Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:32:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254535 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:38:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.01 kedd, 20:27:23
Én csak Fordot, és elég régóta, és elég sok autóban!
Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:50:18 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:38:58
Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!
nem.a motorcraft is már csak beszállító ,mk3 gyári beszállítója.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:54:18 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.01 kedd, 20:50:18
nem.a motorcraft is már csak beszállító ,mk3 gyári beszállítója.
Akkor ő a javasolt?
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2014.04.01 kedd, 21:00:23 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:38:58
Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!
Motorcraft:
ACEA A3/B4, C3 a magyar boltok szerint, de ahogy a képen is látható van ahol már A5/B5.
Ford:
ACEA A5/B5 és C3-nak megfelelő Ford előírás
Nekem volt Motorcratf XR is a Mondeoban és nem volt semmi bajom vele, talán még csendesebb is volt, de ez erősen szubjektív. Egészen biztosan nem füstölt vagy ilyesmi.
Mondjuk elég hamar dobta az autó a "Service oilt", de ez inkább az én hibám volt, mert nem figyeltem a regenerációra.
Nem csodálkoznék különösebben, ha a két flakon csak a címkében különbözne. Mert egyébként nagyon egyformák, esetleg beltartalomra is. Érdemes figyelni alul a gyártásra utaló nyomat hasonlóságát.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 21:06:29 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2014.04.01 kedd, 21:29:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.01 kedd, 21:00:23
Nem csodálkoznék különösebben, ha a két flakon csak a címkében különbözne. Mert egyébként nagyon egyformák, esetleg beltartalomra is. Érdemes figyelni alul a gyártásra utaló nyomat hasonlóságát.
Valamiért mégis más a minősítése!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2014.04.01 kedd, 21:31:08 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.04.01 kedd, 14:32:51
Sziasztok. Tudna valaki címet adni aki dtf suűrőt kiiktatná és leprogramozná?? (persze egy normális szakit aki nem vaszi ki a katalizátort) CSak a dtf szürőt
DPF
1.8ban nincs.
A múltkor egyébként leírtam mindent a kikódolásról (2.0, 2.2).
Ott ajánlottam 2 céget is.
Olvassatok vissza.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2014.04.01 kedd, 21:45:59 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:54:18
Akkor ő a javasolt?
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Nem, itt megkeresed a nagyauto topikot és onnan rndelsz fórumos kedvezménnyel Ford flakonost!
Motocraft az egyetlen alkatrész amit nem dobozol át a Ford, pl fékben a tárcsában szerintem jobb a Ford, betétben meg puhább a motocraft ( Sakos, a mi szettünk ilyen párosítás! )
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2014.04.01 kedd, 21:58:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:54:18
Akkor ő a javasolt?
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Igen
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:32:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.01 kedd, 21:45:59
Nem, itt megkeresed a nagyauto topikot és onnan rndelsz fórumos kedvezménnyel Ford flakonost!
Motocraft az egyetlen alkatrész amit nem dobozol át a Ford, pl fékben a tárcsában szerintem jobb a Ford, betétben meg puhább a motocraft ( Sakos, a mi szettünk ilyen párosítás! )
Köszi az ötletet, de a cromax olcsóbb, mert nekem itt van helyben, a nagyautóra pedig rájön több ezer Ft postaköltség. No meg a Cromaxnál van 15% kedvességem.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:34:53 »
off
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.01 kedd, 20:19:09
Mijaza DTF???
Deutsche Tourenwagen Fasterschaft.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:37:21 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:38:58
Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!
Az ember azt gondolná, hogy a szervizek korrektek. Valójában azonban a többségük mocskos kapitalista és olcsót akar beletölteni drágán.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:39:32 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.02 szerda, 08:32:33
Köszi az ötletet, de a cromax olcsóbb, mert nekem itt van helyben, a nagyautóra pedig rájön több ezer Ft postaköltség. No meg a Cromaxnál van 15% kedvességem.
Te látod az árakat, de a nagyautónál van kedvezménye a klubnak tudtommal.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:46:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.02 szerda, 08:39:32
Te látod az árakat, de a nagyautónál van kedvezménye a klubnak tudtommal.
Igen, láttam a topikban, hogy mennyi a 6 liter olaj, ha ehhez hozzá adom a postaköltséget, akkor a Cromax olcsóbb, a kedvezményem nélkül is, és még az is lejön belőle!
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2014.04.02 szerda, 08:48:31 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.02 szerda, 08:37:21
Az ember azt gondolná, hogy a szervizek korrektek. Valójában azonban a többségük mocskos kapitalista és olcsót akar beletölteni drágán.
A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2014.04.02 szerda, 10:14:34 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.02 szerda, 08:48:31
A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!
Elég érdekesen számolnak az biztos. Én szegeden vettem az autót. Amikor átvettem, mondták hogy majd vigyem négyezres olajcserére, és mivel tőlük származik az autó csak az olajat meg a szűrőt kell fizetnem, munkadíjat nem. Amikor eljött az ideje, hívtam hogy mennék, kérdeztem hogy mennyi lesz. Nekem is mondtak egy negyvenezres árat. Persze kiakadtam, Pestről lemenni se kevés, de ez nagyon soknak tűnt. Erre nekem is jöttek a Shell-es olajjal, merthogy a gyári ***, részecskeszűrőshöz a Shell kell szerintük. Na, felhívtam Vik-et, akkor pont tartot még az olajcsere akció, elvittem hozzá és lecserélte ha jól emlékszem 18-ért gyárira. Meglehet a szervizen hozzák vissza hogy jó áron adják az autókat. Az MKIII-asom elment hiba nélkül majd 270 ezret, csak gyárit kapott, igaz 10-15 ezrenként, ahogy összejött. Szóval szerintem se oda vidd cserére.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2014.04.02 szerda, 10:33:58 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.02 szerda, 08:48:31
A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!
Egy szerviz elvileg garanciát is fog vállalni a tevékenységéért, akár szerelési, akár anyaghibából történt a gebasz. Az, hogy egy általad vásárolt, de az x szerelő által beépített alkatrész meghibásodása után kinél fogod érvényesíteni az esetleges kárt, az egy másik történet.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2014.04.02 szerda, 10:35:24 »
Idézetet írta: titta - 2014.04.02 szerda, 10:14:34
... mivel tőlük származik az autó csak az olajat meg a szűrőt kell fizetnem, munkadíjat nem. Amikor eljött az ideje, hívtam hogy mennék, kérdeztem hogy mennyi lesz. Nekem is mondtak egy negyvenezres árat. ...
6liter olaj és 4 szűrő? Korrekt.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2014.04.02 szerda, 10:59:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.02 szerda, 10:33:58
Egy szerviz elvileg garanciát is fog vállalni a tevékenységéért, akár szerelési, akár anyaghibából történt a gebasz. Az, hogy egy általad vásárolt, de az x szerelő által beépített alkatrész meghibásodása után kinél fogod érvényesíteni az esetleges kárt, az egy másik történet.
A vezérlés cserét leszámítva, megcsinálom magam, így én vállalom rá a garanciát!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2014.04.02 szerda, 11:26:32 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 21:29:18
Valamiért mégis más a minősítése!
Ahogy írtam is, újabban már A5/B5 a Motorcraft is (A képen is ott virít az A5)
Nem szokatlan az ilyen változás, mivel a FORD olaj is régebben gyengébb minősítésű volt. Sőt, volt olyan időszak, amikor nem is volt DPF-es autóhoz szükséges C-s minősítése, mégis ez került bele a legtöbb helyen. (Mondjuk Ford előírás sem volt rá)
Szóval szerintem ugyanott készül mindkettő, és a tartalmukban sem lehet lényeges különbség.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2014.04.02 szerda, 11:58:44 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.02 szerda, 10:59:53
A vezérlés cserét leszámítva, megcsinálom magam, így én vállalom rá a garanciát!
Ez ok, de most pont a vezérlésről volt szó.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2014.04.02 szerda, 12:46:42 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.02 szerda, 11:58:44
Ez ok, de most pont a vezérlésről volt szó.
Nem, a komplett 140.000 km-es szervizről volt szó. A vezérlés cserét meg megcsináljuk közösen a haver műhelyében, mert neki megvannak a célszerszámai.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2014.04.02 szerda, 17:22:35 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.02 szerda, 12:46:42
Nem, a komplett 140.000 km-es szervizről volt szó. A vezérlés cserét meg megcsináljuk közösen a haver műhelyében, mert neki megvannak a célszerszámai.
Akkor én értettem félre.
Te ezek szerint a komplett vezérlés anyagárát, vízpumpával, olajjal és szűrőkkel megkaptad 50eFt-ért?
Naplózva
Laccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:00:28 »
Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 20:05:21 írta Laccee
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:15:15 »
Idézetet írta: Laccee - 2014.04.02 szerda, 20:00:28
Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?
Szvsz: ilyen nincs vagy 2.0 tdci és akkor 103kW/143 ló, vagy ...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:46:13 »
Idézetet írta: Laccee - 2014.04.02 szerda, 20:00:28
Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?
En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:52:55 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.02 szerda, 20:46:13
En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen
Én is utána néztem ilyen vasnak anno. Akkor inkább egy a6 avant...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2014.04.02 szerda, 21:05:22 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.02 szerda, 20:46:13
En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen
járj utána jól a típusnak/évjáratnak
(mk4 topikban írtam, hogy mi a fő nyígjuk)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2014.04.02 szerda, 21:08:09 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.02 szerda, 20:52:55
Én is utána néztem ilyen vasnak anno. Akkor inkább egy a6 avant...
Audi nem koll. Akkor inkabb mondi es nem adom el. Egyenlore ez tetszi :-)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2014.04.02 szerda, 21:44:44 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.02 szerda, 21:08:09
Audi nem koll. Akkor inkabb mondi es nem adom el. Egyenlore ez tetszi :-)
Jól tetszi....
Vhogy ez a crd olyan kicsit pharasztos... itt a kerületben is van vagy 3....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:13:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.02 szerda, 21:44:44
Jól tetszi....
Vhogy ez a crd olyan kicsit pharasztos... itt a kerületben is van vagy 3....
Kintről tetszik a nagy buflák megjelenés, de belülről is ugyanezt kapod és hiányzik belőle a szépérzék. Szerintem.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:15:18 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.02 szerda, 22:13:13
Kintről tetszik a nagy buflák megjelenés, de belülről is ugyanezt kapod és hiányzik belőle a szépérzék. Szerintem.
egyszerűbb és kevésbé komfortos mint a mondi ez tény. De:
1. V6
2. hátsó kerék
3. 2tonna
végeredmény:
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 14:54:31 »
A 163 lovason hol van az EGR? Hátul hozzaferhetetlen helyen?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 15:22:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.03 csütörtök, 14:54:31
A 163 lovason hol van az EGR? Hátul hozzaferhetetlen helyen?
A 140 lovason hátul van, és ameddig nem láttad s-maxon/galaxyn, addig ne mond, hogy hozzáférhetetlen hely...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 16:08:14 »
Bocsesz pár sort írtam a dtf ről senki nem írt rám hogy nincs az 1.8 ban .Eddig ez az első Mondim más tipusok voltak nyilván tem tudhattam van e vagy nincs benne.Nem ís baj de viszont sok jó dolgot tudtam meg a tipusról persze sok választ is kaptam. Röviden ennyi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 16:31:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.03 csütörtök, 15:22:45
A 140 lovason hátul van, és ameddig nem láttad s-maxon/galaxyn, addig ne mond, hogy hozzáférhetetlen hely...
Mar 2x néztem de nem találom. Úgyhogy jól el lehet dugva. Szerelő lesz a vége szerintem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 20:39:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.03 csütörtök, 16:31:07
Mar 2x néztem de nem találom. Úgyhogy jól el lehet dugva. Szerelő lesz a vége szerintem.
Én is azt keresem. Eddig jutottam. De nem találom az 1-es csövet.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.03 csütörtök, 20:50:18 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2014.04.04 péntek, 17:57:55 »
Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:06:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 17:57:55
Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
mi a baj? azt tudom, h nem tucc tankolni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:07:56 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.03 csütörtök, 20:39:07
Én is azt keresem. Eddig jutottam. De nem találom az 1-es csövet.
megvan! holnap lefényképezem. Elöl van, nincs rossz helyen, de van mit leszedni.
Ezen a rajzon nem a 163 lovas van
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:24:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 17:57:55
Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Én azt csináltam, hogy a kocsi alján, a hátsó tengelynél van egy fekete, hajlított, vékonyfalú műanyag cső. Ráhúztam egy hosszabb műanyag csövet (ami szorosan ráment) és szájjal belefújtam. A betöltőnyílás alsó részénél (van egy kis luk) egy nagy adag trutyi jött ki. Azóta normálisan lehet tankolni!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:29:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.04 péntek, 19:06:30
mi a baj? azt tudom, h nem tucc tankolni
Valószínűleg nem szellőzik ki a tank, így 3-4 literenként lekattan a pisztoly. Kb. annyi nekem is egy tankolás, mint egy Tesla model S-nek (20 perc 80%-ig).
A márkaszerviz szerint eldugult a kiszellőző, ami egy tankkal egybeépített műanyag egység. Volt már ilyen problémájuk. Hiába próbálták kompresszorral megnyomni, nem javult. Én azért megpróbálnám, esetleg valami vákum szerűséggel szívni, hogy hátha kidugul. Csak jó lenne látni, hogy hova nyúljak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:33:58 »
Idézetet írta: JOCi - 2014.04.04 péntek, 19:24:23
Én azt csináltam, hogy a kocsi alján, a hátsó tengelynél van egy fekete, hajlított, vékonyfalú műanyag cső. Ráhúztam egy hosszabb műanyag csövet (ami szorosan ráment) és szájjal belefújtam. A betöltőnyílás alsó részénél (van egy kis luk) egy nagy adag trutyi jött ki. Azóta normálisan lehet tankolni!
Neked is hasonló bajod volt? Felhabzott az üzemanyag és lekattant a pisztoly?
Gondolom azt a csövet mondod, ami nyitott végű a hátsó kerék előtt. A túlfolyó lehet. Nekem azon tankolás közben folyamatosan "pisil", kisebb dízel tócsát hagyva a kocsi alatt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2014.04.04 péntek, 20:01:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 19:29:08
Valószínűleg nem szellőzik ki a tank, így 3-4 literenként lekattan a pisztoly. Kb. annyi nekem is egy tankolás, mint egy Tesla model S-nek (20 perc 80%-ig).
A márkaszerviz szerint eldugult a kiszellőző, ami egy tankkal egybeépített műanyag egység. Volt már ilyen problémájuk. Hiába próbálták kompresszorral megnyomni, nem javult. Én azért megpróbálnám, esetleg valami vákum szerűséggel szívni, hogy hátha kidugul. Csak jó lenne látni, hogy hova nyúljak.
A markaszervizbe nemertenek semmihez.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2014.04.04 péntek, 20:24:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.04 péntek, 20:01:06
A markaszervizbe nemertenek semmihez.
De mi más lehetne? Tényleg nem megy le a torkán a nafta.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2014.04.04 péntek, 20:44:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 20:24:15
De mi más lehetne? Tényleg nem megy le a torkán a nafta.
Én megfogadtam a gyári tanácsot. Bele pisztoly, várok 5-10 sec.-et és utána az első katt-ig engedem. Ha tovább nyomom, akkor a kerékre folyik a premium...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2014.04.04 péntek, 21:01:53 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.04 péntek, 20:44:58
Én megfogadtam a gyári tanácsot. Bele pisztoly, várok 5-10 sec.-et és utána az első katt-ig engedem. Ha tovább nyomom, akkor a kerékre folyik a premium...
Nálam ez közel üres tanknál kb. 5 liter után következik be. Te mit csinálnál?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2014.04.04 péntek, 21:41:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 19:33:58
Neked is hasonló bajod volt? Felhabzott az üzemanyag és lekattant a pisztoly?
Gondolom azt a csövet mondod, ami nyitott végű a hátsó kerék előtt. A túlfolyó lehet. Nekem azon tankolás közben folyamatosan "pisil", kisebb dízel tócsát hagyva a kocsi alatt.
Igen, ugyan ez volt a helyzet. Úgy tudtam tankolni, hogy a pisztolyt elfordítottam 180 fokkal, tehát mintha felülről raknám bele. Hülyén nézett ki, de működött!
De mióta kifújtam, minden rendben!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2014.04.04 péntek, 21:42:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 21:01:53
Nálam ez közel üres tanknál kb. 5 liter után következik be. Te mit csinálnál?
Joci megmondta a frankót!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2014.04.04 péntek, 22:07:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.04 péntek, 19:07:56
megvan! holnap lefényképezem. Elöl van, nincs rossz helyen, de van mit leszedni.
Ezen a rajzon nem a 163 lovas van
Sejtettem. Várom a fejleményeket.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2014.04.04 péntek, 22:26:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.04 péntek, 17:57:55
Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Nem találok külön kombit. Szerintem a csövek egyformák mindegyik dízelen. Bár a 2.2 szűrő nem ott van.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ