Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:44:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255939 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 13:22:03 »

Majdnem igaz. Ennek az alkatrésznek a tulajdonságát a SAE szabvány adja, a magasabb üzemi hőfok, pedig kedvezőbb nyáron. Téli üzemben ugyebár a kissebb szám a lényeg. A gyárak minimum határokat szabnak meg. Te se tankolj az autódba prémium üzemanyagot vagy valami elemt oktánszámút, mert a gyár nem ezt írta le. Ugyanakkor mindenki tankol és mondja is, hogy jobb ez vagy az. Az olajd detto. A gyári ford fékbetétnél és féktárcsánál is van jobb és ha teheted, akkor azt veszed.

Szóval azt 5w40 megfelelő SAE a nyerő.
Télen-nyáron ugyanaz a motor üzemi hőfoka.
Szóval akkor inkább 0w-30
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:35:00 »

Sziasztok!
Jövőre egy Mondeo MK4 2.2 TDCi titanium-S(nem faceliftes) kombi vásárlásán gondolkodom. nem igazán ismerem ezeket a 2.2 es motorokat ha minden igaz ez már szíjas vezérlésű PSA motor, teljesen más minden tekintetben mint a jelenlegi MK3 2.2esem. Egyelőre csak információkat, tapasztalatokat, szervizinformációkat szeretnék gyűjteni. Éredeklnének elsősorban nagynyomású-porlasztó, kettőstömegű stb, problémák(volt e már valakinél probléma ezekkl, melyik mennyi km-t bír általánosságban mennyi a javitási költsége) ill esetleges típushibák ennél a motornál...ha jól tudom ezek már részecskeszűrővel ellátott motorok, ki kell/lehet-e iktatni belőle, EGR ugyszintén (sokat menne városban a kocsi)  és hasonlók. Előre is köszönöm
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:17:37 »

én ez egy olajmérnők tudására alapozom, akvel ezeket beszélgettem néhány éve. Részemről mindenki akkor cseréli amikor akarja, de én 10e Km után fogom.
rendben! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 20:39:17 »

Télen-nyáron ugyanaz a motor üzemi hőfoka.
Szóval akkor inkább 0w-30
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html

sajna nem, de ha az lenn akkor a legjobb lenne 0w50. Ugyebár kompromisszumot kell kötni és nem csak az üzemi hőmnérséklet számít. A hidegindítás is nagyon fontos lenne. pl télen jobb a 0w30, nyáron a 10w40. Mivel nem fogsz 6 havonta olajat cserélni, ezért lenne jó a 5w40.

Amúgy nyáron a motor üzemi hőfoka10-15%-al minimum magasabb. pl télen, -20 -ban autópályázol, akkor bizony nem éri el az üzemit, ha nyáron a belvárosban csücsülsz, akkor a téli példához képes 30-40 fokkal is magasabb lehet az olaj hőmérséklete
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 22:26:12 »

Sziasztok!
Jövőre egy Mondeo MK4 2.2 TDCi titanium-S(nem faceliftes) kombi vásárlásán gondolkodom. nem igazán ismerem ezeket a 2.2 es motorokat ha minden igaz ez már szíjas vezérlésű PSA motor, teljesen más minden tekintetben mint a jelenlegi MK3 2.2esem. Egyelőre csak információkat, tapasztalatokat, szervizinformációkat szeretnék gyűjteni. Éredeklnének elsősorban nagynyomású-porlasztó, kettőstömegű stb, problémák(volt e már valakinél probléma ezekkl, melyik mennyi km-t bír általánosságban mennyi a javitási költsége) ill esetleges típushibák ennél a motornál...ha jól tudom ezek már részecskeszűrővel ellátott motorok, ki kell/lehet-e iktatni belőle, EGR ugyszintén (sokat menne városban a kocsi)  és hasonlók. Előre is köszönöm
Szerintem a facelift előtti 175 lovasokat alapból felejtsed el egyrészt mert a III-as 2.2-es után kicsit soványnak érzed majd (amivel erősebb lenne annál nehezebb a IV-es), másrészt még a dpf-ük átöblití gázolajat a blokkon. A facelift utáni 200 lovasoknál meg a III-as fogyasztását fogod visszasírni. Egy dolgot legalább megcsináltak a III-ashoz képest az EGR már nemfog beállni, mert tisztítja magát. Viszont a facelift turbója 1,8-bar ez hosszútávon lehet hogy vicces lesz majd, ja meg emeltek CR nyomáson is. A szervize drágább mint a III-asnak. A szervizesek azt emlegetik hogy most igazából egy ismert de nem túl általános 2.2 típushiba van ami előjöhet, az olajhűtő lyukadása.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 08:52:11 »

a feceliftesekkel egy a bajom: egyszerüen nem tetszik, sem kivülről sem belülről, akármelyiket néztem egyszerüen nem...kicsit hasonló érzésem van mint anno a focus1 faceliftjénél: érződik rajta h szebbet akartak csinálni de mégis mindenhol spórolni próbáltak, nyilván nem leszólni akarom de ránézek pl a hátsó lámpára és olyan érzésem van mintha kínábol jött volna...nemtudom h ezzel egyedül vagyok e de én sajnos igy érzem. A fecelift elöttinek minden porcikája nagyon komoly...
pont ez lett volna még a kérdésem a DPF fel kapcsolatban hogy nem e gázolajosodik el a motorolaj...hálaisten gun
ki lehet iktatni belőle elektromosan majd mechanikusan? (a sok város miatt cserélhetném 5 ezrenként a motorolajat) németböl tervezek behozni egyet mint a mostanit is talán ott kevesebb az esélye h sokat ment "higitott" olajjal
az erejével tisztában vagyok Smax van egy haveromnak egy hangyányit valóban gyengébb mint a mostanim a súlya miatt, kell bele a chip  vigyor3  nekik nincs vele bajuk parkettán megy igaz rendesen van szervizelve...
volt itt egy helyi taxinak egy 2.2 mondeoja kb 430.000rel adta el, soha nem volt semmi baja...
a vezélése hogy van ezeknek? olajban fut a szíj vagy szárazon? mekora költség a cseréje és milyan időközönként esedékes? egyéb esetleges betegségek (mint pl szijfeszitő rendszer a III asnál v hasonlók)?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 09:15:14 »

sajna nem, de ha az lenn akkor a legjobb lenne 0w50. Ugyebár kompromisszumot kell kötni és nem csak az üzemi hőmnérséklet számít. A hidegindítás is nagyon fontos lenne. pl télen jobb a 0w30, nyáron a 10w40. Mivel nem fogsz 6 havonta olajat cserélni, ezért lenne jó a 5w40.

Amúgy nyáron a motor üzemi hőfoka10-15%-al minimum magasabb. pl télen, -20 -ban autópályázol, akkor bizony nem éri el az üzemit, ha nyáron a belvárosban csücsülsz, akkor a téli példához képes 30-40 fokkal is magasabb lehet az olaj hőmérséklete
Nekem a linkelt cikk logikus érvelése teljesen meggyőző, úgyhogy maradok a gyári értékeknél. Nálad nem látom, hogy miből jönnek az adott viszkozitás értékek. Ok, tudom, a mérnöktől.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 09:20:33 »

a feceliftesekkel egy a bajom: egyszerüen nem tetszik, sem kivülről sem belülről, akármelyiket néztem egyszerüen nem...kicsit hasonló érzésem van mint anno a focus1 faceliftjénél: érződik rajta h szebbet akartak csinálni de mégis mindenhol spórolni próbáltak, nyilván nem leszólni akarom de ránézek pl a hátsó lámpára és olyan érzésem van mintha kínábol jött volna...nemtudom h ezzel egyedül vagyok e de én sajnos igy érzem. A fecelift elöttinek minden porcikája nagyon komoly..
Haaat, nemtudom van e igy ezzel meg valaki. De olyat kell venni ami teccik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 09:22:28 »

Nekem a linkelt cikk logikus érvelése teljesen meggyőző, úgyhogy maradok a gyári értékeknél. Nálad nem látom, hogy miből jönnek az adott viszkozitás értékek. Ok, tudom, a mérnöktől.
Ha csak az utolsó hozzaszolasat nézzük ecceruen gondolkodva, nem mond hulyeseget.

De ennek akkor lehet jelentosege ha 0 vagy kevés km el vesz valaki kocsit.  A 100- 200 e km el vasaroltaknal pont semmi. Mint ahogy a 10e kenti olajcserenek sem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 09:29:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2013.10.08 kedd, 16:58:09 »

Haaat, nemtudom van e igy ezzel meg valaki. De olyat kell venni ami teccik
pl én...Smiley
Naplózva
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2013.10.19 szombat, 20:45:18 »

Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2013.10.19 szombat, 21:13:45 »

Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....

A legtöbbet vásárolt vagy sokak által legtutibbnak tartott a 140 LE-s változat.

Itt van egy cikk:

http://a5.hu/auto/ford-mondeo-2007-20-tdci-titanium-teszt

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2013.10.19 szombat, 21:54:04 »

Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
A 115 ló ölég soványka.... spar modell.... még egy fókában is...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 01:17:57 »

Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....

Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 08:28:51 »

Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni

Hát ez így elég érdekes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:25:02 »

Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni
átírják a vezérlőt, vagyis csipp
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:33:11 »

átírják a vezérlőt, vagyis csipp

Az ok, hogy mégis csip-csirip lesz a vége, na de nem csak ebben különbözik a két motor...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:41:56 »

Az ok, hogy mégis csip-csirip lesz a vége, na de nem csak ebben különbözik a két motor...
nemcsak elektronikában más?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:42:47 »

nemcsak elektronikában más?

Mk4 esetében a befecskendezés más. A blokk ua.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:47:11 »

Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....

Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 11:16:41 »

Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.

Na ez jó. Anno Bogáron szocializálódtam (40LE, boxer), ez volt az állandó, de volt mellette az NDK-s párja is (de csak azért, nehogy anno valaki rámsüsse, hogy a rendszer ellensége vagyok) -(gyk. Trabi) 26LE. Majd jöttek a 60 és 92 LE-s Astrák, utána sokáig Fóka 105-115LE. (Ja, közben egy 130le megane), és csak 3 éve van 140 lovam.
Az arányokat kell nézni... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 11:34:04 »

Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.

nem is azért mondjuk h gyenge(legalábbis én), mert nem lehet vele gyorsan menni. el lehet autózni az 1.8-al is.  Aki nyugodtan ráérősen vezet annak teljesen jó. De akkor jön igazán ki mikor el kell menni nyaralni síelni stb és megy az egész család+rengeteg motyó. vagy vidékre kell járni dolgozni szintén megpakolva rendesen.  És akkor mész fölfelé km-eken keresztül a gyorsítósávos úton, de nem előzöd a kamionokat, meg a lóerő hiányos kocsikat, hanem beállsz mögéjük.  És ezt úgy mondom, h több gyenge kocsim is volt!

Meg amúgy is, akkora a választék mondeoból, h nincs nagy különbség a 140 lovas meg a 115-ös között. érdemes az erősebbet venni. eladásnál is számít, az erősebbet hamarabb elviszik. ugyanez van az extrákkal is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 11:49:17 »

A legtöbbet vásárolt vagy sokak által legtutibbnak tartott a 140 LE-s változat.

Itt van egy cikk:

http://a5.hu/auto/ford-mondeo-2007-20-tdci-titanium-teszt

A cikkben vagy 5x írják 143 lovasnak. Toll a fülükbe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 12:33:20 »

A cikkben vagy 5x írják 143 lovasnak. Toll a fülükbe.

Máshova meg a "másodat"?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 13:26:27 »

Máshova meg a "másodat"?   eplus2

Ne máá... itt is?  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 19:21:03 »

átírják a vezérlőt, vagyis csipp

 falbav  rinya

nekem a csipp az, amikor hardware-t is cserélnek, macerálnak. A szoftveres machináció nekem nem csippelés, hanem vezérlő átírás Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 19:28:26 »

falbav  rinya

nekem a csipp az, amikor hardware-t is cserélnek, macerálnak. A szoftveres machináció nekem nem csippelés, hanem vezérlő átírás Smiley

És neked mi a csip? Mert ezt biz 1 p-vel írjuk...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 19:38:59 »

És neked mi a csip? Mert ezt biz 1 p-vel írjuk...  vigyor3


Brrrrrrrrr  nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 19:58:31 »

chip?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 20:20:18 »

chip?

A hát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:26:55 »

mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi?  140 lós 2010-es galaxy, fészlift.   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:34:31 »

mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi?  140 lós 2010-es galaxy, fészlift.   

Kuplung csúszás? Kapcsold be a tempomatot, ha az letilt, illetve kikapcsol, akkor tutti...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:39:37 »

Kuplung csúszás? Kapcsold be a tempomatot, ha az letilt, illetve kikapcsol, akkor tutti...
dehogy. az gyorsításkor érződne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:46:45 »

dehogy. az gyorsításkor érződne

Minden sebességfokozatban?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:53:38 »

mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi?  140 lós 2010-es galaxy, fészlift.   

valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:55:17 »

valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.


Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?

Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:56:30 »

Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?

Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...

de most jönne csak elő?
(azért mert "koszolódik")
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:02:36 »

de most jönne csak elő?
(azért mert "koszolódik")

Ami Dencrafthoz kerül autó, azt szerintem nem a nyugdíjas, sok unokát szállító papa viszi be, hanem a nepper... Szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:04:54 »

Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?

Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...

Aztán mi baja lesz, ha kiveszed?  nyes
Nincs azon mit programozni...........  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:05:57 »

valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.

Jól mondod!!  eljen
Én vagyok az élő példa a légtömegmérő koszolódásra!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:08:24 »

Aztán mi baja lesz, ha kiveszed?  nyes
Nincs azon mit programozni...........  Cool

5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:13:38 »

5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...
Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:13:55 »

5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...

Hülyeség. (Milyen szervizbe jársz te?  eplus2)

Ha nem teszed gyújtásra, még hibaüzenet sem lesz belőle, ha széthúzod a szűrő cserénél.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:14:32 »

Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!  eplus2

Ha jobb kormányos, lehet........  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:14:40 »

nekem csak olyan gondom van, hogy 150, 160 felett, ha lepadlzom, akkor nem egyenletesen húz, hanem van egy pici lüktetés benne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:15:13 »

Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!  eplus2

Félre lehet buktatni csati széthúzás nélkül, szóval ne szopasd a szerelőket. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:17:45 »

nekem csak olyan gondom van, hogy 150, 160 felett, ha lepadlzom, akkor nem egyenletesen húz, hanem van egy pici lüktetés benne.

Há mit vársz, hogy füstöljön a kerék?   nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:21:30 »

Há mit vársz, hogy füstöljön a kerék?   nyes

gondoltam az esp jelez, hogy ki akar pörögni a kerék Cheesy  nyes

amúgy egyenletes, de nyilván halványabb gyorsulást
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:22:11 »

Félre lehet buktatni csati széthúzás nélkül, szóval ne szopasd a szerelőket. vigyor3
A youtube-on van egy fhasza videó róla, h miként kell a kesztyűtartó felől. Most nem azt mondom, h én neki állnék, de nem tűnt vészesnek.  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:22:44 »

Ha jobb kormányos, lehet........  vigyor3
Huh?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.