Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:11:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263481 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2014.04.11 péntek, 15:17:43 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.11 péntek, 14:29:10
meglesz. Utána nyilatkozom
(Segítek.... Audi A8, Toyota Land Cruiser...... csak úgy 1-2.....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2014.04.11 péntek, 15:21:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.11 péntek, 11:13:10
Pont nagyon fordítva!
Nézd meg a talkfordon a dízel topikot, 10 problémából 7 egynyóc, 3 2.0....
nézd meg ezt a topikot, 10 problémából 7 nem egynyóc.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2014.04.11 péntek, 15:25:12 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.11 péntek, 15:21:23
nézd meg ezt a topikot, 10 problémából 7 nem egynyóc.
én be és ki 12-16km-es távokat megyek, ill be a városba 3-4 km-ek, semmi gond 2 éve.
strapabíró konstrukciók ezek...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2014.04.11 péntek, 15:36:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.11 péntek, 15:25:12
én be és ki 12-16km-es távokat megyek, ill be a városba 3-4 km-ek, semmi gond 2 éve.
strapabíró konstrukciók ezek...
De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2014.04.11 péntek, 16:15:19 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.11 péntek, 15:36:56
De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
Az enyém jóval kevesebb, de nem bántam meg a dizlit.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2014.04.11 péntek, 16:36:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.11 péntek, 16:15:19
Az enyém jóval kevesebb, de nem bántam meg a dizlit.
Persze kivételek mindig vannak...
Ez kb. olyan, mint mikor autót kerestem és megkérdezték, hogy miért akarok mindenképp 140 lovas vasat...
MERT ÉN ILYET AKAROD!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2014.04.11 péntek, 16:56:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.11 péntek, 16:36:02
Persze kivételek mindig vannak...
Ez kb. olyan, mint mikor autót kerestem és megkérdezték, hogy miért akarok mindenképp 140 lovas vasat...
MERT ÉN ILYET AKAROD!
Akkor miért lett 136 vagy 143 LE?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.11 péntek, 16:57:53 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2014.04.11 péntek, 19:27:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.11 péntek, 16:56:07
Akkor miért lett 136 vagy 143 LE?
"Képletesen értettem..." amúgy 143...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2014.04.11 péntek, 19:40:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.11 péntek, 19:27:52
"Képletesen értettem..." amúgy 143...
Van amúgy 140 LE is. QXBA
A QXBB a 143 LE.
Amúgy meg csak szórakoztam, de kiugrott a nyuszi........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2014.04.11 péntek, 19:58:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.11 péntek, 19:40:25
Van amúgy 140 LE is. QXBA
A QXBB a 143 LE.
Amúgy meg csak szórakoztam, de kiugrott a nyuszi........
-3 ló, mert QXBA...
Ez a QXBB + 3 ló mitől van?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2014.04.11 péntek, 21:55:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.11 péntek, 19:58:39
-3 ló, mert QXBA...
Ez a QXBB + 3 ló mitől van?
1. Mert lóvá (szamárrá) tettek vele téged
2-3 kóbor lovak
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2014.04.11 péntek, 22:11:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.11 péntek, 21:55:56
1. Mert lóvá (szamárrá) tettek vele téged
2-3 kóbor lovak
Én már megbírom...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2014.04.11 péntek, 22:20:25 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2014.04.11 péntek, 11:10:55
Kicsit butáska kérdéssel fordulnék hozzátok.
Egy diesel motornál okozhat problémát a tartósan rövid utakon történő használat?
5-10 km-es hatótávok.
Azt hallottam, hogy az 1.8-as változat valamivel megbízhatóbb, mint a francia 2.0. Ennek van igazságtartalma?
5 éves autóba szerintetek reális lehet a 160k futás? (
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_trend_mo.i.szervizkonyves-7650686
)
Köszi
Igen.
Nem.
Lehet reális is (17 éves zsigánkat 44Ekm-rel adtam el anno
)
Városba benzinest vegyél, vagy hibridet inkább.
Ha mindenképpen dízel és Mondeo, akkor 1.8-at (mert nincs benne DPF), vagy 2.2-t, mert ebből kiszedhető a DPF sw-esen is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2014.04.12 szombat, 10:00:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.11 péntek, 22:20:25
Igen.
Nem.
Lehet reális is (17 éves zsigánkat 44Ekm-rel adtam el anno
)
Városba benzinest vegyél, vagy hibridet inkább.
Ha mindenképpen dízel és Mondeo, akkor 1.8-at (mert nincs benne DPF), vagy 2.2-t, mert ebből kiszedhető a DPF sw-esen is.
2.0-ból is van olyan amiben nincs dpf.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2014.04.12 szombat, 10:32:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.12 szombat, 10:00:23
2.0-ból is van olyan amiben nincs dpf.
Szerintem egyáltalán nincs sok gond a DPF-el 2.0 motornál.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2014.04.12 szombat, 22:00:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.11 péntek, 12:58:55
Szerinted én 5-10 km távolságokat megyek? TévedőTomi
nem érezted az iróniát .te?
neked már régen nem benyással kellene járnod,de te gazdag vagy ,megteheted....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2014.04.12 szombat, 23:38:24 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.04.12 szombat, 10:32:22
Szerintem egyáltalán nincs sok gond a DPF-el 2.0 motornál.
Ezzel csak egyetérteni tudok.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 10:26:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.11 péntek, 15:36:56
De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
persze, ebből meg az országutas-autópályás menetekből jön össze a 30-45.000 km...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:03:32 »
Fax kivan...
Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.
Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.
Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...
Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...
Ja hibakód semmi!
Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:05:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:03:32
Fax kivan...
Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.
Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.
Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...
Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...
Ja hibakód semmi!
Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
Na, kezd hatni a spuri...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:16:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:03:32
Fax kivan...
Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.
Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.
Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...
Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...
Ja hibakód semmi!
Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
2-es motor.....
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:19:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.16 szerda, 19:05:41
Na, kezd hatni a spuri...
Olyan 400 kmert mentem vele... Nem hinném, mellesleg ez ilyen placebó szer szerintem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:20:27 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.04.16 szerda, 19:16:00
2-es motor.....
Ludas Matyi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2014.04.16 szerda, 20:07:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:20:27
Ludas Matyi?
Amennyit mi az egynyócat hergeltük 3 Ludas Matyi is kevés lenne...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2014.04.16 szerda, 20:42:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:03:32
Fax kivan...
Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.
Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.
Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...
Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...
Ja hibakód semmi!
Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
üzemanyagrendszeri nyomást.már gyujtás alatt is valahol 50bar körül kell lennie,indítózáskor asszem 400bar körül.alapjáraton 250-400 között.mérj,és kielemezzük.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:09:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:03:32
...
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
Akkor inkább gyújtsad.
De szólj majd, mert égő S-maxot még nem láttam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:19:24 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.04.16 szerda, 20:07:17
Amennyit mi az egynyócat hergeltük 3 Ludas Matyi is kevés lenne...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:20:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:20:27
Ludas Matyi?
Áááhh... isten ments, hogy ezért bűnhődj!! Sosem jó egy elégedetlen autóst látni!
De a bevallásod nem biztos, h jó lesz!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 21:22:43 írta doszi_zeg
»
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2014.04.16 szerda, 22:00:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:03:32
Fax kivan...
Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.
Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.
Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...
Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...
Ja hibakód semmi!
Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?
Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!
Vegyél benzinest
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2014.04.16 szerda, 22:58:47 »
Idézetet írta: bocc - 2014.04.16 szerda, 22:00:57
Vegyél benzinest
abból is egynyócast
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2014.04.16 szerda, 23:05:10 »
Idézetet írta: bocc - 2014.04.16 szerda, 22:00:57
Vegyél benzinest
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 08:27:51 »
Remélem nem ez a gond, bár az enyém indul.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:29:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 08:27:51
Remélem nem ez a gond, bár az enyém indul.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/
önindító?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:30:13 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.17 csütörtök, 10:29:31
önindító?
Ezt sikerült levonnod a cikkből? Nem hiába van egynyócad...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:48:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 10:30:13
Ezt sikerült levonnod a cikkből? Nem hiába van egynyócad...
Naplózva
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:15:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 19:19:54
Olyan 400 kmert mentem vele... Nem hinném, mellesleg ez ilyen placebó szer szerintem.
Azért, ha vannak fejlemények, várjuk szeretettel
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:25:40 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.17 csütörtök, 13:15:53
Azért, ha vannak fejlemények, várjuk szeretettel
Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:31:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 13:25:40
Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?
Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:38:45 »
Idézetet írta: titta - 2014.04.17 csütörtök, 13:31:04
Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.
Attól tartok, hogy biztos valami ilyen kontakthiba lesz, és ez a legrosszabb.
Decemberben voltam nagyszervizen, akkor cserélték a go szűrőt, ahogy eljöttem, már csinálta, utána 2 hétig nem, aztán visszamentem, és anyagárban beraktak egy új go szűrőt házzal együtt. Aztán egy hónap szünet és most megint...
Annyi a "szerencsém" (?) hogy 2. de legfeljebb a 3-4. indításra beindul és utána semmi nincs, azaz ha megy, nem áll le, nem rángat, semmi hiba nincs...
Az ECU csatikat kellene még megnéznem, mert ugye azok nagyon faxa helyen vannak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:41:29 »
Idézetet írta: titta - 2014.04.17 csütörtök, 13:31:04
Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.
Ja, és ugyanúgy csinálta a mélygarázsban, amikor hidegen indítottam volna és indultam volna haza, mint melegen, nincs összefüggésben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 19:01:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 13:25:40
Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?
Ennek szívből örülök
...de a Spuri hatásai is érdekelnének alkalomadtán
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:39:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.05 szombat, 16:50:41
Na, beraktam egy szűkítőt, így folyamatosan jön vissza a levegő, de persze az áteresztőképesség alacsonyabb. Összességében remélem több levegő tud így kijönni és tudok majd tankolni.
Hogy megy a tankolás? Meggyógyult?
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:41:05 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.17 csütörtök, 19:01:35
Ennek szívből örülök
...de a Spuri hatásai is érdekelnének alkalomadtán
Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor, és autópályán 5. Fokozatban elkapar padlógázra még a hátsó kerék is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:43:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 21:41:05
Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor, és autópályán 5. Fokozatban elkapar padlógázra még a hátsó kerék is.
"
Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor
"
Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes...
benzines
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:44:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.17 csütörtök, 21:43:00
"
Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor
"
Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes...
benzines
Te nem ráindítasz, hanem rárántasz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:51:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 21:44:38
Te nem ráindítasz, hanem rárántasz.
Már elfelejtetted, hogy a club-ba te árultad el, hogy szereted magad.......abban meg az is benne van, ugye!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 22:01:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.17 csütörtök, 21:43:00
"
Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor
"
Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes...
benzines
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Roberto72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 22:23:11 »
Sziasztok!
Vadi új vagyok itt. Nem volt még soha dieselem, de most komolyan elgondolkodtam rajta. Egy MK3 2.0 Ghia benyásom van, ami mostmár 3 éve LPG-s. Az mellé vennék egy másik MK4-est a régi VW Vento helyére. Kb. 25e KM-t mennék évente. Azért gondolkodom most dieselbe mert benzinesből alig van MK!-es, és hát valljuk be csábit a TDCi nyomatéka...
Viszont lövésem sincs a dieseles hibáiról mit kell nézni vásárláskor, (persze ülés kiülése stb, amit minden autónál nézni kell) na de a motornál lehet valami extrára számolni? Olyan kérdésem van 200e km-t futott gépsárkányok bevállalhatók? Ja igen, ami a legfontosabb: 1.8 vagy 2.0? Nyomatékban mennyi különbség van? Ja igen, megszoktam már a sajátomnál a láncosat, a dieselben is az van?
Ez pl. 290e km-t futott, ez nem sok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_elso_tulajujszerumagyar-7506731
Köszönöm segítségeteket!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 22:31:27 »
Idézetet írta: Roberto72 - 2014.04.17 csütörtök, 22:23:11
Sziasztok!
Vadi új vagyok itt. Nem volt még soha dieselem, de most komolyan elgondolkodtam rajta. Egy MK3 2.0 Ghia benyásom van, ami mostmár 3 éve LPG-s. Az mellé vennék egy másik MK4-est a régi VW Vento helyére. Kb. 25e KM-t mennék évente. Azért gondolkodom most dieselbe mert benzinesből alig van MK!-es, és hát valljuk be csábit a TDCi nyomatéka...
Viszont lövésem sincs a dieseles hibáiról mit kell nézni vásárláskor, (persze ülés kiülése stb, amit minden autónál nézni kell) na de a motornál lehet valami extrára számolni? Olyan kérdésem van 200e km-t futott gépsárkányok bevállalhatók? Ja igen, ami a legfontosabb: 1.8 vagy 2.0? Nyomatékban mennyi különbség van? Ja igen, megszoktam már a sajátomnál a láncosat, a dieselben is az van?
Ez pl. 290e km-t futott, ez nem sok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_elso_tulajujszerumagyar-7506731
Köszönöm segítségeteket!
Szervusz!
Üdv a club-ban!
A diesel jó választás!
Az 1.8 125LE-ban több nyomatékot olvastam, mint a 2.0-es bmelyik változatában. De nem hiszem, h ezt annyira észre venni, m nem sokkal több a nyomaték.
Ha vki rákezdene Neked az 1.8-as szharozásával azzal majd ne foglalkozz, bátran megveheted azt is, ha abban látsz szimpatikusabbat!
Nekem szíjas van, azt hiszem a nagyobb motorokban is az van, de majd kijavítanak a többiek, ha nem.
A 290ezer sztem diesel-ben is sok! Mármint ahhoz h Te most vedd meg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2014.04.18 péntek, 00:21:31 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.04.17 csütörtök, 22:31:27
Szervusz!
Üdv a club-ban!
A diesel jó választás!
Az 1.8 125LE-ban több nyomatékot olvastam, mint a 2.0-es bmelyik változatában. De nem hiszem, h ezt annyira észre venni, m nem sokkal több a nyomaték.
Ha vki rákezdene Neked az 1.8-as szharozásával azzal majd ne foglalkozz, bátran megveheted azt is, ha abban látsz szimpatikusabbat!
Nekem szíjas van, azt hiszem a nagyobb motorokban is az van, de majd kijavítanak a többiek, ha nem.
A 290ezer sztem diesel-ben is sok! Mármint ahhoz h Te most vedd meg!
ja és *** az 1.8
Naplózva
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ