Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:08:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
242
243
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253944 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11750 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:39:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 21:09:04
Ártani nem használ kategória.
még mingid jobb mint a "nem használ, de legalább árt kategória"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11751 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:40:29 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.22 kedd, 21:01:35
Ilyen adalékkal kapcsolatban van tapasztalat? Minek a rovására teszi a dolgát?
http://jarmualkatresz.com/Uzemanyagadalek-dieselhez-DPF-tisztito-250ml-9994
Bonca
dpf/turbó/egr/stb tisztító, ami járó motornál fejtené ki a hatását kb semmit se érnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11752 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:45:07 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.22 kedd, 21:32:01
Főleg arra gondoltam, hogy egy termék, ami csak jót okoz, nekem gyanús. Pl. nem csökkenti a gázolaj kenőképességét? Hogyan csökkenti a korom égési hőmérsékletét 650 fokról 350-re? Mi a hátulütője? Büntetlenül nem lehet ennyire "jó"! Miért nincs egy teszt előtte/utána képekkel?
Bonca
Na itt a bibi, alacsony hőmérsékleten nincs korom, magas hőmérsékleten meg nem a korom ég, hanem az égés mellékterméke a korom.
Ezért szívok most marlboro heet stickset, elvileg nincs korom, kátrány.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11753 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:49:46 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.22 kedd, 21:37:08
Igaz, úgyis kétkedve nézném. Gondolom, nincs itt sem olyan, aki készített valamilyen képet előtte, majd utána.
Bonca
Miről?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11754 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:00:59 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 21:49:46
Miről?
A koromszűrő, egr, katalizátor, turbó, stb. állapotáról a tisztítófolyadék használata előtt és után. Azt értem, hogy mind kétkedünk, de senkinek nincs pro/kontra "bizonyítéka".
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.22 kedd, 22:02:30 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11755 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:15:49 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.22 kedd, 22:00:59
A
koromszűrő, egr, katalizátor, turbó,
stb. állapotáról a tisztítófolyadék használata előtt és után. Azt értem, hogy mind kétkedünk, de senkinek nincs pro/kontra "bizonyítéka".
Bonca
Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11756 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:20:47 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.22 kedd, 21:45:07
Na itt a bibi, alacsony hőmérsékleten nincs korom, magas hőmérsékleten meg nem a korom ég, hanem az égés mellékterméke a korom.
Ezért szívok most marlboro heet stickset, elvileg nincs korom, kátrány.
igy hívják a bőr szivart?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11757 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:25:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.22 kedd, 22:20:47
igy hívják a bőr szivart?
Nem. Azt faxnak hívják... tudod, hallottad már, ezt szokták kiabálni neked...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11758 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:30:55 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 22:15:49
Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?
Színesben, a szemeimmel.
Nem a képekért.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11759 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:39:51 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.22 kedd, 22:30:55
Színesben, a szemeimmel.
Nem a képekért.
Bonca
Hanem? Te mégis azokat szeretnéd látni!
Ennyire nem perverz senki, hogy egy lötty beleöntése előtt darabokra szedi a kocsiját (EGR, DPF, Katalizátor, turbó...stb.) és a lötty után is.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11760 Dátum:
2017.08.23 szerda, 06:54:09 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 22:39:51
Hanem? Te mégis azokat szeretnéd látni!
Ennyire nem perverz senki, hogy egy lötty beleöntése előtt darabokra szedi a kocsiját (EGR, DPF, Katalizátor, turbó...stb.) és a lötty után is.....
Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.
Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó
Béke!
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 07:00:51 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11761 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:19:05 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.23 szerda, 06:54:09
Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.
Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó
Béke!
Bonca
Miket teszteltek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11762 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:26:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.23 szerda, 08:19:05
Miket teszteltek?
Pl. Fordnak gyártott BCM egységeket
http://pasteboard.co/4WMJNBRno.jpg
http://pasteboard.co/4XY7vZbpR.jpg
De majdnem az összes európai autóhoz motorvezérlőt, multimédiás vezérlőket, CAN eszközöket, audio eszközöket. Ezek forrasztását ellenőrizzük automata röntgennel. Ezekhez készítek vizsgálóprogramokat.
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 08:29:37 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11763 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:38:00 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.23 szerda, 08:26:10
Pl. Fordnak gyártott BCM egységeket
http://pasteboard.co/4WMJNBRno.jpg
http://pasteboard.co/4XY7vZbpR.jpg
De majdnem az összes európai autóhoz motorvezérlőt, multimédiás vezérlőket, CAN eszközöket, audio eszközöket. Ezek forrasztását ellenőrizzük automata röntgennel. Ezekhez készítek vizsgálóprogramokat.
Bonca
Gondolom csak prototípusokat teszteltek, nem minden egyes darabot... Akkor neked mindig friss bcm van az autódban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11764 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:41:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 22:15:49
Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?
Igen. pl. a gyártó cég áldoz a marketing oltárán, hogy hitelesen bemutassa a termék működését. Habár az ilyen előtte utána fényképekkel reklámozott termékek, illetve maga a palackozott csodalötty - legyen jó bármire - is nálam szemfényvesztés kategóriájába esik, és bottal sem piszkálom, nemhogy pénzt adjak érte és akár a saját akár az autóm egészségét kockáztassam vele.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11765 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:53:45 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.23 szerda, 06:54:09
Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.
Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó
Béke!
Bonca
Mindenki másképp ítéli meg, hogy mi a felesleges és mi nem.
Szerinted én írok azt, mert érdekel hogyan képzeled el a tesztet.
Szerintem meg mondjuk az, hogy tesztet szeretnél egy lötty használatával kapcsolatban, amit valaki
hobbiból
megcsinálni és ezért 2x is darabokra szedi az autóját!
Esetedben, ha ez a
munkád
az egészen más!
Le van írva a löttyre "mit tud"..... Nem elég?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11766 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:57:13 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.23 szerda, 08:38:00
Gondolom csak prototípusokat teszteltek, nem minden egyes darabot... Akkor neked mindig friss bcm van az autódban?
A laborban néhány száz darab megy hetente. A gyártósorokon kb. 100.000 db/hét a tesztelt mennyiség. Mindent meg kell vizsgálnunk. De visszakanyarodnék az eredeti kérdésre, hátha volt valakinek lehetősége akár a véletlen folytán olyan autó látni, ahol alkalmaztak valamilyen csodaszert DPF tisztításra.
Ilyen személyes
tapasztalatra
perverzióra gondoltam:
https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 09:08:47 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11767 Dátum:
2017.08.23 szerda, 08:58:05 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.23 szerda, 08:41:46
Igen. pl. a gyártó cég áldoz a marketing oltárán, hogy hitelesen bemutassa a termék működését. Habár az ilyen előtte utána fényképekkel reklámozott termékek, illetve maga a palackozott csodalötty - legyen jó bármire - is nálam szemfényvesztés kategóriájába esik, és bottal sem piszkálom, nemhogy pénzt adjak érte és akár a saját akár az autóm egészségét kockáztassam vele.
Ilyet csak a prolong csinál az olaj leengedéssel és a kavicsmotorbaszórással....ami ugye nettó faxság!
Egy ilyen "teszt" egy löttyről meggyőzne?
Amúgy nem gyártói tesztet kért/keresett, hanem "valaki" nem csinált-e.....
Te szétszednéd darabokra az autód 2x, hogy megnézd mi változott? Aligha....
Más szedje szét hobbiból, mert legyen olyan perverz?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 09:00:31 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11768 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:03:03 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.23 szerda, 08:53:45
Mindenki másképp ítéli meg, hogy mi a felesleges és mi nem.
Szerinted én írok azt, mert érdekel hogyan képzeled el a tesztet.
Szerintem meg mondjuk az, hogy tesztet szeretnél egy lötty használatával kapcsolatban, amit valaki
hobbiból
megcsinálni és ezért 2x is darabokra szedi az autóját!
Esetedben, ha ez a
munkád
az egészen más!
Le van írva a löttyre "mit tud"..... Nem elég?
Rendben, akkor miről beszélgessünk?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
damien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11769 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:06:53 »
Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11770 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:30:29 »
Idézetet írta: damien - 2017.08.23 szerda, 09:06:53
Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.
A hővédő lemezek csavarjain a rozsda nem nagy móka, mindegyik ilyen, sőt, le is szakad a hővédő egy idő után. 1 éves smaxit majd belinkelem ide, brutál ahogy kinéz.
Az első lámpán miből állapítottad meg, hogy nem gyári a csavar?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11771 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:35:52 »
Idézetet írta: damien - 2017.08.23 szerda, 09:06:53
Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.
Hővédőknél nálam is ilyen, illetve át is szakadt 1-2 helyen a csavarnál. Ha a csavar nem gyári a lámpánál, az akár attól is lehet, hogy izzócseréhez ki kell szedni az egész lámpát, és ilyenkor elkavarodhat.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11772 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:37:38 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.08.23 szerda, 09:35:52
Hővédőknél nálam is ilyen, illetve át is szakadt 1-2 helyen a csavarnál. Ha a csavar nem gyári a lámpánál, az akár attól is lehet, hogy izzócseréhez ki kell szedni az egész lámpát, és ilyenkor elkavarodhat.
Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
damien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11773 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:37:45 »
Éltem a gyanú perrel és megnéztem egy párat ezek után és azokon egy forma volt. Onnan gondoltam hogy nem gyári, mert a bal oldalon a gyári van, a jobb oldalon pedig egy hatlap fejű a megnézett és sajnos már lefoglalózott autón. Napok óta nem alszok.
Naplózva
damien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11774 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:43:54 »
Nagyon szeretném ezt az autót, nekem ez a nonplus ultra! Azt vettem még észre egyébként, hogy a motortartó bakok rögzítésénél bal és jobb oldalt a kasztnin vannak kisebb rozsda foltok, a tiétekben van egyáltalán valami, mert sajnos ezt is néztem itthon egy pár autóban azután, hogy megláttam. Vegyesen néztem hazai első forgalomba helyezetten és külföldről behozotton is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11775 Dátum:
2017.08.23 szerda, 09:58:40 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.08.23 szerda, 09:37:38
Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...
Béna vagy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11776 Dátum:
2017.08.23 szerda, 10:07:54 »
Idézetet írta: damien - 2017.08.23 szerda, 09:43:54
Nagyon szeretném ezt az autót, nekem ez a nonplus ultra! Azt vettem még észre egyébként, hogy a motortartó bakok rögzítésénél bal és jobb oldalt a kasztnin vannak kisebb rozsda foltok, a tiétekben van egyáltalán valami, mert sajnos ezt is néztem itthon egy pár autóban azután, hogy megláttam. Vegyesen néztem hazai első forgalomba helyezetten és külföldről behozotton is.
Bocsánat a kérdésért, de a rozsda (ilyen lényegtelen helyeken) miért ennyire fontos dolog, hogy igy rástresszelj? Egy 8 éves autón itt vagy ott megjelenik a rozsda, hacsak nem garázsból garázsba kocsikáztak vele minden alkalommal. Emiatt idegeskedni kár! Inkább a kocsi műszaki állapota érdekeljen. A motor, váltó, elektronika.
A másik kérdés, hogy miért foglaloztál le egy kocsit, amit addig nem is láttál?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 10:10:22 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11777 Dátum:
2017.08.23 szerda, 10:23:03 »
Sziasztok!
Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla:
https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk
Köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11778 Dátum:
2017.08.23 szerda, 10:29:06 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.08.23 szerda, 09:37:38
Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...
Egyszer én is beejtettem, de pont kitudtam halászni a motorvédő illesztésénél alul.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
damien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11779 Dátum:
2017.08.23 szerda, 10:31:56 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.23 szerda, 10:07:54
Bocsánat a kérdésért, de a rozsda (ilyen lényegtelen helyeken) miért ennyire fontos dolog, hogy igy rástresszelj? Egy 8 éves autón itt vagy ott megjelenik a rozsda, hacsak nem garázsból garázsba kocsikáztak vele minden alkalommal. Emiatt idegeskedni kár! Inkább a kocsi műszaki állapota érdekeljen. A motor, váltó, elektronika.
A másik kérdés, hogy miért foglaloztál le egy kocsit, amit addig nem is láttál?
Igazad van, de éppen ez a kettősség a dologban számomra, hogy tökéletesen megy-jön, működk rajta minden! Elsiethettem valóban a foglalózást, de az egész országot végig jártam, több mint 10 járművet néztem(ami anyagilag szóbajöhet), de egyik sem nézett ki ennyire összeszedettenek kívülről-belülről, mint ez! Egyébként a motortérben lévő rozsdásodással időelőre haladtával mit lehetne tenni? Nem annyira egyszerűen karbantartható helyen van.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11780 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:35:09 »
Idézetet írta: damien - 2017.08.23 szerda, 09:37:45
Éltem a gyanú perrel és megnéztem egy párat ezek után és azokon egy forma volt. Onnan gondoltam hogy nem gyári, mert a bal oldalon a gyári van, a jobb oldalon pedig egy hatlap fejű a megnézett és sajnos már lefoglalózott autón. Napok óta nem alszok.
Ezek a csavarok könnyen elvesznek, mivel, ahogy a többiek is írták, ki kell szedni a lámpát az izzócseréhez, és az elülső elég mélyen ül lent egy lyukban, könnyű elejteni.
Inkább nézd meg a lámpatesten a gyártási év/hónapot, asszem egy matricán jól láthatóan rajta van. Ha passzol az autó évjáratához (pár hónappal lehet korábbi), akkor még valószínűleg az eredeti, azaz nem volt összetörve (elég kicsi a valószínűsége, hogy rommá törték és szereztek egy bontott, pont megfelelő évjáratú lámpát).
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11781 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:40:10 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.08.23 szerda, 10:23:03
Sziasztok!
Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla:
https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk
Köszi!
Na, rá is tettem gyorskötözővel egy szivacsdarabot az ablakmosó töltőcsövére, most pont annyira nyomja ezt a fura levegőszívó csövet, hogy nem kalimpál.
Azért megköszönném, ha valaki megszakértené a videót, hátha el van törve valami rögzítés.
Köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11782 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:42:22 »
Idézetet írta: damien - 2017.08.23 szerda, 10:31:56
Igazad van, de éppen ez a kettősség a dologban számomra, hogy tökéletesen megy-jön, működk rajta minden! Elsiethettem valóban a foglalózást, de az egész országot végig jártam, több mint 10 járművet néztem(ami anyagilag szóbajöhet), de egyik sem nézett ki ennyire összeszedettenek kívülről-belülről, mint ez! Egyébként a motortérben lévő rozsdásodással időelőre haladtával mit lehetne tenni? Nem annyira egyszerűen karbantartható helyen van.
Azt azért tudni kell, hogy egy-egy pötty rozsda a kasztni kezeltsége miatt nehezen nő nagyobbra. Már az mk3-nál is volt egy kb 2cm-es csik a srávédőmön hátul, ahol a fényezés sérült volt és rozsda jelent meg. 3 évvel késöbb, pedig nem garázsban tartott volt, egy mm-el se lett nagyobb a rozsdás rész.
Motortérben meg pláne, ahol azért ritkán éri viz, nem fog szerintem évekig nagyobbodni. De ha nagyon zavar, akkor veszel egy kis javitófestéket, pici csiszolás és lekened.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11783 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:45:30 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.08.23 szerda, 11:40:10
Na, rá is tettem gyorskötözővel egy szivacsdarabot az ablakmosó töltőcsövére, most pont annyira nyomja ezt a fura levegőszívó csövet, hogy nem kalimpál.
Azért megköszönném, ha valaki megszakértené a videót, hátha el van törve valami rögzítés.
Köszi!
A légszűrőházon van egy kis sin, abba van alulról betolva és egy kis fülecske rögziti a helyén. Máshova nincs rögzitve. Nekem a kis fül eltört anno, ezért javitásképpen kivettem a fenébe ezt a csövet.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11784 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:46:32 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.08.23 szerda, 10:23:03
Sziasztok!
Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla:
https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk
Köszi!
nekem fogja 2-3 csavar is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11785 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:49:42 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.23 szerda, 11:45:30
A légszűrőházon van egy kis sin, abba van alulról betolva és egy kis fülecske rögziti a helyén. Máshova nincs rögzitve. Nekem a kis fül eltört anno, ezért javitásképpen kivettem a fenébe ezt a csövet.
Köszi!
Én úgy vettem észre, hogy nekem jó a rögzítés a légszűrőházon. Alul nem látom, hogy pontosan hogy rögzül, de felül van egy kb. 1 cm széles kis bepattintós karom, az nincs letörve, fogja rendesen, egyszerűen ennyire tud lötyögni. Megjegyzem az egész légszűrőház remeg rendesen, de még ahhoz képes is lötyög, ezért felerősödik a remegés.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11786 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:51:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.23 szerda, 11:46:32
nekem fogja 2-3 csavar is
Hm, nekem csavar biztosan nincs benne. Egyszer már kiszedetem a légszűrőházat hónapokkal ezelőtt, de sajna nem is emlékszem, hogy ezt a csövet akkor leoperáltam-e róla
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11787 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:02:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.23 szerda, 11:46:32
nekem fogja 2-3 csavar is
Nekem még helye sincs a csavarnak. Letörve se láttam semmi felfogatási pontot. Vagy utolagosan csavartad a házra?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11788 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:06:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.23 szerda, 12:02:57
Nekem még helye sincs a csavarnak. Letörve se láttam semmi felfogatási pontot. Vagy utolagosan csavartad a házra?
hozzám már így került, gondolom hasonló okokból tekertek bele anno 2 csavart
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11789 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:07:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.23 szerda, 12:06:01
hozzám már így került, gondolom hasonló okokból tekertek bele anno 2 csavart
Az meglehet. Egy kis házi tuning.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11790 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:23:51 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.08.23 szerda, 10:23:03
Sziasztok!
Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla:
https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk
Köszi!
Elvileg ennek a lebegő csőnek a végén gyárilag van egy szivacs körbe, amitől befeszül(ne) a lámpa melletti derékszögű kivezetőbe, viszont ezt az akkucserénél szívesen dobják ki a szerelők, illetve a menetszél simán hátrébb nyomja, amitől az ottan szépen elfoszlik, elfogy magában...
Nincs rögzítve csavarral, mondeón nem találtam meg a szivacsot, így odarögzítettem valamihez gyors kötözővel, smaxiban most hogy cseréltem az akkut, a szivacsot megtaláltam és próbáltam visszarakni a helyére, ami nem olyan hűdejól kitalált.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11791 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:26:39 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.08.23 szerda, 10:23:03
Sziasztok!
Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla:
https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk
Köszi!
A hiányzó szivacs a videóben 1:35-nél látható:
https://www.youtube.com/watch?v=rahugsPQS4k
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11792 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:28:36 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.23 szerda, 08:58:05
Ilyet csak a prolong csinál az olaj leengedéssel és a kavicsmotorbaszórással....ami ugye nettó faxság!
Egy ilyen "teszt" egy löttyről meggyőzne?
Amúgy nem gyártói tesztet kért/keresett, hanem "valaki" nem csinált-e.....
Te szétszednéd darabokra az autód 2x, hogy megnézd mi változott? Aligha....
Más szedje szét hobbiból, mert legyen olyan perverz?
Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11793 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:31:28 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.08.23 szerda, 09:03:03
Rendben, akkor miről beszélgessünk?
Bonca
Fogyasztáscsökkentő szivargyújtóba dugható "Fuel Saver"?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11794 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:32:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.23 szerda, 12:28:36
Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.
Hiába na, Tibcsinek is vannak rossz napjai, meg qva rossz napjai is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11795 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:32:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.23 szerda, 12:28:36
Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.
Jaja....
A marketinges mondat után nem olvastam tovább, hanem egyből elkezdtem írni.
Végül az lett belőle, hogy feltettem a kérdéseket, hogy még világosabb legyen mindenkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 12:34:29 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11796 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:35:09 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.23 szerda, 12:32:12
Hiába na, Tibcsinek is vannak rossz napjai, meg qva rossz napjai is.
Csak azok vannak.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11797 Dátum:
2017.08.23 szerda, 13:40:30 »
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal,hogy kb 140km/h tempónál letaposva 5-6ba kicsit felbőg a motor és utánna indul meg! Kuplunk csúszás lehet? Vagy valami más esetleg!
Szerelő nézte,kettőstömegű nem zörög-csörög!A kuplung nem csúszott meg neki akár ,hogy próbálkozozz,igaz nem próbálta a fent említett sebességnél!
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11798 Dátum:
2017.08.23 szerda, 14:01:42 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.08.23 szerda, 13:40:30
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal,hogy kb 140km/h tempónál letaposva 5-6ba kicsit felbőg a motor és utánna indul meg! Kuplunk csúszás lehet? Vagy valami más esetleg!
Szerelő nézte,kettőstömegű nem zörög-csörög!A kuplung nem csúszott meg neki akár ,hogy próbálkozozz,igaz nem próbálta a fent említett sebességnél!
Pedig kuplungcsúszás a tünet. Tied fel is van húzva +overboost, megtekeri ~400nm - el és elenged a kapcsolat. Mutasd meg a szakinak, amikor produkálja... Hamarabb lerágja a húst a tárcsásról, minthogy a dmfw megadja magát és akkor félő, hogy eccer úton maradsz...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
damien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11799 Dátum:
2017.08.23 szerda, 14:32:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.08.23 szerda, 11:42:22
Azt azért tudni kell, hogy egy-egy pötty rozsda a kasztni kezeltsége miatt nehezen nő nagyobbra. Már az mk3-nál is volt egy kb 2cm-es csik a srávédőmön hátul, ahol a fényezés sérült volt és rozsda jelent meg. 3 évvel késöbb, pedig nem garázsban tartott volt, egy mm-el se lett nagyobb a rozsdás rész.
Motortérben meg pláne, ahol azért ritkán éri viz, nem fog szerintem évekig nagyobbodni. De ha nagyon zavar, akkor veszel egy kis javitófestéket, pici csiszolás és lekened.
Köszönöm mindenkinek a megnyugtató válaszokat!!
Naplózva
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
242
243
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ