Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:46:10 » |
|
Végülis lehet, hogy a vezérlés hibásan fecskendez be. Rá kéne dugni egy elmet. Nem tudom, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy felpörgetni a motort, és úgy elvenni a gyújtást, hogy csörög-e.
pont itt a lényeg: egy Puma motorhoz kevés nagyon az ELM!
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2014.03.19 szerda, 10:36:44 » |
|
pont itt a lényeg: egy Puma motorhoz kevés nagyon az ELM!
A pillanatnyi fogyasztás sem látszik? (Van/nincs befecskendezés)
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:37:40 » |
|
Ki a tököm akar felállítani hibastatisztikát? Honnan veszed ezt az ordító hülyeséget? Volt egy kérdés, erre te elkezdesz kombinálni, hogy én mit fogok kihozni belőle. Tisztelettel kérem, hogy a hülyeségedet tartsd meg magadnak és az én hsz-emet ne használd a hülyeséged propágálására, pláne ne a szokott tuskó stílusodban. Egy valaki okoskodik ezen az egyszerű kérdésen és az te vagy. Miután a szembelevőt jól megmosolyogtad, állj el a tükör elől. TUdod, mint a viccben a velencei tükör elől. Engem pedig hagyjál lógva az ökörségeiddel és a stílustalanságoddal. Hát, hogy kinek milyen bizonyítványt lehet kiállítani a stilusárol ahhoz én nem fűznék hozzá semmit, mert ezt már te kiállítottad fentiek szerint, saját magadról......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:07:09 » |
|
Hát, hogy kinek milyen bizonyítványt lehet kiállítani a stilusárol ahhoz én nem fűznék hozzá semmit, mert ezt már te kiállítottad fentiek szerint, saját magadról......
Most pedig terelsz a témáról? Ne gondold azt egy percig sem, h ha te felveszel egy idióta stílust, akkor majd udvarias leszek. (Hozhattam volna, az "Amilyen az Adjon Isten!", olyan lesz a "Fogadj Isten!" mondást is, de a végén még megpróbálnál abba is valami valótlant belemagyarázni, ezért inkább egyszerűsítettem.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:14:29 » |
|
Most pedig terelsz a témáról? Ne gondold azt egy percig sem, h ha te felveszel egy idióta stílust, akkor majd udvarias leszek. (Hozhattam volna, az "Amilyen az Adjon Isten!", olyan lesz a "Fogadj Isten!" mondást is, de a végén még megpróbálnál abba is valami valótlant belemagyarázni, ezért inkább egyszerűsítettem.) Mondanám hogy a modorod trágyadombra való de ezen már a jelek szerint úgysem tudnál változtatni. Ne add fel, bohócnak azért még jó lehetsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:25:13 » |
|
Mondanám hogy a modorod trágyadombra való de ezen már a jelek szerint úgysem tudnál változtatni. Ne add fel, bohócnak azért még jó lehetsz.
Lassan lehetne egy külön topicot nyitni nektek, mert egy pár hete külön kis párbeszédet folytattok itt!!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
Zoollee87
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:31:36 » |
|
Másik topicban szó van a kéttömegűről.
Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?
Igaz h Galaxy de 2.tdci 96kw, 280.700km és a gyári kettőstömegű van benne!Nem rug, üt, vág a kuplung; nem csilingel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:13:18 » |
|
Mondanám hogy a modorod trágyadombra való... Nagy szavak ezek ám a te szádból. de ezen már a jelek szerint úgysem tudnál változtatni. Ne add fel, bohócnak azért még jó lehetsz.
Kizárt. Figyelek arra, hogy a pozíciódat ne veszélyeztessem. ON Remélem, ha kifröcsögted magadat, akkor visszatérhetünk az agymenésed előtti kérdéshez, azaz "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:15:19 » |
|
Lassan lehetne egy külön topicot nyitni nektek, mert egy pár hete külön kis párbeszédet folytattok itt!!! Rajta kívül mindenki pozitívan fogadott. És ezt köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:16:01 » |
|
Nagy szavak ezek ám a te szádból. Kizárt. Figyelek arra, hogy a pozíciódat ne veszélyeztessem. ON Remélem, ha kifröcsögted magadat, akkor visszatérhetünk az agymenésed előtti kérdéshez, azaz "Ki az, akinek volt már kéttömegű cseréje, mennyi km-nél kellett cserélni? Illetve, ha még nem kellett, akkor km-ben hol tart a paripa?" 183.000km-nél tartok (óra szerint) én lekopogom nekem még nincsenek jelei!!! Arabic kolléga már cserélt 180 ezernél (ha jól tudom csak a gyári előírás miatt), de azt mondta nem nézett ki szarul neki sem még (ha jól emlékszem)!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:18:16 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:19:05 » |
|
És a topic-talit a kék osztrigában tartjátok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:20:22 » |
|
És a topic-talit a kék osztrigában tartjátok? Erről az eper-shakes fiúk tudnának beszélni!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:40:54 » |
|
Erről az eper-shakes fiúk tudnának beszélni!! picit feljebb írtam hogy női tulaja volt a gépnek és ... ezért meg a vezérlés miatt -ha már úgyis bontják az alját- cseréltettem. volt rajta kopás szépen, a tárcsa volt a legjobban elkopva, de még ment volna nyugodtan fél -1 évet. off ma betömték a kátyút amibe bele akartam hajtani... on
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:53:00 » |
|
... off ma betömték a kátyút amibe bele akartam hajtani... on Ha bp-en jársz, akkor max 5km-en belül találsz olyan kátyút, amibe belehajthatsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:06:52 » |
|
2008 as 2.2 TDCi transit 140 ló és újak a csúcsok ,rendszer kitakarítva, nagynyomású szivattyú is. Gyári szoftverrel programozva. A hiba annyi, hogy hidegen semmi gond szép csendben jár a motor, de ahogy bemelegszik magasabb sebességfokozatban kis gáznál brutál csörgő hangja van, mint a régi dieseleknek amikor nem jó az előtöltés. Ezt a hangot hallod akkor is mikor üresben egyszerűen csak felpörgeted egy kicsit és amikor esik vissza a fordulat akkor egy bizonyos tartományban szintén ez a csörgés jelentkezik, de csak üzemmeleg állapotban. Ebből gondolnám én, hogy nem mechanikus jellegű a hiba. Egyszerűen nem hiszem el, hogy más ne találkozott volna ilyen problémával. Tényleg igaz, hogy a tanulási folyamat ilyen sokáig tart?
Ennyit találtam hozzá az etisben motorzaj témában...
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:27:18 » |
|
Ha bp-en jársz, akkor max 5km-en belül találsz olyan kátyút, amibe belehajthatsz. kicsi van, nekem nagy kell...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:32:09 » |
|
kicsi van, nekem nagy kell...
Jaaaaaj.....ha ezt a BT meglátja. Annyi kátyú van pesten....ha egyik sem tetszik áshatunk egy megfelelőt. Csákányt vigyek?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:15:28 » |
|
kicsi van, nekem nagy kell...
Keress egy csőtörést. A belső kárpit cseréje is megoldott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:51:34 » |
|
Keress egy csőtörést. A belső kárpit cseréje is megoldott. elutasítják ha nincs meg xy cm mélység és szélesség...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fecso71
|
|
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 12:17:19 » |
|
Mivel két egyforma szelep van az autónknál, ezért fel is cserélhetőek. A leállító csappantyúé általános esetben jobb állapotban lehet, mivel lényegesen kevesebbszer szabályoz. (leállítás és DPF regenerációkor)
Sziasztok, Hétvégén kicseréltem újra a "búgó"szelepet... ez eddig rendben is van de van egy másik hasonló pár másodperces hang a motor leállítása után ami a fékrásegítő környékéről jön. Van arra valamilyen szelep vagy bármi ami ezt okozhatja?
|
|
|
Naplózva
|
2019 Mondeo Hybrid Vignale
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 13:00:26 » |
|
Sziasztok. Nagy becsben tartom a járgányt (2010 1.8 tdci) Nálam még hibátlanul működik kérdésem lenne ,olaj csere előtt álok érdemes beletenni metabondot prolongot vagy vagy más adalékot? persze mindenből gyárit vettem (szűrők stb) Nem tudom rontana e vagy kímélné e a motort ezek az adalékok olvastam jót is és rosszat is . előre is köszi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 16:09:38 » |
|
Sziasztok, Hétvégén kicseréltem újra a "búgó"szelepet... ez eddig rendben is van de van egy másik hasonló pár másodperces hang a motor leállítása után ami a fékrásegítő környékéről jön. Van arra valamilyen szelep vagy bármi ami ezt okozhatja? Valami változást tapasztaltál? Pl.: dinamizmus
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 16:26:27 » |
|
Sziasztok. Nagy becsben tartom a járgányt (2010 1.8 tdci) Nálam még hibátlanul működik kérdésem lenne ,olaj csere előtt álok érdemes beletenni metabondot prolongot vagy vagy más adalékot? persze mindenből gyárit vettem (szűrők stb) Nem tudom rontana e vagy kímélné e a motort ezek az adalékok olvastam jót is és rosszat is . előre is köszi....
Szerintem csak azt tedd bele, ami elő van írva. Ha plusszt nem írnak Te se tegyél. Én eddig 3szor cseréltem ezen olajat, de sosem tettem semmi adalékot, de az előző MKIII-nál sem volt, mégis jól ment!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 17:35:28 » |
|
kicsi van, nekem nagy kell...
xar neked.a BT meg mindig nagyot hazudik.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
buzaja
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:27:30 » |
|
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. A problémám a következő lenne: 2 hónapja vettem egy Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium s kombit 2008-as évjárat. Tegnap el akartam inditani, amikor is a következő hibaüzenetet kaptam: Motorstörung majd utána Wegfahr gesperrt. Vagyis Motorzavar, meg elindítás letiltva. Ezek előtt semmi rendellenességet nem észleltem, hibára semmi sem utalt, most meg el se tudom indítani, egy parkolóban pihen.... Történt már valakivel hasonló? Valakinek valami ötlete mi okozhatta?
Segítségeteket előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fecso71
|
|
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:41:13 » |
|
Valami változást tapasztaltál? Pl.: dinamizmus
Szombat óta nem sokat mentem vele, de nem éreztem változást. Lehet ennek az is oka, hogy 130 lovas és automata. Most bejelentkeztem a Fordhoz, talán ők is találkoztak már hasonló esettel...
|
|
|
Naplózva
|
2019 Mondeo Hybrid Vignale
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:42:40 » |
|
Sziasztok. Nagy becsben tartom a járgányt (2010 1.8 tdci) Nálam még hibátlanul működik kérdésem lenne ,olaj csere előtt álok érdemes beletenni metabondot prolongot vagy vagy más adalékot? persze mindenből gyárit vettem (szűrők stb) Nem tudom rontana e vagy kímélné e a motort ezek az adalékok olvastam jót is és rosszat is . előre is köszi....
Én nem raknék bele semmi plusz dolgot. Hadd kopjon tervezetten a motor. Nem baj az ha a dolgok egy idő után tömítenek. (olyan dolog ez, mint öreg automataváltóban olajat cserélni...)
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2014.03.26 szerda, 07:28:16 » |
|
Sziasztok .Szlovénból hazajövet beálok a garázsba leállítom a mocit kb 2 másodpecig még hallottam pörgő morgó hangot .Ahogy halgatom a turbó-tól jön legalább is onnan hallom .erő nem változott olaj nem folyik belőle.Reggel indítom semmi hang csak ha üzemmeleg akkor is csak leállításkor.Nagyrészt városba járok vele katalizátor kinyirhatja a turbót ha eltömődik?bár semmi hibát nem ír .Megköszönném a válaszokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:00:49 » |
|
Sziasztok 90% turbó baj onnan jön a hang érdemes felujítatni ? hova érdemes elvinni ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:02:34 » |
|
Na meg a nagy kérdés mitől kakkant meg . teljesítmény jó mindeig gyári olaj és szűrők hibajelzés nincs a kati- tól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:38:59 » |
|
Sziasztok 90% turbó baj onnan jön a hang érdemes felujítatni ? hova érdemes elvinni ?
MIért csak 90 %? Ezt ki állapította meg?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:56:19 » |
|
Sziasztok .Szlovénból hazajövet beálok a garázsba leállítom a mocit kb 2 másodpecig még hallottam pörgő morgó hangot .Ahogy halgatom a turbó-tól jön legalább is onnan hallom .erő nem változott olaj nem folyik belőle.Reggel indítom semmi hang csak ha üzemmeleg akkor is csak leállításkor.Nagyrészt városba járok vele katalizátor kinyirhatja a turbót ha eltömődik?bár semmi hibát nem ír .Megköszönném a válaszokat.
Nem az a hülye állítószelep zörög neked is mint oly sokaknak?
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:56:59 » |
|
Nem az a hülye állítószelep zörög neked is mint oly sokaknak?
Én is erre gondoltam, viszont egynyóc.... Abban nem vagyon talán...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2014.03.26 szerda, 16:29:41 » |
|
Na meg a nagy kérdés mitől kakkant meg . teljesítmény jó mindeig gyári olaj és szűrők hibajelzés nincs a kati- tól
Ha a turbónak lenne vmi baja, azt sztem észrevennéd a teljesítményben. Biztos vagy benne? Ki mondta Neked a 90%-ot? Azért csak olyan könnyen nem hal meg az.... Nem lehet, h a hűtő ventilátort hallod morogni v. vmi elektromos morgás megy, aminek nincs köze a turbóhoz és más mechanikus alkatrészhez??
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2014.03.26 szerda, 16:50:55 » |
|
Szia elvittem szerelőhöz levették a kulercsövet megmozgatta a turbótengelyt .azt mondta mehetek még vele de be fog sza..ni. ventilátort néztem én is az meg sem mozdul. azt mondja az ember picit beleér a turbina lapát a házba.De szerintem akkor teljesítmény is csökkenne.legyen ugy ahogy mondja de MIÉRT ment ilyen hamar tönkre sok városi használat?nemhiszem .ritkán engedem le 2000 alá nem tötymörgősen járok vele
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2014.03.26 szerda, 17:12:50 » |
|
Mindenesetre megnézetek nála mindent olaj nyomást is. nem tudok jobbat Ha van ötlet szivesen fogadom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
JOCi
|
|
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2014.03.26 szerda, 17:51:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad A Mondeo elkelt!!!!
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2014.03.26 szerda, 18:38:15 » |
|
Szia elvittem szerelőhöz levették a kulercsövet megmozgatta a turbótengelyt .azt mondta mehetek még vele de be fog sza..ni. ventilátort néztem én is az meg sem mozdul. azt mondja az ember picit beleér a turbina lapát a házba.De szerintem akkor teljesítmény is csökkenne.legyen ugy ahogy mondja de MIÉRT ment ilyen hamar tönkre sok városi használat?nemhiszem .ritkán engedem le 2000 alá nem tötymörgősen járok vele
Szia! Hát értetlenül olvasom én is ezt.... nekem is fura, hogy ilyen hamar beadná a kulcsot. Megmondom őszintén én még nem hallottam se 1.8-ról se más motortípusról ezt az MKIV-es közt.... És mi lenne ha nem cserélnél ki semmit, hanem amíg nem mutatkozik semmi olyan hiba ami az autódat gátolná hagynád (ezt csak azért írom, h feleslegesen ne dobassanak ki Veled egy csomó pénzt, m van erre példa bőven). Végülis ez semmiben nem tud kárt tenni nem??
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2014.03.26 szerda, 19:50:17 » |
|
Érdeklődtem én is pár turbo felujító cégnél nemigen kellet még javitaniuk mondi turbót. Csak adtól félek ha külföldön éri el valami az szívás.nem szeretném én sem kicserélni, a felujítás is vagy 90 e.Ez most nem hiányozna főleg hogy most születtek iker lányaim elég ezt kinyögni.Azért köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2014.03.26 szerda, 19:51:09 » |
|
Mindenek előtt átnézetem mással.Köszi az infót
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2014.03.26 szerda, 20:23:20 » |
|
Mindenek előtt átnézetem mással.Köszi az infót
Nincs mit. És sok sikert! Nem tudom hova valósi vagy, de ha Pest nincs messze Neked, akkor a Vik-vel érdemes lenne megnézettetned! Ha érdekel részletesebben is írok róla.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
papione
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2014.03.26 szerda, 20:31:54 » |
|
Mindenek előtt átnézetem mással.Köszi az infót
az asszony Focusába 190000 van, a turbó tengelye több mint 1mm lóg, remélem még sokat elmegy....... szerintem nem a turbó a baja, ha van az 1.8-ba az a kis szabályozó szelep, akkor azt nézesd meg.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2014.03.26 szerda, 20:42:40 » |
|
1. becsületesnepper nincs... 2. az octavia az golf/focus kategória... Kb. ennyit ér a cikk is PS: a kérdező se semmi...
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 12:12:15 » |
|
Kösz: ZEG. A tanácsot majdnem elhamarkodtam (és a többi hozzá szólónak ).Kecskeméti vagyok találtam eggynornális szerelőt azt mondta nehogy felujítassam ,túl jó a fülem más észre sem vette volna persze ha nem szakember az illető. igaz lóg egy kicsit de ezzel sokat elmegyek még .ajánlotta hog metabondot öntsek bele évekig eljárhatok igy.Valami közöm van a szakmához igaz hogy teherautókoz 18 éve ebs abs ...... levegő rendszerek fékvezérléseket irok. de a személyautó másvilág. Na persze a para is ebből adódik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 12:15:37 » |
|
Turó elektromos szabályzású ennél már azzal nincs gond
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 12:24:39 » |
|
Turó elektromos szabályzású ennél már azzal nincs gond
Nem csak elektromos, vákumos is.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:51:58 » |
|
Kösz: ZEG. A tanácsot majdnem elhamarkodtam (és a többi hozzá szólónak ).Kecskeméti vagyok találtam eggynornális szerelőt azt mondta nehogy felujítassam ,túl jó a fülem más észre sem vette volna persze ha nem szakember az illető. igaz lóg egy kicsit de ezzel sokat elmegyek még .ajánlotta hog metabondot öntsek bele évekig eljárhatok igy.Valami közöm van a szakmához igaz hogy teherautókoz 18 éve ebs abs ...... levegő rendszerek fékvezérléseket irok. de a személyautó másvilág. Na persze a para is ebből adódik.
Jól van örülök neki, h jól végződött ez a dolog. Nagyon meg kell válogatni a szerelőket, mert sajnos a kisebb városokban kevés olyan szerelőt találni, aki ért ezekhez a 4-es Mondikhoz! Én itt Zalaegerszegen már 4-5 autószerelőt kipróbáltam 2 év alatt. Sajnos előbb-utóbb mindben csalódtam vmiben... még a márkaszervizünkben is! Sok sikert a további használatához a kocsinak!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:37:20 » |
|
Nem csak elektromos, vákumos is. sőt vákumos szabályzású elektromos helyzetérzékelővel..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Sved1K
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 23:16:58 » |
|
1. becsületesnepper nincs... 2. az octavia az golf/focus kategória... Kb. ennyit ér a cikk is PS: a kérdező se semmi...
sztem a nepper az mk3-nal tart még..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|