Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:09:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258199 alkalommal)
0 Felhasználó és 265 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2200 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:24:30 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.28 hétfő, 21:22:11
A youtube-on van egy fhasza videó róla, h miként kell a kesztyűtartó felől. Most nem azt mondom, h én neki állnék, de nem tűnt vészesnek.
Videó szerint én is biztos meg tudnám csinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2201 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:26:15 »
Nem vészes az sehogy.
Cseréljetek Mazda 3-ason...........na kérem, az a szhopás!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2202 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:26:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 21:24:30
Videó szerint én is biztos meg tudnám csinálni...
Biztos!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2203 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:37:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 21:13:55
Hülyeség. (Milyen szervizbe jársz te?
)
Ha nem teszed gyújtásra, még hibaüzenet sem lesz belőle, ha széthúzod a szűrő cserénél.
nekem tárolt a szűrő csere után gazpedal hibát az smax,pedig nem volt gyujtas alatt cserelve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2204 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:38:58 »
Ja, es meg olyat csinál h nem mindig indul poccre.Ma volt egér takaritason meg gépet is nyomtak ra. Minimalis korom volt benne. Megkerdem mi volt babralva az utobbi idoben.
Meg kitakaritom a legtomeg merot
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.28 hétfő, 21:40:45 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2205 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:43:56 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 21:37:39
nekem tárolt a szűrő csere után gazpedal hibát az smax,pedig nem volt gyujtas alatt cserelve.
Én most csináltam egy smax-ot (amiből mentettem a konfigot)
Ki is vettem a pedált, nem rakosgatom félre...pedig elfér. Aztán nem írt be semmit.
Lehet több időnek kell eltelnie, mert gyújtás nélkül is mehet még akár 20 percig is kommunikáció a modulok között.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2206 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 21:44:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 21:43:56
Én most csináltam egy smax-ot (amiből mentettem a konfigot)
Ki is vettem a pedált, nem rakosgatom félre...pedig elfér. Aztán nem írt be semmit.
Lehet több időnek kell eltelnie, mert gyújtás nélkül is mehet még akár 20 percig is kommunikáció a modulok között.
ez a megoldás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2207 Dátum:
2013.10.29 kedd, 08:51:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.28 hétfő, 20:26:55
mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi? 140 lós 2010-es galaxy, fészlift.
Milyen fokozatban mész? Nem 1500 a fordulat? Ott szeret időnként rángatni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2208 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:34:50 »
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem. A régi III-as 2.0 TDCI újkori 130 pacijával sokkal dinamikusabbnak tűnik. Bár órával még nem mértem, de mintha az új sokkal lomhább lenne. Pedig kicsit erősebb is, könnyebb is. Tudom a réginek más az EUR normája, az kiköp egy korompamacsot padlónál, de meg is lódul. Az új meg tanakodik. Ennyire lefojtották volna és megvan valahol az a 140 paci vagy nem jól sikerült a bejáratásom? 60-70%-ban a nulláson közlekedek, óra szerint 120 körül, a maradék város, de itt is inkább folyamatos közlekedéssel, ritkán kerülök dugóba. Igaz, még nagyon nem taposom a belét, 7000 innen vagyok még kicsit.
Üdv.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2209 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:39:45 »
Idézetet írta: titta - 2013.10.29 kedd, 12:34:50
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem. A régi III-as 2.0 TDCI újkori 130 pacijával sokkal dinamikusabbnak tűnik. Bár órával még nem mértem, de mintha az új sokkal lomhább lenne. Pedig kicsit erősebb is, könnyebb is. Tudom a réginek más az EUR normája, az kiköp egy korompamacsot padlónál, de meg is lódul. Az új meg tanakodik. Ennyire lefojtották volna és megvan valahol az a 140 paci vagy nem jól sikerült a bejáratásom? 60-70%-ban a nulláson közlekedek, óra szerint 120 körül, a maradék város, de itt is inkább folyamatos közlekedéssel, ritkán kerülök dugóba. Igaz, még nagyon nem taposom a belét, 7000 innen vagyok még kicsit.
Üdv.
Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.
Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2210 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:41:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.29 kedd, 12:39:45
Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.
Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...
jaja. Amúgy szerintem a méret növekedés miatt is másként érzed.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2211 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:44:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.29 kedd, 12:39:45
Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.
Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...
Hát a forgalmi szerint nem. A réginek 1547 kg van megadva, az újnak 1500. Nem igazán tudom, melyik mennyire valós. A régi Hollandiából lett behozva, kereskedőtől vettem, az új meg itthon lett elsőként forgalomba helyezve.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2212 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:46:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.29 kedd, 12:41:13
jaja. Amúgy szerintem a méret növekedés miatt is másként érzed.
Méretben csak a szélességet vettem észre. Mindkettő kombi és a régivel simán beszáguldok otthon a kapun, ezzel meg csak óvatosan. Nem kicsit szélesebb.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2213 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:50:30 »
Idézetet írta: titta - 2013.10.29 kedd, 12:44:30
Hát a forgalmi szerint nem. A réginek 1547 kg van megadva, az újnak 1500. Nem igazán tudom, melyik mennyire valós. A régi Hollandiából lett behozva, kereskedőtől vettem, az új meg itthon lett elsőként forgalomba helyezve.
Itt egyenletesebben adja le a teljesítményt, nincs akkor turbóluk... Ez is megtévesztő.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2214 Dátum:
2013.10.29 kedd, 12:57:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.29 kedd, 12:50:30
Itt egyenletesebben adja le a teljesítményt, nincs akkor turbóluk... Ez is megtévesztő.
Ez meglehet. De az is biztos hogy jóval óvatosabban nyomkodom a gázpedált. 3000 fölé még nem forgott, és kb. csak félig nyomtam. Tudom ez nem mérvadó, mivel elektronikus, és ha hirtelen nyomom, akkor sokat ad a motornak a vezérlés. Majd jövőre megyünk megint a magas Tátrába túrázni, megmutathatja mennyire erős.
Más:
Jövő héten lesz minitali? Már régen nem voltam, és szeretem a neveket archoz kötni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.29 kedd, 12:58:47 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2215 Dátum:
2013.10.29 kedd, 13:02:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.29 kedd, 08:51:25
Milyen fokozatban mész? Nem 1500 a fordulat? Ott szeret időnként rángatni.
6. az 1500 környéki az mitől van?
de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2216 Dátum:
2013.10.29 kedd, 13:03:36 »
Idézetet írta: titta - 2013.10.29 kedd, 12:46:00
Méretben csak a szélességet vettem észre. Mindkettő kombi és a régivel simán beszáguldok otthon a kapun, ezzel meg csak óvatosan. Nem kicsit szélesebb.
a méret növekedés máson is tapasztalható. Az autó magasabb, a műszerfal teteje magasabban van és a mérete is nagyobb. Az egész egy kissé tank jelleget ölt. én is óvatosan tettem meg az első kilómétereket vele, amikor az MK3-asból átültem. Ugyan ezen hatás miatt a sebesség és a gyorsulás érzés is más.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2217 Dátum:
2013.10.29 kedd, 13:05:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.29 kedd, 13:02:15
6. az 1500 környéki az mitől van?
de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer
beeee
Amúgy nekem csak akkor rángat 1500 környékén ha Magyarországon tankolok nem prémium üzemanyagot. Ausztriában tankolva a go-t semmi probléma, itthon prémiummal nem rángat. Amúgy külföldi oldalakon nem is láttam emlegetni ezt a hibát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2218 Dátum:
2013.10.29 kedd, 13:08:12 »
Idézetet írta: titta - 2013.10.29 kedd, 12:57:00
Ez meglehet. De az is biztos hogy jóval óvatosabban nyomkodom a gázpedált. 3000 fölé még nem forgott, és kb. csak félig nyomtam. Tudom ez nem mérvadó, mivel elektronikus, és ha hirtelen nyomom, akkor sokat ad a motornak a vezérlés. Majd jövőre megyünk megint a magas Tátrába túrázni, megmutathatja mennyire erős.
Más:
Jövő héten lesz minitali? Már régen nem voltam, és szeretem a neveket archoz kötni.
Nov. 8án lesz tali, nézd a minitalik topikot, mert a helyszín még képlékeny...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2219 Dátum:
2013.10.29 kedd, 13:10:21 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.29 kedd, 13:02:15
de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer
Sokkal jobb választás egy motorcserés, nemfogó fékekkel megáldott autó, amire aztán rakunk boxot, meg utánfutót, hogy elférjünk...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2220 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:23:29 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.29 kedd, 13:02:15
6. az 1500 környéki az mitől van?
de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer
A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2221 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:25:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.29 kedd, 20:23:29
A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.
nekem ha Ausztriában tankolok vagy OMV prémiumot itthon, akkor nem csinálja soha. Minden más esetben attól függ mennyire *** volt az anyag.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2222 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:26:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.29 kedd, 20:23:29
A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.
nekem sosem fordult még elő.pedig lassan 20e-t mentem vele január óta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2223 Dátum:
2013.10.29 kedd, 22:29:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.29 kedd, 13:10:21
Sokkal jobb választás egy motorcserés, nemfogó fékekkel megáldott autó, amire aztán rakunk boxot, meg utánfutót, hogy elférjünk...
A box ritkan van rajta, utánfutó meg sose. Es a fek is jo egy ideje. Galaxybol csak 2.2est vennék
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2224 Dátum:
2013.11.01 péntek, 18:07:47 »
Sziasztok!
Kifogyott, pontosabban rángatni kezdett a motor a mátrai kacskaringós utakon, majd leállt, pár perc után elindítottam, elindult és nem is rángatott
Kérdezném, hogy jártatok e így, és valami probléma adódhat e később?
Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2225 Dátum:
2013.11.01 péntek, 20:14:05 »
Idézetet írta: papione - 2013.11.01 péntek, 18:07:47
Sziasztok!
Kifogyott, pontosabban rángatni kezdett a motor a mátrai kacskaringós utakon, majd leállt, pár perc után elindítottam, elindult és nem is rángatott
Kérdezném, hogy jártatok e így, és valami probléma adódhat e később?
Üdv.
Én még ilyenről nem hallottam!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2226 Dátum:
2013.11.01 péntek, 20:25:22 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.01 péntek, 20:14:05
Én még ilyenről nem hallottam!
Nem fogalmaztam pontosan, lemaradt, hogy "üzemanyag" vagyis a lötykölődéstől levegőt szívhatott (szerintem)
Ez lehet?
Mikor indultam még 55km-re volt üzemanyagom, két mátrai kanyar és 0km, utána rángatott.....
Ennek fényében, mire számíthatok még?
Remélem nem lett baja!?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2227 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:24:58 »
Idézetet írta: papione - 2013.11.01 péntek, 20:25:22
Nem fogalmaztam pontosan, lemaradt, hogy "üzemanyag" vagyis a lötykölődéstől levegőt szívhatott (szerintem)
Ez lehet?
Mikor indultam még 55km-re volt üzemanyagom, két mátrai kanyar és 0km, utána rángatott.....
Ennek fényében, mire számíthatok még?
Remélem nem lett baja!?
Elvileg egyszer eljátsza, hogy kifogyott az üzemanyag, pont azért, hogy ne levegősödjön a rendszer. Ilyenkor újra indításkor beindul.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2228 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:56:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.01 péntek, 21:24:58
Elvileg egyszer eljátsza, hogy kifogyott az üzemanyag, pont azért, hogy ne levegősödjön a rendszer. Ilyenkor újra indításkor beindul.
igazad lehet, mert egyenletesen szaggatott, kb. olyan ütemben, mit ahogy az index villog
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2229 Dátum:
2013.11.02 szombat, 09:42:29 »
Idézetet írta: papione - 2013.11.01 péntek, 21:56:04
igazad lehet, mert egyenletesen szaggatott, kb. olyan ütemben, mit ahogy az index villog
Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2230 Dátum:
2013.11.02 szombat, 10:04:44 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.02 szombat, 09:42:29
Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.
Remélem később sem lesz baja.
Köszönet Neked és Tamásnak is!
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2231 Dátum:
2013.11.02 szombat, 11:59:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.02 szombat, 09:42:29
Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.
A következő tankolásnál? Ha most levegő lenne a csövekben, nemcsak hogy rángatna, hanem még hibakód is lenne (kivéve, ha valahol megreked a légbuborék).
Ha rendesen levegőt kap, azt rögtön észre fogod venni, mert úgy megáll, mint a szög.
És ha tankolsz is, akkor sem fog újraindulni. Mivel nincs benne AC, nem tudja magát légteleníteni.
Amikor a tdci leáll, hogy nincs benne üa, akkor fizikailag nem fogyott el, csak egy kritikus szint alá ért.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2232 Dátum:
2013.11.02 szombat, 18:06:03 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.02 szombat, 11:59:00
A következő tankolásnál? Ha most levegő lenne a csövekben, nemcsak hogy rángatna, hanem még hibakód is lenne (kivéve, ha valahol megreked a légbuborék).
Ha rendesen levegőt kap, azt rögtön észre fogod venni, mert úgy megáll, mint a szög.
És ha tankolsz is, akkor sem fog újraindulni. Mivel nincs benne AC, nem tudja magát légteleníteni.
Amikor a tdci leáll, hogy nincs benne üa, akkor fizikailag nem fogyott el, csak egy kritikus szint alá ért.
Nekem már volt levegős a rendszer egy rossz go szűrő csere után, szal elhiheted, h tudom mit beszélek.
Azért mondtam, h a köv. tankolásnál, mert ilyenkor az kell hogy a rendszert átjárja az üzemanyag. Másként nem tudja magát légteleníteni, mert ahogy Te is mondtad nincs benne AC. Már ha egyre gondolunk.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2233 Dátum:
2013.11.02 szombat, 18:09:56 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.02 szombat, 18:06:03
Nekem már volt levegős a rendszer egy rossz go szűrő csere után, szal elhiheted, h tudom mit beszélek.
Azért mondtam, h a köv. tankolásnál, mert ilyenkor az kell hogy a rendszert átjárja az üzemanyag. Másként nem tudja magát légteleníteni, mert ahogy Te is mondtad nincs benne AC. Már ha egyre gondolunk.
Hát ha annyi levegő van benne amitől még megy, akkor pillanatok alatt légtelenít... Ha meg annyi, hogy nem megy, akkor azt csak kézipumpával légteleníted...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2234 Dátum:
2013.11.02 szombat, 18:10:30 »
Idézetet írta: papione - 2013.11.02 szombat, 10:04:44
Remélem később sem lesz baja.
Köszönet Neked és Tamásnak is!
Üdv
Há mi baja lenne? Nem lesz semmi baja.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2235 Dátum:
2013.11.02 szombat, 18:11:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.02 szombat, 18:09:56
Hát ha annyi levegő van benne amitől még megy, akkor pillanatok alatt légtelenít... Ha meg annyi, hogy nem megy, akkor azt csak kézipumpával légteleníted...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sata74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2236 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 21:31:08 »
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2237 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 22:21:02 »
Idézetet írta: Sata74 - 2013.11.04 hétfő, 21:31:08
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET!
A miénkben (1.8-ok) nincs!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2238 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 22:46:27 »
Sziasztok!
Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!
Miklós
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2239 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 22:49:56 »
Idézetet írta: mt - 2013.11.04 hétfő, 22:46:27
Sziasztok!
Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!
Miklós
sok mindentől függ, de 0 fokig nem is foglalkozom az izzítóval. Van úgy hogy izzít, de nagyon sokszor csak felvillan. -10 környékéán 2-3s-ig szokott izzítani.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2240 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 23:07:34 »
Idézetet írta: mt - 2013.11.04 hétfő, 22:46:27
Sziasztok!
Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!
Miklós
MKIV-nél már fejlesztettek egy kicsit, gyakorlatilag nem kell várni az izzítással.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2241 Dátum:
2013.11.05 kedd, 07:16:56 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.04 hétfő, 23:07:34
MKIV-nél már fejlesztettek egy kicsit, gyakorlatilag nem kell várni az izzítással.
Én mindig megvárom, míg elaluszik a lámpa. Azért télen igaz, amit mt írt.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2242 Dátum:
2013.11.05 kedd, 09:17:09 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.04 hétfő, 22:21:02
A miénkben (1.8-ok) nincs!
Löttyös sem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2243 Dátum:
2013.11.05 kedd, 09:18:13 »
Idézetet írta: mt - 2013.11.04 hétfő, 22:46:27
Sziasztok!
Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!
Miklós
A visszajelző lámpa csak felvillan, de attól függetlneül izzít az mikor beindítod is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2244 Dátum:
2013.11.05 kedd, 16:35:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.05 kedd, 09:17:09
Löttyös sem?
Ezt most nem tudom értelmezni!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2245 Dátum:
2013.11.05 kedd, 16:40:47 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.05 kedd, 16:35:30
Ezt most nem tudom értelmezni!
Hát a passzív regenerálós dpf, 1.6 tdci-kben korábban olyan volt. Löttyöt kell tölteni a dpf-be, amitől kvázi állandóan regenerál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2246 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:23:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.05 kedd, 09:17:09
Löttyös sem?
Nincsazokbasemmi
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2247 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:48:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.05 kedd, 16:40:47
Hát a passzív regenerálós dpf, 1.6 tdci-kben korábban olyan volt. Löttyöt kell tölteni a dpf-be, amitől kvázi állandóan regenerál.
....ami kizárólag fókában volt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2248 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:10:23 »
Valahol meg lehet nézni a 4 mondi motorjainak nyomatékát.? Illetve melyik hol, milyen fordulatszámon adja le a maximumát?
Kiváncsi lennénk, hogy hogyan alakul ez az kétféle 1.8-as, a 2 literesek és a 2.2-eseknél.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2249 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:16:23 »
Idézetet írta: Sata74 - 2013.11.04 hétfő, 21:31:08
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET!
te is megtudod nézni magadnak!
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ