Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:07:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253932 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11950 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:29:54 »

Ez egyébként hol és hogyan csapja be a rendszert?

Egy gírosz tálat szívesen adom érte a Hasszánnal. Annyit megér egy próba...

Neked nincs olyan motorod, amibe ez jó.
Ezen sok csatlakozó van, ha jól emlékszem még az EGR-nél is van valami varia...
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 21:31:34 írta Remek Elek » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11951 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:34:14 »

Neked nincs olyan motorod, amibe ez jó.
Ezen sok csatlakozó van, ha jól emlékszem még az EGR-nél is van valami varia...

Mk4-be sem jó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11952 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:35:10 »

Mk4-be sem jó?


Figyeltél?
"2010.03 utáni 2.0 TDCI"

Az előttinél nincs olyan csatlakozó az EGR-nél. Ilyesmire emlékszem....
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 21:36:53 írta Remek Elek » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11953 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:36:49 »


Figyeltél?
"2010.03 utáni 2.0 TDCI"

A 2010.03 utáni az nem mk4?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11954 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:37:29 »

A 2010.03 utáni az nem mk4?

De, csak ott változik a motor.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11955 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:38:08 »

De, csak ott változik a motor.  Cool

És kit érdekel az egr, úgyis le van dugózva.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11956 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:40:15 »

Cs12 mk4-ese csippelve lett és kétszer ekkorát füstöl. Szerintem még várd ki, hogy mit hoz a jövő. Ami be akar xarni, az be is fog.  vigyor3

 eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11957 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:40:16 »

És kit érdekel az egr, úgyis le van dugózva.  hehe

Figyeltél?
Más a motor.
Nem az EGR a lényeg, hanem az actuator/pozíció jelek.  Cool


Ha jól emlékszem, ide is be van kötve:
(ilyen nincs a régebbi motorokon)

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 21:45:31 írta Remek Elek » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11958 Dátum: 2017.09.06 szerda, 21:46:08 »

Továbbra is P244D hiba - sajna nem hagy nyugodni (100km-en belül 2x állt le az autó engine malfunction miatt július végén). Sajnos értelmes szerelőt Zalaegerszegen nem találtam, Szervízben hőmérsékleti szenzorokat akartak kicserélni, 2db - 60ezer / db áron + munkadíj.

ForScannel elkezdtem követni a regenerációs ciklusokat, hátha okosabb leszek:
Aug 17 - regeneráció indulás 115 km/h sebességnél M0-n, DPF load 80%-ról lement 28%-ra kb 6-7 perc alatt. DPF előtti hőmérséklet szenzor (ami miatt elvileg letiltotta az autót) max 470°C, DPF utáni 650°C. Regen előtt kb 170km autópálya, 70-80km város / városon kívüli közlekedés és 50km csak város volt - összesen kb 300km-t mentem az előző regeneráció óta
Aug 24 - 93 km/h-nál indította, 62%-os DPF load volt ekkor, ami 22%-ra csökkent. DPF előtti szenzor 465°C, DPF utáni szenzor 650°C, kb 9 perces regen ciklus, előző regen óta 600km-t mentem, ebből 400km pálya volt
Utolsó megfigyelt regen tegnap volt, 78km/h-nél indította, DPF load 80% volt, 24% lett, kb 8 perces regen ciklus volt, DPF előtti 505°C (próbáltam regen alatt intenzíven gyorsítani, hátha kiderül milyen hőfoknál kapom a hibaüzenetet, de nem kaptam semmit), DPF utáni 660°C volt, csak városi használatban volt az autó aug 24től, 200km-t tettem meg az előző ciklus óta.

Mind3 regen mindenféle hiba nélkül lement - nem sikerült előcsalogatnom ismét a P244D hibát.

Kérdéseim:
 - vki meg tudja mondani hogy a DPF előtti hőmérsékleti szezor mekkora °C-nál tilthat le?
 - normális, hogy 200km városi használatnál ennyire eltömődik a DPF?
 - tudja vki, hogy milyen előfeltételek szükségesek a regen indításához? (2x 80%, 1x 62%od DPF load - mind3 esetben lakott területen kívül, de különböző sebességnél indult, de minden esetben a 100km/h-t regen előtt átléptem legalább 1x)
 - ezen adatok alapján szerintem (nem vagyok szaki) megfelelően működik a DPF tisztítás, viszont lehet-e következtetni ezekből a DPF élettartamára (meddig bírja még)?
 - vki vállalja-e hogy egy regen visszajelzőt kiépít az autómban (Zalaegerszeg - Gyöngyös útvonalon szoktam közlekedni, havi 1-2 alkalommal)? Leírást találtam itt róla, de én nem vágnék bele egyedül....

Válaszokat előre is köszi.
zegen talán tud segíteni Cs12
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11959 Dátum: 2017.09.06 szerda, 22:09:58 »

Figyeltél?
Más a motor.
Nem az EGR a lényeg, hanem az actuator/pozíció jelek.  Cool


Ha jól emlékszem, ide is be van kötve:
(ilyen nincs a régebbi motorokon)

[img]http://kephost.com/images/2017/09/06/MK4_TDCI_2010-03.png

Jól enlékszem, ha, szerinted...

Félinformációk. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11960 Dátum: 2017.09.06 szerda, 22:14:08 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni az alábbi hibával kapcsolatban!
Mert én még ilyennel nem találkoztam! falbav
Alany: 2012 fl mondi KNBA 2.2 200le

Hiba:
Reggeli inditáskor  szépen beindul ahogy kell viszont kb 5 mp mulva (amikor a pcm elkezdi a gerjesztést) elkezd hullámzani az alapjárat és kék füst jön belöle! Mintha nem menne vagy 2 henger!
Ilyenkor 2-3 gázfröccs után magához tér,ha hagyom akkor egy fél perc után rendezödik a helyzet!
Legtöbbször  langyos motor inditásnál csinálja hidegnél 10 böl 2 szer!
Meg néha leálitásnál ad neki egy gázfröcsöt!
Az autó kintröl lett hozva már generátor hibája volt hazafele is kétszer kigyuladt az akksijel (vészüzemre ált)! Itthon ki lett cserélve a generátor azota rendben! viszont ami benne volt az egy gyári felujitott darab 2014-es matricával, tekercse feketére égve!
Felhivtam a kinti szervizt és kiderült hogy garanciába cserélték anno! De ez is eddig birta!
Viszont ez a néha füstölgés nem javul!
Hibakod nincs, már elég sok mindent átnéztem és persze mikor rajta laptop nem csinálja!
Motorvezérlő lehet kapott egyet a generátor hibától!?
Tanácstalan vagyok bármilyen ötlet jol jönne! rinya worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11961 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 06:36:19 »

Kék füst, olaj.
Olajszint?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11962 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:18:54 »

Kék füst, olaj.
Olajszint?

Olajszint stabil,meg aztán csak minden harmadik napon eszi!
Pl ma reggel gyönyörűen üzemelt!
Elégetlen gázolaj füstje döl kifele a kipufogon abban a pár másodpercben!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11963 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:20:49 »

Olajszint stabil,meg aztán csak minden harmadik napon eszi!
Pl ma reggel gyönyörűen üzemelt!
Elégetlen gázolaj füstje döl kifele a kipufogon abban a pár másodpercben!

Az nem kék színű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11964 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:24:26 »

Az nem kék színű.


Rendben!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11965 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:28:18 »

Rendben!

VALÓS kilométer mennyi van benne?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11966 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:38:56 »

VALÓS kilométer mennyi van benne?

250 ezer
Naplózva
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11967 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:47:17 »

250 ezer

Kiváncsiságból belenéztem most reggel az EGR csőbe!
Van vagy 3 mm koksz benne!
Teljes tisztitást ma megcsinálom de nem sok reményt füzők a javulásra! szomoru1
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11968 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 07:53:57 »

Kiváncsiságból belenéztem most reggel az EGR csőbe!
Van vagy 3 mm koksz benne!
Teljes tisztitást ma megcsinálom de nem sok reményt füzők a javulásra! szomoru1

Milyen motorolaj van benne? Milyen gázolajat tankolsz? Fogyasztásod mennyi?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11969 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 08:10:08 »

Továbbra is P244D hiba -

Kérdéseim:

 - vki meg tudja mondani hogy a DPF előtti hőmérsékleti szezor mekkora °C-nál tilthat le?
Itt azt írja, hogy a hibát a két szenzor közti különbség alapján adja.

Válasz
- normális, hogy 200km városi használatnál ennyire eltömődik a DPF?
Nem. Nálam kb. 450-500km városban is. Nem lyukas valahol a turbócső?

Válasz
- tudja vki, hogy milyen előfeltételek szükségesek a regen indításához? (2x 80%, 1x 62%od DPF load - mind3 esetben lakott területen kívül, de különböző sebességnél indult, de minden esetben a 100km/h-t regen előtt átléptem legalább 1x)
Valaki biztos tudja,

Válasz
- ezen adatok alapján szerintem (nem vagyok szaki) megfelelően működik a DPF tisztítás, viszont lehet-e következtetni ezekből a DPF élettartamára (meddig bírja még)?
Amit mértél az jónak tűnik, nem is volt hibajelzés. Folytasd a mérést és kapd el a hibát. Abból kiderül melyik szenzor a hibás és csal azt kell cserélni. Spórolsz 60 ezret.

Válasz
- vki vállalja-e hogy egy regen visszajelzőt kiépít az autómban (Zalaegerszeg - Gyöngyös útvonalon szoktam közlekedni, havi 1-2 alkalommal)? Leírást találtam itt róla, de én nem vágnék bele egyedül....
Felesleges.

.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 08:14:08 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11970 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 08:19:28 »



Eddig 1 szer cseréltem benne mivel nemrég vettem! Gyári olajat kapott 5-30 ast! Hogy elötte mit öntöztek bele a német fordnál  na azt kitudja!
Omw,shell tankolok
Fogyi eddig : tojashéjjal 7-7,5  normál vegyesbe 8-8,5
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11971 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 08:20:38 »

talán egy kicsit túlpörgöd ezt a füstpamacsot.
Füstül,de semmi baja.Magasabb a mért teljesítmény,így kb majdnem biztos, hogy csippelve van az sw-d.
Kérjél mást karácsonyra, és javítsd az autót akkor amikor elromlik. Wink

Ha a kocsimról van szó, hajlamos vagyok tülpörögni minden hibajelenséget.  Embarrassed De most használom, mert megy, nincs baj, de a késöbbiekben azért tovább keresgélek, pláne, ha a pamacson kivül lesz egyéb, kevésbé elviselhető hibajel is.
Köszi mindenkinek a segitő és egyben nyugtató hozzászólásokat!  worship  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11972 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:32:47 »

Ha a kocsimról van szó, hajlamos vagyok tülpörögni minden hibajelenséget.  Embarrassed De most használom, mert megy, nincs baj, de a késöbbiekben azért tovább keresgélek, pláne, ha a pamacson kivül lesz egyéb, kevésbé elviselhető hibajel is.
Köszi mindenkinek a segitő és egyben nyugtató hozzászólásokat!  worship  integet2
ez nem valami extrám pamacs, ami kijön belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11973 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:37:02 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni az alábbi hibával kapcsolatban!
Mert én még ilyennel nem találkoztam! falbav
Alany: 2012 fl mondi KNBA 2.2 200le

Hiba:
Reggeli inditáskor  szépen beindul ahogy kell viszont kb 5 mp mulva (amikor a pcm elkezdi a gerjesztést) elkezd hullámzani az alapjárat és kék füst jön belöle! Mintha nem menne vagy 2 henger!
Ilyenkor 2-3 gázfröccs után magához tér,ha hagyom akkor egy fél perc után rendezödik a helyzet!
Legtöbbször  langyos motor inditásnál csinálja hidegnél 10 böl 2 szer!
Meg néha leálitásnál ad neki egy gázfröcsöt!
Az autó kintröl lett hozva már generátor hibája volt hazafele is kétszer kigyuladt az akksijel (vészüzemre ált)! Itthon ki lett cserélve a generátor azota rendben! viszont ami benne volt az egy gyári felujitott darab 2014-es matricával, tekercse feketére égve!
Felhivtam a kinti szervizt és kiderült hogy garanciába cserélték anno! De ez is eddig birta!
Viszont ez a néha füstölgés nem javul!
Hibakod nincs, már elég sok mindent átnéztem és persze mikor rajta laptop nem csinálja!
Motorvezérlő lehet kapott egyet a generátor hibától!?
Tanácstalan vagyok bármilyen ötlet jol jönne! rinya worship


Épp tegnap agyaskodtam hosszasan haverommal, 2.2Tdci / 200PS - e van.

Tippek:

- Turbócső (Ő már cserélte mindkettőt)
- izzítógyertyák (teljesítménycsökkenést okoz, a füstre nem okvetlenül magyarázat)

Ha kéred, megadom a számát privátban, autószerelő!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #11974 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:38:11 »

ez nem valami extrám pamacs, ami kijön belőle

szerintem sem veszes, ha nincs hibakod, jol megy, jo a fogyi akkor en nem piszkalnam
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11975 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 15:48:35 »

szerintem sem veszes, ha nincs hibakod, jol megy, jo a fogyi akkor en nem piszkalnam

Fogyi városban 7,8 átlagban, 1200kmes 120as országuti tempóval 6,7 volt! Egyenlőre használom, ha nagyobb gond lesz, akkor mélyebbre ások majd.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11976 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 16:54:03 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni az alábbi hibával kapcsolatban!
Mert én még ilyennel nem találkoztam! falbav
Alany: 2012 fl mondi KNBA 2.2 200le

Hiba:
Reggeli inditáskor  szépen beindul ahogy kell viszont kb 5 mp mulva (amikor a pcm elkezdi a gerjesztést) elkezd hullámzani az alapjárat és kék füst jön belöle! Mintha nem menne vagy 2 henger!
Ilyenkor 2-3 gázfröccs után magához tér,ha hagyom akkor egy fél perc után rendezödik a helyzet!
Legtöbbször  langyos motor inditásnál csinálja hidegnél 10 böl 2 szer!
Meg néha leálitásnál ad neki egy gázfröcsöt!
Az autó kintröl lett hozva már generátor hibája volt hazafele is kétszer kigyuladt az akksijel (vészüzemre ált)! Itthon ki lett cserélve a generátor azota rendben! viszont ami benne volt az egy gyári felujitott darab 2014-es matricával, tekercse feketére égve!
Felhivtam a kinti szervizt és kiderült hogy garanciába cserélték anno! De ez is eddig birta!
Viszont ez a néha füstölgés nem javul!
Hibakod nincs, már elég sok mindent átnéztem és persze mikor rajta laptop nem csinálja!
Motorvezérlő lehet kapott egyet a generátor hibától!?
Tanácstalan vagyok bármilyen ötlet jol jönne! rinya worship

a generátor okozhatja, ha nem kompatibilis a motorvezérlővel.Teszteld, indítsd generátor nélkül akkuról.
A generátor pedig simán porig ég, ha valahol komoly zárlatot kap, vagy túlterheli valami,akár zárlatos izzítógyertya. A füstöt isokozhatja a rossz gyertya.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11977 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 16:56:04 »

a generátor okozhatja, ha nem kompatibilis a motorvezérlővel.Teszteld, indítsd generátor nélkül akkuról.
A generátor pedig simán porig ég, ha valahol komoly zárlatot kap, vagy túlterheli valami,akár zárlatos izzítógyertya. A füstöt isokozhatja a rossz gyertya.

Modulos az izzítása, zárlatos gyertya esetén nem bánt semmi semmit. Le old. (túláram védelem)
Kék a füst, olvastad?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11978 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 17:03:24 »

Modulos az izzítása, zárlatos gyertya esetén nem bánt semmi semmit. Le old. (túláram védelem)
Kék a füst, olvastad?
lekellene,de a zárlat lehet a vezetékszakaszon is."komoly zárlat".
Jah. a kék füst inkább motorolaj,de azt írja, hogy hullámzik az alapjárat,mintha nem menne 2 henger.Nem csoda, hogy kéket füstöl.
A porlasztók működését is befolyásolhatja a "  rossz" generátor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11979 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 19:57:25 »

Itt azt írja, hogy a hibát a két szenzor közti különbség alapján adja.
Kicsit túlzónak találom az 1000 °C-os különbséget....nálam a 2 szenzor között kb 200 °C körüli ez az érték regen alatt.
Nem. Nálam kb. 450-500km városban is. Nem lyukas valahol a turbócső?
Ezt megnézetem, ilyenre nem is gondoltam....

Viszont ITT találtam hasznosnak tűnő információkat - nem tudom mennyire igaz, de itt csak 400km-enként vízionálja a regent:
Active regeneration generally occurs approximately every 400 kilometers
During the active regeneration period:
- The turbochargers are maintained in the fully open position to minimize heat transmission from the exhaust gas to the turbochargers and to reduce the rate of gas flow through the particulate filter. This enables optimum heating of the particulate filter. If the driver demands a higher torque the turbochargers will respond by closing the vanes as required .
- The throttle is closed as this assists in increasing the exhaust gas temperature and reducing the rate of exhaust gas flow, both of which increase the speed at which particulate filter is heated.
- The exhaust gas recirculation (EGR) valve is closed as the use of EGR lowers exhaust gas temperatures and therefore makes it difficult to achieve the regeneration temperature in the particulate filter.
- The glow plugs are sometimes activated to provide additional heat in raising the temperature of the particulate filter. To maintain glow plug serviceability the activation period of the glow plugs is restricted to 40 seconds.

Azt tudom, hogy az eddigi alkalmakkor, mikor megállt ezzel a hibakóddal alattam - gyorsítottam az autóval - turbó is ment (76-os emelkedő Zeg - Nagykapornak - pont  kapornaki tetőn, piros lámpánál ment a regen - intenzív kigyorsítás után megállt, Szombathely - Körmend közötti 110km/h-s autóút utáni körforgalomban) => ezért is lenne szükség a visszajelző lámpára / ledre, hogy ilyenkor kivegyem a téglát a cipőmből.....

Illetve regen feltételei is itt le vannak írva, nem tudom, hogy minden autónál ugyanúgy ezek a feltételek-e:
- motor legalább 2 perce megy
- DPF számított telítettsége 80% (bár nálam 62%os telítettségen már elindította a regent)
- 70°C-os hűtővíz legalább 2 percig
- nincs DPF-el kapcsolaos tárolt hibakód => ez szerintem nem igaz
- meghatározott sebesség elérése (100km/h ?)

Talán itt lehet a kutya elásva nálam....Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 19:58:57 írta KLaci78 » Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11980 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 20:46:55 »

lekellene,de a zárlat lehet a vezetékszakaszon is."komoly zárlat".
Jah. a kék füst inkább motorolaj,de azt írja, hogy hullámzik az alapjárat,mintha nem menne 2 henger.Nem csoda, hogy kéket füstöl.
A porlasztók működését is befolyásolhatja a "  rossz" generátor.

Ma egy kicsit nekifeküdtem ennek a hibának!
Teljes egr rendszer tisztitás,szivosor leszed kipucol ( kb 40 es csatornanyilások nálam joindulattal ha volt 15 mm ) az biztos hogy ezt még senki nem szedte le tisztitás céljábol,igy kb 6 orán keresztül pucoltam! Izzitogyertyák ellenörzése stb stb
És ekkor vettem észre hogy a vezérmü tengely jeladó ferdén áll meglazitottam és vagy 5 mm re volt távolabb mint kéne és nem is arra nézet mint kellenne! Erre még ráfejel a hötagulás és lehet hogy hol volt jel hol nem
Reggel teszt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11981 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 20:52:10 »

Ma egy kicsit nekifeküdtem ennek a hibának!
Teljes egr rendszer tisztitás,szivosor leszed kipucol ( kb 40 es csatornanyilások nálam joindulattal ha volt 15 mm ) az biztos hogy ezt még senki nem szedte le tisztitás céljábol,igy kb 6 orán keresztül pucoltam! Izzitogyertyák ellenörzése stb stb
És ekkor vettem észre hogy a vezérmü tengely jeladó ferdén áll meglazitottam és vagy 5 mm re volt távolabb mint kéne és nem is arra nézet mint kellenne! Erre még ráfejel a hötagulás és lehet hogy hol volt jel hol nem
Reggel teszt
az a jeladó azonnali motorleállást generál, ha nincs jel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11982 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 21:50:50 »

Kicsit túlzónak találom az 1000 °C-os különbséget....nálam a 2 szenzor között kb 200 °C körüli ez az érték regen alatt.Ezt megnézetem, ilyenre nem is gondoltam....

Viszont ITT találtam hasznosnak tűnő információkat - nem tudom mennyire igaz, de itt csak 400km-enként vízionálja a regent:
Active regeneration generally occurs approximately every 400 kilometers
During the active regeneration period:
- The turbochargers are maintained in the fully open position to minimize heat transmission from the exhaust gas to the turbochargers and to reduce the rate of gas flow through the particulate filter. This enables optimum heating of the particulate filter. If the driver demands a higher torque the turbochargers will respond by closing the vanes as required .
- The throttle is closed as this assists in increasing the exhaust gas temperature and reducing the rate of exhaust gas flow, both of which increase the speed at which particulate filter is heated.
- The exhaust gas recirculation (EGR) valve is closed as the use of EGR lowers exhaust gas temperatures and therefore makes it difficult to achieve the regeneration temperature in the particulate filter.
- The glow plugs are sometimes activated to provide additional heat in raising the temperature of the particulate filter. To maintain glow plug serviceability the activation period of the glow plugs is restricted to 40 seconds.

Azt tudom, hogy az eddigi alkalmakkor, mikor megállt ezzel a hibakóddal alattam - gyorsítottam az autóval - turbó is ment (76-os emelkedő Zeg - Nagykapornak - pont  kapornaki tetőn, piros lámpánál ment a regen - intenzív kigyorsítás után megállt, Szombathely - Körmend közötti 110km/h-s autóút utáni körforgalomban) => ezért is lenne szükség a visszajelző lámpára / ledre, hogy ilyenkor kivegyem a téglát a cipőmből.....

Illetve regen feltételei is itt le vannak írva, nem tudom, hogy minden autónál ugyanúgy ezek a feltételek-e:
- motor legalább 2 perce megy
- DPF számított telítettsége 80% (bár nálam 62%os telítettségen már elindította a regent)
- 70°C-os hűtővíz legalább 2 percig
- nincs DPF-el kapcsolaos tárolt hibakód => ez szerintem nem igaz
- meghatározott sebesség elérése (100km/h ?)

Talán itt lehet a kutya elásva nálam....Huh?
Nálam lyukas turbőcsővel is legalább 400km volt két regen között városban. Javítás után szerintem még ritkább lett, de még nem tapasztaltam ki.
Ha van sejtésed, hogy mi hozza elő a hibát, akkor pont, hogy nem elkerülni kéne, hanem épp forszírozni és közben mérni.
Pont nemrég volt O2 szenzor hibám, méréssel sikerült megérteni, hogy ki volt a helytelen érték, ami a hibát dobta.
Tapasztalatom szerint ezek a feltételek nem feltétlenül igazak. Legalábbis
- inkább több idő kell neki üzemmeleg motor esetén. Én olyan 20-25 percre lakom a munkahelytől. Jellemzően megérkezés előtt 2-3 perccel kezd regenerálni  falbav
- viszont megszakított regeneráció sokkal drasztikusabban áll neki, tök hideg motornál, indítás után 1-2 perccel már látni, hogy tolja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #11983 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 22:08:00 »

Itt azt írja, hogy a hibát a két szenzor közti különbség alapján adja.
Nem. Nálam kb. 450-500km városban is. Nem lyukas valahol a turbócső?
Valaki biztos tudja,
Amit mértél az jónak tűnik, nem is volt hibajelzés. Folytasd a mérést és kapd el a hibát. Abból kiderül melyik szenzor a hibás és csal azt kell cserélni. Spórolsz 60 ezret.
Felesleges.

.


egy ilyen szintu leiras a mondeohoz aranyat erne...
Naplózva

Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11984 Dátum: 2017.09.08 péntek, 06:31:34 »

az a jeladó azonnali motorleállást generál, ha nincs jel.

Ebben igazad van !!!
Ezt én is igy tudtam eddig DE!  Nem rég volt nálam 1.6 TDCI és ott menet közben eldörzsölte a kábelköteg azt a részét ahol benne van a szála a jeladónak (mil kigyulladt mondjuk)
amint megérkezett leálitatotta és többé nem lehetett beindítani jel hiányában(ami érthető)
Mozgatásra 1-1 beindult utána ha lehúztam a csatit járt tovább beindítás után is! Gondolom vész üzemmódban
Na de mindegy is!
Ma első inditáskor nem csinálta a hibát
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11985 Dátum: 2017.09.08 péntek, 07:16:56 »

Ebben igazad van !!!
Ezt én is igy tudtam eddig DE!  Nem rég volt nálam 1.6 TDCI és ott menet közben eldörzsölte a kábelköteg azt a részét ahol benne van a szála a jeladónak (mil kigyulladt mondjuk)
amint megérkezett leálitatotta és többé nem lehetett beindítani jel hiányában(ami érthető)
Mozgatásra 1-1 beindult utána ha lehúztam a csatit járt tovább beindítás után is! Gondolom vész üzemmódban
Na de mindegy is!
Ma első inditáskor nem csinálta a hibát

Vannak olyan motorvezérlő rendszerek, aminél csak az induláshoz (befecskendezés vezérléshez) szükséges a CMP jel. Ha már beindult akkor a vezérlő már ki tudja számolni a CKP jeleiből és így ha megszűnik a CMP jel, akkor a leállításig még tud üzemelni.

Van amelyik CMP jel nélkül nem indul be és előfordul olyan is, hogy CMP jel nélkül (vw) is beindul kicsit tovább indítózva.

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 07:25:13 írta Remek Elek » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11986 Dátum: 2017.09.08 péntek, 19:51:55 »

Nálam lyukas turbőcsővel is legalább 400km volt két regen között városban. Javítás után szerintem még ritkább lett, de még nem tapasztaltam ki.
Ha van sejtésed, hogy mi hozza elő a hibát, akkor pont, hogy nem elkerülni kéne, hanem épp forszírozni és közben mérni.
Pont nemrég volt O2 szenzor hibám, méréssel sikerült megérteni, hogy ki volt a helytelen érték, ami a hibát dobta.
Tapasztalatom szerint ezek a feltételek nem feltétlenül igazak. Legalábbis
- inkább több idő kell neki üzemmeleg motor esetén. Én olyan 20-25 percre lakom a munkahelytől. Jellemzően megérkezés előtt 2-3 perccel kezd regenerálni  falbav
- viszont megszakított regeneráció sokkal drasztikusabban áll neki, tök hideg motornál, indítás után 1-2 perccel már látni, hogy tolja.
Ismét autópályáztam egy kicsit és 355km-rel az előző regen utá ismét indított egyet (140km vegyes - főleg városi + 215km autópálya)
DPF load ismét 80% volt mikor indította, 25%ra tolta le. 73km/h sebességnél indult (pont ekkor mentem az M0-ról az M31-re) és 9 percig tartott. Direkt intezívebben vezettem - hátha elő tudom csalogatni a P244D-t - mikor a regen elindult, turbó kapcsolt és 135km/h-ig gyorsítottam. Itt érte el a DPF előtti szenzor 522°C-ot, ahol bekapcsolt az Engine Malfunction, de csak hibaüzenet, nem tiltott le a motor, DPF utáni szenzor 640°C volt.
Ezek szerint az 1. hőmérsékleti szenzorom a DPF előtt lehet a ludas, mert az előző regenerációkor 650°C-ig felmelegedett a hátsó, de nem volt semmi gond.
Lehet nekem vmi elkoszolódás, ami miatt ennyire magas a hőmérséklet az 1. szenzornál?

Lyukas turbócsővel kapcsolatban: Turbócsőben lévő nyomást Forscannel lehet nézni? Ha igen, hol találom?  Milyen értéknek kell lenni gyárilag?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11987 Dátum: 2017.09.08 péntek, 20:44:19 »

Ismét autópályáztam egy kicsit és 355km-rel az előző regen utá ismét indított egyet (140km vegyes - főleg városi + 215km autópálya)
DPF load ismét 80% volt mikor indította, 25%ra tolta le. 73km/h sebességnél indult (pont ekkor mentem az M0-ról az M31-re) és 9 percig tartott. Direkt intezívebben vezettem - hátha elő tudom csalogatni a P244D-t - mikor a regen elindult, turbó kapcsolt és 135km/h-ig gyorsítottam. Itt érte el a DPF előtti szenzor 522°C-ot, ahol bekapcsolt az Engine Malfunction, de csak hibaüzenet, nem tiltott le a motor, DPF utáni szenzor 640°C volt.
Ezek szerint az 1. hőmérsékleti szenzorom a DPF előtt lehet a ludas, mert az előző regenerációkor 650°C-ig felmelegedett a hátsó, de nem volt semmi gond.
Lehet nekem vmi elkoszolódás, ami miatt ennyire magas a hőmérséklet az 1. szenzornál?

Lyukas turbócsővel kapcsolatban: Turbócsőben lévő nyomást Forscannel lehet nézni? Ha igen, hol találom?  Milyen értéknek kell lenni gyárilag?
a MAP nyomás értéket keresd meg a PCM  pidjei között.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11988 Dátum: 2017.09.08 péntek, 22:03:39 »

a dolgok sajátos közlési módja


Ez meg te?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11989 Dátum: 2017.09.09 szombat, 10:43:50 »

Ismét autópályáztam egy kicsit és 355km-rel az előző regen utá ismét indított egyet (140km vegyes - főleg városi + 215km autópálya)
DPF load ismét 80% volt mikor indította, 25%ra tolta le. 73km/h sebességnél indult (pont ekkor mentem az M0-ról az M31-re) és 9 percig tartott. Direkt intezívebben vezettem - hátha elő tudom csalogatni a P244D-t - mikor a regen elindult, turbó kapcsolt és 135km/h-ig gyorsítottam. Itt érte el a DPF előtti szenzor 522°C-ot, ahol bekapcsolt az Engine Malfunction, de csak hibaüzenet, nem tiltott le a motor, DPF utáni szenzor 640°C volt.
Ezek szerint az 1. hőmérsékleti szenzorom a DPF előtt lehet a ludas, mert az előző regenerációkor 650°C-ig felmelegedett a hátsó, de nem volt semmi gond.
Lehet nekem vmi elkoszolódás, ami miatt ennyire magas a hőmérséklet az 1. szenzornál?

Lyukas turbócsővel kapcsolatban: Turbócsőben lévő nyomást Forscannel lehet nézni? Ha igen, hol találom?  Milyen értéknek kell lenni gyárilag?
Túl gyakori a regeneráció. Félek, hogy nem a szenzor (ha egyáltalán az hibás) az alapprobléma. Lehet, hogy tényleg magas a belépő hőmérséklet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11990 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 09:57:43 »

Túl gyakori a regeneráció. Félek, hogy nem a szenzor (ha egyáltalán az hibás) az alapprobléma. Lehet, hogy tényleg magas a belépő hőmérséklet.
Mitől lehet magas a belépő hőmérséklet? Elkoszolódott turbó? Esetleg a motorral lehet vmi?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11991 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 10:29:07 »

Mitől lehet magas a belépő hőmérséklet? Elkoszolódott turbó? Esetleg a motorral lehet vmi?
Passz. Talán nem olyan az áramlás mint kéne. DPF?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #11992 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 18:42:14 »

Passz. Talán nem olyan az áramlás mint kéne. DPF?
Lehet, hogy DPF csere lesz a vége. Ma ismét regenerált, DPF load 80% - 315km megtétele után,kb 80% autópálya volt - 124km/h sebességnél.
Sajna az Engine Malfunction ismét előjött, P244D - motor vészmód, majd teljesen leállt. DPF előtti hőmérsékleti szenzorom 492°C volt, a DPF utáni 640°C. DPF 34%-ra tisztítódott ki, mikor a motor letiltott.
Regen indulás és a motor letiltás között nem egésze 3perc telt csak el! Tiltás előtt a kocsi be is rángatott, mintha 2 henger nem ment volna..... Ilyen eddig nem volt
 
DPF-et érdemes tisztítatni vagy ruházzak be egy újba? Utángyártott vagy gyárit javasoltok? Mennyibe fog fájni?

MAP 9kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelő
MAP Abszolút szívócsonk nyomás 99kPa - mindkettő álló helyzetben, járó motorral.
Ezek az értékek normálisak?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.10 vasárnap, 18:58:21 írta KLaci78 » Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11993 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:32:20 »

DPF-et érdemes tisztítatni vagy ruházzak be egy újba? Utángyártott vagy gyárit javasoltok? Mennyibe fog fájni?
Ez csak találgatás sajnos.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11994 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:37:20 »

Sziasztok!

Legnagyobb elkeseredésemre visszajött a P0089 hibakód miután elmentem kb 1000km-t az ujraforrasztott (gányolt forrasztású volt a kábele és a szigetelés is hiányzott a rézvezetékről) csatlakozós tüzelőanyag nyomásszabályzó szeleppel. Lehet nem csak a kábelével lesz baj. Éreztem is pár előzésnél pályán, hogy nem akarodzik neki ugy húzni, mint elötte párszáz méterrel és sötétebb korom is jött ki hátul.
A kérdésem az volna, hogy ha ez a szelep hibásodik meg, akkor az lehet ilyen lassu lefolyású? Kb 2000km-el ezelött dobta be ezt az üzit először és kb 500km-ként ujra, majd most kb 1000km után megint. Nincs vészmód, nincs hibajelző lámpa, csak eltárolt hibakód.
Namost, ha ez a hibakód van, akkor a nagynyomásún lévő kis szelep, ami a felső részén van, az a hibás? És ha igen, akkor a cseréjéhez kell szerviz vagy kicsavar, kivesz, betesz, becsavar? Levegősödhet túlzottan a rendszer a cserénél?
 help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #11995 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:34:43 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a gyujtás ráadása után hangos magas frekis sípoló hang jön a motortérből.
A magas nyomású környékén hallható.
Beindítás után megszünik. Hiba üzenet nincs. Regen 380km ezelött volt, dpf diferenciál nyomás még mindig jó. Nem tudom hogy a kettő össze függ-e, de észre vettem, hogy kormos a kipufigó és a  lökháritóra is rakósdik egy kis korom.
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11996 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:52:13 »

Lehet, hogy DPF csere lesz a vége. Ma ismét regenerált, DPF load 80% - 315km megtétele után,kb 80% autópálya volt - 124km/h sebességnél.
Sajna az Engine Malfunction ismét előjött, P244D - motor vészmód, majd teljesen leállt. DPF előtti hőmérsékleti szenzorom 492°C volt, a DPF utáni 640°C. DPF 34%-ra tisztítódott ki, mikor a motor letiltott.
Regen indulás és a motor letiltás között nem egésze 3perc telt csak el! Tiltás előtt a kocsi be is rángatott, mintha 2 henger nem ment volna..... Ilyen eddig nem volt
 
DPF-et érdemes tisztítatni vagy ruházzak be egy újba? Utángyártott vagy gyárit javasoltok? Mennyibe fog fájni?

MAP 9kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelő
MAP Abszolút szívócsonk nyomás 99kPa - mindkettő álló helyzetben, járó motorral.
Ezek az értékek normálisak?

Sajnos érdemben nem tudok hozzászolni,viszont amióta láttam ezt a videót,csak azt szeretném tudni ha
ezt a kormot igy visszaengedik a "természetbe" akkor mi értelme van a DPF-nek? /tudom lehet cserélni is/.
Nem tudo, eljinni ez a legjobb amit ki tudtak erre találni....

https://www.youtube.com/watch?v=LYB81AT_4zk
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11997 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 10:12:32 »

Sajnos érdemben nem tudok hozzászolni,viszont amióta láttam ezt a videót,csak azt szeretném tudni ha
ezt a kormot igy visszaengedik a "természetbe" akkor mi értelme van a DPF-nek? /tudom lehet cserélni is/.
Nem tudo, eljinni ez a legjobb amit ki tudtak erre találni....

https://www.youtube.com/watch?v=LYB81AT_4zk

Kényszerítve van a vezető, hogy ne városba az emberek orra alá kormoljon, hanem húzzon ki a pályára.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11998 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 17:40:55 »

Sziasztok!

Legnagyobb elkeseredésemre visszajött a P0089 hibakód miután elmentem kb 1000km-t az ujraforrasztott (gányolt forrasztású volt a kábele és a szigetelés is hiányzott a rézvezetékről) csatlakozós tüzelőanyag nyomásszabályzó szeleppel. Lehet nem csak a kábelével lesz baj. Éreztem is pár előzésnél pályán, hogy nem akarodzik neki ugy húzni, mint elötte párszáz méterrel és sötétebb korom is jött ki hátul.
A kérdésem az volna, hogy ha ez a szelep hibásodik meg, akkor az lehet ilyen lassu lefolyású? Kb 2000km-el ezelött dobta be ezt az üzit először és kb 500km-ként ujra, majd most kb 1000km után megint. Nincs vészmód, nincs hibajelző lámpa, csak eltárolt hibakód.
Namost, ha ez a hibakód van, akkor a nagynyomásún lévő kis szelep, ami a felső részén van, az a hibás? És ha igen, akkor a cseréjéhez kell szerviz vagy kicsavar, kivesz, betesz, becsavar? Levegősödhet túlzottan a rendszer a cserénél?
 help

Ehhez kapcsolodoan itt egy kép és azt szeretném megkérdezni, hogy a nagynyomásún lévő két szabályzó közül melyikre utal a P0089-es hibakód? Tüzelőanyag (üzemanyag) nyomásszabályzó szelepet ir, de vajon melyik az? A képen az alsó vagy a felső kicsi? A motortérben épp forditva van, ott a felső az, aminitt az alsó és alul van a kicsi, ami itt felül.
Kérlek segitsetek, mert nem szeretnék rosszat cserélni.  help

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.11 hétfő, 19:31:31 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11999 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 20:04:20 »

Ehhez kapcsolodoan itt egy kép és azt szeretném megkérdezni, hogy a nagynyomásún lévő két szabályzó közül melyikre utal a P0089-es hibakód? Tüzelőanyag (üzemanyag) nyomásszabályzó szelepet ir, de vajon melyik az? A képen az alsó vagy a felső kicsi? A motortérben épp forditva van, ott a felső az, aminitt az alsó és alul van a kicsi, ami itt felül.
Kérlek segitsetek, mert nem szeretnék rosszat cserélni.  help

[img]http://media.motorteiledirekt.de/media/catalog/product/p/1/p1220467.jpg

Ha pedig mégis az az üzemanyag nyomásszabályzó, amelyik a képen egy fehér 1-essel van jelölve, akkor azt hol tudom én megvenni? Sehol se találok olyat, se cromax, se kovács autó, se ebay.  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.11 hétfő, 20:10:01 írta alf® » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.