Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:09:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253971 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 14:43:10 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 11:49:49
Berezonál, és ha elértem a 100-at akkor mintha semmi sem történt volna, egy pillanat alatt elmúlik.... és más fokozatban nem jelentkezik a dolog... érdekes
féktárcsa-futómű-gumi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 14:56:46 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.04 csütörtök, 14:43:10
féktárcsa-futómű-gumi
Csak 5.-ben?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:00:24 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 11:49:49
Berezonál, és ha elértem a 100-at akkor mintha semmi sem történt volna, egy pillanat alatt elmúlik.... és más fokozatban nem jelentkezik a dolog... érdekes
Motorfordulat, vagy sebességfüggő?
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
IDeniell
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:06:23 »
A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Naplózva
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:48:28 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 15:06:23
A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Csak tippelek, de szerintem ez nem motorhiba. Vagy vezérlési (ami jó esetben egy szoftverfrissítéssel orvosolható) vagy váltóhiba?!?
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:50:45 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 15:06:23
A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Lendkerék lesz. Nem olyan 1800 fordulat körül ha tolod neki?
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:54:04 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 11:32:40
Sziasztok
1.8 tdci mk4 mondeom van. Azt vettem észre hogy 5. fokozatban ha gyorsítok olyan 80/85-től 100 km/h-ig akkor elég durván rángat a kocsi. Ha ugyan ezt mondjuk 4.-ben teszem akkor egyenletesen, simán gyorsul az autó.
Előfordult már nektek ilyen ? Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
1500-as fordszám alatt nekem is rezonál egy kicsit... jobb naftával enyhébben, ez van.
Naplózva
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 16:08:58 »
Azt írta, hogy csak 5. Sebességi fokozatban, 80-100 között. Ergo, nem csupán a fordulatszámtól függ...
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 16:33:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.04.04 csütörtök, 14:56:46
Csak 5.-ben?
te is tudod,hogy az összefüggés a következő:
Adott sebességnél,adott motorfordulaton,adott kerékfordulatszámon,akár össze is függhet a "csak 5ikben"-el.És van tapasztalat is.
Nyilván sem 4ikben sem 6ikban nem annyit fordul mint 5ben a motor....
persze ettől a kerék ugyanannyit fog forogni
én a kritikus frekvenciára gondolok,ami mindig ugyanazon feltételekkel fordul elő
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 18:28:09 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 16:35:03 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.04 csütörtök, 15:06:23
A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Pedig nekem okozott remegést-rezgést ugyan ilyen feltételekkel tojás felni,és nyolcas formájú gumi is,sőt a féktárcsa is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 17:51:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.04 csütörtök, 16:33:20
te is tudod,hogy az összefüggés a következő:
Adott sebességnél,adott motorfordulaton,adott kerékfordulatszámon,akár össze is függhet a "csak 5ikben"-el.És van tapasztalat is.
Nyilván sem 4ikben sem 6ikban nem annyit fordul mint 5ben....
Igazat adok neked, de adott kerékfordulathoz adott sebesség is tartozik, ami viszont független a sebességváltón kiválasztott sebességi fokzattól.
Pont ezért különös a felvetett kérdés.
Jól működő mechanikus erőátvitel esetén, adott motorfordulathoz, azonos sebességi fokozatban, mindig ugyan az a sebesség tartozik. Tehát, ha ez a jelenség előjönne a 4. ben is és 6. ban (már, ha van ilyen az 1.8-on) is ugyanazon motorfordulat tartományban, akkor ki lehetne jelenteni, hogy a motor rezgése az amiről szó van. De minthogy Ő azt írta, hogy csak 5.ben ÉS(!) 80-100 között tapasztalja, ezért nem hinném, hogy csak a motor vagy a futómű lehet a ludas. Ha futómű lenne, akkor kinyomott kuplungnál is ezt produkálná. Ráadásul a futóművet már ellenőriztette is...
Szerintem el kell adni ezt az autót. Van itt a fórumtársak autói között jól karbantartott és felszerelt, szép autó eladósorban.
1.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_allofutes._adaptiv_tempomat-6304642
2.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739
Igaz, nem 1.8-asok, de lehet velük menni az autópálya belső sávjában is.
Ui: ez az utolsó pár sor, természetesen, csak egy kis szurka-piszka.
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 18:27:05 »
Idézetet írta: enginedriver - 2013.04.04 csütörtök, 17:51:55
Szerintem el kell adni ezt az autót. Van itt a fórumtársak autói között jól karbantartott és felszerelt, szép autó eladósorban.
1.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_allofutes._adaptiv_tempomat-6304642
Csak nem zsoel árverezi az autóját? A talira már a Fusion-nal akar jönni?
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 20:37:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.17 szerda, 09:59:50
EGR dugózás MKIV 2.2TDCi
Kész vagyok vele.
Nem nagy dolog, ha vki nagyon siet, s csak egy négyzet alakú ~2mm vastag rozsdamentes lemezt dob a cső alá, akkor kb 10 perc meglenni vele.
Én méretre/alakra vágtam a másfeles rozsdamentes lemezt, szóval elszöszörésztem vele, de így is 1-2h alatt kész. Ehhez 10es csőkulccsal levettem a kipuffgáz visszavezető cső elejét (a motor elején a szívócső csatlakozásnál fogja 2db 6-os anya, meg a csövet a motor tetején rögzíti egy 6-os csavar). Hátul, ahol az EGR szelephez csatlakozik, a felső csavart kivettem (érdemes a PCV csövét, meg az ott menő vákuum csövet arrébb hajtani, engedi, van hely), de az alsót csak fellazítottam, mert eléggé rossz helyen van (mind2 csavar ki-be csavargatása nehéz, én hajlítható nyelű-rugós csavarhúzót használtam, amibe beraktam a T30-as torxot, amit szigszalaggal biztosan a nyélre tekertem, mert ha a bit beesik ott vhová, akkor megtalálhatatlan lesz). A visszavezető cső így bőven félrehajtható, majd tisztítható, stb, a dugó felhelyezési helyéhez könnyen hozzáférni.
Amikor feltárult a dugó helye, fogtam egy vastagabb rajzlapot, kivágtam belőle egy kb akkora téglalapot, ami nagyobb a dugó helyénél. A rajzlapot rászúrtam a 2db 6-os csavarra, majd végigtoltam a papírt a lyukig. Utána az élek mentén lehajtogattam a rajzlapot, addigra már volt annyira koszos-olajos a kezem, hogy szépen megmaradt a kontúrvonala a dugónak. A rajzlapot körbevágtam a kontúrvonal mentén, így kész volt a minta. Ezt átrajzoltam a saválló lemezre, kifúrtam (6,5-es furat egymástól asszem 56mm-re), kivágtam, kész. Külön 2-3mm-es furatot nem tettem a lemezre (EURO4-nél javasolják, hogy ne dobjon CheckEngine-t).
Ma reggel 70km-t jöttem ~110-zel.
Eddigi tapasztalatok:
- Check Engine-t nem dob,
- „No fault codes stored in ECU”
- fogyasztásban nem látok semmi változást (talán 1-2 tized, de ez marhaság, mert ez nem mérhető így, gondolom a placebo miatt látom
),
- a kipuffgáz hőmérsékletem alacsonyabb lett kb 20C fokkal (110nél sík úton 560->540), de ez nem releváns, mert csak sík úton számít, az M1-en lévő emelkedőkre/lejtőkre nekem +/- 50-60C fokot is mászkál a hőmérséklet. Ebben a sebességtartományban 5-10km/h-s sebességnöveléssel kb ugyanannyi lesz sík úton, mint dugó nélkül. De ez igen ritka szituáció.
- tesztelgettem az 1400 körüli rángatást, de most nem jött egyáltalán elő, pedig nagyon akartam
reménykedem, hogy ez a dugózással megszűnt,
- érdekesség, hogy padlógáznál 3.ban, ami hátbarúgást éreztem eddig olyan 2800-tól, az most kb 2400tól jön (?), nekem csak ezért megérte
1 hónap múlva így viszem majd műszakira.
Nos.a mai nappal az egr-em lezárva.
Kérdés: A szívósort nem puceváltad ki?Az egr szelep mocskosul nézett nekem ki ahol a cső rámegy a kipuf felől.Gondolom,hogy a szívósorban is van kula.Most van 156e benne.Ehhez ember még nem nyúlt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 20:40:58 »
Idézetet írta: mbdeb - 2013.04.04 csütörtök, 18:27:05
Csak nem zsoel árverezi az autóját? A talira már a Fusion-nal akar jönni?
A hatodik kép a szászpa tavon készült,az 5ik meg valamelyik repteres nagytalin.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 21:55:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.04 csütörtök, 20:37:38
Nos.a mai nappal az egr-em lezárva.
Kérdés: A szívósort nem puceváltad ki?Az egr szelep mocskosul nézett nekem ki ahol a cső rámegy a kipuf felől.Gondolom,hogy a szívósorban is van kula.Most van 156e benne.Ehhez ember még nem nyúlt.
A szívósort nem pucoltam ki, mert megnéztem a dugózás után pár ezer km-el, s nekem sokkal tisztább lett a szívótorok. (benyúlva olajosnak éreztem, ez ugye azért van, mert ide van vissza vezetve a PCV gáza is)
Bocs, hogy kijavítalak, de az EGR az hátul van, szóval Neked a pillangó szelep utáni szívótorok rész mocskosul nézett ki.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2013.04.05 péntek, 07:03:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.04.04 csütörtök, 21:55:01
A szívósort nem pucoltam ki, mert megnéztem a dugózás után pár ezer km-el, s nekem sokkal tisztább lett a szívótorok. (benyúlva olajosnak éreztem, ez ugye azért van, mert ide van vissza vezetve a PCV gáza is)
Bocs, hogy kijavítalak, de az EGR az hátul van, szóval Neked a pillangó szelep utáni szívótorok rész mocskosul nézett ki.
igazad van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2013.04.05 péntek, 15:34:40 »
Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2013.04.05 péntek, 15:47:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.04.05 péntek, 15:34:40
Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
A helyére.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2013.04.05 péntek, 16:02:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.04.05 péntek, 15:47:02
A helyére.
THX....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2013.04.06 szombat, 09:19:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.04.05 péntek, 15:34:40
Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Vélhetően ez a terelő lemez a levegőt irányítja a hűtőre vagy intercoolerre így a hűtőmaszk jobb vagy baloldálnál van a helye. Ha jóra gondolok.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2013.04.06 szombat, 10:43:08 »
Idézetet írta: mbdeb - 2013.04.06 szombat, 09:19:06
Vélhetően ez a terelő lemez a levegőt irányítja a hűtőre vagy intercoolerre így a hűtőmaszk jobb vagy baloldálnál van a helye. Ha jóra gondolok.
Jóra gondolsz, de azért az amatőr mechanikusok "kicsit" pontosabbak leírhatnák. Vagy legalább küldjön már vki egy linket, ahol az alkatrész helyzete látszik.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2013.04.06 szombat, 12:56:22 »
Beírtam a cromax alkarész keresőbe a számokat és betűket, nem talált rá semmit...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2013.04.06 szombat, 13:09:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.04.05 péntek, 15:34:40
Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Mi lenne ha inkább képet csinálnál róla hogy mi ez a kacat?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2013.04.06 szombat, 14:06:28 »
Idézetet írta: stealt - 2013.04.06 szombat, 13:09:17
Mi lenne ha inkább képet csinálnál róla hogy mi ez a kacat?
Képek:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_cmritwukme.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_x8kgzan6nb.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_zmynox81l0.jpg
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2013.04.06 szombat, 14:32:30 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.04.05 péntek, 15:34:40
Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
1505772
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2013.04.06 szombat, 16:03:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.06 szombat, 14:32:30
1505772
Ez most vmi DaVici kód?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2013.04.06 szombat, 16:17:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.04.06 szombat, 16:03:37
Ez most vmi DaVici kód?
Nem, ez a cikkszám. Amit te írtál az a műszaki szám.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2013.04.06 szombat, 16:41:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.06 szombat, 16:17:44
Nem, ez a cikkszám. Amit te írtál az a műszaki szám.
Köszi.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:32:58 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.04.03 szerda, 11:03:38
Na akkor erre meg én írok egy másik érdekes dolgot. Az én mondeom saját céges volt, az első 50-60ekm-en elfogyasztot 3 lendkereket, ha jól emlékszem mind sachs volt, majd a szervíz megunta a cserélgetést és rakot bele egy LUK-ot. Most 150ekm-nél járok és még jó. A márkák sorrendjére lehet nem emlékszem jól, de pont nem az a jó, amivel kiadták. (Persze ez lehet, hogy csak az enyémre igaz.)
Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam.
VIN: WF0EXXGBBE8D05860
Elore is koszi.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:40:46 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.04.08 hétfő, 22:32:58
Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam.
VIN: WF0EXXGBBE8D05860
Elore is koszi.
Várjál kiszaladok megnézem a kocsiban!!!
Viccet félretéve f.ngom sincs hol lehetne utána nézni... Vik nem tudja megnézni ezt???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:42:48 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.04.08 hétfő, 22:32:58
Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam.
VIN: WF0EXXGBBE8D05860
Elore is koszi.
Az, hogy mivel gurult le, azt senki nem fogja megmondani, csak azt, hogy most milyen való bele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:45:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.08 hétfő, 22:42:48
Az, hogy mivel gurult le, azt senki nem fogja megmondani, csak azt, hogy most milyen való bele...
tomib+, nézd már a mailjeid, hogy segítsek így...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 23:02:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.04.08 hétfő, 22:45:59
tomib+, nézd már a mailjeid, hogy segítsek így...
Ment a válasz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
IDeniell
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2013.04.24 szerda, 11:44:31 »
(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..
Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:58:22 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.24 szerda, 11:44:31
(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..
Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
nekem valami mikrokapcsoló ment el és nekem is lezabálta az akksit még az opelom, valami áramváltó baszás ment el benne..., az alkatrész kb 200 ft, de mire megtalálta, az volt 10.000
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2013.04.24 szerda, 13:01:10 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.24 szerda, 11:44:31
(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..
Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
Belevaló a rádió? Utólag lett belerakva?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:18:07 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.24 szerda, 11:44:31
(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..
Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
Én is a rádiómra gyanakszom /az enyém nagynavis/ hogy magától néha ügyködik a háttérben, mert télen nekem is lemerült már az akksi, ha 1-2 hétig nem használtam a kocsit.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
IDeniell
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 11:05:23 »
A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni..
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 11:06:15 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.25 csütörtök, 11:05:23
A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni..
De te tetted bele a rádiót, avgy benne volt már gyárilag?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 11:39:11 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.04.24 szerda, 18:18:07
Én is a rádiómra gyanakszom /az enyém nagynavis/ hogy magától néha ügyködik a háttérben, mert télen nekem is lemerült már az akksi, ha 1-2 hétig nem használtam a kocsit.
Nagynavisnál elöépzelhető, hogy a nqvi dvdt tekeri. Egyébként 1 óra után a rádió kikapcsol. Valami más lesz. Perzse te autódban annyi technika van hogy nem lepődök meg semmin.
Ui.: 1-2 hétig nemhasználod? Van olyan!
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 15:14:54 »
Idézetet írta: IDeniell - 2013.04.25 csütörtök, 11:05:23
A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni..
Gondolom, annak a sok digitális cuccnak azért van némi készenléti áramfelvétele. Egyenként egyik sem vészes, de összességében jelenthet annyit, hogy -egy nem 100%-os akksinak- télen megterhelő, ha huzamosabb ideig nincs töltve. Egy átlagos akku is (nyitott kapcsokkal) naponta 1%-ot veszít a kapacitásából. Ha huzamosabb ideig nem használod az autód, akkor javaslom egy csepptöltő beszerzését. Nekem speciel bejött a CTEK. Nem kell kiszedni az akksit se, csak rádugom a töltöt és kalap, kabát. Akár hónapokig is rajta hagyhatod, mert teljesen automatikus.
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 15:20:27 »
Idézetet írta: enginedriver - 2013.04.25 csütörtök, 15:14:54
Gondolom, annak a sok digitális cuccnak azért van némi készenléti áramfelvétele. Egyenként egyik sem vészes, de összességében jelenthet annyit, hogy -egy nem 100%-os akksinak- télen megterhelő, ha huzamosabb ideig nincs töltve. Egy átlagos akku is (nyitott kapcsokkal) naponta 1%-ot veszít a kapacitásából. Ha huzamosabb ideig nem használod az autód, akkor javaslom egy csepptöltő beszerzését. Nekem speciel bejött a CTEK. Nem kell kiszedni az akksit se, csak rádugom a töltöt és kalap, kabát. Akár hónapokig is rajta hagyhatod, mert teljesen automatikus.
Ctek az tényleg jó, és ha 10 db (MXS5) összejön itt rendelésre akkor tudok olcsón
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
enginedriver
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 15:30:43 »
Ufff...
Most látom, hogy elektromos dolgokkal offoltuk tele a TDCI motorok topicot!
Majd jól ki leszünk rúgva. Vagy, beszélnek azzal a Zsolttal és el lesz intézve a v.....lagunk!
Legközelebb az ilyen jellegű kérdést kéretik ott feltenni, mert így áttekinthetetlenné válik a fórum.
Naplózva
Ford Mondeo MKV 2.0 TD
Ci
Turnier Business
Deep Impact Blue
gax1.9gti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 09:24:26 »
Sziasztok!
Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben...
A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.
Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...
Köszönöm előre is.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 10:22:29 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2013.04.29 hétfő, 09:24:26
Sziasztok!
Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben...
A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.
Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...
Köszönöm előre is.
többeknél volt már itt ilyen. szarul csinálták meg az üemanyag-szűrő cserét és levegős lett a rendszered, szív egy kis ótvarságot mellé és köhög... sztem újra kellene légteleníteni a rendszert. biztos hogy szervíz szórta el, vissza kell vinni, csinálják meg rendesen, kifizetted.
ja, és ezért egy forintot nem kérhetnek, hanem még egy ajándék mosás... a lurdynál a fordék csinálták nekem legutóbb, minden frankó volt.
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 15:27:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.04.29 hétfő, 10:22:29
többeknél volt már itt ilyen. szarul csinálták meg az üemanyag-szűrő cserét és levegős lett a rendszered, szív egy kis ótvarságot mellé és köhög... sztem újra kellene légteleníteni a rendszert. biztos hogy szervíz szórta el, vissza kell vinni, csinálják meg rendesen, kifizetted.
ja, és ezért egy forintot nem kérhetnek, hanem még egy ajándék mosás... a lurdynál a fordék csinálták nekem legutóbb, minden frankó volt.
Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:25:38 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2013.04.29 hétfő, 15:27:47
Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???
A morgó hang nem az, hanem valami lefúvó szelep, ami a váltó és a motor határvonala felett van, nekem már egy éve morog.
30 valamennyi eFt. az ára + munkabér!
Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 20:11:51 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2013.04.29 hétfő, 09:24:26
Sziasztok!
Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben...
A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.
Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...
Köszönöm előre is.
Szia!
Nekem is volt ilyen.
Az üzemanyagszűrő cserekor el lett babrálva Neked is a légtömegmérő jeladó!
Vagyis az általad leírtakból erre tudok következtetni.
Vagy a másik hogy a szűrővel csesztek el vmit és levegős a rendszer, de nem akarom elhinni, h márkaszervizben ezt elrontják...
Azért nézettesd meg első körben a szűrőt, aztán ha az nem, akkor a légtömegmérő jeladót nézzék meg. Lehet elég neki egy kis tisztítás, vagy szoftver frissítés.
Nem tudom, h hova valósi vagy, de Pesten a Lurdyval szemben az Autofort-ban dolgozik a Vick (Németh Viktor) Ő csinálta meg nekem is.
A búgó hanggal sztem nem foglalkozz, annak semmi köze az egészhez. Az mindenhol van!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 22:08:24 »
Idézetet írta: gax1.9gti - 2013.04.29 hétfő, 15:27:47
Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???
Ez a morgó hang természetes szülemény!
Elektronikusan tisztul az egyik szelep.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 22:20:38 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.04.29 hétfő, 22:08:24
Ez a morgó hang természetes szülemény!
Elektronikusan tisztul az egyik szelep.
akkor szerinted nem káros???
csak nekem, nekünk, hangosabban teszi???
Naplózva
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ