Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263576 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2017.09.03 vasárnap, 21:26:18 »

Kicserélted.  vigyor3
Vagy csak az 'O'gyűrűket a porlasztó oldalon.
Cserélném ha tudnám hogy kell szétszedni
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 04:44:45 »

Ezt én is hallottam, de itt már nagyobb a különbség. Irtam powerfordnak, ha Ő nem tudna segiteni, akkor marad a pad. Itt  a kerületben van egy Dyno pados, most néztem, 15ért beméri, ami nem olyan húzós!
Jobban is megy.Tapasztalatból.Én nem bántam meg.Jó munkát végzett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 08:02:56 »

Cserélném ha tudnám hogy kell szétszedni
Akkor marad a szerviz. Sad
Én is ott csináltattam.
Teljes résolajcső csere, Fordnál kb 40eFt (A+D).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:30:50 »

Powerford segíteni fog (érdemes hívni inkább), de ha esetleg nem, akkor összemérhetjük érzésre az enyémmel, az is 140 lovas.

Foglaltam időpontot a dyno pados mérésre. Ez a tuti. 15ért bemérik szerdán, akkor okosabb leszek. Ha mégse tuningolt, akkor tovább keresem a korom okát, de már erősen fogy az ötletem. Sajna már csak a drábább oldal (turbó, befecskendezők) vannak hátra.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 15:29:54 »

Foglaltam időpontot a dyno pados mérésre. Ez a tuti. 15ért bemérik szerdán, akkor okosabb leszek. Ha mégse tuningolt, akkor tovább keresem a korom okát, de már erősen fogy az ötletem. Sajna már csak a drábább oldal (turbó, befecskendezők) vannak hátra.
Sztm biztos, hogy valami tuningolt verdad van es kivancsi leszek a meresre, mert nem szabadna fustolnie, de valszeg a dpf-ed is buheralt.
Nekem volt 140 lovas galaxy-m meg gyarilag dpf nelkul es nem fustolt egyaltalan,  miutan az egr dugozva lett (elotte az is kormolt padlon).
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 16:06:25 »

Sztm biztos, hogy valami tuningolt verdad van es kivancsi leszek a meresre, mert nem szabadna fustolnie, de valszeg a dpf-ed is buheralt.
Nekem volt 140 lovas galaxy-m meg gyarilag dpf nelkul es nem fustolt egyaltalan,  miutan az egr dugozva lett (elotte az is kormolt padlon).

Amint meglesz a mérés, megirom, én is kiváncsian várom. Nagyon bosszant ez a koromfelhő, mégse egy 20 éves tdi-t vezetek. A teszten majd le is videózom, ha engedik, hogy mit produkál füst terén.
A dpf-ről nem tudok, csak annyit, hogy az értékek, amiket mérek rajta, azok arányosak mások hibátlan dpfével. Voszont sokallom a 20ezret azért, hogy pár csavart kitekerjenek és levegyék megnézni, hogy ép-e belül.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 20:24:25 »

Ha nem gyári program van rajta, az kiderül, pontosan nem tudom idézni, de mintha valami olyat írna ki, hogy nem kompatibilis??  szoftver?? ...


Sziasztok!

Eltelt kb 300km azóta, hogy cserélve lett az üa. nyomásszabályzó hibásan forrasztott kábele. Azóta a kocsi bivaly erős, azonnal reagál a gázadásra, nem fogy el az ereje nagyobb fordulaton se, egyenletes a gyorsulás és nincs hibakód!  eljen Cserélve lett a szelepfedél + szivósor tömités, megszünt a levegő kifujás ott is. Ma ránéztem a Dpf nyomásra és alapjáraton 1,7 volt a 3,9 helyett. 4000en is csak 11ig ment fel, vagyis láthatóan a hibád nyomásszabályzó kábel által okozott többlet korom lehetett a dpf tömitettségének oka.
Ez igy mind szép és jó, nagyon örülök is, viszont az még mindig áll, hogy ha intenziven kigyorsitok, akkor koromfelhőt húzok magam után. rinya Turbónyomás 2,5 fixen padlón. Lyuk nincs sehol. Olajfogyás nincs. Hibakód nincs. Felmerült bennem, hogy talán van egy valamiféle tuning a motorban!? Haver 163Le-s Mk4-e trabantként huz az enyémhez képest, pedig az is hibátlan motorú és mindkettennigy éreztük. És esetleg a tuning adta többlet üzemanyag miatt jön a korom!?
A kérdésem az, hogy van-e mód megnéznem, hogy tuningolt-e a motor szoftveresen!?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2017.09.05 kedd, 10:28:04 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel?
Tegnap elmentem a budaörsi tescóba a karolina útról (pár km), bevásároltam, elindultam vissza. Kigyorsításnál a pályán szép nagy szürkés füstfelleget vettem észre magam mögött. 2-3 gázadásra ezt csinálta, majd abbahagyta, minden normális. (a füstön kívül nem volt semmi abnormális) Megnéztem gépen, a pdf ezen az úton regenerálhatott mert 21%-on állt mindkét érték, alapjáraton a nyomás 0.0. Lehetséges, hogy regen közben állítottam le a gépet és maradt a rendszerben extra üzemanyag, ami majd annál a pár gyorsításnál távozott? Kell aggódnom szerintetek?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:20:25 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel?
Tegnap elmentem a budaörsi tescóba a karolina útról (pár km), bevásároltam, elindultam vissza. Kigyorsításnál a pályán szép nagy szürkés füstfelleget vettem észre magam mögött. 2-3 gázadásra ezt csinálta, majd abbahagyta, minden normális. (a füstön kívül nem volt semmi abnormális) Megnéztem gépen, a pdf ezen az úton regenerálhatott mert 21%-on állt mindkét érték, alapjáraton a nyomás 0.0. Lehetséges, hogy regen közben állítottam le a gépet és maradt a rendszerben extra üzemanyag, ami majd annál a pár gyorsításnál távozott? Kell aggódnom szerintetek?


Elképzelhető, hogy az Adobe Acrobat éppen installált egy frissítést....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:28:43 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel?
Tegnap elmentem a budaörsi tescóba a karolina útról (pár km), bevásároltam, elindultam vissza.
Nálam nem fordult elő. Én Kamaraerdő felé szoktam menni a Tescoba.  integet2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:33:50 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel?
Tegnap elmentem a budaörsi tescóba a karolina útról (pár km), bevásároltam, elindultam vissza. Kigyorsításnál a pályán szép nagy szürkés füstfelleget vettem észre magam mögött. 2-3 gázadásra ezt csinálta, majd abbahagyta, minden normális. (a füstön kívül nem volt semmi abnormális) Megnéztem gépen, a pdf ezen az úton regenerálhatott mert 21%-on állt mindkét érték, alapjáraton a nyomás 0.0. Lehetséges, hogy regen közben állítottam le a gépet és maradt a rendszerben extra üzemanyag, ami majd annál a pár gyorsításnál távozott? Kell aggódnom szerintetek?
Az fordulhatott elő, hogy regenerált amikor szürkén füstölt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:44:18 »

a pdf ezen az úton regenerálhatott

Nem valami free pdf readert használsz?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:53:53 »

Nem valami free pdf readert használsz?  hehe
gyááá!!!  falbav akkor dpf na ... kegyetlenek vagytok.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:54:28 »

Az fordulhatott elő, hogy regenerált amikor szürkén füstölt.
Regen alatt normális ha füstöl?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2017.09.05 kedd, 14:09:50 »

Regen alatt normális ha füstöl?
Az enyémet láttam már füstölni sötétben regenerálás alatt, a mögöttem haladó autós fényében. Azon kívül én még nem vettem észre, de ha csak akkor füstöl, akkor én nem aggódnék.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2017.09.05 kedd, 17:27:43 »

Regen alatt normális ha füstöl?

Mínuszokban már többször láttam a fehér füstfelleget mögöttem, de +10°C fölött még soha. Újabb pezsókat és skodákat viszont látok füstölögni az autópályán és fiesztákat is többször, tehát akár normális is lehet... Ha fehér a füst (tehát semmiképp nem koromfekete) és más tünet nincs, akkor nem izgulnék nagyon!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2017.09.05 kedd, 17:34:48 »

gyááá!!!  falbav akkor dpf na ... kegyetlenek vagytok.
dehogy,csak játszák a nyelv ész t.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2017.09.05 kedd, 20:05:14 »


Elképzelhető, hogy az Adobe Acrobat éppen installált egy frissítést....  eplus2

 taps taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2017.09.06 szerda, 15:23:54 »

Sziasztok!

Megvolt a pados mérés. A képen látható, hogy tuning nincs a kocsiban, igaz 152Le-t azért leadott, de a nyomaték 320 volt max.
A videón látszik, hogy hogyan kormol egy ilyen padlós kigyorsitásnál. A mérést végző 4esben 1500ról inditotta a mérést padlógázzal egész tiltásig. A videón kétszer csinálja meg a mérést, amiket hanggal nézve lehet hallani mikor kezdi és végzi.
 
Diagramm kép:

http://www.***/view.php?filename=52520170906_142046.jpg

Videó:

https://www.youtube.com/watch?v=YoWhohLAHi8&feature=youtu.be


Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2017.09.06 szerda, 16:10:41 »

Sziasztok!

Megvolt a pados mérés. A képen látható, hogy tuning nincs a kocsiban, igaz 152Le-t azért leadott, de a nyomaték 320 volt max.
A videón látszik, hogy hogyan kormol egy ilyen padlós kigyorsitásnál. A mérést végző 4esben 1500ról inditotta a mérést padlógázzal egész tiltásig. A videón kétszer csinálja meg a mérést, amiket hanggal nézve lehet hallani mikor kezdi és végzi.
 
Diagramm kép:

http://www.***/view.php?filename=52520170906_142046.jpg

Videó:

https://www.youtube.com/watch?v=YoWhohLAHi8&feature=youtu.be





A névlegesnél nem igazán szoktak többet leadni a motorok gyári állapotukban. Vagyis nekem ez gyanús!
Csak van ott valami, ami miatt akár füstölhet is, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2017.09.06 szerda, 16:49:22 »


A névlegesnél nem igazán szoktak többet leadni a motorok gyári állapotukban. Vagyis nekem ez gyanús!
Csak van ott valami, ami miatt akár füstölhet is, nem?

Rákérdeztem én is, mert fura volt, de azt mondta, hogy a turbós motoroknál a csapágyak egy bizonyos mértékü kopásáig a motor könnyebb járása miatt lehet nagyobb a teljesitmény. Ez igy nekem továbbra is fura. Viszont a nyomaték épp annyi, mint amennyinek kell lennie.
A kérdésem viszont az, hogy az overboost vagy mi hogyan működik? Ebben a motorban is van vagy az Mk3-nál volt csak?
És ha van nekünk is, akkor hanyas fokozatban és mennyivel kéne emelnie a teljesitményt?

Lyukas dpf adhat ennyi plusz lóerőt a folytás hiánya miatt? (bocsi, ha hülye a kérdés)
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 16:51:52 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:02:59 »


A névlegesnél nem igazán szoktak többet leadni a motorok gyári állapotukban. Vagyis nekem ez gyanús!
Csak van ott valami, ami miatt akár füstölhet is, nem?
ha a csúcsok nem helyesen porlasztanak,az nem okozhatja?Biztosan több az anyag mint a szükséges levegő,ttól van a füst.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:04:23 »

Sziasztok!

Megvolt a pados mérés. A képen látható, hogy tuning nincs a kocsiban, igaz 152Le-t azért leadott, de a nyomaték 320 volt max.
A videón látszik, hogy hogyan kormol egy ilyen padlós kigyorsitásnál. A mérést végző 4esben 1500ról inditotta a mérést padlógázzal egész tiltásig. A videón kétszer csinálja meg a mérést, amiket hanggal nézve lehet hallani mikor kezdi és végzi.
 
Diagramm kép:

http://www.***/view.php?filename=52520170906_142046.jpg

Videó:

https://www.youtube.com/watch?v=YoWhohLAHi8&feature=youtu.be



ez a korom amúgy kutya füle.egy rendes mk3 ennél 100x jobban kormol. nyes
de valszeg a részecskeszűrő miatt jön ki ennyire kevés.de még ennyi sem szokottt lenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:12:51 »

ez a korom amúgy kutya füle.egy rendes mk3 ennél 100x jobban kormol. nyes
de valszeg a részecskeszűrő miatt jön ki ennyire kevés.de még ennyi sem szokottt lenni.

Emlitette a srác, hogy 4200nál hirtelen leesik a teljesitmény. A porlasztókra gyanakodott, hogy talán egyik-másik kopott és többletet adhat. Most a bemérésükön gondolkodom, ami kb 45ezer Ft a négy darab szereléssel. Viszont 120ért kaphatok bevizsgált bontottat. A kérdés, hogy egy bevizsgált és működő bontott porlasztó meddig lehet majd jó!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:14:31 »

Emlitette a srác, hogy 4200nál hirtelen leesik a teljesitmény. A porlasztókra gyanakodott, hogy talán egyik-másik kopott és többletet adhat. Most a bemérésükön gondolkodom, ami kb 45ezer Ft a négy darab szereléssel. Viszont 120ért kaphatok bevizsgált bontottat. A kérdés, hogy egy bevizsgált és működő bontott porlasztó meddig lehet majd jó!?
úgy tudom fél év garit adnak rá.talán elég lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2017.09.06 szerda, 17:48:26 »

úgy tudom fél év garit adnak rá.talán elég lehet...

Itteni forumtárstól lenne a porlasztó, igy nem tudom van-e garancia!? Vagy a bevizsgáló cég adja a garit!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2017.09.06 szerda, 18:08:28 »

Itteni forumtárstól lenne a porlasztó, igy nem tudom van-e garancia!? Vagy a bevizsgáló cég adja a garit!?
az aki a felújítást végezte.A filepdiesel mindenképpen.
De 120ért egy ismeretlen használt alkatrészt ne vegyél meg. Huh? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2017.09.06 szerda, 18:13:42 »

az aki a felújítást végezte.A filepdiesel mindenképpen.
De 120ért egy ismeretlen használt alkatrészt ne vegyél meg. Huh? Roll Eyes

Az alkatrész bontott, bevizsgált. Nem felujitott. Felujitva tuti nem 120 a 4 db, ha jól sejtem!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2017.09.06 szerda, 18:17:41 »

Az alkatrész bontott, bevizsgált. Nem felujitott. Felujitva tuti nem 120 a 4 db, ha jól sejtem!?
a teljes felújítás  több.vannak cégek amik csak a csúcsot cserélik ki a porlasztóban és ők 30at kérnek egy ilyen felújításért, de nem adnak hozzá új kalibrációs kódot, ezért kerül annyival kevvesebbe. A filepdiesel asszem 45ért komplett felújítást végez fél év garival.
Namost egy bevizsgálás nem tudom mennyire "megbízható" értékeket ad 120-ért.Mégiscsak bontott cuccról beszélünk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2017.09.06 szerda, 18:48:43 »

a teljes felújítás  több.vannak cégek amik csak a csúcsot cserélik ki a porlasztóban és ők 30at kérnek egy ilyen felújításért, de nem adnak hozzá új kalibrációs kódot, ezért kerül annyival kevvesebbe. A filepdiesel asszem 45ért komplett felújítást végez fél év garival.
Namost egy bevizsgálás nem tudom mennyire "megbízható" értékeket ad 120-ért.Mégiscsak bontott cuccról beszélünk.

A filepdiesel is csinál bevizsgálást, kb 45re jön ki a 4 db. A probléma az, hogy ha nincs bajuk, kuka 45ezer. Ha hibásak, akkor plusz 180ezer és gondolom nem mondják azt, hpgy ez esetben a bevizsgálás ingyen volt. Vagyis az már 220 ezer minimum. Báááá! Köszönöm az országunknak a mocsok üzemanyagot, a garasoskodó előző tulajokat, akik az üzemanyagon, vagy akár máson is sporoltak és a lószart se érő fizetésünket, ami miatt az embernek 220ezer is nagy kiadás!  falbav
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:12:58 »

A filepdiesel is csinál bevizsgálást, kb 45re jön ki a 4 db. A probléma az, hogy ha nincs bajuk, kuka 45ezer. Ha hibásak, akkor plusz 180ezer és gondolom nem mondják azt, hpgy ez esetben a bevizsgálás ingyen volt. Vagyis az már 220 ezer minimum. Báááá! Köszönöm az országunknak a mocsok üzemanyagot, a garasoskodó előző tulajokat, akik az üzemanyagon, vagy akár máson is sporoltak és a lószart se érő fizetésünket, ami miatt az embernek 220ezer is nagy kiadás!  falbav
sajnos ezeket az autókat nem csak megvenni kell de fenn is kell tartani.És ugye fogyasztói társadalmat épít a kapitalista imperializmus... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:29:43 »

ez a korom amúgy kutya füle.egy rendes mk3 ennél 100x jobban kormol. nyes
de valszeg a részecskeszűrő miatt jön ki ennyire kevés.de még ennyi sem szokottt lenni.

Smaxi dpf nélkül kormol így. Az nem lehet, hogy dpf nem tölti be már szerepét, azaz nem szűr?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:33:17 »

Smaxi dpf nélkül kormol így. Az nem lehet, hogy dpf nem tölti be már szerepét, azaz nem szűr?
a szerepe folyamán csak telítődni tud és kiégni.eredetileg olyat nem tud, hogy nem szűr.ha kijön a füst, akkor nem a szerepe szerint működik a rendszer. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:38:24 »

Smaxi dpf nélkül kormol így. Az nem lehet, hogy dpf nem tölti be már szerepét, azaz nem szűr?

20ezerért le és felszerelik, közben megvizsgálják, persze csak ránézésre, hogy ép-e belül. 2 óra munka, 10ezer Ftos órabér. Kissé sokallom, de ugye mit tegyen az átlag ember!? Rá kell szánnom ezt az összeget egyszer ugy is.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:43:55 »

20ezerért le és felszerelik, közben megvizsgálják, persze csak ránézésre, hogy ép-e belül. 2 óra munka, 10ezer Ftos órabér. Kissé sokallom, de ugye mit tegyen az átlag ember!? Rá kell szánnom ezt az összeget egyszer ugy is.


Ilyen munkánál nem sok a 10e/óra.

Sokszor mondom, csak bele kell nyúlni a malac perselybe, amibe a benzineshez képest a kevesebbért tankolás különbözetét teszik a dízelesek félre. Az ilyen időkre....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2017.09.06 szerda, 19:55:28 »


Ilyen munkánál nem sok a 10e/óra.

Sokszor mondom, csak bele kell nyúlni a malac perselybe, amibe a benzineshez képest a kevesebbért tankolás különbözetét teszik a dízelesek félre. Az ilyen időkre....  Cool
ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:02:12 »


Ilyen munkánál nem sok a 10e/óra.

Sokszor mondom, csak bele kell nyúlni a malac perselybe, amibe a benzineshez képest a kevesebbért tankolás különbözetét teszik a dízelesek félre. Az ilyen időkre....  Cool

Tudom, hogy mi a különbség, illetve mi miatt nincs különbség. És hidd el, ha tudom, hogy az az alkatrész hibás, nem sajnálom rá. Most is szivósor tömités csere volt, 25ért anyaggal, megcsináltattam, nem sajnálom. A problémám az, hogy leszedi, megnézi és ha ép, akkor kuka 20ezer. Ugyanez a porlasztó. Azért a düh, mert nem tudom mi a hibás biztosra.  Sad
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:07:03 »

Tudom, hogy mi a különbség, illetve mi miatt nincs különbség. És hidd el, ha tudom, hogy az az alkatrész hibás, nem sajnálom rá. Most is szivósor tömités csere volt, 25ért anyaggal, megcsináltattam, nem sajnálom. A problémám az, hogy leszedi, megnézi és ha ép, akkor kuka 20ezer. Ugyanez a porlasztó. Azért a düh, mert nem tudom mi a hibás biztosra.  Sad

Az esetek túlnyomó részében, ha ilyen alkatrész működésével kapcsolatban kétely merül fel, akkor az már sanszos, hogy felújítással ér véget.
Szerintem nincs olyan, hogy "kuka 20ezer". Hiszen ha még valóban jó, akkor "csak" ennyibe került megtudni és inkább örülj!
Mert ha nem jó, akkor ugye szintén minimum 20e az induló + a felújítási költség.  Na most akkor ugye mennyivel jobb, ha 20-ért megtudod, hogy jó? Sokkal.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:13:27 »

Az esetek túlnyomó részében, ha ilyen alkatrész működésével kapcsolatban kétely merül fel, akkor az már sanszos, hogy felújítással ér véget.
Szerintem nincs olyan, hogy "kuka 20ezer". Hiszen ha még valóban jó, akkor "csak" ennyibe került megtudni és inkább örülj!
Mert ha nem jó, akkor ugye szintén minimum 20e az induló + a felújítási költség.  Na most akkor ugye mennyivel jobb, ha 20-ért megtudod, hogy jó? Sokkal.  wave


Akkor marad karácsonyi ajándéknak ez és a porlasztók bemérése. Cirka 65ezer, szóval más ajándékot nem kérek!  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:25:51 »

Akkor marad karácsonyi ajándéknak ez és a porlasztók bemérése. Cirka 65ezer, szóval más ajándékot nem kérek!  smile
talán egy kicsit túlpörgöd ezt a füstpamacsot.
Füstül,de semmi baja.Magasabb a mért teljesítmény,így kb majdnem biztos, hogy csippelve van az sw-d.
Kérjél mást karácsonyra, és javítsd az autót akkor amikor elromlik. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:39:11 »

a szerepe folyamán csak telítődni tud és kiégni.eredetileg olyat nem tud, hogy nem szűr.ha kijön a füst, akkor nem a szerepe szerint működik a rendszer. vigyor3

Kapcsold be a fröccs-öntőt.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:39:53 »

Kapcsold be a fröccs-öntőt.  hehe
itthon söröntőt kezelek. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:42:43 »

Akkor marad karácsonyi ajándéknak ez és a porlasztók bemérése. Cirka 65ezer, szóval más ajándékot nem kérek!  smile

Cs12 mk4-ese csippelve lett és kétszer ekkorát füstöl. Szerintem még várd ki, hogy mit hoz a jövő. Ami be akar xarni, az be is fog.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2017.09.06 szerda, 20:59:00 »

Itt jegyezném meg, hogy van egy felesleges utólag beszerelhető Y csatlakozókkal ellátott tuning box-om. (Valahol el van csomagolva.)
2010.03 utáni 2.0 TDCI-ből van.
(A "házi" kocsiba nincs értelme beraknom, mert az gyárilag 163 LE, elég.)


Igényfelmérés, érdekel valakit?  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:05:50 »

Itt jegyezném meg, hogy van egy felesleges utólag beszerelhető Y csatlakozókkal ellátott tuning box-om. (Valahol el van csomagolva.)
2010.03 utáni 2.0 TDCI-ből van.
(A "házi" kocsiba nincs értelme beraknom, mert az gyárilag 163 LE, elég.)


Igényfelmérés, érdekel valakit?  Cool
simán eltudod adni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:10:16 »

simán eltudod adni.


Van még egy opel 1.7(vagy 1.9) cdti-hez és egy chevrolet (captivából) 2.0 crdi -hez is.
Egy ideje meg van már, nemrég belenéztem pakolás közben egy zacskóba és ezek voltak benne.  Roll Eyes


Nagyon nem foglalkoztam, foglakoztat a dolog..... dízel cucc ez is  eplus2
Csak most eszembe jutott a sok chip, tuning emlegetése közben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:12:34 »

Emlitette a srác, hogy 4200nál hirtelen leesik a teljesitmény. A porlasztókra gyanakodott, hogy talán egyik-másik kopott és többletet adhat. Most a bemérésükön gondolkodom, ami kb 45ezer Ft a négy darab szereléssel. Viszont 120ért kaphatok bevizsgált bontottat. A kérdés, hogy egy bevizsgált és működő bontott porlasztó meddig lehet majd jó!?
már nem emlékszem pontosan, de nekem 15-20 körül volt a bevizsgálás (+ki-be szerelés).
2 jó volt, 1 rossz, 1 pedig sz.r volt, így a kettő cseréje 130e volt
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:15:49 »

Továbbra is P244D hiba - sajna nem hagy nyugodni (100km-en belül 2x állt le az autó engine malfunction miatt július végén). Sajnos értelmes szerelőt Zalaegerszegen nem találtam, Szervízben hőmérsékleti szenzorokat akartak kicserélni, 2db - 60ezer / db áron + munkadíj.

ForScannel elkezdtem követni a regenerációs ciklusokat, hátha okosabb leszek:
Aug 17 - regeneráció indulás 115 km/h sebességnél M0-n, DPF load 80%-ról lement 28%-ra kb 6-7 perc alatt. DPF előtti hőmérséklet szenzor (ami miatt elvileg letiltotta az autót) max 470°C, DPF utáni 650°C. Regen előtt kb 170km autópálya, 70-80km város / városon kívüli közlekedés és 50km csak város volt - összesen kb 300km-t mentem az előző regeneráció óta
Aug 24 - 93 km/h-nál indította, 62%-os DPF load volt ekkor, ami 22%-ra csökkent. DPF előtti szenzor 465°C, DPF utáni szenzor 650°C, kb 9 perces regen ciklus, előző regen óta 600km-t mentem, ebből 400km pálya volt
Utolsó megfigyelt regen tegnap volt, 78km/h-nél indította, DPF load 80% volt, 24% lett, kb 8 perces regen ciklus volt, DPF előtti 505°C (próbáltam regen alatt intenzíven gyorsítani, hátha kiderül milyen hőfoknál kapom a hibaüzenetet, de nem kaptam semmit), DPF utáni 660°C volt, csak városi használatban volt az autó aug 24től, 200km-t tettem meg az előző ciklus óta.

Mind3 regen mindenféle hiba nélkül lement - nem sikerült előcsalogatnom ismét a P244D hibát.

Kérdéseim:
 - vki meg tudja mondani hogy a DPF előtti hőmérsékleti szezor mekkora °C-nál tilthat le?
 - normális, hogy 200km városi használatnál ennyire eltömődik a DPF?
 - tudja vki, hogy milyen előfeltételek szükségesek a regen indításához? (2x 80%, 1x 62%od DPF load - mind3 esetben lakott területen kívül, de különböző sebességnél indult, de minden esetben a 100km/h-t regen előtt átléptem legalább 1x)
 - ezen adatok alapján szerintem (nem vagyok szaki) megfelelően működik a DPF tisztítás, viszont lehet-e következtetni ezekből a DPF élettartamára (meddig bírja még)?
 - vki vállalja-e hogy egy regen visszajelzőt kiépít az autómban (Zalaegerszeg - Gyöngyös útvonalon szoktam közlekedni, havi 1-2 alkalommal)? Leírást találtam itt róla, de én nem vágnék bele egyedül....

Válaszokat előre is köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 21:18:30 írta KLaci78 » Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:16:38 »

Itt jegyezném meg, hogy van egy felesleges utólag beszerelhető Y csatlakozókkal ellátott tuning box-om. (Valahol el van csomagolva.)
2010.03 utáni 2.0 TDCI-ből van.
(A "házi" kocsiba nincs értelme beraknom, mert az gyárilag 163 LE, elég.)


Igényfelmérés, érdekel valakit?  Cool

Valakit biztos.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:21:50 »

Itt jegyezném meg, hogy van egy felesleges utólag beszerelhető Y csatlakozókkal ellátott tuning box-om. (Valahol el van csomagolva.)
2010.03 utáni 2.0 TDCI-ből van.
(A "házi" kocsiba nincs értelme beraknom, mert az gyárilag 163 LE, elég.)


Igényfelmérés, érdekel valakit?  Cool

Ez egyébként hol és hogyan csapja be a rendszert?

Egy gírosz tálat szívesen adom érte a Hasszánnal. Annyit megér egy próba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.