Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4550 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 20:43:03 »
Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4551 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:07:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.26 hétfő, 20:43:03
Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?
Nem intercoolerre?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4552 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:29:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.26 hétfő, 20:43:03
Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?
az a folytószelep amire gondolsz,nem?
alulról jön a coolerről.....gyakorlatilag a 4es mondi függőleges turbócsöve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4553 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:43:39 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.26 hétfő, 21:29:54
az a folytószelep amire gondolsz,nem?
alulról jön a coolerről.....gyakorlatilag a 4es mondi függőleges turbócsöve.
Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4554 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:45:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.26 hétfő, 21:43:39
Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.
az nem az EGR.a bilincs méretét a Balogh megtudná mondani,mert év elején vett ő is újat......amúgy asszem a felső az 60mm-es....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4555 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:47:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.26 hétfő, 21:43:39
Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.
Az a fojtószelepház (ami szintén el tud baxódni). Az EGR hátul van, jobb oldalon.
Azt a csövet nem kell annyira meghúzni felül, van pereme, meg recés, a gyári húzást festékkel összejelölik a bilincsen, felülre csak olyan bilincset vegyél, mert szélesebb, mint az OBIs, nem tudom hol lehet ilyet venni. Viszont faterén is eresztett, és nem a bilincs miatt, hanem alul hátul lemálott a cső vége és a bilincs alatt elrepedt, szóval ha az van, akkor cserés. Vedd le a bilincset, óvatosan húzd le a csövet, tisztítsd meg és rakd vissza. Koppanásig told fel. Mármint a fojtószelep házra!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4556 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:48:42 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.26 hétfő, 21:45:17
az nem az EGR.a bilincs méretét a Balogh megtudná mondani,mert év elején vett ő is újat......amúgy asszem a felső az 60mm-es....
Na most akkor melyik cső?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4557 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:53:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.26 hétfő, 21:47:41
Az a fojtószelepház (ami szintén el tud baxódni). Az EGR hátul van, jobb oldalon.
Azt a csövet nem kell annyira meghúzni felül, van pereme, meg recés, a gyári húzást festékkel összejelölik a bilincsen, felülre csak olyan bilincset vegyél, mert szélesebb, mint az OBIs, nem tudom hol lehet ilyet venni. Viszont faterén is eresztett, és nem a bilincs miatt, hanem alul hátul lemálott a cső vége és a bilincs alatt elrepedt, szóval ha az van, akkor cserés. Vedd le a bilincset, óvatosan húzd le a csövet, tisztítsd meg és rakd vissza. Koppanásig told fel. Mármint a fojtószelep házra!
A felső bilincs kb jó. Laza volt a csavar, de meg lehetett húzni.
Viszont az alsó kuka. A többi turbócső bilincshez képest szemmel láthatóan alig szorítja a turbócsövet, meg van szakadva és a csőcsatlakozáson jön ki az olajsár.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4558 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:53:48 »
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Erre megy rá?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4559 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 22:18:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.26 hétfő, 21:53:48
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Erre megy rá?
de értetlen vagy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4560 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:07:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.26 hétfő, 21:53:48
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Erre megy rá?
Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen:
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4561 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:14:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.27 kedd, 08:07:44
Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen: [img]http://autoalkatresz.medija.hu/9836/970511_1_b.jpg
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?
Vazzz, én végig 2.0-ban gondkoldtam, sorry. Szóval ez Alf és SzJani asztala...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4562 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:35:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.27 kedd, 08:14:10
Vazzz, én végig 2.0-ban gondkoldtam, sorry. Szóval ez Alf és SzJani asztala...
nyilván.az elejétől fogva mondtam a tutit.te is erről beszéltél,csak érteltlenkedsz,és feleslegesen kérdezel vissza.
szóval erre a folytószelepre megy rá a "függőleges turbócsöve".
korábban te is ezen cseréltél bilincset,csak az alsót-asszem......,a cooler felöli végén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4563 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:37:44 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.27 kedd, 08:07:44
Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen: [img]http://autoalkatresz.medija.hu/9836/970511_1_b.jpg
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?
ja.asszem 60mm-es a cső külső átmérője......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4564 Dátum:
2014.05.27 kedd, 17:49:25 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.27 kedd, 09:37:44
ja.asszem 60mm-es a cső külső átmérője......
Alul kisebb, de az 50/70-es bilincs jó lett rá.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4565 Dátum:
2014.05.27 kedd, 22:48:12 »
Sziasztok Fórumtársak!
Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).
Előre is köszönöm Nektek!
Dani
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4566 Dátum:
2014.05.28 szerda, 06:06:11 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.27 kedd, 22:48:12
Sziasztok Fórumtársak!
Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).
Előre is köszönöm Nektek!
Dani
amíg nincs hiba,nem kell félni.
ez egy jól összerakott autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4567 Dátum:
2014.05.28 szerda, 07:38:17 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.28 szerda, 06:06:11
amíg nincs hiba,nem kell félni.
ez egy jól összerakott autó.
Úgy érted, meg vannak húzva a csavarok rendesen?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4568 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:34:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.28 szerda, 07:38:17
Úgy érted, meg vannak húzva a csavarok rendesen?
de most télleg.mit lehet mondani egy használt tdci-re?hogy ne aggódj?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4569 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:39:31 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.27 kedd, 22:48:12
Sziasztok Fórumtársak!
Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).
Előre is köszönöm Nektek!
Dani
Ha tényleg ennyi kilóméter van benne, akkor semmi gondot nem lesz vele!! Ráadásul a 130 lovason nem Ford motorvezérlő van, és csak német gyártási ciklusban gyártották! Sokkal megbízhatóbb!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4570 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:41:22 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.28 szerda, 08:34:39
de most télleg.mit lehet mondani egy használt tdci-re?hogy ne aggódj?
Azt is.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4571 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:33:38 »
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat
Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok!
.
Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....
Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4572 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:37:43 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.28 szerda, 10:33:38
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat
Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok!
.
Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....
Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...
tempomatot Vik betud szerelni utólagosan....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4573 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:40:17 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.28 szerda, 10:37:43
tempomatot Vik betud szerelni utólagosan....
Hozzávetőlegesen milyen áron van? C-max-ba is tud?
Köszi.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4574 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:42:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.28 szerda, 10:40:17
Hozzávetőlegesen milyen áron van? C-max-ba is tud?
Köszi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=14337.0
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4575 Dátum:
2014.05.28 szerda, 11:00:11 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.28 szerda, 10:33:38
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat
Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok!
.
Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....
Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...
Ismered a tulajt, tudod, hogy kímélte és mindent megadott az autónak, alig van benne km. Mégis milyen használtautóban bíznál meg ha nem egy ilyenben?
Ha egyébként ilyen kategóriájú autót keresel, akkor vedd meg.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4576 Dátum:
2014.05.28 szerda, 11:15:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.28 szerda, 11:00:11
Ismered a tulajt, tudod, hogy kímélte és mindent megadott az autónak, alig van benne km. Mégis milyen használtautóban bíznál meg ha nem egy ilyenben?
Ha egyébként ilyen kategóriájú autót keresel, akkor vedd meg.
Azért mertem kérdezni, mivel az autó tdci, ez meg Tdci topic.
A benzinesekben megbízom, ismerem működésüket, a dízelhez nem értek annyira, s félek is tőlük, ugyanakkor ha nincsenek típushibák, akkor valóban jó vételnek tűnik,
de ehhez kellettetek / kelletek Ti is, hogy megerősítsetek
. Előbb utánajárok, s utána döntök, mert akkor nem szidhatom magam. Az automata váltóval a váltó topic alapján nincs gond, ezen szériás tdci-kről sem olvastam rosszat, (Sőt), ezért merek belevágni és egyáltalán kérdezni.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4577 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 14:17:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2014.05.28 szerda, 11:15:06
Azért mertem kérdezni, mivel az autó tdci, ez meg Tdci topic.
A benzinesekben megbízom, ismerem működésüket, a dízelhez nem értek annyira, s félek is tőlük, ugyanakkor ha nincsenek típushibák, akkor valóban jó vételnek tűnik,
de ehhez kellettetek / kelletek Ti is, hogy megerősítsetek
. Előbb utánajárok, s utána döntök, mert akkor nem szidhatom magam. Az automata váltóval a váltó topic alapján nincs gond, ezen szériás tdci-kről sem olvastam rosszat, (Sőt), ezért merek belevágni és egyáltalán kérdezni.
majdnem minden autóra igaz, hogy megvehető, ha ismered az előéletét. (majdnem...)
jó autók ezek. ne mfog szétesni alattad még vagy 5 évig...
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4578 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 15:43:50 »
Sziasztok mk 4 1.8 as mociban létezhet hogy nincs részecske szűrő
? Valaki azt mondja van, valaki pedig azt hogy nincs
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4579 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 16:01:20 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 15:43:50
Sziasztok mk 4 1.8 as mociban létezhet hogy nincs részecske szűrő
? Valaki azt mondja van, valaki pedig azt hogy nincs
Alvázszám alapján nézd meg itt mi a felszereltség, de nem lesz benne.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=0533A2859A2EAA9B5E8D664113545917.fcvas507
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4580 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 16:17:08 »
SAJNA NEM ENGED BE.WF0EXXGBBE9G3979 alv szám meg tudnád nézni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4581 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 16:21:26 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 16:17:08
SAJNA NEM ENGED BE.WF0EXXGBBE9G3979 alv szám meg tudnád nézni
Ellnőrizd az alvázszámot!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4582 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:00:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.01 vasárnap, 16:21:26
Ellnőrizd az alvázszámot!
Az euro5-nél azért lett a 2.0 tdciből 115 lovas elvileg, mert az egynyóc csak dpfel tudta volna teljesíteni a normát, azt meg nem akarták megcsinálni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4583 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:04:02 »
Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4584 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:09:21 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 17:04:02
Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt
Nincs dpf.
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 13.08.2009
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 20-as sorozat
Motor: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Moondust Silver (met)
Belső anyag: Minute / Infinity Blue
Kisebb jellemzők
Hátsó sárfogók nélkül
Less Cargo Stowage Device
Belső Csomag nélkül
Első sárfogók nélkül
Hegymeneti elind. segítség nélkül
Szabványos csomagtérfedéllel
(-) Version Packages
Genkben készült
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Speciális felsz. csomag nélkül
Flotta opciók nélkül
Marketing elők csom nélkül
Marketing, 1. szint
RSO díszítés nélkül
(-) SVP
Elect.stab.szabályozással
Gumiabroncs javitó készlet nélkül
Kézi hátsó ablakokkal
Hagyományos színezett üveggel
Széria zöld szélvédő
fűtött szélvédővel
Konzolba épített hamutartóval
Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
Egyszínű műszerfallal
Első padlószőnyeg nélkül
Hátsó padlóbetét nélkül
Napellenzők nélkül
Rakodópolc nélkül
Csomagtérháló készlet nélkül
Rakományrögzĺtő háló nélkül
Less Rear Screen Sun Blinds
Belső elválasztás nélkül
Ezüstös rács
Tetőcsomagtartó nélkül
Spoiler nélkül
tompítható visszapillantótükörrel
Kétold el, irányjelz fűt tükör
Különleg első üléshuz nélk
Különleg hátsó üléshuz nélk
Hátsó középso kartámasszal
Utasülés deréktámasz nélkül
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
Integrált gyermekülés nélkül
Vezetőülés 2 irányú kézi állĺtóval
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
Vonóhorog nélkül
Fekete külső ajtókilincs
Préselt sebességváltó gomb
El ajtózár el nyitással
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
állítható szakaszos törléssel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró-tisztító nélkül
napfénytető nélkül
Air Curtain Restrnt LH
Jobb old függönylégzsák
Vezetőoldali térdlégzsák
Oldallégzsákkal - vezetőoldali
Oldallégzsákkal - utasoldali
Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
Mini acél pótkerékkel
Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
205/55VR-16 BSW Tyre
Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
16" közepes felsz. dísztárcsa
Nem záródó csap anyák
Standard felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály P
Hátsó rugó terhelésosztály D
Fék vészhelyzeti segítséggel
Alsó véd?lemezek nélkül
széria elso ülés
Hátsórész szellőző nélkül
Levegőminőség érzékelő nélkül
70 literes tartállyal
Gázüzem előkészítés csomag nélkül
Alap pedál kialakítás
Alaptĺpus
Sebességszabályozás nélkül
Kiegészítő levegőfűtéssel
Alap analóg műszeregység
Lopásgátló riasztó nélkül
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
80 Ah akkumulátor
Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
Csak BT/VC telefon Interfész
Tetőre szerelt rádióantenna
ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
ICE Feature Pack 35
8 hangszóróval
Szórakoztató rendszer nélkül
Hangvezérléses modul - brit
Kamera nélkül
Halogén fényszóróval
Nappal mükőd. lámpák nélkül
Első ködlámpákkal
Lábtérvilágítás nélkül
Tető utastérvilágítással
Hátsó belső tetőlámpával
Fényszóró Szabályzás nélkül
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4585 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:14:20 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 17:04:02
Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt
Ja és ha jól látom, akkor ez egy kicsit felextrázott ambiente...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4586 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:01:58 »
Siker.Nem irja hogy lenne benne részecske szürő csak eur.4
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4587 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:10:47 »
Köszi. a segítséget akkor nincs benne részecske szűrő?
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4588 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:17:08 »
Régebben írtam hogy leállításkor van egy kis hangja a turbónak azt javasolták szedessem ki a részecske szűrőt el lehet dugulva de ha nincs akkor nem tudják mitől lehet
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4589 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:19:58 »
Mielőtt megvettem szinte csak városban volt használva.biztos nem tett jót neki a sűrű leálítás indítás.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4590 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:40:40 »
Akkor ha nincs dpf a katalizátor lehet eldugulva
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4591 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:45:51 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 18:17:08
Régebben írtam hogy leállításkor van egy kis hangja a turbónak azt javasolták szedessem ki a részecske szűrőt el lehet dugulva de ha nincs akkor nem tudják mitől lehet
Milyen hangja? Turbónak? Nem a kettőstömegűnek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4592 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:47:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.01 vasárnap, 19:45:51
Milyen hangja? Turbónak? Nem a kettőstömegűnek?
egyszerre csak 1 kérdés.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4593 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:53:11 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.01 vasárnap, 19:47:04
egyszerre csak 1 kérdés.....
Ne mindenki olyan ám, mint te!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4594 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:54:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 19:53:11
Ne mindenki olyan ám, mint te!
téged meg senki nem kérdezett!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4595 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:55:59 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.01 vasárnap, 19:54:40
téged meg senki nem kérdezett!
De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4596 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 19:56:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.01 vasárnap, 19:55:59
De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...
Tuskó!
Úgy van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4597 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:01:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.01 vasárnap, 19:55:59
De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...
Ahogy mondod.Egy tuskó.És nem tud róla leszokni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4598 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:14:05 »
Csak is üzem meleg motornál hallatszik. Mikor leálítom kb 3 mp ig mintha beleérne a turbina lapát a házba kis szívó hanggal keverve. levettem a nyomó oldali csövet száraz nem olajos.arra számítottam jó olajos lessz de szinte semmi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4599 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:15:50 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 20:14:05
Csak is üzem meleg motornál hallatszik. Mikor leálítom kb 3 mp ig mintha beleérne a turbina lapát a házba kis szívó hanggal keverve. levettem a nyomó oldali csövet száraz nem olajos.arra számítottam jó olajos lessz de szinte semmi
Akkor ott lóg a tengelye. Ha valóban az, akkor arra akár lurdi vizet is önthetsz!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ