Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:11:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254024 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 13:22:03 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.05 szombat, 20:36:35
Majdnem igaz. Ennek az alkatrésznek a tulajdonságát a SAE szabvány adja, a magasabb üzemi hőfok, pedig kedvezőbb nyáron. Téli üzemben ugyebár a kissebb szám a lényeg. A gyárak minimum határokat szabnak meg. Te se tankolj az autódba prémium üzemanyagot vagy valami elemt oktánszámút, mert a gyár nem ezt írta le. Ugyanakkor mindenki tankol és mondja is, hogy jobb ez vagy az. Az olajd detto. A gyári ford fékbetétnél és féktárcsánál is van jobb és ha teheted, akkor azt veszed.
Szóval azt 5w40 megfelelő SAE a nyerő.
Télen-nyáron ugyanaz a motor üzemi hőfoka.
Szóval akkor inkább 0w-30
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 17:35:00 »
Sziasztok!
Jövőre egy Mondeo MK4 2.2 TDCi titanium-S(nem faceliftes) kombi vásárlásán gondolkodom. nem igazán ismerem ezeket a 2.2 es motorokat ha minden igaz ez már szíjas vezérlésű PSA motor, teljesen más minden tekintetben mint a jelenlegi MK3 2.2esem. Egyelőre csak információkat, tapasztalatokat, szervizinformációkat szeretnék gyűjteni. Éredeklnének elsősorban nagynyomású-porlasztó, kettőstömegű stb, problémák(volt e már valakinél probléma ezekkl, melyik mennyi km-t bír általánosságban mennyi a javitási költsége) ill esetleges típushibák ennél a motornál...ha jól tudom ezek már részecskeszűrővel ellátott motorok, ki kell/lehet-e iktatni belőle, EGR ugyszintén (sokat menne városban a kocsi) és hasonlók. Előre is köszönöm
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:17:37 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.05 szombat, 21:30:21
én ez egy olajmérnők tudására alapozom, akvel ezeket beszélgettem néhány éve. Részemről mindenki akkor cseréli amikor akarja, de én 10e Km után fogom.
rendben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 20:39:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.06 vasárnap, 13:22:03
Télen-nyáron ugyanaz a motor üzemi hőfoka.
Szóval akkor inkább 0w-30
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
sajna nem, de ha az lenn akkor a legjobb lenne 0w50. Ugyebár kompromisszumot kell kötni és nem csak az üzemi hőmnérséklet számít. A hidegindítás is nagyon fontos lenne. pl télen jobb a 0w30, nyáron a 10w40. Mivel nem fogsz 6 havonta olajat cserélni, ezért lenne jó a 5w40.
Amúgy nyáron a motor üzemi hőfoka10-15%-al minimum magasabb. pl télen, -20 -ban autópályázol, akkor bizony nem éri el az üzemit, ha nyáron a belvárosban csücsülsz, akkor a téli példához képes 30-40 fokkal is magasabb lehet az olaj hőmérséklete
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 22:26:12 »
Idézetet írta: henki - 2013.10.06 vasárnap, 17:35:00
Sziasztok!
Jövőre egy Mondeo MK4 2.2 TDCi titanium-S(nem faceliftes) kombi vásárlásán gondolkodom. nem igazán ismerem ezeket a 2.2 es motorokat ha minden igaz ez már szíjas vezérlésű PSA motor, teljesen más minden tekintetben mint a jelenlegi MK3 2.2esem. Egyelőre csak információkat, tapasztalatokat, szervizinformációkat szeretnék gyűjteni. Éredeklnének elsősorban nagynyomású-porlasztó, kettőstömegű stb, problémák(volt e már valakinél probléma ezekkl, melyik mennyi km-t bír általánosságban mennyi a javitási költsége) ill esetleges típushibák ennél a motornál...ha jól tudom ezek már részecskeszűrővel ellátott motorok, ki kell/lehet-e iktatni belőle, EGR ugyszintén (sokat menne városban a kocsi) és hasonlók. Előre is köszönöm
Szerintem a facelift előtti 175 lovasokat alapból felejtsed el egyrészt mert a III-as 2.2-es után kicsit soványnak érzed majd (amivel erősebb lenne annál nehezebb a IV-es), másrészt még a dpf-ük átöblití gázolajat a blokkon. A facelift utáni 200 lovasoknál meg a III-as fogyasztását fogod visszasírni. Egy dolgot legalább megcsináltak a III-ashoz képest az EGR már nemfog beállni, mert tisztítja magát. Viszont a facelift turbója 1,8-bar ez hosszútávon lehet hogy vicces lesz majd, ja meg emeltek CR nyomáson is. A szervize drágább mint a III-asnak. A szervizesek azt emlegetik hogy most igazából egy ismert de nem túl általános 2.2 típushiba van ami előjöhet, az olajhűtő lyukadása.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 08:52:11 »
a feceliftesekkel egy a bajom: egyszerüen nem tetszik, sem kivülről sem belülről, akármelyiket néztem egyszerüen nem...kicsit hasonló érzésem van mint anno a focus1 faceliftjénél: érződik rajta h szebbet akartak csinálni de mégis mindenhol spórolni próbáltak, nyilván nem leszólni akarom de ránézek pl a hátsó lámpára és olyan érzésem van mintha kínábol jött volna...nemtudom h ezzel egyedül vagyok e de én sajnos igy érzem. A fecelift elöttinek minden porcikája nagyon komoly...
pont ez lett volna még a kérdésem a DPF fel kapcsolatban hogy nem e gázolajosodik el a motorolaj...hálaisten
ki lehet iktatni belőle elektromosan majd mechanikusan? (a sok város miatt cserélhetném 5 ezrenként a motorolajat) németböl tervezek behozni egyet mint a mostanit is talán ott kevesebb az esélye h sokat ment "higitott" olajjal
az erejével tisztában vagyok Smax van egy haveromnak egy hangyányit valóban gyengébb mint a mostanim a súlya miatt, kell bele a chip
nekik nincs vele bajuk parkettán megy igaz rendesen van szervizelve...
volt itt egy helyi taxinak egy 2.2 mondeoja kb 430.000rel adta el, soha nem volt semmi baja...
a vezélése hogy van ezeknek? olajban fut a szíj vagy szárazon? mekora költség a cseréje és milyan időközönként esedékes? egyéb esetleges betegségek (mint pl szijfeszitő rendszer a III asnál v hasonlók)?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 09:15:14 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.06 vasárnap, 20:39:17
sajna nem, de ha az lenn akkor a legjobb lenne 0w50. Ugyebár kompromisszumot kell kötni és nem csak az üzemi hőmnérséklet számít. A hidegindítás is nagyon fontos lenne. pl télen jobb a 0w30, nyáron a 10w40. Mivel nem fogsz 6 havonta olajat cserélni, ezért lenne jó a 5w40.
Amúgy nyáron a motor üzemi hőfoka10-15%-al minimum magasabb. pl télen, -20 -ban autópályázol, akkor bizony nem éri el az üzemit, ha nyáron a belvárosban csücsülsz, akkor a téli példához képes 30-40 fokkal is magasabb lehet az olaj hőmérséklete
Nekem a linkelt cikk logikus érvelése teljesen meggyőző, úgyhogy maradok a gyári értékeknél. Nálad nem látom, hogy miből jönnek az adott viszkozitás értékek. Ok, tudom, a mérnöktől.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 09:20:33 »
Idézetet írta: henki - 2013.10.07 hétfő, 08:52:11
a feceliftesekkel egy a bajom: egyszerüen nem tetszik, sem kivülről sem belülről, akármelyiket néztem egyszerüen nem...kicsit hasonló érzésem van mint anno a focus1 faceliftjénél: érződik rajta h szebbet akartak csinálni de mégis mindenhol spórolni próbáltak, nyilván nem leszólni akarom de ránézek pl a hátsó lámpára és olyan érzésem van mintha kínábol jött volna...nemtudom h ezzel egyedül vagyok e de én sajnos igy érzem. A fecelift elöttinek minden porcikája nagyon komoly..
Haaat, nemtudom van e igy ezzel meg valaki. De olyat kell venni ami teccik
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 09:22:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.07 hétfő, 09:15:14
Nekem a linkelt cikk logikus érvelése teljesen meggyőző, úgyhogy maradok a gyári értékeknél. Nálad nem látom, hogy miből jönnek az adott viszkozitás értékek. Ok, tudom, a mérnöktől.
Ha csak az utolsó hozzaszolasat nézzük ecceruen gondolkodva, nem mond hulyeseget.
De ennek akkor lehet jelentosege ha 0 vagy kevés km el vesz valaki kocsit. A 100- 200 e km el vasaroltaknal pont semmi. Mint ahogy a 10e kenti olajcserenek sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 09:29:23 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
iwan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2013.10.08 kedd, 16:58:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.07 hétfő, 09:20:33
Haaat, nemtudom van e igy ezzel meg valaki. De olyat kell venni ami teccik
pl én...
Naplózva
NIS
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2013.10.19 szombat, 20:45:18 »
Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2013.10.19 szombat, 21:13:45 »
Idézetet írta: NIS - 2013.10.19 szombat, 20:45:18
Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
A legtöbbet vásárolt vagy sokak által legtutibbnak tartott a 140 LE-s változat.
Itt van egy cikk:
http://a5.hu/auto/ford-mondeo-2007-20-tdci-titanium-teszt
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2013.10.19 szombat, 21:54:04 »
Idézetet írta: NIS - 2013.10.19 szombat, 20:45:18
Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
A 115 ló ölég soványka.... spar modell.... még egy fókában is...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 01:17:57 »
Idézetet írta: NIS - 2013.10.19 szombat, 20:45:18
Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 08:28:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.20 vasárnap, 01:17:57
Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni
Hát ez így elég érdekes...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:25:02 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.20 vasárnap, 01:17:57
Bunyek megoldja, nem kell csipp, át lehet programozni
átírják a vezérlőt, vagyis csipp
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:33:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.20 vasárnap, 09:25:02
átírják a vezérlőt, vagyis csipp
Az ok, hogy mégis csip-csirip lesz a vége, na de nem csak ebben különbözik a két motor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:41:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.20 vasárnap, 09:33:11
Az ok, hogy mégis csip-csirip lesz a vége, na de nem csak ebben különbözik a két motor...
nemcsak elektronikában más?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:42:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.20 vasárnap, 09:41:56
nemcsak elektronikában más?
Mk4 esetében a befecskendezés más. A blokk ua.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:47:11 »
Idézetet írta: NIS - 2013.10.19 szombat, 20:45:18
Hi
Nem tud nekem valaki segíteni, most akarok mondeót váltani MK4-re, de sehol sem találok leírást-véleményt a Tdci motorokról. Melyik a jobb 115-140-163 lovas??? A 115 lovas, de 2.0-ás milyen van valakinek ilyen??? Miben külömbözik a 140 lovastól??? Chipel megoldhato hogy 140 legyen? stb....
Ilyeneket árulnak a használt autón. Nekem olyan 2010 vagy utáni kéne....
Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 11:16:41 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.10.20 vasárnap, 09:47:11
Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.
Na ez jó. Anno Bogáron szocializálódtam (40LE, boxer), ez volt az állandó, de volt mellette az NDK-s párja is (de csak azért, nehogy anno valaki rámsüsse, hogy a rendszer ellensége vagyok) -(gyk. Trabi) 26LE. Majd jöttek a 60 és 92 LE-s Astrák, utána sokáig Fóka 105-115LE. (Ja, közben egy 130le megane), és csak 3 éve van 140 lovam.
Az arányokat kell nézni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 11:34:04 »
Idézetet írta: Jago1 - 2013.10.20 vasárnap, 09:47:11
Nekem bejött a 115le azok irják hogy gyenge akiknek nem volt 90le autójuk vagy elfelejtették.
Megjártam olaszországot simán lehet vele menni autópályán is. 150-160al
Előtte benzinesem volt a fogyasztásom első időkben 6,5-7 között volt
most már 6 - 6.5. szerintem tök jó a benzineshez képest 1l-et spórolok.
és sokkal jobban haladok.
nem is azért mondjuk h gyenge(legalábbis én), mert nem lehet vele gyorsan menni. el lehet autózni az 1.8-al is. Aki nyugodtan ráérősen vezet annak teljesen jó. De akkor jön igazán ki mikor el kell menni nyaralni síelni stb és megy az egész család+rengeteg motyó. vagy vidékre kell járni dolgozni szintén megpakolva rendesen. És akkor mész fölfelé km-eken keresztül a gyorsítósávos úton, de nem előzöd a kamionokat, meg a lóerő hiányos kocsikat, hanem beállsz mögéjük. És ezt úgy mondom, h több gyenge kocsim is volt!
Meg amúgy is, akkora a választék mondeoból, h nincs nagy különbség a 140 lovas meg a 115-ös között. érdemes az erősebbet venni. eladásnál is számít, az erősebbet hamarabb elviszik. ugyanez van az extrákkal is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 11:49:17 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.10.19 szombat, 21:13:45
A legtöbbet vásárolt vagy sokak által legtutibbnak tartott a 140 LE-s változat.
Itt van egy cikk:
http://a5.hu/auto/ford-mondeo-2007-20-tdci-titanium-teszt
A cikkben vagy 5x írják 143 lovasnak. Toll a fülükbe.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 12:33:20 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.20 vasárnap, 11:49:17
A cikkben vagy 5x írják 143 lovasnak. Toll a fülükbe.
Máshova meg a "másodat"?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 13:26:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.20 vasárnap, 12:33:20
Máshova meg a "másodat"?
Ne máá... itt is?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 19:21:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.20 vasárnap, 09:25:02
átírják a vezérlőt, vagyis csipp
nekem a csipp az, amikor hardware-t is cserélnek, macerálnak. A szoftveres machináció nekem nem csippelés, hanem vezérlő átírás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 19:28:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.20 vasárnap, 19:21:03
nekem a csipp az, amikor hardware-t is cserélnek, macerálnak. A szoftveres machináció nekem nem csippelés, hanem vezérlő átírás
És neked mi a csip? Mert ezt biz 1 p-vel írjuk...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 19:38:59 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.20 vasárnap, 19:28:26
És neked mi a csip? Mert ezt biz 1 p-vel írjuk...
Brrrrrrrrr
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 19:58:31 »
chip?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 20:20:18 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.10.20 vasárnap, 19:58:31
chip?
A hát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:26:55 »
mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi? 140 lós 2010-es galaxy, fészlift.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:34:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.28 hétfő, 20:26:55
mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi? 140 lós 2010-es galaxy, fészlift.
Kuplung csúszás? Kapcsold be a tempomatot, ha az letilt, illetve kikapcsol, akkor tutti...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:39:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 20:34:31
Kuplung csúszás? Kapcsold be a tempomatot, ha az letilt, illetve kikapcsol, akkor tutti...
dehogy. az gyorsításkor érződne
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:46:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.28 hétfő, 20:39:37
dehogy. az gyorsításkor érződne
Minden sebességfokozatban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:53:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.28 hétfő, 20:26:55
mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi? 140 lós 2010-es galaxy, fészlift.
valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:55:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.28 hétfő, 20:53:38
valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.
Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?
Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:56:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 20:55:17
Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?
Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...
de most jönne csak elő?
(azért mert "koszolódik")
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:02:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.28 hétfő, 20:56:30
de most jönne csak elő?
(azért mert "koszolódik")
Ami Dencrafthoz kerül autó, azt szerintem nem a nyugdíjas, sok unokát szállító papa viszi be, hanem a nepper... Szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:04:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 20:55:17
Én meg újra programoznám a gázpedált... Légtömegmérő miért és mitől lenne rossz?
Viszont a gázpedált bhuzerálják rendesen a pollenszűrő cseréjekor...
Aztán mi baja lesz, ha kiveszed?
Nincs azon mit programozni...........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:05:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.28 hétfő, 20:53:38
valamilyen a motornak input paramétert szállító szenzornak lehet a hibája. Ez lehet maga a szenzor is, vagy pl annak koszolódása, de lehet annak áramköri hibája is (csatik).
Elsőre légtömegmérőre gondolnék.
Jól mondod!!
Én vagyok az élő példa a légtömegmérő koszolódásra!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:08:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 21:04:54
Aztán mi baja lesz, ha kiveszed?
Nincs azon mit programozni...........
5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:13:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 21:08:24
5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...
Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:13:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 21:08:24
5-6-7 csati széthúzás után újra kell programozni. Szagszervízben coptak már vele...
Hülyeség. (Milyen szervizbe jársz te?
)
Ha nem teszed gyújtásra, még hibaüzenet sem lesz belőle, ha széthúzod a szűrő cserénél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:14:32 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.28 hétfő, 21:13:38
Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!
Ha jobb kormányos, lehet........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:14:40 »
nekem csak olyan gondom van, hogy 150, 160 felett, ha lepadlzom, akkor nem egyenletesen húz, hanem van egy pici lüktetés benne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:15:13 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.28 hétfő, 21:13:38
Erről én is olvastam a neten, ezét én a kesztyűtartó felől támadtattam velük!
Félre lehet buktatni csati széthúzás nélkül, szóval ne szopasd a szerelőket.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:17:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.28 hétfő, 21:14:40
nekem csak olyan gondom van, hogy 150, 160 felett, ha lepadlzom, akkor nem egyenletesen húz, hanem van egy pici lüktetés benne.
Há mit vársz, hogy füstöljön a kerék?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:21:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 21:17:45
Há mit vársz, hogy füstöljön a kerék?
gondoltam az esp jelez, hogy ki akar pörögni a kerék
amúgy egyenletes, de nyilván halványabb gyorsulást
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:22:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 21:15:13
Félre lehet buktatni csati széthúzás nélkül, szóval ne szopasd a szerelőket.
A youtube-on van egy fhasza videó róla, h miként kell a kesztyűtartó felől. Most nem azt mondom, h én neki állnék, de nem tűnt vészesnek.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:22:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 21:14:32
Ha jobb kormányos, lehet........
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ