Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:28:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259937 alkalommal)
0 Felhasználó és 312 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3900 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:25:04 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.04.09 szerda, 20:13:33
Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.
az a lényege, h ha kap 2T-t azér megy tönkre, ha nem akkor azér... el van ez túlozva. A részecskeszűrős részét nemtom, de van itt olyan aki sok évig tette a nem részecskés kocsijába és semmi baja nem volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 21:28:19 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3901 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:28:27 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.04.09 szerda, 20:13:33
Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.
Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3902 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:40:50 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.09 szerda, 21:28:27
Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.
Kerámia nekem is majdnem került bele múltkor, mikor a szerelő töltötte az olajat és kiesett az egyik műfoga...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3903 Dátum:
2014.04.09 szerda, 22:52:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 21:40:50
Kerámia nekem is majdnem került bele múltkor, mikor a szerelő töltötte az olajat és kiesett az egyik műfoga...
LOL :-)
Focusomban is volt, és nagyon hatásos volt, kb. 40.000 km-et mentem el így, és kiváló volt. Egyébként nem véletlen, hogy kisérleteznek kerámia motorokkal!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3904 Dátum:
2014.04.09 szerda, 23:17:21 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.09 szerda, 21:28:27
Én meg most vettem a Pro-tec-nek a DPF szûrõ tisztítóját, a kövi teletankolásnál beleborítom. Ja, meg lecseréltem az olajat, és öntöttem hozzá kerámiát is, már ettõl is csendesebb lett a moci.
pontosan melyik anyagot ötnötted?
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3905 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 07:46:03 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.09 szerda, 23:17:21
pontosan melyik anyagot ötnötted?
Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3906 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 08:48:17 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 07:46:03
Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.
és mennyibe kerül?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3907 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 09:02:27 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.10 csütörtök, 08:48:17
és mennyibe kerül?
Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3908 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 09:33:19 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 07:46:03
Xeramic
Áfa nélkül hozzá tudok jutni :-)
A fókások közül is többen használják, ês mindenki elégedett vele.
Meg több kollégám is.
És ez jó? tényleg? Mivel nagyon szép az a mese amit az oldalukon írnak, de tényleg tapasztalható mindaz amit írnak?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3909 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 10:28:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 09:02:27
Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
engem a xeramix érdekel....meg az a +12% le.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3910 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 10:33:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 09:02:27
Neked dugó van az EGR nem? Mert akkor nincs korom a dpf-ben! Nekem dpf nélkül is szebb a kipuff, mint egy benyásnál!
EGR dugo forza
Ma jelentem atment a Sved vizsgan az autom dugozott egr-el es led-es kodlampaval. Ezen utobbin kicsit molyoltak es 2x is bemertek es a muki odahivott egy fonokot is, de jo volt
Erdekesseg: 8:20-ra kaptam idopontot, 8:20-kor pontosan be kellett allnom a muhelybe es 12 perc mulva mar mentem is haza es ez tetszik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3911 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 10:58:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.10 csütörtök, 10:33:02
EGR dugo forza
Ma jelentem atment a Sved vizsgan az autom dugozott egr-el es led-es kodlampaval. Ezen utobbin kicsit molyoltak es 2x is bemertek es a muki odahivott egy fonokot is, de jo volt
Erdekesseg: 8:20-ra kaptam idopontot, 8:20-kor pontosan be kellett allnom a muhelybe es 12 perc mulva mar mentem is haza es ez tetszik
Te a ködlámpa ledre ráraktál egy drl modult?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3912 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 11:08:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 10:58:14
Te a ködlámpa ledre ráraktál egy drl modult?
Nem csak kicsereltem a kodlampa halogen izzojat egy 10 wattos led-re es atment a vizsgan.
Itt lehet hasznalni nappal kodfenyt helyzetjelzovel es igy is hasznaljuk es teljesen torvenyes
olcso sved DRL
es nekem tetszik is
(anno 20 eve az elso kodlampas autommal is igy jartam allandoan nekem valamiert bejon)
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3913 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 12:52:28 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.10 csütörtök, 08:48:17
és mennyibe kerül?
mennyit akartok menni, öccázezret?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3914 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 14:00:12 »
A nagynyomású pumpa a blokk oldalán van ugye, ha szembe állok akkor jobb oldalon?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3915 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 14:31:57 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.10 csütörtök, 10:28:02
engem a xeramix érdekel....meg az a +12% le.....
Engem is érdekelne a Xeramic, de vannak gondjaim:
1. ha ez valami kerámia cucc, akkor rárakódik a felületre? Miként fejti ki hatását. Az nekem kevés, hogy javítja a kenési tulajdonságokat.
2. A kerámia ugyebár egy kiégetett agyag, aminek a kenési tulajdonságai bazi vacakok
3. kerámia alkatrészekkel (főleg dugattyúk, de úgy tudom most a turbó motoros érában nem kerámia van) próbálkoznak az F1-ben is jó ideje, illetve a turbók csapágyazásánál is volt egy időben (nem tudom most milyen csapágy van). Ezek az alkatrészek nem a kenésükről voltak híresek, hanem arról, hogy maga az anyag könnyű, nagy hőállóságú és megfelelően szilárd anyag, e kopásában nem jobb mint a fém.
4. miért olyan gagyi a weblapja a forgalmazónak? Így nem kelt bizalmat.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3916 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 14:49:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 14:00:12
A nagynyomású pumpa a blokk oldalán van ugye, ha szembe állok akkor jobb oldalon?
Igen.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3917 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:02:34 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 14:49:36
Igen.
Az akkutól balra felül?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3918 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:17:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 15:02:34
Az akkutól balra felül?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3919 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:20:29 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 15:17:41
Na erre gondoltam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3920 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:35:19 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.10 csütörtök, 14:31:57
Engem is érdekelne a Xeramic, de vannak gondjaim:
1. ha ez valami kerámia cucc, akkor rárakódik a felületre? Miként fejti ki hatását. Az nekem kevés, hogy javítja a kenési tulajdonságokat.
2. A kerámia ugyebár egy kiégetett agyag, aminek a kenési tulajdonságai bazi vacakok
3. kerámia alkatrészekkel (főleg dugattyúk, de úgy tudom most a turbó motoros érában nem kerámia van) próbálkoznak az F1-ben is jó ideje, illetve a turbók csapágyazásánál is volt egy időben (nem tudom most milyen csapágy van). Ezek az alkatrészek nem a kenésükről voltak híresek, hanem arról, hogy maga az anyag könnyű, nagy hőállóságú és megfelelően szilárd anyag, e kopásában nem jobb mint a fém.
4. miért olyan gagyi a weblapja a forgalmazónak? Így nem kelt bizalmat.
Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3921 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:37:09 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 15:35:19
Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
Spurit nem akarjátok tesztelni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3922 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:46:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 15:37:09
Spurit nem akarjátok tesztelni?
én most vettem valamit a lőrinci ford boltban, majd írok róla... még nincs benne...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3923 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:48:52 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 15:35:19
Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
Laikusként számomra mind az olajnyomás növekedése mind a használt olaj szennyezőanyag tartalmának csökkenése inkább aggasztó semmint meggyőző.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3924 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:54:45 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 15:35:19
Igen, valóban jó a Xeramic. A cég, ahol dolgozom, tesztelte több járművén is, és végeztünk próbapadi méréseket is. A károsanyag kibocsájtás 20-30%-al csökkent, a teljesítmény 5-6%-al nőtt, fogyasztásban viszont nem sikerült csökkenést elérnünk. A kerámiának kiváló siklási tulajdonsága van, és nagyon jó hőelvezető. Az egyik focusos kulbtársnak a fókájában van turbó nyomás mérő, és olaj hőfok mérő is, és kiválóan látszott rajta, hogy nőtt az olajnyomás, és csökkent az olaj hőmérséklete. Céges autóból 20.000 km után vettünk olajmintát, elküldtük a Mol Wearchek laborjába, és nem mondtuk meg, hogy adalékólt. Az olajnak kiváló volt a viszkozitása, és kevés volt a szennyező anyag tartama 20.000 km után is. Míg a kerámiázás előtti olajminta sokkal rosszabb képet mutatott. A benzines személyautókon látványosan érezhető a teljesítmény növekedés, dizeleknél nehezen, mivel háromszor akkora a kompresszió viszony benne, így nehezebb eredményt elérni. Azonban pl. a DPF szűrőnek jó, pl. a mazda Óbuda is tesztelte, mert mazdáéknál is gond van vele, és ők is elég jó eredményeket értek el, megnőttek a DPF szűrők élettartama. Én azt mondom, mindenképpen védi a motort.
nem akarok akadékoskodónak tünni, de a kerámia anyagnak bazira nem jó a siklási tulajdonsága. A kerámiát nyersen agyagnak hívjuk. Ha megfelelően kisütjük kemencében, akkor kerámia is lehet belőle (kivonjuk a vizet). Elhiszem, hogy van benne valami, de hogy nem kerámia az biztos (illetve szerencse).
Amit írtam, a kerámia anyagokat használják, használták mint alkatrészek, nem mint olajadalék. Képzelj el egy jó motort, aminek igencsak pontos illesztései vannak. Ebben még beraksz egy plusz anyagot, akkor az a mikronos rés már nem lesz meg, az olaj nem kerül oda.
Annó ugyan ez volt a gond a teflonos témával, ami kiderült, hogy a szarrákopott motorokon jó, mert pont annyival növeli meg a méretet, amennyivel kell, de a jó motorok elennésge.
A prolong a felületbe difundált cuccal próbálkozik. Annak kicsit jobban hiszek, hogy a felület anyagi minőségét változtatja meg, mint ennek. Kellene valami szaki véleménye, mert ez így nekem még mindig nem nyerő.
Tovább olvasva:
" Ez az effektus - a "vastagabb" olaj - növeli a motor kompresszióját minden fordulatszámon és igen nagy mértékben csökkenti a motor súrlódását. "
A vastagabb olajat nem szeretem, mert a turbó illesztései nem vastagabb olajokra lettek tervezve. Szerintem az előírás szerinti sűrűségű olaj kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 16:03:53 írta KOTTA
»
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3925 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:06:52 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.10 csütörtök, 15:54:45
nem akarok akadékoskodónak tünni, de a kerámia anyagnak bazira nem jó a siklási tulajdonsága. A kerámiát nyersen agyagnak hívjuk. Ha megfelelően kisütjük kemencében, akkor kerámia is lehet belőle (kivonjuk a vizet). Elhiszem, hogy van benne valami, de hogy nem kerámia az biztos (illetve szerencse).
Amit írtam, a kerámia anyagokat használják, használták mint alkatrészek, nem mint olajadalék. Képzelj el egy jó motort, aminek igencsak pontos illesztései vannak. Ebben még beraksz egy plusz anyagot, akkor az a mikronos rés már nem lesz meg, az olaj nem kerül oda.
Annó ugyan ez volt a gond a teflonos témával, ami kiderült, hogy a szarrákopott motorokon jó, mert pont annyival növeli meg a méretet, amennyivel kell, de a jó motorok elennésge.
A prolong a felületbe difundált cuccal próbálkozik. Annak kicsit jobban hiszek, hogy a felület anyagi minőségét változtatja meg, mint ennek. Kellene valami szaki véleménye, mert ez így nekem még mindig nem nyerő
Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete?
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3926 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:09:26 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 16:06:52
Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete?
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.
A kerámiának nem volt síma a felülete. A máznak volt sima a felülete. Egyenlőre még nem győztél meg, de kiváncsian várom a tudósok hozzászólásait is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3927 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:16:37 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 16:06:52
Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete?
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.
Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3928 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:16:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 16:16:37
Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...
És nem a kacsát.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3929 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:18:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 16:16:37
Én minden nap fogok egy nagy kerámia váza szerűt, amikor pisilek...
mert te öreg vagy és meg kell fognod. Én csak elé állok
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3930 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:31:50 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.10 csütörtök, 16:09:26
A kerámiának nem volt síma a felülete. A máznak volt sima a felülete. Egyenlőre még nem győztél meg, de kiváncsian várom a tudósok hozzászólásait is.
Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok, nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3931 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:36:59 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 16:31:50
Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok, nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.
Nem veled vitatkozom. Csak én is védeni akarom a járgányt, de nem akarok olyat belerakni, amiről nem győződtem meg, hogy jó. Ha döntés születik és kellene, akkor megkereslek, hogy jóárasítva lehessen szerezni ilyet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3932 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 17:56:20 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 16:31:50
Azzal lesz egy kia baj, ugyanis én nem szeretnélek meggyõzni. Én mást árulok, nem ezt, én csak hozzá tudok kutni áfa nélkül. És mivel nekem és a környezetemnek bevált, továbbra is használni fogom.
küld már el nekem privátban,hogy mennyi az ára,mert látom,hogy publikba nem akarod kiírni...!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3933 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 18:04:32 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.10 csütörtök, 17:56:20
küld már el nekem privátban,hogy mennyi az ára,mert látom,hogy publikba nem akarod kiírni...!
az ára engem is érdekelne
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3934 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 18:32:34 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 16:06:52
Fogtál már kerámia vázát a kezedben? Ugye, hogy milyen sima a felülete?
Mellesleg tévedsz, mert a kerámiának kiváló siklási tulajdonságai vannak, ez bizonyított, keress rá google-ben.
A teflon nagy szemcsékben vált le, azért volt probléma. A kerámia viszont nem válik le, hanem szépen, lassan lekopik, ezért van az, hogy kb. 50.000 km-ig garantálják a hatását. Mivel már több százezer km-t mentek el a járművek, amelyekben benne van, számomra bizonyított. A fókámnál is kiváló volt.
Anno (lassan) 25 éve végeztem. A tribológia nem olyan "tudományág" hogy egy hsz-ben ki lehessen fejteni olyan dolgokat, amiről több száz diploma munka és kis/nagydoktori (avagy 21.századiasan PhD) született.
PS: rövid távon nekem tök mind1, hogy ósan vagy prémium diesel, adalékkal vagy nélküle, a fogyasztás nagyságrendileg egyforma. Egy kivétel van. Ha D-ből vagy A-ból jövök haza ottani diesellel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3935 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:04:50 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.10 csütörtök, 18:04:32
az ára engem is érdekelne
Ja, nem titok, én 13.000 Ft-ért tudom beszerezni. Ahhoz képest, hogy a metabond és társai is ennyi, de azok kijönnek olajcserekor, ez viszont nem, 50.000 km-re kell számolni.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3936 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:12:34 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.10 csütörtök, 18:32:34
Anno (lassan) 25 éve végeztem. A tribológia nem olyan "tudományág" hogy egy hsz-ben ki lehessen fejteni olyan dolgokat, amiről több száz diploma munka és kis/nagydoktori (avagy 21.századiasan PhD) született.
PS: rövid távon nekem tök mind1, hogy ósan vagy prémium diesel, adalékkal vagy nélküle, a fogyasztás nagyságrendileg egyforma. Egy kivétel van. Ha D-ből vagy A-ból jövök haza ottani diesellel...
Én is tanultam tribológiát, autógépész mérnökként, szóval van némi fogalmam róla. És azt nem is állítottam, hogy a fogyasztás csökkenni fog, azt csak a marketing anyaga írja. Egyébként próbapadon tudtunk fogyasztáscsökkenést kimutatni, de üzemi körülmények között ez sajnos nem jelentkezett. A fókámnál sem csökkent a fogyasztás, a teljesítmény érezhetően megnőtt, nagyon rugalmas lett a motor. Pl. kerámia előtt ha városban ötödikben mentem 50-60 km/h-val, és kicsit lassítani kellett, akkor már 40 km/h-nál beremegett a motor. Kerámiával, ha hiszitek, ha nem, simán vissza tudtam engedni 20-30 km/h közé, és onnan még összeszedte magát, visszaváltás, és beremegés nélkül. Persze nem így használtam, mert egészségtelen, de ennyire rugalmas lett a motor. Ja, és ami még érdekes, hogy a motorfék hatásossága is csökkent, a jobb siklási tulajdonságnak köszönhetően. S-max-nál egyenlőre csak azt vettem észre, halkabb, egyenletesebb lett a motor járása, mást nem, de még csak 300 km-t mentem, kb. 2-3000 km kell a teljes beépüléshez.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3937 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:24:57 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 15:17:41
A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!
Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!
Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.
Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3938 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:42:17 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 19:12:34
Én is tanultam tribológiát, autógépész mérnökként, szóval van némi fogalmam róla. És azt nem is állítottam, hogy a fogyasztás csökkenni fog, azt csak a marketing anyaga írja. Egyébként próbapadon tudtunk fogyasztáscsökkenést kimutatni, de üzemi körülmények között ez sajnos nem jelentkezett. A fókámnál sem csökkent a fogyasztás, a teljesítmény érezhetően megnőtt, nagyon rugalmas lett a motor. Pl. kerámia előtt ha városban ötödikben mentem 50-60 km/h-val, és kicsit lassítani kellett, akkor már 40 km/h-nál beremegett a motor. Kerámiával, ha hiszitek, ha nem, simán vissza tudtam engedni 20-30 km/h közé, és onnan még összeszedte magát, visszaváltás, és beremegés nélkül. Persze nem így használtam, mert egészségtelen, de ennyire rugalmas lett a motor. Ja, és ami még érdekes, hogy a motorfék hatásossága is csökkent, a jobb siklási tulajdonságnak köszönhetően. S-max-nál egyenlőre csak azt vettem észre, halkabb, egyenletesebb lett a motor járása, mást nem, de még csak 300 km-t mentem, kb. 2-3000 km kell a teljes beépüléshez.
A válasz ugyan a Te hsz-edre ment, de nem Neked. Te tudod miről van szó.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3939 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:47:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:24:57
A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!
Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!
Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.
Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?
Ez a kuka kategória!
Kellett nekd 1terű. Maradtál volna a mk4nél... (vagy csöndben
)
Majd a nagytalin generálozzuk... Én vállalom a szétszedést...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3940 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:51:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:24:57
A 3-as nyíl feletti csati az mi lehet? Az már nincs kiemelve a képen kékkel!
Baxa meg, nyugtassatok meg, hogy nektek is delphi van odaírva!
Micsoda öszvér egy autóm van? A nagynyomású előtti (autó eleje felé)kerek fém dobon meg bosch felirat.
Jürgen török testvére szépen megtervezte. Ja és a motor tetején meg siemens... Mi a faxom ez?
A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 19:57:06 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3941 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:59:16 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:51:55
A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?
És akkor hol az 1-2?
És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3942 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:00:47 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:51:55
A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?
B+, miért nem írtad, hogy neked minden D vagy B vagy S... Megbírta volna!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3943 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:05:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:59:16
És akkor hol az 1-2?
És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!
Ha olyan a rendszer, akkor csak a harmadik dugattyút tudja "lekapcsolni", ami egy bypass szelep. Ha nincs rá szükség.
Az 1-2 belül van, nem lekapcsolható. Dolgozik mindig.
Nincs azon csodálkozni való, hogy több gyártó terméke van egy autóban, motoron. Nem feltétlenül kell mindennek azonosnak lennie.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3944 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:15:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:59:16
És akkor hol az 1-2?
És nem nyugodtam meg! Már gyanús volt, mert a hátsó biztitábla tele volt delphis relékkel!
Még ezt találtam.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3945 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:21:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.10 csütörtök, 20:05:31
Ha olyan a rendszer, akkor csak a harmadik dugattyút tudja "lekapcsolni", ami egy bypass szelep. Ha nincs rá szükség.
Az 1-2 belül van, nem lekapcsolható. Dolgozik mindig.
Nincs azon csodálkozni való, hogy több gyártó terméke van egy autóban, motoron. Nem feltétlenül kell mindennek azonosnak lennie.
Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3946 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:23:39 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.10 csütörtök, 19:51:55
A 3-as Tüzelőnyagadagoló-szelep.Annak a csatlakozója lehet?
Nekem is öszvér. Delphi,Bosch,Símens. Megnyugodtál?
Arra a nagy csatira gondolok amibe bemegy vagy 5 vezeték, és elektronyos... Szóval az mi? A képen látszik csak nem kékkel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3947 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:24:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 20:21:59
Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...
2008-ban váltották le a Delphit Bosch-Siemensre. Mikori gépeitek vannak?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3948 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:25:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.10 csütörtök, 20:21:59
Na de ugye mk3 után arról volt szó, hogy a Ford elhajtotta a delphit, erre itt van minden...
Hol volt arról szó?
Nincs ezen mit szépíteni, de az üzemanyag ellátó rendszerekben a Delphi az olcsóbb és ismeretes, hogy kevésbé strapabíró, mint a drágább rendszerek. (Bosch, Denso)
Megint csak $ volt a fő szempont az autógyártóknál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3949 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 20:25:26 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.10 csütörtök, 20:24:21
2008-ban váltották le a Delphit Bosch-Siemensre. Mikori gépeitek vannak?
S-max 2006-os, monedo 2007-es volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ