Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 10:03:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4720936 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2013.01.29 kedd, 22:31:23 »

Hát akkor lehet hogy ezt kell először megtudnom hogy az enyém miért nem így indul.
Lehet hogy mégiscsak a izzítógyertyákat kéne alaposan megvizsgálni. Csak ne lennének olyan rohadtul eldugva.
 falbav
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2013.01.29 kedd, 22:33:13 »

Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat, worship de sajnos több napos keresgélés,  email különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-Szelepszár szimering  (bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-Izzítógyergya (hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)

Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?

azonnal egyenletesen jár!

Viszont van egy Focus-a az asszonynak 1.6 TDCi, akkoriban csinálta, hogy 10-15 másodpercig egyenetlenül járt, majd kisimult. A négy izzítógyertyából csak egy volt jó!!!
Ha cseréltek neked izzítógyertyákat, gondolom belevalókat és megnézték e, hogy megy e oda villany???
Naplózva
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2013.02.02 szombat, 18:27:32 »

Sziasztok!

Korábban már kérdeztem, de még eddig senki sem reagált...
Az a problémám, hogy meleg motor esetén (hidegen abszolute nem) 1500-2000 fordulat körül olyan igazi öreg Tranzitos csörgős hangja van.
Különösen akkor erős, ha csak simogatom a gázpedált. Ha taposom, akkor gyorsan szalad ezen a tartományon. Cheesy
Kisebb sebességi fokozatban, különösen induláskor elég gáz hangja van!
Ez alatt és fölött jár mint a DOXA, nem füstöl, megy rendesen és -15 fokban is pöccre indult igaz akkor morgósabb a hangja.

Szerintetek ez a porlasztók közeledő halálhörgése, vagy valamelyik szenzor szívatja az elektronikát?!
Milyen jelei vannak a porlasztók és/vagy a nagynyomású elfáradásának?
180.000 km van benne ebböl én csak 2000-et tettem bele

Próbáltam beleönteni PRO-TEC tisztító adalékot,de nem vettem észre semmilyen változást.
Legnagyobb javulást a Shell Nitro+ gázolaj okozta, de már a Fuel Save-vel sem az igazi.

Folyamatban van valamilyen OBD-s okosság, csak időm is lenne... talán az is mond vmi okosat.

Azért izgat igazán a dolog, mert pont ebben a tartományban használom 6.-ban közúton igaz ott már elnyomják a külső zajok, meg belülröl a Sony Wink

Kösz az előző oldalakon olvasható sok okosságért, remélem h. van köztetek akinek erre is van valami jó ötlete...
Naplózva
Mocsok
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 20:42:22 »

Sziasztok !
Most fogok venni egy mk4 mondeo 2.0 tdcit ami van 116 le és 140 le is,valaki tudja hogy mi a különbség a motorok közt?
 Undecided
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 21:10:50 »

Sziasztok !
Most fogok venni egy mk4 mondeo 2.0 tdcit ami van 116 le és 140 le is,valaki tudja hogy mi a különbség a motorok közt?
 Undecided
24LE.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 21:49:00 »

Sziasztok !
Most fogok venni egy mk4 mondeo 2.0 tdcit ami van 116 le és 140 le is,valaki tudja hogy mi a különbség a motorok közt?
 Undecided
ugyanaz a 2 motor. a 116- os lehet a econetic.   140 lovast vegyél.  vagy 175-ös 2.2-t  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 01:31:42 »

Sziasztok!
Megtudnátok mondani, hogy melyik motorok voltak amelyiknél higulhat a motorolaj? Évjárat, motorkód. Köszi!
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 01:35:09 »

Sziasztok!
Megtudnátok mondani, hogy melyik motorok voltak amelyiknél higulhat a motorolaj? Évjárat, motorkód. Köszi!

Kvázi azoknál, amelyek DPF-esek. (ergo mind, 1-2 1.8 TDCi kivételével).
De nem kell sztem ez miatt aggódni. Ha pl mazdafórum lennénk, akkor lehetne...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mocsok
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 07:52:16 »

Sziasztok !
Most fogok venni egy mk4 mondeo 2.0 tdcit ami van 116 le és 140 le is,valaki tudja hogy mi a különbség a motorok közt?
 Undecided


Fogyasztásban van különbség?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:59:28 »


Fogyasztásban van különbség?

Attól függ, hogy hol és miként használod.

Ha van lehetőség, akkor én is a 140 Le-t ajánlanám.

Gondold el, ugyanolyan súlyt nagyobb teljesítménnyel könnyebb vinni!

Elméletileg az 1.8 talán kevesebbet fogyaszt 2-3 decivel, de ha hajtod, akkor az 1.8 mégis többet eszik.
Nagy súlyt kell mozgatni!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2013.02.05 kedd, 10:55:47 »

Kvázi azoknál, amelyek DPF-esek. (ergo mind, 1-2 1.8 TDCi kivételével).
De nem kell sztem ez miatt aggódni. Ha pl mazdafórum lennénk, akkor lehetne...

Azért ez nem teljsen igy van, a facelifteseknél  már van külső dpf  direkt gázolajbefecskendezéssel, elkerülve ezzel a kenőolaj hígulást.
Naplózva
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2013.02.05 kedd, 16:51:45 »

Azért ez nem teljsen igy van, a facelifteseknél  már van külső dpf  direkt gázolajbefecskendezéssel, elkerülve ezzel a kenőolaj hígulást.

Mikortól vannak faceliftesek? 2011? Mennyire gyakori ez a probléma? Vagy csak figyelni kell az olajszintet? Esetleg vannak valami trükkök amivel megelőzhető?
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2013.02.05 kedd, 17:19:42 »

Mikortól vannak faceliftesek? 2011? Mennyire gyakori ez a probléma? Vagy csak figyelni kell az olajszintet? Esetleg vannak valami trükkök amivel megelőzhető?

ha jol ertem ez nem problema, hanem FL elott igy oldotta meg a Ford a DPF mukodeset.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2013.02.05 kedd, 18:16:34 »

Mikortól vannak faceliftesek? 2011? Mennyire gyakori ez a probléma? Vagy csak figyelni kell az olajszintet? Esetleg vannak valami trükkök amivel megelőzhető?
A többlet üzemanyag befecskendezés a DPF kiégetésére nem hiba, hanem így van tervezve a motor. Ennek a járuléka lehet az olaj felhígulása.
Nekem azt mondták a szervizben, hogy időnként nézzem a szintet, és ha felmegy, akkor jelentkezzek cserére. Egyelőre nem volt ilyen gond.
Az autó maga is ad olajcserére figyelmeztető jelzést. Hitelt érdemlően senki nem tudta még megmagyarázni, hogy mi alapján. Az már biztos, hogy nem fix km után.

Ma éppen regenerált az autóm, ezt a magasabb alapjárati fogyasztásról vettem észre. Úgy döntöttem, hogy hazafelé hosszabb úton megyek. Országúton 80-90-es tempónál így tök normális (a szokottnál nem magasabb) pill. fogyasztás értékek mellett be is fejeződött a regenerálás mire hazaértem. Most az gondolom, hogy ez a legjobb neki és így minimális volt az extra gázolaj, ami a motorolajba kerülhetett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2013.02.05 kedd, 20:25:50 »

A többlet üzemanyag befecskendezés a DPF kiégetésére nem hiba, hanem így van tervezve a motor. Ennek a járuléka lehet az olaj felhígulása.
Nekem azt mondták a szervizben, hogy időnként nézzem a szintet, és ha felmegy, akkor jelentkezzek cserére. Egyelőre nem volt ilyen gond.
Az autó maga is ad olajcserére figyelmeztető jelzést. Hitelt érdemlően senki nem tudta még megmagyarázni, hogy mi alapján. Az már biztos, hogy nem fix km után.

Ma éppen regenerált az autóm, ezt a magasabb alapjárati fogyasztásról vettem észre. Úgy döntöttem, hogy hazafelé hosszabb úton megyek. Országúton 80-90-es tempónál így tök normális (a szokottnál nem magasabb) pill. fogyasztás értékek mellett be is fejeződött a regenerálás mire hazaértem. Most az gondolom, hogy ez a legjobb neki és így minimális volt az extra gázolaj, ami a motorolajba kerülhetett.

Ha igaz, van benne olajminőség jeladó (dielektromosság alapján működő).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2013.02.05 kedd, 23:48:25 »

Mikortól vannak faceliftesek? 2011?
2010 10. hó. De SzJani a mindentudó  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2013.02.06 szerda, 11:46:20 »

Ha igaz, van benne olajminőség jeladó (dielektromosság alapján működő).
Nekem fix kilóméterre löki az olajcserét. Őszintén szólva  akár van benne akár nincs olajminőség jeladó kb egyre menne. A dielektromos elven működő jeladók kb annyira pontosak mint a fedélzeti számítógép fogyasztásmérése.  Lehet, hogy lenne benne egy két véletlenül hihető, de  nagytöbbség csak saccmérő. Már a leghitványabb kézi dielektromos olajminőségmérő is kb 200e Ft, egy komolyabb mérőbörönd 4-5mFt (egy ilyet most akarunk venni a cégnél csak előszőr küldtünk 6 mintát a forgalmazójának hogy mérjék be  a készülékkel, és ugyanazt a 6 mintát elküldtük wearchek laborba is. Ha ott lesznek a paraméterek valahol a wearchek mérése körül akkor érdemes megvenni. Egy autóba milyen értékű olajminőségmérő is kerülhetne be ? Önköltségi áron legalább 1,5Eurot lehet hogy szánnának rá a gyárban. Ha egy sokmilliós félprofesszionális diagnosztikai cucc megvételébe se érdemes  csak úgy beugrani, akkor szerinted mennyire lehet egy egyszerű autoiparban használt érzékelő mérésében megbízni? Szerintem semennyire.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:07:39 »

Nekem fix kilóméterre löki az olajcserét. Őszintén szólva  akár van benne akár nincs olajminőség jeladó kb egyre menne. A dielektromos elven működő jeladók kb annyira pontosak mint a fedélzeti számítógép fogyasztásmérése.  Lehet, hogy lenne benne egy két véletlenül hihető, de  nagytöbbség csak saccmérő. Már a leghitványabb kézi dielektromos olajminőségmérő is kb 200e Ft, egy komolyabb mérőbörönd 4-5mFt (egy ilyet most akarunk venni a cégnél csak előszőr küldtünk 6 mintát a forgalmazójának hogy mérjék be  a készülékkel, és ugyanazt a 6 mintát elküldtük wearchek laborba is. Ha ott lesznek a paraméterek valahol a wearchek mérése körül akkor érdemes megvenni. Egy autóba milyen értékű olajminőségmérő is kerülhetne be ? Önköltségi áron legalább 1,5Eurot lehet hogy szánnának rá a gyárban. Ha egy sokmilliós félprofesszionális diagnosztikai cucc megvételébe se érdemes  csak úgy beugrani, akkor szerinted mennyire lehet egy egyszerű autoiparban használt érzékelő mérésében megbízni? Szerintem semennyire.

Ez nyilván egy 1,5 eurós érzékelő. Igen, kb annyira pontos, mint a fogyimérő. Ha az 10%-ot téved, nagy baj nincs. Ha 20e helyett 18-22-ig van a szórás, ezt figyelembe lehet venni, és 18-nál küld el. Nem kell ide 5 milliós bőrönd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:10:16 »

2010 10. hó. De SzJani a mindentudó  smile

faceliftben stealt a "mindentudó"  Wink  worship
(ő várta meg direkt)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 19:42:36 »

faceliftben stealt a "mindentudó"  Wink  worship
(ő várta meg direkt)


Köszi a segítséget mindenkinek!  worship
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2013.02.08 péntek, 16:13:46 »

faceliftben stealt a "mindentudó"  Wink  worship
(ő várta meg direkt)

Az igaz hogy direkt bevártam a faceliftet, mert ez bejött az MKIII-asnál is, az hogy kiforrottabb mint az első szériák. De a 2,2-es TDC-in kívül nem érdekelt a többi  a motor. Azért ez mert jelenleg ez a tömegcikk gyártó ford legnagyobb személyautóba való dizele.  Felőlem hajthatnák akár 6 ökörrel vagy 20 literes gőzgéppel is. Meg se néztem mást és azt se tudom, hogy a többi  TDCi-nek hol van a dpf-e. Ha megyek kötelezőre és esetleg lesz éppen bent más is akkor kíváncsiságból megnézem, de nem tudásának hiányától nem fogok verejtékekben fürödve felriadni éjszakánként.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 16:05:11 »

Na bevágta ma a Service Oil hibajelzést, kb. 5e km-rel az olajcsere után.
Nem lesz ez így jó.  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 16:08:03 »

Na bevágta ma a Service Oil hibajelzést, kb. 5e km-rel az olajcsere után.
Nem lesz ez így jó.  falbav
és az mitől van, regenerált és meglocsolta gázolajjal?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:53:59 »

és az mitől van, regenerált és meglocsolta gázolajjal?
Pár napja regenerált, még írtam is. Egyébként mindig regenerál olyan 5-600 km-enként. Még közvetlenül tartós autópályázás után is.
A tököm tudja mi alapján mondja most ezt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:17:37 »

Pár napja regenerált, még írtam is. Egyébként mindig regenerál olyan 5-600 km-enként. Még közvetlenül tartós autópályázás után is.
A tököm tudja mi alapján mondja most ezt.

Szia!

Olajcserekor lett nullázva?
Ha jól tudom, egy bizonyos km megtétele után mindenképp jelezni fog. (így már én is jártam, nulláztam, s jó lett)

Biztosan nem az olajhigulás miatt jelez be, olajcsere után.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:06:00 »

Szia!

Olajcserekor lett nullázva?
Ha jól tudom, egy bizonyos km megtétele után mindenképp jelezni fog. (így már én is jártam, nulláztam, s jó lett)

Biztosan nem az olajhigulás miatt jelez be, olajcsere után.
Igen, ki lett nullázva. Vétel után vittem egyből olajcserére és akkor is jelzett, de csere után már nem. Kérdeztem és mondták is, hogy kinullázták.
Most megnéztem, a szint nem nőtt meg észrevehetően. kb. 3mm-rel van max fölött, de eddig is ennyi volt.

Csak 5 ezret mentem vele, ha fixen 5e után jelezne, már biztos lebontották volna a Mondeo tulajdonosok a Ford székházát.

Kinek is volt hasonló gondja itt nemrég?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:47:37 »

Igen, ki lett nullázva. Vétel után vittem egyből olajcserére és akkor is jelzett, de csere után már nem. Kérdeztem és mondták is, hogy kinullázták.
Most megnéztem, a szint nem nőtt meg észrevehetően. kb. 3mm-rel van max fölött, de eddig is ennyi volt.

Csak 5 ezret mentem vele, ha fixen 5e után jelezne, már biztos lebontották volna a Mondeo tulajdonosok a Ford székházát.

Kinek is volt hasonló gondja itt nemrég?

Nálam is kinullázták a szervizben, direkt rákérdeztem.
Aztán rövidesen dobta a kódot.
Én kinulláztam, azóta minden OKÉ.  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:07:12 »

Igen, ki lett nullázva. Vétel után vittem egyből olajcserére és akkor is jelzett, de csere után már nem. Kérdeztem és mondták is, hogy kinullázták.
Most megnéztem, a szint nem nőtt meg észrevehetően. kb. 3mm-rel van max fölött, de eddig is ennyi volt.

Csak 5 ezret mentem vele, ha fixen 5e után jelezne, már biztos lebontották volna a Mondeo tulajdonosok a Ford székházát.

Kinek is volt hasonló gondja itt nemrég?
Komolyan mondom, a tudattól is hülyét kapnék, hogy olyan dózisban kap a motorom gázolajat, hogy az elégetlenül jut tovább a részecskeszűrőbe...gyári merénylet az autó ellen!!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 21:12:19 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:10:42 »

Komolyan mondom, a tudattól is hülyét kapnék, hogy olyan dózisban kap a motorom gázolajat, hogy az elégetlenül jut továb a részecskeszűrőbe...gyári merénylet az autó ellen!!  eplus2
Mentségére szóljon a gyárnak, hogy ezen már túljutottak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:20:48 »

Mentségére szóljon a gyárnak, hogy ezen már túljutottak.
De hogyan gyárthattak ilyenből egy darabot is? Ráadásul 3 évig árulták is... vigyor3  action
Sajna lesz majd ezekkel az újakkal is gond mikor a vezérlésük megmakacsolja magát, aztán jobb esetben csak a kipuff olvad le, rosszabban meg a kasztni...kár ezekért a túlbonyolított dolgokért, dehát ezeknek a mondva csinált megélhetési normáknak (eu5-eu6) meg kell felelni.  Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:35:52 »

De hogyan gyárthattak ilyenből egy darabot is? Ráadásul 3 évig árulták is... vigyor3  action
túlbonyolított dolgokért, dehát ezeknek a mondva csinált megélhetési normáknak (eu5-eu6) meg kell felelni.  Undecided
Akkor ez volt. Valamit csinálni kellet, csak tényleg nem értem mit akartak vele elérni mert az MKIII-as faceliftek eleve EuroIV-esek voltak dpf nélkül. Az MKIV első szériák meg EuroIV-esek voltak dpf-el.  Ezért kár volt. Undecided

Sajna lesz majd ezekkel az újakkal is gond mikor a vezérlésük megmakacsolja magát, aztán jobb esetben csak a kipuff olvad le, rosszabban meg a kasztni...kár ezekért a túlbonyolított dolgokért, dehát ezeknek a mondva csinált megélhetési normáknak (eu5-eu6) meg kell felelni.  Undecided
Nem lesz ezzel semmi Kína szindróma. Elég vékony az a  vezeték sok anyag nem megy oda. Ha még is állandóan menne, akkor egy olyan helyre megy amit eleve arra alakítottak ki hogy elégesse a kormot a gázolajjal. De ha végtelen ciklusba kerülne, nyugi sokkal jobban fogja zavarni a usert a füstokádás maga mögött. Ha másért nem már ezért biztos  betolja a gépet a szervizbe   Undecided
Naplózva
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:37:11 »

Sziasztok!

Egy mondeo Tdci 2.0 diesel combim van, 2008-as évjárat.
Az lenne a kérdésem hogy milyen gyorsan kell a motornak városi környezetben üzemi hőfokra melegedni, mert az enyém szerintem lassan melegszik. Sajna a fogyasztás is magas szerintem mert 8 liter/100 km full városi menetben. Idővel persze felkúszik a vízhőfok a megfelelő szintre de szerintem lassan. Hibajelzés nincs.
Tavaly vettem és nem használtam még végig egy telet, ezért tapasztalatom nincs. A 8 liter nem "taposott" üzemmódban jön ki, tehát csak óvatosan vezetek.
Az autó egyébként jól megy, a fűtés is működik szerintem rendesen. Nem akarok maximalista lenni a gázolaj spórolásban de eddig 5,5-6,5 között fogyasztott, igaz nem télen de a klíma szinte folyamatosan ment.
Előre is köszönöm tapasztaltabb Mondeo-sok véleményét, tanácsát,tapasztalatát.
Alien
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:44:26 »

Sziasztok!

Egy mondeo Tdci 2.0 diesel combim van, 2008-as évjárat.
Az lenne a kérdésem hogy milyen gyorsan kell a motornak városi környezetben üzemi hőfokra melegedni, mert az enyém szerintem lassan melegszik. Sajna a fogyasztás is magas szerintem mert 8 liter/100 km full városi menetben. Idővel persze felkúszik a vízhőfok a megfelelő szintre de szerintem lassan. Hibajelzés nincs.
Tavaly vettem és nem használtam még végig egy telet, ezért tapasztalatom nincs. A 8 liter nem "taposott" üzemmódban jön ki, tehát csak óvatosan vezetek.
Az autó egyébként jól megy, a fűtés is működik szerintem rendesen. Nem akarok maximalista lenni a gázolaj spórolásban de eddig 5,5-6,5 között fogyasztott, igaz nem télen de a klíma szinte folyamatosan ment.
Előre is köszönöm tapasztaltabb Mondeo-sok véleményét, tanácsát,tapasztalatát.
Alien

Nekem 12 oC garázsból kiállva, kinti 0 oC-nál úgy kb. 10km után beáll függőbe a mutató.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:01:37 »

Sziasztok!

Egy mondeo Tdci 2.0 diesel combim van, 2008-as évjárat.
Az lenne a kérdésem hogy milyen gyorsan kell a motornak városi környezetben üzemi hőfokra melegedni, mert az enyém szerintem lassan melegszik. Sajna a fogyasztás is magas szerintem mert 8 liter/100 km full városi menetben. Idővel persze felkúszik a vízhőfok a megfelelő szintre de szerintem lassan. Hibajelzés nincs.
Tavaly vettem és nem használtam még végig egy telet, ezért tapasztalatom nincs. A 8 liter nem "taposott" üzemmódban jön ki, tehát csak óvatosan vezetek.
Az autó egyébként jól megy, a fűtés is működik szerintem rendesen. Nem akarok maximalista lenni a gázolaj spórolásban de eddig 5,5-6,5 között fogyasztott, igaz nem télen de a klíma szinte folyamatosan ment.
Előre is köszönöm tapasztaltabb Mondeo-sok véleményét, tanácsát,tapasztalatát.
Alien
  nézd meg a 2 vastag vízcsövet ami a hűtőre megy. Az alsónak hidegnek kell lennie ha nincs középen a mutató, a fölső lehet meleg. Ha mindkettő langyos akkor tuti rossz termosz. Van műszerteszt neked is, azzal tudsz pontos hőfokot nézni. Asszem  OK-t kell hosszan nyomni, aztán nyilak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:09:18 »

  nézd meg a 2 vastag vízcsövet ami a hűtőre megy. Az alsónak hidegnek kell lennie ha nincs középen a mutató, a fölső lehet meleg. Ha mindkettő langyos akkor tuti rossz termosz. Van műszerteszt neked is, azzal tudsz pontos hőfokot nézni. Asszem  OK-t kell hosszan nyomni, aztán nyilak.

A termosz milyen fájdalmas javítás?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:12:14 »

A termosz milyen fájdalmas javítás?
olvass vissza valaki asszem cserélt. nemtom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Alien
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:18:16 »

olvass vissza valaki asszem cserélt. nemtom

Köszönöm a választ. Mindenesetre a csőellenőrzést megcsinálom mert az megmutatja a hibát, ha meg rossz akkor úgyis cserélni kell a termosztátot ha tetszik ha nem  rinya
Remélem nem aranyáron mérik a cuccot.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:00:56 »

Köszönöm a választ. Mindenesetre a csőellenőrzést megcsinálom mert az megmutatja a hibát, ha meg rossz akkor úgyis cserélni kell a termosztátot ha tetszik ha nem  rinya
Remélem nem aranyáron mérik a cuccot.

A dízel lassan melegszik, 0, -5 foknál kell az a 10 kilométer.

Ha nagyobb a fogyasztás, lehet regenerációt csinált a kocsi. Lehet emiatt nőtt meg az átlagod.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:16:57 »

A dízel lassan melegszik, 0, -5 foknál kell az a 10 kilométer.

Ha nagyobb a fogyasztás, lehet regenerációt csinált a kocsi. Lehet emiatt nőtt meg az átlagod.
mert nektek már nincs kieg fűtésetek  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2013.02.12 kedd, 08:19:09 »

Beszéltem Viktorral.
Azt mondja, hogy a Mondeoban NINCS olajminőség érzékelő. Az ECU számolja az olajhígulást a regenerációs ciklusok alapján.

Nagyjából az a végkövetkeztetés, hogy ha nem emelkedik az olajszint, akkor üssem ki a hibát és kész.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
graczerz
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2013.02.12 kedd, 10:30:35 »

Sziasztok!
Azzal a problémámmal keresnélek meg titetek hogy a 2008as 2.0TDCI mondeom pár alkalommal olyat csinált hogy amikor kirakom üresbe a motor leáll szervó elmegy, semmilyen hibát nem ír ki semmilyen lámpa nem világít, újraindítom és megy tovább, 4 hónap alatt 5 alkalommal csinálta kb utoljára 2 napja előtte egy hónapig nem! Mi lehet ennek az oka? Köszönöm a válaszokat!  falbav
Naplózva
graczerz
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2013.02.12 kedd, 14:00:58 »

Most tette rá  a szerelőm az autót diagnosztikára, semmilyen hibát nem ír... Annyit még elfelejtettem hogy néha nem müködik a tempomat, kiirja a bekapcsolo gombra h cruise control stand by de amikor a sebesség plusszal beállítanám akkor nem történik semmi... Lehet összefüggésben van a két apró hiba?
Ezt a két dolgot leszámítva 1 év alatt belepakoltam 100ezret és semmi baja, kötelező szervízen kívül, 130 ezerrel vettem...
Hátha tudtok segíteni, a szerelő is azt mondta fórumon érdeklődjek utána... Köszönöm
Naplózva
atyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:14:17 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Szeretnem a segitsegeteket kerni,egy visszatero hibaval kapcsolatban. 1.8 tdci 2008-as 125 le mondirol van szo.A kocsiban csupan 108 ezer kilometer van.Az eloirt szervizelese idoben tortent ,es persze markaszervizben.Az utolso komplett filter,es olajcsere utan kabe 2 ezerrel az autopalyan a kocsi elkezdett rangatni,majd engine malfunction ,es felre kellett allni vele.Tiz perc utan amikor beinditottam.ment egy 50 kilometert majd ujbol rangat,felreall,ujraindit...stb.Legvegul pedig mar a varakozas,es az ujrainditas utan sem volt ereje  a motornak.Izbruckbol trailerrel hozattam haza,es irany a szerviz.Egy privat szervizben ''neztek'' meg,teljes szamitogepes,es motortesztel,de nem sok mindent csinaltak vele a hibatorlesen kivul.Ez utam mentem a Ford szervizben,persze ott is teszteltek,de a torolt hibak miatt abban maradtunk ,hogy ha ujra elojon a hiba,akkor megyek vissza.4 ezer kilometer utan ,jott csak ismet!Hibakod kiolvasasa utan a 2-es henger injektoranak az aramkoret javitottak,de 500 kilometer utan tegnap ujra rangatott.A gazolaj csak minosegi+neha adalek,a motor nem fustol feketen,a turdo rendben, a kocsi megfeleloen huz,gyorsuk...stb.Fogyasztas OK. Tud vakaki segiteni,vagy volt mar hasonlo problemaja legyszi irjon.Mar olyan tanacstalan vagyok,hogy fontolgatom az eladast,mert most szamomra ez egy megbizhatatlan auto,es csak most 4 eves. Bocs a sok szovegert.  Angry
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:21:42 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Szeretnem a segitsegeteket kerni,egy visszatero hibaval kapcsolatban. 1.8 tdci 2008-as 125 le mondirol van szo.A kocsiban csupan 108 ezer kilometer van.Az eloirt szervizelese idoben tortent ,es persze markaszervizben.Az utolso komplett filter,es olajcsere utan kabe 2 ezerrel az autopalyan a kocsi elkezdett rangatni,majd engine malfunction ,es felre kellett allni vele.Tiz perc utan amikor beinditottam.ment egy 50 kilometert majd ujbol rangat,felreall,ujraindit...stb.Legvegul pedig mar a varakozas,es az ujrainditas utan sem volt ereje  a motornak.Izbruckbol trailerrel hozattam haza,es irany a szerviz.Egy privat szervizben ''neztek'' meg,teljes szamitogepes,es motortesztel,de nem sok mindent csinaltak vele a hibatorlesen kivul.Ez utam mentem a Ford szervizben,persze ott is teszteltek,de a torolt hibak miatt abban maradtunk ,hogy ha ujra elojon a hiba,akkor megyek vissza.4 ezer kilometer utan ,jott csak ismet!Hibakod kiolvasasa utan a 2-es henger injektoranak az aramkoret javitottak,de 500 kilometer utan tegnap ujra rangatott.A gazolaj csak minosegi+neha adalek,a motor nem fustol feketen,a turdo rendben, a kocsi megfeleloen huz,gyorsuk...stb.Fogyasztas OK. Tud vakaki segiteni,vagy volt mar hasonlo problemaja legyszi irjon.Mar olyan tanacstalan vagyok,hogy fontolgatom az eladast,mert most szamomra ez egy megbizhatatlan auto,es csak most 4 eves. Bocs a sok szovegert.  Angry
első körben a go szűrőt lecserélném...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:26:51 »

első körben a go szűrőt lecserélném...

Az volt egy nagy észkombájn, aki csak úgy ukmukfukk törölte a kódokat.
Legalább felírta volna...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:31:46 »

Az volt egy nagy észkombájn, aki csak úgy ukmukfukk törölte a kódokat.
Legalább felírta volna...
....ha valaki nem ért hozzá.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:44:35 »

Köszönöm a választ. Mindenesetre a csőellenőrzést megcsinálom mert az megmutatja a hibát, ha meg rossz akkor úgyis cserélni kell a termosztátot ha tetszik ha nem  rinya
Remélem nem aranyáron mérik a cuccot.
1,8 tdci termosztátcsere mindenből gyárit elv szernt nekem kb 18 e de még tömítést is rendeltem extrában, haver szereli, márkaszervíz szerint 42e
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:49:05 »

Most tette rá  a szerelőm az autót diagnosztikára, semmilyen hibát nem ír... Annyit még elfelejtettem hogy néha nem müködik a tempomat, kiirja a bekapcsolo gombra h cruise control stand by de amikor a sebesség plusszal beállítanám akkor nem történik semmi... Lehet összefüggésben van a két apró hiba?
Ezt a két dolgot leszámítva 1 év alatt belepakoltam 100ezret és semmi baja, kötelező szervízen kívül, 130 ezerrel vettem...
Hátha tudtok segíteni, a szerelő is azt mondta fórumon érdeklődjek utána... Köszönöm
nekem opelos koromban csinált ilyet hogy menet közben sebességben (!!!) leállt a kocsi és percekig semmi. főtengely helyzetjelző jeladó, kb 60e ft .volt
...egyszer megálltam a hungária kerepesi kereszteződés kellős közepén a 3 sávos úton merőlegesen...szerinted? nem teljesen ugyanez a hibád, meg nekem várnom is kellett sok percet hogy magára találjon, csak egy tipp...
Naplózva
graczerz
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2013.02.12 kedd, 22:23:27 »

nekem opelos koromban csinált ilyet hogy menet közben sebességben (!!!) leállt a kocsi és percekig semmi. főtengely helyzetjelző jeladó, kb 60e ft .volt
...egyszer megálltam a hungária kerepesi kereszteződés kellős közepén a 3 sávos úton merőlegesen...szerinted? nem teljesen ugyanez a hibád, meg nekem várnom is kellett sok percet hogy magára találjon, csak egy tipp...

hát teljesen tanácstalan vagyok, érdekes lehetett ott bennragadni... mondom a szerelőnek majd az összes tippet mert teljesen tanácstalan volt így h egy fél év alatt előjött a hiba 5 alkalommal... így nehéz megoldani azt mondja...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2013.02.13 szerda, 07:21:01 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Szeretnem a segitsegeteket kerni,egy visszatero hibaval kapcsolatban. 1.8 tdci 2008-as 125 le mondirol van szo.A kocsiban csupan 108 ezer kilometer van.Az eloirt szervizelese idoben tortent ,es persze markaszervizben.Az utolso komplett filter,es olajcsere utan kabe 2 ezerrel az autopalyan a kocsi elkezdett rangatni,majd engine malfunction ,es felre kellett allni vele.Tiz perc utan amikor beinditottam.ment egy 50 kilometert majd ujbol rangat,felreall,ujraindit...stb.Legvegul pedig mar a varakozas,es az ujrainditas utan sem volt ereje  a motornak.Izbruckbol trailerrel hozattam haza,es irany a szerviz.Egy privat szervizben ''neztek'' meg,teljes szamitogepes,es motortesztel,de nem sok mindent csinaltak vele a hibatorlesen kivul.Ez utam mentem a Ford szervizben,persze ott is teszteltek,de a torolt hibak miatt abban maradtunk ,hogy ha ujra elojon a hiba,akkor megyek vissza.4 ezer kilometer utan ,jott csak ismet!Hibakod kiolvasasa utan a 2-es henger injektoranak az aramkoret javitottak,de 500 kilometer utan tegnap ujra rangatott.A gazolaj csak minosegi+neha adalek,a motor nem fustol feketen,a turdo rendben, a kocsi megfeleloen huz,gyorsuk...stb.Fogyasztas OK. Tud vakaki segiteni,vagy volt mar hasonlo problemaja legyszi irjon.Mar olyan tanacstalan vagyok,hogy fontolgatom az eladast,mert most szamomra ez egy megbizhatatlan auto,es csak most 4 eves. Bocs a sok szovegert.  Angry

Ha a "privat" szerviz nem Ford diagnosztikával nézte meg (s törölt), akkor kár volt odamenni...
Újonnan vetted a kocsit?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.