Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2014.04.05 szombat, 09:03:38 »

De mi más lehetne? Tényleg nem megy le a torkán a nafta.
tudják mi a hiba, de megoldani nem tudják=nemértenek semmihez  smile   biztos dugulás van, nem lehet más. csak balfaxok voltak. gondolom föl akarták fújni a tankot. És értetlenül állnak a dolog előtt, h miért nem javult meg. Közben csak a szellőző csövet kellett volna kifújatni. Csak lusták voltak.

Az üléslötyögést is úgy akarták javítani, h százezeré komplett ülés sínek....   Ha nem lettek volna lusták megnézni mitől lötyög, akkor többet kereshettek volna mint az új alkatrészen..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2014.04.05 szombat, 10:14:04 »

Nem találok külön kombit. Szerintem a csövek egyformák mindegyik dízelen. Bár a 2.2 szűrő nem ott van.
Köszi az ábrát.

Joci, ugye az 1-es betöltőcső melletti vékony csőre gondolsz, amiből folyik a túlcsorduló nafta, és nem a 4-es szellőzőből jövő csőre?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:16:11 »

Sejtettem. Várom a fejleményeket.  worship
Ha takarítani akartad felejtsd el  smile   Elöl van, de a jövő hetet is le kellene szedni. Pár perc után beejtettem 1 bitfejet a motortérbe, amit alig találtam meg. Ezt égi jelnek tekintettem, h nem kell nekikezdeni szombaton 1 ilyennek, és vissza is tettem amit leszedtem. Így maradt a szokásos porszívózás.   smile    A szívósort úgy lehetne leszedni, h a gázolajcsöveket le kellene kötni, a porlasztókról le kellene venni a csöveket és még 1 rakás dolgot...      Ezeket már nem kell otthon "bütykölni"  Legalábbis én szét nem szedek rajta semmit az biztos.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:33:02 »

Köszi az ábrát.

Joci, ugye az 1-es betöltőcső melletti vékony csőre gondolsz, amiből folyik a túlcsorduló nafta, és nem a 4-es szellőzőből jövő csőre?
Biztos az 1-es a ludas. Az pl. láttam, hogy a beüntő nyílásnál a gumiharangban van 1 kis luk (vszinű ide van visszakötve a szellőzőcső).
Ha gondoljátok és addig nem sikerül a probléma végére járni, viszek a nagytalira 1 kis palack argont+reduktor+egy sűrített levegős pisztoly és megfújhatjuk. Csak épp a másik írányból kéne...
És az se értem, hogyha túlmegy a nafta, akkor miért folyik a hástó kerékre, mikor a túlfolyó nem is ott van? Vagy ebbe kettő van (a 4-es is)? Vagy a 4-es csövön keresztúül csak szívni tud levegőt???
Homályosítson már fel vki, bitte.... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:39:29 »

Biztos az 1-es a ludas. Az pl. láttam, hogy a beüntő nyílásnál a gumiharangban van 1 kis luk (vszinű ide van visszakötve a szellőzőcső).
Ha gondoljátok és addig nem sikerül a probléma végére járni, viszek a nagytalira 1 kis palack argont+reduktor+egy sűrített levegős pisztoly és megfújhatjuk. Csak épp a másik írányból kéne...
És az se értem, hogyha túlmegy a nafta, akkor miért folyik a hástó kerékre, mikor a túlfolyó nem is ott van? Vagy ebbe kettő van (a 4-es is)? Vagy a 4-es csövön keresztúül csak szívni tud levegőt???
Homályosítson már fel vki, bitte.... 
amit látsz a beöntő nyílásnál a gumiharangban az 1 lefolyó cső. Ami cucc oda menne, vagy víz az folyik ott le. A kerékjáratban végződik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:58:47 »

Biztos az 1-es a ludas. Az pl. láttam, hogy a beüntő nyílásnál a gumiharangban van 1 kis luk (vszinű ide van visszakötve a szellőzőcső).
Ha gondoljátok és addig nem sikerül a probléma végére járni, viszek a nagytalira 1 kis palack argont+reduktor+egy sűrített levegős pisztoly és megfújhatjuk. Csak épp a másik írányból kéne...
És az se értem, hogyha túlmegy a nafta, akkor miért folyik a hástó kerékre, mikor a túlfolyó nem is ott van? Vagy ebbe kettő van (a 4-es is)? Vagy a 4-es csövön keresztúül csak szívni tud levegőt???
Homályosítson már fel vki, bitte....  
Na, kicsit vizsgálgattam a dolgot.

Az 1-es az a túlfolyó cső. A kerékjárati filc mögé van bedugva. Ha belefújok, akkor a betöltőcsonknál jön a levegő. Nem jött semmi trutyi, tisztának tűnik.

Megtaláltam a 4-es levegőző csövet is. Ez a kocsi alatt középen van. Sikerült meghosszabbítanom egy szilikon csővel és így tudtam vele kísérletezni.
Az biztos, hogy a tankig átjárható. Gumimatrac pumpával fújtam bele, és utána egy darabig jön vissza a dízelszagú levegő.

Viszont! Nem jól jön vissza a levegő.
Elindul nagy elánnal, aztán egy pillanat múlva alig jön. Ha ilyenkor befogom a csövet és elengedem, megint erősen jön egy pillanatig. Közben a tankból koppanás hallható.
Ez egész odáig tud fajulni, hogy ha nagyon felfújom a tankot, akkor hirtelen nagyon megindul, és utána teljesen el is akad a levegő. Utána kell fújni egy löketet, majd lassan leereszteni.

Következtetés:
A szellőző szelepben lehet egy úszó, aminek a feladata az üzemanyag kifolyás megakadályozása a szellőző csövön. Ha odafolyik az üzemanyag, felemeli az úszót, ami elzárja a szellőző nyílást (lötyögés, dőlés, borulás esetén) Ezt hallani koppanásként.
Szerintem ilyen (a piros vonal és a 3. kép nélkül):

A gond az, hogy ha sok levegő áramlik, az is felrántja ezt a sz@r úszót, és elzárja a kifelé utat. Ha elég nagy a nyomás, oda is ragasztja.
A kérdés persze, hogy ez miért romlott el. Elképzelhető, hogy valamilyen lerakódás miatt egy idő után változik a viselkedése, de szerintem gyárilag sincs ez túl jól eltalálva, nagyon határeset lehet.

Azt fogom csinálni, hogy leszűkítem a kijövő levegőcsövet. Ezzel a kijövő légsebesség az úszó körül csökken, és remélhetőleg nem tudja felrántani, és elzárni a levegő útját. Remélem azért így is tud majd annyi levegő távozni, amekkora sebességgel egy átlagos kútfej küldi be az üzemanyagot.

« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 14:00:48 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:05:36 »

Okos. Folytatva az elméleti kísérletet, az is lehet, hogy 1xü-en csak beszorul a golyó a lukba (mint a kézi permetezőknél) és nincs levegőzés...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2014.04.05 szombat, 16:50:41 »

Okos. Folytatva az elméleti kísérletet, az is lehet, hogy 1xü-en csak beszorul a golyó a lukba (mint a kézi permetezőknél) és nincs levegőzés...

Na, beraktam egy szűkítőt, így folyamatosan jön vissza a levegő, de persze az áteresztőképesség alacsonyabb. Összességében remélem több levegő tud így kijönni és tudok majd tankolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2014.04.05 szombat, 18:00:34 »

Ha takarítani akartad felejtsd el  smile   Elöl van, de a jövő hetet is le kellene szedni. Pár perc után beejtettem 1 bitfejet a motortérbe, amit alig találtam meg. Ezt égi jelnek tekintettem, h nem kell nekikezdeni szombaton 1 ilyennek, és vissza is tettem amit leszedtem. Így maradt a szokásos porszívózás.   smile    A szívósort úgy lehetne leszedni, h a gázolajcsöveket le kellene kötni, a porlasztókról le kellene venni a csöveket és még 1 rakás dolgot...      Ezeket már nem kell otthon "bütykölni"  Legalábbis én szét nem szedek rajta semmit az biztos.
És ha csak simán le akarnám dugózni?Takarítás nélkül. Az sem megy? A sok autópálya miatt nem hiszem, hogy nagyon koszos lenne belül. Az MK3-am sem volt olyan, mint a sok fényképen, amit belinkeltek.
És azt tudod, hogy lesz e hibakód a dugó miatt?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:18:14 »

És ha csak simán le akarnám dugózni?Takarítás nélkül. Az sem megy? A sok autópálya miatt nem hiszem, hogy nagyon koszos lenne belül. Az MK3-am sem volt olyan, mint a sok fényképen, amit belinkeltek.
És azt tudod, hogy lesz e hibakód a dugó miatt?
ha sokat mész városon kívül, szerintem 1 percet se pazarolj erre.   felesleges. ugyanúgy mint a részecskeszűrő miatt aggódni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:35:05 »

ha sokat mész városon kívül, szerintem 1 percet se pazarolj erre.   felesleges. ugyanúgy mint a részecskeszűrő miatt aggódni.

Pont akkor van nyitva a legtöbbet. (régebben leírtam mikor nyit/zár ez EGR, keressetek vissza.
Itt az autópályás egr visszavezetőcsövem dugó nélkül:
http://20120330.szjani.fotoalbum.hu/

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:42:21 »

Na, kicsit vizsgálgattam a dolgot.

Az 1-es az a túlfolyó cső. A kerékjárati filc mögé van bedugva. Ha belefújok, akkor a betöltőcsonknál jön a levegő. Nem jött semmi trutyi, tisztának tűnik.

Megtaláltam a 4-es levegőző csövet is. Ez a kocsi alatt középen van. Sikerült meghosszabbítanom egy szilikon csővel és így tudtam vele kísérletezni.
Az biztos, hogy a tankig átjárható. Gumimatrac pumpával fújtam bele, és utána egy darabig jön vissza a dízelszagú levegő.

Viszont! Nem jól jön vissza a levegő.
Elindul nagy elánnal, aztán egy pillanat múlva alig jön. Ha ilyenkor befogom a csövet és elengedem, megint erősen jön egy pillanatig. Közben a tankból koppanás hallható.
Ez egész odáig tud fajulni, hogy ha nagyon felfújom a tankot, akkor hirtelen nagyon megindul, és utána teljesen el is akad a levegő. Utána kell fújni egy löketet, majd lassan leereszteni.

Következtetés:
A szellőző szelepben lehet egy úszó, aminek a feladata az üzemanyag kifolyás megakadályozása a szellőző csövön. Ha odafolyik az üzemanyag, felemeli az úszót, ami elzárja a szellőző nyílást (lötyögés, dőlés, borulás esetén) Ezt hallani koppanásként.
Szerintem ilyen (a piros vonal és a 3. kép nélkül):

A gond az, hogy ha sok levegő áramlik, az is felrántja ezt a sz@r úszót, és elzárja a kifelé utat. Ha elég nagy a nyomás, oda is ragasztja.
A kérdés persze, hogy ez miért romlott el. Elképzelhető, hogy valamilyen lerakódás miatt egy idő után változik a viselkedése, de szerintem gyárilag sincs ez túl jól eltalálva, nagyon határeset lehet.

Azt fogom csinálni, hogy leszűkítem a kijövő levegőcsövet. Ezzel a kijövő légsebesség az úszó körül csökken, és remélhetőleg nem tudja felrántani, és elzárni a levegő útját. Remélem azért így is tud majd annyi levegő távozni, amekkora sebességgel egy átlagos kútfej küldi be az üzemanyagot.


Te jól belemásztál ebbe a dologba! Nekem azóta nincs gondom a tankolással! Smiley
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:52:31 »

Te jól belemásztál ebbe a dologba! Nekem azóta nincs gondom a tankolással! Smiley
Végülis melyik csövet fújkáltad? A kerékjáratnál vagy az autó alatt?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2014.04.05 szombat, 22:07:08 »

Pont akkor van nyitva a legtöbbet. (régebben leírtam mikor nyit/zár ez EGR, keressetek vissza.
Itt az autópályás egr visszavezetőcsövem dugó nélkül:
http://20120330.szjani.fotoalbum.hu/


a 2.2es jobban kormol  smile

takarítás után észrevettél bármit is?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 09:43:39 »

Sziasztok!

Tegnap megtörtént a turbó utáni 75mm hosszú turbócső cserém. Eddig hittem a szerelőmnek, hogy ez jó így.. van turbónyomás, akkor gond nincs...többi autón is ilyen..stb, itt fórumon is többször kértem segítséget, de választ nem kaptam, DE csak-csak nem hagyott nyugodni:)

Most a képekből is kiderül hogy nem véletlen volt kívül olajos...

Nem akartam 30ezer Ft-ot kiadni gyári FORD turbócső szettre, helyette egy kis utánajárás után gyári Peugeot cikk lett 3000 Ft-ért.

Ilyen volt :

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kiszerelve:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Remélem ezzel másoknak is segítettem!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 09:57:23 »

Csak azt nem értem, hogy lassan 8 év eltelte után még mindig miért néznek úgy az autósboltban a kiszolgálok, mint borjú az új kapura, mikor Ford-hoz Peugeot alkatrészt kérek:) Pedig néha nemárt átnézni a franciákhoz is...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 13:46:12 »

Csak azt nem értem, hogy lassan 8 év eltelte után még mindig miért néznek úgy az autósboltban a kiszolgálok, mint borjú az új kapura, mikor Ford-hoz Peugeot alkatrészt kérek:) Pedig néha nemárt átnézni a franciákhoz is...

Mert jó részük nem más, mint betanított munkás.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 14:42:41 »

Mert jó részük nem más, mint betanított munkás.

Sajnos igen.. pedig ott van a kezük alatt az összes gyártói katalógus... ellenben egy egyszerű felhasználó (mint én ), csak neten tudtam összeszedni az információkat, de hála 100%-ban passzolt.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 15:32:44 »

Végülis melyik csövet fújkáltad? A kerékjáratnál vagy az autó alatt?

Az autó alattit! A gázolajszagot éreztem és a koppanást is hallottam.
Egyébként 1,5 vagy 2 évvel ezelőtt volt ilyen gondom, akkor a szervizben megoldották, azóta bírta.
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 18:40:28 »

Sziasztok!

Tegnap megtörtént a turbó utáni 75mm hosszú turbócső cserém. ..
Nem akartam 30ezer Ft-ot kiadni gyári FORD turbócső szettre, helyette egy kis utánajárás után gyári Peugeot cikk lett 3000 Ft-ért.


Szia Peti,

Ha nem titok leírnád, hogy mi ez a gyári pözsó cikk (megnevezés vagy cikkszám) ami kiváltja a Ford turbócsövét..

Előre is köszönöm,
Feri   integet2
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Gab19
Vendég
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 19:59:30 »

Hi all!
2.0-s dízelem van.Olyan problémám akadt,hogy 4.,5.,6. sebességben gyorsításnál,2200-as fordulat körül visszaesik a ford.szám.Megint elkapja ,megint visszaesik.Utánna minden ok. szomoru1
Ha valakinek használható infója van a hiba lehetséges okáról,akkor megköszönném,ha megosztaná velem.
Előre is köszi! worship
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:31:20 »

Hi all!
2.0-s dízelem van.Olyan problémám akadt,hogy 4.,5.,6. sebességben gyorsításnál,2200-as fordulat körül visszaesik a ford.szám.Megint elkapja ,megint visszaesik.Utánna minden ok. szomoru1
Ha valakinek használható infója van a hiba lehetséges okáról,akkor megköszönném,ha megosztaná velem.
Előre is köszi! worship

Két dolog lehet ami már ismert:
- Hullámzóan gyorsul (turbónyomás ingadozik, ezáltal érezni, hogy nem folyamatosan húz, hanem hullámzóan, turbónyomás vezérlő-turbó geometria hiba)
- Kuplung csúszik... miszerint adott sebességfokozatban a fordulatszám megnő, az ECU észreveszi, majd elveszi gázt...kezdődő kuplungcsúszás szokott így kezdődni...kezdetben pont 4-5-6-ban ebben a fordulatszám tartományban (hiszen itt ugrik fel a nyomaték). -ez az utóbbi volt nekem is.

A fordulatszám mérőn is látható ez a csúszás, 200-300-at megugrik a fordulat.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:33:31 »

Hi all!
2.0-s dízelem van.Olyan problémám akadt,hogy 4.,5.,6. sebességben gyorsításnál,2200-as fordulat körül visszaesik a ford.szám.Megint elkapja ,megint visszaesik.Utánna minden ok. szomoru1
Ha valakinek használható infója van a hiba lehetséges okáról,akkor megköszönném,ha megosztaná velem.
Előre is köszi! worship
kilukadt egy turbócsöved....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:35:13 »

Szia Peti,

Ha nem titok leírnád, hogy mi ez a gyári pözsó cikk (megnevezés vagy cikkszám) ami kiváltja a Ford turbócsövét..

Előre is köszönöm,
Feri   integet2

Szia!

Persze, egyáltalán nem titok. Véleményem szerint pont ez lenne a fórum lényege, hogy segítsünk egymásnak.

Peugeot 0382CR

Íme:
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-307-406-607-806-807-Expert-Turbo-Air-Hose-0382CR-/271340497537?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f2d276a81

Idehaza 3000 Ft-ért vettem francia autósboltban.

Neked is olajos a cső?! Ha a kereket kitekered, jól fényképezhető, mivel sötét van ezért vakuval lesz érdemes.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 08:07:50 »

Szia!

Persze, egyáltalán nem titok. Véleményem szerint pont ez lenne a fórum lényege, hogy segítsünk egymásnak.

Peugeot 0382CR

Íme:
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-307-406-607-806-807-Expert-Turbo-Air-Hose-0382CR-/271340497537?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f2d276a81

Idehaza 3000 Ft-ért vettem francia autósboltban.

Neked is olajos a cső?! Ha a kereket kitekered, jól fényképezhető, mivel sötét van ezért vakuval lesz érdemes.

Üdv.: Peti

Köszi a választ, nekem is ez a fajta motor van benne, és hasonlóak a problémák.  wave
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 10:54:23 »

Köszi a választ, nekem is ez a fajta motor van benne, és hasonlóak a problémák.  wave

Szia!

Igazán nincs mit.

Egyébként valóban kiváncsi lennék, hogy a Mondeoknál ez gyakran előforduló probléma-e?!

Legtöbbször a turbócső külső olajosodását csak akkor veszik figyelembe, ha már annyira szökik a nyomás, hogy hibakód, vagy lényeges teljesítményvesztés érzékelhető. Előtte nem igazán törődnek vele... Pedig lényeges !

Mellesleg van még egy aggályom az autómnál, a szívócső csappantyú tengelye mellett is kívűlről egy picit olajsáros... Következőnek azt kell megnéznem, mitől, hol enged.. remélem javítható!

Egy tömített levegőrendszernek kívűlről porszáraznak kell lenni, s szerintem ez nem túlzott elvárás egy ennyi idős autónál. Belülről persze a kartergáz visszavezetés miatt olajpárás...ez teljesen normális.





Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:14:29 »

Szia!

Igazán nincs mit.

Egyébként valóban kiváncsi lennék, hogy a Mondeoknál ez gyakran előforduló probléma-e?!

Legtöbbször a turbócső külső olajosodását csak akkor veszik figyelembe, ha már annyira szökik a nyomás, hogy hibakód, vagy lényeges teljesítményvesztés érzékelhető. Előtte nem igazán törődnek vele... Pedig lényeges !

Mellesleg van még egy aggályom az autómnál, a szívócső csappantyú tengelye mellett is kívűlről egy picit olajsáros... Következőnek azt kell megnéznem, mitől, hol enged.. remélem javítható!

Egy tömített levegőrendszernek kívűlről porszáraznak kell lenni, s szerintem ez nem túlzott elvárás egy ennyi idős autónál. Belülről persze a kartergáz visszavezetés miatt olajpárás...ez teljesen normális.






Hát, kedves Klubtársam, az üzleti érzéked az =0.  Cheesy Én is örömmel értesíteném a többieket eme felfedezésemről, csak a kövezkező képpen:

Gyerekek, találtam csereszavatos turbócsövet a 2.0 tdci-khez. Ára kb. 4eft, a nagytalin segítek cserélni vagy antitálentumoknak néhány finom grillkolbászért cserélem. Várom jelentkezéséteket.

Az első jelentkező akár én is lehetnék... Persze csak az ónonos klimapucc után...
De ez már gey másik topik témája.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:19:39 »

Hát, kedves Klubtársam, az üzleti érzéked az =0.  Cheesy Én is örömmel értesíteném a többieket eme felfedezésemről, csak a kövezkező képpen:

Gyerekek, találtam csereszavatos turbócsövet a 2.0 tdci-khez. Ára kb. 4eft, a nagytalin segítek cserélni vagy antitálentumoknak néhány finom grillkolbászért cserélem. Várom jelentkezéséteket.

Az első jelentkező akár én is lehetnék... Persze csak az ónonos klimapucc után...
De ez már gey másik topik témája.

Van ilyen is, de bízzunk benne, hogy ez a kevesebb....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:24:49 »

Van ilyen is, de bízzunk benne, hogy ez a kevesebb....
Csak azért írtam, hátha elvállalja a klubtárs (vagy legalább megmutatja)... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:27:34 »

Ez nem jó?  1690.-ft...

"Anyaga: szövettel erősített szilikon.
Pontos méretei:
- belső átmérő: 45mm
- hosszúság: 75mm
- anyagvastagság: 4mm"

http://www.tuningaruhaz.hu/site/show_pictures.php?id_product=661
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:11:01 »

Ez nem jó?  1690.-ft...

"Anyaga: szövettel erősített szilikon.
Pontos méretei:
- belső átmérő: 45mm
- hosszúság: 75mm
- anyagvastagság: 4mm"

http://www.tuningaruhaz.hu/site/show_pictures.php?id_product=661

Végülis jó lehet.. egyébként 40 mm-es a turbó csatlakozása, s szerintem a műanyag csőé is. A Peugeot gumicső belső átmérője 42 mm, könnyedén felment. 2 db 12 mm széles bilinccsel raktam fel, gyári bilincs ennél szűkebb valamivel.

Én is gondolkoztam ezen a kék szilikon csövön, de jobban bízom egy gyári turbócsőben. (árban már nem nagy a különbség)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:35:12 »

Végülis jó lehet.. egyébként 40 mm-es a turbó csatlakozása, s szerintem a műanyag csőé is. A Peugeot gumicső belső átmérője 42 mm, könnyedén felment. 2 db 12 mm széles bilinccsel raktam fel, gyári bilincs ennél szűkebb valamivel.

Én is gondolkoztam ezen a kék szilikon csövön, de jobban bízom egy gyári turbócsőben. (árban már nem nagy a különbség)
ezek 3-5 rétegűek, a gyáriak meg általában 1 max 3. egy ilyen tuning csővel jobban jártál volna, ez örök élet, meg 2 nap Wink és lehet belőle 40-es belső átmérőjűt venni ami tuti passzol
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2014.04.08 kedd, 10:15:33 »

Pont akkor van nyitva a legtöbbet. (régebben leírtam mikor nyit/zár ez EGR, keressetek vissza.
Itt az autópályás egr visszavezetőcsövem dugó nélkül:
http://20120330.szjani.fotoalbum.hu/



Ez engem is érdekelne, h milyen lett utána. Volt vmi gond h nekiálltál takarítani?
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2014.04.08 kedd, 10:43:23 »

Ez engem is érdekelne, h milyen lett utána. Volt vmi gond h nekiálltál takarítani?

Nekem nincs dpf-em, azaz ami korom keletkezik az egyből ki is jön. Na az egr ledugózásának köszönhetően gyakorlatilag eltűnt a korom teljesen...

Nem kevés szutykot fog meg a dpf, ami hosszútávon gondolom nem egészséges, így én mindenkinek ajánlom a dugózást!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:01:46 »

Nekem nincs dpf-em, azaz ami korom keletkezik az egyből ki is jön. Na az egr ledugózásának köszönhetően gyakorlatilag eltűnt a korom teljesen...

Nem kevés szutykot fog meg a dpf, ami hosszútávon gondolom nem egészséges, így én mindenkinek ajánlom a dugózást!
...és semmi hibakód? Minden működik tökéletesen?
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:11:54 »

...és semmi hibakód? Minden működik tökéletesen?
az övé még a háború előtt készült.akkor még nem volt annyi baklövés.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:14:56 »

...és semmi hibakód? Minden működik tökéletesen?

Nincs hibakód eddig... De Vik és Alf szerint nem is lesz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:15:41 »

Nincs hibakód eddig... De Vik és Alf szerint nem is lesz
basszus....a csokis sékem..... falbav vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:16:03 »

basszus....a csokis sékem..... falbav vigyor3

Meg az én epresem... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:19:00 »

Meg az én epresem... nyes
azt hittem elfelejtetted... eplus2 de azt csak a langyik isznak ejfélkor a mekiben.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:21:25 »

azt hittem elfelejtetted... eplus2 de azt csak a langyik isznak ejfélkor a mekiben.... nyes

Nem felejtek...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:22:10 »

Nem felejtek...  hehe
...de langyi vagy. taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:22:55 »

Szia!

Igazán nincs mit.

Egyébként valóban kiváncsi lennék, hogy a Mondeoknál ez gyakran előforduló probléma-e?!

Legtöbbször a turbócső külső olajosodását csak akkor veszik figyelembe, ha már annyira szökik a nyomás, hogy hibakód, vagy lényeges teljesítményvesztés érzékelhető. Előtte nem igazán törődnek vele... Pedig lényeges !

Mellesleg van még egy aggályom az autómnál, a szívócső csappantyú tengelye mellett is kívűlről egy picit olajsáros... Következőnek azt kell megnéznem, mitől, hol enged.. remélem javítható!

Egy tömített levegőrendszernek kívűlről porszáraznak kell lenni, s szerintem ez nem túlzott elvárás egy ennyi idős autónál. Belülről persze a kartergáz visszavezetés miatt olajpárás...ez teljesen normális.


Nekem is van ilyen gondom, de most jól megrendelem a csövet és cserélem Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:25:56 »

...de langyi vagy. taps
na és most megint szekszuálnak  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:27:17 »

Nekem is van ilyen gondom, de most jól megrendelem a csövet és cserélem Smiley

Én meg nem látom ezt a csövet, szóval nekem jó.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:28:28 »

Én meg nem látom ezt a csövet, szóval nekem jó.  vigyor3
adja isten,hogy nekünk azt sose kelljen cserélni.... Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:38:56 »

Nekem nincs dpf-em, azaz ami korom keletkezik az egyből ki is jön. Na az egr ledugózásának köszönhetően gyakorlatilag eltűnt a korom teljesen...

Nem kevés szutykot fog meg a dpf, ami hosszútávon gondolom nem egészséges, így én mindenkinek ajánlom a dugózást!

Az ok a mk3-on nekem is dugózva volt ezen még nem. De ha a dpf megfogja a cucc nagy részét és ez nem jó neki akk miért is dugózzam le az egr-t? ezt most nem vágom. Bővebb infó?  help
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:46:54 »

Az ok a mk3-on nekem is dugózva volt ezen még nem. De ha a dpf megfogja a cucc nagy részét és ez nem jó neki akk miért is dugózzam le az egr-t? ezt most nem vágom. Bővebb infó?  help

Szerinted a dpf-nek jót tesz ha telemegy korommal? Nem. Sőt, igazából a fő gond az szokott lenni, hogy már nem tudja kiégetni, annyira tele van. A modern psa dízeleknél azt hiszzük nincs korm, ami nem igaz. Van bőven, csak a dpf miatt nem tapasztaljuk.

Szóval én most nagyon dugó párti vagyok. (Persze csak nővel  eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2014.04.08 kedd, 13:21:01 »

Szerinted a dpf-nek jót tesz ha telemegy korommal? Nem. Sőt, igazából a fő gond az szokott lenni, hogy már nem tudja kiégetni, annyira tele van. A modern psa dízeleknél azt hiszzük nincs korm, ami nem igaz. Van bőven, csak a dpf miatt nem tapasztaljuk.

Szóval én most nagyon dugó párti vagyok. (Persze csak nővel  eplus2)
nem kell megmagyarázni! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:25:35 »

Szerinted a dpf-nek jót tesz ha telemegy korommal? Nem. Sőt, igazából a fő gond az szokott lenni, hogy már nem tudja kiégetni, annyira tele van. A modern psa dízeleknél azt hiszzük nincs korm, ami nem igaz. Van bőven, csak a dpf miatt nem tapasztaljuk.

Szóval én most nagyon dugó párti vagyok. (Persze csak nővel  eplus2)

Aha akk nekem ezért füstöl a dpf mert rájöttem h nem a turbóm a rossz hanem mindig a regeneráció alatt csinál füstöt... Szóval pucolás és dugózás a megoldás... Igen teljesen kimerítő volt a válasz. Köszi az infót.
Hangosabb lett tőle a turbó? mivel nekem a mk3.on az lett. Bejött a hangja. Mint a mostani forma-1 tisztára Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Jah és akk hibakódot nem dob ezek szerint.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.