Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:54:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4714257 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11850 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 13:01:11 »

Szoknod kell, hogy MK4-es lettél, miiiii?  vigyor3

MK4-es IS lettem  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11851 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 13:33:00 »

Ha nincs MIL, akkor nem kell vele foglalkozni.  vigyor3
Amikor van, akkor olvasd ki leállítás nélkül. Ha nem korlátoz semmit, akkor nagy baj nem lehet..... wave
Nem volt MIL, de hiányzott a ménes. Hibakód volt, törlés után lett ménes. Kódot nem jegyeztem fel, mert balf@sz vagyok.
Ha majd megint előjön, lesz kód. Smiley nagy baja nem lehet, mert megy és nem jön vissza a hibajelzés. Valami elektromos *** lehetett, mert az önellenőrzés (gyújtáskapcsoló  II állás ) során jött a motorhiba üzenet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11852 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:56:06 »

Gyenge az a 140 lovacska...... eplus2 én a 163-nál észre sem veszem. Mondjuk mindig A/C AUTO 21°C -on van.
Igen. nyes Ha gyorsabban szeretnék elindulni, akkor kell ezzel számolni, azon kívül nem érdekel, megy ez rendesen.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11853 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:12:16 »

Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...


Lett néhány problémám.
* olajcserét reklamál, a pcm szerint 20eKm-rel ezelőtt volt utoljára csere (helyette szerviz jelzés reset), pedig nem is, mert 11ekM-rel ezelőtt. Regenerációk lementek rendesen, a megszakított regen számláló PID 0-t mutat.
* rájött a fhingás a pierburg szelepre, jött miatta a P02E1:72-6C : Diesel Intake Air Flow Control Performance/Actuator Stuck Open: ez ugye pierburg csere, a kérdés csak az, hogy érdemes-e a turbóét áttenni és oda venni másikat, hiszen elvileg a kettő eltérő állásban dolgozik, ill a turbóé jobban igyénbe van véve. (elvileg 40eKm-rel ezelőtt volt cserélve a turbóé).
* normális az, hogy gyorsításnál lekapcsolja a klímát? Eddig nem tűnt fel, de most talán kissé pudvás a klíma, így érződik a befújt levegő "szagán", hogy megy/nem megy. (kézzel is érezhető a befújt levegő hőmérsékletének változása). Gáz van benne elvileg, most volt töltve, de akkor is csak minimális hiányzott.
* pár nap állás után, indítás előtt, gyújtásra (!) "engine malfunction" üzenetet kaptam.  wow1 Gyújtás le-vissza után eltűnt, indult rendesen, de erőtlen volt a gép (M1M7 kivezetőn majdnem padlón 80kmh...), viszont check engine jelzés nem volt. Volt benne hibakód, amit meglehetősen f@sz módon mentés nélkül töröltem, így most nem tudom őket. A TCM a sebességjelre (engine speed signal) és a nyomatékjelre (engine torque signal) panaszkodott, a PCM csak a sebességjelre. Hibatörlés után előkerült a ménes, 80km vegyes használat alatt sem jött vissza a hibajelzés. Néztem, de nem volt feltűnő hibaforrás a motortérben: nyest nem rágta szét egyik vezetéket sem, nincs leesett/lelazult csati, ilyenek. Kicsit erőtlennek érzem (de lehet, csak para), viszont nagy terhelésnél (pl. emelkedőn felfelé gyorsítva) 4-5-ben van egy kis hullámzás 2500-as fordulat környékén.

bármi ötlet esetleg?

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11854 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:16:03 »

Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...



Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11855 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:42:27 »

Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
meg vészüzem/csökkentett teljesítmény is nagyon sok típusnál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11856 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:45:29 »

Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.

Semmilyen hibakód nincs...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11857 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:46:57 »

Semmilyen hibakód nincs...
pedig van. figyeli a pcm, hogy van-e ellenállás a 2 vezérlő vezeték között, vagyis, hogy rávan-e dugva a szolenoid
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11858 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:47:10 »

Semmilyen hibakód nincs...

Ha megszakad a szolenoid áramköre? Má' hogyne lenne.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11859 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:47:56 »

Ha megszakad a szolenoid áramköre? Má' hogyne lenne.....

Tibcsi, én úgy használtam, hogy még a szelep se volt benne, nem hogy nem volt rádugva... Semmi hibakód nem volt. Forscannel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11860 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:49:06 »

Tibcsi, én úgy használtam, hogy még a szelep se volt benne, nem hogy nem volt rádugva... Semmi hibakód nem volt. Forscannel...

Szelep nélkül? Hm... akkor nem volt turbónyomásod sem! 
Szerintem te valamit félreértesz.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11861 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:50:20 »

Szelep nélkül? Hm... akkor nem volt turbónyomásod sem! 
Szerintem te valamit félreértesz.  wave



A fojtószelepházra menő vákumcső solenoid szelepe nélkül mászkáltam. a vákumcsöveket addig ledugóztam. Nem volt hibakód.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11862 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:51:23 »

A fojtószelepházra menő vákumcső solenoid szelepe nélkül mászkáltam. a vákumcsöveket addig ledugóztam. Nem volt hibakód.

Rajtad kívül senki nem beszél arról.
Ne keverd a töltőnyomás vezérlő szolenid szeleppel! Az egy kicsit komolyabb feladatot lát el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11863 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:52:55 »

Rajtad kívül senki nem beszél arról.
Ne keverd a töltőnyomás vezérlő szolenid szeleppel! Az egy kicsit komolyabb feladatot lát el.

tibcsi olvass már vissza.

Danidoki:

Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11864 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:56:53 »

A user számára hibaüzenet, hibakód sokáig nem volt. Lehet, hogy kiolvasásánál ott lett volna, nekem nem égett semmi lámpa.
Mikor teljesen elszakadt, akkor minden talán 3-ik rántós leállítás után jött a lámpa. Ekkor kezdtem el vele foglalkozni.

Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11865 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:59:22 »

A user számára hibaüzenet, hibakód sokáig nem volt. Lehet, hogy kiolvasásánál ott lett volna, nekem nem égett semmi lámpa.
Mikor teljesen elszakadt, akkor minden talán 3-ik rántós leállítás után jött a lámpa. Ekkor kezdtem el vele foglalkozni.


Huhh.....

Pont senkit nem érdekel a shut-off szolenoid. Rajtad és Kálmánon kívül.  eplus2
Próbáljatok meg figyelni is olvasás közben.  vigyor3
A végén ezt írtad és innen indult minden, hiszen és erre reagáltam: "Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez..."

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11866 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 13:00:33 »

tibcsi olvass már vissza.

Danidoki:

Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...

Te olvass, Kálmán!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11867 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 14:29:16 »

Te olvass, Kálmán!

Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11868 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:21:59 »

Sziasztok,

Új vagyok, nemrég használok egy 2007-es mk4 2.0 diesel mondeot. Van egy P02E8 hibakódom. Ez mi lehet? Úgy olvastam utána, hogy MAF szenzor hiba.

Előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11869 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:36:28 »

Sziasztok,

Új vagyok, nemrég használok egy 2007-es mk4 2.0 diesel mondeot. Van egy P02E8 hibakódom. Ez mi lehet? Úgy olvastam utána, hogy MAF szenzor hiba.

Előre is köszönöm.
biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11870 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:41:33 »

biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?

Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low

Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 20:44:32 írta greenfield » Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11871 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:50:08 »

Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low

Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.
Használj forscant laptoppal elm327-el.olvass azzal hibakódokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11872 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:07:12 »

biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?
vannak betűs hibakódok, ha erre akartál utalni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11873 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:20:05 »

Használj forscant laptoppal elm327-el.olvass azzal hibakódokat.

Elm327-et használok, csak nincs wines gépem. A forscan lite is jól használható?
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11874 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:22:28 »

Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?  hehe

Ha egyik sem tud olvasni......  vigyor3
Pedig ráadásul az egyik írta.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 06:34:52 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11875 Dátum: 2017.09.01 péntek, 04:29:15 »

Üdv. Volt egy 720km-es túrám pár hete.elötte néztem egy diagot az autón,semmit nem tárolt el.
Tegnap gondoltam ránézek.
*U0405
*P0089
Ezt mi okozhatta? Nem vettem észre az autón semmi rendellenességet.

EGR leszereléséhez lehet köze?
Ugye nekem volt az,hogy hidegen indítva szépen teszi a dolgát az autó,majd fél óra állás után dadog az alapjárat.Akkor forscannal ránézve az egr értékei ugráltak.Emiatt le lett szedve kitakarításra. Összesen ennyi történt. 2.0 tdci, FL elötti.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11876 Dátum: 2017.09.01 péntek, 06:43:51 »

Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low

Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.

Nincs igazán köze a gázolajszűrő cseréjének egy örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibájához.
Főleg, hogy nincs is swirl ezeken a motorokon.

Kiolvasási probléma van.
Ennél a motornál valóban a P0087-Fuel Rail/System pressure too low. Ez simán jön/jöhet szűrő csere után. Ha nincs lelégtelenítve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11877 Dátum: 2017.09.01 péntek, 07:13:15 »

Nincs igazán köze a gázolajszűrő cseréjének egy örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibájához.
Főleg, hogy nincs is swirl ezeken a motorokon.

Kiolvasási probléma van.
Ennél a motornál valóban a P0087-Fuel Rail/System pressure too low. Ez simán jön/jöhet szűrő csere után. Ha nincs lelégtelenítve.

Mit okozhat örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibája? Különösebben nem érzek semmit a motorral.
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11878 Dátum: 2017.09.01 péntek, 16:07:06 »

vannak betűs hibakódok, ha erre akartál utalni
nem.az ő autójában nincsilyen szenzor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11879 Dátum: 2017.09.01 péntek, 16:10:05 »

Mit okozhat örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibája? Különösebben nem érzek semmit a motorral.
téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 16:13:50 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11880 Dátum: 2017.09.01 péntek, 16:42:52 »

téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.

A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11881 Dátum: 2017.09.01 péntek, 16:59:33 »

A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!
szerintem amire te gondolsz az a Throttle valve,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11882 Dátum: 2017.09.01 péntek, 17:26:24 »

szerintem amire te gondolsz az a Throttle valve,nem?

Nem ugyanaz?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11883 Dátum: 2017.09.01 péntek, 18:33:11 »

Nem ugyanaz?



Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11884 Dátum: 2017.09.01 péntek, 18:35:21 »

A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!

Nem, mert nem az.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11885 Dátum: 2017.09.01 péntek, 21:46:38 »

téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.

Köszi! Összehozom a forscant.
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11886 Dátum: 2017.09.01 péntek, 22:28:24 »

nem.az ő autójában nincsilyen szenzor.
légtömegmérője? ja megvan, rendesen végigolvasva már látom eljen
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 22:31:13 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11887 Dátum: 2017.09.02 szombat, 19:44:48 »

Abban tud valaki segíteni, hogy melyik elm327 kompatibilis a forscan-nel? Ami nekem van, sajnos nem megy vele. Azt írja, hogy nem megfelelő klón.
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11888 Dátum: 2017.09.02 szombat, 20:27:37 »

Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?  hehe



Sikerült visszaolvasni...ELOLVASNI...és értelmezni a dolgot? Jogász Kálmán!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11889 Dátum: 2017.09.02 szombat, 20:38:07 »

Abban tud valaki segíteni, hogy melyik elm327 kompatibilis a forscan-nel? Ami nekem van, sajnos nem megy vele. Azt írja, hogy nem megfelelő klón.
vegyél vagyokabajnok-tól,azt teszteli,kipróbálja,úgy adja.
de nekem is van egy eladó.garantáltan műxik mk4-el,forscannel,és elmconfiggal is.és van rajta átkapcsoló is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #11890 Dátum: 2017.09.02 szombat, 21:20:01 »

vegyél vagyokabajnok-tól,azt teszteli,kipróbálja,úgy adja.
de nekem is van egy eladó.garantáltan műxik mk4-el,forscannel,és elmconfiggal is.és van rajta átkapcsoló is.

Nekem ez is jó. Mikor, hogyan tudjuk leboltolni?
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11891 Dátum: 2017.09.02 szombat, 22:25:07 »

Nekem ez is jó. Mikor, hogyan tudjuk leboltolni?
írok pü-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11892 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 09:26:23 »

Segítséget szeretnék kérni!!!  1.8 mk4 td-m rés olaj csöve szivárog. Miként tudom ezt javítani??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11893 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 13:49:04 »

Segítséget szeretnék kérni!!!  1.8 mk4 td-m rés olaj csöve szivárog. Miként tudom ezt javítani??
Kicserélted.  vigyor3
Vagy csak az 'O'gyűrűket a porlasztó oldalon.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11894 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 19:24:52 »

Sziasztok!

Eltelt kb 300km azóta, hogy cserélve lett az üa. nyomásszabályzó hibásan forrasztott kábele. Azóta a kocsi bivaly erős, azonnal reagál a gázadásra, nem fogy el az ereje nagyobb fordulaton se, egyenletes a gyorsulás és nincs hibakód!  eljen Cserélve lett a szelepfedél + szivósor tömités, megszünt a levegő kifujás ott is. Ma ránéztem a Dpf nyomásra és alapjáraton 1,7 volt a 3,9 helyett. 4000en is csak 11ig ment fel, vagyis láthatóan a hibád nyomásszabályzó kábel által okozott többlet korom lehetett a dpf tömitettségének oka.
Ez igy mind szép és jó, nagyon örülök is, viszont az még mindig áll, hogy ha intenziven kigyorsitok, akkor koromfelhőt húzok magam után. rinya Turbónyomás 2,5 fixen padlón. Lyuk nincs sehol. Olajfogyás nincs. Hibakód nincs. Felmerült bennem, hogy talán van egy valamiféle tuning a motorban!? Haver 163Le-s Mk4-e trabantként huz az enyémhez képest, pedig az is hibátlan motorú és mindkettennigy éreztük. És esetleg a tuning adta többlet üzemanyag miatt jön a korom!?
A kérdésem az, hogy van-e mód megnéznem, hogy tuningolt-e a motor szoftveresen!?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.03 vasárnap, 19:28:12 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11895 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 19:59:09 »

Sziasztok!

Eltelt kb 300km azóta, hogy cserélve lett az üa. nyomásszabályzó hibásan forrasztott kábele. Azóta a kocsi bivaly erős, azonnal reagál a gázadásra, nem fogy el az ereje nagyobb fordulaton se, egyenletes a gyorsulás és nincs hibakód!  eljen Cserélve lett a szelepfedél + szivósor tömités, megszünt a levegő kifujás ott is. Ma ránéztem a Dpf nyomásra és alapjáraton 1,7 volt a 3,9 helyett. 4000en is csak 11ig ment fel, vagyis láthatóan a hibád nyomásszabályzó kábel által okozott többlet korom lehetett a dpf tömitettségének oka.
Ez igy mind szép és jó, nagyon örülök is, viszont az még mindig áll, hogy ha intenziven kigyorsitok, akkor koromfelhőt húzok magam után. rinya Turbónyomás 2,5 fixen padlón. Lyuk nincs sehol. Olajfogyás nincs. Hibakód nincs. Felmerült bennem, hogy talán van egy valamiféle tuning a motorban!? Haver 163Le-s Mk4-e trabantként huz az enyémhez képest, pedig az is hibátlan motorú és mindkettennigy éreztük. És esetleg a tuning adta többlet üzemanyag miatt jön a korom!?
A kérdésem az, hogy van-e mód megnéznem, hogy tuningolt-e a motor szoftveresen!?

Chiptuningosok talán meg tudják nézni, de padon biztos kiderül.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11896 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 20:22:30 »

Chiptuningosok talán meg tudják nézni, de padon biztos kiderül.

Vagyis akkor pl Powerfordot kereshetem ilyennel? Beméretni padon nem lehet olcsó, elöbb a számitógépes megoldással probálkoznék!
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.03 vasárnap, 20:24:39 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11897 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 20:26:40 »

Vagyis akkor pl Powerfordot kereshetem ilyennel? Beméretni padon nem lehet olcsó, elöbb a számitógépes megoldással probálkoznék!
Az övé chippelt, és nem 1 mondeoban ült már, szerintem ha elviszed egy körre, meg tudja saccolni kb. hány lóerős. De hallottam már több embertől, hogy az eu4-es 140 lovas jobban megy az eu5 163 lovasnál.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11898 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 20:32:25 »

Az övé chippelt, és nem 1 mondeoban ült már, szerintem ha elviszed egy körre, meg tudja saccolni kb. hány lóerős. De hallottam már több embertől, hogy az eu4-es 140 lovas jobban megy az eu5 163 lovasnál.

Ezt én is hallottam, de itt már nagyobb a különbség. Irtam powerfordnak, ha Ő nem tudna segiteni, akkor marad a pad. Itt  a kerületben van egy Dyno pados, most néztem, 15ért beméri, ami nem olyan húzós!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11899 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 20:42:11 »

Ezt én is hallottam, de itt már nagyobb a különbség. Irtam powerfordnak, ha Ő nem tudna segiteni, akkor marad a pad. Itt  a kerületben van egy Dyno pados, most néztem, 15ért beméri, ami nem olyan húzós!
Powerford segíteni fog (érdemes hívni inkább), de ha esetleg nem, akkor összemérhetjük érzésre az enyémmel, az is 140 lovas.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.