Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:39:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715247 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #350 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:08:43 »

50 ezer, és készen van. Első benyomás, hogy alacsonyabb fordulaton érezhetően jobban húz, illetve jobban birja a körforgalmat magasabb sebváltófokozatban. A töltőnyomás nem lett variálva, csak a befecskendezési idő és mennyiség. Nagyon közvetlen és barátságos a srác (Schumacher)
Merem ajánlani mindenkinek. Egyéppként Szombathelyi illetőségű.
5 km-es próbaút volt. A nagyobb próba majd vasárnap (1600 Km)
Szia!
Nekem is Ő csinálta. Már több mint 5 éve használom nagy megelégedéssel, azóta sem volt soha semmi motor problémám, csak megy mint a golyó.. eplus2
Nem vinném máshova a következőt sem. eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:51:08 »

Sziasztok

Tapasztalatok alapjan egz 170e km-ert futott 2.0-as TDCI-ben a porlasztok (siemens) tudhatnak mar nem tul jol mukodni? Smiley Ertem ezalatt, hogy a szoraskepuk mar nem szep/jo? El tud ez egyaltalan koszolodni? Mert eleg magas nyomason dolgozik, es allitolag ematt nem nagyon koszolodik...  Esetleg Pesten tudtok ajanlani olyan helyet, ahova odaviszem a kocsit, kikapjak, megnezik, visszateszik? Sok prolasztos ceg kiszerelve varja a porlasztot Sad

Koszi

lejszlo
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2011.07.29 péntek, 10:16:26 »

Sziasztok
Tapasztalatok alapjan egz 170e km-ert futott 2.0-as TDCI-ben a porlasztok (siemens) tudhatnak mar nem tul jol mukodni? Smiley Ertem ezalatt, hogy a szoraskepuk mar nem szep/jo? El tud ez egyaltalan koszolodni? Mert eleg magas nyomason dolgozik, es allitolag ematt nem nagyon koszolodik...  Esetleg Pesten tudtok ajanlani olyan helyet, ahova odaviszem a kocsit, kikapjak, megnezik, visszateszik? Sok prolasztos ceg kiszerelve varja a porlasztot Sad
Szia Laci,
Ötletem az nincs, hogy hová vidd és nem igazán van még ilyen jellegű probléma MK4-nél a fórumon, hiszen most kezdjük elérni ezeket a futásokat, de az biztos, hogy el tud koszolódni a csúcs, azaz kirakódik ott a szmötyi, stb. Rángat még mindig?  szomoru1
Én kerülöm negyedikben az 1500-as fordulatot kis gázzal. Ott ugyanis nekem is berángat és így meg nincs gond  eljen
Mellesleg most úgy néz ki, hogy cseréljük a go szűrűt vasárnap, ha jó lesz hozzá a rönós légtelenítő pumpa amit az apósom hoz. Kíváncsi leszek a tisztaságára?! 57e km van már benne az előző csere óta és 5e km-el ezelőtt elkezdtem adalékolni a gépet.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2011.07.29 péntek, 10:40:17 »

Szia!

Rangat igen. Fojto szelep hazat (szivo sornal a MAP es homersekleti szenzornal) kitakaritottam (kulfoldi forumban volt, akinek a szelepet mozgato fogaslec kopott el, es ezert rangatott, de ennyire nem szedtem szet, hogy a lecet is lassam), akkor elmult (latszolag..) de visszajott par nap mulva (lehet az idojarasnak koze van hozza, hogy huvosebb volt a levego, 16-18 fok, akkor nem volt jellemzo a problema...), csak most inkabb 1800 korul rangat.

Nekem a GO szurom nem tudom hogy volt cserelve, vegig szakszervizes volt, ha 60e-kent kell, akkor mar 2x volt, es most lenne lassan esedekes megint...

Amugy hogy nem rangatott par napig, teljesen boldog voltam, aztan kicsit marhultam, padlo gaz, satu fek (ismerkedek a geppel meg Cheesy) es a harmadik ilyen utan kezdett megint rangatni... de gyorsitas kozben is neha lehet erezni, mintha a rangatas mintajara 1-1 utemben neha nem lenne 100% a robbanas...

Ezek a lottyok pl a likvid moli Smiley az tud iilyen takaritast vegezni? Vagy inkabb ne ontsem bele a tankba? :/

Koszi!

L
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2011.07.29 péntek, 11:01:18 »

Szia!
Az gáz, ha rángat    levele
Visszajelzek, hogy nekem milyen a szűrőm, de mint már beszéltük a szűrő miatt nem kellene rángatnia és valóban majd 180-ál cserés lesz neked is megint, ha követed a gyári ajánlást. Szvsz ezt a molit inkább nem nem ismerem. Metabond, spuri, pro-tec ezekkel már volt kapcsolatunk itt a fórumon. Max azt kipróbálhatod szűrő csere előtt, hogy teszel bele egy pro tec tisztítót és változik-e valami? Elméletileg a csúcsokról leszedi a dzsuvát és elképzelhető, hogy javul a porlasztási képed, ha ez okozza egyáltalán a berángatást?!

Vasárnap du írok, ha sikerül kivenni (az biztos sikerül, mert egyszerű a dolog csak a légtelenítéstől kicsit fázom hehe), hogy milyen volt a szűrőm. Elvileg 5e km-nél már van hatása az adaléknak és elméletileg szedhet ki koszt a rendszerből?!
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 13:29:47 »

Sziasztok!
Na simán megvolt a go szűrő csere. Max 10 perc az egész Smiley
Kell hozzá egy légtelenítő pumpa (ami nálunk egy régi karos mechanikus AC pumpa volt)
8-as és 27-es dugókulcs és egy tiszta pet palack.

Bemenő és kimenő ágat lehúztuk, műanyag dugót rátettük volt a gyári go szűrő dobozban.
4db nyolcas rögzítő csavar ki, elektromos csati szét és burkolat le.
27-es dugókulccsal szűrőház fedél le.
Szűrő ki, O gyűrő csere, új szűrő be. Maga a ház az tiszta volt nem takarítottam benne semmit.
Vissza a fedél, bemenő ág csatlakoztatva, tanksapka kinyitva és a kimenő ágot elkezdük pumpálni azaz szívni! 1,5 liter után lett buborékmentes a gázolaj!? Persze ezt a kipumpált másfél litert visszaöntöttem pet palackból ezért is érdemes kinyitni a tanksapkát Smiley meg gondoltam a légtelenítésben is segíthet?! Utána kimenő ág vissza és pöcröff indult a verda.
Maga a régi szűrő iszonyatosan dzsuvás volt. Fényképet majd rakok fel, de csak szerdán lesz rá alkalmam sztm.
Lefotóztam az öreg pumpáját is. Majd azt is felrakom. Kíváncsi vagyok ki ismer rá Smiley
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 13:33:10 »

Sajnos az olajleeresztő dugót nem tudtam kitekerni szomoru1. Nincs hozzá szerszámom. Milyen kell hozzá? Nem tudja valaki?
Pollenszűrő csere is megvolt Zzoli leírása lapján  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #357 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 13:48:38 »

Sajnos az olajleeresztő dugót nem tudtam kitekerni szomoru1. Nincs hozzá szerszámom. Milyen kell hozzá? Nem tudja valaki?
Pollenszűrő csere is megvolt Zzoli leírása lapján  worship.  
Külső menet M 14 x 1,5 mm
Kulcsnyílás 19
Acél
Hossz 16 [mm]
Tömeg 0,031 [kg]  eplus2


bár kicsit jobban utánanézve nem 100%-os infó,mert nem egészen stimmel,az évjáratodhoz.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 13:54:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 13:52:05 »

Külső menet M 14 x 1,5 mm
Kulcsnyílás 19
Acél
Hossz 16 [mm]
Tömeg 0,031 [kg]  eplus2
Ha ilyen egyszerű lenne! Szerinted nincs 19-es kulcs odahaza  integet2
 Nekem valami thorx-os vagy mittudom én milyen szerszám kell Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #359 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 13:56:43 »

Ha ilyen egyszerű lenne! Szerinted nincs 19-es kulcs odahaza  integet2
 Nekem valami thorx-os vagy mittudom én milyen szerszám kell Sad
akkor minimum egy fotót lőjél róla! Wink
etis is csak 2006ig tudja és a picicica is.... Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 14:17:45 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 15:47:03 »

akkor minimum egy fotót lőjél róla! Wink
etis is csak 2006ig tudja és a picicica is.... Undecided
8-as imbusz kell hozzá! Vik mester megmondta a frankót pedig valami speckónak néztem  hehe
Köszönet. Hamarosan megejtjük az olajcserét is  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 18:53:01 »

Hali!
Kész van az olajcserém is!
Kell hozzá egy 8-as imbusz (olajleeresztő csavar) meg egy 27-es dugókulcs (olajszűrő ház).
Nekem van még egy alsó burkolatom is 7db T30-as csavar fogja.
Itt volt apósom testvére és csak érdekesség: azt mondta, hogy a ford olajnál ő jobb olajat öntene ebbe az autóba?!
Forza, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:40:38 »

Sziasztok!
Na simán megvolt a go szűrő csere. Max 10 perc az egész Smiley

Szia!

Milyen szűrőt tettél bele?

Kíváncsi vagyok, hogy a rángatás terén lesz-e valami változásod...

Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #363 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 21:13:57 »

8-as imbusz kell hozzá! Vik mester megmondta a frankót pedig valami speckónak néztem  hehe
Köszönet. Hamarosan megejtjük az olajcserét is  eljen
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:48:17 »

Szia!

Milyen szűrőt tettél bele?

Kíváncsi vagyok, hogy a rángatás terén lesz-e valami változásod...

Laci
Szia LAci! Természetesen gyárit.
Teszteltem ezt a kritikus 1300-1500-as fordulatot alap gázzal és bizony megvan az apró berángatás.
Nem a piszkos szűrő miatt van  szomoru1
Forza, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2011.08.02 kedd, 14:58:36 »


Vissza a fedél, bemenő ág csatlakoztatva, tanksapka kinyitva és a kimenő ágot elkezdük pumpálni azaz szívni! 1,5 liter után lett buborékmentes a gázolaj!? Persze ezt a kipumpált másfél litert visszaöntöttem pet palackból ezért is érdemes kinyitni a tanksapkát Smiley meg gondoltam a légtelenítésben is segíthet?!

Sok értelme nem volt kinyitni a tanksapkát, mivel azzal, hogy az ajtaját kinyitottad, még nem kap több levegőt! Cheesy Max, ha beledugtad az a tölcsér félét! :-) De amúgy meg kap az elég levegőt, nem zár az tökéletesen, főleg, hogy ilyen mellétankolás vádős....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:00:58 »

Szia LAci! Természetesen gyárit.
Teszteltem ezt a kritikus 1300-1500-as fordulatot alap gázzal és bizony megvan az apró berángatás.
Nem a piszkos szűrő miatt van  szomoru1
Forza, T.

Persze, hogy nem, ezen már túl vagyok Én is....:-) Mondjuk nekem hidegben csinálta, most melegebb van, most jó....:-) Majd kiderül télen csinálja-e..... Amúgy Én arra kezdek gyanakodni, hogy ez tipushiba lehet, és szoftveres baja van, nem hiszem el, hogy ennyi autónak elromlik valami alkatrésze....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:23:33 »

Motorvezerlo software-t nallam a legujabbra frissitettek, semmi valtozas. (2011 majusban)

laci
Naplózva
Isozaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:44:33 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni  help, hátha valaki okosabb nálam.  Wink

Amikor leállítom a motort, még egy darabig valami duruzsol és szépen lassan elhalkulva megszűnik a hang.
Mikor megvettem az autót (május) nem volt ez a hang, s késöbb csak pár másodpercig hallottam, most meg kb. 10 mp-ig is hallható, mire elmúlik.

Valami szelep lehet, vagy mi a fene?!

(Nem. Nem a klíma, nem a turbó, és nem a motorhűtő ventillátor.  szomoru1 )

Előre is köszönöm.
Isozaki
Naplózva

MK IV Ghia 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:47:58 »

Szia

Ilyen duruzsolas nekem is van, meg sokmindenkinek, szerintem ez uzemszeru barmi is az Cheesy

De ha valaki megmondja, annak csak orulunk Cheesy

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2011.08.03 szerda, 12:38:22 »

Maga a régi szűrő iszonyatosan dzsuvás volt. Fényképet majd rakok fel, de csak szerdán lesz rá alkalmam sztm.
Lefotóztam az öreg pumpáját is. Majd azt is felrakom. Kíváncsi vagyok ki ismer rá Smiley
Üdv, T.
Régi szűrő:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A pumpa


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:12:50 »

Sziasztok!

Gyári vagy utángyártott (márkás) szűrőt vegyünk?

Erről hallottam egy AUDI-s belső információt. Az autógyárak többsége ár és minőségspecifikus. A beszállítók felé egy adott minőségi szintet követel meg a termékre. Erre pályázik több cég is, s végső soron az ár lesz a döntő.

Így lehet az hogy az "olcsó" szűrő lesz a gyári, s nem pont a legeslegjobb, ergo drágább.

Olajokban ugyanez. Ha valamelyik olajgyártó tudja azt a minőséget olcsóbban, egyből átállnak. Nem hiába van hogy a Ford, Opel olajakat meglehet venni már 1000-1200 Ft-ért. Beszerzési áruk, márkaszervizekben, mind 1000 Ft/liter alatt van.

Ezzel természetesen nem azt akarom mondani hogy a gyári alkatrészek rosszak, csupán azt, hogy ettől függetlenül lehet a piacon ennél jobb minőségű is. Vigyázni kell mert sok utángyártott alkatrész is van a piacon ami viszont jóval gyengébb minőségű, ezért is tud olcsóbb lenni. Érdemes a legjobbat választani, még ez is olcsóbb mint a gyári.

Saját véleményem: MANN-FILTER (szűrőben)
Olajban: CASTROL

Biztosan van olyan minőség mint a gyári, talán még jobb is.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #372 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:55:47 »

Sziasztok!

Gyári vagy utángyártott (márkás) szűrőt vegyünk?

Erről hallottam egy AUDI-s belső információt. Az autógyárak többsége ár és minőségspecifikus. A beszállítók felé egy adott minőségi szintet követel meg a termékre. Erre pályázik több cég is, s végső soron az ár lesz a döntő.

Így lehet az hogy az "olcsó" szűrő lesz a gyári, s nem pont a legeslegjobb, ergo drágább.

Olajokban ugyanez. Ha valamelyik olajgyártó tudja azt a minőséget olcsóbban, egyből átállnak. Nem hiába van hogy a Ford, Opel olajakat meglehet venni már 1000-1200 Ft-ért. Beszerzési áruk, márkaszervizekben, mind 1000 Ft/liter alatt van.

Ezzel természetesen nem azt akarom mondani hogy a gyári alkatrészek rosszak, csupán azt, hogy ettől függetlenül lehet a piacon ennél jobb minőségű is. Vigyázni kell mert sok utángyártott alkatrész is van a piacon ami viszont jóval gyengébb minőségű, ezért is tud olcsóbb lenni. Érdemes a legjobbat választani, még ez is olcsóbb mint a gyári.

Saját véleményem: MANN-FILTER (szűrőben)
Olajban: CASTROL

Biztosan van olyan minőség mint a gyári, talán még jobb is.

Üdv.: Peti
go szűrővel akkor mi a helyzet? 10 eFt gyári vagy 2,7 eFt utángyártott?
az utángyártott, az magyar (1,8 tdci) és negyed áron van.
szerinted?
Naplózva

Fekete bálna
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:22:19 »

go szűrővel akkor mi a helyzet? 10 eFt gyári vagy 2,7 eFt utángyártott?
az utángyártott, az magyar (1,8 tdci) és negyed áron van.
szerinted?

Sokan mondanáék erre, hogy inkább a magyar és 4-szer kicserélem... -ezzel csak az a baj, hogy míg ezt használod sosem lesz olyan finoman szűrt gázolajad, mivel alapjában véve nem felel meg a kb.: 2 mikronos szűrésnek. Éppenséggel lehet hogy 10 mikronos sőt lehet az is hogy 40-50 mikronos. Ami viszonylag még finom, adagolós autóknál simán elmenne, viszont ez a rendszer már ennél sokkal érzékenyebb.

Én anno régen adagolós diesel autómba vettem 190 mikroson papírszűrőt, azzal szűrtem át a "kannás" gázolajat, és az is fogott fel koszt... gondoljatok bele..milyen lehetett... 2 mikron azért picit más nagyságrend.

Szóval ép ez az amiben nem spórolnék. Vegyél Mann-Filtert, az olcsóbb mint a gyári, de minőségben elsőrendű.

Én egyedül pollenszűrőben vennék olcsót... (persze a levegő szűrés is fontos..de ha kimész az utcára..is épp ugyanazt szívod minden szűrő nélkül) Smiley

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #374 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:12:30 »

....nem felel meg a kb.: 2 mikronos szűrésnek.  ...

Üdv.: Peti

mindenki azt mondja, hogy ennek mindeképp meg kell felelnie! nezze
Naplózva

Fekete bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:16:27 »

mindenki azt mondja, hogy ennek mindeképp meg kell felelnie! nezze
és ez így is van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 08:08:10 »

go szűrővel akkor mi a helyzet? 10 eFt gyári vagy 2,7 eFt utángyártott?
az utángyártott, az magyar (1,8 tdci) és negyed áron van.
szerinted?
Én gyári go szűrőt vettem és ennyibe került: 1db gyári üzemanyagszűrő: 5.489Ft
Olajban lehet, hogy átállok én is legközelebb az A1/B1-ről (ford 5W-30 szintetikus technológiával gyártott?! azaz lehet, hogy nem is szintetikus??) valami igazi szintetikus A5/B5 teljesítményszíntűre!
Forza, T.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.04 csütörtök, 09:54:32 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 10:13:48 »

Én gyári go szűrőt vettem és ennyibe került: 1db gyári üzemanyagszűrő: 5.489Ft
Olajban lehet, hogy átállok én is legközelebb az A1/B1-ről (ford 5W-30 szintetikus technológiával gyártott?! azaz lehet, hogy nem is szintetikus??) valami igazi szintetikus A5/B5 teljesítményszíntűre!
Forza, T.

Az 5w30 ford olaj az full szintetikus.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:40:22 »

Az 5w30 ford olaj az full szintetikus.
Az miért van, hogy syntetic technology motor oil van ráírva a jobbakra, drágábbakra meg pl: fully syntetic?
Tényleg nem tudom azért kérdezem? Nem lehet, hogy van mellette mégis valamennyi ásványi olaj is?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:49:56 »

Az miért van, hogy syntetic technology motor oil van ráírva a jobbakra, drágábbakra meg pl: fully syntetic?
Tényleg nem tudom azért kérdezem? Nem lehet, hogy van mellette mégis valamennyi ásványi olaj is?
Mert van fél szintetikus és teljesen szintetikus. pl 5W30 van fél és full szintetikusban is A teljesen szintetikus azaz full synt nem bomlik le csak szélsőséges terhelés mellett (Pl Forma 1) vagy szaharai körülményekben. Kisérletek szerint ha nem szenyeződne el pl. korommal vagy nem hígulna ki a dpf miatt a full szintetikus akkor normál terhelés mellett bőven 360ekm felett is lehetne használni mert a kenőképessége nem változna. A fél szintetikus már nem ennyire stabil. .
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:52:32 »

Mert van fél szintetikus és teljesen szintetikus. pl 5W30 van fél és full szintetikusban is A teljesen szintetikus azaz full synt nem bomlik le csak szélsőséges terhelés mellett (Pl Forma 1) vagy szaharai körülményekben. Kisérletek szerint ha nem szenyeződne el pl. korommal vagy nem hígulna ki a dpf miatt a full szintetikus akkor normál terhelés mellett bőven 360ekm felett is lehetne használni mert a kenőképessége nem változna. A fél szintetikus már nem ennyire stabil. .
A ford formula F 5W-30 az most akkor milyen? Erre van ráírva ugyanis a "syntetic technology motor oil"...?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.04 csütörtök, 12:57:48 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #381 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 13:20:44 »

A ford formula F 5W-30 az most akkor milyen? Erre van ráírva ugyanis a "syntetic technology motor oil"...?

ha nincs dpf-ed akkor mindenképp maradj ennél, ez egy jó minőségű castrol olaj!
összetevők: szintetikus kenőanyagok és adalékok  wave
Naplózva

Fekete bálna
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 13:25:52 »

ha nincs dpf-ed akkor mindenképp maradj ennél, ez egy jó minőségű castrol olaj!
összetevők: szintetikus kenőanyagok és adalékok  wave
Nincs dpf-em. Egyenlőre ez van benne azaz maradok ennél  eljen 1 évig biztosan,  aztán majd meglátjuk mi lesz  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 01:03:47 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni  help, hátha valaki okosabb nálam.  Wink

Amikor leállítom a motort, még egy darabig valami duruzsol és szépen lassan elhalkulva megszűnik a hang.
Mikor megvettem az autót (május) nem volt ez a hang, s késöbb csak pár másodpercig hallottam, most meg kb. 10 mp-ig is hallható, mire elmúlik.

Valami szelep lehet, vagy mi a fene?!

(Nem. Nem a klíma, nem a turbó, és nem a motorhűtő ventillátor.  szomoru1 )

Előre is köszönöm.
Isozaki

Csinálja nekem is, nem foglalkozok vele.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 07:49:09 »

A ford formula F 5W-30 az most akkor milyen? Erre van ráírva ugyanis a "syntetic technology motor oil"...?
Az F-es olaj az full szintetikus, és C3 tehát jó a részecskeszűrős autókba is. A ford már csak ilyet használ 5w-30 ban, ha találsz esetleg nem F-es olajat akkor az valami megmaradt készlet...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #385 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 08:41:57 »

Szia

Ilyen duruzsolas nekem is van, meg sokmindenkinek, szerintem ez uzemszeru barmi is az Cheesy

De ha valaki megmondja, annak csak orulunk Cheesy

Laci

Leállítás után a compjuter az adott állapotnak megfelelően csinál egy un. "tesztet".
Ha szükséges, akkor pld. nyitja/zárja a szellőztető rendszer belső lamelláit, stb...
Annak a hangját lehet hallani!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Rocco22
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 10:41:32 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem TDCI motorokkal kapcsolatban. Régóta szeretnék autót cserélni, és rengeteg keresgélés után egyértelműen a mondeo látszik a legjobb vételnek, abból is a 2000-es dízel. 90% pálya, és 10% városi használatra, éves szinten 40-50 000 km-el. De egyre több helyről hallom, hogy nem szabad dízel autót venni, főleg Fordot nem, volt olyan szerelő, aki egyenesen azt mondta, ez lenne az utolsó autó amit venne. Én mégis bizakodom, hogy nem ennyire sz@r a helyzet. Kinek milyen tapasztalatai vannak, 70-80e km feletti autókkal kapcsolatban. És szerintetek mennyire reális a 70 ezer körüli futás a 2008-as, 3,4-4 milla között árult Titanium felszereltségű kocsikban.
Köszi.
Krisz
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #387 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 10:47:54 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem TDCI motorokkal kapcsolatban. Régóta szeretnék autót cserélni, és rengeteg keresgélés után egyértelműen a mondeo látszik a legjobb vételnek, abból is a 2000-es dízel. 90% pálya, és 10% városi használatra, éves szinten 40-50 000 km-el. De egyre több helyről hallom, hogy nem szabad dízel autót venni, főleg Fordot nem, volt olyan szerelő, aki egyenesen azt mondta, ez lenne az utolsó autó amit venne. Én mégis bizakodom, hogy nem ennyire sz@r a helyzet. Kinek milyen tapasztalatai vannak, 70-80e km feletti autókkal kapcsolatban. És szerintetek mennyire reális a 70 ezer körüli futás a 2008-as, 3,4-4 milla között árult Titanium felszereltségű kocsikban.
Köszi.
Krisz

Egy 2007-2008-as autóban a reális futásteljesítmény 120-140e km.

Mk4 tdci-t nyugodtan vegyél, motorikusan nagyon kafa... Ennek inkább elektronikus nyűgjei vannak. lesznek...

A szerelők szerintem az mk3 tdci-re gondoltak (és sajnos igazuk is van)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #388 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 10:49:01 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem TDCI motorokkal kapcsolatban. Régóta szeretnék autót cserélni, és rengeteg keresgélés után egyértelműen a mondeo látszik a legjobb vételnek, abból is a 2000-es dízel. 90% pálya, és 10% városi használatra, éves szinten 40-50 000 km-el. De egyre több helyről hallom, hogy nem szabad dízel autót venni, főleg Fordot nem, volt olyan szerelő, aki egyenesen azt mondta, ez lenne az utolsó autó amit venne. Én mégis bizakodom, hogy nem ennyire sz@r a helyzet. Kinek milyen tapasztalatai vannak, 70-80e km feletti autókkal kapcsolatban. És szerintetek mennyire reális a 70 ezer körüli futás a 2008-as, 3,4-4 milla között árult Titanium felszereltségű kocsikban.
Köszi.
Krisz
3 éves autóban min 150e km-el kell számolni,és akkor nem érhet meglepetés.
Ez egy mondeo klub.Itt  próbálunk segíteni egymásnak,hogy ne húzzanak le bennünket a hiéna szerelők és kereskedők.
A ford kínálja még most is a piacon a legjobb ár érték arányú kategóriát.A szerelők azért nem szeretik amúgy,mert sokan nem értenek hozzá.
Épp a minap hallottam Koris gépéről-tdci 3as.600e km nél tart a gépsas.Persze bizonyos javításokon már túl van.De azért ez nem semmi.
évi 50e km-re bizony dízelt kell venni,mert majdnem 7-800e ftot takaríthatsz meg a fogyasztáson és az üzemanyagon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #389 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 11:17:11 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem TDCI motorokkal kapcsolatban. Régóta szeretnék autót cserélni, és rengeteg keresgélés után egyértelműen a mondeo látszik a legjobb vételnek, abból is a 2000-es dízel. 90% pálya, és 10% városi használatra, éves szinten 40-50 000 km-el. De egyre több helyről hallom, hogy nem szabad dízel autót venni, főleg Fordot nem, volt olyan szerelő, aki egyenesen azt mondta, ez lenne az utolsó autó amit venne. Én mégis bizakodom, hogy nem ennyire sz@r a helyzet. Kinek milyen tapasztalatai vannak, 70-80e km feletti autókkal kapcsolatban. És szerintetek mennyire reális a 70 ezer körüli futás a 2008-as, 3,4-4 milla között árult Titanium felszereltségű kocsikban.
Köszi.
Krisz

Én kb így használom a gépet (90-10%, ~40E km/év), bár az enyém 2.2-es de ugyanúgy elégedett vagyok vele. Pályára sztem ha az ember már kiélte magát, a 2.0 bőven elég (amúgy meg semmi Wink ).
„Nem szabad dízel autót venni”: lejárt lemez. A szerelő indokolja meg, hogy miért nem Ford, és mondjon reális alternatívát az adott célra. Nem fog tudni. Az enyém most 90E-nél tart, semmi baja nem volt még sem motorikusan, sem a hajtásláncot, egyebeket tekintve. Elektromos nyígok voltak, de gariban kivertem a Fordból, hogy kerek legyen minden (kopp-kopp, a tempomatom most úgy tűnik stabilan működik modulcsere után).
Reális 70E-es futás 2008as kocsiban? Az enyémben most van 90, pedig tavaly óta nyomok bele csak évi kb 40et. Tehát felejtsd el. De: ha magánszemélytől veszed, s számlákkal, stb igazolja a szervizeket, és a szervizekben is le tudod kérdezni, akkor 50% esélyed van, hogy reális (vagy igen, vagy nem); minden más esetben sztem kb 5%. Én 60-80Ekm/év futásteljesíítménnyel kalkulálnék (azokat éri meg kint megvenni, tekerni, behozni, stb). (Figyelni kell, mert nem csak a magyar kereskedő pörgeti, hanem a kinti török is, akitől a magyar megveszi. Tehát attól még ne olvadj el, hogy a magyar bevallja Neked, hogy najó’, ezt 160ról tekertük vissza…)
Figyelj, mert a buszos rendszer miatt ez már nem az az autó lesz, amit sanyibá fog tudni „szerelni”, ergo sztem felesleges „szerelőket” megkérdezni, hogy vegyél-e ilyet… (ha vki nem tud IDS-sel kiolvasni, vagy egy CR nyomást mérni, akkor sztem ne nyilatkozzon, hogy mi jó, vagy mi nem.)
Ha dízel használtat kellene most vennem, akkor ilyesmi lenne a sorrend: Ford, (Ford)-PSA dízel Outlander, esetleg 525D.
Olvasgass népítéleteket a totalcaron a Fordokról, meg mondjuk olvasgass pl a 2-3x annyiba kerülő padlógázra leálló rönódízel Nissanokról (Navara, Pathfinder) esetleg 530D-ről. Akkor tudod mit vegyél majd. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Rocco22
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 11:34:30 »

Köszi srácok, ez gyors és megnyugtató segítség volt. Pont ezért kérdeztem itt, jobban adok olyan véleményére, aki nap mint nap beleül, mint aki egy ismerős ismerősétől azt hallotta, hogy nem jó.

A másik dolog pedig, hogy nincs nagyon alternatíva. Insignia, Mazda 6 drágább, de nem is jobb, és nem is szebb, sőt. Audi A4 még drágább.

Viszont az évi reális 60-80 ezer egy kicsit ilyesztő, 3 éves kocsinál közel 200 000, és én erre szeretném lecserélni a 150 000-et futott autót. Hm. Nehéz na. Fater H-s astrája 6 éves, ő kintről vette 2 hónaposan 7000km-el, most van benne 70 000. Mondtam is, ne adja el, ezt már senki nem hiszi el neki.

A népítéleteket olvasgattam, ott írnak hideget meleget, de persze könnyebb ha valakinek a cége fizeti a javításokat, akkor én sem kímélném a kocsit annyira. És ha egy ilyet fogok ki, akkor bánni fogom a napot...

Ráadásul csak kombiban gondolkodom, így talán még ritkább a valós futás, hisz azokkal azért járnak rendesen.


És mit tudtok mondani a fogyasztásról egy ilyen motor esetén? Nem vagyok az a száguldozós típus, 120-130 a pályán bőven elég. Most 110 körül járok a Transporterrel, és a maga 2500-ös motorjával, meg a doboz formájával 6,5 literrel simán kijövök.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #391 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:03:24 »


És mit tudtok mondani a fogyasztásról egy ilyen motor esetén? Nem vagyok az a száguldozós típus, 120-130 a pályán bőven elég. Most 110 körül járok a Transporterrel, és a maga 2500-ös motorjával, meg a doboz formájával 6,5 literrel simán kijövök.

Ilyen lassan közűlünk csak a Jani jár.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:15:38 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem TDCI motorokkal kapcsolatban. Régóta szeretnék autót cserélni, és rengeteg keresgélés után egyértelműen a mondeo látszik a legjobb vételnek, abból is a 2000-es dízel. 90% pálya, és 10% városi használatra, éves szinten 40-50 000 km-el. De egyre több helyről hallom, hogy nem szabad dízel autót venni, főleg Fordot nem, volt olyan szerelő, aki egyenesen azt mondta, ez lenne az utolsó autó amit venne. Én mégis bizakodom, hogy nem ennyire sz@r a helyzet. Kinek milyen tapasztalatai vannak, 70-80e km feletti autókkal kapcsolatban. És szerintetek mennyire reális a 70 ezer körüli futás a 2008-as, 3,4-4 milla között árult Titanium felszereltségű kocsikban.
Köszi.
Krisz
A mondeo TDCi-nek valóban voltak a korai verziókban gondjai , de ezen már rég túl van a ford. Arra készülj hogy a mondeo tipikus munkaautó amit érdekes módon  68-80 ekm-el hirdetnek mindig és csodálkozik az uj tulaj hogy mennyire megbízhatatlan. A gond csak az hogy ez azért van mert szinte kivétel nélkül visszapörgetik az órát 100-200ekm-el ami a vásárló el is hisz. Aki nem ismeri az autót az be is dől ennek mert egy kikopott kormány vagy pedál csere nem tart semeddig. Jó autó ez ha egy kicsit is odafigyel rá a gazdája. Én az MKIII-as TDCi-mel már 268ekm vezettem le, az EGR szelepen kívül és kopó fogyó alkatrészeken (szűrők, fék tárcsa-betét, gumik) minden eredeti rajta és semmi baja. Engem pont ez győzött meg hogy megint mondeo TDCi-t rendeljek. Ne félj tőle, ha valamely szerelő huhog akor azt kerüld el mert csak szimplán hülye és nem ért hozzá. Ha gondod van kérdezz a forumon.
Naplózva
Rocco22
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:34:11 »

És honnan lehet megállapítani, hogy mennyire valós a km-óra állása? Persze tudom, hogy pontosan lehetetlen, de biztos vannak tuti jelek, amiből kiderül, hogy az a 70, az 170, vagy 270...)
Terveim szerint ha találok olyan autót, ami tetszik, akkor vétel előtt elugranék vele egy márkakereskedésbe, ahol kikérném az ottani szakik véleményét, még ha 15-20 rongyomba bele is kerül.

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #394 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:56:23 »

Ilyen lassan közűlünk csak a Jani jár.  hehe

 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #395 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:57:06 »

...

És mit tudtok mondani a fogyasztásról egy ilyen motor esetén? Nem vagyok az a száguldozós típus, 120-130 a pályán bőven elég. Most 110 körül járok a Transporterrel, és a maga 2500-ös motorjával, meg a doboz formájával 6,5 literrel simán kijövök.

2.2-esnél:
110: 5,5-(5,8)
120: 5,8-(6.0)
130: 6.0-(6,3)
140: 6,3-(6,6)
a többit szóban, de 9,5 felé nem bírt menni… Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #396 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 12:59:42 »

És honnan lehet megállapítani, hogy mennyire valós a km-óra állása? Persze tudom, hogy pontosan lehetetlen, de biztos vannak tuti jelek, amiből kiderül, hogy az a 70, az 170, vagy 270...)
Terveim szerint ha találok olyan autót, ami tetszik, akkor vétel előtt elugranék vele egy márkakereskedésbe, ahol kikérném az ottani szakik véleményét, még ha 15-20 rongyomba bele is kerül.



A váltógomb kopásra ne adj, az én 90E-esemre ha nem tudnám, hogy 90E van a gépben, akkor 160-180-at tippelnék, pedig tatabányánál 6.ba rakom gazdagrétnél meg kiveszem, este fordítva…
Pedálgumit cserélgetik, gyakran a kormányt is (megéri még mindig).
Nehéz megállapítani a valós km-t.  szomoru1
De persze ez másrészt meg örömteli, meg 1-2 apró trükkel tényleg hibátlan, kopásmentes autót csinálnak bármiből, ergo összességében jól bírja ez a típus a sok km-t.
Ha meg nem zörög, csörög-csattog, akkor vagy tényleg kevés km van benne, vagy ha meg sok, akkor gondosan szervizelték, tehát sok esetben nem kell félni a sok km-től.
Régi zsigulis beidegződés ez a jajjurrristen'100Enél többvanbenne című történet...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 13:11:23 »

És honnan lehet megállapítani, hogy mennyire valós a km-óra állása? Persze tudom, hogy pontosan lehetetlen, de biztos vannak tuti jelek, amiből kiderül, hogy az a 70, az 170, vagy 270...)
Terveim szerint ha találok olyan autót, ami tetszik, akkor vétel előtt elugranék vele egy márkakereskedésbe, ahol kikérném az ottani szakik véleményét, még ha 15-20 rongyomba bele is kerül.



Egészen véletlen van 1 ilyen eladó itt nálam amilyet Te keresel wave Ha érdekel keress meg emil, privát stb. Jó a kocsi, mehet a márkaszervizes átvizsgálás meg amit akarsz. Kombi Titanium X
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 17:26:22 »

És honnan lehet megállapítani, hogy mennyire valós a km-óra állása? Persze tudom, hogy pontosan lehetetlen, de biztos vannak tuti jelek, amiből kiderül, hogy az a 70, az 170, vagy 270...)
Terveim szerint ha találok olyan autót, ami tetszik, akkor vétel előtt elugranék vele egy márkakereskedésbe, ahol kikérném az ottani szakik véleményét, még ha 15-20 rongyomba bele is kerül.


Én megmutatom szívesen az én 121.890 km-es Mondeomat, ha erre jársz. 2007. június vége óta használom, szinte egyedül én hajtom. A felniken kívül minden eredeti rajta (persze a szokásos cserélendőkön kívül) és még nem volt bajom vele. Illetve csak egy őzet nem bírt ki, de viszonylag kis töréssel megúsztuk.  szomoru1
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2011.08.09 kedd, 20:27:07 »

Nekem 2.0 TDCI SMaxom van, 2008.02-es. 165.000 km-rel vettem. Szervizkönyves, magyar, márkaszerviz leigazolta.

Váltó gombomon a díszes króm csík fele már lejött, bele is állt az ujjamba egy kis darab Cheesy. A kormány minimálisan kopott.

Elektromos kézifékes, annak a kis pöcke és környéke jól el volt kopva, de ezt a kereskedő lefestette  gun (randán .... ).

Jobbra-balra tekergetve a kormányt lassú menetnél lehetett hallani egyfajta fura kattogó hangot, toronycsapágy volt mindkét oldalon, cserélve, azóta jó Smiley

Motorikusan nekem van vele problémám, egy adott fordulatnál (99%-ban 1400-nál, de nem mindíg az a legszebb Smiley ) elkezdi hullámoztatni a seggemet kb 4-5x másodpercenként, mitha ütögetném a gázpedált (tempomattal is csinálja). Ilyen hibája van pár embernel, de a többségnek nincs.

Ezt leszámítva én nagyon bírom a cuccot, jól megy, nem is eszik sokat, nekem most 6.2 a vegyesem, múltkor 90-100-as országuton tempomattal 4.6 volt, azt mondjuk nem is hiszem el Smiley Mondjuk tele tanknál fáj kiadni azt a cirka 25e-ret Cheesy

Hangrendszere is jó (Sony van nekem benne), csak úgy dönget rajta az Iron Maiden  angel

A rángatás miatt 4.5 pont az 5-ből Smiley

laci
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.