Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:09:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258175 alkalommal)
0 Felhasználó és 264 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:25:04 »

Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.

az a lényege, h ha kap 2T-t azér megy tönkre, ha nem akkor azér...  el van ez túlozva.  A részecskeszűrős részét  nemtom, de van itt olyan aki sok évig tette a nem részecskés kocsijába és semmi baja nem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 21:28:19 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:28:27 »

Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.


Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:40:50 »

Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.

Kerámia nekem is majdnem került bele múltkor, mikor a szerelő töltötte az olajat és kiesett az egyik műfoga...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2014.04.09 szerda, 22:52:45 »

Kerámia nekem is majdnem került bele múltkor, mikor a szerelő töltötte az olajat és kiesett az egyik műfoga...  vigyor3

LOL :-)
Focusomban is volt, és nagyon hatásos volt, kb. 40.000 km-et mentem el így, és kiváló volt. Egyébként nem véletlen, hogy kisérleteznek kerámia motorokkal!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2014.04.09 szerda, 23:17:21 »

Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.

pontosan melyik anyagot ötnötted?
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 07:46:03 »

pontosan melyik anyagot ötnötted?

Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 08:48:17 »

Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.
és mennyibe kerül?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 09:02:27 »

és mennyibe kerül?

Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 09:33:19 »

Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.

És ez jó? tényleg? Mivel nagyon szép az a mese amit az oldalukon írnak, de tényleg tapasztalható mindaz amit írnak?
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:28:02 »

Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
engem a xeramix érdekel....meg az a +12% le..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:33:02 »

Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
EGR dugo forza integet2
Ma jelentem atment a Sved vizsgan az autom dugozott egr-el es led-es kodlampaval. Ezen utobbin kicsit molyoltak es 2x is bemertek es a muki odahivott egy fonokot is, de jo volt  eljen
Erdekesseg: 8:20-ra kaptam idopontot, 8:20-kor pontosan be kellett allnom a muhelybe es 12 perc mulva mar mentem is haza es ez tetszik  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:58:14 »

EGR dugo forza integet2
Ma jelentem atment a Sved vizsgan az autom dugozott egr-el es led-es kodlampaval. Ezen utobbin kicsit molyoltak es 2x is bemertek es a muki odahivott egy fonokot is, de jo volt  eljen
Erdekesseg: 8:20-ra kaptam idopontot, 8:20-kor pontosan be kellett allnom a muhelybe es 12 perc mulva mar mentem is haza es ez tetszik  eljen


 eljen

Te a ködlámpa ledre ráraktál egy drl modult?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 11:08:50 »

eljen

Te a ködlámpa ledre ráraktál egy drl modult?
Nem csak kicsereltem a kodlampa halogen izzojat egy 10 wattos led-re es atment a vizsgan.
Itt lehet hasznalni nappal kodfenyt helyzetjelzovel es igy is hasznaljuk es teljesen torvenyes worship olcso sved DRL Smiley es nekem tetszik is  wave
(anno 20 eve az elso kodlampas autommal is igy jartam allandoan nekem valamiert bejon)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 12:52:28 »

és mennyibe kerül?
mennyit akartok  menni, öccázezret?  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 14:00:12 »


A nagynyomású pumpa a blokk oldalán van ugye, ha szembe állok akkor jobb oldalon?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 14:31:57 »

engem a xeramix érdekel....meg az a +12% le..... hehe
Engem is érdekelne a Xeramic, de vannak gondjaim:
1. ha ez valami kerámia cucc, akkor rárakódik a felületre? Miként fejti ki hatását. Az nekem kevés, hogy javítja a kenési tulajdonságokat.
2. A kerámia ugyebár egy kiégetett agyag, aminek a kenési tulajdonságai bazi vacakok
3. kerámia alkatrészekkel (főleg dugattyúk, de úgy tudom most a turbó motoros érában nem kerámia van) próbálkoznak az F1-ben is jó ideje, illetve a turbók csapágyazásánál is volt egy időben (nem tudom most milyen csapágy van). Ezek az alkatrészek nem a kenésükről voltak híresek, hanem arról, hogy maga az anyag könnyű, nagy hőállóságú és megfelelően szilárd anyag, e kopásában nem jobb mint a fém.
4. miért olyan gagyi a weblapja a forgalmazónak? Így nem kelt bizalmat.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 14:49:36 »

A nagynyomású pumpa a blokk oldalán van ugye, ha szembe állok akkor jobb oldalon?
Igen.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:02:34 »

Igen.

 worship

Az akkutól balra felül?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:17:41 »

worship

Az akkutól balra felül?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:20:29 »



Na erre gondoltam.  worship
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:35:19 »

Engem is érdekelne a Xeramic, de vannak gondjaim:
1. ha ez valami kerámia cucc, akkor rárakódik a felületre? Miként fejti ki hatását. Az nekem kevés, hogy javítja a kenési tulajdonságokat.
2. A kerámia ugyebár egy kiégetett agyag, aminek a kenési tulajdonságai bazi vacakok
3. kerámia alkatrészekkel (főleg dugattyúk, de úgy tudom most a turbó motoros érában nem kerámia van) próbálkoznak az F1-ben is jó ideje, illetve a turbók csapágyazásánál is volt egy időben (nem tudom most milyen csapágy van). Ezek az alkatrészek nem a kenésükről voltak híresek, hanem arról, hogy maga az anyag könnyű, nagy hőállóságú és megfelelően szilárd anyag, e kopásában nem jobb mint a fém.
4. miért olyan gagyi a weblapja a forgalmazónak? Így nem kelt bizalmat.


Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:37:09 »

Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.

Spurit nem akarjátok tesztelni?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:46:39 »

Spurit nem akarjátok tesztelni?  vigyor3
én most vettem valamit a lőrinci ford boltban, majd írok róla... még nincs benne...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:48:52 »

Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
Laikusként számomra mind az olajnyomás növekedése mind a használt olaj szennyezőanyag tartalmának csökkenése inkább aggasztó semmint meggyőző.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:54:45 »

Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.

nem akarok akadékoskodónak tünni, de a kerámia anyagnak bazira nem jó a siklási tulajdonsága. A kerámiát nyersen agyagnak hívjuk. Ha megfelelően kisütjük kemencében, akkor kerámia is lehet belőle (kivonjuk a vizet). Elhiszem, hogy van benne valami, de hogy nem kerámia az biztos (illetve szerencse).
Amit írtam, a kerámia anyagokat használják, használták mint alkatrészek, nem mint olajadalék. Képzelj el egy jó motort, aminek igencsak pontos illesztései vannak. Ebben még beraksz egy plusz anyagot, akkor az a mikronos rés már nem lesz meg, az olaj nem kerül oda.
Annó ugyan ez volt a gond a teflonos témával, ami kiderült, hogy a szarrákopott motorokon jó, mert pont annyival növeli meg a méretet, amennyivel kell, de a jó motorok elennésge.
A prolong a felületbe difundált cuccal próbálkozik. Annak kicsit jobban hiszek, hogy a felület anyagi minőségét változtatja meg, mint ennek. Kellene valami szaki véleménye, mert ez így nekem még mindig nem nyerő.

Tovább olvasva:

" Ez az effektus - a "vastagabb" olaj - növeli a motor kompresszióját minden fordulatszámon és igen nagy mértékben csökkenti a motor súrlódását. "

A vastagabb olajat nem szeretem, mert a turbó illesztései nem vastagabb olajokra lettek tervezve. Szerintem az előírás szerinti sűrűségű olaj kell.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 16:03:53 írta KOTTA » Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:06:52 »

nem akarok akadékoskodónak tünni, de a kerámia anyagnak bazira nem jó a siklási tulajdonsága. A kerámiát nyersen agyagnak hívjuk. Ha megfelelően kisütjük kemencében, akkor kerámia is lehet belőle (kivonjuk a vizet). Elhiszem, hogy van benne valami, de hogy nem kerámia az biztos (illetve szerencse).
Amit írtam, a kerámia anyagokat használják, használták mint alkatrészek, nem mint olajadalék. Képzelj el egy jó motort, aminek igencsak pontos illesztései vannak. Ebben még beraksz egy plusz anyagot, akkor az a mikronos rés már nem lesz meg, az olaj nem kerül oda.
Annó ugyan ez volt a gond a teflonos témával, ami kiderült, hogy a szarrákopott motorokon jó, mert pont annyival növeli meg a méretet, amennyivel kell, de a jó motorok elennésge.
A prolong a felületbe difundált cuccal próbálkozik. Annak kicsit jobban hiszek, hogy a felület anyagi minőségét változtatja meg, mint ennek. Kellene valami szaki véleménye, mert ez így nekem még mindig nem nyerő


Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete? Cheesy
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:09:26 »


Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete? Cheesy
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.


A kerámiának nem volt síma a felülete. A máznak volt sima a felülete. Egyenlőre még nem győztél meg, de kiváncsian várom a tudósok hozzászólásait is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:16:37 »


Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete? Cheesy
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.


Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:16:58 »

Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...  nyes

És nem a kacsát.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:18:58 »

Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...  nyes

mert te öreg vagy és meg kell fognod. Én csak elé állok Smiley
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:31:50 »

A kerámiának nem volt síma a felülete. A máznak volt sima a felülete. Egyenlőre még nem győztél meg, de kiváncsian várom a tudósok hozzászólásait is.

Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok,  nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:36:59 »

Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok,  nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.

Nem veled vitatkozom. Csak én is védeni akarom a járgányt, de nem akarok olyat belerakni, amiről nem győződtem meg, hogy jó. Ha döntés születik és kellene, akkor megkereslek, hogy jóárasítva lehessen szerezni ilyet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 17:56:20 »

Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok,  nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.
küld már el nekem privátban,hogy mennyi az ára,mert látom,hogy publikba nem akarod kiírni...! worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 18:04:32 »

küld már el nekem privátban,hogy mennyi az ára,mert látom,hogy publikba nem akarod kiírni...! worship

az ára engem is érdekelne
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 18:32:34 »


Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete? Cheesy
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.

Anno (lassan) 25 éve végeztem. A tribológia nem olyan "tudományág" hogy egy hsz-ben ki lehessen fejteni olyan dolgokat, amiről több száz diploma munka és kis/nagydoktori (avagy 21.századiasan PhD) született.
PS: rövid távon nekem tök mind1, hogy ósan vagy prémium diesel, adalékkal vagy nélküle, a fogyasztás nagyságrendileg egyforma. Egy kivétel van. Ha D-ből vagy A-ból jövök haza ottani diesellel...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:04:50 »

az ára engem is érdekelne

Ja, nem titok, én 13.000 Ft-ért tudom beszerezni. Ahhoz képest, hogy a metabond és társai is ennyi, de azok kijönnek olajcserekor, ez viszont nem, 50.000 km-re kell számolni.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:12:34 »

Anno (lassan) 25 éve végeztem. A tribológia nem olyan "tudományág" hogy egy hsz-ben ki lehessen fejteni olyan dolgokat, amiről több száz diploma munka és kis/nagydoktori (avagy 21.századiasan PhD) született.
PS: rövid távon nekem tök mind1, hogy ósan vagy prémium diesel, adalékkal vagy nélküle, a fogyasztás nagyságrendileg egyforma. Egy kivétel van. Ha D-ből vagy A-ból jövök haza ottani diesellel...

Én is tanultam tribológiát, autógépész mérnökként, szóval van némi fogalmam róla. És azt nem is állítottam, hogy a fogyasztás csökkenni fog, azt csak a marketing anyaga írja. Egyébként próbapadon tudtunk fogyasztáscsökkenést kimutatni, de üzemi körülmények között ez sajnos nem jelentkezett. A fókámnál sem csökkent a fogyasztás, a teljesítmény érezhetően megnőtt, nagyon rugalmas lett a motor. Pl. kerámia előtt ha városban ötödikben mentem 50-60 km/h-val, és kicsit lassítani kellett, akkor már 40 km/h-nál beremegett a motor. Kerámiával, ha hiszitek, ha nem, simán vissza tudtam engedni 20-30 km/h közé, és onnan még összeszedte magát, visszaváltás, és beremegés nélkül. Persze nem így használtam, mert egészségtelen, de ennyire rugalmas lett a motor. Ja, és ami még érdekes, hogy a motorfék hatásossága is csökkent, a jobb siklási tulajdonságnak köszönhetően. S-max-nál egyenlőre csak azt vettem észre, halkabb, egyenletesebb lett a motor járása, mást nem, de még csak 300 km-t mentem, kb. 2-3000 km kell a teljes beépüléshez.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:24:57 »



A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!

Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!

Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.

Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:42:17 »

Én is tanultam tribológiát, autógépész mérnökként, szóval van némi fogalmam róla. És azt nem is állítottam, hogy a fogyasztás csökkenni fog, azt csak a marketing anyaga írja. Egyébként próbapadon tudtunk fogyasztáscsökkenést kimutatni, de üzemi körülmények között ez sajnos nem jelentkezett. A fókámnál sem csökkent a fogyasztás, a teljesítmény érezhetően megnőtt, nagyon rugalmas lett a motor. Pl. kerámia előtt ha városban ötödikben mentem 50-60 km/h-val, és kicsit lassítani kellett, akkor már 40 km/h-nál beremegett a motor. Kerámiával, ha hiszitek, ha nem, simán vissza tudtam engedni 20-30 km/h közé, és onnan még összeszedte magát, visszaváltás, és beremegés nélkül. Persze nem így használtam, mert egészségtelen, de ennyire rugalmas lett a motor. Ja, és ami még érdekes, hogy a motorfék hatásossága is csökkent, a jobb siklási tulajdonságnak köszönhetően. S-max-nál egyenlőre csak azt vettem észre, halkabb, egyenletesebb lett a motor járása, mást nem, de még csak 300 km-t mentem, kb. 2-3000 km kell a teljes beépüléshez.
A válasz ugyan a Te hsz-edre ment, de nem Neked. Te tudod miről van szó. wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:47:26 »

A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!

Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!

Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.

Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?  wow1
Ez a kuka kategória! Cheesy Kellett nekd 1terű. Maradtál volna a mk4nél... (vagy csöndben  Cheesy Cheesy)
Majd a nagytalin generálozzuk... Én vállalom a szétszedést...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:51:55 »

A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!

Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!

Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.

Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?  wow1
A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 19:57:06 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:59:16 »

A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?  eplus2

És akkor hol az 1-2?  vigyor3

És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:00:47 »

A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?  eplus2
B+, miért nem írtad, hogy neked minden D vagy B vagy S... Megbírta volna!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:05:31 »

És akkor hol az 1-2?  vigyor3

És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!  hehe

Ha olyan a rendszer, akkor csak a harmadik dugattyút tudja "lekapcsolni", ami egy bypass szelep. Ha nincs rá szükség.
Az 1-2 belül van, nem lekapcsolható. Dolgozik mindig.

Nincs azon csodálkozni való, hogy több gyártó terméke van egy autóban, motoron. Nem feltétlenül kell mindennek azonosnak lennie.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:15:24 »

És akkor hol az 1-2?  vigyor3

És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!  hehe
Még ezt találtam.

Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:21:59 »

Ha olyan a rendszer, akkor csak a harmadik dugattyút tudja "lekapcsolni", ami egy bypass szelep. Ha nincs rá szükség.
Az 1-2 belül van, nem lekapcsolható. Dolgozik mindig.

Nincs azon csodálkozni való, hogy több gyártó terméke van egy autóban, motoron. Nem feltétlenül kell mindennek azonosnak lennie.


Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:23:39 »

A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?  eplus2

Arra a nagy csatira gondolok amibe bemegy vagy 5 vezeték, és elektronyos... Szóval az mi? A képen látszik csak nem kékkel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:24:21 »

Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...

2008-ban váltották le a Delphit Bosch-Siemensre. Mikori gépeitek vannak?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:25:00 »

Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...

Hol volt arról szó?

Nincs ezen mit szépíteni, de az üzemanyag ellátó rendszerekben a Delphi az olcsóbb és ismeretes, hogy kevésbé strapabíró, mint a drágább rendszerek. (Bosch, Denso)
Megint csak $ volt a fő szempont az autógyártóknál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:25:26 »

2008-ban váltották le a Delphit Bosch-Siemensre. Mikori gépeitek vannak?

S-max 2006-os, monedo 2007-es volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.