a hibakód jött ki párszor, illetve a kocsi lomhaságát tapasztalom, azt is inkább 2500 felett. Ott igencsak el tud tönni az ereje.  szomoru1
Alacsonyabb fordulatokon húz szépen!

Forscanben melyik pid az? És esetleg van valahol leirás, hogy mik a megfelelő értékek? Egy min és max pl?

Üzemi körülmény a nyomásérték.
0-1600 bar.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:40:56 »

Az sem biztos, hogy a szabályzóval van probléma.
Csak a körülmények miatt vele kapcsolatosan generálódik a hibaüzenet.

2500 felett? Ott kellene megjönnie....
Ki kell deríteni, hogy levegő vagy üzemanyag oldal okozhatja a gyengeséget.


Turbónyomást mértem, padlón tartja a 2,5 bart hosszutávon is, nincs kiugrás, leesés.
Üzemanyag oldalon miként lehet ellenőrizni a működést? Csak bontás és beméréssel?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:42:14 »

Üzemi körülmény a nyomásérték.
0-1600 bar.  vigyor3

Vagyis padlónál 1600hoz közel kell lennie ezek szerint. Ezt azért majd meglesem holnap.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2017.08.16 szerda, 21:07:47 »

Vagyis padlónál 1600hoz közel kell lennie ezek szerint. Ezt azért majd meglesem holnap.
Nem feltétlenül (csak) padlógáznál van max nyomás.
Üzemi körülmény.
Az 1600-at csak írtam, mint a CR II átlagos max nyomásértékét.
Konkrét motorhoz kell megnézni, utánanézni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 00:27:01 »

Mindemképp újat veszek, ugy tervezem. A gyári 180ezer, bontoban gondolom legalább 80-100 és ki tudja mi van benne.
Mikre van panasz utángyártottnál? Amit néztem a JMJ, ami 95 arra 3 év garancia van. A Walker 150, arra is 3 év. A gyári meg ugye 180! A lyukasságnak jele a tömény korom, ami a kipuffban van vastagon lerakodva és a koromfelhő, amit eregetek! Illetve diagon néztek nyomást, de az se volt megfelelő, de arról én nem tudok nyilatkozni.
bontottat tesók felvásárolják 50-60körül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 05:52:08 »

bontottat tesók felvásárolják 50-60körül

Esetleg Neked akad ilyen ismerősöd? Ilyen körökben nem vagyok jártas, de jól jönne, ha el tudnám passzolni a rosszat.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 09:12:54 »

Esetleg Neked akad ilyen ismerősöd? Ilyen körökben nem vagyok jártas, de jól jönne, ha el tudnám passzolni a rosszat.

Barátkozz a google-val....katalizátor, DPF felvásárlás.....stb.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 09:14:48 »

bontottat tesók felvásárolják 50-60körül
Katalizátort, DPF-ben nem annyira van olyan bevonat. Esetleg az egyben kat+dpf, de a Mondeo nem olyan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 09:54:43 »

Barátkozz a google-val....katalizátor, DPF felvásárlás.....stb.  wave

Nézegettem, találtam, felhivtam. Ők is azt mondták, hogy meg kell mérni, mert előfordulhat, hogy nincs benne anyag és nekik nem ér semmit. Ugy látszik nem ez fog besegiteni anyagilag.  rinya Max kiszereltetem a katalizátort is, aztán azt adom el.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 10:16:29 »

Nézegettem, találtam, felhivtam. Ők is azt mondták, hogy meg kell mérni, mert előfordulhat, hogy nincs benne anyag és nekik nem ér semmit. Ugy látszik nem ez fog besegiteni anyagilag.  rinya Max kiszereltetem a katalizátort is, aztán azt adom el.  vigyor3
De biztos, hogy lyukas a DPF? Nem lehet, hogy pl. előtte ereszt a tömítésnél? Mi leszedtük, megpucoltuk, új tömítésekkel összeraktuk, de az DPF előtti tömítésnél így is picit kifúj. Amíg saját szemeddel nem látod a lyukat, addig ne cseréld szerintem. Vagy a lyukat úgy érted, hogy belül a szerkezete lyukas?
UI: Átolvastam megint a sztorit, és látom, hogy arra érted, hogy belül a szerkezete nem ép már. Attól függetlenül én leszedném, megnézném. Ha van aknád, vagy egy árok, ami fölé be tudsz állni, akkor max. 30 perc alatt lent van.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 10:33:35 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 11:00:03 »

De biztos, hogy lyukas a DPF? Nem lehet, hogy pl. előtte ereszt a tömítésnél? Mi leszedtük, megpucoltuk, új tömítésekkel összeraktuk, de az DPF előtti tömítésnél így is picit kifúj. Amíg saját szemeddel nem látod a lyukat, addig ne cseréld szerintem. Vagy a lyukat úgy érted, hogy belül a szerkezete lyukas?
UI: Átolvastam megint a sztorit, és látom, hogy arra érted, hogy belül a szerkezete nem ép már. Attól függetlenül én leszedném, megnézném. Ha van aknád, vagy egy árok, ami fölé be tudsz állni, akkor max. 30 perc alatt lent van.

Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 11:02:37 »

Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.

Majd ha télen, hidegben próbálod, akkor neked is lesz.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 11:39:33 »

Majd ha télen, hidegben próbálod, akkor neked is lesz.  vigyor3

Szóval nem egy állandó jelenség ezek szerint. Azt hittem, hogy az el nem égetett üzemanyag miatti füst az.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 12:09:28 »

Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.
Statikus regent nem indítottam még soha. Nekem a kipufogó végen belül kb. 0,5mm koromréteg van. Kívül meg a nyaralás előtt letöröltem tisztára, 1200 km után meg 2 oldalon lett egy kis korom a króm dísz szélére, de ennyi szerintem belefér.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 12:13:13 »

Statikus regent nem indítottam még soha. Nekem a kipufogó végen belül kb. 0,5mm koromréteg van. Kívül meg a nyaralás előtt letöröltem tisztára, 1200 km után meg 2 oldalon lett egy kis korom a króm dísz szélére, de ennyi szerintem belefér.  vigyor3

nekem is ilyen, csak dpf nélkül.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 12:43:23 »

Ez az én nagy bsjom, hogy nincs se garázs, se akna. Amugy a kipuff vége mélyen belül is és kivül is vastagon kormos, mint egy gyárkémény.
Amugy regenerálásnál, akár automatikus, akár magunk inditott statikusnál a fehéres füst alapjelenség? Videókon azt látom folyton, de nekem semmi ilyen nem volt az elmult 3 statikus regen lefuttatásakor. A program végigment közben.

Ahogy Kálmi is említette, télen van fehér füst. Jógagyin nézik ki mikor kojtol a bálna olyankor. +15°C fölött nem füstölök... A kipuffom az tiszta és korommentes.

(Viszont FL előttit nem láttam még télen sem fehéret füstölni!)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:01:23 »

Ahogy Kálmi is említette, télen van fehér füst. Jógagyin nézik ki mikor kojtol a bálna olyankor. +15°C fölött nem füstölök... A kipuffom az tiszta és korommentes.

(Viszont FL előttit nem láttam még télen sem fehéret füstölni!)

Nem láttál még hengerfejest, ami eszi a vizet?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:17:48 »

Valaki be tud linkelni szivosor tömitéskészletet? Kerestem nem találok ilyet, csak készletbe minden mással. Kifúj, de baromira két helyen. Kissé kezd elég lenni ez a sok tömitéses hiba. Apró, de idegesitő. Jól látom, hogy O gyűrűs mind a 8 vagy mennyi!? Nekem a pillangószelephez közelebbi sorban fúj ki a két szélső.  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:31:31 »

Nem láttál még hengerfejest, ami eszi a vizet?

Az nem (az sem) füst, hanem gőz.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:33:18 »

Valaki be tud linkelni szivosor tömitéskészletet? Kerestem nem találok ilyet, csak készletbe minden mással. Kifúj, de baromira két helyen. Kissé kezd elég lenni ez a sok tömitéses hiba. Apró, de idegesitő. Jól látom, hogy O gyűrűs mind a 8 vagy mennyi!? Nekem a pillangószelephez közelebbi sorban fúj ki a két szélső.  szomoru1
lehet, hogy semmi baja a DPF-nek, csak elszelel a turbónyomásod, és azért kormol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 14:14:11 »

Az nem (az sem) füst, hanem gőz.  eplus2

De keveredik a dízel füsttel.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 17:05:04 »

lehet, hogy semmi baja a DPF-nek, csak elszelel a turbónyomásod, és azért kormol.

Most akkor a kérdés az, hogy ha a szivosornál, vagyis a a Map szenzor után fuj ki, akkor a Map szenzor még mérhet 2,5 bar-t miközben már nincs meg a szivósorban? Mert forscanben megvan a 2,5 bar.

A dpf ennyi kormot nem engedhet át szerintem. Mk3nál padlógázon se volt ennyi korom, pedig abba még szűrő se volt. 2500től felfelé folyamatos szürkés-fekete kondenzcsikot húzok.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 17:09:45 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:03:11 »

Most akkor a kérdés az, hogy ha a szivosornál, vagyis a a Map szenzor után fuj ki, akkor a Map szenzor még mérhet 2,5 bar-t miközben már nincs meg a szivósorban? Mert forscanben megvan a 2,5 bar.

A dpf ennyi kormot nem engedhet át szerintem. Mk3nál padlógázon se volt ennyi korom, pedig abba még szűrő se volt. 2500től felfelé folyamatos szürkés-fekete kondenzcsikot húzok.
Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?  vigyor3
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:14:01 »

Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?  vigyor3
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....

Tibi mást szokott ellenőrizni az "endoszkópjával"... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:27:01 »

Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?  vigyor3
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....

Kéne egy endoszkóp!  vigyor3 Ja meg egy akna!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:28:20 »

Tibi mást szokott ellenőrizni az "endoszkópjával"... eplus2

Mást is, de ezt is lehet....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:29:29 »

Kéne egy endoszkóp!  vigyor3 Ja meg egy akna!

Akna?
Elég ha felgyújtod....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:34:08 »

Az meg van, hogy a nyomás zárt térben mindenhol azonos és nem tudja hol van a Map szenzor?  vigyor3
A fizikailag átszakadt dpf miatt kormolhat.
Amúgy percek alatt ellenőrizhető endoszkóppal.....

Ja és megvan.  nyes Csak gondoltam rákérdek biztos ami biztos! Viszont a kifújás új, a kormolás régebb óta van.
Marad a DPF ismét, mint hibaforrás. Megy az sztkba megtükrözni a szűrőt!


Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:42:10 »

Ja és megvan.  nyes Csak gondoltam rákérdek biztos ami biztos! Viszont a kifújás új, a kormolás régebb óta van.
Marad a DPF ismét, mint hibaforrás. Megy az sztkba megtükrözni a szűrőt!




Már rég túl kellett volna esnie ezek a diagnosztikai vizsgálaton.
Azt gondoltam ez után jeletették ki, hogy lyukas.
Azt olvasgattam és úgy vettem ki, hogy talán mégsem így nézték meg (ha megnézték és nem csak találgattak) ezért írtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 18:49:07 »

Már rég túl kellett volna esnie ezek a diagnosztikai vizsgálaton.
Azt gondoltam ez után jeletették ki, hogy lyukas.
Azt olvasgattam és úgy vettem ki, hogy talán mégsem így nézték meg (ha megnézték és nem csak találgattak) ezért írtam.


Még a kiszerelés nem volt meg, addig nem is veszek ujat még, csak a kiszerelés macerás, mert a kocsi kell munkához, munka után meg nincs idő már a szervizbe, mert ugye mind 5kor zár. De ettől még mindenképp megoldok egy rendes kiszerelt vizsgálatot. Hétvégi szerviz lenne a legjobb, de olyan nincs!  rinya
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 19:03:47 »

Még a kiszerelés nem volt meg, addig nem is veszek ujat még, csak a kiszerelés macerás, mert a kocsi kell munkához, munka után meg nincs idő már a szervizbe, mert ugye mind 5kor zár. De ettől még mindenképp megoldok egy rendes kiszerelt vizsgálatot. Hétvégi szerviz lenne a legjobb, de olyan nincs!  rinya

Pont ez a lényege az endoszkópos vizsgálatnak. Nem kell le- kiszerelni.... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 19:09:35 »

Pont ez a lényege az endoszkópos vizsgálatnak. Nem kell le- kiszerelni.... Cool

Na de azt hogy? Eljut az endoszkóp a kipuff végétől a dobokon keresztül egész a dpfig?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.