Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263746 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:39:42 »


Ártani nem használ kategória.
még mingid jobb mint a "nem használ, de legalább árt kategória" nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:40:29 »

Ilyen adalékkal kapcsolatban van tapasztalat? Minek a rovására teszi a dolgát?

http://jarmualkatresz.com/Uzemanyagadalek-dieselhez-DPF-tisztito-250ml-9994

Bonca
dpf/turbó/egr/stb tisztító, ami járó motornál fejtené ki a hatását kb semmit se érnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:45:07 »

Főleg arra gondoltam, hogy egy termék, ami csak jót okoz, nekem gyanús. Pl. nem csökkenti a gázolaj kenőképességét? Hogyan csökkenti a korom égési hőmérsékletét 650 fokról 350-re? Mi a hátulütője? Büntetlenül nem lehet ennyire "jó"! Miért nincs egy teszt előtte/utána képekkel?

Bonca

Na itt a bibi, alacsony hőmérsékleten nincs korom, magas hőmérsékleten meg nem a korom ég, hanem az égés mellékterméke a korom.

Ezért szívok most marlboro heet stickset, elvileg nincs korom, kátrány.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:49:46 »

Igaz, úgyis kétkedve nézném. Gondolom, nincs itt sem olyan, aki készített valamilyen képet előtte, majd utána.

Bonca

Miről?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:00:59 »

Miről?

A koromszűrő, egr, katalizátor, turbó, stb. állapotáról a tisztítófolyadék használata előtt és után. Azt értem, hogy mind kétkedünk, de senkinek nincs pro/kontra "bizonyítéka".

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.22 kedd, 22:02:30 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:15:49 »

A koromszűrő, egr, katalizátor, turbó, stb. állapotáról a tisztítófolyadék használata előtt és után. Azt értem, hogy mind kétkedünk, de senkinek nincs pro/kontra "bizonyítéka".

Bonca

Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?   Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:20:47 »

Na itt a bibi, alacsony hőmérsékleten nincs korom, magas hőmérsékleten meg nem a korom ég, hanem az égés mellékterméke a korom.

Ezért szívok most marlboro heet stickset, elvileg nincs korom, kátrány.
igy hívják a bőr szivart?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:25:09 »

igy hívják a bőr szivart?

Nem. Azt faxnak hívják... tudod, hallottad már, ezt szokták kiabálni neked... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:30:55 »

Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?   Cheesy


Színesben, a szemeimmel.
Nem a képekért.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:39:51 »

Színesben, a szemeimmel.
Nem a képekért.

Bonca

Hanem? Te mégis azokat szeretnéd látni!  vigyor3

Ennyire nem perverz senki, hogy egy lötty beleöntése előtt darabokra szedi a kocsiját (EGR, DPF, Katalizátor, turbó...stb.) és a lötty után is.....    Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2017.08.23 szerda, 06:54:09 »

Hanem? Te mégis azokat szeretnéd látni!  vigyor3

Ennyire nem perverz senki, hogy egy lötty beleöntése előtt darabokra szedi a kocsiját (EGR, DPF, Katalizátor, turbó...stb.) és a lötty után is.....    Roll Eyes

Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.

Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó  taps Béke!

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 07:00:51 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:19:05 »

Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.

Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó  taps Béke!

Bonca

 taps hehe

Miket teszteltek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:26:10 »

taps hehe

Miket teszteltek?

Pl. Fordnak gyártott BCM egységeket Smiley
http://pasteboard.co/4WMJNBRno.jpg
http://pasteboard.co/4XY7vZbpR.jpg

De majdnem az összes európai autóhoz motorvezérlőt, multimédiás vezérlőket, CAN eszközöket, audio eszközöket. Ezek forrasztását ellenőrizzük automata röntgennel. Ezekhez készítek vizsgálóprogramokat.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 08:29:37 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:38:00 »

Pl. Fordnak gyártott BCM egységeket Smiley
http://pasteboard.co/4WMJNBRno.jpg
http://pasteboard.co/4XY7vZbpR.jpg

De majdnem az összes európai autóhoz motorvezérlőt, multimédiás vezérlőket, CAN eszközöket, audio eszközöket. Ezek forrasztását ellenőrizzük automata röntgennel. Ezekhez készítek vizsgálóprogramokat.

Bonca

Gondolom csak prototípusokat teszteltek, nem minden egyes darabot... Akkor neked mindig friss bcm van az autódban?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:41:46 »

Ezeket hogyan szeretnéd képen látni?
Gondolod valaki szétszerelné az autóját a fényképekért?   Cheesy

Igen. pl. a gyártó cég áldoz a marketing oltárán, hogy hitelesen bemutassa a termék működését. Habár az ilyen előtte utána fényképekkel reklámozott termékek, illetve maga a palackozott csodalötty - legyen jó bármire - is nálam szemfényvesztés kategóriájába esik, és bottal sem piszkálom, nemhogy pénzt adjak érte és akár a saját akár az autóm egészségét kockáztassam vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:53:45 »

Egy tesztlaborban dolgozom, röntgengépekkel. Ha valamit csinálok az autón, vagyok annyira perverz , hogy készítek hozzá képes útmutatót. Mindenkinek megvannak a lehetőségei, és a korlátai.

Te a felesleges hozzászólásokban vagy jó  taps Béke!

Bonca

Mindenki másképp ítéli meg, hogy mi a felesleges és mi nem.
Szerinted én írok azt, mert érdekel hogyan képzeled el a tesztet.
Szerintem meg mondjuk az, hogy tesztet szeretnél egy lötty használatával kapcsolatban, amit valaki hobbiból megcsinálni és ezért 2x is darabokra szedi az autóját!  taps

Esetedben, ha ez a munkád az egészen más!

Le van írva a löttyre "mit tud"..... Nem elég? vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:57:13 »

Gondolom csak prototípusokat teszteltek, nem minden egyes darabot... Akkor neked mindig friss bcm van az autódban?  vigyor3

A laborban néhány száz darab megy hetente. A gyártósorokon kb. 100.000 db/hét a tesztelt mennyiség. Mindent meg kell vizsgálnunk. De visszakanyarodnék az eredeti kérdésre, hátha volt valakinek lehetősége akár a véletlen folytán olyan autó látni, ahol alkalmaztak valamilyen csodaszert DPF tisztításra.
Ilyen személyes tapasztalatra perverzióra gondoltam:
https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 09:08:47 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2017.08.23 szerda, 08:58:05 »

Igen. pl. a gyártó cég áldoz a marketing oltárán, hogy hitelesen bemutassa a termék működését. Habár az ilyen előtte utána fényképekkel reklámozott termékek, illetve maga a palackozott csodalötty - legyen jó bármire - is nálam szemfényvesztés kategóriájába esik, és bottal sem piszkálom, nemhogy pénzt adjak érte és akár a saját akár az autóm egészségét kockáztassam vele.

Ilyet csak a prolong csinál az olaj leengedéssel és a kavicsmotorbaszórással....ami ugye nettó faxság!
Egy ilyen "teszt" egy löttyről meggyőzne?

Amúgy nem gyártói tesztet kért/keresett, hanem "valaki" nem csinált-e.....

Te szétszednéd darabokra az autód 2x, hogy megnézd mi változott? Aligha....
Más szedje szét hobbiból, mert legyen olyan perverz? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 09:00:31 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:03:03 »

Mindenki másképp ítéli meg, hogy mi a felesleges és mi nem.
Szerinted én írok azt, mert érdekel hogyan képzeled el a tesztet.
Szerintem meg mondjuk az, hogy tesztet szeretnél egy lötty használatával kapcsolatban, amit valaki hobbiból megcsinálni és ezért 2x is darabokra szedi az autóját!  taps

Esetedben, ha ez a munkád az egészen más!

Le van írva a löttyre "mit tud"..... Nem elég? vigyor3

Rendben, akkor miről beszélgessünk? Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:06:53 »

Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:30:29 »

Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.  vigyor3

A hővédő lemezek csavarjain a rozsda nem nagy móka, mindegyik ilyen, sőt, le is szakad a hővédő egy idő után. 1 éves smaxit majd belinkelem ide, brutál ahogy kinéz.
Az első lámpán miből állapítottad meg, hogy nem gyári a csavar?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:35:52 »

Sziasztok! Nagy a gondom!! Autóvásárlásban vagyok! (Gondolom nem kell el-mondeo-nom, hogy melyik márka!) Segítsetek tanácsokkal.
A múlt héten lefoglalóztam egy 2009-es, Titanium felszerletségű kombi Mondeo-t. Az eladó Németországból hozta be a tavasszal. A gépet megnéztem átvizsgáltam, de nem vagyok szakértő sajnos! Azt vettem észre, amikor alábújtam, hogy rozsdás, na persze kérdezhetnétek, hogy melyik autó nem rozsdás! Ez inkább hátul alánézve volt szembe tűnő. Azt láttam, hogy a hátsó tengely előtt egy 30 cm-re van egy hővédő lemez, amelynek a felfogató csavarai és alátétjei is eléggé korrodáltak. Lehet hogy csak nekem volt letaglózó a látvány, de nem ezt várnám egy ilyen színvonalú autótól. Nekem ez az első komolyabb autóm, 12 éve használok egy Swiftet, amin egy deka rozsda nincs és sosem volt kímélve. Talán még azt vettem észre, ha szemben álllok az autóval, akkor jobb oldalt a lámpa tartó csavar, már nem a gyári, viszont a fényszórókon gyári logó figyel. Lehet, hogy össze volt törve az eleje, akkor viszont valaki nagyon jó munkát végzett! Az előéletéről annyit, hogy leellenőriztem autoDNA-n, és ott egyszer sem volt szervízbejegyzés! Csak a fogalomba helyezés látszik napra pontosan. Ne bántsatok, ha hülyeséget írok, kérdezek.  vigyor3
Hővédőknél nálam is ilyen, illetve át is szakadt 1-2 helyen a csavarnál. Ha a csavar nem gyári a lámpánál, az akár attól is lehet, hogy izzócseréhez ki kell szedni az egész lámpát, és ilyenkor elkavarodhat.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:37:38 »

Hővédőknél nálam is ilyen, illetve át is szakadt 1-2 helyen a csavarnál. Ha a csavar nem gyári a lámpánál, az akár attól is lehet, hogy izzócseréhez ki kell szedni az egész lámpát, és ilyenkor elkavarodhat.

Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:37:45 »

 Éltem a gyanú perrel és megnéztem egy párat ezek után és azokon egy forma volt. Onnan gondoltam hogy nem gyári, mert a bal oldalon a gyári van, a jobb oldalon pedig egy hatlap fejű a megnézett és sajnos már lefoglalózott autón. Napok óta nem alszok. szomoru1
Naplózva
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:43:54 »

Nagyon szeretném ezt az autót, nekem ez a nonplus ultra! Azt vettem még észre egyébként, hogy a motortartó bakok rögzítésénél bal és jobb oldalt a kasztnin vannak kisebb rozsda foltok, a tiétekben van egyáltalán valami, mert sajnos ezt is néztem itthon egy pár autóban azután, hogy megláttam. Vegyesen néztem hazai első forgalomba helyezetten és külföldről behozotton is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2017.08.23 szerda, 09:58:40 »

Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...  vigyor3

Béna vagy.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2017.08.23 szerda, 10:07:54 »

Nagyon szeretném ezt az autót, nekem ez a nonplus ultra! Azt vettem még észre egyébként, hogy a motortartó bakok rögzítésénél bal és jobb oldalt a kasztnin vannak kisebb rozsda foltok, a tiétekben van egyáltalán valami, mert sajnos ezt is néztem itthon egy pár autóban azután, hogy megláttam. Vegyesen néztem hazai első forgalomba helyezetten és külföldről behozotton is.

Bocsánat a kérdésért, de a rozsda (ilyen lényegtelen helyeken) miért ennyire fontos dolog, hogy igy rástresszelj? Egy 8 éves autón itt vagy ott megjelenik a rozsda, hacsak nem garázsból garázsba kocsikáztak vele minden alkalommal. Emiatt idegeskedni kár! Inkább a kocsi műszaki állapota érdekeljen. A motor, váltó, elektronika.

A  másik kérdés, hogy miért foglaloztál le egy kocsit, amit addig nem is láttál?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 10:10:22 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2017.08.23 szerda, 10:23:03 »

Sziasztok!

Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla: https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk

Köszi!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2017.08.23 szerda, 10:29:06 »

Lámpacsavarok: Vagy beejtették a fekete lyukba alulra, mint én is anno. És nem vettek új gyárikat 158Ft - ért...  vigyor3
Egyszer én is beejtettem, de pont kitudtam halászni a motorvédő illesztésénél alul.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2017.08.23 szerda, 10:31:56 »

Bocsánat a kérdésért, de a rozsda (ilyen lényegtelen helyeken) miért ennyire fontos dolog, hogy igy rástresszelj? Egy 8 éves autón itt vagy ott megjelenik a rozsda, hacsak nem garázsból garázsba kocsikáztak vele minden alkalommal. Emiatt idegeskedni kár! Inkább a kocsi műszaki állapota érdekeljen. A motor, váltó, elektronika.

A  másik kérdés, hogy miért foglaloztál le egy kocsit, amit addig nem is láttál?  Roll Eyes

Igazad van, de éppen ez a kettősség a dologban számomra, hogy tökéletesen megy-jön, működk rajta minden! Elsiethettem valóban a foglalózást, de az egész országot végig jártam, több mint 10 járművet néztem(ami anyagilag szóbajöhet), de egyik sem nézett ki ennyire összeszedettenek kívülről-belülről, mint ez! Egyébként a motortérben lévő rozsdásodással időelőre haladtával mit lehetne tenni? Nem annyira egyszerűen karbantartható helyen van.
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:35:09 »

Éltem a gyanú perrel és megnéztem egy párat ezek után és azokon egy forma volt. Onnan gondoltam hogy nem gyári, mert a bal oldalon a gyári van, a jobb oldalon pedig egy hatlap fejű a megnézett és sajnos már lefoglalózott autón. Napok óta nem alszok. szomoru1

Ezek a csavarok könnyen elvesznek, mivel, ahogy a többiek is írták, ki kell szedni a lámpát az izzócseréhez, és az elülső elég mélyen ül lent egy lyukban, könnyű elejteni.
Inkább nézd meg a lámpatesten a gyártási év/hónapot, asszem egy matricán jól láthatóan rajta van. Ha passzol az autó évjáratához (pár hónappal lehet korábbi), akkor még valószínűleg az eredeti, azaz nem volt összetörve (elég kicsi a valószínűsége, hogy rommá törték és szereztek egy bontott, pont megfelelő évjáratú lámpát).
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11781 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:40:10 »

Sziasztok!

Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla: https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk

Köszi!

Na, rá is tettem gyorskötözővel egy szivacsdarabot az ablakmosó töltőcsövére, most pont annyira nyomja ezt a fura levegőszívó csövet, hogy nem kalimpál.
Azért megköszönném, ha valaki megszakértené a videót, hátha el van törve valami rögzítés.
Köszi!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:42:22 »

Igazad van, de éppen ez a kettősség a dologban számomra, hogy tökéletesen megy-jön, működk rajta minden! Elsiethettem valóban a foglalózást, de az egész országot végig jártam, több mint 10 járművet néztem(ami anyagilag szóbajöhet), de egyik sem nézett ki ennyire összeszedettenek kívülről-belülről, mint ez! Egyébként a motortérben lévő rozsdásodással időelőre haladtával mit lehetne tenni? Nem annyira egyszerűen karbantartható helyen van.

Azt azért tudni kell, hogy egy-egy pötty rozsda a kasztni kezeltsége miatt nehezen nő nagyobbra. Már az mk3-nál is volt egy kb 2cm-es csik a srávédőmön hátul, ahol a fényezés sérült volt és rozsda jelent meg. 3 évvel késöbb, pedig nem garázsban tartott volt, egy mm-el se lett nagyobb a rozsdás rész.
Motortérben meg pláne, ahol azért ritkán éri viz, nem fog szerintem évekig nagyobbodni. De ha nagyon zavar, akkor veszel egy kis javitófestéket, pici csiszolás és lekened.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:45:30 »

Na, rá is tettem gyorskötözővel egy szivacsdarabot az ablakmosó töltőcsövére, most pont annyira nyomja ezt a fura levegőszívó csövet, hogy nem kalimpál.
Azért megköszönném, ha valaki megszakértené a videót, hátha el van törve valami rögzítés.
Köszi!

A légszűrőházon van egy kis sin, abba van alulról betolva és egy kis fülecske rögziti a helyén. Máshova nincs rögzitve. Nekem a kis fül eltört anno, ezért javitásképpen kivettem a fenébe ezt a csövet.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:46:32 »

Sziasztok!

Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla: https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk

Köszi!
nekem fogja 2-3 csavar is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:49:42 »

A légszűrőházon van egy kis sin, abba van alulról betolva és egy kis fülecske rögziti a helyén. Máshova nincs rögzitve. Nekem a kis fül eltört anno, ezért javitásképpen kivettem a fenébe ezt a csövet.  vigyor3

Köszi!

Én úgy vettem észre, hogy nekem jó a rögzítés a légszűrőházon. Alul nem látom, hogy pontosan hogy rögzül, de felül van egy kb. 1 cm széles kis bepattintós karom, az nincs letörve, fogja rendesen, egyszerűen ennyire tud lötyögni. Megjegyzem az egész légszűrőház remeg rendesen, de még ahhoz képes is lötyög, ezért felerősödik a remegés.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:51:17 »

nekem fogja 2-3 csavar is

Hm, nekem csavar biztosan nincs benne. Egyszer már kiszedetem a légszűrőházat hónapokkal ezelőtt, de sajna nem is emlékszem, hogy ezt a csövet akkor leoperáltam-e róla Sad
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:02:57 »

nekem fogja 2-3 csavar is

Nekem még helye sincs a csavarnak. Letörve se láttam semmi felfogatási pontot. Vagy utolagosan csavartad a házra?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:06:01 »

Nekem még helye sincs a csavarnak. Letörve se láttam semmi felfogatási pontot. Vagy utolagosan csavartad a házra?
hozzám már így került, gondolom hasonló okokból tekertek bele anno 2 csavart
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:07:52 »

hozzám már így került, gondolom hasonló okokból tekertek bele anno 2 csavart

Az meglehet. Egy kis házi tuning.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:23:51 »

Sziasztok!

Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla: https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk

Köszi!

Elvileg ennek a lebegő csőnek a végén gyárilag van egy szivacs körbe, amitől befeszül(ne) a lámpa melletti derékszögű kivezetőbe, viszont ezt az akkucserénél szívesen dobják ki a szerelők, illetve a menetszél simán hátrébb nyomja, amitől az ottan szépen elfoszlik, elfogy magában...

Nincs rögzítve csavarral, mondeón nem találtam meg a szivacsot, így odarögzítettem valamihez gyors kötözővel, smaxiban most hogy cseréltem az akkut, a szivacsot megtaláltam és próbáltam visszarakni a helyére, ami nem olyan hűdejól kitalált.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:26:39 »

Sziasztok!

Az normális, hogy a légszűrőház előtti fura alakú "csődarab" erősen kalimpál? Eddig valahogy nem tűnt fel. Úgy láttam, hogy pár karom rögzíti csak ezt a légszűrőházhoz (ezek a karmok rendben vannak), de más rögzítési lehetőség nincs.
Itt egy videó róla: https://youtu.be/6Ju8tz6_BQk

Köszi!

A hiányzó szivacs a videóben 1:35-nél látható:

https://www.youtube.com/watch?v=rahugsPQS4k
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:28:36 »

Ilyet csak a prolong csinál az olaj leengedéssel és a kavicsmotorbaszórással....ami ugye nettó faxság!
Egy ilyen "teszt" egy löttyről meggyőzne?

Amúgy nem gyártói tesztet kért/keresett, hanem "valaki" nem csinált-e.....

Te szétszednéd darabokra az autód 2x, hogy megnézd mi változott? Aligha....
Más szedje szét hobbiból, mert legyen olyan perverz? vigyor3
Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:31:28 »

Rendben, akkor miről beszélgessünk? Smiley

Bonca

Fogyasztáscsökkentő szivargyújtóba dugható "Fuel Saver"?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:32:12 »

Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.

Hiába na, Tibcsinek is vannak rossz napjai, meg qva rossz napjai is.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:32:21 »

Minden kérdésedre ott a válasz és pont abban a kommentben amire reagáltál.

Jaja....
A marketinges mondat után nem olvastam tovább, hanem egyből elkezdtem írni.
Végül az lett belőle, hogy feltettem a kérdéseket, hogy még világosabb legyen mindenkinek.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 12:34:29 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:35:09 »

Hiába na, Tibcsinek is vannak rossz napjai, meg qva rossz napjai is.  nyes

Csak azok vannak.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:40:30 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal,hogy kb 140km/h tempónál letaposva 5-6ba kicsit felbőg a motor és utánna indul meg! Kuplunk csúszás lehet? Vagy valami más esetleg!

Szerelő nézte,kettőstömegű nem zörög-csörög!A kuplung nem csúszott meg neki akár ,hogy próbálkozozz,igaz nem próbálta a fent említett sebességnél!
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2017.08.23 szerda, 14:01:42 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal,hogy kb 140km/h tempónál letaposva 5-6ba kicsit felbőg a motor és utánna indul meg! Kuplunk csúszás lehet? Vagy valami más esetleg!

Szerelő nézte,kettőstömegű nem zörög-csörög!A kuplung nem csúszott meg neki akár ,hogy próbálkozozz,igaz nem próbálta a fent említett sebességnél!

Pedig kuplungcsúszás a tünet. Tied fel is van húzva +overboost, megtekeri ~400nm - el és elenged a kapcsolat. Mutasd meg a szakinak, amikor produkálja... Hamarabb lerágja a húst a tárcsásról, minthogy a dmfw megadja magát és akkor félő, hogy eccer úton maradsz...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
damien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2017.08.23 szerda, 14:32:29 »

Azt azért tudni kell, hogy egy-egy pötty rozsda a kasztni kezeltsége miatt nehezen nő nagyobbra. Már az mk3-nál is volt egy kb 2cm-es csik a srávédőmön hátul, ahol a fényezés sérült volt és rozsda jelent meg. 3 évvel késöbb, pedig nem garázsban tartott volt, egy mm-el se lett nagyobb a rozsdás rész.
Motortérben meg pláne, ahol azért ritkán éri viz, nem fog szerintem évekig nagyobbodni. De ha nagyon zavar, akkor veszel egy kis javitófestéket, pici csiszolás és lekened.  Wink

Köszönöm mindenkinek a megnyugtató válaszokat!! worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.