Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263746 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:57:08 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.16 péntek, 19:26:30
ÉS? engem kérdezett nem téged! hosszúpuska......
hagyd alf... csak sovarog(nak) a fhasza 2.2es motor utan...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:59:14 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.05.16 péntek, 19:57:08
hagyd alf... csak sovarog(nak) a fhasza 2.2es motor utan...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:27:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.05.16 péntek, 19:57:08
fhasz a 2.2es motor utan...
Van egy fax a motor mögött?
Na ilyen 2.0-ban szerencsére nincs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:29:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.16 péntek, 20:27:59
Van egy fax a motor mögött?
Na ilyen 2.0-ban szerencsére nincs.
Csak nem a kormánynál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2014.05.17 szombat, 15:09:17 »
Hali
Mi lehet ez a csatlakozó, ami nincs bekötve sehova. Azt hiszem az EGR-hez megy.Sehol nincs a másik fele, de még csak nyoma se.
Ezen a videón (1'00-nál) ua. a motor és nincs az a csatlakozó, mint nekem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.17 szombat, 21:47:34 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2014.05.17 szombat, 20:55:09 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy mitöl áll le a motor menetközben? Ezen a héten 2x jártam úgy,hogy motor fék a kanyar elött ,kuplung be és már le is állt.Kormány kemény stb....Beindítom és minden ok,hibakód nincs...
Végig bogarásztam a fórumot,de nem találtam választ rá.
Elöre is köszi.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:03:01 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.17 szombat, 20:55:09
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy mitöl áll le a motor menetközben? Ezen a héten 2x jártam úgy,hogy motor fék a kanyar elött ,kuplung be és már le is állt.Kormány kemény stb....Beindítom és minden ok,hibakód nincs...
Végig bogarásztam a fórumot,de nem találtam választ rá.
Elöre is köszi.
Haveromnak volt ilyen szituja. Trélerrel bevitték a Petrányihoz és csináltak vele valamit. Holnap vagy hétfőn megkérdem.
Naplózva
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:05:56 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.17 szombat, 21:03:01
Haveromnak volt ilyen szituja. Trélerrel bevitték a Petrányihoz és csináltak vele valamit. Holnap vagy hétfőn megkérdem.
Nagyon hálás lennék érte! Köszi
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:55:44 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.17 szombat, 20:55:09
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy mitöl áll le a motor menetközben? Ezen a héten 2x jártam úgy,hogy motor fék a kanyar elött ,kuplung be és már le is állt.Kormány kemény stb....Beindítom és minden ok,hibakód nincs...
Végig bogarásztam a fórumot,de nem találtam választ rá.
Elöre is köszi.
Ugye van olyan szabály, hogy kanyarban nem kuplongolunk...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:57:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.17 szombat, 21:55:44
Ugye van olyan szabály, hogy kanyarban nem kuplongolunk...
És ha megállni készülsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 06:35:44 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.17 szombat, 21:55:44
Ugye van olyan szabály, hogy kanyarban nem kuplongolunk...
Lehet, hogy nekem ezért tettek csak két pedált az autóba?
Naplózva
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 07:45:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.17 szombat, 21:55:44
Ugye van olyan szabály, hogy kanyarban nem kuplongolunk...
" kanyar elött ,kuplung be "
szerintem teljesen mind1 hol nyomom be a kuplungot a motor akkor sem állhat le!
A dolognak nem ez a lényege..
midez kb 50 km/h sebességnél
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.18 vasárnap, 07:47:41 írta Steven
»
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
forestjr
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 17:33:59 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.18 vasárnap, 07:45:49
" kanyar elött ,kuplung be "
szerintem teljesen mind1 hol nyomom be a kuplungot a motor akkor sem állhat le!
A dolognak nem ez a lényege..
midez kb 50 km/h sebességnél
Nekem is voltak ilyen leállásaim, kb. egy éve kétszer, utána szünet, majd kb. két hete egyszer. Tavaly mindkétszer autópálya lehajtó, lassításnál, a legutóbbi meg Pesten egy kanyarban. Egyik volt kollégám mesélte, hogy a haverjának is csinálta, de neki nem indult újra a kocsi. A traileres már úgy vette fel a telefont, hogy szevasz Lacikám, hova menjek? Több szervizben is volt, de nem találtak semmit, azt tanácsolták neki, hogy adja el.
Elég idegesítő, a feleségemnek nem is nagyon merem odaadni a kocsit, főleg ha a gyerekkel van. Elég rosszul érintené, ha egyszer csak leállna a kocsi és vele együtt a szervó is...
Mindkét autó mkIV 2 literes tdci.
Naplózva
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 18:07:58 »
Idézetet írta: forestjr - 2014.05.18 vasárnap, 17:33:59
Nekem is voltak ilyen leállásaim, kb. egy éve kétszer, utána szünet, majd kb. két hete egyszer. Tavaly mindkétszer autópálya lehajtó, lassításnál, a legutóbbi meg Pesten egy kanyarban. Egyik volt kollégám mesélte, hogy a haverjának is csinálta, de neki nem indult újra a kocsi. A traileres már úgy vette fel a telefont, hogy szevasz Lacikám, hova menjek? Több szervizben is volt, de nem találtak semmit, azt tanácsolták neki, hogy adja el.
Elég idegesítő, a feleségemnek nem is nagyon merem odaadni a kocsit, főleg ha a gyerekkel van. Elég rosszul érintené, ha egyszer csak leállna a kocsi és vele együtt a szervó is...
Mindkét autó mkIV 2 literes tdci.
Nem valami bíztató
Remélem van rá megoldás........
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.18 vasárnap, 18:13:08 írta Steven
»
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 18:12:19 »
Idézetet írta: forestjr - 2014.05.18 vasárnap, 17:33:59
Nekem is voltak ilyen leállásaim, kb. egy éve kétszer, utána szünet, majd kb. két hete egyszer. Tavaly mindkétszer autópálya lehajtó, lassításnál, a legutóbbi meg Pesten egy kanyarban. Egyik volt kollégám mesélte, hogy a haverjának is csinálta, de neki nem indult újra a kocsi. A traileres már úgy vette fel a telefont, hogy szevasz Lacikám, hova menjek? Több szervizben is volt, de nem találtak semmit, azt tanácsolták neki, hogy adja el.
Elég idegesítő, a feleségemnek nem is nagyon merem odaadni a kocsit, főleg ha a gyerekkel van. Elég rosszul érintené, ha egyszer csak leállna a kocsi és vele együtt a szervó is...
Mindkét autó mkIV 2 literes tdci.
Esetleg próbáljátok meg a szűrőház és nagynyomású közötti csőben lévő szelepet kicserélni. Elvileg egy sima autószelep is bemegy a helyére, vagy párezerért meg lehet venni a csővel együtt.
Semmi hibakód nincs?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 18:16:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.18 vasárnap, 18:12:19
Esetleg próbáljátok meg a szűrőház és nagynyomású közötti csőben lévő szelepet kicserélni. Elvileg egy sima autószelep is bemegy a helyére, vagy párezerért meg lehet venni a csővel együtt.
Semmi hibakód nincs?
Nincs,és rögtön be is indul ,és megy tovább mitha semmi nem történt volna. Ok megpróbálom kicserélni.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 18:18:29 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.18 vasárnap, 18:16:32
Nincs,és rögtön be is indul ,és megy tovább mitha semmi nem történt volna. Ok megpróbálom kicserélni.
Nekem még nem olyan a cső... Vik, mikor volt a nemindulási mizériám, mondta, hogy cseréltek már olyat. A mondeón tényleg van ott egy szelep. Kb 15 cmre a nagynyomásútól...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 18:23:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.18 vasárnap, 18:18:29
Nekem még nem olyan a cső... Vik, mikor volt a nemindulási mizériám, mondta, hogy cseréltek már olyat. A mondeón tényleg van ott egy szelep. Kb 15 cmre a nagynyomásútól...
Tudom.tegnap cseréltünk szűröt ,olajat stb nézegettem is milyen bicaj szelep van benne..
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 20:02:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.07 szerda, 19:26:06
Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy mely PID-ek milyen állapota alapján lehet tudni, hogy épp zajlik az aktív regeneráció?
Fontos lenne tudni, mert nagyratörő terveim vannak ezzel az információval.
nos,a pcm ben vagy 10 pid olvassa a részecskeszűrő közölt adatait.végrehajtott össz regen,és a próbálkozások.hőmérsékleti értékek,nyomáskülömbségek.olyan,hogy zajlik-e épp,nincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 15:55:06 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.18 vasárnap, 18:16:32
Nincs,és rögtön be is indul ,és megy tovább mitha semmi nem történt volna. Ok megpróbálom kicserélni.
főtengely helyzetjelzőre gyanakodnék hogy nem kap jelet, először megpucolnám és várnék... az tilthat le kérdezés és gondolkozás nélkül (meg persze sokminden) de én azzal kezdeném
(pláne ha olyan fhos 2,0-ás motor lenne benne mint nektek...)
Naplózva
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 17:55:20 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.05.19 hétfő, 15:55:06
főtengely helyzetjelzőre gyanakodnék hogy nem kap jelet, először megpucolnám és várnék... az tilthat le kérdezés és gondolkozás nélkül (meg persze sokminden) de én azzal kezdeném
(pláne ha olyan fhos 2,0-ás motor lenne benne mint nektek...)
Köszi,Én meg is rendeltem met Én is arra gyanakszom. Egyébként meg............,de mivel segiteni akarsz inkább nem!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:37:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.15 csütörtök, 09:15:35
A fojtószelepházasoktól kérdezem, hogy a lehúzott, ledugózott vákumcső vezetett valami eredményre?
Nos, a hétvégén lehúztam a jelzett vákuumcsövet és ledugóztam. Úgy néz ki, hogy az indítás valamivel jobb lett bár nekem úgy rémlik, hogy amikor vettem épp csak fordult egyet és már ketyegett is. A megtorpanások maradtak.
A leállítás normális, nincs semmi "csúnyaság".
Kérdésem, hogy tulajdonképpen mit csináltam
, tehát miért van az a vákuumcső, mit vezérel, mit befolyásol amit ledugóztam?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:43:02 »
Idézetet írta: Black - 2014.05.19 hétfő, 21:37:01
Nos, a hétvégén lehúztam a jelzett vákuumcsövet és ledugóztam. Úgy néz ki, hogy az indítás valamivel jobb lett bár nekem úgy rémlik, hogy amikor vettem épp csak fordult egyet és már ketyegett is. A megtorpanások maradtak.
A leállítás normális, nincs semmi "csúnyaság".
Kérdésem, hogy tulajdonképpen mit csináltam
, tehát miért van az a vákuumcső, mit vezérel, mit befolyásol amit ledugóztam?
Az vezérli a csappantyút. Amikor leállítod, akkor elzárja a levegő útját, ettől szebben, hamarabb áll le. Ha nincs jelentős javulás, akkor nyugodtan rakd vissza a vákumcsövet, vagy azt próbáld meg, hogy ahová megy a vákumcső másik vége ott találsz két egyforma bordó színű szelepet. Azokat cseréld meg. Az egyik ilyen szelep a leállító fojtószelepet vezérli, míg a másik a turbó geomteriát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:57:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.19 hétfő, 21:43:02
Az vezérli a csappantyút. Amikor leállítod, akkor elzárja a levegő útját, ettől szebben, hamarabb áll le. Ha nincs jelentős javulás, akkor nyugodtan rakd vissza a vákumcsövet, vagy azt próbáld meg, hogy ahová megy a vákumcső másik vége ott találsz két egyforma bordó színű szelepet. Azokat cseréld meg. Az egyik ilyen szelep a leállító fojtószelepet vezérli, míg a másik a turbó geomteriát...
Hogy értsem: a kérdéses vákuumcső szabályozza a belépő levegőt, ha nehezen indul akkor nem jut elég levegő a rendszerbe? Illetve leállításkor elzárja a levegőt. Ha ennek a csőnek a másik végén van egy bordó színű szelep ami lehet, hogy rossz (mivel nehezen indul a gép) ha ezt átcserélem és ezentúl a turbógeometriát fogja vezérelni akkor ott lesz valami hibajelenség. Mire számítsak? Ezt a bordó szelepet javítani, kimérni, tisztítani lehet?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:02:18 »
Idézetet írta: Black - 2014.05.19 hétfő, 21:57:06
Hogy értsem: a kérdéses vákuumcső szabályozza a belépő levegőt, ha nehezen indul akkor nem jut elég levegő a rendszerbe? Illetve leállításkor elzárja a levegőt. Ha ennek a csőnek a másik végén van egy bordó színű szelep ami lehet, hogy rossz (mivel nehezen indul a gép) ha ezt átcserélem és ezentúl a turbógeometriát fogja vezérelni akkor ott lesz valami hibajelenség. Mire számítsak? Ezt a bordó szelepet javítani, kimérni, tisztítani lehet?
Igen. Amikor leállítód ez a szelep kap egy jelet, ami a vákummal behúzza a fojtószelep lapátját.
A másik, egyébként ugyanilyen szelep pedig folyamatosan kapja a jelet amivel állítgatja a turbólapátok geometriáját.
Ezeken a szelepeken van egy kis légszűrő, amit elvileg lehet tisztítani, de mágnesszelep...
Így néz ki:
http://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-964710.html
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:09:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.19 hétfő, 22:02:18
Igen. Amikor leállítód ez a szelep kap egy jelet, ami a vákummal behúzza a fojtószelep lapátját.
A másik, egyébként ugyanilyen szelep pedig folyamatosan kapja a jelet amivel állítgatja a turbólapátok geometriáját.
Ezeken a szelepeken van egy kis légszűrő, amit elvileg lehet tisztítani, de mágnesszelep...
Így néz ki:
http://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-964710.html
Na, akkor megint van plusz program hétvégére.
Megnézem. Kösz.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2014.05.20 kedd, 07:28:28 »
Idézetet írta: Black - 2014.05.19 hétfő, 22:09:56
Szia!
Van még egy ötletem. A torpanás lehet a légtömegmérő hibájából is. Jó légtömegmérő esetén, miután lehúzod (természetesen OBD lámpa feljön), akkor gázadáskor megtorpan, majd megy rendesen... ezt már próbáltam többször.
Amennyiben a lehúzott légtömegmérővel nem változik semmi, akkor az is lehet hibás, érdemes megnézni, semmibe se kerül.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2014.05.20 kedd, 09:08:18 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.05.20 kedd, 07:28:28
Szia!
Van még egy ötletem. A torpanás lehet a légtömegmérő hibájából is. Jó légtömegmérő esetén, miután lehúzod (természetesen OBD lámpa feljön), akkor gázadáskor megtorpan, majd megy rendesen... ezt már próbáltam többször.
Amennyiben a lehúzott légtömegmérővel nem változik semmi, akkor az is lehet hibás, érdemes megnézni, semmibe se kerül.
Üdv.: Peti
Én lehúztam anno, és nem volt hibakód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2014.05.20 kedd, 09:17:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.20 kedd, 09:08:18
Én lehúztam anno, és nem volt hibakód.
Igazad van, első indításra nem jelzi ki, vagy második vagy harmadik indítás után dobja fel...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:23:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.20 kedd, 09:08:18
Én lehúztam anno, és nem volt hibakód.
Én mindig lehúzom, sosincs hibakód. Újratöltődik a puffer tartály vízzel és ennyi.
Elindul az elszívó és még friss levegő is lesz a helységben!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:25:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.20 kedd, 12:23:51
Én mindig lehúzom, sosincs hibakód. Újratöltődik a puffer tartály vízzel és ennyi.
Elindul az elszívó és még friss levegő is lesz a helységben!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:29:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.20 kedd, 12:23:51
Én mindig lehúzom, sosincs hibakód. Újratöltődik a puffer tartály vízzel és ennyi.
Elindul az elszívó és még friss levegő is lesz a helységben!
te a budin is ezt csinálod?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:33:25 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.20 kedd, 12:29:40
te a budin is ezt csinálod?
Rossz a kérdés....
Nem, csak a budin csinálom ezt!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:35:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.20 kedd, 12:33:25
Nem, csak a budin csinálom ezt!
A budin én a nadrágomat is lehúzom, nem csak a wc-t... De ha neked az jön be, hogy wc-n a gatyába csinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:38:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.20 kedd, 12:35:28
A budin én a nadrágomat is lehúzom, nem csak a wc-t... De ha neked az jön be, hogy wc-n a gatyába csinálni...
Az esemény utáni történetről volt szó. Sőt, csak arról.
Nekem nyilvánvaló, hogy az esemény előtt lehúzom a gatyám. Neked viszont beszélni kell róla....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:39:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.20 kedd, 12:38:30
Az esemény utáni történetről volt szó. Sőt, csak arról.
Nekem nyilvánvaló, hogy az esemény előtt lehúzom a gatyám. Neked viszont beszélni kell róla....
Milyen eseményről beszélsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:40:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.20 kedd, 12:39:23
Milyen eseményről beszélsz?
Jaaa.....ha nincs esemény, akkor minek lehúzni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2014.05.20 kedd, 20:05:38 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.17 szombat, 21:05:56
Nagyon hálás lennék érte! Köszi
Ma sikerült vele találkoznom, de egyelőre annyit tudtam meg, hogy a te eseteddel ellentétben, nem indult újra, maradt a tréler. Mivel egy multinál céges a paripa, ezért nem is tudja, mit javítottak rajta, de holnap majd megkérdezi, hátha kiderül.
Naplózva
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2014.05.20 kedd, 20:07:10 »
Idézetet írta: Candle - 2014.05.20 kedd, 20:05:38
Ma sikerült vele találkoznom, de egyelőre annyit tudtam meg, hogy a te eseteddel ellentétben, nem indult újra, maradt a tréler. Mivel egy multinál céges a paripa, ezért nem is tudja, mit javítottak rajta, de holnap majd megkérdezi, hátha kiderül.
köszi
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2014.05.21 szerda, 12:27:41 »
Valakinek nincs robbantott képe pl etisből a faceliftes (200ps) 2.2TDCi üzemanyagszűrőről és a hozzákapcsolódó csövekről , illetve egyáltalán, hogy hol van a szűrő? (1,8-2,0 korábbi 175 lovas 2.2-esnél tudom hol van). Tegnap este a garázsba aláfeküdtem a hátsó kereknél de nem láttam hogy lenne valami a hátsó felfüggesztésnél. Elől sincs. Nem elég, hogy aranyáron adják de meg sincsen. (Vagy az lesz a megoldás ha elkészül az olvasó szeművegem, de ennyire nem lehetek még vaksi
)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2014.05.21 szerda, 12:33:58 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.21 szerda, 12:27:41
Valakinek nincs robbantott képe pl etisből a faceliftes (200ps) 2.2TDCi üzemanyagszűrőről és a hozzákapcsolódó csövekről , illetve egyáltalán, hogy hol van a szűrő? (1,8-2,0 korábbi 175 lovas 2.2-esnél tudom hol van). Tegnap este a garázsba aláfeküdtem a hátsó kereknél de nem láttam hogy lenne valami a hátsó felfüggesztésnél. Elől sincs. Nem elég, hogy aranyáron adják de meg sincsen. (Vagy az lesz a megoldás ha elkészül az olvasó szeművegem, de ennyire nem lehetek még vaksi
)
Pedig az ott lesz a hátsó hid felett, jobb oldalon.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2014.05.21 szerda, 12:54:55 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.21 szerda, 12:27:41
Valakinek nincs robbantott képe pl etisből a faceliftes (200ps) 2.2TDCi üzemanyagszűrőről és a hozzákapcsolódó csövekről , illetve egyáltalán, hogy hol van a szűrő? (1,8-2,0 korábbi 175 lovas 2.2-esnél tudom hol van). Tegnap este a garázsba aláfeküdtem a hátsó kereknél de nem láttam hogy lenne valami a hátsó felfüggesztésnél. Elől sincs. Nem elég, hogy aranyáron adják de meg sincsen. (Vagy az lesz a megoldás ha elkészül az olvasó szeművegem, de ennyire nem lehetek még vaksi
)
tedd már be a szűrő képét pls!vagy linket......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2014.05.21 szerda, 13:09:31 »
Üdv!Olyan problémám jött elő a Mondeommal ,hogy fekete füst pamacs,felhő jön piros lámpánál elinduláskor gázadáskor enyhébb fekete fűst mi lehet a probléma találkozott ezzel már valaki CR jó,turbó, alapjárat is jó.Természetesen Dízel 175000km óra szerint :vigyor3:Ja és hibát nem találtak benne. lehet hogy a dpf vagy az egr szarakszik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2014.05.21 szerda, 13:11:06 »
Idézetet írta: Thomas30 - 2014.05.21 szerda, 13:09:31
Üdv!Olyan problémám jött elő a Mondeommal ,hogy fekete füst pamacs,felhő jön piros lámpánál elinduláskor gázadáskor enyhébb fekete fűst mi lehet a probléma találkozott ezzel már valaki CR jó,turbó, alapjárat is jó.Természetesen Dízel 175000km óra szerint :vigyor3:Ja és hibát nem találtak benne. lehet hogy a dpf vagy az egr szarakszik?
mikori évjárat? biztos van dpf szűrőd?attól amúgy sem füstölne......
turbócső lukadás lehet,meg koszos egr szelep,amit lekell dugózni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2014.05.21 szerda, 13:11:54 »
Idézetet írta: Thomas30 - 2014.05.21 szerda, 13:09:31
Üdv!Olyan problémám jött elő a Mondeommal ,hogy fekete füst pamacs,felhő jön piros lámpánál elinduláskor gázadáskor enyhébb fekete fűst mi lehet a probléma találkozott ezzel már valaki CR jó,turbó, alapjárat is jó.Természetesen Dízel 175000km óra szerint :vigyor3:Ja és hibát nem találtak benne. lehet hogy a dpf vagy az egr szarakszik?
Hát a fekete füst elő jöhet a fekete füst több okból piros lámpánál a fekete füst, ha persze fekete a füst.
Évjárat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2014.05.21 szerda, 15:17:15 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.21 szerda, 12:27:41
Valakinek nincs robbantott képe pl etisből a faceliftes (200ps) 2.2TDCi üzemanyagszűrőről és a hozzákapcsolódó csövekről , illetve egyáltalán, hogy hol van a szűrő? (1,8-2,0 korábbi 175 lovas 2.2-esnél tudom hol van). Tegnap este a garázsba aláfeküdtem a hátsó kereknél de nem láttam hogy lenne valami a hátsó felfüggesztésnél. Elől sincs. Nem elég, hogy aranyáron adják de meg sincsen. (Vagy az lesz a megoldás ha elkészül az olvasó szeművegem, de ennyire nem lehetek még vaksi
)
Szia.
Ha a hátsó tengelynél van, akkor ott keresd, ahol a rajzon van. Nekem is ott vana hátsó hídnál. Hátulról alánézve simán látni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg883546#msg883546
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2014.05.21 szerda, 15:28:38 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.21 szerda, 12:27:41
Valakinek nincs robbantott képe pl etisből a faceliftes (200ps) 2.2TDCi üzemanyagszűrőről és a hozzákapcsolódó csövekről , illetve egyáltalán, hogy hol van a szűrő? (1,8-2,0 korábbi 175 lovas 2.2-esnél tudom hol van). Tegnap este a garázsba aláfeküdtem a hátsó kereknél de nem láttam hogy lenne valami a hátsó felfüggesztésnél. Elől sincs. Nem elég, hogy aranyáron adják de meg sincsen. (Vagy az lesz a megoldás ha elkészül az olvasó szeművegem, de ennyire nem lehetek még vaksi
)
Ha nem hátul, akkor a motortér?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 18:40:27 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2014.05.21 szerda, 16:46:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.21 szerda, 13:11:54
Hát a fekete füst elő jöhet a fekete füst több okból piros lámpánál a fekete füst, ha persze fekete a füst.
Évjárat?
2008-as jah hát így olvasom elég össze-visszás a dolog
Piros lámpánál megállok és zöldnél indulok
ami kb 1 perc utána tükörben látom ,hogy elég nagy sűrű fekete füstöt hagyok ott.A halványabb fekete füst pedig menet közben gázadáskor látszik.Talán így már érthetőbb.szoftver frissítettek rajta de max nagyon picit korrigált.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2014.05.21 szerda, 17:53:54 »
Idézetet írta: Steven - 2014.05.20 kedd, 20:07:10
köszi
Valszeg nem lesz info, mert a flottakezelés nem áll a helyzet magaslatán. Még hétvégéig reménykedhetünk, de a srác azt mondja, nem lát sok esélyt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2014.05.21 szerda, 21:33:09 »
Idézetet írta: Thomas30 - 2014.05.21 szerda, 16:46:20
2008-as jah hát így olvasom elég össze-visszás a dolog
Piros lámpánál megállok és zöldnél indulok
ami kb 1 perc utána tükörben látom ,hogy elég nagy sűrű fekete füstöt hagyok ott.A halványabb fekete füst pedig menet közben gázadáskor látszik.Talán így már érthetőbb.szoftver frissítettek rajta de max nagyon picit korrigált.
És megy rendesen az autó? Hova valósi vagy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ