Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:55:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256903 alkalommal)
0 Felhasználó és 279 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:24:30 »

A youtube-on van egy fhasza videó róla, h miként kell a kesztyűtartó felől. Most nem azt mondom, h én neki állnék, de nem tűnt vészesnek.  eplus2

Videó szerint én is biztos meg tudnám csinálni... taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:26:15 »

Nem vészes az sehogy.


Cseréljetek Mazda 3-ason...........na kérem, az a szhopás!  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:26:24 »

Videó szerint én is biztos meg tudnám csinálni... taps
Biztos!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:37:39 »

Hülyeség. (Milyen szervizbe jársz te?  eplus2)

Ha nem teszed gyújtásra, még hibaüzenet sem lesz belőle, ha széthúzod a szűrő cserénél.  wave
nekem tárolt a szűrő csere után gazpedal hibát az smax,pedig nem volt gyujtas alatt cserelve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:38:58 »

Ja, es meg olyat csinál h nem mindig  indul poccre.Ma volt egér takaritason meg gépet is nyomtak ra. Minimalis korom volt benne. Megkerdem mi volt babralva az utobbi idoben.

Meg kitakaritom a legtomeg merot
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.28 hétfő, 21:40:45 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:43:56 »

nekem tárolt a szűrő csere után gazpedal hibát az smax,pedig nem volt gyujtas alatt cserelve.


Én most csináltam egy smax-ot (amiből mentettem a konfigot)
Ki is vettem a pedált, nem rakosgatom félre...pedig elfér. Aztán nem írt be semmit.
Lehet több időnek kell eltelnie, mert gyújtás nélkül is mehet még akár 20 percig is kommunikáció a modulok között.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:44:54 »


Én most csináltam egy smax-ot (amiből mentettem a konfigot)
Ki is vettem a pedált, nem rakosgatom félre...pedig elfér. Aztán nem írt be semmit.
Lehet több időnek kell eltelnie, mert gyújtás nélkül is mehet még akár 20 percig is kommunikáció a modulok között.
ez a megoldás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2013.10.29 kedd, 08:51:25 »

mitől tud olyan lenni, h 120 körüli temponál mintha jáccana a ember a gázzal, lassít-gyorsít a kocsi?  140 lós 2010-es galaxy, fészlift.   
Milyen fokozatban mész? Nem 1500 a fordulat? Ott szeret időnként rángatni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:34:50 »

Sziasztok!

Nekem is lenne egy kérdésem. A régi III-as 2.0 TDCI újkori 130 pacijával sokkal dinamikusabbnak tűnik. Bár órával még nem mértem, de mintha az új sokkal lomhább lenne. Pedig kicsit erősebb is, könnyebb is. Tudom a réginek más az EUR normája, az kiköp egy korompamacsot padlónál, de meg is lódul. Az új meg tanakodik. Ennyire lefojtották volna és megvan valahol az a 140 paci vagy nem jól sikerült a bejáratásom? 60-70%-ban a nulláson közlekedek, óra szerint 120 körül, a maradék város, de itt is inkább folyamatos közlekedéssel, ritkán kerülök dugóba. Igaz, még nagyon nem taposom a belét, 7000 innen vagyok még kicsit.

Üdv.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:39:45 »

Sziasztok!

Nekem is lenne egy kérdésem. A régi III-as 2.0 TDCI újkori 130 pacijával sokkal dinamikusabbnak tűnik. Bár órával még nem mértem, de mintha az új sokkal lomhább lenne. Pedig kicsit erősebb is, könnyebb is. Tudom a réginek más az EUR normája, az kiköp egy korompamacsot padlónál, de meg is lódul. Az új meg tanakodik. Ennyire lefojtották volna és megvan valahol az a 140 paci vagy nem jól sikerült a bejáratásom? 60-70%-ban a nulláson közlekedek, óra szerint 120 körül, a maradék város, de itt is inkább folyamatos közlekedéssel, ritkán kerülök dugóba. Igaz, még nagyon nem taposom a belét, 7000 innen vagyok még kicsit.

Üdv.

Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.

Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:41:13 »

Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.

Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...

jaja. Amúgy szerintem a méret növekedés miatt is másként érzed.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:44:30 »

Egyrészt nehezebb, másrészt meg érzetre van meg csak az átalad tapasztaltak.

Jobban megy mint az mk3, ne izgulj...

Hát a forgalmi szerint nem. A réginek 1547 kg van megadva, az újnak 1500. Nem igazán tudom, melyik mennyire valós. A régi Hollandiából lett behozva, kereskedőtől vettem, az új meg itthon lett elsőként forgalomba helyezve.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:46:00 »

jaja. Amúgy szerintem a méret növekedés miatt is másként érzed.

Méretben csak a szélességet vettem észre. Mindkettő kombi és a régivel simán beszáguldok otthon a kapun, ezzel meg csak óvatosan. Nem kicsit szélesebb.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:50:30 »

Hát a forgalmi szerint nem. A réginek 1547 kg van megadva, az újnak 1500. Nem igazán tudom, melyik mennyire valós. A régi Hollandiából lett behozva, kereskedőtől vettem, az új meg itthon lett elsőként forgalomba helyezve.

Itt egyenletesebben adja le a teljesítményt, nincs akkor turbóluk... Ez is megtévesztő.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:57:00 »

Itt egyenletesebben adja le a teljesítményt, nincs akkor turbóluk... Ez is megtévesztő.

Ez meglehet. De az is biztos hogy jóval óvatosabban nyomkodom a gázpedált. 3000 fölé még nem forgott, és kb. csak félig nyomtam. Tudom ez nem mérvadó, mivel elektronikus, és ha hirtelen nyomom, akkor sokat ad a motornak a vezérlés. Majd jövőre megyünk megint a magas Tátrába túrázni, megmutathatja mennyire erős.  smile

Más:

Jövő héten lesz minitali? Már régen nem voltam, és szeretem a neveket archoz kötni.  smile
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.29 kedd, 12:58:47 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:02:15 »

Milyen fokozatban mész? Nem 1500 a fordulat? Ott szeret időnként rángatni.
6. az 1500 környéki az mitől van? 

de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:03:36 »

Méretben csak a szélességet vettem észre. Mindkettő kombi és a régivel simán beszáguldok otthon a kapun, ezzel meg csak óvatosan. Nem kicsit szélesebb.  smile

a méret növekedés máson is tapasztalható. Az autó magasabb, a műszerfal teteje magasabban van és a mérete is nagyobb. Az egész egy kissé tank jelleget ölt. én is óvatosan tettem meg az első kilómétereket vele, amikor az MK3-asból átültem. Ugyan ezen hatás miatt a sebesség és a gyorsulás érzés is más.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:05:13 »

6. az 1500 környéki az mitől van? 

de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer  smile

Smiley beeee

Amúgy nekem csak akkor rángat 1500 környékén ha Magyarországon tankolok nem prémium üzemanyagot. Ausztriában tankolva a go-t semmi probléma, itthon prémiummal nem rángat. Amúgy külföldi oldalakon nem is láttam emlegetni ezt a hibát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:08:12 »

Ez meglehet. De az is biztos hogy jóval óvatosabban nyomkodom a gázpedált. 3000 fölé még nem forgott, és kb. csak félig nyomtam. Tudom ez nem mérvadó, mivel elektronikus, és ha hirtelen nyomom, akkor sokat ad a motornak a vezérlés. Majd jövőre megyünk megint a magas Tátrába túrázni, megmutathatja mennyire erős.  smile

Más:

Jövő héten lesz minitali? Már régen nem voltam, és szeretem a neveket archoz kötni.  smile

Nov. 8án lesz tali, nézd a minitalik topikot, mert a helyszín még képlékeny...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:10:21 »



de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer  smile

Sokkal jobb választás egy motorcserés, nemfogó fékekkel megáldott autó, amire aztán rakunk boxot, meg utánfutót, hogy elférjünk...  beka3 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:23:29 »

6. az 1500 környéki az mitől van? 

de nem az enyém, nekem nem kell ilyen kerekeken guruló konténer  smile
A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:25:10 »

A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.

nekem ha Ausztriában tankolok vagy OMV prémiumot itthon, akkor nem csinálja soha. Minden más esetben attól függ mennyire *** volt az anyag.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2013.10.29 kedd, 20:26:20 »

A fene se tudja az okát, de közismert probléma. Nekem is néha csinálja, de többnyire nem, pedig ugyanott tankolok.
nekem sosem fordult még elő.pedig lassan 20e-t mentem vele január óta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2013.10.29 kedd, 22:29:03 »

Sokkal jobb választás egy motorcserés, nemfogó fékekkel megáldott autó, amire aztán rakunk boxot, meg utánfutót, hogy elférjünk...  beka3 vigyor3
A box ritkan van rajta, utánfutó meg sose. Es a fek is jo egy ideje.  Galaxybol csak 2.2est vennék
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2013.11.01 péntek, 18:07:47 »

Sziasztok!

Kifogyott, pontosabban rángatni kezdett a motor a mátrai kacskaringós utakon, majd leállt, pár perc után elindítottam, elindult és nem is rángatott Huh?

Kérdezném, hogy jártatok e így, és valami probléma adódhat e később?

Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2013.11.01 péntek, 20:14:05 »

Sziasztok!

Kifogyott, pontosabban rángatni kezdett a motor a mátrai kacskaringós utakon, majd leállt, pár perc után elindítottam, elindult és nem is rángatott Huh?

Kérdezném, hogy jártatok e így, és valami probléma adódhat e később?

Üdv.
Én még ilyenről nem hallottam!  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2013.11.01 péntek, 20:25:22 »

Én még ilyenről nem hallottam!  szomoru1

Nem fogalmaztam pontosan, lemaradt, hogy "üzemanyag" vagyis a lötykölődéstől levegőt szívhatott (szerintem)
Ez lehet?
Mikor indultam még 55km-re volt üzemanyagom, két mátrai kanyar és 0km, utána rángatott.....

Ennek fényében, mire számíthatok még?

Remélem nem lett baja!?

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2013.11.01 péntek, 21:24:58 »

Nem fogalmaztam pontosan, lemaradt, hogy "üzemanyag" vagyis a lötykölődéstől levegőt szívhatott (szerintem)
Ez lehet?
Mikor indultam még 55km-re volt üzemanyagom, két mátrai kanyar és 0km, utána rángatott.....

Ennek fényében, mire számíthatok még?

Remélem nem lett baja!?



Elvileg egyszer eljátsza, hogy kifogyott az üzemanyag, pont azért, hogy ne levegősödjön a rendszer. Ilyenkor újra indításkor beindul.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2013.11.01 péntek, 21:56:04 »

Elvileg egyszer eljátsza, hogy kifogyott az üzemanyag, pont azért, hogy ne levegősödjön a rendszer. Ilyenkor újra indításkor beindul.

igazad lehet, mert egyenletesen szaggatott, kb. olyan ütemben, mit ahogy az index villog vigyor3
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:42:29 »

igazad lehet, mert egyenletesen szaggatott, kb. olyan ütemben, mit ahogy az index villog vigyor3

Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:04:44 »

Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.

Remélem később sem lesz baja.

Köszönet Neked és Tamásnak is!

 worship

Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2013.11.02 szombat, 11:59:00 »

Jah így már más.
Akkor valószínű, h az történt, amit Tomi írt.
Nem hiszem, h ettől baja lesz, mert a következő tankolásnál majd levegőtleníti a rendszert saját maga.

A következő tankolásnál? Ha most levegő lenne a csövekben, nemcsak hogy rángatna, hanem még hibakód is lenne (kivéve, ha valahol megreked a légbuborék).
Ha rendesen levegőt kap, azt rögtön észre fogod venni, mert úgy megáll, mint a szög.
És ha tankolsz is, akkor sem fog újraindulni. Mivel nincs benne AC, nem tudja magát légteleníteni.
Amikor a tdci leáll, hogy nincs benne üa, akkor fizikailag nem fogyott el, csak egy kritikus szint alá ért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2013.11.02 szombat, 18:06:03 »

A következő tankolásnál? Ha most levegő lenne a csövekben, nemcsak hogy rángatna, hanem még hibakód is lenne (kivéve, ha valahol megreked a légbuborék).
Ha rendesen levegőt kap, azt rögtön észre fogod venni, mert úgy megáll, mint a szög.
És ha tankolsz is, akkor sem fog újraindulni. Mivel nincs benne AC, nem tudja magát légteleníteni.
Amikor a tdci leáll, hogy nincs benne üa, akkor fizikailag nem fogyott el, csak egy kritikus szint alá ért.
Nekem már volt levegős a rendszer egy rossz go szűrő csere után, szal elhiheted, h tudom mit beszélek.
Azért mondtam, h a köv. tankolásnál, mert ilyenkor az kell hogy a rendszert átjárja az üzemanyag. Másként nem tudja magát légteleníteni, mert ahogy Te is mondtad nincs benne AC. Már ha egyre gondolunk.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2013.11.02 szombat, 18:09:56 »

Nekem már volt levegős a rendszer egy rossz go szűrő csere után, szal elhiheted, h tudom mit beszélek.
Azért mondtam, h a köv. tankolásnál, mert ilyenkor az kell hogy a rendszert átjárja az üzemanyag. Másként nem tudja magát légteleníteni, mert ahogy Te is mondtad nincs benne AC. Már ha egyre gondolunk.

Hát ha annyi levegő van benne amitől még megy, akkor pillanatok alatt légtelenít... Ha meg annyi, hogy nem megy, akkor azt csak kézipumpával légteleníted...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2013.11.02 szombat, 18:10:30 »

Remélem később sem lesz baja.

Köszönet Neked és Tamásnak is!

 worship

Üdv

Há mi baja lenne? Nem lesz semmi baja.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2013.11.02 szombat, 18:11:39 »

Hát ha annyi levegő van benne amitől még megy, akkor pillanatok alatt légtelenít... Ha meg annyi, hogy nem megy, akkor azt csak kézipumpával légteleníted...
nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sata74
Vendég
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:31:08 »

 help
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET! worship
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:21:02 »

help
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET! worship

A miénkben (1.8-ok) nincs!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mt
Vendég
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:46:27 »

Sziasztok!

Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!

Miklós
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:49:56 »

Sziasztok!

Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!

Miklós

sok mindentől függ, de 0 fokig nem is foglalkozom az izzítóval. Van úgy hogy izzít, de nagyon sokszor csak felvillan. -10 környékéán 2-3s-ig szokott izzítani.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 23:07:34 »

Sziasztok!

Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!

Miklós

MKIV-nél már fejlesztettek egy kicsit, gyakorlatilag nem kell várni az izzítással.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2013.11.05 kedd, 07:16:56 »

MKIV-nél már fejlesztettek egy kicsit, gyakorlatilag nem kell várni az izzítással.

Én mindig megvárom, míg elaluszik a lámpa. Azért télen igaz, amit mt írt.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2013.11.05 kedd, 09:17:09 »

A miénkben (1.8-ok) nincs!

Löttyös sem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2013.11.05 kedd, 09:18:13 »

Sziasztok!

Az MK4 TDCi 2.0 motor nektek mikor szokott izzítani? Nemrég vettem az autót használtan, és nem látom, hogy a visszajelző lámpa egyszer is világítana. Kb 5 fok van most reggelente.
Furcsállom, mert az MK3 minden indítás előtt 1-2 mp -et izzított.
Köszönöm!

Miklós

A visszajelző lámpa csak felvillan, de attól függetlneül izzít az mikor beindítod is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2013.11.05 kedd, 16:35:30 »

Löttyös sem?
Ezt most nem tudom értelmezni!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2013.11.05 kedd, 16:40:47 »

Ezt most nem tudom értelmezni!  vigyor3

Hát a passzív regenerálós dpf, 1.6 tdci-kben korábban olyan volt. Löttyöt kell tölteni a dpf-be, amitől kvázi állandóan regenerál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:23:21 »

Löttyös sem?
Nincsazokbasemmi  hehe   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:48:32 »

Hát a passzív regenerálós dpf, 1.6 tdci-kben korábban olyan volt. Löttyöt kell tölteni a dpf-be, amitől kvázi állandóan regenerál.
....ami kizárólag fókában volt.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:10:23 »

Valahol meg lehet nézni a 4 mondi motorjainak nyomatékát.? Illetve melyik hol, milyen fordulatszámon adja le a maximumát?
Kiváncsi lennénk, hogy hogyan alakul ez az kétféle 1.8-as, a 2 literesek és a 2.2-eseknél. circling
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:16:23 »

help
Tudna nekem segíteni VALAKI abban hogy a QYBA9R07260 motorszámú 1.8 TDCi (125LE, 6 gang) vasamban van-e DPF?!
(Alvázszám WF0GXXGBBG9...-el kezdődik.)
Gyanúsan NULLA a füstölés így 190.000-nél, de alulról nem láttam nyomát...
Néha nagyon savanyú szagokat áraszt a kipufogó, de a sokat emlegetett motorhangot nem vélem felfedezni.
KÖSZÖNET! worship

te is megtudod nézni magadnak!  Wink

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.