Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:18:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254191 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:38:58 »

Én csak Fordot, és elég régóta, és elég sok autóban!

Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:50:18 »

Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!  vigyor3
nem.a motorcraft is már csak beszállító ,mk3 gyári beszállítója.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:54:18 »

nem.a motorcraft is már csak beszállító ,mk3 gyári beszállítója.

Akkor ő a javasolt?

https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:00:23 »

Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!  vigyor3
Motorcraft:
ACEA A3/B4, C3 a magyar boltok szerint, de ahogy a képen is látható van ahol már A5/B5.

Ford:
ACEA A5/B5 és C3-nak megfelelő Ford előírás

Nekem volt Motorcratf XR is a Mondeoban és nem volt semmi bajom vele, talán még csendesebb is volt, de ez erősen szubjektív. Egészen biztosan nem füstölt vagy ilyesmi.
Mondjuk elég hamar dobta az autó a "Service oilt", de ez inkább az én hibám volt, mert nem figyeltem a regenerációra.

Nem csodálkoznék különösebben, ha a két flakon csak a címkében különbözne. Mert egyébként nagyon egyformák, esetleg beltartalomra is. Érdemes figyelni alul a gyártásra utaló nyomat hasonlóságát.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 21:06:29 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:29:18 »


Nem csodálkoznék különösebben, ha a két flakon csak a címkében különbözne. Mert egyébként nagyon egyformák, esetleg beltartalomra is. Érdemes figyelni alul a gyártásra utaló nyomat hasonlóságát.

Valamiért mégis más a minősítése!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:31:08 »

Sziasztok. Tudna valaki címet adni aki dtf suűrőt kiiktatná és leprogramozná?? (persze egy normális szakit aki nem vaszi ki a katalizátort) CSak a dtf szürőt


DPF
1.8ban nincs.

A múltkor egyébként leírtam mindent a kikódolásról (2.0, 2.2).
Ott ajánlottam 2 céget is.
Olvassatok vissza.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:45:59 »


Nem, itt megkeresed a nagyauto topikot és onnan rndelsz fórumos kedvezménnyel Ford flakonost!  vigyor3

Motocraft az egyetlen alkatrész amit nem dobozol át a Ford, pl fékben a tárcsában szerintem jobb a Ford, betétben meg puhább a motocraft ( Sakos, a mi szettünk ilyen párosítás! )
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:58:43 »

Igen
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:32:33 »

Nem, itt megkeresed a nagyauto topikot és onnan rndelsz fórumos kedvezménnyel Ford flakonost!  vigyor3

Motocraft az egyetlen alkatrész amit nem dobozol át a Ford, pl fékben a tárcsában szerintem jobb a Ford, betétben meg puhább a motocraft ( Sakos, a mi szettünk ilyen párosítás! )

Köszi az ötletet, de a cromax olcsóbb, mert nekem itt van helyben, a nagyautóra pedig rájön több ezer Ft postaköltség. No meg a Cromaxnál van 15% kedvességem.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:34:53 »

off

Mijaza DTF???  help

Deutsche Tourenwagen Fasterschaft.  eplus2
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:37:21 »

Na álljunk meg egy ásónyomnyira! A ford = motorcraft, nem?
Mellesleg a Hoványtól kértem ajánlatot, ők Shell Helix Ultra-t akarnának beleborítani, mintegy 38.625 Ft értékben!  vigyor3

Az ember azt gondolná, hogy a szervizek korrektek. Valójában azonban a többségük mocskos kapitalista és olcsót akar beletölteni drágán.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:39:32 »

Köszi az ötletet, de a cromax olcsóbb, mert nekem itt van helyben, a nagyautóra pedig rájön több ezer Ft postaköltség. No meg a Cromaxnál van 15% kedvességem.

Te látod az árakat, de a nagyautónál van kedvezménye a klubnak tudtommal.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:46:53 »

Te látod az árakat, de a nagyautónál van kedvezménye a klubnak tudtommal.

Igen, láttam a topikban, hogy mennyi a 6 liter olaj, ha ehhez hozzá adom a postaköltséget, akkor a Cromax olcsóbb, a kedvezményem nélkül is, és még az is lejön belőle!
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:48:31 »

Az ember azt gondolná, hogy a szervizek korrektek. Valójában azonban a többségük mocskos kapitalista és olcsót akar beletölteni drágán.

A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!  nyes
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:14:34 »

A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!  nyes

Elég érdekesen számolnak az biztos. Én szegeden vettem az autót. Amikor átvettem, mondták hogy majd vigyem négyezres olajcserére, és mivel tőlük származik az autó csak az olajat meg a szűrőt kell fizetnem, munkadíjat nem. Amikor eljött az ideje, hívtam hogy mennék, kérdeztem hogy mennyi lesz. Nekem is mondtak egy negyvenezres árat. Persze kiakadtam, Pestről lemenni se kevés, de ez nagyon soknak tűnt. Erre nekem is jöttek a Shell-es olajjal, merthogy a gyári ***, részecskeszűrőshöz a Shell kell szerintük. Na, felhívtam Vik-et, akkor pont tartot még az olajcsere akció, elvittem hozzá és lecserélte ha jól emlékszem 18-ért gyárira. Meglehet a szervizen hozzák vissza hogy jó áron adják az autókat. Az MKIII-asom elment hiba nélkül majd 270 ezret, csak gyárit kapott, igaz 10-15 ezrenként, ahogy összejött. Szóval szerintem se oda vidd cserére.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:33:58 »

A 140.000-res szervizre, úgy, hogy kértem, matekolja hozzá a vezérlés cserét is, 218.765 Ft-os árajánlatot kaptam!
A Cromaxnál kb. 50.000 Ft-ért összeszedtem hozzá az anyagot!  nyes

Egy szerviz elvileg garanciát is fog vállalni a tevékenységéért, akár szerelési, akár anyaghibából történt a gebasz. Az, hogy egy általad vásárolt, de az x szerelő által beépített alkatrész meghibásodása után kinél fogod érvényesíteni az esetleges kárt, az egy másik történet.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:35:24 »

... mivel tőlük származik az autó csak az olajat meg a szűrőt kell fizetnem, munkadíjat nem. Amikor eljött az ideje, hívtam hogy mennék, kérdeztem hogy mennyi lesz. Nekem is mondtak egy negyvenezres árat. ...

6liter olaj és 4 szűrő? Korrekt.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:59:53 »

Egy szerviz elvileg garanciát is fog vállalni a tevékenységéért, akár szerelési, akár anyaghibából történt a gebasz. Az, hogy egy általad vásárolt, de az x szerelő által beépített alkatrész meghibásodása után kinél fogod érvényesíteni az esetleges kárt, az egy másik történet.

A vezérlés cserét leszámítva, megcsinálom magam, így én vállalom rá a garanciát!  nyes
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2014.04.02 szerda, 11:26:32 »

Valamiért mégis más a minősítése!
Ahogy írtam is, újabban már A5/B5 a Motorcraft is (A képen is ott virít az A5)
Nem szokatlan az ilyen változás, mivel a FORD olaj is régebben gyengébb minősítésű volt. Sőt, volt olyan időszak, amikor nem is volt DPF-es autóhoz szükséges C-s minősítése, mégis ez került bele a legtöbb helyen. (Mondjuk Ford előírás sem volt rá)

Szóval szerintem ugyanott készül mindkettő, és a tartalmukban sem lehet lényeges különbség.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2014.04.02 szerda, 11:58:44 »

A vezérlés cserét leszámítva, megcsinálom magam, így én vállalom rá a garanciát!  nyes

Ez ok, de most pont a vezérlésről volt szó.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2014.04.02 szerda, 12:46:42 »

Ez ok, de most pont a vezérlésről volt szó.

Nem, a komplett 140.000 km-es szervizről volt szó. A vezérlés cserét meg megcsináljuk közösen a haver műhelyében, mert neki megvannak a célszerszámai.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:22:35 »

Nem, a komplett 140.000 km-es szervizről volt szó. A vezérlés cserét meg megcsináljuk közösen a haver műhelyében, mert neki megvannak a célszerszámai.

Akkor én értettem félre.

Te ezek szerint a komplett vezérlés anyagárát, vízpumpával, olajjal és szűrőkkel megkaptad 50eFt-ért?
Naplózva
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:00:28 »

Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 20:05:21 írta Laccee » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:15:15 »

Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?
Szvsz: ilyen nincs vagy 2.0 tdci és akkor 103kW/143 ló, vagy ...Huh?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:46:13 »

Sziasztok!
Külföldről (Belgium) szeretnék behozatni egy 2008-as Mondeo-t, ami 136 LE-s.
Ez a lefojtás az ottani adózás miatt van alkalmazva, több autómárkánál is. (100KW-nál van egy árküszöb)
A kérdésem az lenne, hogy a ford etis Duratorq 2.0L TDCI (130PS)-t ír neki mint motor.
Ez azt jelentené, hogy nem is a 140-esek vannak lefolytva 136-ra, hanem az előző generációból maradt 130-as motorok vannak felhúzva?
Ahogy ellenőriztem, az összes 136 lovas mondeonál ezt a motort írja az etis. Vagy lehet hogy tévesen van feltüntetve ebben a rendszerben?

En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:52:55 »

En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen
Én is utána néztem ilyen vasnak anno. Akkor inkább egy a6 avant...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:05:22 »

En most gondolkodom az eladason, hogy C300 CRD legyen

járj utána jól a típusnak/évjáratnak Wink
(mk4 topikban írtam, hogy mi a fő nyígjuk)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:08:09 »

Én is utána néztem ilyen vasnak anno. Akkor inkább egy a6 avant...

Audi nem koll. Akkor inkabb mondi es nem adom el. Egyenlore ez tetszi :-)  falbav
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:44:44 »

Audi nem koll. Akkor inkabb mondi es nem adom el. Egyenlore ez tetszi :-)  falbav
Jól tetszi.... taps Vhogy ez a crd olyan kicsit pharasztos... itt a kerületben is van vagy 3....
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:13:13 »

Jól tetszi.... taps Vhogy ez a crd olyan kicsit pharasztos... itt a kerületben is van vagy 3....
 

Kintről tetszik a nagy buflák megjelenés, de belülről is ugyanezt kapod és hiányzik belőle a szépérzék. Szerintem.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:15:18 »

Kintről tetszik a nagy buflák megjelenés, de belülről is ugyanezt kapod és hiányzik belőle a szépérzék. Szerintem.

egyszerűbb és kevésbé komfortos mint a mondi ez tény. De:
1. V6
2. hátsó kerék
3. 2tonna

végeredmény: Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 14:54:31 »

A 163 lovason hol van az EGR? Hátul hozzaferhetetlen helyen?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 15:22:45 »

A 163 lovason hol van az EGR? Hátul hozzaferhetetlen helyen?


A 140 lovason hátul van, és ameddig nem láttad s-maxon/galaxyn, addig ne mond, hogy hozzáférhetetlen hely... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 16:08:14 »

Bocsesz pár sort írtam  a dtf ről senki nem írt rám hogy nincs az 1.8 ban .Eddig ez az első Mondim más tipusok voltak nyilván tem tudhattam van e vagy nincs benne.Nem ís baj de viszont sok jó dolgot tudtam meg a tipusról persze sok választ is kaptam. Röviden ennyi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 16:31:07 »


A 140 lovason hátul van, és ameddig nem láttad s-maxon/galaxyn, addig ne mond, hogy hozzáférhetetlen hely... vigyor3
Mar 2x néztem de nem találom.  Úgyhogy jól el lehet dugva. Szerelő lesz a vége szerintem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:39:07 »

Mar 2x néztem de nem találom.  Úgyhogy jól el lehet dugva. Szerelő lesz a vége szerintem.
Én is azt keresem. Eddig jutottam. De nem találom az 1-es csövet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.03 csütörtök, 20:50:18 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2014.04.04 péntek, 17:57:55 »

Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:06:30 »

Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
mi a baj? azt tudom, h nem tucc tankolni  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:07:56 »

Én is azt keresem. Eddig jutottam. De nem találom az 1-es csövet.
megvan! holnap lefényképezem. Elöl van, nincs rossz helyen, de van mit leszedni.

Ezen a rajzon nem a 163 lovas van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:24:23 »

Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Én azt csináltam, hogy a kocsi alján, a hátsó tengelynél van egy fekete, hajlított, vékonyfalú műanyag cső. Ráhúztam egy hosszabb műanyag csövet (ami szorosan ráment) és szájjal belefújtam. A betöltőnyílás alsó részénél (van egy kis luk) egy nagy adag trutyi jött ki. Azóta normálisan lehet tankolni!  nyes
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:29:08 »

mi a baj? azt tudom, h nem tucc tankolni  smile
Valószínűleg nem szellőzik ki a tank, így 3-4 literenként lekattan a pisztoly. Kb. annyi nekem is egy tankolás, mint egy Tesla model S-nek (20 perc 80%-ig).

A márkaszerviz szerint eldugult a kiszellőző, ami egy tankkal egybeépített műanyag egység. Volt már ilyen problémájuk. Hiába próbálták kompresszorral megnyomni, nem javult. Én azért megpróbálnám, esetleg valami vákum szerűséggel szívni, hogy hátha kidugul. Csak jó lenne látni, hogy hova nyúljak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:33:58 »

Én azt csináltam, hogy a kocsi alján, a hátsó tengelynél van egy fekete, hajlított, vékonyfalú műanyag cső. Ráhúztam egy hosszabb műanyag csövet (ami szorosan ráment) és szájjal belefújtam. A betöltőnyílás alsó részénél (van egy kis luk) egy nagy adag trutyi jött ki. Azóta normálisan lehet tankolni!  nyes
Neked is hasonló bajod volt? Felhabzott az üzemanyag és lekattant a pisztoly?
Gondolom azt a csövet mondod, ami nyitott végű a hátsó kerék előtt. A túlfolyó lehet. Nekem azon tankolás közben folyamatosan "pisil", kisebb dízel tócsát hagyva a kocsi alatt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:01:06 »

Valószínűleg nem szellőzik ki a tank, így 3-4 literenként lekattan a pisztoly. Kb. annyi nekem is egy tankolás, mint egy Tesla model S-nek (20 perc 80%-ig).

A márkaszerviz szerint eldugult a kiszellőző, ami egy tankkal egybeépített műanyag egység. Volt már ilyen problémájuk. Hiába próbálták kompresszorral megnyomni, nem javult. Én azért megpróbálnám, esetleg valami vákum szerűséggel szívni, hogy hátha kidugul. Csak jó lenne látni, hogy hova nyúljak.

A markaszervizbe nemertenek semmihez.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:24:15 »

A markaszervizbe nemertenek semmihez.
De mi más lehetne? Tényleg nem megy le a torkán a nafta.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:44:58 »

De mi más lehetne? Tényleg nem megy le a torkán a nafta.
Én megfogadtam a gyári tanácsot. Bele pisztoly, várok 5-10 sec.-et és utána az első katt-ig engedem. Ha tovább  nyomom, akkor a kerékre folyik a premium...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2014.04.04 péntek, 21:01:53 »

Én megfogadtam a gyári tanácsot. Bele pisztoly, várok 5-10 sec.-et és utána az első katt-ig engedem. Ha tovább  nyomom, akkor a kerékre folyik a premium...
Nálam ez közel üres tanknál kb. 5 liter után következik be. Te mit csinálnál?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2014.04.04 péntek, 21:41:32 »

Neked is hasonló bajod volt? Felhabzott az üzemanyag és lekattant a pisztoly?
Gondolom azt a csövet mondod, ami nyitott végű a hátsó kerék előtt. A túlfolyó lehet. Nekem azon tankolás közben folyamatosan "pisil", kisebb dízel tócsát hagyva a kocsi alatt.
Igen, ugyan ez volt a helyzet. Úgy tudtam tankolni, hogy a pisztolyt elfordítottam 180 fokkal, tehát mintha felülről raknám bele. Hülyén nézett ki, de működött!  falbav
De mióta kifújtam, minden rendben!  nyes
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2014.04.04 péntek, 21:42:52 »

Nálam ez közel üres tanknál kb. 5 liter után következik be. Te mit csinálnál?
Joci megmondta a frankót!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2014.04.04 péntek, 22:07:45 »

megvan! holnap lefényképezem. Elöl van, nincs rossz helyen, de van mit leszedni.

Ezen a rajzon nem a 163 lovas van
Sejtettem. Várom a fejleményeket.  worship
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2014.04.04 péntek, 22:26:14 »

Tudna valaki betenni ábrákat a kombi üzemanyag tankjáról és a kapcsolódó csövekről?
Már hülyét kapok, hogy nem lehet tankolni.
Nem találok külön kombit. Szerintem a csövek egyformák mindegyik dízelen. Bár a 2.2 szűrő nem ott van.

Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.