Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:30:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254495 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12050 Dátum:
2017.09.19 kedd, 17:02:50 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.19 kedd, 15:08:40
Na hát most volt lehetőségem ránézni a porlasztós pidre és olyat találtam, hogy Henger hozzájárulás/kiegyensúlyozás 1,2,3,4. Ezeket betettem és alapjáraton 1.06, 0.97, 1.04 és 0.96 volt +-0,01 az értékük.
Nem tudom, hogy ez az amit emlitettél, hogy jó porlasztónál 1-2 közötti az érték, de ha igen, akkor ezek igy stimmelhetnek!?
biztosan. teljesen jók az értékek.5-6 felett már lehet vakarózni,de ott már vészüzem is beköszön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12051 Dátum:
2017.09.19 kedd, 17:14:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.19 kedd, 17:02:50
biztosan. teljesen jók az értékek.5-6 felett már lehet vakarózni,de ott már vészüzem is beköszön.
Akkor ezesetben 100%, hogy nincs bajuk? Van időpontom bemérésre, hátha attól kormol, de akkor a következő alkatrészre költeném ezt az összeget, ami a turbó bevizsgálása.
Piezó hiba esetén is rosszak lennének az értékek vagy azt nem lehet igy kimutatni!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12052 Dátum:
2017.09.19 kedd, 17:28:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.19 kedd, 17:14:13
Akkor ezesetben 100%, hogy nincs bajuk? Van időpontom bemérésre, hátha attól kormol, de akkor a következő alkatrészre költeném ezt az összeget, ami a turbó bevizsgálása.
Piezó hiba esetén is rosszak lennének az értékek vagy azt nem lehet igy kimutatni!?
nem.ez nem mutat a korrekciós értéken kívül semmi mást.pl porlasztási kép,stb...
Azt csak próbapadon tudják lemérni.
Ez az érték a mechanikus kopásokból adódó korrekciós értékeket mutatja.Kb mint egy poharazásos vizsgálat.
Amíg nincs vészüzem, és vagy nem jelez be a kopogás érzékelő,addig nincs nagy baj.
Mondtam már, hogy kicsit túlspilázod az autód "vélt" működési rendellenességeit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12053 Dátum:
2017.09.19 kedd, 17:41:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.19 kedd, 17:28:00
nem.ez nem mutat a korrekciós értéken kívül semmi mást.pl porlasztási kép,stb...
Azt csak próbapadon tudják lemérni.
Ez az érték a mechanikus kopásokból adódó korrekciós értékeket mutatja.Kb mint egy poharazásos vizsgálat.
Amíg nincs vészüzem, és vagy nem jelez be a kopogás érzékelő,addig nincs nagy baj.
Mondtam már, hogy kicsit túlspilázod az autód "vélt" működési rendellenességeit?
Igen és nem is hagy nyugodni a kormolás! Látványban is zavaró, de oka is van, ami lehet most még kicsi baj, de addig szeretném kideriteni. A P0089-nek is oka van, rá szeretnék jönni, hogy mi!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12054 Dátum:
2017.09.20 szerda, 16:11:46 »
Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12055 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:04:49 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.09.20 szerda, 16:11:46
Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
2006osodban még nem. amúgy lassan másodjára kéne cserélni gyári előírás szerint, szóval nyugodtan lehet cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12056 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:07:16 »
Szevasztok
Hűtővíz légtelenítő csavar cikszáma ha tudná valaki ?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12057 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:24:23 »
Idézetet írta: virag - 2017.09.20 szerda, 19:07:16
Szevasztok
Hűtővíz légtelenítő csavar cikszáma ha tudná valaki ?
melyikre gondolsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12058 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:35:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.20 szerda, 19:24:23
melyikre gondolsz?
Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12059 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:50:32 »
Idézetet írta: virag - 2017.09.20 szerda, 19:35:12
Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
csak gumicsővel van egyben.
Itt keresd meg.
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=bWFya2V0PT1ldXJvfHxjYXRfaWQ9PTExMDAyfHxjYWJicj09R0NBMnx8dGhrPT0zfHxzdD09MzB8fHN0cz09eyIyMCI6IkV1cm9wZSIsIjMwIjoiTW9uZGVvIENBMiAyMDA3LSJ9
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12060 Dátum:
2017.09.20 szerda, 19:53:15 »
Idézetet írta: virag - 2017.09.20 szerda, 19:35:12
Amelyik a tűzfalnál van egy gumicsőben van beépítve
nem ez az?
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12061 Dátum:
2017.09.20 szerda, 20:26:43 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.20 szerda, 19:53:15
nem ez az?
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D
Én erre gondolok
https://www.autoalkatresz.hu/galeria/4812-1923783-1-0
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12062 Dátum:
2017.09.20 szerda, 20:46:46 »
Idézetet írta: virag - 2017.09.20 szerda, 20:26:43
Én erre gondolok
https://www.autoalkatresz.hu/galeria/4812-1923783-1-0
még csak hasonló sincs... illeszd be az adataidat a katalógusba.
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12063 Dátum:
2017.09.20 szerda, 21:57:01 »
Melyiket javasoljátok? Mannol? Total? Castrol?
Tapasztalatok vannak?
Őszinte leszek, Én Elf Evolution fulltech FE C3/C4 5w30-at öntöttem bele legutóbb mert volt pár lityi fölös és semmi probléma a motorral...
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?cikkkod=OEM+FORD+VOLVO_s6_5L+%2APR
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&keres=&cikkkod=CAMAGNAA54
+*CA
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?lapszam=3&cikkkod=TQUARTZF90005
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12064 Dátum:
2017.09.20 szerda, 22:00:08 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.20 szerda, 21:57:01
Melyiket javasoljátok? Mannol? Total? Castrol?
Tapasztalatok vannak?
Őszinte leszek, Én Elf Evolution fulltech FE C3/C4 5w30-at öntöttem bele legutóbb mert volt pár lityi fölös és semmi probléma a motorral...
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?cikkkod=OEM+FORD+VOLVO_s6_5L+%2APR
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&keres=&cikkkod=CAMAGNAA54
+*CA
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Motorolaj__5W-30+5+liter?lapszam=3&cikkkod=TQUARTZF90005
https://www.mobil.com/english-bg/passenger-vehicle-lube/pds/glxxmobil-super-3000-x1-formula-fe-5w30
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12065 Dátum:
2017.09.20 szerda, 22:24:43 »
Olyan jó néha bekukkantani ide... Már 5 évvel ezelőtt is "lelőttek" a régi klubtársak a "milyen olajat is öntsek bele?" kérdésekért...
Megyek inkább
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12066 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 06:10:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.09.20 szerda, 22:24:43
Olyan jó néha bekukkantani ide... Már 5 évvel ezelőtt is "lelőttek" a régi klubtársak a "milyen olajat is öntsek bele?" kérdésekért...
Megyek inkább
Akkor gud báj. 5 év alatt sok tapasztalat összegyűlhet, változhatnak dolgok (pl castrol kivonul mo-ról).
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 06:12:59 írta Toto00
»
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12067 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 07:47:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.20 szerda, 19:04:49
2006osodban még nem. amúgy lassan másodjára kéne cserélni gyári előírás szerint, szóval nyugodtan lehet cserélni
Tisztába vagyok hogy már rég cserés km alapján, és kb fél éve ott van a 4 gyertya a kesztyűtartóban, csak olyan helyet szeretnék találni, ahol nem sajnálják az időt arra (amit ki is fizetek természetesen), hogy ne kitépjék, hanem ha esetleg be van szorulva, akkor szépen óvatosan tekerjék ki.
Márkaszerviz mennyit kérhet el egy ilyenért sac/kb norma szerint?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12068 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 07:54:15 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.09.21 csütörtök, 07:47:40
Tisztába vagyok hogy már rég cserés km alapján, és kb fél éve ott van a 4 gyertya a kesztyűtartóban, csak olyan helyet szeretnék találni, ahol nem sajnálják az időt arra (amit ki is fizetek természetesen), hogy ne kitépjék, hanem ha esetleg be van szorulva, akkor szépen óvatosan tekerjék ki.
Márkaszerviz mennyit kérhet el egy ilyenért sac/kb norma szerint?
2 órát írnak rá, az ~22K Ft.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12069 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 08:40:13 »
Én ki tudtam mérni a helyükön, de kiszerelni nem vállaltam, mert ha nem indul meg, akkor türelem kell hozzá. Bennehagyni és fujkálni. Meg aztán EGR-t és társait ki kell szerelgetni a tűzfal körül, ami nem olyan nagy mulatság, csak idő és kellemetlen. Ha gyári a gyertya, akkor könnyebben kijön, mintha már volt cserélve. Ha esetleg beletörik, akkor kell hozzá spec. szerszám (ki kell fúrni, ami nem biztos, hogy a helyén sikerül, HF le... Szóval, ha nem indul meg, akkor NEHOGY erőltessék, mert a kb. 16e Ft (gyertyák) + 10-20e (munkadíj) történetből lehet akár 200K is...!!) Ha reggelente fehér a füst, akkor valóban lehet az elégtelen izzítás az oka. Sajnos nincs hibaüzenet, csak ha mind rossz, utóbbit nekem mondták..., nem tapasztalat.
. A Gyöngyösi szerviz ebbe pld. profi.
Idézetet írta: zsapeti - 2017.09.20 szerda, 16:11:46
Az előbb hívtam egy szervizt (profiknak tűnnek, elég fullos autókat szoktam látni náluk és van forgalmuk is), hogy izzítógyertyát szeretnék cseréltetni. Magamnak akartam csinálni, de esélytelen otthon, olyan szinten szhar helyen van.
Az első kérdés az volt, hogy honnan tudom hogy azzal van a gond. Mondom onnan, hogy 230 felett járok és még gyanítom gyáriak,+ így hogy bejöttek a hűvösebbek néha érzem hogy ingadozik az alapjárat, tegnap pl a szokásos indítózási ütemmel nem indult el, aztán persze másodikra egyből, és van hogy fehéres (nem kékes füstöm van indítás után pár mp-ig). Erre a válasz, hogy egyáltalán nem úgy van az, kimértem-e, OBD-vel lett-e nézve.
Mondtam hogy kimérni a kivezetett csati 4 lábán tudtam, de csak csipogtatni. Szakadás nem volt.
Viszont ami felkeltette az érdeklődésemet az az, hogy meg lehet nézni OBD-n, hogy milyen állapotban van az izzítógyertya? Kérdezte, hogy van-e rá hibakódom stb... Nekem ez nagyon új...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12070 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 08:46:12 »
Nekem is lenne kérdésem. Nagy sebességről lassítok, s kipufogó gáz szagot érzek az utastérben, nagyobb gázzal történő indulásnál is. Flexcső lesz a kipufogónál vagy más? Turbó teljesítményén nem érzek változást, ezért gondoltam a flexcsőre. Persze megnézetem, de hátha már volt valakinek hasonló. De jó lenne, ha lenne egy aknám, s nem kéne ilyen dolgokért valahova begurulnom...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12071 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 09:32:09 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.21 csütörtök, 08:40:13
Én ki tudtam mérni a helyükön, de kiszerelni nem vállaltam, mert ha nem indul meg, akkor türelem kell hozzá. Bennehagyni és fujkálni. Meg aztán EGR-t és társait ki kell szerelgetni a tűzfal körül, ami nem olyan nagy mulatság, csak idő és kellemetlen. Ha gyári a gyertya, akkor könnyebben kijön, mintha már volt cserélve. Ha esetleg beletörik, akkor kell hozzá spec. szerszám (ki kell fúrni, ami nem biztos, hogy a helyén sikerül, HF le... Szóval, ha nem indul meg, akkor NEHOGY erőltessék, mert a kb. 16e Ft (gyertyák) + 10-20e (munkadíj) történetből lehet akár 200K is...!!) Ha reggelente fehér a füst, akkor valóban lehet az elégtelen izzítás az oka. Sajnos nincs hibaüzenet, csak ha mind rossz, utóbbit nekem mondták..., nem tapasztalat.
. A Gyöngyösi szerviz ebbe pld. profi.
MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.
Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...
Marha szépek ezek a 3-asok
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12072 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 09:44:54 »
Na, ügyes vagy. Én azért nem mertem, mert ugye hátrafele néznek, s amíg én megveszem az endoszkópot, meg rákészülök, akkor elviekben egy rutinos rókának sikerülnie kell 2-3 óra alatt, főleg ha Fors specifikus. Persze nem sikerült neki
, a vége azonban happység volt
Most nézem, hogy a katalizátor utáni flexcső meg a katalizátorral együtt van. Remélem a kipufogósok azért nem katalizátorral együtt cserélik, hanem csak a flex csövet is lehet cserélni. Elviekben egyébként a flexcsőnek a hibája (ha kicsit is kifúj) a turbó működését befolyásolja? Gondolok itt arra, hogy a gáz áramlása nem olyan sebességű lesz, ha valahol a rendszerből még a fojtás előtt, bár katalizátor után (ha akkora a fojtás, amit a rendszer a végéig produkál a dobok, cső miatt) elszökik a gáz? Ez persze csak elméleti fejtegetésem.
Idézetet írta: zsapeti - 2017.09.21 csütörtök, 09:32:09
MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.
Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534371.md.jpg[/img]
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534481.md.jpg[/img]
Marha szépek ezek a 3-asok
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 20:20:27 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12073 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 15:39:14 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.21 csütörtök, 09:44:54
Na, ügyes vagy. Én azért nem mertem, mert ugye hátrafele néznek, s amíg én megveszem az endoszkópot, meg rákészülök, akkor elviekben egy rutinos rókának sikerülnie kell 2-3 óra alatt, főleg ha Fors specifikus. Persze nem sikerült neki
, a vége azonban happység volt
Most nézem, hogy a katalizátor utáni flexcső meg a katalizátorral együtt van. Remélem a kipufogósok azért nem katalizátorral együtt cserélik, hanem csak a flex csövet is lehet cserélni. Elviekben egyébként a flexcsőnek a hibája (ha kicsit is kifúj) a turbó működését befolyásolja? Gondolok itt arra, hogy a gáz áramlása nem olyan sebességű lesz, ha valahol a rendszerből még a fojtás előtt, bár katalizátor után (ha akkora a fojtás, amit a rendszer a végéig produkál a dobok, cső miatt) elszökik a gáz? Ez persze csak elméleti fejtegetésem.
Szia!
Nekem off autón kellett egyszer flexicsövet cserélni, ott is egyben volt a katalizátorral, de persze simán elvágták a csatlakozásnál a lemezcsövet és odahegesztették az új flexit - egy jó hegesztőnek ez kb. másfél perces munka (mármint a maga a hegesztés).
Szerintem próbáld meg a kipufogó klinikát zuglóban (voltam már náluk, nekem profin megcsinálták amit kellett), ha jól tudom ingyen van az átnézés (mint a kormányművesnél), aztán ha tényleg ez a baja, akkor jó eséllyel ott helyben megcsinálják neked egy óra alatt.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12074 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 17:29:12 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.09.21 csütörtök, 07:54:15
2 órát írnak rá, az ~22K Ft.
Nekem úgy rémlik, hogy az Ivanicsnál jóval kevesebb volt, de tévedhetek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12075 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 18:46:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.09.21 csütörtök, 17:29:12
Szia Ákos.
Power_Ford sem tudta aktiválni a BCM-be a szélvédőfűtést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12076 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:20:16 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.09.21 csütörtök, 09:32:09
MK3-asban én cseréltem. Előtte már egy hete fújkáltam csavarlazítót és mint a hímes tojást csavartam ki oda-vissza oda-vissza és pár óra alatt kint is voltak minden gond nélkül. De ott gyakorlatilag az EGR-en kívül mást nem is kellett levenni talán és ott vigyorogtak szemben velem a gyertyák. Ezzel szemben a galaxy motor gyakorlatilag be van tolva szinte már a műszerfal alá. Egy-két helyen már nézték és mondták, hogy turbótól kezdve minden vackot le kell bontani aknán vagy emelőn persze, és úgy talán hozzá lehet férni vakon.
A héten jött meg ilyen endoszkópos vacak az aliról. Direkt erre rendeltem, hogy be tudjak vele nézni a gyertyákhoz, hogy legalább lássam mennyire lehetetlen helyen vannak és hátha valahogy hozzá lehet férni. A héten nem tudom lesz-e időm vele foglalkozni, de meg fogom nézni.
Off
Ha már Gyöngyös...
A hétvégén voltam otthon, Hatvanban pont tuning fesztivál vagy mi volt. Kimentem szétnézni és volt pár Mondi is...
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534371.md.jpg[/img]
img]https://kephost.com/images/2017/09/21/20170916_1534481.md.jpg[/img]
Marha szépek ezek a 3-asok
Az elsőt láttam még nyár elején Tökölön. Nagyon mutatós.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12077 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:25:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.21 csütörtök, 18:46:41
Szia Ákos.
Power_Ford sem tudta aktiválni a BCM-be a szélvédőfűtést.
Akkor feltételezem nem találsz olyat, aki meg tudná csinálni. Ő nem javasolta a modul cserét? BTW semmit nem lehet a modulba írni, vagy csak ezt nem?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12078 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:45:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.09.21 csütörtök, 20:25:38
Akkor feltételezem nem találsz olyat, aki meg tudná csinálni. Ő nem javasolta a modul cserét? BTW semmit nem lehet a modulba írni, vagy csak ezt nem?
A PCM be rossz program volt felírva,azt lecserélte.
Aztán a BCM ben simán bekapcsolta a tükör behajtást.
Majd a szervízes sráccal azon vitáztak, hogy 1.8tdci ben nem létezett Titanium de ez az autó Az.
Szóval van aki szerint ez a BCM nem tudja a szélvédőt fűteni,mindeközben TIT felszereltség része.
Most modulcsere a kövi lépés,de már elég nagy magasságokban van ez az "aktiválás". A modul kb +30e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12079 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 21:19:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.20 szerda, 20:46:46
még csak hasonló sincs... illeszd be az adataidat a katalógusba.
https://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=bWFya2V0PT1ldXJvfHxjYXRfaWQ9PTExMDAyfHxjYWJicj09R0NBMnx8dGhrPT0zfHxzdD09NjB8fHN0cz09eyIyMCI6IkV1cm9wZSIsIjMwIjoiTW9uZGVvIENBMiAyMDA3LSIsIjQwIjoiMyBQb3dlcnRyYWluIiwiNTAiOiIzMDMwMyBQb3dlcnRyYWluLkVuZ2luZSBDb29saW5nIiwiNjAiOiIzMDMwMzAwQSBXYXRlciBNYW5pZm9sZCBBbmQgSG9zZXM7IDIuMCBESSBEaWVzZWw7IFMtTWF4XC9HYWxheHkgMjAwNi07IE1vbmRlbyAyMDA3LTsgRm9jdXMgQ2FicmlvbGV0IDIwMDYtMjAxMDsgRm9jdXMgMDQtMDhcL0ZvY3VzIEMtTUFYIDAzLTA3OyBDLU1BWCAyMDA3LTIwMTA7IEZvY3VzIDIwMDgtOyBLdWdhIDIwMDgtMjAxMjsgMi4wTCBEdXJhdG9ycS1URENpICJ9fHxhbHBoYT09M3x8RU49PUVOUVgwfHxEUj09RFIwQTB8fFRSPT1UUlZUMHx8Z3JvdXA9PTMwMzAzfHxzZWN0PT0yMjMwMDJBRE5NfHxzZXQ9PUMyMEREMFgzMDMwM3x8aW1nPT1EMDExMTUzNTA4fHxmMTI9PS01ODcxNzg5ODYrMTMzfHxFTT09RU0wNzA%3D
Köszi ez lenne az de nekem csak a légtelenítő csavar kellene ha kitudom szedni a beletörtet
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12080 Dátum:
2017.09.22 péntek, 00:45:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.21 csütörtök, 20:45:32
A PCM be rossz program volt felírva,azt lecserélte.
Aztán a BCM ben simán bekapcsolta a tükör behajtást.
Majd a szervízes sráccal azon vitáztak, hogy 1.8tdci ben nem létezett Titanium de ez az autó Az.
Szóval van aki szerint ez a BCM nem tudja a szélvédőt fűteni,mindeközben TIT felszereltség része.
Most modulcsere a kövi lépés,de már elég nagy magasságokban van ez az "aktiválás". A modul kb +30e.
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12081 Dátum:
2017.09.22 péntek, 10:06:33 »
No úgy néz ki, hogy nem a kipufogó volt a hibás, hanem annak (rendszer) részét képező felső kis gumi turbócső, ami már volt is itt a fórumon téma. Horozgattam magammal az autóban már vagy egy fél éve a kis csövet, ha akna alatt tudok lenni, majd kicserélem. Mostanra megadta magát, gyári Peugeot jó hozzá. Fordhoz -
katalógus szerint - az egész cső kell, amit állítólag egyben lehet kapni normális áron utángyártottban. De minek vegyem meg, ha csak a gumicső a rossz....
Kérdésem: felül, a fojtószelep házhoz kis gumikarikát (zöld), ami a szívósor és a fojtószelep ház között van, már talált valaki? Mikor annó kerestem a hibát (végül a Pierburghoz menő kis kábel volt a rossz), leszedtem a fojtószelep házat is, s a kis gumikarika igen ki volt már keményedve. Mindig elfelejtem megkérdezni, ezért most talán hátha már valaki cserélte...
Idézetet írta: fektoh - 2017.09.21 csütörtök, 15:39:14
Szia!
Nekem off autón kellett egyszer flexicsövet cserélni, ott is egyben volt a katalizátorral, de persze simán elvágták a csatlakozásnál a lemezcsövet és odahegesztették az új flexit - egy jó hegesztőnek ez kb. másfél perces munka (mármint a maga a hegesztés).
Szerintem próbáld meg a kipufogó klinikát zuglóban (voltam már náluk, nekem profin megcsinálták amit kellett), ha jól tudom ingyen van az átnézés (mint a kormányművesnél), aztán ha tényleg ez a baja, akkor jó eséllyel ott helyben megcsinálják neked egy óra alatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.22 péntek, 21:27:12 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12082 Dátum:
2017.09.22 péntek, 19:45:39 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.22 péntek, 10:06:33
Fordhoz -
katalógus szerint - az egész cső kell, amit állítólag egyben lehet kapni normális áron utángyártottban. De minek vegyem meg, ha csak a gumicső a rossz....
www.turbocso.hu
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12083 Dátum:
2017.09.22 péntek, 20:58:26 »
Idézetet írta: virag - 2017.09.21 csütörtök, 21:19:35
Köszi ez lenne az de nekem csak a légtelenítő csavar kellene ha kitudom szedni a beletörtet
egyben van csak.keress bontottat.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.22 péntek, 21:00:42 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12084 Dátum:
2017.09.22 péntek, 20:59:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.22 péntek, 00:45:52
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó.
ezt hogy a túróban írtad ma éjfélkor?
Átírtad a dátumot?
Na,mind1.Megadtam a kollégámnak a számodat.Keresni fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12085 Dátum:
2017.09.22 péntek, 22:42:25 »
Itt nem volt, se a teljes, se a kis gumicső. Akkor, mikor én néztem, lehet, h azóta van. Fel is hívatm őket, s mondták, h nincs. Peugeot-hoz is olyan van, ami be van metszve egy helyen kicsit. Végül az Unixnál vagy hol vettem gyári Peugeot csövet a DW10 (?) motorkódú 2.0. HDI-hoz.
Egy kis adalék a kis cső cseréje után...Alacsonyabb fordulaton jobban húz, halkabb is, váltás után sokkal jobban elkapja a fordulatot. Szóval igenis volt visszaesés a teljesítményben, csak én szépen lassan hozzászoktam hozzá...És ezek szerint a szag meg a kicsöpögő olaj vagy kifpufogó gáz volt.
Idézetet írta: Sakos - 2017.09.22 péntek, 19:45:39
www.turbocso.hu
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12086 Dátum:
2017.09.22 péntek, 23:43:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.22 péntek, 00:45:52
Nekem van egy BCM-em, ha kell kölcsönadom próbának. Finis alapján a legmagasabb felszereltséghez tartozik. Ha jó, olcsón eladó.
Kösz a segítséget Ákos. Ügyes vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12087 Dátum:
2017.09.23 szombat, 11:33:56 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.22 péntek, 22:42:25
Itt nem volt, se a teljes, se a kis gumicső. Akkor, mikor én néztem, lehet, h azóta van. Fel is hívatm őket, s mondták, h nincs. Peugeot-hoz is olyan van, ami be van metszve egy helyen kicsit. Végül az Unixnál vagy hol vettem gyári Peugeot csövet a DW10 (?) motorkódú 2.0. HDI-hoz.
Egy kis adalék a kis cső cseréje után...Alacsonyabb fordulaton jobban húz, halkabb is, váltás után sokkal jobban elkapja a fordulatot. Szóval igenis volt visszaesés a teljesítményben, csak én szépen lassan hozzászoktam hozzá...És ezek szerint a szag meg a kicsöpögő olaj vagy kifpufogó gáz volt.
Csak tipp volt. A 2.2-höz volt nekik külön gumicső.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12088 Dátum:
2017.09.23 szombat, 17:41:42 »
Igen, az akkor is volt....Unixban van gyári Peugeot, ha valakinek majd esedékes lesz. Első jele, hogy olajpárás lesz, utána olajos, majd kifúj teljesen.
Idézetet írta: Sakos - 2017.09.23 szombat, 11:33:56
Csak tipp volt. A 2.2-höz volt nekik külön gumicső.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12089 Dátum:
2017.09.24 vasárnap, 17:54:02 »
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok (föleg 2.2 tdci tulajok)
Ha jól tudom csak a 2.2 nél van külőn pumpa a tankba??
Legalábbis mk4 nél?
A pumpa keringteti a csörendszerben és a szüröben a gázolajat?
Vagy csak a pumpa saját puffer tartályát tölti?
Mert nekem a csővön ugyan nem tol fel semmenyit se !! ( pl mint a benzines autóknál)
Lehet a pumpa csőve elrepedt vagy valami gebasz van a tankon belül(valaki már leszedte látszik rajta)
Nem igazán vagyok tisztába a 2.2-es lelki életével
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12090 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 10:39:21 »
Srácok,
egy egyszerű kérdésem lenne. A műanyag-olajszűrő-ház (tdci, qxba) leszereléséhez mekkora krovafej kell?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12091 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 10:50:40 »
Idézetet írta: Darus - 2017.09.24 vasárnap, 17:54:02
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok (föleg 2.2 tdci tulajok)
Ha jól tudom csak a 2.2 nél van külőn pumpa a tankba??
Legalábbis mk4 nél?
A pumpa keringteti a csörendszerben és a szüröben a gázolajat?
Vagy csak a pumpa saját puffer tartályát tölti?
Mert nekem a csővön ugyan nem tol fel semmenyit se !! ( pl mint a benzines autóknál)
Lehet a pumpa csőve elrepedt vagy valami gebasz van a tankon belül(valaki már leszedte látszik rajta)
Nem igazán vagyok tisztába a 2.2-es lelki életével
Picicica szerint van egy "Jeladó és szivattyú"-nak nevezett alkatrész a tankban 1565527-es Finis számmal.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12092 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 11:02:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.25 hétfő, 10:50:40
Picicica szerint van egy "Jeladó és szivattyú"-nak nevezett alkatrész a tankban 1565527-es Finis számmal.
Az ok hogy van benne! Én azt szeretném megtudni hogy feltolja az olajat a szűrőig vagy sem gyárilag!
Mert ha igen akkor az enyém kuka!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12093 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 11:07:31 »
Idézetet írta: Darus - 2017.09.25 hétfő, 11:02:53
Az ok hogy van benne! Én azt szeretném megtudni hogy feltolja az olajat a szűrőig vagy sem gyárilag!
Mert ha igen akkor az enyém kuka!
Hogyan próbáltad, amiből azt állapítottad meg, hogy nem működik?
Ha van üzemanyag pumpa, akkor annak az a szerepe, hogy lelégtelenítse a rendszert, amely érdekében a szűrőig el kellene, hogy nyomja az anyagot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12094 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 11:54:59 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.25 hétfő, 11:07:31
Hogyan próbáltad, amiből azt állapítottad meg, hogy nem működik?
Ha van üzemanyag pumpa, akkor annak az a szerepe, hogy lelégtelenítse a rendszert, amely érdekében a szűrőig el kellene, hogy nyomja az anyagot.
Már lényegtelen a hiba megállapításra került. pumpa kiszed nyomócsöve ketté törve
Kitudja mióta üzemel így!
Ha lenne írói vénám esküszöm írnák egy szép bejegyzést erről!
2 hónapos rémálom oldódott meg.Ennyit nem használtam a szkópot talán amióta megvan!
De azt sose gondoltam volna hogy pont a saját járművemmel fogok sz.... ennyit!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12095 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 12:21:35 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.25 hétfő, 10:39:21
Srácok,
egy egyszerű kérdésem lenne. A műanyag-olajszűrő-ház (tdci, qxba) leszereléséhez mekkora krovafej kell?
27-es.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12096 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 12:35:28 »
Xrobe,
köszönöm!!!!
Idézetet írta: xrobe - 2017.09.25 hétfő, 12:21:35
27-es.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
LittleChino
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12097 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 13:11:16 »
Sziasztok,
Volt valakinek szerencséje mostanában motor/valtotarto bakok cseréjéhez?
A szerviz 3 bak cserejet ajanlotta a rezonancia kikuszobolesere.
Utangyarott vs. FoMoCo?
Koszi
Chino
Naplózva
LittleChino
Ford Mondeo mkIV 2010 2.0tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12098 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 13:26:26 »
Idézetet írta: LittleChino - 2017.09.25 hétfő, 13:11:16
Sziasztok,
Volt valakinek szerencséje mostanában motor/valtotarto bakok cseréjéhez?
A szerviz 3 bak cserejet ajanlotta a rezonancia kikuszobolesere.
Utangyarott vs. FoMoCo?
Koszi
Chino
ez engem is érdekel... 3 bak van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12099 Dátum:
2017.09.25 hétfő, 13:44:59 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.25 hétfő, 13:26:26
ez engem is érdekel... 3 bak van?
miért érdekel 3bak? Azok elbánnak veled rendesen.Vagy épp ezért?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ