Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:19:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254228 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4550 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:43:03 »

Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4551 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:07:35 »

Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?

Nem intercoolerre?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4552 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:29:54 »

Ma feltűnt, hogy az EGR-re menő turbócső kívülről olajpárás, egész az aljáig, sőt az alatt lévő konzol is.
Gondoltam meghúzom a bilincseket. A felső elég laza volt. Az alsót alig meghúzva át is ugrik egy fogat. Az alsó csatlakozás alatt körbe olajsaras minden. Szóval ki kell cserélnem a bilincset.
Milyen méret kell? Az OBI-ban van ilyen vagy hol vegyek a XI-XXII. kerületben?
az a folytószelep amire gondolsz,nem? vigyor3

alulról jön a coolerről.....gyakorlatilag a 4es mondi függőleges turbócsöve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4553 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:43:39 »

az a folytószelep amire gondolsz,nem? vigyor3

alulról jön a coolerről.....gyakorlatilag a 4es mondi függőleges turbócsöve.

Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4554 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:45:17 »

Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.
az nem az EGR.a bilincs méretét a Balogh megtudná mondani,mert év elején vett ő is újat......amúgy asszem a felső az 60mm-es....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4555 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:47:41 »

Igen, a függőleges cső. Az ott nem az EGR, amire rámegy?
De nem is ez a kérdés, hanem a bilincs.

Az a fojtószelepház (ami szintén el tud baxódni). Az EGR hátul van, jobb oldalon.

Azt a csövet nem kell annyira meghúzni felül, van pereme, meg recés, a gyári húzást festékkel összejelölik a bilincsen, felülre csak olyan bilincset vegyél, mert szélesebb, mint az OBIs, nem tudom hol lehet ilyet venni. Viszont faterén is eresztett, és nem a bilincs miatt, hanem alul hátul lemálott a cső vége és a bilincs alatt elrepedt, szóval ha az van, akkor cserés. Vedd le a bilincset, óvatosan húzd le a csövet, tisztítsd meg és rakd vissza. Koppanásig told fel. Mármint a fojtószelep házra! vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4556 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:48:42 »

az nem az EGR.a bilincs méretét a Balogh megtudná mondani,mert év elején vett ő is újat......amúgy asszem a felső az 60mm-es....

Na most akkor melyik cső?  zavart2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4557 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:53:08 »

Az a fojtószelepház (ami szintén el tud baxódni). Az EGR hátul van, jobb oldalon.

Azt a csövet nem kell annyira meghúzni felül, van pereme, meg recés, a gyári húzást festékkel összejelölik a bilincsen, felülre csak olyan bilincset vegyél, mert szélesebb, mint az OBIs, nem tudom hol lehet ilyet venni. Viszont faterén is eresztett, és nem a bilincs miatt, hanem alul hátul lemálott a cső vége és a bilincs alatt elrepedt, szóval ha az van, akkor cserés. Vedd le a bilincset, óvatosan húzd le a csövet, tisztítsd meg és rakd vissza. Koppanásig told fel. Mármint a fojtószelep házra! vigyor3

A felső bilincs kb jó. Laza volt a csavar, de meg lehetett húzni.
Viszont az alsó kuka. A többi turbócső bilincshez képest szemmel láthatóan alig szorítja a turbócsövet, meg van szakadva és a csőcsatlakozáson jön ki az olajsár.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4558 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:53:48 »

https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci

Erre megy rá?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4559 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:18:44 »

de értetlen vagy! szomoru1 hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4560 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:07:44 »

Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen:
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4561 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:14:10 »

Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen: [img]http://autoalkatresz.medija.hu/9836/970511_1_b.jpg
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?

Vazzz, én végig 2.0-ban gondkoldtam, sorry. Szóval ez Alf és SzJani asztala...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4562 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:35:44 »

Vazzz, én végig 2.0-ban gondkoldtam, sorry. Szóval ez Alf és SzJani asztala...
nyilván.az elejétől fogva mondtam a tutit.te is erről beszéltél,csak érteltlenkedsz,és feleslegesen kérdezel vissza. hehe

szóval erre a folytószelepre megy rá a "függőleges turbócsöve".

korábban te is ezen cseréltél bilincset,csak az alsót-asszem......,a cooler felöli végén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4563 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:37:44 »

Nem, mert az enyém fémből van (2.2). Inkább ilyen: [img]http://autoalkatresz.medija.hu/9836/970511_1_b.jpg
Most akkor a kérdésemre is tudtok valami okosat mondani?
ja.asszem 60mm-es a cső külső átmérője...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4564 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:49:25 »

ja.asszem 60mm-es a cső külső átmérője...... Roll Eyes
Alul kisebb, de az 50/70-es bilincs jó lett rá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4565 Dátum: 2014.05.27 kedd, 22:48:12 »

Sziasztok Fórumtársak!

Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).

Előre is köszönöm Nektek!

Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4566 Dátum: 2014.05.28 szerda, 06:06:11 »

Sziasztok Fórumtársak!

Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).

Előre is köszönöm Nektek!

Dani

amíg nincs hiba,nem kell félni. vigyor3 ez egy jól összerakott autó. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4567 Dátum: 2014.05.28 szerda, 07:38:17 »

amíg nincs hiba,nem kell félni. vigyor3 ez egy jól összerakott autó. Wink

Úgy érted, meg vannak húzva a csavarok rendesen?  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4568 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:34:39 »

Úgy érted, meg vannak húzva a csavarok rendesen?  Cheesy
de most télleg.mit lehet mondani egy használt tdci-re?hogy ne aggódj? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4569 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:39:31 »

Sziasztok Fórumtársak!

Lehetőségem nyílt arra, hogy egy 2007. 10 hónapban gyártott, Ford Mondeot vásároljak. Az autóban ténylegesen 113e km van, automata, 2.0. TDCI, 130LE, kombi.
Ahogy végigolvastam az automata topicot, a váltóval nem nagyon szokott gond lenni, ezért kérdem, hogy a motorral mi a helyzet? A tulaj nagyon kíméli,
ismerem, az autó tényleg megkapja, ami kell neki. Ilyenektől félek, hogy EGR, porlasztócsúcs, nagynyomású sz., random hibák...Nem kell félnem tőle vagy
kiszámíthatatlan? (Tudom, minden autó más, mert máshogy használják, mégis van-e valami, ami jellemzően elő szokott jönni).

Előre is köszönöm Nektek!

Dani


Ha tényleg ennyi kilóméter van benne, akkor semmi gondot nem lesz vele!! Ráadásul a 130 lovason nem Ford motorvezérlő van, és csak német gyártási ciklusban gyártották! Sokkal megbízhatóbb!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4570 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:41:22 »

de most télleg.mit lehet mondani egy használt tdci-re?hogy ne aggódj? nyes


Azt is.....  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4571 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:33:38 »

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat worship


Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok! Smiley.

Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....

Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4572 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:37:43 »

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat worship


Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok! Smiley.

Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....

Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...
tempomatot Vik betud szerelni utólagosan....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4573 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:40:17 »

tempomatot Vik betud szerelni utólagosan....

Hozzávetőlegesen milyen áron van? C-max-ba is tud?

Köszi.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4574 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:42:19 »

Hozzávetőlegesen milyen áron van? C-max-ba is tud?

Köszi.

http://mondeo.hu/index.php?topic=14337.0

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4575 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:00:11 »

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat worship


Mondeoval, 2.0. 130LE-sel nem volt még dolgom ( 140LE, csak ahogy hallom, automatánál 130LE), tudom, hogy olyanra valószínű nem kell számítanom, mint a Delphi rendszerű erőforrásoknál, csak pld. van-e olyan jellemző hiba, ami előjöhet, pld. a Cooler csöve eltörik, vagy bármi, ami drágább lehet. (Pld. Vw csoportnál meghal a termosztát, GolfIV-nél szétesik a váltó, Ford Fusionnél elkezd hangos lenni a váltó, meg a toronycsapágy megnyakkan, stb. Diesel autóval még nem volt dolgom, eddig csak benzinest vettem, mert azokkal szinte soha nem volt gondom. (Mondjuk a C-max VTC motor kicsit szivat, ha értetek hozzá szóljatok! Smiley.

Visszatérve: A Tulaj a jobb minőségű OMV-t tankolja, erre nagyon figyel. Nagyon kímélve vezeti, (nem csak akkor, mikor én ülök benne), mivel automata, az már eleve kíméli a motort, ha rendeltetésszerűen használják. tisztán tartja, mossa, földúton épphogy alapjáraton megy vele, és alkalmi vétel lenne....

Egyébként IT piacra szánt, de itthon lett forgalomba hozva, ha ez számít valamit. Extra sajna nagyon nincs benne, én a tempomatot hiányolom, de láttam youtubon is filmet, hogy nem oly bonyolult betenni, bár nem tudom, mennyi zseton...

Ismered a tulajt, tudod, hogy kímélte és mindent megadott az autónak, alig van benne km. Mégis milyen használtautóban bíznál meg ha nem egy ilyenben?
Ha egyébként ilyen kategóriájú autót keresel, akkor vedd meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4576 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:15:06 »

Ismered a tulajt, tudod, hogy kímélte és mindent megadott az autónak, alig van benne km. Mégis milyen használtautóban bíznál meg ha nem egy ilyenben?
Ha egyébként ilyen kategóriájú autót keresel, akkor vedd meg.


Azért mertem kérdezni, mivel az autó tdci, ez meg Tdci topic.  Wink
A benzinesekben megbízom, ismerem működésüket, a dízelhez nem értek annyira, s félek is tőlük, ugyanakkor ha nincsenek típushibák, akkor valóban jó vételnek tűnik,
de ehhez kellettetek / kelletek Ti is, hogy megerősítsetek Smiley. Előbb utánajárok, s utána döntök, mert akkor nem szidhatom magam. Az automata váltóval a váltó topic alapján nincs gond, ezen szériás tdci-kről sem olvastam rosszat, (Sőt), ezért merek belevágni és egyáltalán kérdezni.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4577 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 14:17:37 »

Azért mertem kérdezni, mivel az autó tdci, ez meg Tdci topic.  Wink
A benzinesekben megbízom, ismerem működésüket, a dízelhez nem értek annyira, s félek is tőlük, ugyanakkor ha nincsenek típushibák, akkor valóban jó vételnek tűnik,
de ehhez kellettetek / kelletek Ti is, hogy megerősítsetek Smiley. Előbb utánajárok, s utána döntök, mert akkor nem szidhatom magam. Az automata váltóval a váltó topic alapján nincs gond, ezen szériás tdci-kről sem olvastam rosszat, (Sőt), ezért merek belevágni és egyáltalán kérdezni.
majdnem minden autóra igaz, hogy megvehető, ha ismered az előéletét. (majdnem...)
jó autók ezek. ne mfog szétesni alattad még vagy 5 évig...
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4578 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 15:43:50 »

Sziasztok mk 4 1.8 as mociban létezhet hogy nincs részecske szűrő Huh?? Valaki azt mondja van, valaki pedig azt hogy nincs
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4579 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:01:20 »

Sziasztok mk 4 1.8 as mociban létezhet hogy nincs részecske szűrő Huh?? Valaki azt mondja van, valaki pedig azt hogy nincs


Alvázszám alapján nézd meg itt mi a felszereltség, de nem lesz benne.

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=0533A2859A2EAA9B5E8D664113545917.fcvas507

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4580 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:17:08 »

SAJNA NEM ENGED BE.WF0EXXGBBE9G3979 alv szám meg tudnád nézni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4581 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:21:26 »

SAJNA NEM ENGED BE.WF0EXXGBBE9G3979 alv szám meg tudnád nézni

Ellnőrizd az alvázszámot!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4582 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:00:35 »

Ellnőrizd az alvázszámot!

Az euro5-nél azért lett a 2.0 tdciből 115 lovas elvileg, mert az egynyóc csak dpfel tudta volna teljesíteni a normát, azt meg nem akarták megcsinálni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4583 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:04:02 »

Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4584 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:09:21 »

Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt


Nincs dpf.

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     13.08.2009
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     20-as sorozat
Motor:     1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Moondust Silver (met)
Belső anyag:     Minute / Infinity Blue

Kisebb jellemzők
 Hátsó sárfogók nélkül
 Less Cargo Stowage Device
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Hegymeneti elind. segítség nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Flotta opciók nélkül
 Marketing elők csom nélkül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Kézi hátsó ablakokkal
 Hagyományos színezett üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba épített hamutartóval
 Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
 Egyszínű műszerfallal
 Első padlószőnyeg nélkül
 Hátsó padlóbetét nélkül
 Napellenzők nélkül
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 Less Rear Screen Sun Blinds
 Belső elválasztás nélkül
 Ezüstös rács
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Spoiler nélkül
 tompítható visszapillantótükörrel
 Kétold el, irányjelz fűt tükör
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Hátsó középso kartámasszal
 Utasülés deréktámasz nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Fekete külső ajtókilincs
 Préselt sebességváltó gomb
 El ajtózár el nyitással
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 16" közepes felsz. dísztárcsa
 Nem záródó csap anyák
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály P
 Hátsó rugó terhelésosztály D
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Alsó véd?lemezek nélkül
 széria elso ülés
 Hátsórész szellőző nélkül
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 70 literes tartállyal
 Gázüzem előkészítés csomag nélkül
 Alap pedál kialakítás
 Alaptĺpus
 Sebességszabályozás nélkül
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Alap analóg műszeregység
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 80 Ah akkumulátor
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Tetőre szerelt rádióantenna
 ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
 ICE Feature Pack 35
 8 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvezérléses modul - brit
 Kamera nélkül
 Halogén fényszóróval
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítás nélkül
 Tető utastérvilágítással
 Hátsó belső tetőlámpával
 Fényszóró Szabályzás nélkül
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4585 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:14:20 »

Így sem sikerült .WF0EXXGBBE9G39079 ....egy 0 elmaradt


Ja és ha jól látom, akkor ez egy kicsit felextrázott ambiente...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4586 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:01:58 »

Siker.Nem irja hogy lenne benne részecske szürő csak eur.4
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4587 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:10:47 »

Köszi. a segítséget akkor nincs benne részecske szűrő?
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4588 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:17:08 »

Régebben írtam hogy leállításkor van egy kis hangja a turbónak azt javasolták szedessem ki a részecske szűrőt el lehet dugulva de ha nincs akkor nem tudják mitől lehet
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4589 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:19:58 »

Mielőtt megvettem szinte csak városban volt használva.biztos nem tett jót neki a sűrű leálítás indítás.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4590 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:40:40 »

Akkor ha nincs dpf a katalizátor lehet eldugulva
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4591 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:45:51 »

Régebben írtam hogy leállításkor van egy kis hangja a turbónak azt javasolták szedessem ki a részecske szűrőt el lehet dugulva de ha nincs akkor nem tudják mitől lehet

Milyen hangja? Turbónak? Nem a kettőstömegűnek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4592 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:47:04 »

Milyen hangja? Turbónak? Nem a kettőstömegűnek?
egyszerre csak 1 kérdés..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4593 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:53:11 »

egyszerre csak 1 kérdés..... nyes

Ne mindenki olyan ám, mint te!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4594 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:54:40 »

Ne mindenki olyan ám, mint te!  eplus2
téged meg senki nem kérdezett! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4595 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:55:59 »

téged meg senki nem kérdezett! eplus2

De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4596 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:56:51 »

De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...   hehe
Tuskó!  Cheesy


















Úgy van!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4597 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:01:40 »

De ha kérdezik is, akkor is milyen stílusban válaszol...   hehe
Ahogy mondod.Egy tuskó.És nem tud róla leszokni... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4598 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:14:05 »

Csak is üzem meleg motornál hallatszik. Mikor leálítom kb 3 mp ig mintha beleérne a turbina lapát a házba kis szívó hanggal keverve. levettem a nyomó oldali csövet száraz nem olajos.arra számítottam jó olajos lessz de szinte semmi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4599 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:15:50 »

Csak is üzem meleg motornál hallatszik. Mikor leálítom kb 3 mp ig mintha beleérne a turbina lapát a házba kis szívó hanggal keverve. levettem a nyomó oldali csövet száraz nem olajos.arra számítottam jó olajos lessz de szinte semmi

Akkor ott lóg a tengelye. Ha valóban az, akkor arra akár lurdi vizet is önthetsz!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.