Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:54:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
244
245
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5256874 alkalommal)
0 Felhasználó és 284 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11850 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 13:01:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.28 hétfő, 12:40:54
Szoknod kell, hogy MK4-es lettél, miiiii?
MK4-es IS lettem
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11851 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 13:33:00 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.28 hétfő, 12:49:27
Ha nincs MIL, akkor nem kell vele foglalkozni.
Amikor van, akkor olvasd ki leállítás nélkül. Ha nem korlátoz semmit, akkor nagy baj nem lehet.....
Nem volt MIL, de hiányzott a ménes. Hibakód volt, törlés után lett ménes. Kódot nem jegyeztem fel, mert balf@sz vagyok.
Ha majd megint előjön, lesz kód.
nagy baja nem lehet, mert megy és nem jön vissza a hibajelzés. Valami elektromos *** lehetett, mert az önellenőrzés (gyújtáskapcsoló II állás ) során jött a motorhiba üzenet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11852 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 14:56:06 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.28 hétfő, 12:29:36
Gyenge az a 140 lovacska......
én a 163-nál észre sem veszem. Mondjuk mindig A/C AUTO 21°C -on van.
Igen.
Ha gyorsabban szeretnék elindulni, akkor kell ezzel számolni, azon kívül nem érdekel, megy ez rendesen.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11853 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:12:16 »
Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...
Idézetet írta: Relhist - 2017.08.26 szombat, 22:42:45
Lett néhány problémám.
* olajcserét reklamál, a pcm szerint 20eKm-rel ezelőtt volt utoljára csere (helyette szerviz jelzés reset), pedig nem is, mert 11ekM-rel ezelőtt. Regenerációk lementek rendesen, a megszakított regen számláló PID 0-t mutat.
* rájött a fhingás a pierburg szelepre, jött miatta a P02E1:72-6C : Diesel Intake Air Flow Control Performance/Actuator Stuck Open: ez ugye pierburg csere, a kérdés csak az, hogy érdemes-e a turbóét áttenni és oda venni másikat, hiszen elvileg a kettő eltérő állásban dolgozik, ill a turbóé jobban igyénbe van véve. (elvileg 40eKm-rel ezelőtt volt cserélve a turbóé).
* normális az, hogy gyorsításnál lekapcsolja a klímát? Eddig nem tűnt fel, de most talán kissé pudvás a klíma, így érződik a befújt levegő "szagán", hogy megy/nem megy. (kézzel is érezhető a befújt levegő hőmérsékletének változása). Gáz van benne elvileg, most volt töltve, de akkor is csak minimális hiányzott.
* pár nap állás után, indítás előtt, gyújtásra (!) "engine malfunction" üzenetet kaptam.
Gyújtás le-vissza után eltűnt, indult rendesen, de erőtlen volt a gép (M1M7 kivezetőn majdnem padlón 80kmh...), viszont check engine jelzés nem volt. Volt benne hibakód, amit meglehetősen f@sz módon mentés nélkül töröltem, így most nem tudom őket. A TCM a sebességjelre (engine speed signal) és a nyomatékjelre (engine torque signal) panaszkodott, a PCM csak a sebességjelre. Hibatörlés után előkerült a ménes, 80km vegyes használat alatt sem jött vissza a hibajelzés. Néztem, de nem volt feltűnő hibaforrás a motortérben: nyest nem rágta szét egyik vezetéket sem, nincs leesett/lelazult csati, ilyenek. Kicsit erőtlennek érzem (de lehet, csak para), viszont nagy terhelésnél (pl. emelkedőn felfelé gyorsítva) 4-5-ben van egy kis hullámzás 2500-as fordulat környékén.
bármi ötlet esetleg?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11854 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:16:03 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.08.31 csütörtök, 12:12:16
Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...
Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11855 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:42:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:16:03
Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
meg vészüzem/csökkentett teljesítmény is nagyon sok típusnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11856 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:45:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:16:03
Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
Semmilyen hibakód nincs...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11857 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:46:57 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 12:45:29
Semmilyen hibakód nincs...
pedig van. figyeli a pcm, hogy van-e ellenállás a 2 vezérlő vezeték között, vagyis, hogy rávan-e dugva a szolenoid
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11858 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:47:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 12:45:29
Semmilyen hibakód nincs...
Ha megszakad a szolenoid áramköre? Má' hogyne lenne.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11859 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:47:56 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:47:10
Ha megszakad a szolenoid áramköre? Má' hogyne lenne.....
Tibcsi, én úgy használtam, hogy még a szelep se volt benne, nem hogy nem volt rádugva... Semmi hibakód nem volt. Forscannel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11860 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:49:06 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 12:47:56
Tibcsi, én úgy használtam, hogy még a szelep se volt benne, nem hogy nem volt rádugva... Semmi hibakód nem volt. Forscannel...
Szelep nélkül? Hm... akkor nem volt turbónyomásod sem!
Szerintem te valamit félreértesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11861 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:50:20 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:49:06
Szelep nélkül? Hm... akkor nem volt turbónyomásod sem!
Szerintem te valamit félreértesz.
A fojtószelepházra menő vákumcső solenoid szelepe nélkül mászkáltam. a vákumcsöveket addig ledugóztam. Nem volt hibakód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11862 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:51:23 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 12:50:20
A fojtószelepházra menő vákumcső solenoid szelepe nélkül mászkáltam. a vákumcsöveket addig ledugóztam. Nem volt hibakód.
Rajtad kívül senki nem beszél arról.
Ne keverd a töltőnyomás vezérlő szolenid szeleppel! Az egy kicsit komolyabb feladatot lát el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11863 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:52:55 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:51:23
Rajtad kívül senki nem beszél arról.
Ne keverd a töltőnyomás vezérlő szolenid szeleppel! Az egy kicsit komolyabb feladatot lát el.
tibcsi olvass már vissza.
Danidoki:
Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott. Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11864 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:56:53 »
A user számára hibaüzenet, hibakód sokáig nem volt. Lehet, hogy kiolvasásánál ott lett volna, nekem nem égett semmi lámpa.
Mikor teljesen elszakadt, akkor minden talán 3-ik rántós leállítás után jött a lámpa. Ekkor kezdtem el vele foglalkozni.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 12:16:03
Azonnal van/lenne rá tárolt hibaüzenet és nem is törlődik.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11865 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:59:22 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.08.31 csütörtök, 12:56:53
A user számára hibaüzenet, hibakód sokáig nem volt. Lehet, hogy kiolvasásánál ott lett volna, nekem nem égett semmi lámpa.
Mikor teljesen elszakadt, akkor minden talán 3-ik rántós leállítás után jött a lámpa. Ekkor kezdtem el vele foglalkozni.
Huhh.....
Pont senkit nem érdekel a shut-off szolenoid. Rajtad és Kálmánon kívül.
Próbáljatok meg figyelni is olvasás közben.
A végén ezt írtad és innen indult minden, hiszen és erre reagáltam:
"Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez..."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11866 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 13:00:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 12:52:55
tibcsi olvass már vissza.
Danidoki:
Azért a Pierburgokra menő kis kábeleket nézd át. Nekem a szigetelés alatt szépen meg volt szakadva, igaz nem a turbóé, hanem a lefingóé. Volt, hogy hónapokig nem rántott leállításnál, aztán végleg elszakadt, s mindig rántott.
Lehet, h Neked a turbó oldalin van ez...
Te olvass, Kálmán!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11867 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 14:29:16 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 13:00:33
Te olvass, Kálmán!
Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11868 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:21:59 »
Sziasztok,
Új vagyok, nemrég használok egy 2007-es mk4 2.0 diesel mondeot. Van egy P02E8 hibakódom. Ez mi lehet? Úgy olvastam utána, hogy MAF szenzor hiba.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11869 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:36:28 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.08.31 csütörtök, 20:21:59
Sziasztok,
Új vagyok, nemrég használok egy 2007-es mk4 2.0 diesel mondeot. Van egy P02E8 hibakódom. Ez mi lehet? Úgy olvastam utána, hogy MAF szenzor hiba.
Előre is köszönöm.
biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11870 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:41:33 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.31 csütörtök, 20:36:28
biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?
Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low
Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 20:44:32 írta greenfield
»
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11871 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:50:08 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.08.31 csütörtök, 20:41:33
Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low
Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.
Használj forscant laptoppal elm327-el.olvass azzal hibakódokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11872 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 21:07:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.31 csütörtök, 20:36:28
biztos ez volt a hibakód?mivel olvasták ki?
vannak betűs hibakódok, ha erre akartál utalni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11873 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 21:20:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.31 csütörtök, 20:50:08
Használj forscant laptoppal elm327-el.olvass azzal hibakódokat.
Elm327-et használok, csak nincs wines gépem. A forscan lite is jól használható?
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11874 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 21:22:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 14:29:16
Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?
Ha egyik sem tud olvasni......
Pedig ráadásul az egyik írta.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 06:34:52 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11875 Dátum:
2017.09.01 péntek, 04:29:15 »
Üdv. Volt egy 720km-es túrám pár hete.elötte néztem egy diagot az autón,semmit nem tárolt el.
Tegnap gondoltam ránézek.
*U0405
*P0089
Ezt mi okozhatta? Nem vettem észre az autón semmi rendellenességet.
EGR leszereléséhez lehet köze?
Ugye nekem volt az,hogy hidegen indítva szépen teszi a dolgát az autó,majd fél óra állás után dadog az alapjárat.Akkor forscannal ránézve az egr értékei ugráltak.Emiatt le lett szedve kitakarításra. Összesen ennyi történt. 2.0 tdci, FL elötti.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11876 Dátum:
2017.09.01 péntek, 06:43:51 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.08.31 csütörtök, 20:41:33
Eobd Facile app-al olvastam ki. Ez van hozzá írva: Diesel intakeair flow position sensor circuit low
Volt egy go szűrő csere is az után lett egy P0087 kód is. Úgy olvastam, hogy ez go szűrő csere miatt lehetett.
Nincs igazán köze a gázolajszűrő cseréjének egy örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibájához.
Főleg, hogy nincs is swirl ezeken a motorokon.
Kiolvasási probléma van.
Ennél a motornál valóban a P0087-Fuel Rail/System pressure too low. Ez simán jön/jöhet szűrő csere után. Ha nincs lelégtelenítve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11877 Dátum:
2017.09.01 péntek, 07:13:15 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 06:43:51
Nincs igazán köze a gázolajszűrő cseréjének egy örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibájához.
Főleg, hogy nincs is swirl ezeken a motorokon.
Kiolvasási probléma van.
Ennél a motornál valóban a P0087-Fuel Rail/System pressure too low. Ez simán jön/jöhet szűrő csere után. Ha nincs lelégtelenítve.
Mit okozhat örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibája? Különösebben nem érzek semmit a motorral.
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11878 Dátum:
2017.09.01 péntek, 16:07:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.31 csütörtök, 21:07:12
vannak betűs hibakódok, ha erre akartál utalni
nem.az ő autójában nincsilyen szenzor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11879 Dátum:
2017.09.01 péntek, 16:10:05 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.09.01 péntek, 07:13:15
Mit okozhat örvénylapát pozíció szenzor áramköri hibája? Különösebben nem érzek semmit a motorral.
téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 16:13:50 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11880 Dátum:
2017.09.01 péntek, 16:42:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 16:10:05
téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.
A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11881 Dátum:
2017.09.01 péntek, 16:59:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.01 péntek, 16:42:52
A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!
szerintem amire te gondolsz az a Throttle valve,nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11882 Dátum:
2017.09.01 péntek, 17:26:24 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 16:59:33
szerintem amire te gondolsz az a Throttle valve,nem?
Nem ugyanaz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11883 Dátum:
2017.09.01 péntek, 18:33:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.01 péntek, 17:26:24
Nem ugyanaz?
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11884 Dátum:
2017.09.01 péntek, 18:35:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.01 péntek, 16:42:52
A fojtószelep lapátot értjük alatta? Mert annak 2007-től van helyzetérzékelője!
Nem, mert nem az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11885 Dátum:
2017.09.01 péntek, 21:46:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 16:10:05
téves a diagnosztika,mert nincs ilyen érzékelőd.
Erőltesd a wines gépet teljes értékű forscan-el,és extended license-el.
Köszi! Összehozom a forscant.
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11886 Dátum:
2017.09.01 péntek, 22:28:24 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 16:07:06
nem.az ő autójában nincsilyen szenzor.
légtömegmérője?
ja megvan, rendesen végigolvasva már látom
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 22:31:13 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11887 Dátum:
2017.09.02 szombat, 19:44:48 »
Abban tud valaki segíteni, hogy melyik elm327 kompatibilis a forscan-nel? Ami nekem van, sajnos nem megy vele. Azt írja, hogy nem megfelelő klón.
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11888 Dátum:
2017.09.02 szombat, 20:27:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 14:29:16
Tibcsi, biztos, hogy két jogásszal szeretnél vitatkozni?
Sikerült visszaolvasni...ELOLVASNI...és értelmezni a dolgot? Jogász Kálmán!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11889 Dátum:
2017.09.02 szombat, 20:38:07 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.09.02 szombat, 19:44:48
Abban tud valaki segíteni, hogy melyik elm327 kompatibilis a forscan-nel? Ami nekem van, sajnos nem megy vele. Azt írja, hogy nem megfelelő klón.
vegyél vagyokabajnok-tól,azt teszteli,kipróbálja,úgy adja.
de nekem is van egy eladó.garantáltan műxik mk4-el,forscannel,és elmconfiggal is.és van rajta átkapcsoló is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
greenfield
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11890 Dátum:
2017.09.02 szombat, 21:20:01 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.02 szombat, 20:38:07
vegyél vagyokabajnok-tól,azt teszteli,kipróbálja,úgy adja.
de nekem is van egy eladó.garantáltan műxik mk4-el,forscannel,és elmconfiggal is.és van rajta átkapcsoló is.
Nekem ez is jó. Mikor, hogyan tudjuk leboltolni?
Naplózva
Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11891 Dátum:
2017.09.02 szombat, 22:25:07 »
Idézetet írta: greenfield - 2017.09.02 szombat, 21:20:01
Nekem ez is jó. Mikor, hogyan tudjuk leboltolni?
írok pü-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11892 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 09:26:23 »
Segítséget szeretnék kérni!!! 1.8 mk4 td-m rés olaj csöve szivárog. Miként tudom ezt javítani??
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11893 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 13:49:04 »
Idézetet írta: cini - 2017.09.03 vasárnap, 09:26:23
Segítséget szeretnék kérni!!! 1.8 mk4 td-m rés olaj csöve szivárog. Miként tudom ezt javítani??
Kicserélted.
Vagy csak az 'O'gyűrűket a porlasztó oldalon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11894 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 19:24:52 »
Sziasztok!
Eltelt kb 300km azóta, hogy cserélve lett az üa. nyomásszabályzó hibásan forrasztott kábele. Azóta a kocsi bivaly erős, azonnal reagál a gázadásra, nem fogy el az ereje nagyobb fordulaton se, egyenletes a gyorsulás és nincs hibakód!
Cserélve lett a szelepfedél + szivósor tömités, megszünt a levegő kifujás ott is. Ma ránéztem a Dpf nyomásra és alapjáraton 1,7 volt a 3,9 helyett. 4000en is csak 11ig ment fel, vagyis láthatóan a hibád nyomásszabályzó kábel által okozott többlet korom lehetett a dpf tömitettségének oka.
Ez igy mind szép és jó, nagyon örülök is, viszont az még mindig áll, hogy ha intenziven kigyorsitok, akkor koromfelhőt húzok magam után.
Turbónyomás 2,5 fixen padlón. Lyuk nincs sehol. Olajfogyás nincs. Hibakód nincs. Felmerült bennem, hogy talán van egy valamiféle tuning a motorban!? Haver 163Le-s Mk4-e trabantként huz az enyémhez képest, pedig az is hibátlan motorú és mindkettennigy éreztük. És esetleg a tuning adta többlet üzemanyag miatt jön a korom!?
A kérdésem az, hogy van-e mód megnéznem, hogy tuningolt-e a motor szoftveresen!?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.03 vasárnap, 19:28:12 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11895 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 19:59:09 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.03 vasárnap, 19:24:52
Sziasztok!
Eltelt kb 300km azóta, hogy cserélve lett az üa. nyomásszabályzó hibásan forrasztott kábele. Azóta a kocsi bivaly erős, azonnal reagál a gázadásra, nem fogy el az ereje nagyobb fordulaton se, egyenletes a gyorsulás és nincs hibakód!
Cserélve lett a szelepfedél + szivósor tömités, megszünt a levegő kifujás ott is. Ma ránéztem a Dpf nyomásra és alapjáraton 1,7 volt a 3,9 helyett. 4000en is csak 11ig ment fel, vagyis láthatóan a hibád nyomásszabályzó kábel által okozott többlet korom lehetett a dpf tömitettségének oka.
Ez igy mind szép és jó, nagyon örülök is, viszont az még mindig áll, hogy ha intenziven kigyorsitok, akkor koromfelhőt húzok magam után.
Turbónyomás 2,5 fixen padlón. Lyuk nincs sehol. Olajfogyás nincs. Hibakód nincs. Felmerült bennem, hogy talán van egy valamiféle tuning a motorban!? Haver 163Le-s Mk4-e trabantként huz az enyémhez képest, pedig az is hibátlan motorú és mindkettennigy éreztük. És esetleg a tuning adta többlet üzemanyag miatt jön a korom!?
A kérdésem az, hogy van-e mód megnéznem, hogy tuningolt-e a motor szoftveresen!?
Chiptuningosok talán meg tudják nézni, de padon biztos kiderül.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11896 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 20:22:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.03 vasárnap, 19:59:09
Chiptuningosok talán meg tudják nézni, de padon biztos kiderül.
Vagyis akkor pl Powerfordot kereshetem ilyennel? Beméretni padon nem lehet olcsó, elöbb a számitógépes megoldással probálkoznék!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.03 vasárnap, 20:24:39 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11897 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 20:26:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.03 vasárnap, 20:22:30
Vagyis akkor pl Powerfordot kereshetem ilyennel? Beméretni padon nem lehet olcsó, elöbb a számitógépes megoldással probálkoznék!
Az övé chippelt, és nem 1 mondeoban ült már, szerintem ha elviszed egy körre, meg tudja saccolni kb. hány lóerős. De hallottam már több embertől, hogy az eu4-es 140 lovas jobban megy az eu5 163 lovasnál.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11898 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 20:32:25 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.09.03 vasárnap, 20:26:40
Az övé chippelt, és nem 1 mondeoban ült már, szerintem ha elviszed egy körre, meg tudja saccolni kb. hány lóerős. De hallottam már több embertől, hogy az eu4-es 140 lovas jobban megy az eu5 163 lovasnál.
Ezt én is hallottam, de itt már nagyobb a különbség. Irtam powerfordnak, ha Ő nem tudna segiteni, akkor marad a pad. Itt a kerületben van egy Dyno pados, most néztem, 15ért beméri, ami nem olyan húzós!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11899 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 20:42:11 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.03 vasárnap, 20:32:25
Ezt én is hallottam, de itt már nagyobb a különbség. Irtam powerfordnak, ha Ő nem tudna segiteni, akkor marad a pad. Itt a kerületben van egy Dyno pados, most néztem, 15ért beméri, ami nem olyan húzós!
Powerford segíteni fog (érdemes hívni inkább), de ha esetleg nem, akkor összemérhetjük érzésre az enyémmel, az is 140 lovas.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
244
245
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ