Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254778 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2014.04.11 péntek, 15:17:43 »

meglesz. Utána nyilatkozom Smiley

(Segítek.... Audi A8, Toyota Land Cruiser...... csak úgy 1-2.....)  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2014.04.11 péntek, 15:21:23 »

Pont nagyon fordítva!

Nézd meg a talkfordon a dízel topikot, 10 problémából 7 egynyóc, 3 2.0....
nézd meg ezt a topikot, 10 problémából 7 nem egynyóc.  eplus2 eplus2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2014.04.11 péntek, 15:25:12 »

nézd meg ezt a topikot, 10 problémából 7 nem egynyóc.  eplus2 eplus2
én be és ki 12-16km-es távokat megyek, ill be a városba 3-4 km-ek, semmi gond 2 éve.

strapabíró konstrukciók ezek...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2014.04.11 péntek, 15:36:56 »

én be és ki 12-16km-es távokat megyek, ill be a városba 3-4 km-ek, semmi gond 2 éve.

strapabíró konstrukciók ezek...
De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2014.04.11 péntek, 16:15:19 »

De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
Az enyém jóval kevesebb, de nem bántam meg a dizlit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2014.04.11 péntek, 16:36:02 »

Az enyém jóval kevesebb, de nem bántam meg a dizlit.
Persze kivételek mindig vannak...
Ez kb. olyan, mint mikor autót kerestem és megkérdezték, hogy miért akarok mindenképp 140 lovas vasat...
MERT ÉN ILYET AKAROD!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2014.04.11 péntek, 16:56:07 »

Persze kivételek mindig vannak...
Ez kb. olyan, mint mikor autót kerestem és megkérdezték, hogy miért akarok mindenképp 140 lovas vasat...
MERT ÉN ILYET AKAROD!

Akkor miért lett 136 vagy 143 LE?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.11 péntek, 16:57:53 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2014.04.11 péntek, 19:27:52 »

Akkor miért lett 136 vagy 143 LE?  eplus2
"Képletesen értettem..." amúgy 143...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2014.04.11 péntek, 19:40:25 »

"Képletesen értettem..." amúgy 143...

Van amúgy 140 LE is. QXBA
A QXBB a 143 LE.

Amúgy meg csak szórakoztam, de kiugrott a nyuszi........  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2014.04.11 péntek, 19:58:39 »

Van amúgy 140 LE is. QXBA
A QXBB a 143 LE.

Amúgy meg csak szórakoztam, de kiugrott a nyuszi........  hehe
-3 ló, mert  QXBA...
Ez a QXBB + 3 ló mitől van?

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2014.04.11 péntek, 21:55:56 »

-3 ló, mert  QXBA...
Ez a QXBB + 3 ló mitől van?



1. Mert lóvá (szamárrá) tettek vele téged
2-3 kóbor lovak

 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2014.04.11 péntek, 22:11:31 »

1. Mert lóvá (szamárrá) tettek vele téged
2-3 kóbor lovak

 vigyor3
Én már megbírom...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2014.04.11 péntek, 22:20:25 »

Kicsit butáska kérdéssel fordulnék hozzátok.
Egy diesel motornál okozhat problémát a tartósan rövid utakon történő használat?
5-10 km-es hatótávok.
Azt hallottam, hogy az 1.8-as változat valamivel megbízhatóbb, mint a francia 2.0. Ennek van igazságtartalma?
5 éves autóba szerintetek reális lehet a 160k futás? (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_trend_mo.i.szervizkonyves-7650686)

Köszi

Igen.
Nem.
Lehet reális is (17 éves zsigánkat 44Ekm-rel adtam el anno Wink )

Városba benzinest vegyél, vagy hibridet inkább.
Ha mindenképpen dízel és Mondeo, akkor 1.8-at (mert nincs benne DPF), vagy 2.2-t, mert ebből kiszedhető a DPF sw-esen is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2014.04.12 szombat, 10:00:23 »

Igen.
Nem.
Lehet reális is (17 éves zsigánkat 44Ekm-rel adtam el anno Wink )

Városba benzinest vegyél, vagy hibridet inkább.
Ha mindenképpen dízel és Mondeo, akkor 1.8-at (mert nincs benne DPF), vagy 2.2-t, mert ebből kiszedhető a DPF sw-esen is.


2.0-ból is van olyan amiben nincs dpf.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2014.04.12 szombat, 10:32:22 »

2.0-ból is van olyan amiben nincs dpf.  vigyor3

Szerintem egyáltalán nincs sok gond a DPF-el 2.0 motornál.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2014.04.12 szombat, 22:00:13 »

Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?

Szerinted én 5-10 km távolságokat megyek? TévedőTomi
nem érezted az iróniát .te?
neked már régen nem benyással kellene járnod,de te gazdag vagy ,megteheted.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2014.04.12 szombat, 23:38:24 »

Szerintem egyáltalán nincs sok gond a DPF-el 2.0 motornál.

Ezzel csak egyetérteni tudok.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:26:44 »

De azért nem ennyi az éves km...
szvsz, 20ekm/év alatt nem érdemes dieselt venni.
persze, ebből meg az országutas-autópályás menetekből jön össze a 30-45.000 km...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:03:32 »

Fax kivan...

Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.

Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.

Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...

Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...

Ja hibakód semmi!

Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?


Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:05:41 »

Fax kivan...

Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.

Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.

Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...

Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...

Ja hibakód semmi!

Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?


Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!



Na, kezd hatni a spuri...  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:16:00 »

Fax kivan...

Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.

Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.

Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...

Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...

Ja hibakód semmi!

Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?


Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!


2-es motor.....  schmoll2 vigyor5
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:19:54 »

Na, kezd hatni a spuri...  nyes

Olyan 400 kmert mentem vele... Nem hinném, mellesleg ez ilyen placebó szer szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:20:27 »

2-es motor.....  schmoll2 vigyor5

Ludas Matyi?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2014.04.16 szerda, 20:07:17 »

Ludas Matyi?  laugh
Amennyit mi az egynyócat hergeltük 3 Ludas Matyi is kevés lenne...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2014.04.16 szerda, 20:42:53 »

Fax kivan...

Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.

Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.

Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...

Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...

Ja hibakód semmi!

Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?


Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!


üzemanyagrendszeri nyomást.már gyujtás alatt is valahol 50bar körül kell lennie,indítózáskor asszem 400bar körül.alapjáraton 250-400 között.mérj,és kielemezzük.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:09:22 »

...

Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!



Akkor inkább gyújtsad. Wink De szólj majd, mert égő S-maxot még nem láttam.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:19:24 »

Amennyit mi az egynyócat hergeltük 3 Ludas Matyi is kevés lenne...
taps
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:20:10 »

Ludas Matyi?  laugh
Áááhh... isten ments, hogy ezért bűnhődj!! Sosem jó egy elégedetlen autóst látni!  Wink
De a bevallásod nem biztos, h jó lesz!!!  eplus2 eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 21:22:43 írta doszi_zeg » Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2014.04.16 szerda, 22:00:57 »

Fax kivan...

Ma két vasúti pirost kaptam, mindkettő után 3-4-dik indításra indult az autó. Olyan mintha beindulna, 500-ra felugrik a fordulat és leáll.

Legutóbb ugyanezt egy hónapja csinálta, azóta nem.

Egész szűrőház volt cserélve, most nem tudom mia fax van, de ugyanazt produkálja mint legutóbb. Levegőt nem látok, pedig olyat produkál...

Vik szerint van egy szelep a szűrő és a nagynyomású közötti csőben, volt olyan amelyikben ez rossz volt. Na most én szelepet nem látok sehol...

Ja hibakód semmi!

Alf, milyen értékeket nézzek forscannel?


Vagy felgyújtom az autót, vagy eladom!


Vegyél benzinest eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2014.04.16 szerda, 22:58:47 »

Vegyél benzinest eplus2
abból is egynyócast  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2014.04.16 szerda, 23:05:10 »

Vegyél benzinest eplus2

 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 08:27:51 »

Remélem nem ez a gond, bár az enyém indul.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:29:31 »

önindító?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:30:13 »

önindító?

Ezt sikerült levonnod a cikkből? Nem hiába van egynyócad...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:48:53 »

Ezt sikerült levonnod a cikkből? Nem hiába van egynyócad...  hehe
nyes
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:15:53 »

Olyan 400 kmert mentem vele... Nem hinném, mellesleg ez ilyen placebó szer szerintem.
Azért, ha vannak fejlemények, várjuk szeretettel Smiley
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:25:40 »

Azért, ha vannak fejlemények, várjuk szeretettel Smiley

Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:31:04 »

Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?  laugh

Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.   vigyor3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:38:45 »

Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.   vigyor3

Attól tartok, hogy biztos valami ilyen kontakthiba lesz, és ez a legrosszabb.

Decemberben voltam nagyszervizen, akkor cserélték a go szűrőt, ahogy eljöttem, már csinálta, utána 2 hétig nem, aztán visszamentem, és anyagárban beraktak egy új go szűrőt házzal együtt. Aztán egy hónap szünet és most megint...

Annyi a "szerencsém" (?) hogy 2. de legfeljebb a 3-4. indításra beindul és utána semmi nincs, azaz ha megy, nem áll le, nem rángat, semmi hiba nincs...

Az ECU csatikat kellene még megnéznem, mert ugye azok nagyon faxa helyen vannak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:41:29 »

Nem lehet hogy nálad is valami kontakthiba játszik? Csak meleg motorral csinálja a nem beindulást? Félek nem lesz egyszerű megtalálni a hiba okát. Nekem anno az MKIII csinált ilyet, ha elért egy hőmérsékletet a motortérben, leállt. Kb 4 óra alatt tettük meg az utat a szlovák-lengyel határtól Karkkóig. Éjjel kettőkor. Még szegény Vik-et is felhívtam. A motorvezérlő elektronika három kábele volt kontakt hibás. Asszem kb 15ért javították Krakkóban és még jó fejek voltak, mert soron kívül nekiálltak szegény magyar csóka autójának.   vigyor3

Ja, és ugyanúgy csinálta a mélygarázsban, amikor hidegen indítottam volna és indultam volna haza, mint melegen, nincs összefüggésben.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 19:01:35 »

Ma reggel simán beindult az autó. Vagy nem erre gondoltál?  laugh
Ennek szívből örülök  taps
...de a Spuri hatásai is érdekelnének alkalomadtán Smiley
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:39:12 »

Na, beraktam egy szűkítőt, így folyamatosan jön vissza a levegő, de persze az áteresztőképesség alacsonyabb. Összességében remélem több levegő tud így kijönni és tudok majd tankolni.
Hogy megy a tankolás? Meggyógyult?  wow1
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:41:05 »

Ennek szívből örülök  taps
...de a Spuri hatásai is érdekelnének alkalomadtán Smiley

Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor, és autópályán 5. Fokozatban elkapar padlógázra még a hátsó kerék is.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:43:00 »

Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor, és autópályán 5. Fokozatban elkapar padlógázra még a hátsó kerék is.  laugh

"Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor"

Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes... benzines  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:44:38 »

"Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor"

Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes... benzines  eplus2

Te nem ráindítasz, hanem rárántasz.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:51:05 »

Te nem ráindítasz, hanem rárántasz.  eplus2

Már elfelejtetted, hogy a club-ba te árultad el, hogy szereted magad.......abban meg az is benne van, ugye!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:01:56 »

"Olyan csendes lett, hogy ráindítok néha, mert azt hiszem nem jár a motor"

Ez nálam van, mert az finom, elegáns, csendes... benzines  eplus2
eljen
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Roberto72
Vendég
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:23:11 »

Sziasztok!

Vadi új vagyok itt. Nem volt még soha dieselem, de most komolyan elgondolkodtam rajta. Egy MK3 2.0 Ghia benyásom van, ami mostmár 3 éve LPG-s. Az mellé vennék egy másik MK4-est a régi VW Vento helyére. Kb. 25e KM-t mennék évente. Azért gondolkodom most dieselbe mert benzinesből alig van MK!-es, és hát valljuk be csábit a TDCi nyomatéka...  Wink
Viszont lövésem sincs a dieseles hibáiról mit kell nézni vásárláskor, (persze ülés kiülése stb, amit minden autónál nézni kell) na de a motornál lehet valami extrára számolni? Olyan kérdésem van 200e km-t futott gépsárkányok bevállalhatók? Ja igen, ami a legfontosabb: 1.8 vagy 2.0? Nyomatékban mennyi különbség van? Ja igen, megszoktam már a sajátomnál a láncosat, a dieselben is az van?

Ez pl. 290e km-t futott, ez nem sok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_elso_tulajujszerumagyar-7506731
Köszönöm segítségeteket!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 22:31:27 »

Sziasztok!

Vadi új vagyok itt. Nem volt még soha dieselem, de most komolyan elgondolkodtam rajta. Egy MK3 2.0 Ghia benyásom van, ami mostmár 3 éve LPG-s. Az mellé vennék egy másik MK4-est a régi VW Vento helyére. Kb. 25e KM-t mennék évente. Azért gondolkodom most dieselbe mert benzinesből alig van MK!-es, és hát valljuk be csábit a TDCi nyomatéka...  Wink
Viszont lövésem sincs a dieseles hibáiról mit kell nézni vásárláskor, (persze ülés kiülése stb, amit minden autónál nézni kell) na de a motornál lehet valami extrára számolni? Olyan kérdésem van 200e km-t futott gépsárkányok bevállalhatók? Ja igen, ami a legfontosabb: 1.8 vagy 2.0? Nyomatékban mennyi különbség van? Ja igen, megszoktam már a sajátomnál a láncosat, a dieselben is az van?

Ez pl. 290e km-t futott, ez nem sok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_elso_tulajujszerumagyar-7506731
Köszönöm segítségeteket!
Szervusz!

Üdv a club-ban!
A diesel jó választás!  Wink
Az 1.8 125LE-ban több nyomatékot olvastam, mint a 2.0-es bmelyik változatában. De nem hiszem, h ezt annyira észre venni, m nem sokkal több a nyomaték.
Ha vki rákezdene Neked az 1.8-as szharozásával azzal majd ne foglalkozz, bátran megveheted azt is, ha abban látsz szimpatikusabbat!
Nekem szíjas van, azt hiszem a nagyobb motorokban is az van, de majd kijavítanak a többiek, ha nem.

A 290ezer sztem diesel-ben is sok! Mármint ahhoz h Te most vedd meg!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2014.04.18 péntek, 00:21:31 »

Szervusz!

Üdv a club-ban!
A diesel jó választás!  Wink
Az 1.8 125LE-ban több nyomatékot olvastam, mint a 2.0-es bmelyik változatában. De nem hiszem, h ezt annyira észre venni, m nem sokkal több a nyomaték.
Ha vki rákezdene Neked az 1.8-as szharozásával azzal majd ne foglalkozz, bátran megveheted azt is, ha abban látsz szimpatikusabbat!
Nekem szíjas van, azt hiszem a nagyobb motorokban is az van, de majd kijavítanak a többiek, ha nem.

A 290ezer sztem diesel-ben is sok! Mármint ahhoz h Te most vedd meg!

ja és *** az 1.8 Smiley  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.