Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:24:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254347 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:43:10 »

Berezonál, és ha elértem a 100-at akkor mintha semmi sem történt volna, egy pillanat alatt elmúlik.... és más fokozatban nem jelentkezik a dolog... érdekes
féktárcsa-futómű-gumi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:56:46 »

féktárcsa-futómű-gumi
Csak 5.-ben?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:00:24 »

Berezonál, és ha elértem a 100-at akkor mintha semmi sem történt volna, egy pillanat alatt elmúlik.... és más fokozatban nem jelentkezik a dolog... érdekes
Motorfordulat, vagy sebességfüggő?
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:06:23 »

A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:48:28 »

A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Csak tippelek, de szerintem ez nem motorhiba. Vagy vezérlési (ami jó esetben egy szoftverfrissítéssel orvosolható) vagy váltóhiba?!?
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:50:45 »

A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Lendkerék lesz. Nem olyan 1800 fordulat körül ha tolod neki?
 
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:54:04 »

Sziasztok

1.8 tdci mk4 mondeom van. Azt vettem észre hogy 5. fokozatban ha gyorsítok olyan 80/85-től 100 km/h-ig akkor elég durván rángat a kocsi. Ha ugyan ezt mondjuk 4.-ben teszem akkor egyenletesen, simán gyorsul az autó.
Előfordult már nektek ilyen ? Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
1500-as fordszám alatt nekem is rezonál egy kicsit... jobb naftával enyhébben, ez van.
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 16:08:58 »

Azt írta, hogy csak 5. Sebességi fokozatban, 80-100 között. Ergo, nem csupán a fordulatszámtól függ... Embarrassed
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 16:33:20 »

Csak 5.-ben?
te is tudod,hogy az összefüggés a következő:
Adott sebességnél,adott motorfordulaton,adott kerékfordulatszámon,akár össze is függhet a "csak 5ikben"-el.És van tapasztalat is. vigyor3
Nyilván sem 4ikben sem 6ikban nem annyit fordul mint 5ben a motor....
persze ettől a kerék ugyanannyit fog forogni Roll Eyes
én a kritikus frekvenciára gondolok,ami mindig ugyanazon feltételekkel fordul elő
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 18:28:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 16:35:03 »

A gumik, futómű és féktárcsák is hibátlanok, csak 5.-ben 80 és 100 között jelentkezik, sem alatta, sem felette..
Nem értem hogy mi lehet ez.. még egyik autómnál se tapasztaltam ilyet..
Pedig nekem okozott remegést-rezgést ugyan ilyen feltételekkel tojás felni,és nyolcas formájú gumi is,sőt a féktárcsa is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 17:51:55 »

te is tudod,hogy az összefüggés a következő:
Adott sebességnél,adott motorfordulaton,adott kerékfordulatszámon,akár össze is függhet a "csak 5ikben"-el.És van tapasztalat is. vigyor3
Nyilván sem 4ikben sem 6ikban nem annyit fordul mint 5ben....
Igazat adok neked, de adott kerékfordulathoz adott sebesség is tartozik, ami viszont független a sebességváltón kiválasztott sebességi fokzattól.
Pont ezért különös a felvetett kérdés.
Jól működő mechanikus erőátvitel esetén, adott motorfordulathoz, azonos sebességi fokozatban, mindig ugyan az a sebesség tartozik. Tehát, ha ez a jelenség előjönne a 4. ben is és 6. ban (már, ha van ilyen az 1.8-on) is ugyanazon motorfordulat tartományban, akkor ki lehetne jelenteni, hogy a motor rezgése az amiről szó van. De minthogy Ő azt írta, hogy csak 5.ben ÉS(!) 80-100 között tapasztalja, ezért nem hinném, hogy csak a motor vagy a futómű lehet a ludas. Ha futómű lenne, akkor kinyomott kuplungnál is ezt produkálná. Ráadásul a futóművet már ellenőriztette is...

Szerintem el kell adni ezt az autót. Van itt a fórumtársak autói között jól karbantartott és felszerelt, szép autó eladósorban.

1. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_allofutes._adaptiv_tempomat-6304642
2. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739

Igaz, nem 1.8-asok, de lehet velük menni az autópálya belső sávjában is.  worship


Ui: ez az utolsó pár sor, természetesen, csak egy kis szurka-piszka. Wink
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 18:27:05 »


Szerintem el kell adni ezt az autót. Van itt a fórumtársak autói között jól karbantartott és felszerelt, szép autó eladósorban.

1. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_allofutes._adaptiv_tempomat-6304642


Csak nem zsoel árverezi az autóját? A talira már a Fusion-nal akar jönni?
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 20:37:38 »

EGR dugózás MKIV 2.2TDCi

Kész vagyok vele.
Nem nagy dolog, ha vki nagyon siet, s csak egy négyzet alakú ~2mm vastag rozsdamentes lemezt dob a cső alá, akkor kb 10 perc meglenni vele.
Én méretre/alakra vágtam a másfeles rozsdamentes lemezt, szóval elszöszörésztem vele, de így is 1-2h alatt kész. Ehhez 10es csőkulccsal levettem a kipuffgáz visszavezető cső elejét (a motor elején a szívócső csatlakozásnál fogja 2db 6-os anya, meg a csövet a motor tetején rögzíti egy 6-os csavar). Hátul, ahol az EGR szelephez csatlakozik, a felső csavart kivettem (érdemes a PCV csövét, meg az ott menő vákuum csövet arrébb hajtani, engedi, van hely), de az alsót csak fellazítottam, mert eléggé rossz helyen van (mind2 csavar ki-be csavargatása nehéz, én hajlítható nyelű-rugós csavarhúzót használtam, amibe beraktam a T30-as torxot, amit szigszalaggal biztosan a nyélre tekertem, mert ha a bit beesik ott vhová, akkor megtalálhatatlan lesz). A visszavezető cső így bőven félrehajtható, majd tisztítható, stb, a dugó felhelyezési helyéhez könnyen hozzáférni.
Amikor feltárult a dugó helye, fogtam egy vastagabb rajzlapot, kivágtam belőle egy kb akkora téglalapot, ami nagyobb a dugó helyénél. A rajzlapot rászúrtam a 2db 6-os csavarra, majd végigtoltam a papírt a lyukig. Utána az élek mentén lehajtogattam a rajzlapot, addigra már volt annyira koszos-olajos a kezem, hogy szépen megmaradt a kontúrvonala a dugónak. A rajzlapot körbevágtam a kontúrvonal mentén, így kész volt a minta. Ezt átrajzoltam a saválló lemezre, kifúrtam (6,5-es furat egymástól asszem 56mm-re), kivágtam, kész. Külön 2-3mm-es furatot nem tettem a lemezre (EURO4-nél javasolják, hogy ne dobjon CheckEngine-t).
Ma reggel 70km-t jöttem ~110-zel.
Eddigi tapasztalatok:
- Check Engine-t nem dob,
- „No fault codes stored in ECU”
- fogyasztásban nem látok semmi változást (talán 1-2 tized, de ez marhaság, mert ez nem mérhető így, gondolom a placebo miatt látom  smile),
- a kipuffgáz hőmérsékletem alacsonyabb lett kb 20C fokkal (110nél sík úton 560->540), de ez nem releváns, mert csak sík úton számít, az M1-en lévő emelkedőkre/lejtőkre nekem +/- 50-60C fokot is mászkál a hőmérséklet. Ebben a sebességtartományban 5-10km/h-s sebességnöveléssel  kb ugyanannyi lesz sík úton, mint dugó nélkül. De ez igen ritka szituáció.
- tesztelgettem az 1400 körüli rángatást, de most nem jött egyáltalán elő, pedig nagyon akartam Smiley reménykedem, hogy ez a dugózással megszűnt,
- érdekesség, hogy padlógáznál 3.ban, ami hátbarúgást éreztem eddig olyan 2800-tól, az most kb 2400tól jön (?), nekem csak ezért megérte Wink
1 hónap múlva így viszem majd műszakira.

Nos.a mai nappal az egr-em lezárva.
Kérdés: A szívósort nem puceváltad ki?Az egr szelep mocskosul nézett nekem ki ahol a cső rámegy a kipuf felől.Gondolom,hogy a szívósorban is van kula.Most van 156e benne.Ehhez ember még nem nyúlt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 20:40:58 »

Csak nem zsoel árverezi az autóját? A talira már a Fusion-nal akar jönni?

A hatodik kép a szászpa tavon készült,az 5ik meg valamelyik repteres nagytalin..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 21:55:01 »

Nos.a mai nappal az egr-em lezárva.
Kérdés: A szívósort nem puceváltad ki?Az egr szelep mocskosul nézett nekem ki ahol a cső rámegy a kipuf felől.Gondolom,hogy a szívósorban is van kula.Most van 156e benne.Ehhez ember még nem nyúlt.

A szívósort nem pucoltam ki, mert megnéztem a dugózás után pár ezer km-el, s nekem sokkal tisztább lett a szívótorok. (benyúlva olajosnak éreztem, ez ugye azért van, mert ide van vissza vezetve a PCV gáza is)
Bocs, hogy kijavítalak, de az EGR az hátul van, szóval Neked a pillangó szelep utáni szívótorok rész mocskosul nézett ki.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2013.04.05 péntek, 07:03:48 »

A szívósort nem pucoltam ki, mert megnéztem a dugózás után pár ezer km-el, s nekem sokkal tisztább lett a szívótorok. (benyúlva olajosnak éreztem, ez ugye azért van, mert ide van vissza vezetve a PCV gáza is)
Bocs, hogy kijavítalak, de az EGR az hátul van, szóval Neked a pillangó szelep utáni szívótorok rész mocskosul nézett ki.

igazad van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2013.04.05 péntek, 15:34:40 »

Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A   D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2013.04.05 péntek, 15:47:02 »

Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A   D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
A helyére.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2013.04.05 péntek, 16:02:50 »

A helyére.  nyes
THX.... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2013.04.06 szombat, 09:19:06 »

Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A   D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Vélhetően ez a terelő lemez a levegőt irányítja a hűtőre vagy intercoolerre így a hűtőmaszk jobb vagy baloldálnál van a helye. Ha jóra gondolok.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2013.04.06 szombat, 10:43:08 »

Vélhetően ez a terelő lemez a levegőt irányítja a hűtőre vagy intercoolerre így a hűtőmaszk jobb vagy baloldálnál van a helye. Ha jóra gondolok.

Jóra gondolsz, de azért az amatőr mechanikusok "kicsit" pontosabbak leírhatnák. Vagy legalább küldjön már vki egy linket, ahol az alkatrész helyzete látszik.

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2013.04.06 szombat, 12:56:22 »

Beírtam a cromax alkarész keresőbe a számokat és betűket, nem talált rá semmit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2013.04.06 szombat, 13:09:17 »

Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A   D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?
Mi lenne ha inkább képet csinálnál róla hogy mi ez a kacat?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2013.04.06 szombat, 14:06:28 »

Mi lenne ha inkább képet csinálnál róla hogy mi ez a kacat?
Képek:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_cmritwukme.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_x8kgzan6nb.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_6_zmynox81l0.jpg
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2013.04.06 szombat, 14:32:30 »

Q: leesett egy műanyag terelőlemez féle (száma: 6M21-9F721-A   D2L4A) a hűtő és a lökhárító közötti üres térbe.
Ezt hová kell visszatenni?

1505772
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2013.04.06 szombat, 16:03:37 »

1505772
Ez most vmi DaVici kód?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2013.04.06 szombat, 16:17:44 »

Ez most vmi DaVici kód?

Nem, ez a cikkszám. Amit te írtál az a műszaki szám.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2013.04.06 szombat, 16:41:37 »

Nem, ez a cikkszám. Amit te írtál az a műszaki szám.
Köszi.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mikee841
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:32:58 »

Na akkor erre meg én írok egy másik érdekes dolgot. Az én mondeom saját céges volt, az első 50-60ekm-en elfogyasztot 3 lendkereket, ha jól emlékszem mind sachs volt, majd a szervíz megunta a cserélgetést és rakot bele egy LUK-ot. Most 150ekm-nél járok és még jó. A márkák sorrendjére lehet nem emlékszem jól, de pont nem az a jó, amivel kiadták. (Persze ez lehet, hogy csak az enyémre igaz.)



Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam. 
VIN: WF0EXXGBBE8D05860

Elore is koszi.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:40:46 »

Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam. 
VIN: WF0EXXGBBE8D05860

Elore is koszi.
Várjál kiszaladok megnézem a kocsiban!!!  vigyor3

Viccet félretéve f.ngom sincs hol lehetne utána nézni... Vik nem tudja megnézni ezt???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:42:48 »

Sziasztok.
Nem tudna valaki utananezni hogy milyen volt a gyari lendkerek ebben a modellben (VIN kicsit lejjebb)? Jo lenne ha ossze tudnank hasonlitani a szerelovel az eredeti meg a cseredarab szeriaszamat. A LUK-os tapasztalatot pedig tuti tovabbitom, mar en is kezdem unni ezt a remegest / csereket.
Irtam mar a szlovak markakereskedesekbe is, hogy monjdak mar meg a szeriaszamat az eredeti darabnak es hat az egyik helyrol egy talalo valasz erkezett miszerint: eredeti Ford lendkerek volt a kocsiban...Azt hittem eldobom az agyam. 
VIN: WF0EXXGBBE8D05860

Elore is koszi.

Az, hogy mivel gurult le, azt senki nem fogja megmondani, csak azt, hogy most milyen való bele...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:45:59 »

Az, hogy mivel gurult le, azt senki nem fogja megmondani, csak azt, hogy most milyen való bele...

tomib+, nézd már a mailjeid, hogy segítsek így...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:02:25 »

tomib+, nézd már a mailjeid, hogy segítsek így...  vigyor3

Ment a válasz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:44:31 »

(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..  Huh? Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:58:22 »

(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..  Huh? Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..
nekem valami mikrokapcsoló ment el és nekem is lezabálta az akksit még az opelom, valami áramváltó baszás ment el benne..., az alkatrész kb 200 ft, de mire megtalálta, az volt 10.000
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:01:10 »

(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..  Huh? Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..

Belevaló a rádió? Utólag lett belerakva?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:18:07 »

(OFF) Az lenne a kérdésem hogy előfordult e már valamelyikőtöknél, (MK4) hogy a rádió (CD6000) álló motornál is magától ügyködik a háttérben..
Olyan hangja van, mintha random időnként forgatná a cd-t... ha benne van a kulcs, ha nincs, időközönként ezt tapasztalom..  Huh? Ma reggelre annyira lemerült az akkumulátor hogy nem indult el az autó.. ez már egyszer télen is előfordult..
A rádióra gyanakszom, mert más fogyasztót nem felejtettem rajta..

Én is a rádiómra gyanakszom /az enyém nagynavis/ hogy magától néha ügyködik a háttérben, mert télen nekem is lemerült már az akksi, ha 1-2 hétig nem használtam a kocsit.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:05:23 »

A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még  a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni.. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:06:15 »

A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még  a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni.. Smiley

De te tetted bele a rádiót, avgy benne volt már gyárilag?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:39:11 »

Én is a rádiómra gyanakszom /az enyém nagynavis/ hogy magától néha ügyködik a háttérben, mert télen nekem is lemerült már az akksi, ha 1-2 hétig nem használtam a kocsit.
Nagynavisnál elöépzelhető, hogy a nqvi dvdt tekeri. Egyébként 1 óra után a rádió kikapcsol. Valami más lesz. Perzse te autódban annyi technika van hogy nem lepődök meg semmin.
Ui.: 1-2 hétig nemhasználod? Van olyan!
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 15:14:54 »

A belevaló gyári rádió van benne a CD6000-es. Kb 6 hónapja volt ilyen utoljára hidegben...
Gondoltam rá hogy a rádió biztijét kihúzom egy időre és ha nem merül, akkor megvan a hiba, de mivel nagyon rég nem történt ilyen, így hosszú időre nem szeretném nélkülözni a zenét...
Persze van még  a kocsiban bluetooth kihangosító, dvd-s tv a plafonon stb.. de azok nem akarnak önállóan életre kelni.. Smiley
Gondolom, annak a sok digitális cuccnak azért van némi készenléti áramfelvétele. Egyenként egyik sem vészes, de összességében jelenthet annyit, hogy -egy nem 100%-os akksinak- télen megterhelő, ha huzamosabb ideig nincs töltve. Egy átlagos akku is (nyitott kapcsokkal) naponta 1%-ot veszít a kapacitásából. Ha huzamosabb ideig nem használod az autód, akkor javaslom egy csepptöltő beszerzését. Nekem speciel bejött a CTEK. Nem kell kiszedni az akksit se, csak rádugom a töltöt és kalap, kabát. Akár hónapokig is rajta hagyhatod, mert teljesen automatikus. integet2
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 15:20:27 »

Gondolom, annak a sok digitális cuccnak azért van némi készenléti áramfelvétele. Egyenként egyik sem vészes, de összességében jelenthet annyit, hogy -egy nem 100%-os akksinak- télen megterhelő, ha huzamosabb ideig nincs töltve. Egy átlagos akku is (nyitott kapcsokkal) naponta 1%-ot veszít a kapacitásából. Ha huzamosabb ideig nem használod az autód, akkor javaslom egy csepptöltő beszerzését. Nekem speciel bejött a CTEK. Nem kell kiszedni az akksit se, csak rádugom a töltöt és kalap, kabát. Akár hónapokig is rajta hagyhatod, mert teljesen automatikus. integet2
Ctek az tényleg jó, és ha 10 db  (MXS5) összejön itt rendelésre akkor tudok olcsón  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 15:30:43 »

Ufff...
Most látom, hogy elektromos dolgokkal offoltuk tele a TDCI motorok topicot! Shocked
Majd jól ki leszünk rúgva. Vagy, beszélnek azzal a Zsolttal és el lesz intézve a v.....lagunk! Undecided
Legközelebb az ilyen jellegű kérdést kéretik ott feltenni, mert így áttekinthetetlenné válik a fórum. wave
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 09:24:26 »

Sziasztok!

Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben... falbav A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.

Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...

Köszönöm előre is. worship
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 10:22:29 »

Sziasztok!

Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben... falbav A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.

Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...

Köszönöm előre is. worship
többeknél volt már itt ilyen. szarul csinálták meg az üemanyag-szűrő cserét és levegős lett a rendszered, szív egy kis ótvarságot mellé és köhög... sztem újra kellene légteleníteni a rendszert. biztos hogy szervíz szórta el, vissza kell vinni, csinálják meg rendesen, kifizetted.
ja, és ezért egy forintot nem kérhetnek, hanem még egy ajándék mosás... a lurdynál a fordék csinálták nekem legutóbb, minden frankó volt.  taps Wink
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:27:47 »

többeknél volt már itt ilyen. szarul csinálták meg az üemanyag-szűrő cserét és levegős lett a rendszered, szív egy kis ótvarságot mellé és köhög... sztem újra kellene légteleníteni a rendszert. biztos hogy szervíz szórta el, vissza kell vinni, csinálják meg rendesen, kifizetted.
ja, és ezért egy forintot nem kérhetnek, hanem még egy ajándék mosás... a lurdynál a fordék csinálták nekem legutóbb, minden frankó volt.  taps Wink

Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:25:38 »

Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???

A morgó hang nem az, hanem valami lefúvó szelep, ami a váltó és a motor határvonala felett van, nekem már egy éve morog.
30 valamennyi eFt. az ára + munkabér!

Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:11:51 »

Sziasztok!

Technikai segítség kellene. Van egy 2007 év végi mondim 140 LE TDCi. Mostanában egyre gyakrabban menet közben akadozik, néha lefullad, pl. kereszteződésben, kanyarodás közben... falbav A kötelező szervíz nemrég volt, azt mondta a "hozzáértő" hogy üzemanyagszűrő, amit amúgy is cserélnem kellett. Most 86.000 km van benne (ennyi van benne, új kora óta nálam van, mielőtt még ezen menne a vita). Leállításkor 10-15 mp-ig a motortérben búgó, finoman berregő hang hallható. EGR szelepet 2 éve tisztították.


Ha tudtok segítsetek, mert ez a lefulladás kezd életveszélyes lenni. A szakszervízben Érden tanácstalanság volt, van...

Köszönöm előre is. worship
Szia!

Nekem is volt ilyen.
Az üzemanyagszűrő cserekor el lett babrálva Neked is a légtömegmérő jeladó!
Vagyis az általad leírtakból erre tudok következtetni.
Vagy a másik hogy a szűrővel csesztek el vmit és levegős a rendszer, de nem akarom elhinni, h márkaszervizben ezt elrontják...

Azért nézettesd meg első körben a szűrőt, aztán ha az nem, akkor a légtömegmérő jeladót nézzék meg. Lehet elég neki egy kis tisztítás, vagy szoftver frissítés.
Nem tudom, h hova valósi vagy, de Pesten a Lurdyval szemben az Autofort-ban dolgozik a Vick (Németh Viktor) Ő csinálta meg nekem is.

A búgó hanggal sztem nem foglalkozz, annak semmi köze az egészhez. Az mindenhol van!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 22:08:24 »

Ettől van a morgó hang a motortérben miután leállítottam a kocsit???

Ez a morgó hang természetes szülemény!
Elektronikusan tisztul az egyik szelep.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 22:20:38 »

Ez a morgó hang természetes szülemény!
Elektronikusan tisztul az egyik szelep.

akkor szerinted nem káros???

csak nekem, nekünk, hangosabban teszi???
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.