Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:34:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4711415 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 14:20:35 »

Fixet tényleg ne vegyél, arról én sem olvastam jókat. Mármint ha egy autóba bele lehet tenni akkor jó dolog, de a miénkbe ez sajna nem való és állítólag több kárt tud tenni más alkatrészekben, mint amennyi hasznot hozna az élettartalmával. Volt erről egy jó cikk, csak már nem tudom, h hol van.

A zörgéssel meg ne foglalkozz addig, míg semmi negatív hatást nem veszel észre az autódon vezetés közben! Ha tudsz váltani és a kuplung sem csúszik, akkor semmi gond, addig nem érdemes cserélni.
Nekem 176ezer km van a kocsiban óra szerint, de semmi gond! Lekopogom!  Wink


Ez jo hir, ugyanis Pcsett vagyok hetkoznap, szoval nem is kene messzire mennem az ugy vegett.

Ami a lendkereket illeti. 150e kilometerrel kesonn valoszinu h nen lesz velem az auto, igy targytalan h milyen tipusu kerek kellene bele. Mint emlitettetek nem problema meg a lendkerek, igy targytalan. Kopp - kopp.
Passatos, Boras, Golfos ismerosok altalaban nem 2tomegut raktak a gyari helyere nekik jol szuperal. Persze nem egy es ugyan azon konstrukcio.

Mellesleg nekem meglepoen jol megy az 1.8, foleg a kasztnihoz es maga a motor konstrukciojahoz kepest. Szimpi  Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 14:22:42 írta umfrider » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 14:23:00 »

Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben smile
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom) 
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva  worship

vegyél 2.0 automatát Smiley
Naplózva
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 14:33:15 »

Sziasztok!

Kérnék tanácsot, hogy kihez/hová vigyem a gépet.

Kezd többet fogyasztani (1-2 liter), és 2-3e fordulat közt megtorpan, a műszerfal teteje felől mintha fúra halk kattogás jönne amikor állok a pirosnál (de ez még nem 100%)

Üdv.:
Medvegyev

Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 15:07:26 »

Sziasztok!

Kérnék tanácsot, hogy kihez/hová vigyem a gépet.

Kezd többet fogyasztani (1-2 liter), és 2-3e fordulat közt megtorpan, a műszerfal teteje felől mintha fúra halk kattogás jönne amikor állok a pirosnál (de ez még nem 100%)

Üdv.:
Medvegyev


DNS autószervíz, Mázsa utca 4 talán, régen opel márkaszervíz voltak, most ford, opel peugeot, nissan flottát szerelnek. gyorsak és jó áron dolgoznak, a telefonos kommunikációjukon lehetne persz javítani. Dienes István a góré: 70395 8039, 20333 4224

vagy pilisvörösvár
Balla Laci, régen a ford solymárnál dolgozott, Mk3-asa van csak eléggé  el van havazva állandóan...  06309995584
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 16:45:48 »

Ez jo hir, ugyanis Pcsett vagyok hetkoznap, szoval nem is kene messzire mennem az ugy vegett.

Ami a lendkereket illeti. 150e kilometerrel kesonn valoszinu h nen lesz velem az auto, igy targytalan h milyen tipusu kerek kellene bele. Mint emlitettetek nem problema meg a lendkerek, igy targytalan. Kopp - kopp.
Passatos, Boras, Golfos ismerosok altalaban nem 2tomegut raktak a gyari helyere nekik jol szuperal. Persze nem egy es ugyan azon konstrukcio.

Mellesleg nekem meglepoen jol megy az 1.8, foleg a kasztnihoz es maga a motor konstrukciojahoz kepest. Szimpi  Kiss
Szerintem is jól megy 1.8-hoz képest. Nekem sincs vele semmi hiányérzetem! Ha jól kezeli az ember, akkor gyorsan szalad ez is.
Igaz még nem vezettem 2.0-est v 2.2-est, de egy 2.5-öst remélem hamarosan kipróbálhatok, mert anyós ülésen is nagy élvezet volt!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 16:46:32 »

téves  wave
Melyik része?
Vagy az egész?  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 17:14:51 »

Összességében nem értem, hogy miért sokkal jobb a 2.2-es? (Én most a 175 lovasról beszélek, a 200 lovas blokkot nem ismerem, bár ott a fogyasztás meg szépen elszállt már 8-9 lieterre):

1. Mind a 2.0, mind a 2.2 PSA, viszont a 2.2-es egy sokkal régebbi, elavultabb, nehezebb blokk.
2. Tesztek sorban lefikázták, hogy nagy a turbóluk, a motor nem adja le egyenletesen a teljesítményt.
3. Az lehet, hogy kevesebb problémás 2.2-essel találkoztok, és ez nem annak köszönhető mert jobb, hanem mert nem igazán céges, flottás autó. Nagyobb az esély, hogy apuka, kis cégvezető magának vette és sajátjaként használta.

Szvsz mindkét motor ugyanolyan xar, vagy éppen jó.
Számolja még valaki a betlijeidet vagy már leálltak vele mert megakadt a számláló?  nyes
Laikusként csak annyit hogy 8-9 liter az automata kombinál lehet. A manuális 200 lovas még nálam is csak 7,6 Összehasonlítva ugyanez kicsit lassabb tempóval az MKIII 2.2-esnél 6,8 volt nálam. Az MKIII-at most az asszony használja nem autópályán mint én így nála most 5-5,5-nél nem több. (Szerintem ez egy undorítóan alacsony fogyasztási érték és csak azért csinálja hogy engem idegesítsen)
1.) Igaz volt az MKIII-ra de ennek ellenére összeségégében az MKIII f2 2.2-ese mégis könnyebb  kb 30kg-van mint a 2.0TDCi
2.) A  175 lovast fikázták (de azt is jogtalanul) A 200 -as viszont teljesen egyenletes, itt nekem már-már nosztalgikusan hiányzik az egyszer csak hirtelen megindulás . Ez csak folyamatosan húz (igaz extra hosszan) de semmi hátbaverős. Ahhoz viszont elég hogy 180-nál pályán lazán elhúzzon egy 3.0TDI-től. Ezt az MKIII nem tudta.
3.)Volt- van cégesben is szép számmal, de igaz elsősorban magánemberek vették veszik akiknek új autóban nem futja drága luxus autóra.


ui:
régebben höbörögtem a 200lovas MKIV szervíz átgondolatlansága miatt mert nem lehet normálisan gyorsan szervizelni. Ezt visszaszívom. Nem igaz hogy töketlenkedni kell az olajszűrője cseréjével. Csak arról van szó hogy a szagszervizben nagyot "alkottak" a közel egy órás alulról barmolással. Simán felülről 2 perc alatt lehet szűrőt cserélni   falbav
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 17:29:37 »


ui:
régebben höbörögtem a 200lovas MKIV szervíz átgondolatlansága miatt mert nem lehet normálisan gyorsan szervizelni. Ezt visszaszívom. Nem igaz hogy töketlenkedni kell az olajszűrője cseréjével. Csak arról van szó hogy a szagszervizben nagyot "alkottak" a közel egy órás alulról barmolással. Simán felülről 2 perc alatt lehet szűrőt cserélni   falbav

Ezt aláírom, hogy az én szerelőm is fentről kezdett neki és a szemem láttára 1 perc volt kb mire kivette a szűrőt! Cheesy ennyi.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 18:30:16 »

Na de nem ezt írtad...
öt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:21:00 »

Szerintem is jól megy 1.8-hoz képest. Nekem sincs vele semmi hiányérzetem! Ha jól kezeli az ember, akkor gyorsan szalad ez is.
Igaz még nem vezettem 2.0-est v 2.2-est, de egy 2.5-öst remélem hamarosan kipróbálhatok, mert anyós ülésen is nagy élvezet volt!  vigyor3

a jól megy/nem jól megy témát és nem úgy szoktam nézni, h 1-2 ember ül a kocsiba. üljetek bele öten a nem 65-70 kilósból, vagy cuccoljál vele. előzgessél, menjél hosszú emelkedőn stb. mingyá nem sok ám a 150 ló se  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 19:25:58 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:25:07 »

z viszont elég hogy 180-nál pályán lazán elhúzzon egy 3.0TDI-től.

 2funny  vigyor3  bár nem próbáltam még a 200 lovast, de az h otthagyjon egy 230-240 lovas hathengerest úgy , h annak is nyomják, az kizárt.   ez olyan mint mikor írják a mk3 tulajok, h ooolyan erős, és úúúgy meg van csippelve, h 3. ban is kapar száraz úton egyenesben  nyes

« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 20:08:50 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:49:29 »

a jól megy/nem jól megy témát és nem úgy szoktam nézni, h 1-2 ember ül a kocsiba. üljetek bele öten a nem 65-70 kilósból, vagy cuccoljál vele. előzgessél, menjél hosszú emelkedőn stb. mingyá nem sok ám a 150 ló se  Wink

Természetesen ha 1 - 2 személy ül az autóban akkor nyilván jobban húz, de én rendszerint járok teltházzal + csomagok, országúton. Nem rossz ez. Nyilván nem egy 3.0 crd, de meg vagyok vele elégedve. 100, 120-nál is jól megdobja a kasztnit az 5.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:00:36 »

2funny  vigyor3  bár nem próbáltam még a 200 lovast, de az h otthagyjon 230-240 lovas hathengerest úgy , h annak is nyomják, az kizárt.   ez olyan mint mikor írják a mk3 tulajok, h ooolyan erős, és úúúgy meg van csippelve, h 3. ban is kapar száraz úton egyenesben  nyes


főleg úgy, hogy az 800ccm+ban vigyor3

előző szériás audi a6 3.0 tdi 240le, 500nm 1,520–1,845 kg (sedan/avant)

mk4: 200le, 420nm 1,435–1,611 kg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:39:24 »

A 3.0 d általában ótómata. Nekem is sikerült megtréfálnom a volvo S80 D5-öt (185 ló). Az automata sokat elvesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:44:29 »

A 3.0 d általában ótómata. Nekem is sikerült megtréfálnom a volvo S80 D5-öt (185 ló). Az automata sokat elvesz.

Főleg az audi autómatája, ami egyébként etalon... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:47:08 »

Főleg az audi autómatája, ami egyébként etalon... eplus2

A 3.0-ásba nem duplakuplungos van általában, hanem sima nyomatékváltós.
Etalon v nem etalon... az egyik ismerősöm 2,5 tdi-j úgy lett totálkáros, hogy bexart a váltó, és már nemigazán érte meg megjavítani, mert az autó árához volt mérhető.
Inkább fürgén eladta...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:18:24 »

 falbav 5: a kinyomó csapágy cserére szorul.
Q: hogy is néz ki ez ilyenkor? Kell a kettőstömegűt is cserélni vagy megy ez anélkül vagy majd ha szétszedik....
Esetleg javaslat szerelőre... egy 160ekm-es szervízzel együtt kéne csinálni.


« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 21:22:02 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:33:10 »

Még a végén kiderül, h a mondeo nem csak a legjobb, hanem a legerősebb is.  nyes nyes rögtön bexarok

lassan olyanok lesztek mint a Ragasits  vigyor3

én is előztem már nem eccer X6-ot, 7-est stb-t.  de  csak azért mert kuvára ráért a gazdája, és lassan ment

miről beszéltek??    mentetek már ilyen autólkkal amiről beszéltek??


 az A6 automata váltó az lassú, mert nem duplakuplungos...   tök mind1 hány kuplungos, nagyon jó. és sose lehet kézzel olyan gyorsan váltani.  na nem a 2004-es 2.5 tdi re gondolok.  
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 21:37:34 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:34:01 »

Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben smile
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom) 
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva  worship

Szia,
ha belefér, akkor 2.2-ben gondolkodj.
Erősebb, mint a 2.0. Logikusan.
Turbólyuk a 2.2nél?: baromság... Az nem tetszik a "tesztelő"knek, hogy 2000 fordulatnál hátbavág elég rendesen, ha nyomod neki. "Nem adja le egyenletesen a nyomatékát": miért egy 20xx-es CR dízeltől mit várjunk el?
A 2.2-es adagoló rendszre Bosch. Az utóbbi években csak ezé Bosch itt a környéken. Eléggé megbízható a Bosch másban is. Az MK3-akban Delphi volt úgy 2.0ban, mint 2.2ben. Voltak vele gondok. MK4 2.0 Siemens, sztem ez is megbízható. (a faceliftes mk4 most megint Delphi)
A 2.2 relatíve ritkább, talán nem annyira flottaautó (logikusan picivel drágább volt a 2.0nál).
Kettőstömegű hibáról nem nagyon hallottam sem 2.0nál, sem 2.2nél, kivéve a kintről behozott 450E-ről 90E-re visszateker példányoknál, de asszem ennyi km-nél már illik...
Hosszútávú szervizelés közötti különbség? Ez nem tudom mit jelent.
Ha el akarod évente/20E km-enként hordani szervizbe a kocsit (ahogyan egyébként megérdemli), akkor annyi a különbség, hogy a 60E km-enként cserélendő üa szűrő kb 16E a 2.2be, mert csak a házzal együtt cserélhető, ill, talán a légszűrője picit drágább. De ha jó helyről veszed az alkatrészeket, akkor nem releváns.

Én 160E kmig, szépen megcsináltattam 20Eként a kötelező kopó dolgokat (olaj, szűrők, fék dolgai), 160E-nél csináltam vezérlés-vízpumpa cserét, s most 320e kmig nyugodtan alszom. Wink
Ha nem széthajtott autót veszel, akkor nem lesznek kiadós javítások.
Húgoméknak is most egy 2008as 5a 2.2 Titaniumot vettünk (163E km). Megcsináltuk a kötelezőket (amit nekem 160nál), s most vigyorognak, mint a tejbetök.

Ülj be először egy 2.0ba, utána egy 2.2-be.
Majd dönts! Wink
Ha rosszul döntesz, bármelyikkel megszívhatod...
Az autó előéletére menj rá. Mássz bele az előző tulaj agyába. Ne ugorj bele az első 3 autóba. Utána tudni fogod melyik lesz a jó.

(ja, alf csippelt 2.2-es S-Maxa úgy megy, hogy felmosott mindenkit a tavaszi reptéres nagytalin... nem sokan emberkedtünk vele. Nekem is szarul esett.  vigyor3)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:35:32 »

A 3.0 d általában ótómata. Nekem is sikerült megtréfálnom a volvo S80 D5-öt (185 ló). Az automata sokat elvesz.

nem tudom mi a bajotok az ótómatával én nagyon csípem. Ma lenulláztam a fogyimérőt és feltettem a telcsire egy fogyimérő progit, ami tárolja is az adatot (osztani, szorozni tudok, de ez tárolja is Smiley ). No megnézem nektek, hogy normálisan (vagy éppen az én abnormálisan normális) vezetéssel és nyuggertempóval mennyi lesz. Adatok így csak jövőre várhatóak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:38:45 »

Sziasztok,

Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
 
2010-től már volt olyan motoros verzió (TDCi), ahol nem gázolaj túladagolással égették ki a dpf-et...inkább erre mennék rá!
Az olajhigításról szoktak írni, és hogy sok gondot okozhat...gondolom lehetett is benne valami mert nem úgy oldják már meg a dpf kiégetést.
2.0 vagy 2.2 szerintem tök mindegy egyforma jók...ha több erő kell akkor 2.2, de az megvételkor és későbbiek folyamán is drágább lesz, viszont nagyobb az élmény...kinek mi számít.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 22:32:19 »

2010-től már volt olyan motoros verzió (TDCi), ahol nem gázolaj túladagolással égették ki a dpf-et...inkább erre mennék rá!
Az olajhigításról szoktak írni, és hogy sok gondot okozhat...gondolom lehetett is benne valami mert nem úgy oldják már meg a dpf kiégetést.
2.0 vagy 2.2 szerintem tök mindegy egyforma jók...ha több erő kell akkor 2.2, de az megvételkor és későbbiek folyamán is drágább lesz, viszont nagyobb az élmény...kinek mi számít.

Igen, itt egy külön fúvóka fecskendezi be a gázolajat közvetlenül a DPF-hez. De ezzel is szokott néha gáz lenni, mert elkormolódnak. Szerviz jó pénzért tisztítja. Én amíg csak városban jártam, ez miatt cseréltem az olajat 10E km-enként.
A híg olaj semminek nem jó, a turbónak meg főleg nem.
Ha vki tud úgy közlekedni, hogy jellemzően 550 Cfok felett van a kipuff hőmérséklete, akkor nem lesz probléma. Egyéb esetben mindegyik DPF-es motornál lehet.
Így pl házirovosi kocsinak nagyon nem jó (1-2 km-es utak egymás után, be sem tud melegedni, stb)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2013.11.15 péntek, 00:21:02 »

2funny  vigyor3  bár nem próbáltam még a 200 lovast, de az h otthagyjon egy 230-240 lovas hathengerest úgy , h annak is nyomják, az kizárt.   ez olyan mint mikor írják a mk3 tulajok, h ooolyan erős, és úúúgy meg van csippelve, h 3. ban is kapar száraz úton egyenesben  nyes


Igen igazad lehet. Én igazából elég ritkán használom az autót többnyire akkor is csak arra hogy otthonról ingázzak a munkahelyemre meg vissza. Végül is ezalatt az autopálya 200km alatt szinte alig melegszik be, meg ilyen rövid távon nem is találkozik az ember más autóval.....  1524kg a mondeo, mindig egyedül utazom, egy 40 lóerővel több 1700-1800 kg-os többnyire automatáknak szerinted mennyi az esélye?  Egyébként a fene mondja hogy a mondeo a legjobb, a következő nem is ez lesz szerintem. Ahogy a dolgok állnak és amennyit van mostanában pofájuk elkérni egy mondeoért,  szerintem a következő kocsimnál inkább összetöröm a  malacperselyt de arab számmal lesz jelöve az V-ös széria  Undecided
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2013.11.15 péntek, 07:16:13 »

Igen igazad lehet. Én igazából elég ritkán használom az autót többnyire akkor is csak arra hogy otthonról ingázzak a munkahelyemre meg vissza. Végül is ezalatt az autopálya 200km alatt szinte alig melegszik be, meg ilyen rövid távon nem is találkozik az ember más autóval.....  1524kg a mondeo, mindig egyedül utazom, egy 40 lóerővel több 1700-1800 kg-os többnyire automatáknak szerinted mennyi az esélye?  Egyébként a fene mondja hogy a mondeo a legjobb, a következő nem is ez lesz szerintem. Ahogy a dolgok állnak és amennyit van mostanában pofájuk elkérni egy mondeoért,  szerintem a következő kocsimnál inkább összetöröm a  malacperselyt de arab számmal lesz jelöve az V-ös széria  Undecided
Tudom h sokat mész,  nem erről van szo. Akkor is lehetetlen amit írsz. Csak akkor nem ha hagyják.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:18:46 »

Még a végén kiderül, h a mondeo nem csak a legjobb, hanem a legerősebb is.  nyes nyes rögtön bexarok

lassan olyanok lesztek mint a Ragasits  vigyor3

én is előztem már nem eccer X6-ot, 7-est stb-t.  de  csak azért mert kuvára ráért a gazdája, és lassan ment

miről beszéltek??    mentetek már ilyen autólkkal amiről beszéltek??


 az A6 automata váltó az lassú, mert nem duplakuplungos...   tök mind1 hány kuplungos, nagyon jó. és sose lehet kézzel olyan gyorsan váltani.  na nem a 2004-es 2.5 tdi re gondolok.  
taps taps taps
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:45:14 »

Urak!

Ti biztos jobban tudjátok.
DPF: én két verzióról tudok lehet rosszul.
1. Gázolajat fecskendez be és így regenerál
2. Vmi cuccot (olajat) fecskendez be és így  regenerál.
Na most melyik van , vagy mind két verzió él a mk4-ben?

Köszi
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:48:35 »

Urak!

Ti biztos jobban tudjátok.
DPF: én két verzióról tudok lehet rosszul.
1. Gázolajat fecskendez be és így regenerál
2. Vmi cuccot (olajat) fecskendez be és így  regenerál.
Na most melyik van , vagy mind két verzió él a mk4-ben?

Köszi
no.a löttyös sosem volt mondeóban.fókában volt.....
csak gázolajos van mondiban.a korábbi,az a hengerbe fecskendezett,emelve a gázolajjal a motorolajszintet.....
a fészlift 4es mondival jött ki 2011től az újabb verzió,aminek saját porlasztója és izzítógyertyája kerül a kifufogó dobba közvetlenül,és ott gyújtja be a befecskendezett gázolajat a gyertya,így regenerálja-égeti ki a kormot a szűrőből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:50:51 »

no.a löttyös sosem volt mondeóban.fókában volt.....
csak gázolajos van mondiban.a korábbi,az a hengerbe fecskendezett,emelve a gázolajjal a motorolajszintet.....
a fészlift 4es mondival jött ki 2011től az újabb verzió,aminek saját porlasztója és izzítógyertyája kerül a kifufogó dobba közvetlenül,és ott gyújtja be a befecskendezett gázolajat a gyertya,így regenerálja-égeti ki a kormot a szűrőből.

 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:13:37 »

Tudom h sokat mész,  nem erről van szo. Akkor is lehetetlen amit írsz. Csak akkor nem ha hagyják.
Rendes emberek azok kivétel nélkül, két éve folyamatosan hagyják hadd menjen az aki siet. Az MKIII-assal többnyire viszont nem hagyták. Egyébként meg védi a fene ezt a fröccsöntöt tucat terméket de meg kell barátkozni a gondolattal hogy egy alig több mint 1500kg-os műanyag autó jobban gyorsul 160-180 környékén mint egy két három mázsával nehezebb ugyanannyi vagy csak 40 lóerővel erősebb többnyire automata másik autó. Pillanatig nem vitatom hogy egy összkerekes pl. piroslámpánál 0-ról indulva ott hagyna mint a fene valameddig ( még az asszony is lenyom a MKIII-as 2.2-esével amíg el nem érjük a 40-50km/h -ig de utána viszont teljesen más a karakterisztikája, onnantól könnyedén körbeautózom). Itt már nincs az az igazi turbodizeles nyomatékhátbavágó megindulós érzés, de cserébe hosszan és folyamatosan tol. Valahol egy turbos benzines és egy dizel között van félúton.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:20:07 »

Rendes emberek azok kivétel nélkül, két éve folyamatosan hagyják hadd menjen az aki siet. Az MKIII-assal többnyire viszont nem hagyták. Egyébként meg védi a fene ezt a fröccsöntöt tucat terméket de meg kell barátkozni a gondolattal hogy egy alig több mint 1500kg-os műanyag autó jobban gyorsul 160-180 környékén mint egy két három mázsával nehezebb ugyanannyi vagy csak 40 lóerővel erősebb többnyire automata másik autó. Pillanatig nem vitatom hogy egy összkerekes pl. piroslámpánál 0-ról indulva ott hagyna mint a fene valameddig ( még az asszony is lenyom a MKIII-as 2.2-esével amíg el nem érjük a 40-50km/h -ig de utána viszont teljesen más a karakterisztikája, onnantól könnyedén körbeautózom). Itt már nincs az az igazi turbodizeles nyomatékhátbavágó megindulós érzés, de cserébe hosszan és folyamatosan tol. Valahol egy turbos benzines és egy dizel között van félúton.

attól még a kedvencem a 2008-as dodge charger még onnantól is lenyomna.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:21:31 »

no.a löttyös sosem volt mondeóban.fókában volt.....
csak gázolajos van mondiban.a korábbi,az a hengerbe fecskendezett,emelve a gázolajjal a motorolajszintet.....
a fészlift 4es mondival jött ki 2011től az újabb verzió,aminek saját porlasztója és izzítógyertyája kerül a kifufogó dobba közvetlenül,és ott gyújtja be a befecskendezett gázolajat a gyertya,így regenerálja-égeti ki a kormot a szűrőből.

"a kifufogó dobba közvetlenül"

alfb+...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:22:21 »

"a kifufogó dobba közvetlenül"

alfb+...

 hehe   eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:40:17 »

attól még a kedvencem a 2008-as dodge charger még onnantól is lenyomna.
Nem idegesít. Aki jobban siet hadd menjen.  De amúgy én nem vagyok nagyon oda a jenki nagy dögökért. Néha azért megfordulok a jenkiknél és eddig még, már csak az íze kedvéért sem sikerült V6 3,7 alatt bérelni kint kocsit. A legnagyobb eddig 6.0 V8 volt. Jó pár ezer mérföldet le szoktam nyomni általában ha kint vagyok de nekem a jenki kocsikból egyedül az ülés kellene mert az konkrétan többnyire tényleg egy fotel, meg mondjuk ha 4x4-et kell bérelni akkor egy  Suburben-ből a kilátás. Abból egy X5-ös tetejére is rálátni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:43:19 »

Nem idegesít. Aki jobban siet hadd menjen.  De amúgy én nem vagyok nagyon oda a jenki nagy dögökért. Néha azért megfordulok a jenkiknél és eddig még, már csak az íze kedvéért sem sikerült V6 3,7 alatt bérelni kint kocsit. A legnagyobb eddig 6.0 V8 volt. Jó pár ezer mérföldet le szoktam nyomni általában ha kint vagyok de nekem a jenki kocsikból egyedül az ülés kellene mert az konkrétan többnyire tényleg egy fotel, meg mondjuk ha 4x4-et kell bérelni akkor egy  Suburben-ből a kilátás. Abból egy X5-ös tetejére is rálátni.

Smiley Smiley


naja, én erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/dodge/charger/dodge_charger_srt8.20alu.navi.ul.futes-7368824

kívül belül az ami nekem kell Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:50:09 »

Te ezt inkább ne akard megtudni hogy mennyiért tudnád tankolni. vigyor3 Meg ebbe hova lehet rakni hátra egy normális babakocsit? Mert p...a mágnesnek lehet hogy jó, de mágneshez előbb utóbb ragadna egy babakocsi is. Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:55:24 »

"a kifufogó dobba közvetlenül"

alfb+...
Hát egy regen közbeni telitalpas gázadáskor juthat oda is  Undecided A tökfejek nem bírták valahogy jelezni a műszerfalon, hogy éppen regen van és velem vagy 3x eddig előfordult hogy beletalpaltam regen közben. Hát égett a képemről  bőr, mert úgy befüstöl mint egy túlhúzott 1-s golf.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:58:00 »


Hát külsőre körökkel jobb ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/camaro/chevrolet_camaro_coupe_6.2_ss_automata-7322650



Belsőre meg mindkettő egy nulla.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2013.11.15 péntek, 23:04:57 »

Hát külsőre körökkel jobb ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/camaro/chevrolet_camaro_coupe_6.2_ss_automata-7322650



Belsőre meg mindkettő egy nulla.

nekem valamiért bejön. amúgy inkább a családi charger Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2013.11.16 szombat, 09:29:41 »

"a kifufogó dobba közvetlenül"

alfb+...
ne zrikálj már!a dobban van a szűrő! nem tudtad? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2013.11.16 szombat, 09:30:05 »

hehe   eljen
te meg ne röhögj B+! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2013.11.16 szombat, 10:25:44 »

ne zrikálj már!a dobban van a szűrő! nem tudtad? eplus2

Én ebben nem látok szűrőt!  eplus2




Lehet a mosógép dobra gondoltál?  De abban sincs szűrő csak kívül mellette..... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 10:41:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2013.11.16 szombat, 10:40:14 »

Én ebben nem látok szűrőr!  eplus2




Lehet a mosógép dobra gondoltál?  De abban sincs szűrő csak kívül mellette..... eplus2
Szintén zenész?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2013.11.16 szombat, 11:46:22 »

Én ebben nem látok szűrőt!  eplus2

[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/131116/dob01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Lehet a mosógép dobra gondoltál?  De abban sincs szűrő csak kívül mellette..... eplus2
egyszer már jó alaposan bekéne rúgatni téged.....másnap mikor megébrednél nem értenéd mitől van 2hetes napszemüveged.... hehe


sssszemét.... nyes hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:04:28 »

no.a löttyös sosem volt mondeóban.fókában volt.....
csak gázolajos van mondiban.a korábbi,az a hengerbe fecskendezett,emelve a gázolajjal a motorolajszintet.....
a fészlift 4es mondival jött ki 2011től az újabb verzió,aminek saját porlasztója és izzítógyertyája kerül a kifufogó dobba közvetlenül,és ott gyújtja be a befecskendezett gázolajat a gyertya,így regenerálja-égeti ki a kormot a szűrőből.

Szia!

Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Nekem 2013-as 2.0 tdci a szekerem. Ha, mint írtad ez a tisztítást már a szűrőbe fecskendezve végzi el, akkor miért kell bele spéci olaj? Csak lehúztak a cserénél, vagy tényleg kell? Illetve felhívták a figyelmemet rá, hogy emelkedhet az olajszint, és ha vigyázni akarok rá, akkor pont a hígulás miatt csökkentsem a húszezres csereperiódust. Mondjuk ezt a másikkal is megtettem.

Üdv.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2013.11.16 szombat, 17:46:35 »

Szia!

Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Nekem 2013-as 2.0 tdci a szekerem. Ha, mint írtad ez a tisztítást már a szűrőbe fecskendezve végzi el, akkor miért kell bele spéci olaj? Csak lehúztak a cserénél, vagy tényleg kell? Illetve felhívták a figyelmemet rá, hogy emelkedhet az olajszint, és ha vigyázni akarok rá, akkor pont a hígulás miatt csökkentsem a húszezres csereperiódust. Mondjuk ezt a másikkal is megtettem.

Üdv.
Mezei sima ford olaj jó bele. Csak lehúztak a szagszervizben ahogy mostanában szokás. Már nincs hígulás mert nem a motoron keresztül öbliti át gázolajjal hanem direktbe fecskendezi be a gázolajat  a dpf-be. Az olajhígulás itt már nincs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:02:07 »

Mezei sima ford olaj jó bele. Csak lehúztak a szagszervizben ahogy mostanában szokás. Már nincs hígulás mert nem a motoron keresztül öbliti át gázolajjal hanem direktbe fecskendezi be a gázolajat  a dpf-be. Az olajhígulás itt már nincs.
szerintem nem erre gondolt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:07:58 »

Szia!

Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Nekem 2013-as 2.0 tdci a szekerem. Ha, mint írtad ez a tisztítást már a szűrőbe fecskendezve végzi el, akkor miért kell bele spéci olaj? Csak lehúztak a cserénél, vagy tényleg kell? Illetve felhívták a figyelmemet rá, hogy emelkedhet az olajszint, és ha vigyázni akarok rá, akkor pont a hígulás miatt csökkentsem a húszezres csereperiódust. Mondjuk ezt a másikkal is megtettem.

Üdv.
Spéci vagy nem-lehet csak marketing....

Az viszont biztos,hogy a  részecskeszűrős autókba előírt olaj nem egyezik a normál olajjal.A specifikációjában van leírva,hogy a DPF szűrős autókba való.Ez a minősítés benne van a kezelési könyvedben is,hogy azt kell használni.Valami olyasmi,hogy csökkentett hamukibocsájtása van,ami kimondottan előnyös a szűrő élettartamát tekintve.Na lehet,hogy ez már a marketing része.
A szervizben csak ez kerülhetne bele.Csak hallani lehetett már olyanról is,hogy a DPF es autókba is simát tettek,és a drágábbal számoltak.Te biztos vagy benne,hogy az került bele?Kaptál erről bármit is papírformában?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:15:12 »

Spéci vagy nem-lehet csak marketing....

Az viszont biztos,hogy a  részecskeszűrős autókba előírt olaj nem egyezik a normál olajjal.A specifikációjában van leírva,hogy a DPF szűrős autókba való.Ez a minősítés benne van a kezelési könyvedben is,hogy azt kell használni.Valami olyasmi,hogy csökkentett hamukibocsájtása van,ami kimondottan előnyös a szűrő élettartamát tekintve.Na lehet,hogy ez már a marketing része.
A szervizben csak ez kerülhetne bele.Csak hallani lehetett már olyanról is,hogy a DPF es autókba is simát tettek,és a drágábbal számoltak.Te biztos vagy benne,hogy az került bele?Kaptál erről bármit is papírformában?
Neki meg nekem is a sima fekete cimkés ford olaj jó bele. Wink van vagy 1500ft literje ehhez képest szokták 4000-4500-ért számolni a szervizben  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:17:56 »

Neki meg nekem is a sima fekete cimkés ford olaj jó bele. Wink van vagy 1500ft literje ehhez képest szokták 4000-4500-ért számolni a szervizben  Undecided
mindjárt megnézem nekem mit ír,azt jól összehasonlítjuk.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:35:06 »

Neki meg nekem is a sima fekete cimkés ford olaj jó bele. Wink van vagy 1500ft literje ehhez képest szokták 4000-4500-ért számolni a szervizben  Undecided
nekem fészlift előtti DPF van,és egészen pontosan 5w30 és a következő specifikációnak kell megfelelnie: WSS-M2C913-B
míg a sima DPF nélküli olaj 5w30 spec: WSS-M2C913-A

Még továbbra is azt állítom ,hogy nem sima.Te milyet kell használj?


Szerintem a tiédbe már C-s kell......nem?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 18:41:40 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.