Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:50:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254990 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
atyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2013.02.13 szerda, 11:31:59 »

Helloka.                                                                                                                                                     2 evesen vettem Franciaorszagbol,a futast,es a szervizelest leellenoriztettem.Az,hogy a privat szerviz nem tudta megjavitani(egyebkent ford diagnosztikaja volt),mert esetleg nem ertett annyira hozza,meg elfogadom,de hogy a masodik leallas utan a ford javitotta ,es ujbol csinalja ez mar nem annyira ok.Jobb hijan en is go szurot fogok cserelni,de mint irtan a hiba olaj,es komplett szurocsere utan ezer kilometerrel jott elosszor.Nem ismerem a Fordot,ezert nem tudom,hogy van -e fordulatszam jeladoja esetleg ez lehetne rossz,habar az csak hidegen rangatna.Az egeszben az a mergesito,hogy ez a hiba nem allando,akar tobb ezer kilometer es a kocsi megy ahogy kell.Na mind 1,go szurocsere utam + latom.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:28:09 »

Ha a "privat" szerviz nem Ford diagnosztikával nézte meg (s törölt), akkor kár volt odamenni...
Újonnan vetted a kocsit?

Lehet hogy betlizett a privát szerviz a diagnosztikával, de ők legalább nem számláznak egy xaros 60ekm-es szervíz után (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő + hátsó fékbetét)  Több mint 113eFt-ot  falbav  30eFt-ot kérni egy rohadt gázolajszűrőért? több mint 16eft Hátsó fékbetét? stb.  Igazábol a szervíz után akadtam ki amikor megnéztem a 40ekm-es számlát is . Érdekes módon akkor 6 liter olaj kellett bele most meg 6,5 litert számláztak ki. Nem a fél liter olaj ver a földhöz. De az ilyen piti lenyúlásoktól szokik el az ember a szakszervizektől.  Angry
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:36:43 »

Lehet hogy betlizett a privát szerviz a diagnosztikával, de ők legalább nem számláznak egy xaros 60ekm-es szervíz után (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő + hátsó fékbetét)  Több mint 113eFt-ot  falbav  30eFt-ot kérni egy rohadt gázolajszűrőért? több mint 16eft Hátsó fékbetét? stb.  Igazábol a szervíz után akadtam ki amikor megnéztem a 40ekm-es számlát is . Érdekes módon akkor 6 liter olaj kellett bele most meg 6,5 litert számláztak ki. Nem a fél liter olaj ver a földhöz. De az ilyen piti lenyúlásoktól szokik el az ember a szakszervizektől.  Angry
a go szűrő a cromaxban is 27e.
Én megvettem 8500ért egy webáruházban a Mann-t.Hátsó fékbetétet meg 4200ért vettem japan parts-t.És igen,az enyébe is elég 6l olaj..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:44:22 »

a go szűrő a cromaxban is 27e.
Én megvettem 8500ért egy webáruházban a Mann-t.Hátsó fékbetétet meg 4200ért vettem japan parts-t.És igen,az enyébe is elég 6l olaj..... Undecided
Ja, az olaj amit hivatalból beletöltenek Ford Formula F aminek ott több mint 4000Ft literje. Rákérdeztem hogy sima Formula F-t akarnak belerakni? Válasz igen nem ír külön speckót a Ford  Undecided Nem tudok mit csinálni,  a garancia miatt miatt még egyszer legalább hagynom kell magam jó bírka módjára megnyíratni.... falbav
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:52:18 »

Ja, az olaj amit hivatalból beletöltenek Ford Formula F aminek ott több mint 4000Ft literje. Rákérdeztem hogy sima Formula F-t akarnak belerakni? Válasz igen nem ír külön speckót a Ford  Undecided Nem tudok mit csinálni,  a garancia miatt miatt még egyszer legalább hagynom kell magam jó bírka módjára megnyíratni.... falbav
Ha eredeti ford alkatrészt viszel, akkor is kötelesek leszervizelni úgy, hogy megmarad a gari, a szervizfüzetbe beírják, hogy hozott anyagból, és ennyi. A garanciát így a beszerelésre vállalják, az alkatrészre nem, de azt meg  az vállalja, ahol megveszed.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2013.02.13 szerda, 14:04:16 »

Ha eredeti ford alkatrészt viszel, akkor is kötelesek leszervizelni úgy, hogy megmarad a gari, a szervizfüzetbe beírják, hogy hozott anyagból, és ennyi. A garanciát így a beszerelésre vállalják, az alkatrészre nem, de azt meg  az vállalja, ahol megveszed.
Ja, csak azon gondolkodom hogy nyáron akkor most csak 6 liter olaj elég lesz, biztos csak télen kell bele 6,5   hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2013.02.13 szerda, 14:26:40 »

Ha eredeti ford alkatrészt viszel, akkor is kötelesek leszervizelni úgy, hogy megmarad a gari, a szervizfüzetbe beírják, hogy hozott anyagból, és ennyi. A garanciát így a beszerelésre vállalják, az alkatrészre nem, de azt meg  az vállalja, ahol megveszed.

Még az sem kell, hogy eredeti ford alkatrész legyen. Kellékszavatosság!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2013.02.13 szerda, 17:53:58 »

Ja, az olaj amit hivatalból beletöltenek Ford Formula F aminek ott több mint 4000Ft literje. Rákérdeztem hogy sima Formula F-t akarnak belerakni? Válasz igen nem ír külön speckót a Ford  Undecided Nem tudok mit csinálni,  a garancia miatt miatt még egyszer legalább hagynom kell magam jó bírka módjára megnyíratni.... falbav
Van fordnál fix szerviz ár éves szerviz+assistance 39900Ft
olaj ás szűrőcsere 18900Ft ezt kell kérni attól a szerviztől aki benne van a névsorban a ford honlapján megnézhető, nekem is mondtak egy jó nagy összeget és amikor mondtam hogy fix árat kérem akkor először vakaróztak de nem merték bevállalni hogy a központot felhívjam
Naplózva
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2013.02.13 szerda, 19:06:46 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Szeretnem a segitsegeteket kerni,egy visszatero hibaval kapcsolatban. 1.8 tdci 2008-as 125 le mondirol van szo.A kocsiban csupan 108 ezer kilometer van.Az eloirt szervizelese idoben tortent ,es persze markaszervizben.Az utolso komplett filter,es olajcsere utan kabe 2 ezerrel az autopalyan a kocsi elkezdett rangatni,majd engine malfunction ,es felre kellett allni vele.Tiz perc utan amikor beinditottam.ment egy 50 kilometert majd ujbol rangat,felreall,ujraindit...stb.Legvegul pedig mar a varakozas,es az ujrainditas utan sem volt ereje  a motornak.Izbruckbol trailerrel hozattam haza,es irany a szerviz.Egy privat szervizben ''neztek'' meg,teljes szamitogepes,es motortesztel,de nem sok mindent csinaltak vele a hibatorlesen kivul.Ez utam mentem a Ford szervizben,persze ott is teszteltek,de a torolt hibak miatt abban maradtunk ,hogy ha ujra elojon a hiba,akkor megyek vissza.4 ezer kilometer utan ,jott csak ismet! Angry

Hali! Mivel szűrőcsere után történt: Egy ellenörzést megérne, hogy jól rakták-e össze a go-szűrő dobozát és a hozzá csatlakozó csöveket. Esetleg repedés lehet a csatlakozóknál, mert szerintem simán meglehet hogy valahol fals levegőt szippant be a rendszer és ez gyűlhet fel többé kevésbé attól függően, hogy feszülnek meg a csövek melegtől rezgéstől stb... Egy műszeres vákuumos ellenörzés lenne a legtutibb, miközben fonoman feszegetitek a becsatlakozó csöveket.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:09:11 »

Hali! Mivel szűrőcsere után történt: Egy ellenörzést megérne, hogy jól rakták-e össze a go-szűrő dobozát és a hozzá csatlakozó csöveket. Esetleg repedés lehet a csatlakozóknál, mert szerintem simán meglehet hogy valahol fals levegőt szippant be a rendszer és ez gyűlhet fel többé kevésbé attól függően, hogy feszülnek meg a csövek melegtől rezgéstől stb... Egy műszeres vákuumos ellenörzés lenne a legtutibb, miközben fonoman feszegetitek a becsatlakozó csöveket.

Ez is lehet.
Viszont ilyen esetben kell lenni go szűrőre vonatkozó hibakódnak.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:15:33 »

Ez is lehet.
Viszont ilyen esetben kell lenni go szűrőre vonatkozó hibakódnak.


Szerinted figyeli a rendszer a lassacskán beszivárgó levegőt? Milyen paraméterekket vizsgálhat? Nekem mondjuk szűrőcsere után minimális alapjárat ingadozásom volt kb fél percig aztán minden OK! Pedig nem varázsoltam mindenféle vákuumozással csak lazán felöntöttem és kész.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:21:15 »

Szerinted figyeli a rendszer a lassacskán beszivárgó levegőt? Milyen paraméterekket vizsgálhat? Nekem mondjuk szűrőcsere után minimális alapjárat ingadozásom volt kb fél percig aztán minden OK! Pedig nem varázsoltam mindenféle vákuumozással csak lazán felöntöttem és kész.

Nem tudom pontosan mit figyel.
1x kiszárítottam a tankot, a kútra már csak begurultam. s utána go szűrő hibakódom volt (ami a beguruláskor a műszerfalon enginefailure-ként jelent meg)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:39:16 »

Nem tudom pontosan mit figyel.
1x kiszárítottam a tankot, a kútra már csak begurultam. s utána go szűrő hibakódom volt (ami a beguruláskor a műszerfalon enginefailure-ként jelent meg)

A leállásig való kiszárítás és a nagyobb levegőkortyok között azért nagy a különbség...de ezzel nem azt akarom mondani, hogy tudomatutit
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:44:01 »

Nem tudom pontosan mit figyel.
1x kiszárítottam a tankot, a kútra már csak begurultam. s utána go szűrő hibakódom volt (ami a beguruláskor a műszerfalon enginefailure-ként jelent meg)

Először csak eljátsza a halált, holott még van benne nafta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:07:59 »

Van fordnál fix szerviz ár éves szerviz+assistance 39900Ft
olaj ás szűrőcsere 18900Ft ezt kell kérni attól a szerviztől aki benne van a névsorban a ford honlapján megnézhető, nekem is mondtak egy jó nagy összeget és amikor mondtam hogy fix árat kérem akkor először vakaróztak de nem merték bevállalni hogy a központot felhívjam
Amit te írtál azokbol a 60000km-es meghírdetésük vonatkozott volna rám. Annak az akció szerint is 64900 az ára. + H betét csere. Így kb. csak olyan extrán 20-25eFtal nyúltak le. HA sajátba szereztem volna be akkor meg ahhoz képest olyan 50-60eFt-al  Undecided Utálom amikor lehúznak. Angry Legközelebb lesz meglepi amikor hozott anyagból kell majd nekik dolgozni.  hehe A franc se sajnálná ha lenne nekik rajta tisztességes hasznuk de ez már pofátlanság. Ja legalább egy kv-val megkínálhattak volna ennyiért, legalább elmondhattam volna hogy ez lett volna életem legdrágább kv-ja  Undecided
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:12:53 »

A franc se sajnálná ha lenne nekik rajta tisztességes hasznuk de ez már pofátlanság. Ja legalább egy kv-val megkínálhattak volna ennyiért, legalább elmondhattam volna hogy ez lett volna életem legdrágább kv-ja  Undecided
Ilyen kv-ra bármikor meghívlak én is  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:19:23 »

Ilyen kv-ra bármikor meghívlak én is  nyes
duhos2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:35:55 »

most hoztam el a hátsó tárcsát és betétet 31600... (ferodo tárcsa és gyári betét)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:52:23 »

most hoztam el a hátsó tárcsát és betétet 31600... (ferodo tárcsa és gyári betét)
A ferodo jó minőség. Ehhez képest csak a betétek voltak több mint 16eFt.  Undecided Viszont azt nem értem hogy itt miért a hátsó adja meg hamarabb magát fejvakaras Eddig bármelyik kocsinál mindig az első betétekhez kellett előbb nyúlni.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:12:06 »

A ferodo jó minőség. Ehhez képest csak a betétek voltak több mint 16eFt.  Undecided Viszont azt nem értem hogy itt miért a hátsó adja meg hamarabb magát fejvakaras Eddig bármelyik kocsinál mindig az első betétekhez kellett előbb nyúlni.
én mindig ahátsóval kezdtem a cserét világ életemben, mindig az kopik el hamarabb... elől max betét...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:18:53 »

én mindig ahátsóval kezdtem a cserét világ életemben, mindig az kopik el hamarabb... elől max betét...
Hátsó betétet nekem még sose kellett előszőr cserélni egy autón.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 17:41:37 »

Amit te írtál azokbol a 60000km-es meghírdetésük vonatkozott volna rám. Annak az akció szerint is 64900 az ára. + H betét csere. Így kb. csak olyan extrán 20-25eFtal nyúltak le. HA sajátba szereztem volna be akkor meg ahhoz képest olyan 50-60eFt-al  Undecided Utálom amikor lehúznak. Angry Legközelebb lesz meglepi amikor hozott anyagból kell majd nekik dolgozni.  hehe A franc se sajnálná ha lenne nekik rajta tisztességes hasznuk de ez már pofátlanság. Ja legalább egy kv-val megkínálhattak volna ennyiért, legalább elmondhattam volna hogy ez lett volna életem legdrágább kv-ja  Undecided
Nálam is próbálkoztak PL 6,5 l olaj és 6-nál picit feljebb mint max megkérdeztem hová töltik a többit válasz nem volt
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 20:56:36 »

Hátsó betétet nekem még sose kellett előszőr cserélni egy autón.

Nekem az MK4-nél 70E-nél és 140E-nél kellett eddig hátsó betétet cserélni.
Első betétcserém most lesz először 160E km-nél...
Tárcsa cserém még nem volt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2013.02.15 péntek, 15:24:15 »

Sziasztok

2.0Tdci 143Le Mk4 esnek mikor kell vezerlest cserelni, mennyi km utan, nagysagrendileg milyen osszeg?

Koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2013.02.15 péntek, 16:22:41 »

Sziasztok

2.0Tdci 143Le Mk4 esnek mikor kell vezerlest cserelni, mennyi km utan, nagysagrendileg milyen osszeg?

Koszi
180e km nél,ha jól rém-lik.25 körül van a garnitúra,és annyi a m.d is.kb 50e....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2013.02.15 péntek, 17:46:57 »

180e km nél,ha jól rém-lik.25 körül van a garnitúra,és annyi a m.d is.kb 50e....

Koszi a valaszt, remek hir Smiley
Akkor 5 eves szervizen 76e km rel nem kell nagy koltsegre szamitsak?
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:00:25 »

[quote author=tyavi link=topic=1457.msg746866#msg746866 date=13609

Ezt az Etison talaltam, ez nem a Vezerlest jelenti?


Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek 100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)

Segédberendezés-ékszíjak 100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2013.02.15 péntek, 19:01:58 »

Koszi a valaszt, remek hir Smiley
Akkor 5 eves szervizen 76e km rel nem kell nagy koltsegre szamitsak?

Hát ez érdekes... Na mind1. Én D-ből hozott autót vettem, elvileg 105ekm volt benne.  A 120ekm szervíznél mondták, hogy elvileg 120ekm-160ekm között illik cserélni a vezérműszíj+tsa csomagot (ami itt 95eFT). Tekintettel arra, hogy semmilyen garancia nincs a 105ekm-re, (a gép szépen egyben van), javasolta a szervízes, hogy ennyit ne kockáztassak...
Csak annyit még erről az 5 éves/76ekm-ről, hogy senki nem vesz Mk4-et 2.0 tdci-vel azért, hogy 15ekm/év-et menjen vele....
Bár, lehet, hogy tévedek?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2013.02.15 péntek, 19:21:47 »

Sziasztok

2.0Tdci 143Le Mk4 esnek mikor kell vezerlest cserelni, mennyi km utan, nagysagrendileg milyen osszeg?

Koszi
hát... barátom, ez elég meleg... legyen igazad, persze...én is cserélnék, mint ahogy cseréltem is 126e kmnél 4 évesen. no risk, no cry.
Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:53:19 »

Sziasztok

2.0Tdci 143Le Mk4 esnek mikor kell vezerlest cserelni, mennyi km utan, nagysagrendileg milyen osszeg?

Koszi
200ekm vagy x év. az évre nem emlékszem, de 10 év rémlik. én most cseréltem 180eKm-es szervíznél 5+évesen...  smile
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:02:04 »

Hát ez érdekes... Na mind1. Én D-ből hozott autót vettem, elvileg 105ekm volt benne.  A 120ekm szervíznél mondták, hogy elvileg 120ekm-160ekm között illik cserélni a vezérműszíj+tsa csomagot (ami itt 95eFT). Tekintettel arra, hogy semmilyen garancia nincs a 105ekm-re, (a gép szépen egyben van), javasolta a szervízes, hogy ennyit ne kockáztassak...
Csak annyit még erről az 5 éves/76ekm-ről, hogy senki nem vesz Mk4-et 2.0 tdci-vel azért, hogy 15ekm/év-et menjen vele....
Bár, lehet, hogy tévedek?Huh?Huh?Huh?


Ebben tutira annyi van, en is D bol hoztam. Az allapota is azt tukrozi meg a szerviz papirok is.
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:03:39 »

hát... barátom, ez elég meleg... legyen igazad, persze...én is cserélnék, mint ahogy cseréltem is 126e kmnél 4 évesen. no risk, no cry.

Azzal nincs gondom, hogy 100-110 kozott kicsereljem, de meg 80 elott?
A kor jobban szamit mint a km?
Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:03:57 »

200ekm vagy x év. az évre nem emlékszem, de 10 év rémlik. én most cseréltem 180eKm-es szervíznél 5+évesen...  smile
most néztem meg az etis-ben és jól emlékeztem 200eKm vagy 10 év a vezérlés és a segédberendezés ékszíjak. ha biztosan tudod a km-t, akkor sztem felesleges. Ha nem 1000%-ig megbízható a km, akkor meg nem kérdés, hogy cserélni kell.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2013.02.15 péntek, 23:14:10 »

most néztem meg az etis-ben és jól emlékeztem 200eKm vagy 10 év a vezérlés és a segédberendezés ékszíjak. ha biztosan tudod a km-t, akkor sztem felesleges. Ha nem 1000%-ig megbízható a km, akkor meg nem kérdés, hogy cserélni kell.
30 e ft plusz szerelés... vagy 800e motorgenerál...
Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2013.02.16 szombat, 07:52:42 »

30 e ft plusz szerelés... vagy 800e motorgenerál...

jaja. elég drága dolog ha elromlik, de 5000km-t futott olajat sem cserélgetünk. a valós veszélyek ellen kell tenni és nem a képzelt.
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2013.02.16 szombat, 08:43:47 »

30 e ft plusz szerelés... vagy 800e motorgenerál...


Most annyi szam elhangzott mar, hogy 95e hogy 30e ft, most akkor mi mennyi? Smiley
30e t kifizetnek ido elott hogy nyugodtan aludjak, de 95e t inkabb kesobb, most eleg
A ketto garnitura gumi idenre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:42:31 »


Most annyi szam elhangzott mar, hogy 95e hogy 30e ft, most akkor mi mennyi? Smiley
30e t kifizetnek ido elott hogy nyugodtan aludjak, de 95e t inkabb kesobb, most eleg
A ketto garnitura gumi idenre.
Ha felhívsz egy ford szervíz olyan 140-150e közötti árat mondanak. Nálunk a helyi független szervíznél 95eFt (szíj, görgők, vízpumpa...) Kb 1-2 hét múlva lesz 1 napom, mikor nélkülözni tudom az autót, akkor megcsinálják. Ha érdekel leírom majd mi mindnet cseréltek (illetve mi volt a számlán  Smiley.
Bár a kedves klubtársak kapásból megmondják tutit.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:26:04 »

Ha felhívsz egy ford szervíz olyan 140-150e közötti árat mondanak. Nálunk a helyi független szervíznél 95eFt (szíj, görgők, vízpumpa...) Kb 1-2 hét múlva lesz 1 napom, mikor nélkülözni tudom az autót, akkor megcsinálják. Ha érdekel leírom majd mi mindnet cseréltek (illetve mi volt a számlán  Smiley.
Bár a kedves klubtársak kapásból megmondják tutit.
árban, márkaszervíznél ez a 140-150 a realitás. 30ból nem tudom mit lehet kihozni, de az tényleg egy lowcost megoldás lehet. most csináltam egy hete egyébként Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:36:00 »

árban, márkaszervíznél ez a 140-150 a realitás. 30ból nem tudom mit lehet kihozni, de az tényleg egy lowcost megoldás lehet. most csináltam egy hete egyébként Smiley
hát a 150 az szerintem sok.persze szagszervíznél ennyi.


Amúgy itt 50 az anyag:

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_lepcsoshatu_2007_03__24457/szijhajtas_1__vezermuszij_vizpumpa_keszlet__vezermuszij_vizpumpa_keszlet__mind?gyakori=I

Csak a vezérműszíj pedig kijön 15-30e ft ig,és lehet válogatni jobbnál jobb gyártók közül!

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_lepcsoshatu_2007_03__24457/szijhajtas_1__vezermuszij_keszlet__vezermuszij_keszlet__mind?lapszam=1&gyakori=I&

Szóval a vezérlés csere munkadíja egy jobb műhelybe 20 e ft.Akkor mégis sokkal jobb áron meglehet ezt csinálni mint 150.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:52:16 »

hát a 150 az szerintem sok.persze szagszervíznél ennyi.


Amúgy itt 50 az anyag:

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_lepcsoshatu_2007_03__24457/szijhajtas_1__vezermuszij_vizpumpa_keszlet__vezermuszij_vizpumpa_keszlet__mind?gyakori=I

Csak a vezérműszíj pedig kijön 15-30e ft ig,és lehet válogatni jobbnál jobb gyártók közül!

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_lepcsoshatu_2007_03__24457/szijhajtas_1__vezermuszij_keszlet__vezermuszij_keszlet__mind?lapszam=1&gyakori=I&

Szóval a vezérlés csere munkadíja egy jobb műhelybe 20 e ft.Akkor mégis sokkal jobb áron meglehet ezt csinálni mint 150.
náluk igen jó áron vannak a cuccok, nemtom hogy csinálják, lehet sok kicsi sokra megy elven. néztem csillapítókat, és a mindenféle kedvezményemmel is sokkal drágább a unix-nál.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:53:26 »

náluk igen jó áron vannak a cuccok, nemtom hogy csinálják, lehet sok kicsi sokra megy elven. néztem csillapítókat, és a mindenféle kedvezményemmel is sokkal drágább a unix-nál.
én náluk vettem az összes szűrőmet 20ért.és az összes fékemet 35ért.gondolhatod,hogy több mint duplája máshol....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2013.02.16 szombat, 14:00:19 »

én náluk vettem az összes szűrőmet 20ért.és az összes fékemet 35ért.gondolhatod,hogy több mint duplája máshol....
csak nehogy ez is úgylegyen, mint a kis pénz kis foci  nyes    szűrnek, fékeznek?      1 jó tésztaszűrő is van 20.000-   smile  nem volt sok pénz
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2013.02.16 szombat, 14:18:29 »

csak nehogy ez is úgylegyen, mint a kis pénz kis foci  nyes    szűrnek, fékeznek?      1 jó tésztaszűrő is van 20.000-   smile  nem volt sok pénz
az egyik legdrágább a go szűrő volt.a gyári 27,de a mann u.gy-ja 8e ft.nem mind1.
nekem már bizonyítottak ezek az utángyártott szűrők.meg a fék is.a többi nem érdekel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2013.02.16 szombat, 14:24:25 »

az egyik legdrágább a go szűrő volt.a gyári 27,de a mann u.gy-ja 8e ft.nem mind1.
nekem már bizonyítottak ezek az utángyártott szűrők.meg a fék is.a többi nem érdekel.
akkor meg is rendelem a csillapítókat+tcsapágyakat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:51:01 »

én náluk vettem az összes szűrőmet 20ért.és az összes fékemet 35ért.gondolhatod,hogy több mint duplája máshol....
jaja
nekem vízpumpa csere nyáron olajban futóval együtt... addig meg ez volt cserélve:

GATES   
Vezérműszíj készlet
vezérműszíj, feszítő görgő Javasolt speciális szerszám: STT-1
      19950 FT
ha veszel, ezt érdemes,
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:55:03 »

SKF   
Hosszbordásszíj készlet
hosszbordás szíj, feszítő görgő, vezető görgő
      41618 FT
HEPU   
Vízpumpa
      22188 FT
SKF   
Vízpumpa
      21450 FT

szóval az egész motyó, 90e ft, kb. ez unix listaár (nekem van belőle 15%kedv...)
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:13:05 »

De hogyan gyárthattak ilyenből egy darabot is? Ráadásul 3 évig árulták is... vigyor3  action
Sajna lesz majd ezekkel az újakkal is gond mikor a vezérlésük megmakacsolja magát, aztán jobb esetben csak a kipuff olvad le, rosszabban meg a kasztni...kár ezekért a túlbonyolított dolgokért, dehát ezeknek a mondva csinált megélhetési normáknak (eu5-eu6) meg kell felelni.  Undecided
jo kerdes, bennem ilyenkor mindig bujkal a kisordog, de a masik oldalon ott van, hogy valamiert megis igy oldottak meg. Szandkosan biztos nem tesznek bele hibas megoldast, hiszen van garancia az auton es az a Ford-ot terheli. Szoval bizom benne, hogu tudjak mit csinaltak.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 08:51:22 »

Hát ez érdekes... Na mind1. Én D-ből hozott autót vettem, elvileg 105ekm volt benne.  A 120ekm szervíznél mondták, hogy elvileg 120ekm-160ekm között illik cserélni a vezérműszíj+tsa csomagot (ami itt 95eFT). Tekintettel arra, hogy semmilyen garancia nincs a 105ekm-re, (a gép szépen egyben van), javasolta a szervízes, hogy ennyit ne kockáztassak...
Csak annyit még erről az 5 éves/76ekm-ről, hogy senki nem vesz Mk4-et 2.0 tdci-vel azért, hogy 15ekm/év-et menjen vele....
Bár, lehet, hogy tévedek?Huh?Huh?Huh?
Igen tévedsz!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 10:53:30 »

Igen tévedsz!
Persze mindenki tévedhet, a lényeg az hogy neked volt egy  szerencsés vételed. Akik meg nem ez a véleményük azok meg  legfeljebb nem fognak majd csodálkozni ha véletlenül nálad esetleg előjönnek olyan hibák amelyek 100-150ekm-el később kellene. 
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 10:57:24 »

jo kerdes, bennem ilyenkor mindig bujkal a kisordog, de a masik oldalon ott van, hogy valamiert megis igy oldottak meg. Szandkosan biztos nem tesznek bele hibas megoldast, hiszen van garancia az auton es az a Ford-ot terheli. Szoval bizom benne, hogu tudjak mit csinaltak.
Mit érdekli őket a garancia? Az alapból kettő év max. vesz valaki hozzá egy évet. Az ilyen felhigulásos dolog nem 3 év alatt jön elő.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.