Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:01:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253784 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 18:12:01 »
Idézetet írta: Andrej29 - 2012.07.05 csütörtök, 18:09:43
Sziztok!
Vettem én is egy 2,2tdci 2008-as mondeot.Két problémám volt vele az egyik hogy néha alig ment illetve ,dobálta a sárga hibalámpát, megoldoták az auto fort-nál mert az egyik turbócső volt repedt,ez kicserélve.A másik hogy az autó olyan 2000f/p környékén folyamatos utazótemponál megtorpan egy pillanatra és utána megy tovább mintha semmi nem történt volna 100km alatt kb 3-szor.Gyorsitásnál semmi berángatás torpanás.hibakód nincs.Amióta nálam van csakk a shel-nél tankoltam.Talán a gázolajszűrőt cseréljem ki?Furcsa mert előtte peugeot 2.0hdi motoros autóm volt és a motorjához soha nem kellet hozzányulni ,itt meg 97000km -nél kidurran egy turbocső és azt mondja a szervizes hogy ez 60-70000km enként benne van a pakliba.Az autó egyébbként vezetett magyar szervizkönyves szerviz után vettem és még nem cseréltem rajta gázolajszűrőt.Valakinek volt már hasonló jellensége?
Ez is pug motor...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Andrej29
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 20:52:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.05 csütörtök, 18:12:01
Ez is pug motor...
Tudom .Ezért is remélem hogy bírni fogja.
Naplózva
s-max
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:29:15 »
Szevasztok!
A következő lenne a problémám 2.0 tdci motorral menet közben megtorpan az autó gázadásra nem reagál visszaváltásra sem, leáll majd még gurulok hirtelen újraindul és szinte kilő az autó ezt napi 4-5 alkalommal nem rég cseréltünk rajta egr szelepet 2 hétig jó volt
el nem tudom képzelni mi lehet a gond. ötlet valakinek?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:37:45 »
Idézetet írta: s-max - 2012.07.20 péntek, 23:29:15
Szevasztok!
A következő lenne a problémám 2.0 tdci motorral menet közben megtorpan az autó gázadásra nem reagál visszaváltásra sem, leáll majd még gurulok hirtelen újraindul és szinte kilő az autó ezt napi 4-5 alkalommal nem rég cseréltünk rajta egr szelepet 2 hétig jó volt
el nem tudom képzelni mi lehet a gond. ötlet valakinek?
nagyon csak tipp
de lehet el van tömődve az üzemanyag rendszer valmi dugulás lehet
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
s-max
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:42:00 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.07.20 péntek, 23:37:45
nagyon csak tipp
de lehet el van tömődve az üzemanyag rendszer valmi dugulás lehet
Hát lehetséges,bár az nem olyan rég volt cserélve meg jófajta gázolajat kap
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:44:30 »
Idézetet írta: s-max - 2012.07.20 péntek, 23:42:00
Hát lehetséges,bár az nem olyan rég volt cserélve meg jófajta gázolajat kap
már mint nem a szűrőbe hanem hátrább a tank és az üzemanyagcső
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2012.07.21 szombat, 01:15:33 »
Idézetet írta: s-max - 2012.07.20 péntek, 23:29:15
Szevasztok!
A következő lenne a problémám 2.0 tdci motorral menet közben megtorpan az autó gázadásra nem reagál visszaváltásra sem, leáll majd még gurulok hirtelen újraindul és szinte kilő az autó ezt napi 4-5 alkalommal nem rég cseréltünk rajta egr szelepet 2 hétig jó volt
el nem tudom képzelni mi lehet a gond. ötlet valakinek?
Diagnosztikát neki. Azért van, hogy ne kelljen találgatni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2012.07.21 szombat, 09:25:31 »
Na porlasztós lett a 2.0 tdci, nem tudom volt-e már másnak is cserélve, vagy én nyertem meg itt az első kört..
185.000 Km, 2 porlasztó is megdöglött, de a maradék kettő se túl jó állapotú, így mind a 4-et cseréltetem.
Menet közben Engine faliure hibaüzenet, előtte 100 km-rel service oil üzenet. Persze, hogy ezelőtt 500 km-rel volt cserélve... de gázolajos lett a motorolaj, ezért hisztizett rá. Szerencsére még hazahozott, kb 1 km-rel az otthonom előtt lett ez az engine üzenet. Azt is az LCD kijelzőre írta ki, nem piros motor lámpával jelezte a gondját. Ja, és napok óta hallottam, hogy mélyebb a hangja, mintha egész nap regenerálna a DPF...
Azért ennél többet is elmehetett volna
Laca
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2012.07.21 szombat, 12:24:09 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.07.21 szombat, 09:25:31
Na porlasztós lett a 2.0 tdci, nem tudom volt-e már másnak is cserélve, vagy én nyertem meg itt az első kört..
185.000 Km, 2 porlasztó is megdöglött, de a maradék kettő se túl jó állapotú, így mind a 4-et cseréltetem.
Menet közben Engine faliure hibaüzenet, előtte 100 km-rel service oil üzenet. Persze, hogy ezelőtt 500 km-rel volt cserélve... de gázolajos lett a motorolaj, ezért hisztizett rá. Szerencsére még hazahozott, kb 1 km-rel az otthonom előtt lett ez az engine üzenet. Azt is az LCD kijelzőre írta ki, nem piros motor lámpával jelezte a gondját. Ja, és napok óta hallottam, hogy mélyebb a hangja, mintha egész nap regenerálna a DPF...
Azért ennél többet is elmehetett volna
Laca
Nemcsak a regenerálás miatt szivat? attól lesz gázolajos az olaj.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:07:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.21 szombat, 12:24:09
Nemcsak a regenerálás miatt szivat? attól lesz gázolajos az olaj.
Sajnos nem. Zsir uj volt az olaj, 500 km-ert mentem vele. Ekkor Service Oil megint. Ezutan 100 km-rel Engine Faliure, es ekkor mar alapjaraton is volt, hogy kihagyott a motor.
Ami meg erdekes, hogy a service oil megjeleneset kovetoen folyamatosan regeneralt a motor, mindig hallottam, hogy teker a ventije es melyebb a hangja a kocsinak. Gondolom mar fustol csak nem latszodott a DPF miatt....
Szervizbe mondtak, hogy 2-es es 3-as porlasztokra hibauzenet van elegtelen egesre, azok cseresek. Ezelott 4 honappal voltam porlasztot ellenoriztetni, akkor mondtak, hogy 3 porlasztom hatarerteken kivul teljesit tobb meresben is, a negyedik se tul acelos mar, de az meg azert pont jo...
Alapjaraton mind a 4 porlasztom korrekcios erteke 0.95-0.98 kozott volt.
Most meg elfaradtak.. ennyi
Szervizbe azt mondtak nem meglepo, 150e-tol mar varhato, ha magyar az auto, sajnos a magyar gazolaj szabvanya ezt tudja ezekkel a porlasztokkal
Ez van. Csak gondoltam elmondom, hogy mi varhato.
Gyarilag felujitott porlaszto 85e. Mert ugye javítani nem lehet ezeket a csodaSiemenseket...
Laci
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2012.07.21 szombat, 16:54:43 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.07.21 szombat, 14:07:55
Sajnos nem. Zsir uj volt az olaj, 500 km-ert mentem vele. Ekkor Service Oil megint. Ezutan 100 km-rel Engine Faliure, es ekkor mar alapjaraton is volt, hogy kihagyott a motor.
Ami meg erdekes, hogy a service oil megjeleneset kovetoen folyamatosan regeneralt a motor, mindig hallottam, hogy teker a ventije es melyebb a hangja a kocsinak. Gondolom mar fustol csak nem latszodott a DPF miatt....
Szervizbe mondtak, hogy 2-es es 3-as porlasztokra hibauzenet van elegtelen egesre, azok cseresek. Ezelott 4 honappal voltam porlasztot ellenoriztetni, akkor mondtak, hogy 3 porlasztom hatarerteken kivul teljesit tobb meresben is, a negyedik se tul acelos mar, de az meg azert pont jo...
Alapjaraton mind a 4 porlasztom korrekcios erteke 0.95-0.98 kozott volt.
Most meg elfaradtak.. ennyi
Szervizbe azt mondtak nem meglepo, 150e-tol mar varhato, ha magyar az auto, sajnos a magyar gazolaj szabvanya ezt tudja ezekkel a porlasztokkal
Ez van. Csak gondoltam elmondom, hogy mi varhato.
Gyarilag felujitott porlaszto 85e. Mert ugye javítani nem lehet ezeket a csodaSiemenseket...
Laci
Nem hallottam még olyan 4-esről amibe porlasztót kellett volna cserélni. De ettől még lehet. A szervizes keveri a 3-as mondeoval szerintem, azok a porlasztó zabálók, nem a 4-es.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2012.07.21 szombat, 17:14:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.21 szombat, 16:54:43
Nem hallottam még olyan 4-esről amibe porlasztót kellett volna cserélni. De ettől még lehet. A szervizes keveri a 3-as mondeoval szerintem, azok a porlasztó zabálók, nem a 4-es.
A tortenet ott kezdodik, hogy tobben vagyunk itt a forumon, akiknek 1500-as fordulat kornyeken foleg 4.-ben rangat az autoja. Sok kinlodas utan elvittem egy komolyabb autodiagra, ott nezettetem meg a porlasztokat, ott jott ki a 4-bol 3 tureshataron kivulinek. Ez tavasszal volt, most meg 2 porlaszto kuka, a harmadik se birna sokaig a tavaszi meres alapjan, igy mind a negy cseres lesz. Szoval nem egy muhely probal most lehuzni ezzel a porlaszto cserevel, kulon helyen volt tavasszal es kulon muhelyben van most a kocsi.
Gondolom nem sokan vagyunk meg itt, akiknek minimum 185.000 km lenne az autojaban, ami tenyleg ennyi. Lehet, hogy kb 200.000 kornyeken birjak ezek a porlasztok. Es itt nyilvan nem a 90.000 km-es kulfoldi megkimelt khm... ki tudja mennyit ment es ki tudja milyen (hanyadik garnituras) porlasztokkal rendelkezo autokra gondolok. Esetleg akinek van komolyabb diagja megnezhetne az alapjarati korrekcios tenyezojet, es megirhatna egy kilometerora allassal...
Laca
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 17:17:45 írta lejszlo
»
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2012.07.21 szombat, 19:24:29 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.07.21 szombat, 17:14:49
A tortenet ott kezdodik, hogy tobben vagyunk itt a forumon, akiknek 1500-as fordulat kornyeken foleg 4.-ben rangat az autoja. Sok kinlodas utan elvittem egy komolyabb autodiagra, ott nezettetem meg a porlasztokat, ott jott ki a 4-bol 3 tureshataron kivulinek. Ez tavasszal volt, most meg 2 porlaszto kuka, a harmadik se birna sokaig a tavaszi meres alapjan, igy mind a negy cseres lesz. Szoval nem egy muhely probal most lehuzni ezzel a porlaszto cserevel, kulon helyen volt tavasszal es kulon muhelyben van most a kocsi.
Gondolom nem sokan vagyunk meg itt, akiknek minimum 185.000 km lenne az autojaban, ami tenyleg ennyi. Lehet, hogy kb 200.000 kornyeken birjak ezek a porlasztok. Es itt nyilvan nem a 90.000 km-es kulfoldi megkimelt khm... ki tudja mennyit ment es ki tudja milyen (hanyadik garnituras) porlasztokkal rendelkezo autokra gondolok. Esetleg akinek van komolyabb diagja megnezhetne az alapjarati korrekcios tenyezojet, es megirhatna egy kilometerora allassal...
Laca
Szia Laci!
Mikorra lesz kész az autód?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2012.07.21 szombat, 20:18:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.21 szombat, 16:54:43
Nem hallottam még olyan 4-esről amibe porlasztót kellett volna cserélni. De ettől még lehet. A szervizes keveri a 3-as mondeoval szerintem, azok a porlasztó zabálók, nem a 4-es.
Iiiigen, igen, mindenképpen. Amikor a 3-asnál bejött a tdci, az elején vót nagy bódogság. Majd jött hogy újra kell programozni, de az persze nagy gond.
Aztán egyszercsak jöttek-jöttek a csúccserék. Akkor még arról beszéltünk, a csúcsproblémát megoldották a facelifttel, ott már nem lehet bibi.
Hát... de. Meg kéne kérdezni a szervizeseket, hogy ők is úgy látják, hogy nem kell cserélni csúcsot?
Ha a kromax oldalán van csúcs, a válasz már meg is van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 11:08:30 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.07.21 szombat, 19:24:29
Szia Laci!
Mikorra lesz kész az autód?
3-5 nap, mire megjonnek a porlasztok, mert Kolnbol kell oket rendelni... Igy talan hetvegere meg is kapom.
Mar csak tenyleg arra lennek kivancsi, hogy igaz-e, hogy a magyar gazolaj kenese nem olyan, mint a kulfoldieke, a kentartalom csokkentese miatt, es ezert van az, hogy itthon ennyit bir egy porlaszto, kint meg mondjuk 250-300 -at.
Bar elkezdtem adalekolni a gazolajat, sajnos csak most, de legalabb az uj porlasztok mar ilyen adagolt gazolajat kapnak (Metabond). Bar nem hiszem, hogy meg 360.000 km-nel is velem lesz a Smaxi, bar ki tudja.. ha a huje rangatas megszunne a porlaszto cserevel, akkor akar maradhatna is... bar ugye lassan meg a turboval is szamolni kell, nem tudom az mennyit birhat. Vagy a magasnyomasu... vagy a lendkerek... vagy aa... de jo is, hogy a dizel olcsobb... pfff...
Laci
Naplózva
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 21:58:15 »
Na gyorsan kiszámoltam:
20e km alatt nekem 75000 forintot takarított meg a diesel Monedo mivel nem a benzines Astrammal mentem a hosszútávú utakat.
100e km alatt az 375 000 FT! Ebből jut porlasztócsúcsra, és még egy kettőstömegű kezdőrészletére is.
A kényelem pedig megfizethetetlen!
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 20:42:52 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.07.22 vasárnap, 11:08:30
3-5 nap, mire megjonnek a porlasztok, mert Kolnbol kell oket rendelni... Igy talan hetvegere meg is kapom.
Mar csak tenyleg arra lennek kivancsi, hogy igaz-e, hogy a magyar gazolaj kenese nem olyan, mint a kulfoldieke, a kentartalom csokkentese miatt, es ezert van az, hogy itthon ennyit bir egy porlaszto, kint meg mondjuk 250-300 -at.
Bar elkezdtem adalekolni a gazolajat, sajnos csak most, de legalabb az uj porlasztok mar ilyen adagolt gazolajat kapnak (Metabond). Bar nem hiszem, hogy meg 360.000 km-nel is velem lesz a Smaxi, bar ki tudja.. ha a huje rangatas megszunne a porlaszto cserevel, akkor akar maradhatna is... bar ugye lassan meg a turboval is szamolni kell, nem tudom az mennyit birhat. Vagy a magasnyomasu... vagy a lendkerek... vagy aa... de jo is, hogy a dizel olcsobb... pfff...
.
Laci
Szerintem nem a kenés hiány a probléma inkább a szemcse méret a porlasztó csúcs 3 mikronosm nagyon sok szűrő meg 5-7 mikronos, de azokat is bele rakják mert kint azok is jók csak nálunk a gázolaj szennyezettebb és ha sok 3 mikronnál nagyobb szemcse kerül bele akkor idő előtt tönkre mennek tanulság nagyon oda kell figyelni a gázolaj szűrőre. elméletileg az eredeti gyári 3 mikronos szűrő, tehát csak azt bele és minél sűrűbben cserélni mert egy idő után átpréselődik valamennyi trutymóm Németországban ilyen probléma nincs ott tiszta a gázolaj.
Naplózva
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2012.08.08 szerda, 16:01:55 »
Milyen adalékot tegyek a GO-ba, hogy "karbantartsa" a motort és a porlasztókat?
Hallottam már itt a SPURI-ról, van esetleg jobb?
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2012.08.08 szerda, 17:31:25 »
Idézetet írta: potyo57 - 2012.07.30 hétfő, 20:42:52
Szerintem nem a kenés hiány a probléma inkább a szemcse méret a porlasztó csúcs 3 mikronosm nagyon sok szűrő meg 5-7 mikronos, de azokat is bele rakják mert kint azok is jók csak nálunk a gázolaj szennyezettebb és ha sok 3 mikronnál nagyobb szemcse kerül bele akkor idő előtt tönkre mennek tanulság nagyon oda kell figyelni a gázolaj szűrőre. elméletileg az eredeti gyári 3 mikronos szűrő, tehát csak azt bele és minél sűrűbben cserélni mert egy idő után átpréselődik valamennyi trutymóm Németországban ilyen probléma nincs ott tiszta a gázolaj.
ajjajjj.így indulnak a pletykák.....
az utángyártott szűrőt is csak 2 mikronosra készítik,mert a ford ezt írja elő.Ha valaki ebben nem bízik,akkor meg kell venni a gyárit.én pont ezért szedtem szét u.gy-at,és az is 2 mikronos volt.de a szkeptikusoknak itt a gyártó által definiált cikk:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.msg539931#msg539931
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2012.08.08 szerda, 19:30:26 »
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a hozzászólásról?
(még mindig a rángatásról lévén szó)
Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5
Das Problem mit dem ruckeln ist lange bekannt.Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5.Danach ist das ruckeln weg.
4,5,6-os osztályú befecskendező szeleppel szerelték ezeket a motorokat. Vajon milyen különbség lehet köztük?
Nálatok milyen osztályúval szerelték?!
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2012.08.08 szerda, 19:44:41 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.08 szerda, 19:30:26
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a hozzászólásról?
(még mindig a rángatásról lévén szó)
Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5
Das Problem mit dem ruckeln ist lange bekannt.Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5.Danach ist das ruckeln weg.
4,5,6-os osztályú befecskendező szeleppel szerelték ezeket a motorokat. Vajon milyen különbség lehet köztük?
Nálatok milyen osztályúval szerelték?!
Köszi
Az a véleméyem, hogy ez egy német hmegjegyzés.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:43:42 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.07.22 vasárnap, 11:08:30
3-5 nap, mire megjonnek a porlasztok, mert Kolnbol kell oket rendelni... Igy talan hetvegere meg is kapom.
Mar csak tenyleg arra lennek kivancsi, hogy igaz-e, hogy a magyar gazolaj kenese nem olyan, mint a kulfoldieke, a kentartalom csokkentese miatt, es ezert van az, hogy itthon ennyit bir egy porlaszto, kint meg mondjuk 250-300 -at.
Bar elkezdtem adalekolni a gazolajat, sajnos csak most, de legalabb az uj porlasztok mar ilyen adagolt gazolajat kapnak (Metabond). Bar nem hiszem, hogy meg 360.000 km-nel is velem lesz a Smaxi, bar ki tudja.. ha a huje rangatas megszunne a porlaszto cserevel, akkor akar maradhatna is... bar ugye lassan meg a turboval is szamolni kell, nem tudom az mennyit birhat. Vagy a magasnyomasu... vagy a lendkerek... vagy aa... de jo is, hogy a dizel olcsobb... pfff...
Laci
Bocs ,hogy bele írok de nekem 3-as van és átestem a 4csúcs-szivattyú cserén.Én azóta csak prémiummal járok és alapot többet nem tankolok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 09:58:45 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.08 szerda, 19:30:26
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a hozzászólásról?
(még mindig a rángatásról lévén szó)
Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5
Das Problem mit dem ruckeln ist lange bekannt.Man soll die Düsen umprogrammieren auf Klasse 4 oder 5.Danach ist das ruckeln weg.
4,5,6-os osztályú befecskendező szeleppel szerelték ezeket a motorokat. Vajon milyen különbség lehet köztük?
Nálatok milyen osztályúval szerelték?!
Köszi
Sajna németül nem tudok, szóval google:
Érdemes újra az fúvókák Class 4 vagy 5. A problémát a hosszú bakugrás bekannt.Man újraprogramozásához a fúvókák 4. osztályú vagy 5.Danach a kivered.
ezek alapján kivered
SDzóval ha esetleg magyar vagy angol megfelelőt be tudnád írni, akkor lenne rá válasz.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 10:35:42 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.08.13 hétfő, 09:58:45
Sajna németül nem tudok, szóval google:
Érdemes újra az fúvókák Class 4 vagy 5. A problémát a hosszú bakugrás bekannt.Man újraprogramozásához a fúvókák 4. osztályú vagy 5.Danach a kivered.
ezek alapján kivered
SDzóval ha esetleg magyar vagy angol megfelelőt be tudnád írni, akkor lenne rá válasz.
Szia!
A lényeg: hogy át kell programozni a befecskendezési "besorolást, osztályt" 4 vagy 5-re. (jelenleg nekem 5-ös osztályú bef. szelepek vannak bent)
A rángatásos probléma már régóta ismert. A bef.szelepeket át kell programozni 4 vagy 5-re. Ezután a rángatás megszűnik.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 10:38:40 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.13 hétfő, 10:35:42
Szia!
A lényeg: hogy át kell programozni a befecskendezési "besorolást, osztályt" 4 vagy 5-re. (jelenleg nekem 5-ös osztályú bef. szelepek vannak bent)
A rángatásos probléma már régóta ismert. A bef.szelepeket át kell programozni 4 vagy 5-re. Ezután a rángatás megszűnik.
Üdv.: Peti
Na ez érdekes. A kérdés, honnan lehet megtudni, hogy most min van és ha átprogramozzák, az a tuningra milyen hatással van?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 13:48:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.08.13 hétfő, 10:38:40
Na ez érdekes. A kérdés, honnan lehet megtudni, hogy most min van és ha átprogramozzák, az a tuningra milyen hatással van?
Szia!
Ezt jó volna megtudni... Nem tudom mi lehet a 3 osztály közti különbség, de gondolom minimális.
Egy jobb fajta diagnosztikával állítható. Egy injektor teszt funkciónál megkérdezi, hogy melyikkel van szerelve, esetleges átállítás (AUTOCOM). Szóval ez újraprogramozás nélküli beállítás.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 15:08:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.08.13 hétfő, 10:38:40
Na ez érdekes. A kérdés, honnan lehet megtudni, hogy most min van és ha átprogramozzák, az a tuningra milyen hatással van?
gyári celmuszerrel tuti ugrik a csipp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 19:13:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.13 hétfő, 15:08:51
gyári celmuszerrel tuti ugrik a csipp.
AUTOCOM célműszerrel is felkínálta a kiválasztást, az biztos nem tud szoftverfrissítést, csak beállítást.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
guriga27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 11:47:42 »
Sziasztok !
Van egy 2.0 -es Mondeom és az lenne a problémám,hogy a turbó utáni cső elrepedt és nagyon füstölök
(
A szerelőm azt mondta,hogy kb 70.000,-ft + szerelés lenne, tudna nekem valaki egy olcsóbb beszerzési forrást mondani??
Élőrre is köszönöm!
Üdv:Julcsi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 11:59:02 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.08.16 csütörtök, 11:47:42
Sziasztok !
Van egy 2.0 -es Mondeom és az lenne a problémám,hogy a turbó utáni cső elrepedt és nagyon füstölök
(
A szerelőm azt mondta,hogy kb 70.000,-ft + szerelés lenne, tudna nekem valaki egy olcsóbb beszerzési forrást mondani??
Élőrre is köszönöm!
Üdv:Julcsi
A szerelőd egy büdös xar. Kb 15eft anyagáron a turbocső. Szerelése két bilincs. Ami akkor sincs 1 óra ha közben meghúzza a szomszédasszonyt és iszik utána egy KV-t.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:12:10 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.08.16 csütörtök, 11:47:42
Sziasztok !
Van egy 2.0 -es Mondeom és az lenne a problémám,hogy a turbó utáni cső elrepedt és nagyon füstölök
(
A szerelőm azt mondta,hogy kb 70.000,-ft + szerelés lenne, tudna nekem valaki egy olcsóbb beszerzési forrást mondani??
Élőrre is köszönöm!
Üdv:Julcsi
pü megy
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 13:55:25 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.16 csütörtök, 11:59:02
A szerelőd egy büdös xar. Kb 15eft anyagáron a turbocső. Szerelése két bilincs. Ami akkor sincs 1 óra ha közben meghúzza a szomszédasszonyt és iszik utána egy KV-t.
de rossz kedvedben vagy
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2012.08.25 szombat, 08:48:33 »
Sziasztok!
Régebben olvastam itt, de lehet máshol, hogy az autó gyorsításkor 2000-es fordulat környékén megtorpan, majd újra elindul és húz szépen. De nem találom a hozzászólást, meg lehet nem is az én problémámhoz passzol.
Szóval: 1900-as és 2400-as fordulatszám között jön elő a gond. Húz rendesen, de (utasaim elmondása szerint csak általam érezhetően) olyan, mintha pillanatnyi teljesítményvesztések lennének. Nem torpan meg csak, nem is tudom, mintha tizedmásodpercekig gondolkozna, hogy most akkor tényleg gyorsítani akar-e. Ebben az 500-as tartományban általában 2, max 3 ilyen van. Lehet ez turbó probléma? Tapasztalt már valaki ilyet? Vagy ez teljesen természetes. Egyik ismerősöm kipróbálta (neki szintén td-s autója van, de nem ford) és Ő is érezte, persze fogalma sincs mi ez. Nagyon nem szeretnék minden héten szerelőhöz rohangálni az autóval, mint egy kisgyerekkel, aki tüsszentett egyet, így jó lenne tudni, hogy ez most mi lehet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2012.08.25 szombat, 12:07:31 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.25 szombat, 08:48:33
Sziasztok!
Régebben olvastam itt, de lehet máshol, hogy az autó gyorsításkor 2000-es fordulat környékén megtorpan, majd újra elindul és húz szépen. De nem találom a hozzászólást, meg lehet nem is az én problémámhoz passzol.
Szóval: 1900-as és 2400-as fordulatszám között jön elő a gond. Húz rendesen, de (utasaim elmondása szerint csak általam érezhetően) olyan, mintha pillanatnyi teljesítményvesztések lennének. Nem torpan meg csak, nem is tudom, mintha tizedmásodpercekig gondolkozna, hogy most akkor tényleg gyorsítani akar-e. Ebben az 500-as tartományban általában 2, max 3 ilyen van. Lehet ez turbó probléma? Tapasztalt már valaki ilyet? Vagy ez teljesen természetes. Egyik ismerősöm kipróbálta (neki szintén td-s autója van, de nem ford) és Ő is érezte, persze fogalma sincs mi ez. Nagyon nem szeretnék minden héten szerelőhöz rohangálni az autóval, mint egy kisgyerekkel, aki tüsszentett egyet, így jó lenne tudni, hogy ez most mi lehet.
Lehet, hogy a geometria szorul egy kicsit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2012.08.25 szombat, 13:19:03 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 12:07:31
Lehet, hogy a geometria szorul egy kicsit.
És lehet azzal valamit csinálni házilag?
Egyébként most látom nem is írtam: ez nem mindig csinálja kb egyik nap igen, másik nap nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2012.08.25 szombat, 13:44:20 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.25 szombat, 13:19:03
És lehet azzal valamit csinálni házilag?
Egyébként most látom nem is írtam: ez nem mindig csinálja kb egyik nap igen, másik nap nem.
Először is, én azért megnézném, hogy tényleg levegő probléma van-e. Vagyis, olyan műszerre rakni, ahol menet közben tudsz mérni levegő nyomást.
Ha tényleg leesik ott a nyomás, meg kéne nézni a turbócsöveket is. Ha az rendben, akkor jöhet a geometria.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:43:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 13:44:20
Először is, én azért megnézném, hogy tényleg levegő probléma van-e. Vagyis, olyan műszerre rakni, ahol menet közben tudsz mérni levegő nyomást.
Ha tényleg leesik ott a nyomás, meg kéne nézni a turbócsöveket is. Ha az rendben, akkor jöhet a geometria.
Üdv!
Az enyém is pont így viselkedik az elmúlt hetekben... hullámosan gyorsul.
Néztem már diagnosztikával, amit látok, hogy elveszi a turbónyomást, üzemanyagnyomást. Az hogy miért teszi, ezt még nem sikerült kideríteni.
Turbót levetettem, geometriát kipucolták. NEm volt szoros, de még persze könnyebb lett. Cseréltem turbószabályzó szelepet is, viszont semmit sem javult. 1 dologgal volt jobb 1 hétig. EGR-t levettem, kipucoltam, WD-40...
De csak 1 hétig... gyanús hogy ez lehet a baj, azonban nincs semmi hibakód. Lehúztam a csatit és úgy is csinálta (ez az ami elbizonytalanított)
Egyenlőre még nincs megoldásom, bármilyen tanácsot szívesen veszek.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:54:39 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.25 szombat, 21:43:21
Üdv!
Az enyém is pont így viselkedik az elmúlt hetekben... hullámosan gyorsul.
Néztem már diagnosztikával, amit látok, hogy elveszi a turbónyomást, üzemanyagnyomást. Az hogy miért teszi, ezt még nem sikerült kideríteni.
Ha az üa nyomást is elveszi... az nem csak turbóhiba. Valamelyik érzékelőddel lehet gond.
Egy olyan diag kellene, ahol sok mindent lehet látni menet közben: motorhőmérséklet, levegőhőmérséklet, meg ami van.
Valamelyiknél gond van, hibás adatot ad, és azt reagálja le az autó. Akár maf is lehet... v ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 08:34:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 21:54:39
Ha az üa nyomást is elveszi... az nem csak turbóhiba. Valamelyik érzékelőddel lehet gond.
Egy olyan diag kellene, ahol sok mindent lehet látni menet közben: motorhőmérséklet, levegőhőmérséklet, meg ami van.
Valamelyiknél gond van, hibás adatot ad, és azt reagálja le az autó. Akár maf is lehet... v ilyesmi.
Nekem csak ELM437-esem van. Ü.a nyomást, motorhőmérsékletet, maf, map értéket is látok. (sajnos egr adatot nem). Ezekben az értékekben nem láttam "hibát", s hibakód sem keletkezik. Egyszerűen csak elveszi a teljesítményt vmitől, így ebből adódik, hogy leesik a turbónyomás, ü.a nyomás...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 11:43:19 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.25 szombat, 13:19:03
És lehet azzal valamit csinálni házilag?
Egyébként most látom nem is írtam: ez nem mindig csinálja kb egyik nap igen, másik nap nem.
Nálad egyenletes sebességtartásnál ~1400-as fordulaton 4-5-ben, kb 50 km/h-nál nem érzed, hogy rángat, lüktet?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 11:48:51 »
Nálam az összes turbócső teljesen száraz olajmentes, azoban a szívótoroknál levő csappantyúnál alulról picit olajos...
Valószínú a csappantyú tengelye kopott meg és mellette hordja ki.
Lehetséges lenne hogy ez az apró tömítetlenség okozza az alacsony fordulaton való rángatást, esetlegesen a hullámzóan történő gyorsulást?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 07:39:19 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.26 vasárnap, 11:48:51
Nálam az összes turbócső teljesen száraz olajmentes, azoban a szívótoroknál levő csappantyúnál alulról picit olajos...
Valószínú a csappantyú tengelye kopott meg és mellette hordja ki.
Lehetséges lenne hogy ez az apró tömítetlenség okozza az alacsony fordulaton való rángatást, esetlegesen a hullámzóan történő gyorsulást?
Sztem 99%, hogy a PCV miatt olajos alul.
(Ugyanez a "probléma" van a 3.0merciCRDI-knél, csak ott meg is áll a technika, mivel kifolyik az olaj, s rá a szívócsőhossz állító szervómotorra...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 08:45:01 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.26 vasárnap, 11:43:19
Nálad egyenletes sebességtartásnál ~1400-as fordulaton 4-5-ben, kb 50 km/h-nál nem érzed, hogy rángat, lüktet?
Nos, megvannak az új tapasztalatok. Sajnos nem nagy segítség. Az alacsony fordulatszámos dolog nálam nincs, megnéztem 4-5-6 ban is. Teljesen egyenletes.
Viszont: mivel nyár elején vettem a kocsit a klíma végig (99%-ban) auto üzemmódban be volt kapcsolva és ment is. Tegnap és ma reggel hogy így meghűlt a levegő, a klíma nem dolgozott. És láss csodát, semmi megtorpanás, teljesítményvesztés, sőt eddig nem tapasztalt módon szedte a lábait, teljesen egyenletes gyorsulás mellett.
Így most azt hiszem, az én problémám valahol a klímakompresszor és a motor együttműködésének hibájában keresendő.
Vagy csak simán ennyit fog egy 2.0 motoron a hűtés?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 13:44:58 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.27 hétfő, 08:45:01
Nos, megvannak az új tapasztalatok. Sajnos nem nagy segítség. Az alacsony fordulatszámos dolog nálam nincs, megnéztem 4-5-6 ban is. Teljesen egyenletes.
Viszont: mivel nyár elején vettem a kocsit a klíma végig (99%-ban) auto üzemmódban be volt kapcsolva és ment is. Tegnap és ma reggel hogy így meghűlt a levegő, a klíma nem dolgozott. És láss csodát, semmi megtorpanás, teljesítményvesztés, sőt eddig nem tapasztalt módon szedte a lábait, teljesen egyenletes gyorsulás mellett.
Így most azt hiszem, az én problémám valahol a klímakompresszor és a motor együttműködésének hibájában keresendő.
Vagy csak simán ennyit fog egy 2.0 motoron a hűtés?
Szia Zoli!
Kifogom én is próbálni, hogy a klimától lehet-e, azonban azt én is észrevettem, hogy hűvösebb időben kevésbé érezhető. A hideg levegőben eleve több az oxigén, jobb az égés, lehet hogy már ez a pici dolog is számít. Sőt, mivel méri a beáramló levegő hőfokát és az mint korrekció szerepel a befecskendezésnél, lehetséges hogy valahol a határon van.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 14:17:17 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.27 hétfő, 08:45:01
Nos, megvannak az új tapasztalatok. Sajnos nem nagy segítség. Az alacsony fordulatszámos dolog nálam nincs, megnéztem 4-5-6 ban is. Teljesen egyenletes.
Viszont: mivel nyár elején vettem a kocsit a klíma végig (99%-ban) auto üzemmódban be volt kapcsolva és ment is. Tegnap és ma reggel hogy így meghűlt a levegő, a klíma nem dolgozott. És láss csodát, semmi megtorpanás, teljesítményvesztés, sőt eddig nem tapasztalt módon szedte a lábait, teljesen egyenletes gyorsulás mellett.
Így most azt hiszem, az én problémám valahol a klímakompresszor és a motor együttműködésének hibájában keresendő.
Vagy csak simán ennyit fog egy 2.0 motoron a hűtés?
Nekem folyamatosan autoban van. Ekkora különbséget nem érzek. Az is lehet, hogy a kompresszorral van valami gond. Esetleg vidd el egy klímáshoz, hogy nézze át.
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2012.08.28 kedd, 10:57:30 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.08.27 hétfő, 13:44:58
Szia Zoli!
Kifogom én is próbálni, hogy a klimától lehet-e, azonban azt én is észrevettem, hogy hűvösebb időben kevésbé érezhető. A hideg levegőben eleve több az oxigén, jobb az égés, lehet hogy már ez a pici dolog is számít. Sőt, mivel méri a beáramló levegő hőfokát és az mint korrekció szerepel a befecskendezésnél, lehetséges hogy valahol a határon van.
Szia Peti!
"Sajnos" igazat kell adjak. Ma reggel kinti levegő 20 fok benti 35. Klíma dolgozik, de semmi megtorpanás. Nem tudom melyik a jobb, hogy a levegő kavar be, vagy a klímakompresszor.
Mindegy télen úgyse lesz gond egyikkel sem. Reméljük. Részemről ez a projekt leáll, de ha valaki esetleg talál, megtud, felfedez valamit, akkor szívesen megnézem nálam hogy is van. Hátha segít.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2012.08.28 kedd, 11:00:38 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.28 kedd, 10:57:30
Ma reggel kinti levegő 20 fok benti 35. Klíma dolgozik, de semmi megtorpanás.
Ilyenkor a klímakompresszor nem dolgozik...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2012.08.28 kedd, 11:12:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.28 kedd, 11:00:38
Ilyenkor a klímakompresszor nem dolgozik...
Lehet nem jó a hőérzetem, de szerintem nem 20 fokos levegőt tolt be, hanem sokkal hidegebbet. De lehet nekem nem is működik tökéletesen, mert ugye egybeépített a "rádióval", az meg kicsit kényeskedik néha. Persze lehet itt sincs összefüggés.
Nem értek a lovakhoz, csak szeretek beleszólni a dolgokba, így utólag is, meg előre is elnézést kérek, ha netán téves infókat adok. Csak a jó szándék vezérel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2012.08.28 kedd, 11:12:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.28 kedd, 11:00:38
Ilyenkor a klímakompresszor nem dolgozik...
Mindig azt írjuk, mondjuk, halljuk.
Viszont akkor hogyan csinál páramentes levegőt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2012.08.28 kedd, 11:55:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.28 kedd, 11:12:15
Mindig azt írjuk, mondjuk, halljuk.
Viszont akkor hogyan csinál páramentes levegőt?
Páramentest csak AC-vel tud. Én csak melegben kapcsolom be a klímát (AC).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ