Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:52:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256607 alkalommal)
0 Felhasználó és 237 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12050 Dátum: 2017.09.19 kedd, 17:02:50 »

Na hát most volt lehetőségem ránézni a porlasztós pidre és olyat találtam, hogy Henger hozzájárulás/kiegyensúlyozás 1,2,3,4. Ezeket betettem és alapjáraton 1.06, 0.97, 1.04 és 0.96 volt +-0,01 az értékük.
Nem tudom, hogy ez az amit emlitettél, hogy jó porlasztónál 1-2 közötti az érték, de ha igen, akkor ezek igy stimmelhetnek!?
biztosan. teljesen jók az értékek.5-6 felett már lehet vakarózni,de ott már vészüzem is beköszön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12051 Dátum: 2017.09.19 kedd, 17:14:13 »

biztosan. teljesen jók az értékek.5-6 felett már lehet vakarózni,de ott már vészüzem is beköszön.

Akkor ezesetben 100%, hogy nincs bajuk? Van időpontom bemérésre, hátha attól kormol, de akkor a következő alkatrészre költeném ezt az összeget, ami a turbó bevizsgálása.
Piezó hiba esetén is rosszak lennének az értékek vagy azt nem lehet igy kimutatni!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12052 Dátum: 2017.09.19 kedd, 17:28:00 »

Akkor ezesetben 100%, hogy nincs bajuk? Van időpontom bemérésre, hátha attól kormol, de akkor a következő alkatrészre költeném ezt az összeget, ami a turbó bevizsgálása.
Piezó hiba esetén is rosszak lennének az értékek vagy azt nem lehet igy kimutatni!?
nem.ez nem mutat a korrekciós értéken kívül semmi mást.pl porlasztási kép,stb...
Azt csak próbapadon tudják lemérni.
Ez az érték a mechanikus kopásokból adódó korrekciós értékeket mutatja.Kb mint egy poharazásos vizsgálat.
Amíg nincs vészüzem, és vagy nem jelez be a kopogás érzékelő,addig nincs nagy baj.

Mondtam már, hogy kicsit túlspilázod az autód "vélt" működési rendellenességeit?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12053 Dátum: 2017.09.19 kedd, 17:41:56 »

nem.ez nem mutat a korrekciós értéken kívül semmi mást.pl porlasztási kép,stb...
Azt csak próbapadon tudják lemérni.
Ez az érték a mechanikus kopásokból adódó korrekciós értékeket mutatja.Kb mint egy poharazásos vizsgálat.
Amíg nincs vészüzem, és vagy nem jelez be a kopogás érzékelő,addig nincs nagy baj.

Mondtam már, hogy kicsit túlspilázod az autód "vélt" működési rendellenességeit?

Igen és nem is hagy nyugodni a kormolás! Látványban is zavaró, de oka is van, ami lehet most még kicsi baj, de addig szeretném kideriteni. A P0089-nek is oka van, rá szeretnék jönni, hogy mi!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12054 Dátum: 2017.09.20 szerda, 16:11:46 »

Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az  érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12055 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:04:49 »

Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az  érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
2006osodban még nem. amúgy lassan másodjára kéne cserélni gyári előírás szerint, szóval nyugodtan lehet cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12056 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:07:16 »

Szevasztok
Hűtővíz légtelenítő csavar cikszáma ha tudná valaki ?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12057 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:24:23 »

Szevasztok
Hűtővíz légtelenítő csavar cikszáma ha tudná valaki ?
melyikre gondolsz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12058 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:35:12 »

melyikre gondolsz?
Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12059 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:50:32 »

Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
csak gumicsővel van egyben.

Itt keresd meg.
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=bWFya2V0PT1ldXJvfHxjYXRfaWQ9PTExMDAyfHxjYWJicj09R0NBMnx8dGhrPT0zfHxzdD09MzB8fHN0cz09eyIyMCI6IkV1cm9wZSIsIjMwIjoiTW9uZGVvIENBMiAyMDA3LSJ9
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12060 Dátum: 2017.09.20 szerda, 19:53:15 »

Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
nem ez az?

https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12061 Dátum: 2017.09.20 szerda, 20:26:43 »

Én erre gondolok
https://www.autoalkatresz.hu/galeria/4812-1923783-1-0
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12062 Dátum: 2017.09.20 szerda, 20:46:46 »

még csak hasonló sincs... illeszd be az adataidat a katalógusba.

https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #12063 Dátum: 2017.09.20 szerda, 21:57:01 »

Melyiket javasoljátok? Mannol? Total? Castrol?
Tapasztalatok vannak?
Őszinte leszek, Én Elf Evolution fulltech FE C3/C4 5w30-at öntöttem bele legutóbb mert volt pár lityi fölös és semmi probléma a motorral...

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?cikkkod=OEM+FORD+VOLVO_s6_5L+%2APR
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&keres=&cikkkod=CAMAGNAA54+*CA
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?lapszam=3&cikkkod=TQUARTZF90005
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12064 Dátum: 2017.09.20 szerda, 22:00:08 »

Melyiket javasoljátok? Mannol? Total? Castrol?
Tapasztalatok vannak?
Őszinte leszek, Én Elf Evolution fulltech FE C3/C4 5w30-at öntöttem bele legutóbb mert volt pár lityi fölös és semmi probléma a motorral...

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?cikkkod=OEM+FORD+VOLVO_s6_5L+%2APR
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&keres=&cikkkod=CAMAGNAA54+*CA
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?lapszam=3&cikkkod=TQUARTZF90005

https://www.mobil.com/english-bg/passenger-vehicle-lube/pds/glxxmobil-super-3000-x1-formula-fe-5w30
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12065 Dátum: 2017.09.20 szerda, 22:24:43 »

Olyan jó néha bekukkantani ide... Már 5 évvel ezelőtt is "lelőttek" a régi klubtársak a "milyen olajat is öntsek bele?" kérdésekért...
Megyek inkább  pias  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #12066 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 06:10:50 »

Olyan jó néha bekukkantani ide... Már 5 évvel ezelőtt is "lelőttek" a régi klubtársak a "milyen olajat is öntsek bele?" kérdésekért...
Megyek inkább  pias  integet2

Akkor gud báj. 5 év alatt sok tapasztalat összegyűlhet, változhatnak dolgok (pl castrol kivonul mo-ról).
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 06:12:59 írta Toto00 » Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12067 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 07:47:40 »

2006osodban még nem. amúgy lassan másodjára kéne cserélni gyári előírás szerint, szóval nyugodtan lehet cserélni
Tisztába vagyok hogy már rég cserés km alapján, és kb fél éve ott van a 4 gyertya a kesztyűtartóban, csak olyan helyet szeretnék találni, ahol nem sajnálják az időt arra (amit ki is fizetek természetesen), hogy ne kitépjék, hanem ha esetleg be van szorulva, akkor szépen óvatosan tekerjék ki.
Márkaszerviz mennyit kérhet el egy ilyenért sac/kb norma szerint?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12068 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 07:54:15 »

Tisztába vagyok hogy már rég cserés km alapján, és kb fél éve ott van a 4 gyertya a kesztyűtartóban, csak olyan helyet szeretnék találni, ahol nem sajnálják az időt arra (amit ki is fizetek természetesen), hogy ne kitépjék, hanem ha esetleg be van szorulva, akkor szépen óvatosan tekerjék ki.
Márkaszerviz mennyit kérhet el egy ilyenért sac/kb norma szerint?

2 órát írnak rá, az ~22K Ft.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12069 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 08:40:13 »

Én ki tudtam mérni a helyükön, de kiszerelni nem vállaltam, mert ha nem indul meg, akkor türelem kell hozzá. Bennehagyni és fujkálni. Meg aztán EGR-t és társait ki kell szerelgetni a tűzfal körül, ami nem olyan nagy mulatság, csak idő és kellemetlen.  Ha gyári a gyertya,  akkor könnyebben kijön, mintha már volt cserélve. Ha esetleg beletörik, akkor kell hozzá spec. szerszám (ki kell fúrni, ami nem biztos, hogy a helyén sikerül, HF le... Szóval, ha nem indul meg, akkor NEHOGY erőltessék, mert a kb. 16e Ft (gyertyák) + 10-20e (munkadíj) történetből lehet akár 200K is...!!) Ha reggelente fehér a füst, akkor valóban lehet az elégtelen izzítás az oka. Sajnos nincs hibaüzenet, csak ha mind rossz, utóbbit nekem mondták..., nem tapasztalat.


. A Gyöngyösi szerviz ebbe pld. profi.
Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az  érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12070 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 08:46:12 »

Nekem is lenne kérdésem. Nagy sebességről lassítok, s kipufogó gáz szagot érzek az utastérben, nagyobb gázzal történő indulásnál is. Flexcső lesz a kipufogónál vagy más? Turbó teljesítményén nem érzek változást, ezért gondoltam a flexcsőre. Persze megnézetem, de hátha már volt valakinek hasonló. De jó lenne, ha lenne egy aknám, s nem kéne ilyen dolgokért valahova begurulnom... Sad
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12071 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 09:32:09 »

Én ki tudtam mérni a helyükön, de kiszerelni nem vállaltam, mert ha nem indul meg, akkor türelem kell hozzá. Bennehagyni és fujkálni. Meg aztán EGR-t és társait ki kell szerelgetni a tűzfal körül, ami nem olyan nagy mulatság, csak idő és kellemetlen.  Ha gyári a gyertya,  akkor könnyebben kijön, mintha már volt cserélve. Ha esetleg beletörik, akkor kell hozzá spec. szerszám (ki kell fúrni, ami nem biztos, hogy a helyén sikerül, HF le... Szóval, ha nem indul meg, akkor NEHOGY erőltessék, mert a kb. 16e Ft (gyertyák) + 10-20e (munkadíj) történetből lehet akár 200K is...!!) Ha reggelente fehér a füst, akkor valóban lehet az elégtelen izzítás az oka. Sajnos nincs hibaüzenet, csak ha mind rossz, utóbbit nekem mondták..., nem tapasztalat.


. A Gyöngyösi szerviz ebbe pld. profi.
MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.

Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...



Marha szépek ezek a 3-asok finom
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12072 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 09:44:54 »

Na, ügyes vagy. Én azért nem mertem, mert ugye hátrafele néznek, s amíg én megveszem az endoszkópot, meg rákészülök, akkor elviekben egy rutinos rókának sikerülnie kell 2-3 óra alatt, főleg ha Fors specifikus. Persze nem sikerült neki Smiley, a vége azonban happység volt Smiley

Most nézem, hogy a katalizátor utáni flexcső meg a katalizátorral együtt van. Remélem a kipufogósok azért nem katalizátorral együtt cserélik, hanem csak a flex csövet is lehet cserélni. Elviekben egyébként a flexcsőnek a hibája (ha kicsit is kifúj) a turbó működését befolyásolja? Gondolok itt arra, hogy a gáz áramlása nem olyan sebességű lesz, ha valahol a rendszerből még a fojtás előtt, bár katalizátor után  (ha akkora a fojtás, amit a rendszer a végéig produkál a dobok, cső miatt) elszökik a gáz? Ez persze csak elméleti fejtegetésem.


MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.

Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534371.md.jpg[/img]
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534481.md.jpg[/img]

Marha szépek ezek a 3-asok finom

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 20:20:27 írta Zsolteey » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12073 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 15:39:14 »

Na, ügyes vagy. Én azért nem mertem, mert ugye hátrafele néznek, s amíg én megveszem az endoszkópot, meg rákészülök, akkor elviekben egy rutinos rókának sikerülnie kell 2-3 óra alatt, főleg ha Fors specifikus. Persze nem sikerült neki Smiley, a vége azonban happység volt Smiley

Most nézem, hogy a katalizátor utáni flexcső meg a katalizátorral együtt van. Remélem a kipufogósok azért nem katalizátorral együtt cserélik, hanem csak a flex csövet is lehet cserélni. Elviekben egyébként a flexcsőnek a hibája (ha kicsit is kifúj) a turbó működését befolyásolja? Gondolok itt arra, hogy a gáz áramlása nem olyan sebességű lesz, ha valahol a rendszerből még a fojtás előtt, bár katalizátor után  (ha akkora a fojtás, amit a rendszer a végéig produkál a dobok, cső miatt) elszökik a gáz? Ez persze csak elméleti fejtegetésem.



Szia!

Nekem off autón kellett egyszer flexicsövet cserélni, ott is egyben volt a katalizátorral, de persze simán elvágták a csatlakozásnál a lemezcsövet és odahegesztették az új flexit - egy jó hegesztőnek ez kb. másfél perces munka (mármint a maga a hegesztés).
Szerintem próbáld meg a kipufogó klinikát zuglóban (voltam már náluk, nekem profin megcsinálták amit kellett), ha jól tudom ingyen van az átnézés (mint a kormányművesnél), aztán ha tényleg ez a baja, akkor jó eséllyel ott helyben megcsinálják neked egy óra alatt.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12074 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 17:29:12 »

2 órát írnak rá, az ~22K Ft.
Nekem úgy rémlik, hogy az Ivanicsnál jóval kevesebb volt, de tévedhetek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12075 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 18:46:41 »


Szia Ákos.
Power_Ford sem tudta aktiválni a BCM-be a szélvédőfűtést. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12076 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:20:16 »

MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.

Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534371.md.jpg[/img]
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534481.md.jpg[/img]

Marha szépek ezek a 3-asok finom


Az elsőt láttam még nyár elején Tökölön. Nagyon mutatós.  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12077 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:25:38 »

Szia Ákos.
Power_Ford sem tudta aktiválni a BCM-be a szélvédőfűtést. Roll Eyes
Akkor feltételezem nem találsz olyat, aki meg tudná csinálni. Ő nem javasolta a modul cserét? BTW semmit nem lehet a modulba írni, vagy csak ezt nem?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12078 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:45:32 »

Akkor feltételezem nem találsz olyat, aki meg tudná csinálni. Ő nem javasolta a modul cserét? BTW semmit nem lehet a modulba írni, vagy csak ezt nem?
A PCM be rossz program volt felírva,azt lecserélte.
Aztán a BCM ben simán bekapcsolta a tükör behajtást.
Majd a szervízes sráccal azon vitáztak, hogy 1.8tdci ben nem létezett Titanium de ez az autó Az.
Szóval van aki szerint ez a BCM nem tudja a szélvédőt fűteni,mindeközben TIT felszereltség része.
Most modulcsere a kövi lépés,de már elég nagy magasságokban van ez az "aktiválás". A modul kb +30e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12079 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 21:19:35 »

Köszi ez lenne az de nekem csak a légtelenítő csavar kellene ha kitudom szedni a beletörtet



Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12080 Dátum: 2017.09.22 péntek, 00:45:52 »

A PCM be rossz program volt felírva,azt lecserélte.
Aztán a BCM ben simán bekapcsolta a tükör behajtást.
Majd a szervízes sráccal azon vitáztak, hogy 1.8tdci ben nem létezett Titanium de ez az autó Az.
Szóval van aki szerint ez a BCM nem tudja a szélvédőt fűteni,mindeközben TIT felszereltség része.
Most modulcsere a kövi lépés,de már elég nagy magasságokban van ez az "aktiválás". A modul kb +30e.
wow1
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12081 Dátum: 2017.09.22 péntek, 10:06:33 »

No úgy néz ki, hogy nem a kipufogó volt a hibás, hanem annak (rendszer) részét képező felső kis gumi turbócső, ami már volt is itt a fórumon téma. Horozgattam magammal az autóban már vagy egy fél éve a kis csövet, ha akna alatt tudok lenni, majd kicserélem. Mostanra megadta magát, gyári Peugeot jó hozzá. Fordhoz -
 katalógus szerint - az egész cső kell, amit állítólag egyben lehet kapni normális áron utángyártottban. De minek vegyem meg, ha csak a gumicső a rossz....

Kérdésem: felül, a fojtószelep házhoz kis gumikarikát (zöld), ami a szívósor és a fojtószelep ház között van, már talált valaki? Mikor annó kerestem a hibát (végül a Pierburghoz menő kis kábel volt a rossz), leszedtem a fojtószelep házat is, s a kis gumikarika igen ki volt már keményedve. Mindig elfelejtem megkérdezni, ezért most talán hátha már valaki cserélte...


Szia!

Nekem off autón kellett egyszer flexicsövet cserélni, ott is egyben volt a katalizátorral, de persze simán elvágták a csatlakozásnál a lemezcsövet és odahegesztették az új flexit - egy jó hegesztőnek ez kb. másfél perces munka (mármint a maga a hegesztés).
Szerintem próbáld meg a kipufogó klinikát zuglóban (voltam már náluk, nekem profin megcsinálták amit kellett), ha jól tudom ingyen van az átnézés (mint a kormányművesnél), aztán ha tényleg ez a baja, akkor jó eséllyel ott helyben megcsinálják neked egy óra alatt.

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.22 péntek, 21:27:12 írta Zsolteey » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12082 Dátum: 2017.09.22 péntek, 19:45:39 »

Fordhoz -
 katalógus szerint - az egész cső kell, amit állítólag egyben lehet kapni normális áron utángyártottban. De minek vegyem meg, ha csak a gumicső a rossz....
www.turbocso.hu
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12083 Dátum: 2017.09.22 péntek, 20:58:26 »

Köszi ez lenne az de nekem csak a légtelenítő csavar kellene ha kitudom szedni a beletörtet




egyben van csak.keress bontottat.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.22 péntek, 21:00:42 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12084 Dátum: 2017.09.22 péntek, 20:59:35 »

wow1
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó. Smiley
ezt hogy a túróban írtad ma éjfélkor? Huh? fejvakaras nemtudom
Átírtad a dátumot? nyes
Na,mind1.Megadtam a kollégámnak a számodat.Keresni fog. worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12085 Dátum: 2017.09.22 péntek, 22:42:25 »

Itt nem volt, se a teljes, se a kis gumicső. Akkor, mikor én néztem, lehet, h azóta van. Fel is hívatm őket, s mondták, h nincs. Peugeot-hoz is olyan van, ami be van  metszve egy helyen kicsit. Végül az Unixnál vagy hol vettem gyári Peugeot csövet a DW10 (?) motorkódú 2.0. HDI-hoz.



Egy kis adalék a kis cső cseréje után...Alacsonyabb fordulaton jobban húz, halkabb is, váltás után sokkal jobban elkapja a fordulatot. Szóval igenis volt visszaesés a teljesítményben, csak én szépen lassan hozzászoktam hozzá...És ezek szerint a szag meg a kicsöpögő olaj vagy kifpufogó gáz volt.




Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12086 Dátum: 2017.09.22 péntek, 23:43:13 »

wow1
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó. Smiley
Kösz a segítséget Ákos. Ügyes vagy. eljen worship wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12087 Dátum: 2017.09.23 szombat, 11:33:56 »

Itt nem volt, se a teljes, se a kis gumicső. Akkor, mikor én néztem, lehet, h azóta van. Fel is hívatm őket, s mondták, h nincs. Peugeot-hoz is olyan van, ami be van  metszve egy helyen kicsit. Végül az Unixnál vagy hol vettem gyári Peugeot csövet a DW10 (?) motorkódú 2.0. HDI-hoz.



Egy kis adalék a kis cső cseréje után...Alacsonyabb fordulaton jobban húz, halkabb is, váltás után sokkal jobban elkapja a fordulatot. Szóval igenis volt visszaesés a teljesítményben, csak én szépen lassan hozzászoktam hozzá...És ezek szerint a szag meg a kicsöpögő olaj vagy kifpufogó gáz volt.




Csak tipp volt. A 2.2-höz volt nekik külön gumicső.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12088 Dátum: 2017.09.23 szombat, 17:41:42 »

Igen, az akkor is volt....Unixban van gyári Peugeot, ha valakinek majd esedékes lesz. Első jele, hogy olajpárás lesz, utána olajos, majd kifúj teljesen.


Csak tipp volt. A 2.2-höz volt nekik külön gumicső.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12089 Dátum: 2017.09.24 vasárnap, 17:54:02 »

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulok hozzátok (föleg 2.2 tdci tulajok)
Ha jól tudom csak a 2.2 nél van külőn pumpa a tankba??
Legalábbis mk4 nél?
A pumpa keringteti a csörendszerben és a szüröben a gázolajat?
Vagy csak a pumpa saját puffer tartályát tölti?
Mert nekem a csővön ugyan nem tol fel semmenyit se !! ( pl mint a benzines autóknál)
Lehet a pumpa csőve elrepedt vagy valami gebasz van a tankon belül(valaki már leszedte látszik rajta)
 Nem igazán vagyok tisztába a 2.2-es lelki életével
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12090 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 10:39:21 »

Srácok,

egy egyszerű kérdésem lenne. A műanyag-olajszűrő-ház (tdci, qxba) leszereléséhez mekkora krovafej kell?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12091 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 10:50:40 »

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulok hozzátok (föleg 2.2 tdci tulajok)
Ha jól tudom csak a 2.2 nél van külőn pumpa a tankba??
Legalábbis mk4 nél?
A pumpa keringteti a csörendszerben és a szüröben a gázolajat?
Vagy csak a pumpa saját puffer tartályát tölti?
Mert nekem a csővön ugyan nem tol fel semmenyit se !! ( pl mint a benzines autóknál)
Lehet a pumpa csőve elrepedt vagy valami gebasz van a tankon belül(valaki már leszedte látszik rajta)
 Nem igazán vagyok tisztába a 2.2-es lelki életével

Picicica szerint van egy "Jeladó és szivattyú"-nak nevezett alkatrész a tankban 1565527-es Finis számmal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12092 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 11:02:53 »

Picicica szerint van egy "Jeladó és szivattyú"-nak nevezett alkatrész a tankban 1565527-es Finis számmal.

Az ok hogy van benne! Én azt szeretném megtudni hogy feltolja az olajat a szűrőig vagy sem gyárilag!
Mert ha igen akkor az enyém kuka!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12093 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 11:07:31 »

Az ok hogy van benne! Én azt szeretném megtudni hogy feltolja az olajat a szűrőig vagy sem gyárilag!
Mert ha igen akkor az enyém kuka!

Hogyan próbáltad, amiből azt állapítottad meg, hogy nem működik?

Ha van üzemanyag pumpa, akkor annak az a szerepe, hogy lelégtelenítse a rendszert, amely érdekében a szűrőig el kellene, hogy nyomja az anyagot. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12094 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 11:54:59 »

Hogyan próbáltad, amiből azt állapítottad meg, hogy nem működik?

Ha van üzemanyag pumpa, akkor annak az a szerepe, hogy lelégtelenítse a rendszert, amely érdekében a szűrőig el kellene, hogy nyomja az anyagot. 

Már lényegtelen a hiba megállapításra került. pumpa kiszed nyomócsöve ketté törve falbav
Kitudja mióta üzemel így!
Ha lenne írói vénám esküszöm írnák egy szép bejegyzést erről!
2 hónapos rémálom oldódott meg.Ennyit nem használtam a szkópot talán amióta megvan!
De azt sose gondoltam volna hogy pont a saját járművemmel fogok sz.... ennyit!




Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12095 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 12:21:35 »

Srácok,

egy egyszerű kérdésem lenne. A műanyag-olajszűrő-ház (tdci, qxba) leszereléséhez mekkora krovafej kell?
27-es.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12096 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 12:35:28 »

Xrobe,

köszönöm!!!!


27-es.  Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
LittleChino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #12097 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:11:16 »

Sziasztok,

Volt valakinek szerencséje mostanában motor/valtotarto bakok cseréjéhez?
A szerviz 3 bak cserejet ajanlotta a rezonancia kikuszobolesere.
Utangyarott vs. FoMoCo?

Koszi
Chino
Naplózva

LittleChino
Ford Mondeo mkIV 2010 2.0tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12098 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:26:26 »

Sziasztok,

Volt valakinek szerencséje mostanában motor/valtotarto bakok cseréjéhez?
A szerviz 3 bak cserejet ajanlotta a rezonancia kikuszobolesere.
Utangyarott vs. FoMoCo?

Koszi
Chino

ez engem is érdekel... 3 bak van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12099 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:44:59 »

ez engem is érdekel... 3 bak van? eplus2
miért érdekel 3bak? Azok elbánnak veled rendesen.Vagy épp ezért?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.