Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:23:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4714912 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2013.11.12 kedd, 16:52:18 »

ezt kellene értenem? Roll EyesSmiley
nemnem.a Baloghnak van a 3ik húzása....semmi köze a témához..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2013.11.12 kedd, 17:00:26 »

Próbáld ki, hogy prémium üzemanyagot tankolva hova megy a fogyi. Szerintem csak simán szarabb az üzemanyag, vagy jobban nyomod.
ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2013.11.12 kedd, 17:06:01 »

ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..

Hátte?   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2013.11.12 kedd, 17:10:49 »

ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..
amit első körben érdemes:
szűrők.
a légszűrő telítettsége okozhat fogyiemelkedést pl.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2013.11.12 kedd, 17:22:18 »

amit első körben érdemes:
szűrők.
a légszűrő telítettsége okozhat fogyiemelkedést pl.....

....meg hosszabb távon turbinalapát kopást is
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:15:23 »

Sziasztok!

Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp ezt találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!

Előre is köszönöm! Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:35:36 »

Sziasztok!

Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp ezt találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!

Előre is köszönöm! Üdv
a csipptuning többet nyújt,jobban elkészíthető az autóhoz.én használtam mindkettőt már.nem rossz a box sem,de az optimalizálás jobb.
nem tudom mennyi a box,de 45ért megírják a vezérlődet is,és garantált a siker. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:36:22 »

Sziasztok!

Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp ezt találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!

Előre is köszönöm! Üdv

"minden marad, mint a gyári."
Jah......  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:40:51 »

Sziasztok!

Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp ezt találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!

Előre is köszönöm! Üdv

http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox Olvasd át ezt és tudni fogod. A lényeg, hogy a box csak az üzemanyag befecskendezésen babrál nagyrészt.
A chip minden mást is optimalizál. Sztem jobb a chip. ennyi. Én is azt fogok padon méretve optimalizálva.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:58:05 »

Sziasztok!

Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp ezt találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!

Előre is köszönöm! Üdv
Szia!

Üdv az 1.8-as club-ban!  vigyor3
Eddig egy fórum tagtól hallottam, hogy az 1.8-as MKIV Mondiját chip tuningolta. Kb. Ő is 150 LE-ra húzatta fel. Azóta már több 10ezer km-t bele tett, de nem tapasztal semmi negatívat miatta!
Úgyh chippelhetsz sztem nyugodtan!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:12:32 »

http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox Olvasd át ezt és tudni fogod. A lényeg, hogy a box csak az üzemanyag befecskendezésen babrál nagyrészt.
A chip minden mást is optimalizál. Sztem jobb a chip. ennyi. Én is azt fogok padon méretve optimalizálva.

Végigolvastam a cikket. Valóban már okosabb vagyok.  Cheesy Köszönöm a tanácsokat!
Persze ezen felbuzdulva még nem fogom holnap elvinni az autót, megfontolom még egy cseppet a dolgot, de már látom, hogy mi lesz a vége.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:45:15 »

Végigolvastam a cikket. Valóban már okosabb vagyok.  Cheesy Köszönöm a tanácsokat!
Persze ezen felbuzdulva még nem fogom holnap elvinni az autót, megfontolom még egy cseppet a dolgot, de már látom, hogy mi lesz a vége.
lendkerékre tegyél félre pénzt  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:50:11 »

nemnem.a Baloghnak van a 3ik húzása....semmi köze a témához..... nyes

Akkor viszont én sem/nem értem...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:54:48 »

lendkerékre tegyél félre pénzt  wave
Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:57:33 »

Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!

Ha normálisan használja, akkor minek a chip? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2013.11.12 kedd, 20:04:50 »

Akkor viszont én sem/nem értem...  vigyor3
négy..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2013.11.12 kedd, 20:05:30 »

ezt kellene értenem? Roll EyesSmiley
Nem... (vagy olvass vissza).
A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem. Néha előfordul, mintha többet fogyasztana, de a következőnél visszaáll (bár nálam a max.: 10% városi arány játszik...)
Szvsz, ha kb. azonos körülmények között 5 alkalommal is nő a tankolt üzianyag a megtett km-ekhez képest, akkor gond van.
De az sem kizárt, hogy eddig olyan kúton tankoltál, hogy rendesen mért a számláló, az utóbbi időben meg olyan helyen, hogy kicsit sokat csal...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2013.11.12 kedd, 20:49:57 »

Ha normálisan használja, akkor minek a chip? vigyor3

lehet kell a több lóerő de szeretne közel azonos fogyasztást betudni !
Vagy csak arra h elmondja az ember hogy ez pl 200ló. Tudod mint amikor a kulcsot pörgetik az ujjukon ! Cheesy  vigyor3
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2013.11.12 kedd, 20:56:48 »

lehet kell a több lóerő de szeretne közel azonos fogyasztást betudni !
Vagy csak arra h elmondja az ember hogy ez pl 200ló. Tudod mint amikor a kulcsot pörgetik az ujjukon ! Cheesy  vigyor3

nekem nőtt a LE és csökkent a fogyasztás országúton, de nem változott városban
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.12 kedd, 21:06:25 írta kotta_cs » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2013.11.12 kedd, 21:03:55 »

Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!
igen, csak a egynyóc eszi a lendkereket
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2013.11.13 szerda, 07:35:05 »

négy..... hehe

Öt.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2013.11.13 szerda, 09:07:00 »

Öt.  vigyor3
a hibáidat számoljuk ám,csak hogy tudd.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2013.11.13 szerda, 10:06:54 »

a hibáidat számoljuk ám,csak hogy tudd.... nyes
és az irodádba is betettünk egyet...szóval, most elég szépen pörög...
Naplózva
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2013.11.13 szerda, 13:04:37 »

Nem... (vagy olvass vissza).
A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem. Néha előfordul, mintha többet fogyasztana, de a következőnél visszaáll (bár nálam a max.: 10% városi arány játszik...)
Szvsz, ha kb. azonos körülmények között 5 alkalommal is nő a tankolt üzianyag a megtett km-ekhez képest, akkor gond van.
De az sem kizárt, hogy eddig olyan kúton tankoltál, hogy rendesen mért a számláló, az utóbbi időben meg olyan helyen, hogy kicsit sokat csal...
"A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem" - hogyan lehet máshogy kiszámolni? Roll Eyes mindig ugyanott tankolok, és túl vagyok az 5-ön.
Higgyétek el nekem pls, hogy gond van vele - nem hülye vagyok, csak nem autószerelő - a kérdés az, hogy merre induljak. Eddig egy tipp jött, a légszűrő (amiben amúgy 7000km van a csere óta, de csekkolom:) )
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 13:06:16 írta iwan » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2013.11.13 szerda, 13:46:43 »

"A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem" - hogyan lehet máshogy kiszámolni? Roll Eyes mindig ugyanott tankolok, és túl vagyok az 5-ön.
Higgyétek el nekem pls, hogy gond van vele - nem hülye vagyok, csak nem autószerelő - a kérdés az, hogy merre induljak. Eddig egy tipp jött, a légszűrő (amiben amúgy 7000km van a csere óta, de csekkolom:) )
hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2013.11.13 szerda, 14:41:56 »

hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
az eléggé sokat számít
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2013.11.13 szerda, 16:56:04 »

hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...

Nekem a fogyim:

1. 7-7,5 csak város
2. 5,5-6 csak országút
3. 6-6,5 csak pálya

Átlagom 6,9. mivel szinte csak városban használom 90%.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:23:08 »

Sziasztok,

Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:29:00 »

Sziasztok,

Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
 
a 2.2esnek saját lendkereke van.nem olyan mint a 2.0nak.sokkal megbízhatóbb.javaslom a 2.2est
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:30:14 »

Sziasztok,

Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
 

Nos ebben mivel még nekem is új a kocsi aránylag nem vagyok benne, de a 2,2 motor az peugeot motor. Most megbízhatóbb vagy sem nekem pl turbófelújítást tuti kell majd csinálnom. De ezt autója és tulaja válogatja. Ki hogyan használja, én kifogtam h nem teljesen ok volt a kocsi.
Nos a 2,0 az sem rossz csak az 140 lovas (újabb 163), a 2,2 meg 175 (újabb 200). Állítólag kevesebbet eszik jóval. Ezt is szemelőtt tarthatod ha akarod.
vannak kisebb nagyobb gyermekbetegségei pl ülés, xenonlámpa néha cincogó középkonzol, de am teljesen rendben van. Nem csalódtam a kocsiban. Jó választás volt.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:42:22 »

hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
szomszéd tehene effekt:)
én ugyanúgy közlekedem.
Valaki említette, hogy egr szelepet kellene cserélni/pucolni... ebben lehet ráció?
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2013.11.13 szerda, 18:02:23 »

lendkerékre tegyél félre pénzt  wave
Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2013.11.13 szerda, 18:10:05 »

hali,
kéne tanács srácok. tdci 2L 140ló motor, 2007es mk4ben. Egyszer csak elugrott a fogyasztása, de legalább fél liter pluszba, inkább 1 be...
Van valakinek tippje, merre induljak?
Multkor volt check engine lámpa, de a márkaszervizben azt mondta a srác, küldjem meg rendesen, hogy kikormoljam a dpf-et.
thx,
iwan
Nem tudom mennyire vigasz vagy mi történhetett de az év elején még a hidegekbe nekem is felugrott a fogyim 9 literre-re( nem a megszokott kúton tankoltam,85% város ).Következő tankolás a sheel-nél és visszaállt a téli/városi 6,7-7 l/100 km.Lövésem nincs mi történt.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:27:36 »

Nos ebben mivel még nekem is új a kocsi aránylag nem vagyok benne, de a 2,2 motor az peugeot motor. Most megbízhatóbb vagy sem nekem pl turbófelújítást tuti kell majd csinálnom. De ezt autója és tulaja válogatja. Ki hogyan használja, én kifogtam h nem teljesen ok volt a kocsi.
Nos a 2,0 az sem rossz csak az 140 lovas (újabb 163), a 2,2 meg 175 (újabb 200). Állítólag kevesebbet eszik jóval. Ezt is szemelőtt tarthatod ha akarod.
vannak kisebb nagyobb gyermekbetegségei pl ülés, xenonlámpa néha cincogó középkonzol, de am teljesen rendben van. Nem csalódtam a kocsiban. Jó választás volt.

nos nem teljesen igaz. A 2.0 és a 2.2 mind peugeot HDI moci. A 2.0-t adját 115LE, 135LE és 145Le (vagy 6 vagy 7-re végződőkkel), attól függ, hogy hova. Mert ugyebár ahol teljesítmény alapú a biztosítás, ott megy a "gyengébb". A 2.2 kb ugyan az a technológia, nem kiforrottabb, de a lendkerék és a jobb teljesítmény miatt jobban megéri. A 2.0 sokkal érzékenyebb a gázolaj minőségére, a 2.2 harapósabb. Mind a kettő jó választás, de én a kettő közül vagy egy 2.2 -est vennék vagy egy dodge charger-t.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:30:00 »

Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.

bocs, hogy belevau,
szerintem az nagyon fontos, hogy olyan csippelje, aki ismeri ezt a típust. Nagyon el lehet cseszni. Ez nem csak annyi, hogy két pótmétert tolgatunk. Bunyek tuning mesterének sok-sok tapasztalata volt fordokban én ezért választottam. Szerintem árban is kedvezőbb, még akkor is ha el kell autózni Pécsre
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:13:53 »

Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.
ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?

Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:16:41 »

Sziasztok,

Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
 
Ha a kezedben van a pénz, akkor szólj. Egyik ügyfelem sok mondeot vesz, főleg kombikat.Jól felszereltek szoktak lenni.

Ha  lehet 2.2-est vegyél, sokkal jobb! Bár abból jóval kevesebb van
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 21:59:46 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:37:49 »

ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?

Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!
Fixet tényleg ne vegyél, arról én sem olvastam jókat. Mármint ha egy autóba bele lehet tenni akkor jó dolog, de a miénkbe ez sajna nem való és állítólag több kárt tud tenni más alkatrészekben, mint amennyi hasznot hozna az élettartalmával. Volt erről egy jó cikk, csak már nem tudom, h hol van.

A zörgéssel meg ne foglalkozz addig, míg semmi negatív hatást nem veszel észre az autódon vezetés közben! Ha tudsz váltani és a kuplung sem csúszik, akkor semmi gond, addig nem érdemes cserélni.
Nekem 176ezer km van a kocsiban óra szerint, de semmi gond! Lekopogom!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:01:02 »

Fixet tényleg ne vegyél, arról én sem olvastam jókat. Mármint ha egy autóba bele lehet tenni akkor jó dolog, de a miénkbe ez sajna nem való és állítólag több kárt tud tenni más alkatrészekben, mint amennyi hasznot hozna az élettartalmával. Volt erről egy jó cikk, csak már nem tudom, h hol van.

A zörgéssel meg ne foglalkozz addig, míg semmi negatív hatást nem veszel észre az autódon vezetés közben! Ha tudsz váltani és a kuplung sem csúszik, akkor semmi gond, addig nem érdemes cserélni.
Nekem 176ezer km van a kocsiban óra szerint, de semmi gond! Lekopogom!  Wink

téves  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:30:00 »

ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?

Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!

Nekem is Bunyek csippelte és tutin megy azóta is a gépezet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:28:26 »



Ha  lehet 2.2-est vegyél, sokkal jobb! Bár abból jóval kevesebb van

Összességében nem értem, hogy miért sokkal jobb a 2.2-es? (Én most a 175 lovasról beszélek, a 200 lovas blokkot nem ismerem, bár ott a fogyasztás meg szépen elszállt már 8-9 lieterre):
1. Mind a 2.0, mind a 2.2 PSA, viszont a 2.2-es egy sokkal régebbi, elavultabb, nehezebb blokk.
2. Tesztek sorban lefikázták, hogy nagy a turbóluk, a motor nem adja le egyenletesen a teljesítményt.
3. Az lehet, hogy kevesebb problémás 2.2-essel találkoztok, és ez nem annak köszönhető mert jobb, hanem mert nem igazán céges, flottás autó. Nagyobb az esély, hogy apuka, kis cégvezető magának vette és sajátjaként használta.

Szvsz mindkét motor ugyanolyan xar, vagy éppen jó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:31:14 »

a 2.2esnek saját lendkereke van.nem olyan mint a 2.0nak.sokkal megbízhatóbb.javaslom a 2.2est

Alf, ekkora hülyeséget hogyan írhatsz? Mi az, hogy saját lendkereke van?  vigyor3 A 2.0 kőcsönkéri'?  nyes

Mindegyiknek van lendkereke és ha kell ugyanúgy tönkre is megy.

« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 09:41:23 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:34:49 »

nos nem teljesen igaz. A 2.0 és a 2.2 mind peugeot HDI moci. A 2.0-t adját 115LE, 135LE és 145Le (vagy 6 vagy 7-re végződőkkel), attól függ, hogy hova. Mert ugyebár ahol teljesítmény alapú a biztosítás, ott megy a "gyengébb". A 2.2 kb ugyan az a technológia, nem kiforrottabb, de a lendkerék és a jobb teljesítmény miatt jobban megéri. A 2.0 sokkal érzékenyebb a gázolaj minőségére, a 2.2 harapósabb. Mind a kettő jó választás, de én a kettő közül vagy egy 2.2 -est vennék vagy egy dodge charger-t.

1. Mind a 2.0, mind a 2.2 PSA és abból lett HDI, vagy tdci.
2. A 2.0 mondeóben volt 115 le, 130 és 140 le, 137 Kugában és Focusban, 147 pedig Galaxyban és S-maxban. (Hogy miért, azt nem árulom el, de nem a teljesítmény alapú biztosítás miatt  vigyor3).
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:36:08 »

Nagyon felhigult a pontos szakmai ismeret itten...  szomoru1 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 11:48:32 »

Alf, ekkora hülyeséget hogyan írhatsz? Mi az, hogy saját lendkereke van?  vigyor3 A 2.0 kőcsönkéri'?  nyes

Mindegyiknek van lendkereke és ha kell ugyanúgy tönkre is megy.


úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!! puszis
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 11:50:28 »

Nagyon felhigult a pontos szakmai ismeret itten...  szomoru1 nyes
fel vazze fel.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 12:12:06 »

fel vazze fel.... eplus2

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 12:12:36 »

úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!! puszis

Na de nem ezt írtad...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 13:05:49 »

úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!! puszis

Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben smile
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom) 
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 13:15:48 »

Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben smile
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom) 
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva  worship

2.0-ból többet találsz, mert flottás, céges, bérlős, munkahelyi autó, míg 2.2-t inkább a családok vesznek, meg apukák...

Szóval szerintem mindkettő ugyanúgy jó, vagy xar... Csak az egyikből több van, és így több a trükközés, míg a másikból kevesebb, így azt nehéz kifogni.

Mondom én ezt úgy, hogy a 2. psa 2.0 tdci-t hajtom, és faterom most is egy mk4 2.0 tdci-vel koptatja az utat. Ő egy autógyilkos, xarik a bemelegítésre, leállításra, regenerálásra... 260e km van az autójában és se kuplungot, se kettőstömegűt nem kellett még benn eddig cserálni, csak egy dpf szűrőt, mert a szagszervízbe azt mondták, ők meg megcsináltatták. Ennyi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.