Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:21:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259325 alkalommal)
0 Felhasználó és 281 vendég van a témában
gigi21hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 12:40:45 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.01.16 szerda, 22:25:50
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_11EA_II.pdf
Azért ha ezt elolvasod figyelmesen, akkor rájössz, hogy abban a porszemcse dologban akár lehet is valami.
Tök véletlen találtam rá ma, egy Ford guruval nézettek meg egy majd 800 ezer km-s focust és ez van a cikkben, ahol az üzemanyagrendszerről írnak:" Érdekes módon a többség a 12 ezer forintos záródugókon spórol az alkatrészcserekor, ezekkel lehetne lezárni minden megbontott nyílást, hogy ne jussanak be a parányi szennyeződések az 1600 bar nyomáson dolgozó befecskendező rendszerbe. Ha mégis bejut valami, az előbb-utóbb újratermelheti a hibát. És általában ez is történik."
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/15/pusztul_az_focus_700_ezer_utan/2/
Naplózva
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 18:26:35 »
Idézetet írta: gigi21hu - 2013.01.17 csütörtök, 12:40:45
Tök véletlen találtam rá ma, egy Ford guruval nézettek meg egy majd 800 ezer km-s focust és ez van a cikkben, ahol az üzemanyagrendszerről írnak:" Érdekes módon a többség a 12 ezer forintos záródugókon spórol az alkatrészcserekor, ezekkel lehetne lezárni minden megbontott nyílást, hogy ne jussanak be a parányi szennyeződések az 1600 bar nyomáson dolgozó befecskendező rendszerbe. Ha mégis bejut valami, az előbb-utóbb újratermelheti a hibát. És általában ez is történik."
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/15/pusztul_az_focus_700_ezer_utan/2/
Ezt már olvastam, nagyon jó cikk.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 21:49:29 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.14 hétfő, 21:13:29
Nem nő két literrel. Milyen motorral használod?
2,0TDCI 163Le nekem látványosan megnő
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 21:53:21 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.01.17 csütörtök, 21:49:29
2,0TDCI 163Le nekem látványosan megnő
Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?
Naplózva
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 10:28:51 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.17 csütörtök, 21:53:21
Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?
A garázsban nem tudok a szabadba meg most nem szívesen feküdnék alá
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 10:40:14 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.17 csütörtök, 21:53:21
Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?
Mi az, hogy külső dpf??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:24:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.20 vasárnap, 10:40:14
Mi az, hogy külső dpf??
regeneráláskor a dpf-be vezeti a gázolajat közvetlen így nem rongálja a motorolajat. ha jól figyeltem múltkor. de minden dpf külső szerintem.
ehun e
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg736619#msg736619
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:33:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.20 vasárnap, 11:24:59
regeneráláskor a dpf-be vezeti a gázolajat közvetlen így nem rongálja a motorolajat. ha jól figyeltem múltkor. de minden dpf külső szerintem.
ehun e http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg736619#msg736619
Azért kérdeztem...
Még a löttyös dpf is külső...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 16:36:18 »
Hali
Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 18:34:30 »
Idézetet írta: Fari - 2013.01.20 vasárnap, 16:36:18
Hali
Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?
Én egy angol oldalon úgy olvastam, h van amelyikben van, de van amelyikben nincs, főként a régebbiekben, a srácnak 2011-es évjáratú volt, abban pl van DPF.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:23:17 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.01.21 hétfő, 18:34:30
Én egy angol oldalon úgy olvastam, h van amelyikben van, de van amelyikben nincs, főként a régebbiekben, a srácnak 2011-es évjáratú volt, abban pl van DPF.
Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
Naplózva
Fekete bálna
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:30:38 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.01.21 hétfő, 19:23:17
Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
szerintem se. 11-ben már az 1.6-ost rakták a spórolósoknak
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:45:58 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.01.21 hétfő, 19:23:17
Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
Nekem is ez volt furcsa, de a gyerek azt írta neki 2011-es kocsija van!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 21:01:31 »
Idézetet írta: Fari - 2013.01.20 vasárnap, 16:36:18
Hali
Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?
Itt a táblázat, hogy melyik motornál van, ill. nincs DPF:
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 21:07:00 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 21:05:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.01.21 hétfő, 21:01:31
Itt a táblázat, hogy melyik motornél van, ill. nincs DPF:
Aha... köszi!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2013.01.22 kedd, 13:45:34 »
Néztem hirdetéseket létezik ez, hogy csak 116LE mert a 2.0TDDI is ennyi volt.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci_ghia_xenon_navi_pdc-6487847
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2013.01.22 kedd, 13:48:48 »
Idézetet írta: Fari - 2013.01.22 kedd, 13:45:34
Néztem hirdetéseket létezik ez, hogy csak 116LE mert a 2.0TDDI is ennyi volt.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci_ghia_xenon_navi_pdc-6487847
Létezik ilyen.
102e km.
A képek alapján van benne vagy 302e km...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2013.01.22 kedd, 14:07:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.22 kedd, 13:48:48
Létezik ilyen.
102e km.
A képek alapján van benne vagy 302e km...
Jaja nagyon gyanusak ezek a 102e km hirdetesek
ez a baj, hogy nem lehete lenyomozni mennyi km futott a kocsi néztem olyan S-Maxot 88e km és a kormányon nem volt bőr úgy elvolt kopva nagyon gáz.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.22 kedd, 14:16:42 írta Fari
»
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2013.01.22 kedd, 19:50:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.22 kedd, 13:48:48
Létezik ilyen.
A képek alapján van benne vagy 302e km...
és ezt miből látod?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2013.01.22 kedd, 20:05:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.22 kedd, 19:50:47
és ezt miből látod?
A 102e-km-t én is megkérdőjelezném, mert az enyémben 115e-km-nél nincs ilyen simára kopva a kormány.
Szerintem külföldről jött, úgy tippelem Francia országból.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2013.01.22 kedd, 20:08:33 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.01.22 kedd, 20:05:11
A 102e-km-t én is megkérdőjelezném, mert az enyémben 115e-km-nél nincs ilyen simára kopva a kormány.
Szerintem külföldről jött, úgy tippelem Francia országból.
az egyértelmű. de a 300 honnan látszik? meg hogy francia
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2013.01.22 kedd, 20:17:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.22 kedd, 19:50:47
és ezt miből látod?
Xarrá van kopva a belseje. Fater üti vágja az övét, abban 190+ezer van, és ehhez kéest újszerű...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:20:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.22 kedd, 20:17:25
Xarrá van kopva a belseje. Fater üti vágja az övét, abban 190+ezer van, és ehhez kéest újszerű...
szerintem nincs ez xarrá kopva, az nem ilyen. nekem inkább a 2 jobbos hézag furcsa. hátsó ajtó és csom ajtó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:26:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.22 kedd, 20:08:33
az egyértelmű. de a 300 honnan látszik? meg hogy francia
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=24FBA585AA89951FD6B84A4C8A6E8AFC.fcvas504
ide beírod az alvázszámot és löki, hogy melyik országban rendelték meg.
De konkrétan erre csak tippeltem, hogy Francia.
Csak az elmúlt időszakban vettem autót és ha a nepper bevallotta, hogy külföldi, akkor nagy hányada valamiért Franciaországból jött, és általában irreálisan kevés volt bennük a kilométer.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2013.01.22 kedd, 22:33:30 »
Sajnos ilyen világot élünk -NBS- (gyk: Ne bizz senkiben). Vagy 15évvel ezelőtt adták el az egyik kifutott céges autómat (Astra 1.4/90LE kombi). 5 évesen kb. 168ekm volt benne. 2 hónap múlva hív valaki, hogy cseréltünk-e 90ekm-nél vezérműszíjat, mert most 105e van benne és mennének vele külföldre...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2013.01.23 szerda, 14:23:45 »
Sziasztok !!
Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)
Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!!
Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2013.01.23 szerda, 14:41:57 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 14:23:45
Sziasztok !!
Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)
Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!!
Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
Szakszervízbe vitted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2013.01.23 szerda, 14:50:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.23 szerda, 14:41:57
Szakszervízbe vitted?
Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2013.01.23 szerda, 15:34:47 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 14:50:54
Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk
Műszerteszttel nézd meg, hogy valóban nincs-e hibakód...
(ok gombot nyomjad hosszan, majd rakd gyújtásra, utána ok gombbal lépegess míg oda nem érsz, hogy dtc...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:18:20 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 14:50:54
Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk
hibakódnak lennie kell,ha villog.pesti vagy?ránézhetek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:25:14 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.23 szerda, 16:18:20
hibakódnak lennie kell,ha villog.pesti vagy?ránézhetek....
Szerintem meg MKIII lesz
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:27:03 »
Idézetet írta: wyctor - 2013.01.23 szerda, 16:25:14
Szerintem meg MKIII lesz
Szóval kezdjük elölről.
Milyen autóról van szó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2013.01.23 szerda, 17:12:19 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 14:23:45
Sziasztok !!
Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)
Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!!
Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
- Izzítógyertya (a villogó izzítólámpa és a nehezen induló autó tünetei alapján)
- EGR szelepek koszosak (a teljesítmény csökkenésnek lehet oka)
Nekem kapásból ez jut eszembe a teljesítmény csökkenésről és a villogó izzítólápáról.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:38:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.23 szerda, 16:27:03
Szóval kezdjük elölről.
Milyen autóról van szó?
jogos a kérdés ezt nem írtam le
2007 / 2
Ford mondeo kombi
2.2 TDCI 114kWn (155LE)
motorellenörző lámpa nem világít, elalszik minden lámpa indítás után ahogy az a nagy könyvbe le van írva.
indítás előtt villog az izzításlámpa ( de most figyeltem meg hogy hidegen már nem is csinálja).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:19:23 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 18:38:08
jogos a kérdés ezt nem írtam le
2007 / 2
Ford mondeo kombi
2.2 TDCI 114kWn (155LE)
motorellenörző lámpa nem világít, elalszik minden lámpa indítás után ahogy az a nagy könyvbe le van írva.
indítás előtt villog az izzításlámpa ( de most figyeltem meg hogy hidegen már nem is csinálja).
Akkor rossz helyre írsz, mert a Te autód mk3
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:29:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.23 szerda, 20:19:23
Akkor rossz helyre írsz, mert a Te autód mk3
Akkor bocsi
Naplózva
norbicy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 18:54:59 »
Sziasztok!
2007 MKIV 1.8 TDCI siemens vezérléses Mondeóm van. 0km óta én hajtom. Most 240.000 km-nél járunk és 1 napja azt tapasztalom, hogy melegen alig akar beindulni, hidegen kicsit jobb, de akkor sem küllőre.
Teljesítmény, fogyasztás, stb. semmi sem változott, a korábban megszokottakhoz képest.
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Előre is köszi!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:46:58 »
Idézetet írta: norbicy - 2013.01.24 csütörtök, 18:54:59
Sziasztok!
2007 MKIV 1.8 TDCI siemens vezérléses Mondeóm van. 0km óta én hajtom. Most 240.000 km-nél járunk és 1 napja azt tapasztalom, hogy melegen alig akar beindulni, hidegen kicsit jobb, de akkor sem küllőre.
Teljesítmény, fogyasztás, stb. semmi sem változott, a korábban megszokottakhoz képest.
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Előre is köszi!
Szia!
Nekem is ez a modell van. Az enyém óra szerint 161ezer km-nél jár és tapasztaltam hasonlókat!! Nem mindig de néha nekünk is nehezen megy az indulás. Nálam nem a motor melege v hideg állapota a befolyásoló, talán inkább a levegő páratartalma meg ilyenek.... sztem ezzel nem lehet mit kezdeni!!
Abban bízok, h most ki lesz pucolva az EGR-em meg a szívősorom és talán ez is jobb lehet!
Ajánlom Neked is ha még nem volt pucolva, h nézettesd meg mennyire koszosodott be!!!
Esetleg még izzítógyertya, ha nem volt még cserélve ebben a hidegekben azzal is akadhat gond!
És mi volt eddig cserélve az autódon, ha volt??? Volt vmi nagy hibája eddig??? Kettős tömegű bírja???
Érdekelne az eddigi tapasztalatod az autóval, m még nem beszéltem senkivel, akinek 1.8-asa van és már 200ezer felett jár.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 23:18:08 »
Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 23:40:28 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.27 vasárnap, 23:18:08
Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Hello
izzítógyertyákat nézd meg először
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 00:14:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.27 vasárnap, 23:40:28
Hello
izzítógyertyákat nézd meg először
Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 00:23:01 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.28 hétfő, 00:14:27
Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?
Kék füst=olaj
Fekete füst=korom
Fehér füst=víz jelenléte
Ha kék, akkor olaj van valahol, ami akkor ég el. A korom az elégtelen égésre utal. Amúgy ha ritkán jársz, akkor a turbó tengelyénél tud szivárogni némi oplaj és esetlegesen amikor beindítod, akkor bekerül az égéstérbe a maradék. Én naponta megyek és még nem volt gondom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 07:20:39 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.27 vasárnap, 23:18:08
Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
mennyi km van benne? alapvetően van feheres füst ha nagyon hideg van,mert megemeli a rendszernyomast ,és a hideg kipuff miatt is keletkezik pára.nagyon nem aggodnék,esetleg az izzitokat ellenoriztesd a bizonytalan járás miatt.még ha újak is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 08:03:59 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.28 hétfő, 00:14:27
Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?
Akkor olaj lesz. Szint nem megy lefelé ? nezesd meg mert nem fustolhet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 09:13:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.01.28 hétfő, 00:23:01
Kék füst=olaj
Fekete füst=korom
Fehér füst=víz jelenléte
Ha kék, akkor olaj van valahol, ami akkor ég el. A korom az elégtelen égésre utal. Amúgy ha ritkán jársz, akkor a turbó tengelyénél tud szivárogni némi oplaj és esetlegesen amikor beindítod, akkor bekerül az égéstérbe a maradék. Én naponta megyek és még nem volt gondom.
Egyetértek veled én is a turbóra gondoltam, csak nem akartam befolyásolni a véleményeteket.
Egyébként 160 000 km van benne, rendellenes olajfogyasztást nem tapasztalok. Azt vettem észre, hogy a többnapos állás után akkor intenzivebb a kék füst indításkor, ha a leállítás elött hosszabb utat (80km-nél több) tettem meg, tehát jól át volt forrosodva a motor. Ezek szerint senkinek nem volt még hasonló problémája a turbóval? Esetleg szelepszár szimering nem lehet?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 13:11:57 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.28 hétfő, 09:13:21
Egyetértek veled én is a turbóra gondoltam, csak nem akartam befolyásolni a véleményeteket.
Egyébként 160 000 km van benne, rendellenes olajfogyasztást nem tapasztalok. Azt vettem észre, hogy a többnapos állás után akkor intenzivebb a kék füst indításkor, ha a leállítás elött hosszabb utat (80km-nél több) tettem meg, tehát jól át volt forrosodva a motor. Ezek szerint senkinek nem volt még hasonló problémája a turbóval? Esetleg szelepszár szimering nem lehet?
szerintem simán lehet az is. benzinesek ugyanezt csinálják olyankor. de azok még pár perc járatás után is nyomják a kéket. de dízelnél nemtom van e ilyen. meg ennyi km-nél érdekes lenne
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:26:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.28 hétfő, 13:11:57
szerintem simán lehet az is. benzinesek ugyanezt csinálják olyankor. de azok még pár perc járatás után is nyomják a kéket. de dízelnél nemtom van e ilyen. meg ennyi km-nél érdekes lenne
A kékfüst motorolaj égésre is utalhat, amit akár gyűrűtörés is okozhat. Vagy a kopott motor kompresszióhiánya aminek ennyi Km-nél nagyon kicsi az esélye. Az előző autóimnál amikor már határon volt a nyomásérték a hengerekben, akkor indultak nagyon hidegben pár perces kékítéssel és egyenetlen alapjárattal.
A régi diesel motoroknál ha becsöpögött a porlasztócsúcs akkor is kéken füstöltek, de a teljesítményük is csökkent.
Ezeknél a CR motoroknál már nem tudom, hogy mennyire függenek össze ezek a dolgok. Szerencsére CR motort még csak képen láttam rendesen megbontva. Remélem még egy ideig nem is látok.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2013.01.29 kedd, 20:55:37 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.27 vasárnap, 23:18:08
Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel 140LE DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat,
de sajnos több napos keresgélés,
különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-
Szelepszár szimering
(bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-
Izzítógyergya
(hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)
Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2013.01.29 kedd, 21:32:41 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.29 kedd, 20:55:37
Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat,
de sajnos több napos keresgélés,
különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-
Szelepszár szimering
(bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-
Izzítógyergya
(hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)
Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
Azonnal egyenletesen jár, de nem alapjárati fordulaton, hanem kicsivel fölötte és keményebb kopogósabb a hangja mint melegen.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2013.01.29 kedd, 21:45:57 »
Idézetet írta: maximális - 2013.01.29 kedd, 20:55:37
Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat,
de sajnos több napos keresgélés,
különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-
Szelepszár szimering
(bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-
Izzítógyergya
(hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)
Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
azonnal 1000es fordulaton.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ